www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 18:17:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14866769 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58331 Dátum: 2011 November 20, 20:32:12 »

hát ez egy szar nap volt  Cry  szinte késznek éreztem a vezetékezést mikor jöttek a gondok nem megy hátra a delej ....   a jobb hátsó lámpa volt a  szar , sajnos a megérzésem bejött .....

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #58330 Dátum: 2011 November 20, 20:27:02 »

Hód? Cheesy összelegóztad eredetvizsgára aztán, lakatolás?
Jaja Grin
Csak előtte még pénzt is kell gyűjtenem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58329 Dátum: 2011 November 20, 19:48:36 »

Hód? Cheesy összelegóztad eredetvizsgára aztán, lakatolás?
Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58328 Dátum: 2011 November 20, 19:47:12 »

Felszereltem az első lököst, rendszámot.
Nem sajnáltam egyáltalán a taiwani fos lökhárítót átfúrni. A csigafúró úgy ment át rajta, mint a fán.

Hód? Cheesy összelegóztad eredetvizsgára aztán, lakatolás?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #58327 Dátum: 2011 November 20, 19:17:41 »

Ne tologasd, ásd lejjebb a kerekeit! Evil
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #58326 Dátum: 2011 November 20, 19:16:59 »

Miért csukod le a ponyvát? Megvolt az eredetvizsga?

Lecsukom elöl a ponyvát, mert üres az üzemanyagtartály, és nehogy éjjel öntsenek bele benzint. Grin

Holnap reggel lesz meg.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58325 Dátum: 2011 November 20, 19:04:26 »

A lökös tényleg ferde, de mielőtt lecsukom a ponyvát megigazítom, mert engem is bosszant. Grin
Miért csukod le a ponyvát? Megvolt az eredetvizsga?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #58324 Dátum: 2011 November 20, 18:35:29 »

Ne csodálkozz! Nem volt az alvázon már régóta bódé.
Kéne tologatnom a kertben 1-2 hetet, hogy normális legyen a magassága. Az állítható első meg még a pincében pihen.
Megy ez még hátul is majd lejjebb is. Wink
Ne tologasd, ásd lejjebb a kerekeit! Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #58323 Dátum: 2011 November 20, 18:25:59 »

Csak nagyon magas. Cheesy
Ne csodálkozz! Nem volt az alvázon már régóta bódé.
Kéne tologatnom a kertben 1-2 hetet, hogy normális legyen a magassága. Az állítható első meg még a pincében pihen.
Megy ez még hátul is majd lejjebb is. Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #58322 Dátum: 2011 November 20, 18:23:22 »

nem jó az íve a balos sárvédőnek, biztos elkasztnizták. A lökös meg ferde! Evil csak viccelek ám! Wink
A lökös tényleg ferde, de mielőtt lecsukom a ponyvát megigazítom, mert engem is bosszant. Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58321 Dátum: 2011 November 20, 18:06:00 »

Egész jól néz ki.
Csak nagyon magas. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58320 Dátum: 2011 November 20, 16:18:46 »

Egész jól néz ki.
nem jó az íve a balos sárvédőnek, biztos elkasztnizták. A lökös meg ferde! Evil csak viccelek ám! Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58319 Dátum: 2011 November 20, 15:57:17 »

Felszereltem az első lököst, rendszámot.
Nem sajnáltam egyáltalán a taiwani fos lökhárítót átfúrni. A csigafúró úgy ment át rajta, mint a fán.

Egész jól néz ki.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #58318 Dátum: 2011 November 19, 20:19:42 »

Felszereltem az első lököst, rendszámot.
Nem sajnáltam egyáltalán a taiwani fos lökhárítót átfúrni. A csigafúró úgy ment át rajta, mint a fán.


