www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 13:01:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 [610] 611 612 613 614 615 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14812047 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56251 Dátum: 2011 Augusztus 15, 11:25:04 »

és a múlthéten én is haladtam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56250 Dátum: 2011 Augusztus 15, 11:15:01 »

Az első autón, amit megvettem felújításra (Fiat 127), annyi gitt volt, hogy a csomagtér fedelet nem bírta el a rugó.  Cool
A bogarat lehomokoltatom és addig kalapálom, míg sima nem lesz a gyűrött rész.
a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56249 Dátum: 2011 Augusztus 15, 10:03:47 »

Buszban nekem 5 perc,   Wink
bogárban 2,5

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #56248 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:33:26 »

mekkora mutatvány váltókart cserélni?
Buszban nekem 5 perc, a bogarunkhoz még nem mertem hozzányúlni.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56247 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:29:08 »

mekkora mutatvány váltókart cserélni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #56246 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:24:12 »

A helye ott van, csak nincs kifúrva.
Nekem a Typ3 cseremotornál ott vannak valami csavarhelyek alul. Tettem bele csavart, hogy ne menjen tele kosszal. Az másik olajbetöltő nyílás is le van fedve.
1974 után gyártott blokkokon megvan a helye, de nincs kifúrva a középső, valamint az összes ún. universal blokkon (amit alkatrészként lehetett venni) ott van ez a 3 felfogató.
bogármotoron nincs, de typ3 motoron is van, ha jól emlékszem

köszönöm!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56245 Dátum: 2011 Augusztus 14, 14:27:44 »

úgy néz ki, mint egy szép, márványos sztékhús :-))
Hol az a húsi?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56244 Dátum: 2011 Augusztus 14, 08:42:32 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?
Nekem a Typ3 cseremotornál ott vannak valami csavarhelyek alul. Tettem bele csavart, hogy ne menjen tele kosszal. Az másik olajbetöltő nyílás is le van fedve.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56243 Dátum: 2011 Augusztus 14, 08:00:28 »

Ma csiszoltam egy kicsit. Jó nagy felület.
úgy néz ki, mint egy szép, márványos sztékhús :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56242 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:30:55 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?
A helye ott van, csak nincs kifúrva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56241 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:30:04 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?

1974 után gyártott blokkokon megvan a helye, de nincs kifúrva a középső, valamint az összes ún. universal blokkon (amit alkatrészként lehetett venni) ott van ez a 3 felfogató.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56240 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:20:33 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?
bogármotoron nincs, de typ3 motoron is van, ha jól emlékszem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #56239 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:18:03 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56238 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:07:53 »

Hát, az AB-s váltómon is jobb oldalon van a kód...

A busz váltókon (091 tipuskód) bal oldalon van a kód, a bogár váltókon (113-as kód) pedig jobb oldalon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56237 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:06:36 »

Hát, az AB-s váltómon is jobb oldalon van a kód...
Nekem is.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56236 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:01:06 »

Akkor így jártál, tehát mint mondtam, nekem a CP-s váltómon baloldalon van a gyári beütés, azon az oldalon, ahol a kuplungbowden is fut. Meg a CE-s váltón is ott van. Az első egy buszos hosszú váltó, a második is buszban volt eredetileg, de az rövid váltó. Sajnálom, hogy neked a váltódon jobb oldalon van a beütés, de talán amiatt, hogy az bogár váltó volna? Várom az ide vonatkozó infókat, had tanuljak.
Hát, az AB-s váltómon is jobb oldalon van a kód...

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56235 Dátum: 2011 Augusztus 13, 19:19:59 »

Még kell rá itt-ott.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56234 Dátum: 2011 Augusztus 13, 19:19:08 »

Ma csiszoltam egy kicsit. Jó nagy felület.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56233 Dátum: 2011 Augusztus 12, 19:58:07 »


Sziasztok!
Külső fesszabos dinamóról nehéz átalakítani a kocsit generátorosra?  A kábelköteget kell cserélni hozzá?
Köszi
Nem elérhető buszoslimbó
Hozzászólások: 56


« Hozzászólás #56232 Dátum: 2011 Augusztus 12, 19:45:57 »

Sziasztok!
Külső fesszabos dinamóról nehéz átalakítani a kocsit generátorosra?  A kábelköteget kell cserélni hozzá?
Köszi

Nem kell csak a dinamót generátorra, talppal együtt, arra figyelj, meg célszerű belső fesszabos gen.-t berakni helyette, azzal kevesebb a macera

RZS
Robpanzer
« Hozzászólás #56231 Dátum: 2011 Augusztus 12, 19:23:38 »

Sziasztok!
Külső fesszabos dinamóról nehéz átalakítani a kocsit generátorosra?  A kábelköteget kell cserélni hozzá?
Köszi
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56230 Dátum: 2011 Augusztus 12, 17:41:47 »

Ma csak eddig jutottam, de holnap talán kész belül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56229 Dátum: 2011 Augusztus 12, 14:59:45 »

Megmértük. 7,5mm.
köszi. Es a diszleceket is. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56228 Dátum: 2011 Augusztus 12, 14:07:11 »

Látsz élőben majd kettő ilyet is ma, szóval megmérjük Grin
Megmértük. 7,5mm.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56227 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:51:04 »

tenyleg, köszi.  Cheesy
ja, meg otthon is van egy csomagterfedel..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56226 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:47:03 »

Látsz élőben majd kettő ilyet is ma, szóval megmérjük Grin
tenyleg, köszi.  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56225 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:36:19 »

köszi. Szerintem nagyobb, mert az afteren müa a bolha, a pre-n (akkor lehet, h 65 elötti) meg fém és nagyobb.

