www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 12:54:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13166092 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53955 Dátum: 2011 Május 04, 22:25:56 »

Hudák árlistáján láttam, hogy féklámpakapcsolóból 2 és 3 teminálos van..
saru
neked 2 sarus(terminálos) kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #53954 Dátum: 2011 Május 04, 22:03:39 »

Hudák árlistáján láttam, hogy féklámpakapcsolóból 2 és 3 teminálos van..

Az csak azért van, mert közel a reptér a bolthoz Grin Grin

De tényleg jó lenne tudni mit jelent!

Én sima 2 érintkezőst szoktam venni 2 db-ot, és az egymáshoz közel esőket összekötöm egy rövid vezetékkel. Ha elszáll egy kör és nem kapcsol, akkor tutira nem lesz féklámpa. Ezt ugye minden elindulás előtt ellenőrizni kellene.

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53953 Dátum: 2011 Május 04, 21:57:28 »

Hehe! Látom rajta vagy az ügyön... Helyes... Roll Eyes Grin
Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53952 Dátum: 2011 Május 04, 21:57:05 »

mi ez terminálos féklámpakapcsoló és hol van?
az enyém 69 tavasz, bár gondolom már nem valószínű hogy nálam még eredeti cuccok vannak, de hátha segíteni tudok
Hudák árlistáján láttam, hogy féklámpakapcsolóból 2 és 3 teminálos van..

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53951 Dátum: 2011 Május 04, 21:54:22 »

Van olyan, hogy minden jó (tűréshatáron belül) a végeredmény mégsem. Ritkán, de ha a hibák egy irányban összegződnek.


Akkor a te autód egy műszaki paradoxon, mindene jó, de az autó mégsem.

Én mégis azt gondolom, hogy valami nem jó, amire azt mondod, hogy jó....   Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53950 Dátum: 2011 Május 04, 21:53:08 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy '69 őszi gyártású 1300-as bogárhoz 2 vagy 3 terminálos féklámpakapcsoló kell?
mi ez terminálos féklámpakapcsoló és hol van?
az enyém 69 tavasz, bár gondolom már nem valószínű hogy nálam még eredeti cuccok vannak, de hátha segíteni tudok
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53949 Dátum: 2011 Május 04, 21:51:13 »

megszakító kb 1500 km ment, benzincsőn megy a nutella, nem maradt más megyek meghúzni a lendkereket  Cheesy






Akkor a te autód egy műszaki paradoxon, mindene jó, de az autó mégsem.

Én mégis azt gondolom, hogy valami nem jó, amire azt mondod, hogy jó....   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #53948 Dátum: 2011 Május 04, 21:41:39 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy '69 őszi gyártású 1300-as bogárhoz 2 vagy 3 terminálos féklámpakapcsoló kell?

Hehe! Látom rajta vagy az ügyön... Helyes... Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53947 Dátum: 2011 Május 04, 21:40:04 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy '69 őszi gyártású 1300-as bogárhoz 2 vagy 3 terminálos féklámpakapcsoló kell?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53946 Dátum: 2011 Május 04, 21:35:57 »

az a tizenvalahányezer volt, amit kikúr az elosztó, egy sima zsíros madzagon végigszalad.
valami más a szopás.
kislány koromban én is cserélgettem a gyertyákat meg a gyertyamadzagokat, mint rosszlány a bugyiját, de sosem lett jó.
a szopatásfaktor a következőkből állt össze ilyen sorrendben:
 - megszakító elkopott: 85 %
 - eldugult a benzincső: 14%
 - egyéb: 1% (ebbe beletartozik a lehullott lendkerék tökölről hazafelé)

megszakító kb 1500 km ment, benzincsőn megy a nutella, nem maradt más megyek meghúzni a lendkereket  Cheesy



Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53945 Dátum: 2011 Május 04, 21:31:39 »

Ha bizonytalan vagy és kettő közül választasz, akkor mindig a kisebbet kell választani és nem szabad azt a hibát elkövetni, hogy olyan tengelyt választasz, amit a motor egyéb jellemzői, pl. hengerfeje nem tud kihasználni/támogatni.

A gyári tengely 254 fokos, az első lépcső sporttengely 276 fok körüli.

