www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:45:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13172691 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #58315 Dátum: 2011 November 16, 18:57:33 »

akkor meg valami elromlott
tényleg, elromlott.
vigye szakszervízbe  Roll Eyes
minek? ott volt a garázsban. ennél szakabb szerviz nem kell, hozzáértő kezelte a problemát. megoldottam, mint olvasható a végén.  Wink
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58314 Dátum: 2011 November 16, 18:51:20 »

Gondolkodtam.... Egyenlőre marad a régi 17" felgen. Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58313 Dátum: 2011 November 16, 13:24:29 »

11e körül per db
akkor erre majd visszatérünk.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58312 Dátum: 2011 November 16, 13:14:58 »

mennyibe kerül a sima fékdob?
11e körül per db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58311 Dátum: 2011 November 16, 12:58:37 »

sima fékdobot veszel és arra furatod
mennyibe kerül a sima fékdob?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58310 Dátum: 2011 November 16, 11:52:24 »

akkor meg valami elromlott vigye szakszervízbe  Roll Eyes
Én elektromos hibára gyanakszom Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58309 Dátum: 2011 November 16, 10:20:46 »

mexikoiban nincs fényváltó relé
indexkar illetve (tölökarjába van a váltó)
akkor meg valami elromlott vigye szakszervízbe  Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58308 Dátum: 2011 November 16, 09:10:29 »

Az eredeti 4x130-asra már rá van fúrva az 5x100-as a következő lyukosztás miatt már túlzsúfolt lenne
sima fékdobot veszel és arra furatod

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58307 Dátum: 2011 November 16, 09:07:59 »

simára is fel lehet furni
Az eredeti 4x130-asra már rá van fúrva az 5x100-as a következő lyukosztás miatt már túlzsúfolt lenne
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58306 Dátum: 2011 November 16, 08:44:24 »

ennek elég fényváltó relé  szaga van Undecided
mexikoiban nincs fényváltó relé
indexkar illetve (tölökarjába van a váltó)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58305 Dátum: 2011 November 16, 08:40:18 »

naszóval a történet:

szombat este melóból jövök hazafelé. rozi minden porcikája ép és egészséges, ahogyan azt megszoktam.
vasárnap kivételesen pihi, rá se néztem (lehet hogy itt bö el, megsértődött őnagysága)
hétfőn pitymallatkor indulnék, de csodálkozva látom, hogy nincs tompított. vissza a kuckóba, megrángatok ezt-azt, semmi hatás. mindenesetre besomfordáltam a gyárba a kertek alatt halovány fényekkel.
napvilágnál kimentem egy kollégámmal, mértünk ezt meg azt, semmi különös. a tompított nem világít, a helyzetjelző jó, a hosszúfény is hasonlóan. a ködlámpáim is működnek, ha felkapcsolom a tompítottat, ahogyan azt kell, csak a hánégyesek egyik izzószála setét. ez viszont kizárja a földelési hibát. mindenesetre letöltöttem az ügyeletes kapcsrajzot és kinyomtattam.
hazaóvakodok a délutáni alkonyban, nekiesek szegény masinának. mérek itt, mérek ott, minden frankónak tűnik. a lámpákat nem akartam kivenni, mondván kicsi a valószínűsége, hogy állásban egyszerre menjen ki két hánégyesnek ugyanaz az izzószála.
szétszedtem a kapcsolót is, amit nem részletezek, mert nagyon kevés ilyen van az országban. ott is minden a legnagyobb rendben, de azért pucováltam egy keveset. összerakás után semmi változás.
elkezdtem kiváltani a kapcsolót mindenféle rövid drótokkal. egyszer sikerált úgy intézni, hogy a helyzetjelzők mindkét biztosítéka az örök elektronmezőkre költözött..  Grin
nagyobb baj nem történt, de nem is javult semmi. reggel újra be a gyárba, ott nem volt időm vele foglalkozni.
ma korán, még világosban haza, kezdek mindent elölről. kapcsoló újra szétszed, semmi gond. pilács kivesz, persze jó. mondtam már, hogy kicsi a valószínűsége, hogy állásban menjen ki két egymástól független izzószál? mondtam. nem is mentek ki a rohadékok...
na és annak mekkora a valószínűsége, hogy a kapcsoló után, amikor kétfelé válik a két fényszóró fuszulya, az állásban egyszerre keletkezzen a két szálon egymástól függetlenül két nyomorult, rosszindulatú kontakthiba: az egyik egy biztosítékon, a másik egy kábelsarun???
érdekes módon a kábelsarus ágba kötött ködlámpák reléje azért működött, de a halogénnek már kevés volt a delej. sose hittem volna, pedig már láttam sokmindent...

