www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 19:09:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 656 657 658 659 660 [661] 662 663 664 665 666 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14848195 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54211 Dátum: 2011 Május 18, 20:32:56 »

teskábel oxidáció, megcibál meghúz, wd40

Rendben, körbenézek ott, hátha használ a dolog

Semmi baja nem lesz ha nem orákig probálsz inditani.

Ezt is megpróbálom, talán segít. Sajnos idén télen valahogy elfelejtődött, hogy havonta járatgassam a kocsit, előző télen is alig indítottam be de rögtön sikerült tavasszal beindítani. De most sajnos nem akarja  Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54210 Dátum: 2011 Május 18, 20:32:44 »

A kipufogó dobon a szívócső előmelegítő csőnek mindkét oldalon kell lennie tömítésnek?Nálam csak egyik felől volt Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54209 Dátum: 2011 Május 18, 20:12:58 »

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.
Semmi baja nem lesz ha nem orákig probálsz inditani.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54208 Dátum: 2011 Május 18, 19:47:08 »

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.

teskábel oxidáció, megcibál meghúz, wd40

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54207 Dátum: 2011 Május 18, 19:38:13 »

Nem lesz szakszerű:patkold meg az akku töltőt és inditás közben is tölsd.Olyan mintha bikáznád.

Nagy eséllyel így beindulna? Kockáztassam meg, vagy tényleg rosszul is elsülhet ez a dolog?

az igen ötlet, ha netán önindító-bendix szorul akkor olyan áramfelvétele lesz,h ogy a töltő leég, jó esetben csak a tyúkbelek amivel tölt az fog elfüstölni mint a kaki.

Megnézném testkábelt, de megpróbálnék másik akkut, mert ha akksi kapacitása esett le akkor nem képes nagy indítóáramot leadni. egyi hiba lehetőség...


Pl.: testkábelen mit néznél meg? Másuk akkum nincs, ez kilőve, mint lehetőség. Mivel 6V-os, ezért alapból nem tud akkora áramot leadni, mint egy 12V-os, bár ettől még lehet ez is a baja.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54206 Dátum: 2011 Május 18, 19:19:31 »

Nem lesz szakszerű:patkold meg az akku töltőt és inditás közben is tölsd.Olyan mintha bikáznád.

az igen ötlet, ha netán önindító-bendix szorul akkor olyan áramfelvétele lesz,h ogy a töltő leég, jó esetben csak a tyúkbelek amivel tölt az fog elfüstölni mint a kaki.

Megnézném testkábelt, de megpróbálnék másik akkut, mert ha akksi kapacitása esett le akkor nem képes nagy indítóáramot leadni. egyi hiba lehetőség...

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54205 Dátum: 2011 Május 18, 19:16:08 »

Nos a probléma pontosan az, hogy két napja raktunk benzint a motorba (ahogy kell, karbit feltöltöttük, stb, nem én csináltam, de aki csinálta, az tudja, hogy kellett, tehát lehet nem szakszerűen írtam le.), mivel már előtte sem indult be, de ezek után sem, talán az akksit nem töltöttem túl sokáig.

Az akksit ma töltöttem egy jobb akksi töltővel, amikor akarom indítani, akkor lámpa kigyullad, egyszer teker és utána semmi, a lámpa is nagyon elhalványul. Ha újra próbálom, akkor a lámpa megint erősen kigyullad, tehát az akksit nem meríti le, teker egyet és semmi, lámpa megint elhalványul, alig látni. Betolni kicsit necces, mert egyrészt a garázs kb pont akkora (kitolni elméletileg nem lehetetlen, de így eléggé körülményes), mint a kocsi, amúgy is trükközve lehet csak kiállni a garázs rossz elhelyezése miatt. Mi lehet a gond? Hiába töltögetem állandóan az akksit és próbálom folyton indítani, nem teker. Van esély rá, hogy sikerül vagy itt valami más lesz a gond és ne gyötörjem inkább?
Nem lesz szakszerű:patkold meg az akku töltőt és inditás közben is tölsd.Olyan mintha bikáznád.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #54204 Dátum: 2011 Május 18, 19:12:23 »

Nos a probléma pontosan az, hogy két napja raktunk benzint a motorba (ahogy kell, karbit feltöltöttük, stb, nem én csináltam, de aki csinálta, az tudja, hogy kellett, tehát lehet nem szakszerűen írtam le.), mivel már előtte sem indult be, de ezek után sem, talán az akksit nem töltöttem túl sokáig.