Ismert márkát válassz, Engle vagy Scat, ha nem lesz dupla karbid, akkor MAXIMUM 276-os legyen, de az is felesleges.

Minden sporttengelyhez 1971 előtti olajpumpa kell, mert lapos kerekesek.
w120 294

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53944 Dátum: 2011 Május 04, 21:19:39 »

Sokan ott basszák el, hogy tesznek a bogarukba csillivilli szilikonos, meg szénszálas, meg f...omtudja gyertyakábelt, ami szépen gyorsan tönkre is megy és jönnek a bajok.

az a tizenvalahányezer volt, amit kikúr az elosztó, egy sima zsíros madzagon végigszalad.
valami más a szopás.
kislány koromban én is cserélgettem a gyertyákat meg a gyertyamadzagokat, mint rosszlány a bugyiját, de sosem lett jó.
a szopatásfaktor a következőkből állt össze ilyen sorrendben:
 - megszakító elkopott: 85 %
 - eldugult a benzincső: 14%
 - egyéb: 1% (ebbe beletartozik a lehullott lendkerék tökölről hazafelé)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53943 Dátum: 2011 Május 04, 20:26:50 »



Gyári fejhez, gyári karbihoz gyári tengely kell.

Gondoljatok bele, hogy Callooknak mennyire jól ment az egyhatos bogara két weber/dellorto karbival gyári tengellyel....
Progresziv weber marad ehhez gyári méretű hengerfej, csak köbcenti nővelés.Ehez keresek vezérmű tengelyt.276 ot nézegetek de van még egy szám ami gondolom a bütyök hegyeségére utal.Ott mit kell nézni?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53942 Dátum: 2011 Május 04, 20:22:15 »

mi lehet még a hibás?
-új gyertyakábelek - de lehet, hogy rosszak
-karburátor felújítva - de lehet, hogy rosszul vagy dugulás van benne, vagy rosszul van beállítva
-gyújtás beállítva (előgyújtás, zárásszög) - de lehet, hogy lóg a tengelye az osztófejnek
-co stb renden (a méréskor még jó volt minden gyertya) - de nem jó értékre van állítva és/vagy bizonytalan a keverékképzés


Van egy olyan nagy igazság, hogy ha minden jó, akkor jó az egész autó, ha pedig csak egy valami rossz, de jónak vélt, akkor rossz az egész.

Tudud hány autót/motort javítottam meg, amire azt mondták, hogy jó a karburátor, jó a gyújtás, kap benzint és mégsem indul? És kiderült, hogy valami mégsem volt jó.


Ha nem jutok eredményre, akkor vetnél rá egy pillantást?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53941 Dátum: 2011 Május 04, 20:19:57 »

Laikus vagyok, ezt ugye tudjuk.Gyári szelep méretű fejhez milyen nyitási szőg való?


Gyári fejhez, gyári karbihoz gyári tengely kell.

Gondoljatok bele, hogy Callooknak mennyire jól ment az egyhatos bogara két weber/dellorto karbival gyári tengellyel....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53940 Dátum: 2011 Május 04, 20:18:34 »

mi lehet még a hibás?
-új gyertyakábelek - de lehet, hogy rosszak
-karburátor felújítva - de lehet, hogy rosszul vagy dugulás van benne, vagy rosszul van beállítva
-gyújtás beállítva (előgyújtás, zárásszög) - de lehet, hogy lóg a tengelye az osztófejnek
-co stb renden (a méréskor még jó volt minden gyertya) - de nem jó értékre van állítva és/vagy bizonytalan a keverékképzés


Van egy olyan nagy igazság, hogy ha minden jó, akkor jó az egész autó, ha pedig csak egy valami rossz, de jónak vélt, akkor rossz az egész.

Tudud hány autót/motort javítottam meg, amire azt mondták, hogy jó a karburátor, jó a gyújtás, kap benzint és mégsem indul? És kiderült, hogy valami mégsem volt jó.





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53939 Dátum: 2011 Május 04, 20:16:50 »

Ha bizonytalan vagy és kettő közül választasz, akkor mindig a kisebbet kell választani és nem szabad azt a hibát elkövetni, hogy olyan tengelyt választasz, amit a motor egyéb jellemzői, pl. hengerfeje nem tud kihasználni/támogatni.