a hétvégén, ha ráérek, átforrasztok néhány csatlakozót.

ennek elég fényváltó relé  szaga van Undecided

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58304 Dátum: 2011 November 16, 08:30:50 »

Ha felni miatt szeretnéd, akkor lehet kapni fúratlan dobot, amire esztergályossal bármilyen osztókört gyártathatsz.
simára is fel lehet furni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58303 Dátum: 2011 November 16, 06:07:05 »

ez így elég nagynak tűnik  Evil
Na ja. Egy nullával sikerült elírni. Gondolkodom egy felni váltáson...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58302 Dátum: 2011 November 15, 21:49:18 »

Ha felni miatt szeretnéd, akkor lehet kapni fúratlan dobot, amire esztergályossal bármilyen osztókört gyártathatsz.
1200-as nehezen.
talán egy dömperre :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #58301 Dátum: 2011 November 15, 21:03:21 »

5x1200-as dobféket milyet lehet a bogárra feltenni?
Ha felni miatt szeretnéd, akkor lehet kapni fúratlan dobot, amire esztergályossal bármilyen osztókört gyártathatsz.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58300 Dátum: 2011 November 15, 20:58:30 »

5x1200-as dobféket milyet lehet a bogárra feltenni?
ez így elég nagynak tűnik  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58299 Dátum: 2011 November 15, 20:53:47 »

5x1200-as dobféket milyet lehet a bogárra feltenni?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #58298 Dátum: 2011 November 15, 19:24:57 »

izé.
rozálon van ködlámpa?
ja, már mutattam is. vagy nem? akkor fogom a családi topikban.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58297 Dátum: 2011 November 15, 19:21:19 »

érdekes módon a kábelsarus ágba kötött ködlámpák reléje azért működött,

izé.
rozálon van ködlámpa?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58296 Dátum: 2011 November 15, 19:17:23 »

mondtam már, hogy kicsi a valószínűsége, hogy állásban menjen ki két egymástól független izzószál?
Nem is olyan kicsi...  Wink eddig 3x tapasztaltam ilyet.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #58295 Dátum: 2011 November 15, 19:01:12 »

naszóval a történet:

