www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:15:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 589 590 591 592 593 [594] 595 596 597 598 599 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13163532 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56875 Dátum: 2011 Szeptember 19, 16:56:45 »

Erre is azt írja: Sport trafó elektronyos gyújtáshoz... Akkor??  Roll Eyes
http://www.ebay.co.uk/itm/170579631868?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649



Ez és a Bosch blue coil  BIZONYÍTOTTAN nem ad erősebb szikrát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56874 Dátum: 2011 Szeptember 19, 16:55:27 »

úgy érzem néha ellent mondasz saját önmagadnak Roll Eyes

"Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
« Hozzászólás #15170 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:09:01 »
   Válasz idézettel


Ami pedig az elektronikus gyújtást illeti, bizony alul sokkal nyomatékosabb a motor és könnyebben indul. Fent nem vagyok benne biztos, hogy jobb, inkább azt érzem, mintha nem forogna 6000 felett olyan jól....talán nem ad annyi összes előgyújtást. "
 
Szóval az F motor ritkán forog 6000 felett
én azt vettem észre hogy sokkal jobb az elektronikus gyújtás 10ből 10 szer


Tudtam, hogy valami buzifejű beleköt.  Grin

Az a lényeg, hogy ezek az átalakított taiwani 009-es gyújtások magukban sem a minőség csúcsai, de ahogy beletesznek a megszakító helyett egy hall jeladót vagy opto kaput, úgy meg kimondottan szar és megbízhatatlan lesz az egész. ha ezt megfejelik esetleg egy CPI-hez hasonló elektronikával, ahol a jelet a megszakító adja továbbra is, ott meg az elektronika lesz a gyenge pont.

Én ilyet egyszer használtam, nem is tennék többet bogárba, de Callook is tudna róla beszélni.. Van pár modell, ami elég jó (Compu-fire, Petronix és persze az MSD, stb) de ezek sincsenek a gyárival (pl. VW hall jeladós, trafós gyújtás) egy szinten.

Tehát nem az elektronikus gyújtással van bajom, hanem EZZEL a rendszerrel.

Majom!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56873 Dátum: 2011 Szeptember 19, 15:06:41 »

Ha valaki bogár gyújtás light tuninggal foklakozik akkor: CPI 1280 trafó beszerelése, vgay 3 lábú Golf 2 trafó aplikálása (ez utóbbi könnyebben beszerezhető, de elvileg gyengébb és én még nem láttam ilyet)
Erre is azt írja: Sport trafó elektronyos gyújtáshoz... Akkor??  Roll Eyes
http://www.ebay.co.uk/itm/170579631868?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56872 Dátum: 2011 Szeptember 19, 14:24:06 »

Ha valaki bogár gyújtás light tuninggal foklakozik akkor: CPI 1280 trafó beszerelése, vgay 3 lábú Golf 2 trafó aplikálása (ez utóbbi könnyebben beszerezhető, de elvileg gyengébb és én még nem láttam ilyet)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56871 Dátum: 2011 Szeptember 19, 13:03:57 »

Azt mondják combosabb a szikra. Ha minden más jó, ez talán észrevehető.

Alacsony fordulaton a megszakítók távolodása relatíve lassabb, ez hosszabb ívet okoz, ami az elektromágneses tér lassabb összeomlását jelenti. Ebből következvén a szekunder szikrateljesítmény csökken. Ezért van az, h. pl. hagyományos tranzisztoros (megszakítóval vezérelt) rendszernél is javul az alacsony fordulati viselkedés, gázreakció, fogyasztás. Valójában a változás mérhető, érezhető, de ugye a teljesítménygörbe alsó részén jelentkezik.
A megszakítómentes gyújtás előnye emellett magas fordulaton jelentkezik (pl. Hallos CPI), ahol nem okoz már problémát egy belebegő megszakító. Azon a fordulaton egy bogármotor egyébként elemeire esik.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56870 Dátum: 2011 Szeptember 19, 12:47:06 »

Azt mondják combosabb a szikra. Ha minden más jó, ez talán észrevehető.

