www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 06:56:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921355 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 591 592 593 594 595 [596] 597 598 599 600 601 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14823382 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #56811 Dátum: 2011 Szeptember 16, 16:35:31 »

Milyen a gyári pre antenna? Egy, vagy kéttalpas?
Nekem ami van, annak az alja ilyen vasaló alaku, és fentebb egy pici műanyag támasztó, de az se kerek...
Ki milyent rakott,szerintem gyárból úgy nem jött ki bogár,hogy megfúrták oldalt a doblemezét.Ezeket utólag hebrákolták rájuk.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56810 Dátum: 2011 Szeptember 16, 16:19:50 »

Azért mert ott gyárilag nem volt furat,az utólag került az autódra.

Ez az antenna furat valamikor a hatvanas évek közepétől van gyárilag ott minden autón,de az is lehet,hogy csak az afterral jött be.
Azért is mutatnak olyan vegyes képet a pre autók antennái,valaki az egytalpasat fúrta a doblemezre,valaki a kéttalpasat,sokan pedig ezt az after-féle verziót.
Milyen a gyári pre antenna? Egy, vagy kéttalpas?
Nekem ami van, annak az alja ilyen vasaló alaku, és fentebb egy pici műanyag támasztó, de az se kerek...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #56809 Dátum: 2011 Szeptember 16, 15:55:40 »

Megtaláltam a helyét. Érdekes, mert nem középen volt a lyuk, hanem a csomagtartó széle felé.
Azért mert ott gyárilag nem volt furat,az utólag került az autódra.

Ez az antenna furat valamikor a hatvanas évek közepétől van gyárilag ott minden autón,de az is lehet,hogy csak az afterral jött be.
Azért is mutatnak olyan vegyes képet a pre autók antennái,valaki az egytalpasat fúrta a doblemezre,valaki a kéttalpasat,sokan pedig ezt az after-féle verziót.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56808 Dátum: 2011 Szeptember 16, 15:10:27 »

Szóval itt látszik, hogy nem középen van. De ha itt volt, akkor csak jó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56807 Dátum: 2011 Szeptember 16, 15:08:58 »

Megtaláltam a helyét. Érdekes, mert nem középen volt a lyuk, hanem a csomagtartó széle felé.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56806 Dátum: 2011 Szeptember 16, 14:57:33 »

Köszi  Wink

roppant elmésen ki kell húzni a lökőrudat és betenni a másikat.
nincs rögzítve se csavarral se semmivel, úgyhogy hajrá! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56805 Dátum: 2011 Szeptember 16, 13:15:55 »

Persze.
Köszi  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56804 Dátum: 2011 Szeptember 16, 12:55:30 »

Ha jóltudom, akkor 2 fajta AC létezett, a hosszú meg a rövid lökőrudas.
A hosszú lökörudat kilehet cserélni rövidre, hogy rámenjen a hozzátartozó AC?
köszi
Persze.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56803 Dátum: 2011 Szeptember 16, 12:44:42 »

Ha jóltudom, akkor 2 fajta AC létezett, a hosszú meg a rövid lökőrudas.
A hosszú lökörudat kilehet cserélni rövidre, hogy rámenjen a hozzátartozó AC?
köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56802 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:48:41 »

ezzel vitába szállnék.
a vezetettbe lehet bármilyen szerkezetet betenni.
a vezetetlenhez olyan szerkezet kell, aminek a közepén van egy karika, ami olyan mint egy bazi nagy csavaralátét.

Tudom miről beszélsz, de ha rá tudod állítani a kuplungot (nem túl hosszú a bowden), akkor anélkül is működik a vezetetlenben is. Így volt a 67-esemben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56801 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:43:18 »

2, Igen, ha egyébként megfelelő a kuplung.

ezzel vitába szállnék.
a vezetettbe lehet bármilyen szerkezetet betenni.
a vezetetlenhez olyan szerkezet kell, aminek a közepén van egy karika, ami olyan mint egy bazi nagy csavaralátét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56800 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:40:22 »

Kettő gyors kérdés:
-a nyelestengely kiszerelt váltó esetén sugárirányban  elmozdulhat-e milliméteres nagyságrendben? 0-1 mm
-vezetetlen kinyomócsapágy összerakható-e akármelyik kuplunggal?

