www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 12:45:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13165998 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #57115 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:15:12 »

http://elitevwclub.blog.hu/2011/09/26/late_bug_project_is_finished

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57114 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:55:36 »

Mennyi fékolaj kell egy bogárba?
Én csak azt tudom mennyi jön ki belőle Grin
Mire lelégtelenítem, nekem 2 flakon is kell néha.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57113 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:08:47 »

Vannak még ennél is kisebb javítók.
Pláne...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57112 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:08:24 »

Félpadló van. Kisebb nem tudom,  van-e. Má'hogy a félnek a fele van.


<beszúrt kép törölve>
Igen, erre gondoltam, de ehhez le kell emelni a kasznit. A műszakira szeretném megcsináltatni, hogy luk ne legyen,
de ezek szerint utána szétborítom, ha úgy egyszerűbb (meg a fűtéscsatornák miatt úgysem úszom meg...)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #57111 Dátum: 2011 Szeptember 26, 21:07:38 »

Félpadló van. Kisebb nem tudom,  van-e. Má'hogy a félnek a fele van.


<beszúrt kép törölve>
Vannak még ennél is kisebb javítók.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57110 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:46:27 »

Azt a hengerek alatti alsó terelő lemezt utólag is be lehet rakni összeszerelt, autóban lévő motornál?
kizárt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #57109 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:45:48 »

typ 3 féle lemez szorosn a alatta van és nem megy át a rudazat rajta
Azt a hengerek alatti alsó terelő lemezt utólag is be lehet rakni összeszerelt, autóban lévő motornál?

1303LS
« Hozzászólás #57108 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:30:20 »

Ha csak a pedálok alatt rohad a taposó, akkor létezik vezetőülés előtti taposó javítóelem? vagy csak pedálsor alatti lemez?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57107 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:28:16 »

Mennyi fékolaj kell egy bogárba?
kb. 2 deci, lehet, h. annyi sem. Egy félliterest vegyél, ha légtelenítesz is, szerintem, azzal nem kell centizni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57106 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:24:31 »

Ha szétboritassz egy vasat(nem kevés léé), létezik hogy a padló lemez eleje "tőkzsir" a vége kuka ,vagy forditva....
nem érdemes cserélni az egészet??
Ő mondta, hogy csak a pedáloknál...
Ha lent van a kaszni akkor inkább egyben cserélném. bár az u.gy. kb 1/3-a a gyárinak vastagságilag, vagy fele.

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #57105 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:21:22 »

Félpadló van. Kisebb nem tudom,  van-e. Má'hogy a félnek a fele van.


<beszúrt kép törölve>
Ha szétboritassz egy vasat(nem kevés léé), létezik hogy a padló lemez eleje "tőkzsir" a vége kuka ,vagy forditva....
nem érdemes cserélni az egészet??
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #57104 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:17:16 »

Mennyi fékolaj kell egy bogárba?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57103 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:13:53 »

Ha csak a pedálok alatt rohad a taposó, akkor létezik vezetőülés előtti taposó javítóelem? vagy csak pedálsor alatti lemez?

Félpadló van. Kisebb nem tudom,  van-e. Má'hogy a félnek a fele van.


« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 26, 20:17:14 írta Zoli »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57102 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:12:49 »

Bizony , hogy van.
Lassan már ott tartok, hogy felajánlom, kiütöm mindenkiét.
- hátha akkor elhiszi, ki lehet
Talán a jövő évi Tbányai talin az lenne a műsor, hogy a szerelői fogásait mutathatja be bárki, a legötletesebbet díjazzuk....
Bocs, hogy újra felhozom, de elmondanád, hogy Te hogyan ütöd ki a zsanér stiftjét?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57101 Dátum: 2011 Szeptember 26, 20:09:59 »

Ha csak a pedálok alatt rohad a taposó, akkor létezik vezetőülés előtti taposó javítóelem? vagy csak pedálsor alatti lemez?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57100 Dátum: 2011 Szeptember 26, 18:10:16 »


Szerintem ez nem így van. A hengerfej legalsó bordája felett megy el a termosztát  rúdja, a typ3 lemez meg a fej és a henger közéig ér csak.
termosztát rudazat nem szög egyenes hiába ott jön ki utban van a lemez!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57099 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:52:57 »

typ 3 féle lemez szorosn a alatta van és nem megy át a rudazat rajta


Szerintem ez nem így van. A hengerfej legalsó bordája felett megy el a termosztát  rúdja, a typ3 lemez meg a fej és a henger közéig ér csak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57098 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:11:56 »

Arra figyeljetek oda nagyon, hogy olyan rakja ossze, aki ert hozza! :-))
Jelenleg nincs ilyen.
A közelemben.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57097 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:07:58 »