Az akksit ma töltöttem egy jobb akksi töltővel, amikor akarom indítani, akkor lámpa kigyullad, egyszer teker és utána semmi, a lámpa is nagyon elhalványul. Ha újra próbálom, akkor a lámpa megint erősen kigyullad, tehát az akksit nem meríti le, teker egyet és semmi, lámpa megint elhalványul, alig látni. Betolni kicsit necces, mert egyrészt a garázs kb pont akkora (kitolni elméletileg nem lehetetlen, de így eléggé körülményes), mint a kocsi, amúgy is trükközve lehet csak kiállni a garázs rossz elhelyezése miatt. Mi lehet a gond? Hiába töltögetem állandóan az akksit és próbálom folyton indítani, nem teker. Van esély rá, hogy sikerül vagy itt valami más lesz a gond és ne gyötörjem inkább?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 18, 19:14:24 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54203 Dátum: 2011 Május 17, 07:58:22 »

(Nem szerelhető) Pierburg karbit hogyan kell bekötni? Melyik a nyomott oldal? Ilyen:
<beszúrt kép törölve>
felül be alul ki

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #54202 Dátum: 2011 Május 17, 07:04:05 »

Ehhez rövid kell, a szerelhetőhöz kell hosszú (jól látszik a különbség, szerintem a rövidet a hosszúval össze sem lehet rakni).
Mondjuk még nem próbáltam a cserét.

OK, én sosem tudom, de tényleg látszik. A hosszúval a rövidet szét is téped, SZVSZ.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54201 Dátum: 2011 Május 17, 07:02:13 »

Ehhez rövid kell, a szerelhetőhöz kell hosszú (jól látszik a különbség, szerintem a rövidet a hosszúval össze sem lehet rakni).
Mondjuk még nem próbáltam a cserét.

A lökőrúd hozzá való?
Nehogy rövid rudad legyen ehhez meg a hosszú kelljen.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54200 Dátum: 2011 Május 17, 06:59:16 »

A lökőrúd hozzá való?
Nehogy rövid rudad legyen ehhez meg a hosszú kelljen.
van neki mindkét féle rúdja

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #54199 Dátum: 2011 Május 17, 06:57:08 »

Sajnos én is, akkor nem műxik. :-(

A lökőrúd hozzá való?
Nehogy rövid rudad legyen ehhez meg a hosszú kelljen.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54198 Dátum: 2011 Május 17, 06:55:09 »

Még kipróbálom a másikat, aztán jelentkezem.

mondtam, hogy vigyél még párat  Undecided
legvégső eset, hogy van egy vadiúj a golf csomatratójában
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54197 Dátum: 2011 Május 17, 06:54:43 »

Sajnos én is, akkor nem műxik. :-(

mondtam, hogy vigyél még párat  Undecided
legvégső eset, hogy van egy vadiúj a golf csomatratójában

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54196 Dátum: 2011 Május 17, 06:53:50 »

Sajnos én is, akkor nem műxik. :-(

benzinpuNpát akartál írni ? én úgy emléxem az alsó tol a fölső szív
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54195 Dátum: 2011 Május 17, 06:14:19 »

honda torziós lapokkal???

torziós lap? dehogy. Gyárilag tűgörgős volt az összes lengőkar szilent, de amit beleraktam, az mind perselyes zsírzószemes.
Csak a zsír kell bele, rendesen és örök  Grin

nem autó....
autóban már csak vw termékeim vannak

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54194 Dátum: 2011 Május 17, 06:10:57 »

(Nem szerelhető) Pierburg karbit hogyan kell bekötni? Melyik a nyomott oldal? Ilyen:
<beszúrt kép törölve>
benzinpuNpát akartál írni ? én úgy emléxem az alsó tol a fölső szív

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54193 Dátum: 2011 Május 17, 05:22:12 »

(Nem szerelhető) Pierburg karbit hogyan kell bekötni? Melyik a nyomott oldal? Ilyen:
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54192 Dátum: 2011 Május 16, 21:59:25 »

hondám iy ilyen futóműves, van hozzá gumicsöves zsírzóm, állítható fejjel, bp zsírokkal

honda torziós lapokkal???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54191 Dátum: 2011 Május 16, 19:05:05 »

Helyes, igy kell!
Addig kell bele tolni a zsirt, amig a szep tiszta zsir nem jelenik meg a lent lathato illesztesnel.

hondám iy ilyen futóműves, van hozzá gumicsöves zsírzóm, állítható fejjel, bp zsírokkal

van egy fölös AB blokkom... szívocsonk nélkül

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54190 Dátum: 2011 Május 16, 18:59:25 »

telenyomtam zsírral első futóművet
Helyes, igy kell!
Addig kell bele tolni a zsirt, amig a szep tiszta zsir nem jelenik meg a lent lathato illesztesnel.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54189 Dátum: 2011 Május 16, 18:53:41 »

mács bedör.
az a dudarács ott lent az mit csinál?