Látsz élőben majd kettő ilyet is ma, szóval megmérjük Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56224 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:31:56 »

64 elott viszont nagyobb, hetvegen megmerem.
köszi. Szerintem nagyobb, mert az afteren müa a bolha, a pre-n (akkor lehet, h 65 elötti) meg fém és nagyobb.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56223 Dátum: 2011 Augusztus 12, 12:12:58 »

Szerintem a furat azonos. A 67-esen, meg a 69-74-esen biztos, hogy azonos.

64 elott viszont nagyobb, hetvegen megmerem.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56222 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:56:04 »

"Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?"

Gondolom én, hogy a vastagnak más lehet, mint a vékonynak még úgy is, hogy pre gépeken is volt vékony, tehát valószínűleg a vastag lenne a kérdés, mert a vékony megegyezhet.

Szerintem a furat azonos. A 67-esen, meg a 69-74-esen biztos, hogy azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56221 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:30:03 »

Szeles vagy vekony?

"Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?"

Gondolom én, hogy a vastagnak más lehet, mint a vékonynak még úgy is, hogy pre gépeken is volt vékony, tehát valószínűleg a vastag lenne a kérdés, mert a vékony megegyezhet.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 12, 11:44:47 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56220 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:26:19 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?

Szeles vagy vekony?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56219 Dátum: 2011 Augusztus 12, 11:00:01 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mekkora a pre bogár díszléceinek furata?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #56218 Dátum: 2011 Augusztus 12, 10:06:44 »

Akkor így jártál, tehát mint mondtam, nekem a CP-s váltómon baloldalon van a gyári beütés, azon az oldalon, ahol a kuplungbowden is fut. Meg a CE-s váltón is ott van. Az első egy buszos hosszú váltó, a második is buszban volt eredetileg, de az rövid váltó. Sajnálom, hogy neked a váltódon jobb oldalon van a beütés, de talán amiatt, hogy az bogár váltó volna? Várom az ide vonatkozó infókat, had tanuljak.

Akkor itt volt az ördög elásva: Bus-Bogár!! Shocked

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #56217 Dátum: 2011 Augusztus 12, 09:55:49 »

Mivel én szoptam ma vele:  A BAL OLDAL AZ JOBB VOLT. MINDIG MENETIRÁNY SZERINT, ÉN ÁLTALÁBAN 1-4-IG ELŐRE R-BEN HÁTRAFELE KÖZLEKEDEM.....
Akkor így jártál, tehát mint mondtam, nekem a CP-s váltómon baloldalon van a gyári beütés, azon az oldalon, ahol a kuplungbowden is fut. Meg a CE-s váltón is ott van. Az első egy buszos hosszú váltó, a második is buszban volt eredetileg, de az rövid váltó. Sajnálom, hogy neked a váltódon jobb oldalon van a beütés, de talán amiatt, hogy az bogár váltó volna? Várom az ide vonatkozó infókat, had tanuljak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #56216 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:49:41 »

Autót oldalára dönteni, bal hátsó féltengely csatlakozásától a kocsi orra felé haladunk kb. 10 centit, majd a váltóház alsó élének közvetlen közelében leolvassuk a kódot, hogy CP26, vagy ilyesmi. Wink

Mivel én szoptam ma vele:  A BAL OLDAL AZ JOBB VOLT. MINDIG MENETIRÁNY SZERINT, ÉN ÁLTALÁBAN 1-4-IG ELŐRE R-BEN HÁTRAFELE KÖZLEKEDEM.....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
1303LS
« Hozzászólás #56215 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:07:10 »

Csak mert a bogárkönyvben nincs megemlítve..
Köszönöm!
Itt pl említi.
Ha megnézed a véglehajtás "középhosszú" de ez összeadódik a 4. fokozat kicsi hosszításával, így az1,2,3, picit hosszabb, jól forgatható gyorsulós, de a negyedik majdnem olyan hosszú mint a "hosszú"váltóké.
Egyesek azt mondják, hogy a 26/23 fogaskerékpár szarabb, mint a 58/54. Az mondjuk biztos, hogy hangosabb.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=htmlserv&tmpl=shop_text_csp.html&content=std_technik_getriebetechnik&wkid=20587298378
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56214 Dátum: 2011 Augusztus 11, 20:00:16 »

Az asszem félhosszú.
A typ3-ast megismerve a seggem alatt azt mondom bogárba a legjobb.
Csak mert a bogárkönyvben nincs megemlítve..
Köszönöm!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #56213 Dátum: 2011 Augusztus 11, 19:54:07 »

AC váltókód mit takar?
Az asszem félhosszú.
A typ3-ast megismerve a seggem alatt azt mondom bogárba a legjobb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56212 Dátum: 2011 Augusztus 11, 19:50:51 »

AC váltókód mit takar?

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 [610] 611 612 613 614 615 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.