www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 16:18:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14865182 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #57891 Dátum: 2011 Október 26, 13:38:10 »

Minek erőltetitek az "R" -est? Csak kérdem...
Zavarszűrős?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #57890 Dátum: 2011 Október 26, 12:10:03 »

Én nem magamból indulok ki, merthogy nem szoktam élvezni az anyázósban. A GS-ről pedig már csináltam szösszenetet. Ha már itt tartunk: te? Smiley

mi tart vissza?
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #57889 Dátum: 2011 Október 26, 11:52:32 »

Köszönöm szépen, alkalomadtán élnék a lehetőséggel.

A héten valószínűleg megyek a Barázda utcába. Ha gondolod rád csörgök.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57888 Dátum: 2011 Október 26, 11:48:12 »

Igen, az a csavar. Én dugókulcsból csináltam hozzá célszerszámot. Ha szükséged van rá, szívesen kölcsönadom.
Köszönöm szépen, alkalomadtán élnék a lehetőséggel.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #57887 Dátum: 2011 Október 26, 10:39:26 »

Az olajbetöltőt a generátortalpra csavar rögzíti? Mert belenézek, akkor van ott egy 2 hornyos perem, de nem tudom, ki lehet-e csavarni. Tudom, volt már erről szó, de nem találom most..

Igen, az a csavar. Én dugókulcsból csináltam hozzá célszerszámot. Ha szükséged van rá, szívesen kölcsönadom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57886 Dátum: 2011 Október 26, 10:09:52 »

Az olajbetöltőt a generátortalpra csavar rögzíti? Mert belenézek, akkor van ott egy 2 hornyos perem, de nem tudom, ki lehet-e csavarni. Tudom, volt már erről szó, de nem találom most..
az a 2 horony a csavarnak a fogója/nútja, akármije.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57885 Dátum: 2011 Október 26, 09:43:08 »

Az olajbetöltőt a generátortalpra csavar rögzíti? Mert belenézek, akkor van ott egy 2 hornyos perem, de nem tudom, ki lehet-e csavarni. Tudom, volt már erről szó, de nem találom most..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57884 Dátum: 2011 Október 26, 09:26:00 »

12*1,25-ös menet NGK-DPR7EA KELL abba a hengerfejbe.  Grin
Minek erőltetitek az "R" -est? Csak kérdem...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57883 Dátum: 2011 Október 26, 08:41:28 »

T3hoz kell kérni ha jól tudom....

nekem is hosszú menetes 043as fej van fenn
de az nem vékonyított gyertyás hanem sima hosszú 14-es Wink

Robpanzer
« Hozzászólás #57882 Dátum: 2011 Október 26, 08:01:29 »

ahogy 1300ast állitasz a torzion

Általánosan hogy kell?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57881 Dátum: 2011 Október 25, 23:17:32 »

12*1,25-ös menet NGK-DPR7EA KELL abba a hengerfejbe.  Grin
T3hoz kell kérni ha jól tudom....

nekem is hosszú menetes 043as fej van fenn
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57880 Dátum: 2011 Október 25, 18:54:24 »

nem mezei bogár hengerfej.  Grin
Onnantól akármi is lehet...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #57879 Dátum: 2011 Október 25, 18:51:27 »

De van vékonymenetes is tudtommal
De, csak ez nem mezei bogár, vagyis nem mezei bogár hengerfej.  Grin
12*1,25-ös menet NGK-DPR7EA KELL abba a hengerfejbe.  Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57878 Dátum: 2011 Október 25, 18:10:24 »

Mezei bogárba nem normál menetes kell?

De van vékonymenetes is tudtommal
De, csak ez nem mezei bogár, vagyis nem mezei bogár hengerfej.  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57877 Dátum: 2011 Október 25, 18:03:18 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin
Mezei bogárba nem normál menetes kell?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57876 Dátum: 2011 Október 25, 16:58:47 »

Gyári motorba: B5HS való. Kéne tudni a menet átmérőt és hosszt, kulcs nyílást. 5 hőértékű kell az biztos.

Közben sikerült lehet szerezni de majd kiderül holnap. Amúgy:

Hossz 19mm, átmérő 12mm, hőérték 5 . Erre olyan van ngk-ban ha minden igaz hogy DPR5EA-9. Elvileg kawasaki motor gyujtógyertya. Régen DP5EA neve volt ezt is megtudtam  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #57875 Dátum: 2011 Október 25, 15:48:21 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin
Gyári motorba: B5HS való. Kéne tudni a menet átmérőt és hosszt, kulcs nyílást. 5 hőértékű kell az biztos.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57874 Dátum: 2011 Október 25, 15:21:05 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #57873 Dátum: 2011 Október 25, 14:44:31 »

Anyázós helyet ilyet kéne rizsázni!

mi tart vissza?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #57872 Dátum: 2011 Október 25, 14:39:28 »

Anyázós helyet ilyet kéne rizsázni!

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57871 Dátum: 2011 Október 25, 13:18:41 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...
Komplett tetőkárpitot nem vennék bogaras boltban. Mondjuk lehet, hogy a gyári feeling mindenekelőtt, de máshol is tudnak csinálni, nekem pl kettő köbm fáért teljes kárpitozást ígértek kárpitos szakműhelyben, az baráti áron számolva 30 papír. Valamikor hirdetett valaki jó állapotú kárpitot olyan tizenvalahány ezerért, de nem lett belőle üzlet.