szombat este melóból jövök hazafelé. rozi minden porcikája ép és egészséges, ahogyan azt megszoktam.
vasárnap kivételesen pihi, rá se néztem (lehet hogy itt bö el, megsértődött őnagysága)
hétfőn pitymallatkor indulnék, de csodálkozva látom, hogy nincs tompított. vissza a kuckóba, megrángatok ezt-azt, semmi hatás. mindenesetre besomfordáltam a gyárba a kertek alatt halovány fényekkel.
napvilágnál kimentem egy kollégámmal, mértünk ezt meg azt, semmi különös. a tompított nem világít, a helyzetjelző jó, a hosszúfény is hasonlóan. a ködlámpáim is működnek, ha felkapcsolom a tompítottat, ahogyan azt kell, csak a hánégyesek egyik izzószála setét. ez viszont kizárja a földelési hibát. mindenesetre letöltöttem az ügyeletes kapcsrajzot és kinyomtattam.
hazaóvakodok a délutáni alkonyban, nekiesek szegény masinának. mérek itt, mérek ott, minden frankónak tűnik. a lámpákat nem akartam kivenni, mondván kicsi a valószínűsége, hogy állásban egyszerre menjen ki két hánégyesnek ugyanaz az izzószála.
szétszedtem a kapcsolót is, amit nem részletezek, mert nagyon kevés ilyen van az országban. ott is minden a legnagyobb rendben, de azért pucováltam egy keveset. összerakás után semmi változás.
elkezdtem kiváltani a kapcsolót mindenféle rövid drótokkal. egyszer sikerált úgy intézni, hogy a helyzetjelzők mindkét biztosítéka az örök elektronmezőkre költözött..  Grin
nagyobb baj nem történt, de nem is javult semmi. reggel újra be a gyárba, ott nem volt időm vele foglalkozni.
ma korán, még világosban haza, kezdek mindent elölről. kapcsoló újra szétszed, semmi gond. pilács kivesz, persze jó. mondtam már, hogy kicsi a valószínűsége, hogy állásban menjen ki két egymástól független izzószál? mondtam. nem is mentek ki a rohadékok...
na és annak mekkora a valószínűsége, hogy a kapcsoló után, amikor kétfelé válik a két fényszóró fuszulya, az állásban egyszerre keletkezzen a két szálon egymástól függetlenül két nyomorult, rosszindulatú kontakthiba: az egyik egy biztosítékon, a másik egy kábelsarun???
érdekes módon a kábelsarus ágba kötött ködlámpák reléje azért működött, de a halogénnek már kevés volt a delej. sose hittem volna, pedig már láttam sokmindent...

a hétvégén, ha ráérek, átforrasztok néhány csatlakozót.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58294 Dátum: 2011 November 14, 23:31:02 »

BlackP-nek köszönöm szépen ma megkaptam a meglepi csomagot .(progressive weber szett)
de ilyen legyen minden szürke hétfőm Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #58293 Dátum: 2011 November 14, 18:52:46 »

Igen (általában) és 0.4 mm.
köszönöm

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58292 Dátum: 2011 November 14, 18:51:11 »

A "0,09"-s gyújtáselosztóhoz jó a sima vákuumos elosztó megszakítója és ennek mekkora hézagot kell állítani??

Igen (általában) és 0.4 mm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #58291 Dátum: 2011 November 14, 18:48:14 »

teríts bele sütőpapírt és rajzold ki....

Kösz. MEgpróbálom

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #58290 Dátum: 2011 November 14, 18:30:24 »

A "0,09"-s gyújtáselosztóhoz jó a sima vákuumos elosztó megszakítója és ennek mekkora hézagot kell állítani??

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58289 Dátum: 2011 November 14, 18:19:59 »

Tud valaki ajánlani egy szerelőt, aki ért az Eberspaecher állófűtéshez? Vezetékek bekötése, hőkapcsoló stb. leellenőrzése, beszerelés, beüzemelés. Budapesten vagy környékén.

Google

Sok helyen vállalják és van is hozzá doksijuk. Még webastosok is vállalják néha.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #58288 Dátum: 2011 November 14, 16:50:08 »

Tud valaki ajánlani egy szerelőt, aki ért az Eberspaecher állófűtéshez? Vezetékek bekötése, hőkapcsoló stb. leellenőrzése, beszerelés, beüzemelés. Budapesten vagy környékén.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58287 Dátum: 2011 November 14, 15:39:02 »

Ránézel, megállapítod merre emelkedik a menet és már tudod is. Egyébként a bal oldalon.  Wink Merre forog a kerék meg ráhúzz meg egyéb nem hülyeségek miatt.  Grin
Köszi, persze, nem bonyolult... Én is pont azért gondoltam a jobb oldalra, de igazad van, mert a kerék óramutató járásával ellentétesen forog és a normál csavar is arra lazul le.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58286 Dátum: 2011 November 14, 14:46:58 »