1, A rögzítése egy hatos menetorsóval van úgy, hogy utána egy bordás rögzítő hüvelyt kell ráhúzni az elfordulás ellen (és azt seegerrel biztosítani). Ha a hüvelyt nem tudod ráhúzni, akkor vagy beljebb kell tekerni, de általában nem megy, akkor ki kell tekerni és mozogni fog egy kicsit a laza menet miatt. Utána az évek múlásával a menet egyre lazább. Azt hiszem a gyári maximális érték 0.3 mm. Az egy mm elég durva.

2, Igen, ha egyébként megfelelő a kuplung.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56799 Dátum: 2011 Szeptember 16, 07:42:04 »

Kettő gyors kérdés:
-a nyelestengely kiszerelt váltó esetén sugárirányban  elmozdulhat-e milliméteres nagyságrendben? 0-1 mm
-vezetetlen kinyomócsapágy összerakható-e akármelyik kuplunggal?

1. nem egészséges, de elmegy
2. nem



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56798 Dátum: 2011 Szeptember 16, 06:53:56 »

Kettő gyors kérdés:
-a nyelestengely kiszerelt váltó esetén sugárirányban  elmozdulhat-e milliméteres nagyságrendben? 0-1 mm
-vezetetlen kinyomócsapágy összerakható-e akármelyik kuplunggal?

Bácsi Győző
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56797 Dátum: 2011 Szeptember 15, 22:04:59 »

miért nem?
népszerűbb lennél, mint az ékszíjcserés videó :-))
Az lehet  Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56796 Dátum: 2011 Szeptember 15, 22:02:13 »

Nyílván nem kézzel nyomom majd az önindítót a lendkerékre  Grin
miért nem?
népszerűbb lennél, mint az ékszíjcserés videó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56795 Dátum: 2011 Szeptember 15, 22:00:03 »

a váltód is ki van szedve?
különben elég nehéz lesz az önindítót a fogaskoszorúra csatlakoztatni.
Természetesen igen  Wink
Nyílván nem kézzel nyomom majd az önindítót a lendkerékre  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56794 Dátum: 2011 Szeptember 15, 21:54:56 »

Holnap szeretném beindítani a motorom a földön, mielőtt bemegy az autóba.
Milyen kábelt hova kössek, mert nincs ötletem.
Egyedül az önindítót tudom áram alá helyezni  Grin
Köszi

a váltód is ki van szedve?
különben elég nehéz lesz az önindítót a fogaskoszorúra csatlakoztatni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56793 Dátum: 2011 Szeptember 15, 21:27:02 »

Nincs mit, éppen kedden csináltunk ilyet.  Wink
Én már terveztem párszor, de most jött el az ideje  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56792 Dátum: 2011 Szeptember 15, 21:09:15 »

Értem.
Köszi szépen  Wink
Nincs mit, éppen kedden csináltunk ilyet.  Wink
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56791 Dátum: 2011 Szeptember 15, 21:01:49 »

Igen, utána bendixnek kell még áram az önindítón és már röfögnie is kell a motornak.
Értem.
Köszi szépen  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56790 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:51:27 »

Tehát az aksiról direktbe rákötök egyet a trafóra?
A karbi és trafó közti vezetékek fentvannak.
Igen, utána bendixnek kell még áram az önindítón és már röfögnie is kell a motornak.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56789 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:49:20 »

Trafónak kell még (ott jelölve van a plusz) ha onnét nem megy át kábel akkor alapjárati szelepnek és a szivatónak kell.
Tehát az aksiról direktbe rákötök egyet a trafóra?
A karbi és trafó közti vezetékek fentvannak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56788 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:47:53 »

Holnap szeretném beindítani a motorom a földön, mielőtt bemegy az autóba.
Milyen kábelt hova kössek, mert nincs ötletem.
Egyedül az önindítót tudom áram alá helyezni  Grin
Köszi
Trafónak kell még (ott jelölve van a plusz) ha onnét nem megy át kábel akkor alapjárati szelepnek és a szivatónak kell.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56787 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:44:49 »

Holnap szeretném beindítani a motorom a földön, mielőtt bemegy az autóba.
Milyen kábelt hova kössek, mert nincs ötletem.
Egyedül az önindítót tudom áram alá helyezni  Grin
Köszi
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56786 Dátum: 2011 Szeptember 15, 18:05:17 »

Rádió takaró lemez kéne kölcsön, hogy le tudjam másolni. Festés után nem szeretnék "faragni".