A gyári tengely 254 fokos, az első lépcső sporttengely 276 fok körüli.

Ismert márkát válassz, Engle vagy Scat, ha nem lesz dupla karbid, akkor MAXIMUM 276-os legyen, de az is felesleges.

Minden sporttengelyhez 1971 előtti olajpumpa kell, mert lapos kerekesek.
Laikus vagyok, ezt ugye tudjuk.Gyári szelep méretű fejhez milyen nyitási szőg való?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53938 Dátum: 2011 Május 04, 20:13:34 »

Vezérmű tengely vásárlás előtt állok.Mire kell figyelni, mik a buktatok?

Ha bizonytalan vagy és kettő közül választasz, akkor mindig a kisebbet kell választani és nem szabad azt a hibát elkövetni, hogy olyan tengelyt választasz, amit a motor egyéb jellemzői, pl. hengerfeje nem tud kihasználni/támogatni.

A gyári tengely 254 fokos, az első lépcső sporttengely 276 fok körüli.

Ismert márkát válassz, Engle vagy Scat, ha nem lesz dupla karbid, akkor MAXIMUM 276-os legyen, de az is felesleges.

Minden sporttengelyhez 1971 előtti olajpumpa kell, mert lapos kerekesek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53937 Dátum: 2011 Május 04, 20:09:50 »

Sokan ott basszák el, hogy tesznek a bogarukba csillivilli szilikonos, meg szénszálas, meg f...omtudja gyertyakábelt, ami szépen gyorsan tönkre is megy és jönnek a bajok.
Alap, hogy csak sima rézkábelt teszünk a hagyományos gyújtásunkra, aztán ha rendben van a keverékképzés, meg van a kellő kompresszió minden hengerben, rendesen be van állítva a gyújtás, jó a kondi, akkor szépen 10-15ezrenként kicseréljük illemből a gyertyát.
Kopott, fos 10-12 litert fogyasztó (mert tudjuk, hogy van akik ezt tartják alapnak egy bogárnál) autóknál nem szidjuk a gyertyákat, sőt nem is cserélgetjük, hanem felgyújtjuk az egészet. Vagy rendbe tesszük.  Roll Eyes

A beállítás után jól ment, vegyes fogyasztás 8.9 liter volt 1.6 motor, olajfogyasztás a maxról a minre 5000km alatt
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #53936 Dátum: 2011 Május 04, 20:09:11 »

Minek az ellenállását mérte?
Esetleg nyomáson?  Roll Eyes
Simán légköri nyomáson, én is megmértem. Elkeserítő.
Süni
« Hozzászólás #53935 Dátum: 2011 Május 04, 20:07:21 »

Minek az ellenállását mérte?
Esetleg nyomáson?  Roll Eyes
Mondom, hogy kuka vagyok az elektromossághoz...  Embarrassed

Visszakeresem a cikket, és bemásolom!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53934 Dátum: 2011 Május 04, 20:07:02 »

Ha nem megy egy henger, beleteszel egy másik gyertyát és akkor meg megy, akkor nem biztos, hogy a gyertya a hibás.
Ha pedig ez a henger 50 km múlva ismét megáll, akkor egyáltalán nem biztos, hogy az újonnan beletett gyertya romlott el.

Soha nem nézegettem a gyertyák gyártóját, most Denso van benne, előtte indiai Bosch volt, nekem még SOHA nem volt bajom/dolgom hibás vagy idő előtt elromló gyertyával, pedig azt hiszem elég sokat szerelek és variálok, itt meg vannak emberek, akik 3 évente vesznek új gyertyát és azonnal gyári hibás nekik 4-ből három....   Undecided Undecided Undecided Undecided
mi lehet még a hibás?
-új gyertyakábelek
-karburátor felújítva
-gyújtás beállítva (előgyújtás, zárásszög)
-co stb renden (a méréskor még jó volt minden gyertya)





1303LS
« Hozzászólás #53933 Dátum: 2011 Május 04, 20:05:53 »