én azt vettem észre hogy sokkal jobb az elektronikus gyújtás 10ből 10 szer
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56869 Dátum: 2011 Szeptember 19, 12:20:22 »

+1
úgy érzem néha ellent mondasz saját önmagadnak Roll Eyes

"Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
« Hozzászólás #15170 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:09:01 »
   Válasz idézettel


Ami pedig az elektronikus gyújtást illeti, bizony alul sokkal nyomatékosabb a motor és könnyebben indul. Fent nem vagyok benne biztos, hogy jobb, inkább azt érzem, mintha nem forogna 6000 felett olyan jól....talán nem ad annyi összes előgyújtást. "
 
Szóval az F motor ritkán forog 6000 felett
én azt vettem észre hogy sokkal jobb az elektronikus gyújtás 10ből 10 szer

Nem elérhető automi
Hozzászólások: 36


« Hozzászólás #56868 Dátum: 2011 Szeptember 19, 12:14:13 »

Turbóban. <beszúrt kép törölve>

Van ám itt technika Smiley Nem semmi Smiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56867 Dátum: 2011 Szeptember 19, 12:07:08 »

Ha már mindenárom költeni szeretnél rá, talán a tőcsavarokat betéteztesd fel. Szétszedéstechnikailag ugyebár ez van legbelül.
A jobb alsó anya az ugye, tőcsavarostól jön ki a motorból?  Evil Nem lehet azt valahogy beleragasztani?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56866 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:54:36 »

Visszaalakítani gyárira mindent, hibás (rossz) alkatrészeket cserélni. Mechanikusan rendben lévő motorra jó karbi és jó gyújtás és kész.
igen, valami ilyesmi lenne a cél, most is teljesen gyári, csak a kotyogó főtengely miatt sajnos ugyis meg kell bontani. A gyujtasbol mi a jo? A gyarinal nincs jobb? A karbiból szeretnem megtartani a gyarit, ha eleg jo. Fel lehet azt is ujittatni, ugye. Erdemes költeni ra? Mert nyilvan nem ertelmetlenul elköltendo a penz..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56865 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:50:27 »

Ha már mindenárom költeni szeretnél rá, talán a tőcsavarokat betéteztesd fel. Szétszedéstechnikailag ugyebár ez van legbelül.
És ugye, az sokba fog kerülni. Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #56864 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:44:59 »

ok, köszi. De akkor szerintetek a mocim melyik reszet erdemes alakitgatni, upgrade-elni, ha nem akarok drasztikus valtozast, de jo motort szeretnek? A csapagyak es tömitesek csereje alap lesz, de mast mit erdemes meg cserelni?
Ha már mindenárom költeni szeretnél rá, talán a tőcsavarokat betéteztesd fel. Szétszedéstechnikailag ugyebár ez van legbelül.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56863 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:42:45 »

ok, köszi. De akkor szerintetek a mocim melyik reszet erdemes alakitgatni, upgrade-elni, ha nem akarok drasztikus valtozast, de jo motort szeretnek? A csapagyak es tömitesek csereje alap lesz, de mast mit erdemes meg cserelni?
Visszaalakítani gyárira mindent, hibás (rossz) alkatrészeket cserélni. Mechanikusan rendben lévő motorra jó karbi és jó gyújtás és kész.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56862 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:40:36 »

+1
ok, köszi. De akkor szerintetek a mocim melyik reszet erdemes alakitgatni, upgrade-elni, ha nem akarok drasztikus valtozast, de jo motort szeretnek? A csapagyak es tömitesek csereje alap lesz, de mast mit erdemes meg cserelni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56861 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:28:41 »

Transporter talira menet a 2-es hengerben lévő gyertyám tartózkodott. Helyszínen fekete mocsoktól megtisztítva tökéletes lett. 600 km-t futott a gyertya (brisk) félek annál a hengernél valami gond lesz  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56860 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:19:41 »

Nincs.

+1

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56859 Dátum: 2011 Szeptember 19, 11:15:41 »

hogy egyáltalán van-e értelme.
Nincs.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56858 Dátum: 2011 Szeptember 19, 10:00:14 »

Nekem ez van Öcsisajton... Én meg vagyok vele elégedve... Ha jól be van állítva, akkor nem érzem a vákuumosnál tapasztalt kis megtorpanást, erőteljesebb gyorsításnál...
és a 009 nem ugyanezt tudja? valamit a közepén egyenetlenségről magyaráz, ami a vákumosnál nincs.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #56857 Dátum: 2011 Szeptember 19, 09:53:49 »

Aztán hallottam még 050-esről is, de arról fogalmam sincs.

Nekem ez van Öcsisajton... Én meg vagyok vele elégedve... Ha jól be van állítva, akkor nem érzem a vákuumosnál tapasztalt kis megtorpanást, erőteljesebb gyorsításnál...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56856 Dátum: 2011 Szeptember 19, 09:44:02 »

Milyen motor, milyen használathoz, milyen fordulatra kellene?
Ezek után könnyebben fognak véleményt mondani a mesterek.

