www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 01:42:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 732 733 734 735 736 [737] 738 739 740 741 742 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13089647 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #51152 Dátum: 2011 Január 08, 15:45:43 »

Ezúton és itt is, szeretném megköszönni AZS Bácsinak, a nagy-nagy segítséget, Öcsisajt diagnosztizálásában!! Kezfogas
Úgy tűnik, meglett a hiba... Roll Eyes
Az önindítón lévő rátűzősaru fáradt el, némileg, és ezért produkálta a hibát... (már, ha jól értettem persze... de majd ha itt lesz, gondolom kijavít...)
Hálás köszönetem, még egyszer!! Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51151 Dátum: 2011 Január 08, 14:33:35 »

Így jobban látszik, amit sparkafer kérdezett:
<beszúrt kép törölve>

Ez egyébként a bugparts-nál is kapható "csomagtér karton"? 7-8 ezerért?
Oké.Köszi!
Nekem csak egy sima karton van, majd fotózom.

Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #51150 Dátum: 2011 Január 08, 14:04:46 »

alvázvédő előtt érdemes cinkkromátos alapozóval lefújni az alvázat ?, ill. ha ezzel nem, mivel ?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51149 Dátum: 2011 Január 08, 12:19:00 »

Így jobban látszik, amit sparkafer kérdezett:
<beszúrt kép törölve>

Ez egyébként a bugparts-nál is kapható "csomagtér karton"? 7-8 ezerért?
Igen most jobban látni.

Igen,ez is pont a Hudáktól származik.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51148 Dátum: 2011 Január 08, 12:16:55 »

Shocked   Evil

Bele kel tenni a kereket, majd együtt be a csomitartóba?
És az ablakmosó tartály?
Pótkerékbe amúgy is rögzítve van az ablakmosó tartány,a tartályra menő egy vékonyka kis csőnek meg fúrni kell egy lyukat a takaró hátsó oldalán.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51147 Dátum: 2011 Január 08, 12:12:40 »

A narancssárgának megnézted a képét,hogy hogyan van?
Ott is a csomitető alatt van a doboz,csak a motor nélküli.
Így jobban látszik, amit sparkafer kérdezett:


Ez egyébként a bugparts-nál is kapható "csomagtér karton"? 7-8 ezerért?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51146 Dátum: 2011 Január 08, 12:09:24 »

Nem gyári
Shocked   Evil

Bele kel tenni a kereket, majd együtt be a csomitartóba?
És az ablakmosó tartály?

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #51145 Dátum: 2011 Január 08, 11:59:40 »

Nem gyári,kárpitossal varrattam.
tök jó...szerintem én is meg fogom tenni..... Cool

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51144 Dátum: 2011 Január 08, 11:58:06 »

a pótkeréktakaró az gyári cucc vagy te csináltad rá?
nagyon teccik.........
Nem gyári,kárpitossal varrattam.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #51143 Dátum: 2011 Január 08, 11:52:00 »

Azt csak simán csomagtér kartonnak nevezik.

Szerintem a ventilátoros dobozt is ugyanúgy körbe lehet öleltetni vele,mint a sima szellőzőét.
a pótkeréktakaró az gyári cucc vagy te csináltad rá?
nagyon teccik.........

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51142 Dátum: 2011 Január 08, 11:50:00 »

A narancssárgának megnézted a képét,hogy hogyan van?
Ott is a csomitető alatt van a doboz,csak a motor nélküli.
Majd odapróbálom. Bár nem hiszem, hogy beszerelem most már. Csomitetőt sem cserélnék ezért.
Most megyek és boldogítom KDF Józsit egy kicsit. Megnézem mit alkot a mester.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51141 Dátum: 2011 Január 08, 11:47:16 »

A narancssárgának megnézted a képét,hogy hogyan van?
Ott is a csomitető alatt van a doboz,csak a motor nélküli.
A dobozok helye fiksz,a csomitetőn lévő kivágás,rács határozza meg a helyüket,máshová nem is lenne értelme tenni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51140 Dátum: 2011 Január 08, 11:45:40 »

Szerintem inkább előtte van a doboz.
A narancssárgának megnézted a képét,hogy hogyan van?
Ott is a csomitető alatt van a doboz,csak a motor nélküli.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51139 Dátum: 2011 Január 08, 11:43:23 »

Azt csak simán csomagtér kartonnak nevezik.