Mi az amire nagyon figyeljünk, hogy biztosan ne jöjjön sehol az olaj, és minden rendben legyen?   Roll Eyes
Arra figyeljetek oda nagyon, hogy olyan rakja ossze, aki ert hozza! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57096 Dátum: 2011 Szeptember 26, 17:06:31 »

Nem, hanem vissza kell feszegetni úgy, hogy a harmonika peremétől másik harmonika pereméig (ahol a tömítés ül) 191 mm legyen minimálisan. (1.3-1.6 motor)
Köszi  Wink
Arra kényszerültünk, hogy mi rakjuk össze az 1,6-ot, mert aki csinálta elb@szta, és folyik az olaj a harmónikáknál.
Mi az amire nagyon figyeljünk, hogy biztosan ne jöjjön sehol az olaj, és minden rendben legyen?   Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57095 Dátum: 2011 Szeptember 26, 13:41:00 »

azt sejtettem. Lehet csak aljat kapni, vagy kompletten a kormanyoszlopig?
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/item/77803

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57094 Dátum: 2011 Szeptember 26, 13:25:36 »

azt sejtettem. Lehet csak aljat kapni, vagy kompletten a kormanyoszlopig?
lehet 8ezer ha jól emlékszem.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57093 Dátum: 2011 Szeptember 26, 12:51:37 »

Elvileg van, de nem olcsó.

azt sejtettem. Lehet csak aljat kapni, vagy kompletten a kormanyoszlopig?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57092 Dátum: 2011 Szeptember 26, 11:10:54 »

Elvileg van, de nem olcsó.

tudja valaki, hogy a napóleon feletti lemezt (talán tűzfal), lehet kapni külön, javítóelemként?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57091 Dátum: 2011 Szeptember 26, 11:03:34 »

A harmónika csöveket amikben a lökőrudak mennek, minden esetben cserélni kell ha szétszedem a motort?
Köszi

Nem, hanem vissza kell feszegetni úgy, hogy a harmonika peremétől másik harmonika pereméig (ahol a tömítés ül) 191 mm legyen minimálisan. (1.3-1.6 motor)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57090 Dátum: 2011 Szeptember 26, 10:43:47 »

A harmónika csöveket amikben a lökőrudak mennek, minden esetben cserélni kell ha szétszedem a motort?
Köszi
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57089 Dátum: 2011 Szeptember 26, 09:59:00 »

még egy kérdés. Ha a pedálok alatt rohad a taposó, akkor létezik vezetőülés előtti taposó javítóelem? vagy csak pedálsor alatti lemez?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57088 Dátum: 2011 Szeptember 26, 09:57:32 »

tudja valaki, hogy a napóleon feletti lemezt (talán tűzfal), lehet kapni külön, javítóelemként?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57087 Dátum: 2011 Szeptember 26, 08:22:25 »

A termosztát rúd a hengerfejen megy át, nem a hengereken.
Semmi köze ahhoz, hogy milyen alsó lemez van rajta.
typ 3 féle lemez szorosn a alatta van és nem megy át a rudazat rajta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #57086 Dátum: 2011 Szeptember 26, 08:13:37 »

Szerintem merevíteni kell, mert a faltdach miatt gyenge lehet a tető.
egyenlőre csak le akarod venni,nem? ha nem porlad a küszöböd az megtartja
ha cserélve lesz akkor kell majd merevítés.
donáté pl. kajsza volt,és mikor alatta volt az új küszöb le kellet venni a merevítést,és beállítani a dolgokat.

1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57085 Dátum: 2011 Szeptember 25, 22:21:12 »

Typ3 alsó hűtőlemezzel szerelt typ1 motorra sikerrel tett már fel valaki termosztátot ? Valami szopó volt vele, azért nem került fel, de már nem tudni, mi akkor hagytam én is a fenébe, nyár volt Smiley Mekkora szopásra számítsak ?

A termosztát rúd a hengerfejen megy át, nem a hengereken.
Semmi köze ahhoz, hogy milyen alsó lemez van rajta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #57084 Dátum: 2011 Szeptember 25, 22:12:12 »

Typ3 alsó hűtőlemezzel szerelt typ1 motorra sikerrel tett már fel valaki termosztátot ? Valami szopó volt vele, azért nem került fel, de már nem tudni, mi akkor hagytam én is a fenébe, nyár volt Smiley Mekkora szopásra számítsak ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57083 Dátum: 2011 Szeptember 25, 21:41:14 »

Én ezt úgy tudtam,hogy a fűtéscsatornák kiflexelése előtt szokták merevíteni,leemelés előtt még nem igen szükséges,hisz a küszöbök tartják.Még ha van rajta pár lyuk is,azért szerintem nem csuklik.

De pl a Führer és Német is elismert bogár specialista,ők állítólag a fűtéscsatornál levágásakor sem merevítik ki a bódét.Ők csinálták a Sid szépséges 63-asát,szintén merevítés nélkül,és mégis szépen futnak az ajtóhézagok.