1300 F. csak elméleti az eszmefuttatás, hogy egyáltalán van-e értelme. Nem gyorsulós motort gyártok, hobbikrúzolás.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #56855 Dátum: 2011 Szeptember 19, 09:42:54 »

Milyen motor, milyen használathoz, milyen fordulatra kellene?
Ezek után könnyebben fognak véleményt mondani a mesterek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56854 Dátum: 2011 Szeptember 19, 09:32:56 »

Szóval: ezt, vagy ilyet szerintetek érdemes megvenni??
http://www.ebay.co.uk/itm/POWERSPARK-Electronic-Distributor-VW-009-050-010-034-/120704310771?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c1a899df3

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56853 Dátum: 2011 Szeptember 19, 09:13:42 »

Milyen gyújtásra érdemes cserélni a Bogár gyújtását? Ez gyújtótrafó és elosztó cserét jelent nálam most.
009-es vagy hagyományos vákumos? Mindkét esetben elektromos gyújtásra gondolok.
Aztán hallottam még 050-esről is, de arról fogalmam sincs.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56852 Dátum: 2011 Szeptember 18, 22:52:44 »

elvileg ingyen szállítanak Magyarországra is!

Gyakorlatilag is, végtelenül korrekt csapat.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56851 Dátum: 2011 Szeptember 18, 21:50:16 »

baromi rég keresem a neten pdf formában, de sehol nem találtam
senki nem akar ilyeneket szkennelni, kint ez nem pénz...
viszont, ha más könyv is érdekel, akkor ezek most viszonylag olcsók:
http://www.bookdepository.co.uk/book/9780912656038/How-to-Hotrod-Volkswagen-Engines
http://www.bookdepository.co.uk/Aircooled-Vw-Engine-Interchange-Manual-Keith-Seume/9780760303146
http://www.bookdepository.co.uk/How-Rebuild-Your-Volkswagen-Air-cooled-Engine-Tom-Wilson/9780895862259
http://www.bookdepository.co.uk/Vw-Beetle-Performance-Handbook-Keith-Seume/9780760304693
elvileg ingyen szállítanak Magyarországra is!
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #56850 Dátum: 2011 Szeptember 18, 21:42:45 »

http://www.bookdepository.co.uk/book/9780912656038/How-to-Hotrod-Volkswagen-Engines
Egy ilyen könyvet, ha tudsz szerezni, akkor tied a tudás.
baromi rég keresem a neten pdf formában, de sehol nem találtam

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56849 Dátum: 2011 Szeptember 18, 21:29:00 »

Turbó Ricsi elérhetősége kellene. Ha valaki tud valakit aki ismeri, vagy ismerheti.. esetleg ex vwlightningsesek elérhetőségét .... örülnék neki.

Ha Őrzi a titkait nem baj, azt szeretném ha az én autóm is hasonló titkokat őrizne.
http://www.bookdepository.co.uk/book/9780912656038/How-to-Hotrod-Volkswagen-Engines
Egy ilyen könyvet, ha tudsz szerezni, akkor tied a tudás.
Fórumot pedig itt találsz a kérdéseidnek: http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=3
meg olyan méret, ami legalább nagyjából befér a motortérbe  Grin
Ezek beférnek: http://lowbugget.com/1600t.html
Igaz, hogy ezek kb az alja szintet képviselik, de ezek a legegyszerűbb, és legolcsóbbak talán (olcsóbban biztosan ki lehet hozni, ha az ember magának válogatja össze, és ért hozzá...), amikor a karbit szívja a turbó, nem pedig nyomja.
meg csökkenteni kell a kompresszióviszonyt, hogy ne bassza le a hengerfejet meg még 5000 apró faszság, amivel meg tudod szopni.

Nem akarok belepofázni, mert nem tisztem, de amiket olvastam, azok alapján nem kell feltétlenül csökkenteni a kompresszióviszonyt, csak ha nagyon az eredeti alkatrészeket hagyod a motorban. Ekkor viszont amíg nem épül fel a nyomásod, lomha lesz nagyon a kocsi, és adott teljesítményt csak nagyobb töltőnyomáson ad le a motor, mintha hagynád, vagy megnövelnéd egy kicsit a kompressziót, és alacsonyabb turbónyomást használnál. Általában az utóbbit szokták javasolni, így nem lesz túlságosan bináris a kocsid, és nem csak turbó alatt fog húzni.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 18, 21:38:08 írta somci »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56848 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:38:38 »