Szerintem a ventilátoros dobozt is ugyanúgy körbe lehet öleltetni vele,mint a sima szellőzőét.
Szerintem inkább előtte van a doboz.
Ami nekem van, azon középen van valami kivágás a doboznál.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 08, 11:46:48 írta sparkafer »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51138 Dátum: 2011 Január 08, 11:39:23 »

Az a széles takaró lemez (vastag fekete kartonból) az még odafér elé rendesen? Nem tudom pontosan, hogy mi a neve.
Hátsó műszerfal takaró esetleg.
Vagy ha ez a doboz bent van, akkor valami más megoldással takarták a kábeleket és a biztitartót a relékkel?
Mert a takaró lemez az közvetlen a kaszni síkjában kellene, hogy legyen, de a doboz meg kinyúlik a csomagtértetőbe a szellőzőnyílás miatt.
Azt csak simán csomagtér kartonnak nevezik.

Szerintem a ventilátoros dobozt is ugyanúgy körbe lehet öleltetni vele,mint a sima szellőzőét.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51137 Dátum: 2011 Január 08, 11:19:52 »

71-nél csak becuppantottam a helyére,
Az a széles takaró lemez (vastag fekete kartonból) az még odafér elé rendesen? Nem tudom pontosan, hogy mi a neve.
Hátsó műszerfal takaró esetleg.
Vagy ha ez a doboz bent van, akkor valami más megoldással takarták a kábeleket és a biztitartót a relékkel?
Mert a takaró lemez az közvetlen a kaszni síkjában kellene, hogy legyen, de a doboz meg kinyúlik a csomagtértetőbe a szellőzőnyílás miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 08, 11:24:36 írta sparkafer »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51136 Dátum: 2011 Január 08, 10:39:59 »

71-nél csak becuppantottam a helyére,
Nekem is az rémlett,hogy az a doboz,amivel gyárilag is szereltek 1300-as torziósokat,azok faragás nélkül bemennek.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #51135 Dátum: 2011 Január 08, 08:27:56 »

Mai nap: bepróbáltam a dobozt. Nem fér be. Ahogyan gondoltam: a buflákokban több hely van a szélvédő mögött.
Behelyezéshez szükséges:
- a kesztyűtartőt szétvágni (belóg elég rendesen)
- A relék tartóját átszabni, az is belóg ellentétes oldalon
- a doboz vízkifolyóját átszabni (levágni, és nem függőleges, hanem ferde eséssel visszaműteni)
- plusz egy tartófület alulra felcuppantani
- és a nélkülözhetetlen szopóálarcot felvenni. Képeket később..
71-nél csak becuppantottam a helyére,

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51134 Dátum: 2011 Január 07, 22:28:56 »

Nem tudom, van-e ezekbe való. Amit eddig láttam, mind ilyen volt. Ez van, Pityunktól nagyon jó árban. Igen, belefaragom. Cool
A ventillátoros "doboznak" speckó vízkifolyója van, más, mint a sima dobozé, lapos, és hosszabb, kell szerezni egyet, azzal pont becuppan a helyére, ne baszd szét. A szélvédő előtti rész az 1300-asnál és a 02-esnél megegyezik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51133 Dátum: 2011 Január 07, 22:07:34 »

Mai nap: bepróbáltam a dobozt. Nem fér be. Ahogyan gondoltam: a buflákokban több hely van a szélvédő mögött.
Behelyezéshez szükséges:
- a kesztyűtartőt szétvágni (belóg elég rendesen)
- A relék tartóját átszabni, az is belóg ellentétes oldalon
- a doboz vízkifolyóját átszabni (levágni, és nem függőleges, hanem ferde eséssel visszaműteni)
- plusz egy tartófület alulra felcuppantani
- és a nélkülözhetetlen szopóálarcot felvenni. Képeket később..
Azt hiszem én akkor kihagyom már ennek a beszerelését.
Bár az öregbe bepróbálom azért.
De ha ekkora szopás beszerelni, akkor kihagyom. Nem vagyok vadász. Grin

A nem ventis dob az kisebb. Lehet azt kéne befaragni inkább, valami okos 12 voltos külső, lapos ventivel.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 07, 22:12:36 írta sparkafer »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51132 Dátum: 2011 Január 07, 22:02:07 »

Nem tudom, van-e ezekbe való. Amit eddig láttam, mind ilyen volt. Ez van, Pityunktól nagyon jó árban. Igen, belefaragom. Cool
amikor belepróbáltam az enyémbe, csúnyán úgy látszott, hogy faszán befér.
ezek szerint a "kis különbségek" (by vincent vega) ennyit számítanak.

bocs, nem akartalak beszopatni ezzel a cuccal.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51131 Dátum: 2011 Január 07, 21:59:34 »


Elméletben. Aztán a gyakorlatban jönnek a szopások.