Az egy duda, de olyan hangja van, hogy a röhögés elkap mindenkit.
párban voltak, de a magas hangú párját kinyírta a részeg pöcs  Shocked

telenyomtam zsírral első futóművet

[a csatolmányt egy admin törölte]

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54188 Dátum: 2011 Május 16, 18:53:04 »

mács bedör.
az a dudarács ott lent az mit csinál?
Dudát rácsoz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54187 Dátum: 2011 Május 16, 18:50:28 »

a negatív kisugárzásod miatt :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54186 Dátum: 2011 Május 16, 18:50:11 »

huzd meg a kereket Grin
3éve nem volt lenn.
gondolom csak úgy nem lazul meg Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54185 Dátum: 2011 Május 16, 18:48:15 »

meg! de a féltengely csapágyak az mit jelent? hol van benne? fékdobnál vagy váltónál?
huzd meg a kereket Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54184 Dátum: 2011 Május 16, 18:47:08 »

kikerültek a sachs gáztelók

mács bedör.
az a dudarács ott lent az mit csinál?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54183 Dátum: 2011 Május 16, 18:38:48 »

kikerültek a sachs gáztelók

[a csatolmányt egy admin törölte]

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54182 Dátum: 2011 Május 16, 14:36:24 »

fasza.
csak azt nem tudom mi a ...... romlik el mikkor nem is megy Lips Sealed
a negatív kisugárzásod miatt :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54181 Dátum: 2011 Május 16, 14:34:20 »

úgy sem fogod hallani.
igen, a diffivel is kell foglalkozni.
fasza.
csak azt nem tudom mi a ...... romlik el mikkor nem is megy Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54180 Dátum: 2011 Május 16, 14:30:15 »

igen olajos féltengelyes.
Akkor emeljem meg és forgassam a kereket, és kifülelem honnan szól.
Ha a difi házból szól, azzal kell foglalkozni?

úgy sem fogod hallani.
igen, a diffivel is kell foglalkozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54179 Dátum: 2011 Május 16, 12:30:30 »

Az also futomugerenda kozepenel. Ott jol megemeled, mind a ket elso kerek a levegoben lesz (persze kezifek / sebessegbe rakott valto / ekek jatszanak kozben).
Kösz szépen. Az előzőmet sokat nem emelgettem, de most elhatároztam, hogy egy rozsdás alkatrész sem maradhat! Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54178 Dátum: 2011 Május 16, 12:17:20 »

csak annyi, hogy jobban rá kell húzni?
Jah, Stunt tavgyogyitasban is nagyon jo! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54177 Dátum: 2011 Május 16, 12:07:10 »

Húzd meg a csavart!  Wink
csak annyi, hogy jobban rá kell húzni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54176 Dátum: 2011 Május 16, 12:05:38 »

akkor lesz indok hogy felrakjam a nagy féket hátra. Evil

Húzd meg a csavart!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54175 Dátum: 2011 Május 16, 11:57:04 »

vagy lötyög a féltengely ricnin a fékdob az is tolatáskor szokott hangot adni  Undecided
akkor lesz indok hogy felrakjam a nagy féket hátra. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54174 Dátum: 2011 Május 16, 11:56:15 »

Vagy kerékcsapágy ami a fékdobban van a csapágyfedél alatt (mert ugye olajos féltengelyes az autód?) vagy a féltengely belső csuklója, ami a difi házban van, az is tud kicsit ropogni, ha kopott.

Talán a kerékcsapágy lesz.
igen olajos féltengelyes.
Akkor emeljem meg és forgassam a kereket, és kifülelem honnan szól.
Ha a difi házból szól, azzal kell foglalkozni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54173 Dátum: 2011 Május 16, 11:52:50 »

Elöl hol és hogyan célszerű emelni az autót?
Az also futomugerenda kozepenel. Ott jol megemeled, mind a ket elso kerek a levegoben lesz (persze kezifek / sebessegbe rakott valto / ekek jatszanak kozben).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54172 Dátum: 2011 Május 16, 11:52:35 »

Vagy kerékcsapágy ami a fékdobban van a csapágyfedél alatt (mert ugye olajos féltengelyes az autód?) vagy a féltengely belső csuklója, ami a difi házban van, az is tud kicsit ropogni, ha kopott.

Talán a kerékcsapágy lesz.
vagy lötyög a féltengely ricnin a fékdob az is tolatáskor szokott hangot adni  Undecided

Oldalak: 1 ... 656 657 658 659 660 [661] 662 663 664 665 666 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.