ááá, az minek? :-))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56847 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:30:15 »

meg olyan méret, ami legalább nagyjából befér a motortérbe  Grin
ááá, az minek? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56846 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:23:10 »

meg csökkenteni kell a kompresszióviszonyt, hogy ne bassza le a hengerfejet meg még 5000 apró faszság, amivel meg tudod szopni.
meg olyan méret, ami legalább nagyjából befér a motortérbe  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56845 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:20:40 »

Turbóban. <beszúrt kép törölve>

meg csökkenteni kell a kompresszióviszonyt, hogy ne bassza le a hengerfejet meg még 5000 apró faszság, amivel meg tudod szopni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56844 Dátum: 2011 Szeptember 18, 18:57:13 »

Miben nyilvánul meg egy bogár turbósítása?
Turbóban.
Nem elérhető automi
Hozzászólások: 36


« Hozzászólás #56843 Dátum: 2011 Szeptember 18, 18:56:03 »

Hello Mindenki!

Továbbra is keresek olyan személyt aki foglakozott már léghűtéses VW-k turbósításával. Vagy keresem a piros "turbogaras" Bozsik Richárdot! Ha valaki tud valamit, légyszi privizzen rám!

Miben nyilvánul meg egy bogár turbósítása?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56842 Dátum: 2011 Szeptember 18, 17:02:14 »

Turbó Ricsi elérhetősége kellene. Ha valaki tud valakit aki ismeri, vagy ismerheti.. esetleg ex vwlightningsesek elérhetőségét .... örülnék neki.

Ha Őrzi a titkait nem baj, azt szeretném ha az én autóm is hasonló titkokat őrizne.
Semmi titok nincs a léghűtéses vw-k turbosításában... Meg kell nézni pár ezekre szakosodott fórumot, elolvasni pár könyvet. Utána már akár Maresz, Callook, vagy Stunt is tud neked segíteni tán, ha tudod, mit hogyan akarsz. Roll Eyes Ha nincs időd belemélyedni, akkor árajánlatot kérsz külföldi oldalról egy komplett szettre, és beszerelteted, mindenféle hókusz-pók ússz nélkül itthon. Mivel itthon szinte senki nem csinálta eddig, csak ez a srác, nem lesz egyszerű, de nem lehetetlen. És nem olcsó! Wink
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #56841 Dátum: 2011 Szeptember 18, 01:17:52 »

Turbó Ricsi elérhetősége kellene. Ha valaki tud valakit aki ismeri, vagy ismerheti.. esetleg ex vwlightningsesek elérhetőségét .... örülnék neki.

Ha Őrzi a titkait nem baj, azt szeretném ha az én autóm is hasonló titkokat őrizne.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56840 Dátum: 2011 Szeptember 17, 21:33:17 »

az sem űrtechnika, némi angol tudással külföldi fórumokról biztos össze lehet szedni az infókat
stunt motorja sem űrtechnika, mégis végigjárta a szopólétrát, mire jó lett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56839 Dátum: 2011 Szeptember 17, 20:00:01 »

turbó ricsi féltékenyen őrzi a titkát.
még az ex-klubjában, a vwlightnins-ben sem osztotta meg senkivel.
az sem űrtechnika, némi angol tudással külföldi fórumokról biztos össze lehet szedni az infókat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56838 Dátum: 2011 Szeptember 17, 19:42:48 »

Hello Mindenki!

Továbbra is keresek olyan személyt aki foglakozott már léghűtéses VW-k turbósításával. Vagy keresem a piros "turbogaras" Bozsik Richárdot! Ha valaki tud valamit, légyszi privizzen rám!

turbó ricsi féltékenyen őrzi a titkát.
még az ex-klubjában, a vwlightnins-ben sem osztotta meg senkivel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #56837 Dátum: 2011 Szeptember 17, 17:08:37 »

Hello Mindenki!

Továbbra is keresek olyan személyt aki foglakozott már léghűtéses VW-k turbósításával. Vagy keresem a piros "turbogaras" Bozsik Richárdot! Ha valaki tud valamit, légyszi privizzen rám!
1303LS
« Hozzászólás #56836 Dátum: 2011 Szeptember 17, 12:48:51 »

Lehet van a kacataim között, majd megnézem neked. De az a gumi alá, az biztos nincs, Csak a króm cucc.
Én biztos nem fogom kilyukasztani a kasztnit, hogy betegyem. Grin
Neki csak a sokezres jó mert úgy elmondhatja, hogy "drága" a kocsija.  Evil
Oldalak: 1 ... 589 590 591 592 593 [594] 595 596 597 598 599 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.