A motort meg be lehet tenni 20 perc alatt, ugye?

jó, amikor ötödszörre rakod be, akkor már tényleg megvan a 3 perces szintidő.

a motort meg annó zsidófokon TÉNYLEG megoldottuk ki/be 20 perc alatt.
igaz, hogy volt sok söricilin meg a gázbovdent is basztunk kikötni, inkább izomból letéptük (de erre csak utólag jöttünk rá).
de megvóóót :-))
és akkor még nagyon embrionális szmb-sek voltunk.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51130 Dátum: 2011 Január 07, 20:45:12 »

Te most 302-esét faragod bele? ahelyett, hogy belevalót vettél volna?  Shocked

Ugyanolyan.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51129 Dátum: 2011 Január 07, 20:30:44 »

Te most 302-esét faragod bele? ahelyett, hogy belevalót vettél volna?  Shocked

Nem tudom, van-e ezekbe való. Amit eddig láttam, mind ilyen volt. Ez van, Pityunktól nagyon jó árban. Igen, belefaragom. Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #51128 Dátum: 2011 Január 07, 20:23:08 »

a buflákokban több hely van a szélvédő mögött.
Behelyezéshez szükséges:
Te most 302-esét faragod bele? ahelyett, hogy belevalót vettél volna?  Shocked
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51127 Dátum: 2011 Január 07, 19:56:12 »

mi tartott ennyi ideig?

most komolyan.
egy ablakot kb. 3 perc alatt be lehet tenni.
vagy beszoptátok valamivel vagy sokat söröztetek közben :-))


Elméletben. Aztán a gyakorlatban jönnek a szopások.

A motort meg be lehet tenni 20 perc alatt, ugye?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51126 Dátum: 2011 Január 07, 19:53:33 »

Merthogy a rozsdamaró amúgy sav, foszforsav. Vidéken sósavat használnak. Wink
Rozsdamaró: two in one. Sósavat mi a frásznak vegyek?(már forrasztáson kívül?) Rozsdamaró meg mindig van a háznál (öreg autó, öreg motor, egy-két vasas munka a ház körül...).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51125 Dátum: 2011 Január 07, 19:31:46 »

tegnap 2,5 óra alatt sikerült beerőszakolni az ablakokat a helyére !
mi tartott ennyi ideig?

most komolyan.
egy ablakot kb. 3 perc alatt be lehet tenni.
vagy beszoptátok valamivel vagy sokat söröztetek közben :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51124 Dátum: 2011 Január 07, 17:31:22 »

az enyém más évjáratú!
nincs ilyen rajta csak az oldalsó matrica
erre gondoltam:
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51123 Dátum: 2011 Január 07, 17:29:02 »

helynén van az csak a felnit kéne kicserélni! Wink
varrás?
erre gondoltam:

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51122 Dátum: 2011 Január 07, 17:18:53 »

helynén van az csak a felnit kéne kicserélni! Wink
varrás?
Szép lesz.
Varrás lesz rajta?
És az első kerék mikor kerül a helyére?  Evil

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51121 Dátum: 2011 Január 07, 17:12:20 »

tegnap 2,5 óra alatt sikerült beerőszakolni az ablakokat a helyére !
meg fent vannak a sárvédők is a helyükön!

Szép lesz.
Varrás lesz rajta?
És az első kerék mikor kerül a helyére?  Evil

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51120 Dátum: 2011 Január 07, 17:04:44 »

tegnap 2,5 óra alatt sikerült beerőszakolni az ablakokat a helyére !
meg fent vannak a sárvédők is a helyükön!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #51119 Dátum: 2011 Január 07, 14:47:40 »

Elkészültek a hiányzó csappantyúk a szellőződobozba.  Cheesy
Faszom. Hegeszteni 3 mm-es tengelyre horganyzott bádoglemezt. A 2-es pálca kis árammal úgy égette, mint a szart. Szó se róla, nem vagyok minősített hegesztő. Inkább minősíthetetlen.
Holnap bepróbálom az autóba a dobozkát. De asszem lesz még faragás a rögzítéssel is. A 3 felső csavar az oké, de az alja totál más.