Sokan ott basszák el, hogy tesznek a bogarukba csillivilli szilikonos, meg szénszálas, meg f...omtudja gyertyakábelt, ami szépen gyorsan tönkre is megy és jönnek a bajok.
Alap, hogy csak sima rézkábelt teszünk a hagyományos gyújtásunkra, aztán ha rendben van a keverékképzés, meg van a kellő kompresszió minden hengerben, rendesen be van állítva a gyújtás, jó a kondi, akkor szépen 10-15ezrenként kicseréljük illemből a gyertyát.
Kopott, fos 10-12 litert fogyasztó (mert tudjuk, hogy van akik ezt tartják alapnak egy bogárnál) autóknál nem szidjuk a gyertyákat, sőt nem is cserélgetjük, hanem felgyújtjuk az egészet. Vagy rendbe tesszük.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #53932 Dátum: 2011 Május 04, 20:00:29 »

A Ford-Klub Stuntmanusa (www.geree.hu) bevásárolt vagy 10 féle gyertyából 10-10-et, és egyszerű ellenállásmérés segítségével osztályozta őket. A lista legalján (legrosszabb) a gyári Ford (Motorcraft) gyertya állt, a csúcsán pedig az NGK, és a Denso. A Ford-nál 10 gyertyának 10 különböző értéke volt. A két japán gyár pedig minimális eltéréssel dolgozott. Nem tudom, ez az érték mit jelent a gyertya működése közben (utálom az elektromosságot), de érdekes a végeredmény.
Minek az ellenállását mérte?
Esetleg nyomáson?  Roll Eyes
Süni
« Hozzászólás #53931 Dátum: 2011 Május 04, 19:57:37 »

talán az S-ses végű az 3 pólusú
Nem. NGK-nál "T" a három pólusú jelölése. A basszátodba pl BUR5ET.

http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkjpg.htm

http://users.vpg.sulinet.hu/klucsar/kepek/szereles/gyertya/ngk-jelzesek-full.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 04, 20:01:10 írta Süni »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53930 Dátum: 2011 Május 04, 19:55:00 »

Vezérmű tengely vásárlás előtt állok.Mire kell figyelni, mik a buktatok?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süni
« Hozzászólás #53929 Dátum: 2011 Május 04, 19:52:47 »

A Ford-Klub Stuntmanusa (www.geree.hu) bevásárolt vagy 10 féle gyertyából 10-10-et, és egyszerű ellenállásmérés segítségével osztályozta őket. A lista legalján (legrosszabb) a gyári Ford (Motorcraft) gyertya állt, a csúcsán pedig az NGK, és a Denso. A Ford-nál 10 gyertyának 10 különböző értéke volt. A két japán gyár pedig minimális eltéréssel dolgozott. Nem tudom, ez az érték mit jelent a gyertya működése közben (utálom az elektromosságot), de érdekes a végeredmény.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53928 Dátum: 2011 Május 04, 19:38:32 »

Ha nem megy egy henger, beleteszel egy másik gyertyát és akkor meg megy, akkor nem biztos, hogy a gyertya a hibás.
Ha pedig ez a henger 50 km múlva ismét megáll, akkor egyáltalán nem biztos, hogy az újonnan beletett gyertya romlott el.

Soha nem nézegettem a gyertyák gyártóját, most Denso van benne, előtte indiai Bosch volt, nekem még SOHA nem volt bajom/dolgom hibás vagy idő előtt elromló gyertyával, pedig azt hiszem elég sokat szerelek és variálok, itt meg vannak emberek, akik 3 évente vesznek új gyertyát és azonnal gyári hibás nekik 4-ből három....   Undecided Undecided Undecided Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #53927 Dátum: 2011 Május 04, 19:13:11 »

Te műszaki ember vagy. Ehh, mindegy.
2011 -et írunk.

 Huh
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #53926 Dátum: 2011 Május 04, 18:38:24 »

mondjuk vagy az elektróda, vagy a porcelán nem bírja a hőt vagy a nyomást...
Szilikát tanszéken anno úgy tanították:  a gyertya porcelán testének elkészítése igen bonyolult feladat.
Pontos összetételét minden gyár titkolja. Jót előállítani inkább művészet mint tudomány. Rengeteget kísérleteznek, hogy az előállítási költséget csökkentsék (melyik iparban nem). Legkisebb technológia pontatlanság és máris készül a selejt (itt arra céloznék, hogy nem mindegy hol készül).