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56785 Dátum: 2011 Szeptember 15, 17:59:45 »

.
A rendszám felfogatás furatai csálék azt látom, de a kereten állítási lehetőség nyilik az elcsaláshoz.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56784 Dátum: 2011 Szeptember 15, 17:54:00 »

küldd át a tesód és lemérhet fotózhat bármit  Wink

Ha valaki nem előz meg a nagy tülekedés közepette, akkor holnap méricskélek meg fotózok. Wink

Kösz mindkettőtöknek.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56783 Dátum: 2011 Szeptember 15, 15:25:09 »

LÁJK
Azért majd elmondod, hogy SZERINTED, mi a gond, hogy tanulhassunk?  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56782 Dátum: 2011 Szeptember 15, 15:09:39 »

2szempont van
-igényesen épiti hobby autó napokig nem alszik emiatt
-leszarom valahogy álljon napi szeinten ütős vágos....itt nem számit mi hogy áll....
LÁJK
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56781 Dátum: 2011 Szeptember 15, 14:40:54 »

Ha tranyó talira jössz kapsz...
Köszi, de sajnos oda nem jutok el. Elkezdődött a konferencia időszak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56780 Dátum: 2011 Szeptember 15, 14:00:13 »

OK, kösz. Akkor keresek kölcsönbe 36-os dugókulcsot Cheesy
Ha tranyó talira jössz kapsz...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56779 Dátum: 2011 Szeptember 15, 13:59:04 »

.
Jogos...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56778 Dátum: 2011 Szeptember 15, 13:28:12 »

nem.
36-os
Köszi, de jó, hogy nem vettem 32-est...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56777 Dátum: 2011 Szeptember 15, 13:25:41 »

Basszus egy 60 éves autóról van szó. ha az én bogaram segge csak kétszer ennyire lenne csálé én lennék az élet császára... És mégis forog a Föld..
2szempont van
-igényesen épiti hobby autó napokig nem alszik emiatt
-leszarom valahogy álljon napi szeinten ütős vágos....itt nem számit mi hogy áll....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56776 Dátum: 2011 Szeptember 15, 13:03:21 »

A tengelyen levő csavar az nem 32-es?
nem.
36-os



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56775 Dátum: 2011 Szeptember 15, 09:46:42 »

OK, kösz. Akkor keresek kölcsönbe 36-os dugókulcsot Cheesy
A tengelyen levő csavar az nem 32-es?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56774 Dátum: 2011 Szeptember 15, 09:42:44 »

Szerintem a jobb sárvédő nincs a helyére csavarva rendesen, meg a motorháztetőt is be lehet állítani csavarral.
Basszus egy 60 éves autóról van szó. ha az én bogaram segge csak kétszer ennyire lenne csálé én lennék az élet császára... És mégis forog a Föld..

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56773 Dátum: 2011 Szeptember 15, 09:40:12 »

itt is mintha lennének nem szimmetrikus dolgok
igen, az egyik oldala árnyékban van.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56772 Dátum: 2011 Szeptember 15, 09:14:31 »

Talán a jobb hátsó sárvédő külső sarkát is egy leheletnyit kijjebb kellene húzni (tudom, ez a dilim  Cool ), de a kép semmire sem alkalmas, ugyanis nem tökéletesen szemből fotózott, kicsit jobbra áll a kamera, így minimálisan, de torzulhatnak arányok, a vízszintes sem vízszintes. (innen ami látszik hamisan, az az, hogy a két hátsó sárvédő belső sarka egy kis eltérést mutat a vízszinteshez képest.)De tényleg, Gabi legközelebb írd oda, mit akarsz mondani, mert már kb. négyen nem látjuk, ez meg így nem segítség Józsinak. Smiley
Szerintem a jobb sárvédő nincs a helyére csavarva rendesen, meg a motorháztetőt is be lehet állítani csavarral.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 591 592 593 594 595 [596] 597 598 599 600 601 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.198 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.