Ja, forrasztás témához: ha nem akar megömleni az ón a vezetéken, én rozsdamaróba mártom. Egyből terül rajta, mint állat (merthogy fel kellett saruzni a motor vezetékeit...)

Merthogy a rozsdamaró amúgy sav, foszforsav. Vidéken sósavat használnak. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51118 Dátum: 2011 Január 07, 13:08:05 »

be tudod szkennelni az eredetit?
Nem hiszem,mert nem is tudom meg van-e.Majd megnézem
De a képeket akkor sem látni,mert fénymásolatként kaptam a dobozba én is Undecided

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51117 Dátum: 2011 Január 07, 12:42:16 »

Elkészültek a hiányzó csappantyúk a szellőződobozba.  Cheesy
Faszom. Hegeszteni 3 mm-es tengelyre horganyzott bádoglemezt. A 2-es pálca kis árammal úgy égette, mint a szart. Szó se róla, nem vagyok minősített hegesztő. Inkább minősíthetetlen.
Holnap bepróbálom az autóba a dobozkát. De asszem lesz még faragás a rögzítéssel is. A 3 felső csavar az oké, de az alja totál más.

Ja, forrasztás témához: ha nem akar megömleni az ón a vezetéken, én rozsdamaróba mártom. Egyből terül rajta, mint állat (merthogy fel kellett saruzni a motor vezetékeit...)
Mai nap: bepróbáltam a dobozt. Nem fér be. Ahogyan gondoltam: a buflákokban több hely van a szélvédő mögött.
Behelyezéshez szükséges:
- a kesztyűtartőt szétvágni (belóg elég rendesen)
- A relék tartóját átszabni, az is belóg ellentétes oldalon
- a doboz vízkifolyóját átszabni (levágni, és nem függőleges, hanem ferde eséssel visszaműteni)
- plusz egy tartófület alulra felcuppantani
- és a nélkülözhetetlen szopóálarcot felvenni. Képeket később..

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51116 Dátum: 2011 Január 07, 10:25:40 »

Sukár csávó vagy mondtam én már!  Wink Cheesy

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #51115 Dátum: 2011 Január 07, 08:42:32 »

Elkészültek a hiányzó csappantyúk a szellőződobozba.  Cheesy
Faszom. Hegeszteni 3 mm-es tengelyre horganyzott bádoglemezt. A 2-es pálca kis árammal úgy égette, mint a szart. Szó se róla, nem vagyok minősített hegesztő. Inkább minősíthetetlen.
Holnap bepróbálom az autóba a dobozkát. De asszem lesz még faragás a rögzítéssel is. A 3 felső csavar az oké, de az alja totál más.

Ja, forrasztás témához: ha nem akar megömleni az ón a vezetéken, én rozsdamaróba mártom. Egyből terül rajta, mint állat (merthogy fel kellett saruzni a motor vezetékeit...)
szivacsot el ne felejtsd visszarakni a csappantyúra, az alsó felfogatás tényleg elég szívás

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51114 Dátum: 2011 Január 06, 22:29:07 »

Sukár csávó vagy mondtam én már!  Wink Cheesy
rumos kóla

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51113 Dátum: 2011 Január 06, 22:24:33 »

Elkészültek a hiányzó csappantyúk a szellőződobozba.  Cheesy
Faszom. Hegeszteni 3 mm-es tengelyre horganyzott bádoglemezt. A 2-es pálca kis árammal úgy égette, mint a szart. Szó se róla, nem vagyok minősített hegesztő. Inkább minősíthetetlen.
Holnap bepróbálom az autóba a dobozkát. De asszem lesz még faragás a rögzítéssel is. A 3 felső csavar az oké, de az alja totál más.

Ja, forrasztás témához: ha nem akar megömleni az ón a vezetéken, én rozsdamaróba mártom. Egyből terül rajta, mint állat (merthogy fel kellett saruzni a motor vezetékeit...)
Sukár csávó vagy mondtam én már!  Wink Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 732 733 734 735 736 [737] 738 739 740 741 742 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.255 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.