Isolátor is marhajó gyertya volt míg a németek gyártották, aztán átkerült Romániába. És most a Bosch gyertyák egy része is ott készül.  Undecided



Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53925 Dátum: 2011 Május 04, 18:08:11 »

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.

nálam fél év után nem ment az egyik henger, kicseréltem a gyertyát, minden más maradt és elindult. mondjuk az nem értem hogy mi a jó abban a boschnak, hogy egy másik gyártóval próbálkozom utána ( adtam neki még egy esélyt de most egy másik vacakol).
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53924 Dátum: 2011 Május 04, 17:22:08 »

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.
A hő hatására a póluson reve képződik és a szikra is koptatja. Elvékonyodik a gyertya érinkezője, és a nyomástól elállítódik. Van, hogy elég. Így megy tönkre a gyújtógyertya. De van amikor elreped a porcelán, és van amikor a közepe elkezd mozogni. Tulajdonképpen elkopik a gyertya érinkezője a tűztérben ez okozza a gyújtógyertyák végét.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53923 Dátum: 2011 Május 04, 17:09:17 »

NGK gyertyával utolsó 2 alkalommal szívtam rendesen. Mindkettő Made in Franc feliratú volt.
Nekem Fiatban 30 ezret elment, csak azért cseréltem ki, mert már illett...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #53922 Dátum: 2011 Május 04, 16:47:57 »

mondjuk vagy az elektróda, vagy a porcelán nem bírja a hőt vagy a nyomást...

Te műszaki ember vagy. Ehh, mindegy.
2011 -et írunk.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #53921 Dátum: 2011 Május 04, 14:59:43 »

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.

mondjuk vagy az elektróda, vagy a porcelán nem bírja a hőt vagy a nyomást...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53920 Dátum: 2011 Május 04, 14:41:35 »

Értem.
Hit kérdésekkel én sem foglalkozom azt meghagyom Gyuszkónak.
Én csak annyit tudok mondani, hogy Swiftben 5000 km után 4-ből 2 db ment a kukába és Fordból 2x is 1-1 db ki lett kukázva.  Undecided
Bogárban Brisk van, meg vagyok vele elégedve. Fordban azóta Denso azzal is meg vagyok elégedve. Apám Ignisében NGK (japán) azzal is meg vagyunk elégedve.

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #53919 Dátum: 2011 Május 04, 14:05:40 »

Ez hülyeség, mint már többször kifejtettem, de hitkérdésekkel nem foglalkozom. Wink
Értem.
Hit kérdésekkel én sem foglalkozom azt meghagyom Gyuszkónak.

Én csak annyit tudok mondani, hogy Swiftben 5000 km után 4-ből 2 db ment a kukába és Fordból 2x is 1-1 db ki lett kukázva.  Undecided

Bogárban Brisk van, meg vagyok vele elégedve. Fordban azóta Denso azzal is meg vagyok elégedve. Apám Ignisében NGK (japán) azzal is meg vagyunk elégedve.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #53918 Dátum: 2011 Május 04, 13:11:04 »

NGK gyertyával utolsó 2 alkalommal szívtam rendesen. Mindkettő Made in Franc feliratú volt. Japót már alig kapni.
Javaslom inkább

Ez hülyeség, mint már többször kifejtettem, de hitkérdésekkel nem foglalkozom. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53917 Dátum: 2011 Május 04, 11:56:29 »

Nem kell összemenni, azt a leszorító-gyűrűt oldalanként 2db 6-os anya fogja, azokat kell lehúzni a megfelelő nyomatékkal ("érzéssel") és akkor már tömít mert a hengerfejben és a szívócső is kúpos kialakítású, beteszed közé a tömítést és csak össze kell szorítani.
Oksa köszi szépen Wink

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53916 Dátum: 2011 Május 04, 11:50:07 »

Huh
Nem kell összemenni, azt a leszorító-gyűrűt oldalanként 2db 6-os anya fogja, azokat kell lehúzni a megfelelő nyomatékkal ("érzéssel") és akkor már tömít mert a hengerfejben és a szívócső is kúpos kialakítású, beteszed közé a tömítést és csak össze kell szorítani.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.