És melyik oldali a fordított? Feltételezem, a jobb, de az is lehet, h a bal. Smiley)
Ránézel, megállapítod merre emelkedik a menet és már tudod is. Egyébként a bal oldalon.  Wink Merre forog a kerék meg ráhúzz meg egyéb nem hülyeségek miatt.  Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58285 Dátum: 2011 November 14, 14:25:29 »

meg a nagy csavar az egyik oldalon fordított menetes.
ha nagyon erőlködsz, akkor próbáld a másik irányba csavarni :-))
És melyik oldali a fordított? Feltételezem, a jobb, de az is lehet, h a bal. Smiley)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58284 Dátum: 2011 November 14, 14:15:09 »

Köszönöm!
meg a nagy csavar az egyik oldalon fordított menetes.
ha nagyon erőlködsz, akkor próbáld a másik irányba csavarni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58283 Dátum: 2011 November 14, 13:55:57 »

Ha a fékpofákat nem állítod vissza akkor a bekoptatott peremben plusz a félrefordulás miatt nem fog lejönni.
Asszem ezt még nem írták lejjebb.
Fékpofarugófogó jó ha van, de nem létkérdés. Csapágyat be kell utána állítani, féket be kell utána állítani.
Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #58282 Dátum: 2011 November 14, 13:20:14 »

Ha a fékpofákat nem állítod vissza akkor a bekoptatott peremben plusz a félrefordulás miatt nem fog lejönni.
Asszem ezt még nem írták lejjebb.
Fékpofarugófogó jó ha van, de nem létkérdés. Csapágyat be kell utána állítani, féket be kell utána állítani.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58281 Dátum: 2011 November 14, 13:13:00 »

Ha nem csináltál még ilyet, akkor itt az idő. A visszarakásnál a csapágy lógását be kell állítani. Leszereléskor meg tegyél rongyot a fékdob alá, mert arra fog ráesni a zsíros csapágy ami összeszedi a koszt a földről. Miért akarod leszedni a fékdobot?
Ki szeretném tisztítani és lerozsdátlanítani, ha szükséges, lefesteni, mint mindent az autón.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58280 Dátum: 2011 November 14, 12:37:06 »

Köszi, a kupaknál elakadtam  Lips Sealed próbáltam letekerni vízpuNpa-fogóval, de nem akart menni. Akkor ezért. Gumikalapácsom van, az is jó?  Cool
Ha nem csináltál még ilyet, akkor itt az idő. A visszarakásnál a csapágy lógását be kell állítani. Leszereléskor meg tegyél rongyot a fékdob alá, mert arra fog ráesni a zsíros csapágy ami összeszedi a koszt a földről. Miért akarod leszedni a fékdobot?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58279 Dátum: 2011 November 14, 12:29:12 »

Kupakot lekocogtatod, mondjuk fakalapácssal, anya rögzítő imbusz ki, anya leteker, fékdob lehúz, örül, sörtnyit.
Köszi, a kupaknál elakadtam  Lips Sealed próbáltam letekerni vízpuNpa-fogóval, de nem akart menni. Akkor ezért. Gumikalapácsom van, az is jó?  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58278 Dátum: 2011 November 14, 12:25:17 »

ok, a WD40 már bekészítve, de mit csavarjak le, hogy aztán ne tudjam egyszerűen visszacsavarni? Wink  Grin
a kerék közepén lévő kupak csavaros és csodákat rejt? Smiley
Kupak le kalapácsal szedhető, esetleg 2 kalapács. Csavarokat, le van jobbos és balos is arra figyelj. Biztosító lemez, vagy csavar fogja az újabb modelleknél. A szimering tönkremehet, úgy számoljál.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58277 Dátum: 2011 November 14, 12:22:50 »

addig még nem jutottam el...
Kupakot lekocogtatod, mondjuk fakalapácssal, anya rögzítő imbusz ki, anya leteker, fékdob lehúz, örül, sörtnyit.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58276 Dátum: 2011 November 14, 12:17:55 »

A szimering fogja. Két nagy csavarhúzóval két oldalt szemben mindig egymással ügyessen feszítgeted.
addig még nem jutottam el...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.