Bácsi Győző
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57870 Dátum: 2011 Október 25, 07:16:26 »

A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Nem én fogom csinálni, mert megmondom őszintén, hogy nincsen semmi tapasztalatom e téren és most még sajnos időm sincs hogy neki álljak  Undecided
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57869 Dátum: 2011 Október 25, 00:50:47 »

A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
<beszúrt kép törölve>
Köszi szépen
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #57868 Dátum: 2011 Október 25, 00:16:00 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
ESZ-764 írása: http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=38:hatso-kerekcsapagy-csere&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57867 Dátum: 2011 Október 24, 21:44:54 »

Sztem ezeket a tapadós kátránylapokat leginkább audio boltokban kapsz, legalábbis én anno ott rendeltem. A többit passz.
Na arra rákérdek ösmerőstől...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57866 Dátum: 2011 Október 24, 21:41:30 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...
Sztem ezeket a tapadós kátránylapokat leginkább audio boltokban kapsz, legalábbis én anno ott rendeltem. A többit passz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57865 Dátum: 2011 Október 24, 21:39:40 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57864 Dátum: 2011 Október 24, 21:36:53 »

Oldalról egy fotó.
ÓÓÓóó grat nem semmi ombré vagyol!! Szép lett!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57863 Dátum: 2011 Október 24, 21:01:34 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #57862 Dátum: 2011 Október 24, 20:56:43 »

Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
<beszúrt kép törölve>
Én a belső csapágyban nem voltam, vagyok biztos, hogy egyáltalán van-e. Mondtam Csoszának, hogy én csak egy külső csapágyat cseréltem még.
Az lehet a fiatalabb tengelyeken van?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 21:07:40 írta sparkafer »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57861 Dátum: 2011 Október 24, 20:39:49 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 20:44:48 írta Zoli »

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57860 Dátum: 2011 Október 24, 20:04:05 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57859 Dátum: 2011 Október 24, 18:54:40 »

motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.


Megcsinálom neked ha gondolod. Priviben megbeszéljük pontosan mit akarsz és megeggyezünk. Üveggyöngyel szoktam a motorblokkot (vagyis ami alumínium) motorlemezre meg vagy korund vagy kvarchomok vagy üveg az is. Tudok mutatni egyémről képeket hogyan néz ki elötte utána (http://vwbug.blog.hu/ -- itt megtalálod  a képeket ha vissza olvasol kicsit)

Kompresszor-hoz meg annyit hogy mi vettünk egy csavarkompresszort nyár közepén. 11kw-os villanymotor hajta, 10-bar nyomás melett percenként 1100-1250 liter levegőt képes termelni és egy 500 literes tartály a puffer. Árakról annyit hogy csak maga a kompresszor több mint fél milla volt használtan + a tartály. Mi csináltunk egyedi méretű kabint itthon amibe elég sok mnden belefér, arra kelett még egy elszívó és hogy látni is lehessen benne arra számolj 65e forintot és még nem számoltam az anyagköltségét a többi felszerelésnek meg a kabin árának. Ha meg külső tartályos a szemcseszóród (ilyen is van itthon) akkor meg sok a meló a szóróanyag töltögetéssel kabinból meg visszanyered. Hozzáteszem még azt hogy a használt kompresszornak vannak nyúgjei konkrétan másodszor fosta el az olajat mióta ittvan nálunk de garanciába járnak már megszokásból hozzánk szóval még nincs baj. Mindent összeszedve egy valamire való felszerelés is amivel lehet majdnem rendesen dolgozni az kb 800e - 1 millió forint.

Kicsit hosszúra sikeredett na mind1....

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57858 Dátum: 2011 Október 24, 18:25:20 »

Oldalról egy fotó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57857 Dátum: 2011 Október 24, 18:22:27 »

Ez pedig az eredeti.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57856 Dátum: 2011 Október 24, 18:19:19 »

Jó erős!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57855 Dátum: 2011 Október 24, 18:18:04 »

A mágnes jól megtartja a forrasztáshoz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57854 Dátum: 2011 Október 24, 18:16:45 »

Ezeket találtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57853 Dátum: 2011 Október 24, 16:04:04 »

Nah akkor ertsd mar meg, hogy ezek a tartalyok csak a homokot taroljak, ezt meg kell tolni kompresszorral (gyk: csak az van odairva, hogy hany barral kell tolni es mekkora a terfogata a tartalynak, mennyi homok fer bele.)
Van olyan tartaly (ezt tetted be masodiknak) amelyen van egy kis szivattyu (gyk: egy porszivo), amivel a kifujt homok egy reszet vissza lehet bele szivattyuzni, igy kevesebb marad a kamraban/udvaron/nappaliban.
Egy szo, mint szaz: kell hozza meg egy nagyteljesitmenyu kompresszor. Punktum.
Sad ok, kár.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57852 Dátum: 2011 Október 24, 16:03:21 »

Nem mondtam, hogy tudom, csak gyanítom... mert vannak fotók is.
Nah akkor ertsd mar meg, hogy ezek a tartalyok csak a homokot taroljak, ezt meg kell tolni kompresszorral (gyk: csak az van odairva, hogy hany barral kell tolni es mekkora a terfogata a tartalynak, mennyi homok fer bele.)
Van olyan tartaly (ezt tetted be masodiknak) amelyen van egy kis szivattyu (gyk: egy porszivo), amivel a kifujt homok egy reszet vissza lehet bele szivattyuzni, igy kevesebb marad a kamraban/udvaron/nappaliban.
Egy szo, mint szaz: kell hozza meg egy nagyteljesitmenyu kompresszor. Punktum.


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.