Persze ezzel nem azt akarom mondani,hogy nem kell a kasznit kimerevíteni,mert biztos,hogy jobb úgy,és az én autóm is becsövezve készült.Sőt még átlóban is benn voltak a vasak,hogy ne csak összecsuklás,hanem csavarodás ellen is biztosítva legyen a kasznim.
Szerintem merevíteni kell, mert a faltdach miatt gyenge lehet a tető.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57082 Dátum: 2011 Szeptember 25, 21:20:04 »

Eddig nem néztél alá? Lips Sealed
Nem , mert nem akartam eddig levenni. Most alakult így.
Festés, térkövezés, tereprendezés volt műsoron.
Most kezdenék a kocsival foglalkozni.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57081 Dátum: 2011 Szeptember 25, 20:43:05 »

Én ezt úgy tudtam,hogy a fűtéscsatornák kiflexelése előtt szokták merevíteni,leemelés előtt még nem igen szükséges,hisz a küszöbök tartják.Még ha van rajta pár lyuk is,azért szerintem nem csuklik.

De pl a Führer és Német is elismert bogár specialista,ők állítólag a fűtéscsatornál levágásakor sem merevítik ki a bódét.Ők csinálták a Sid szépséges 63-asát,szintén merevítés nélkül,és mégis szépen futnak az ajtóhézagok.

Persze ezzel nem azt akarom mondani,hogy nem kell a kasznit kimerevíteni,mert biztos,hogy jobb úgy,és az én autóm is becsövezve készült.Sőt még átlóban is benn voltak a vasak,hogy ne csak összecsuklás,hanem csavarodás ellen is biztosítva legyen a kasznim.


Nem kell merevíteni, de akkor összerakáskor pontosan kell mérni és nem egyszerűbb így. Ha merevítik, akkor az eredeti méretet "átörökítik", így egyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #57080 Dátum: 2011 Szeptember 25, 20:35:36 »

leemelés előtt.
Én ezt úgy tudtam,hogy a fűtéscsatornák kiflexelése előtt szokták merevíteni,leemelés előtt még nem igen szükséges,hisz a küszöbök tartják.Még ha van rajta pár lyuk is,azért szerintem nem csuklik.

De pl a Führer és Német is elismert bogár specialista,ők állítólag a fűtéscsatornál levágásakor sem merevítik ki a bódét.Ők csinálták a Sid szépséges 63-asát,szintén merevítés nélkül,és mégis szépen futnak az ajtóhézagok.

Persze ezzel nem azt akarom mondani,hogy nem kell a kasznit kimerevíteni,mert biztos,hogy jobb úgy,és az én autóm is becsövezve készült.Sőt még átlóban is benn voltak a vasak,hogy ne csak összecsuklás,hanem csavarodás ellen is biztosítva legyen a kasznim.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #57079 Dátum: 2011 Szeptember 25, 19:31:07 »

jóestét!
találtam otthon egy blokkot,már régota porosodik a sarokba,
                         as 41
       043 101 102 a ,ILYEN FELIRATTAL AZ OLDALÁN..
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57078 Dátum: 2011 Szeptember 25, 19:26:14 »

Szereljünk is!
Az első képnél még reménykedtem.
A másodiknál már remélem csuklott a lakatos.
Ezt beszoptam rendesem. Flex fog játszani azt hiszem, vagyis tuti.
És nem kevés időmet fogja elvinni.
Most már tuti, hogy merevítenem kell a bódét a leemelés előtt.
Az alsó csavarok közül kettő is átforgott a rozsdában. B...m.g.
Egy kicsit ez most elvette a kedvemet.
A bódét bogárnál mindig merevíteni kell leemelés előtt. (Karmannál nem mindig, mert merev, mint a zállat). Ha meg nincs küszöböd, mert össze-vissza van heftelve az alvázzal, akkor pláne.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #57077 Dátum: 2011 Szeptember 25, 18:06:02 »



 ""hogy a vevő otthon veszi csak észre, hogy mi is van a dobozban, de nekem ez furcsa, hogy megrendelsz valamit és tök mást kapsz és ez a boltban ""
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked.......ezt tényleg te írtad Shocked
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57076 Dátum: 2011 Szeptember 25, 17:52:05 »

Szereljünk is!
Az első képnél még reménykedtem.
A másodiknál már remélem csuklott a lakatos.
Ezt beszoptam rendesem. Flex fog játszani azt hiszem, vagyis tuti.
És nem kevés időmet fogja elvinni.
Most már tuti, hogy merevítenem kell a bódét a leemelés előtt.
Az alsó csavarok közül kettő is átforgott a rozsdában. B...m.g.
Egy kicsit ez most elvette a kedvemet.
Eddig nem néztél alá? Lips Sealed

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.