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 19, 21:39:18 írta sparkafer »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58317 Dátum: 2011 November 19, 12:29:36 »

nem gondoltam hogy 20perc alatt bedobálok egy vezeték köteget de már 2napja szopatom magam Undecided
az a jó hogy a kapcsolókhoz tartozó vezetékek  olyan kötegből valók aminek a biztosítéktáblája a kormány jobb oldalán helyezkedik el igy csak 15cm hiányzik mindegyikből Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58316 Dátum: 2011 November 19, 12:26:10 »

nem gondoltam hogy 20perc alatt bedobálok egy vezeték köteget de már 2napja szopatom magam Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #58315 Dátum: 2011 November 16, 18:57:33 »

akkor meg valami elromlott
tényleg, elromlott.
vigye szakszervízbe  Roll Eyes
minek? ott volt a garázsban. ennél szakabb szerviz nem kell, hozzáértő kezelte a problemát. megoldottam, mint olvasható a végén.  Wink
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58314 Dátum: 2011 November 16, 18:51:20 »

Gondolkodtam.... Egyenlőre marad a régi 17" felgen. Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58313 Dátum: 2011 November 16, 13:24:29 »

11e körül per db
akkor erre majd visszatérünk.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58312 Dátum: 2011 November 16, 13:14:58 »

mennyibe kerül a sima fékdob?
11e körül per db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58311 Dátum: 2011 November 16, 12:58:37 »

sima fékdobot veszel és arra furatod
mennyibe kerül a sima fékdob?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58310 Dátum: 2011 November 16, 11:52:24 »

akkor meg valami elromlott vigye szakszervízbe  Roll Eyes
Én elektromos hibára gyanakszom Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58309 Dátum: 2011 November 16, 10:20:46 »

mexikoiban nincs fényváltó relé
indexkar illetve (tölökarjába van a váltó)
akkor meg valami elromlott vigye szakszervízbe  Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58308 Dátum: 2011 November 16, 09:10:29 »

Az eredeti 4x130-asra már rá van fúrva az 5x100-as a következő lyukosztás miatt már túlzsúfolt lenne
sima fékdobot veszel és arra furatod

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58307 Dátum: 2011 November 16, 09:07:59 »

simára is fel lehet furni
Az eredeti 4x130-asra már rá van fúrva az 5x100-as a következő lyukosztás miatt már túlzsúfolt lenne
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58306 Dátum: 2011 November 16, 08:44:24 »

ennek elég fényváltó relé  szaga van Undecided
mexikoiban nincs fényváltó relé
indexkar illetve (tölökarjába van a váltó)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58305 Dátum: 2011 November 16, 08:40:18 »

naszóval a történet:

szombat este melóból jövök hazafelé. rozi minden porcikája ép és egészséges, ahogyan azt megszoktam.
vasárnap kivételesen pihi, rá se néztem (lehet hogy itt bö el, megsértődött őnagysága)
hétfőn pitymallatkor indulnék, de csodálkozva látom, hogy nincs tompított. vissza a kuckóba, megrángatok ezt-azt, semmi hatás. mindenesetre besomfordáltam a gyárba a kertek alatt halovány fényekkel.
napvilágnál kimentem egy kollégámmal, mértünk ezt meg azt, semmi különös. a tompított nem világít, a helyzetjelző jó, a hosszúfény is hasonlóan. a ködlámpáim is működnek, ha felkapcsolom a tompítottat, ahogyan azt kell, csak a hánégyesek egyik izzószála setét. ez viszont kizárja a földelési hibát. mindenesetre letöltöttem az ügyeletes kapcsrajzot és kinyomtattam.
hazaóvakodok a délutáni alkonyban, nekiesek szegény masinának. mérek itt, mérek ott, minden frankónak tűnik. a lámpákat nem akartam kivenni, mondván kicsi a valószínűsége, hogy állásban egyszerre menjen ki két hánégyesnek ugyanaz az izzószála.
szétszedtem a kapcsolót is, amit nem részletezek, mert nagyon kevés ilyen van az országban. ott is minden a legnagyobb rendben, de azért pucováltam egy keveset. összerakás után semmi változás.
elkezdtem kiváltani a kapcsolót mindenféle rövid drótokkal. egyszer sikerált úgy intézni, hogy a helyzetjelzők mindkét biztosítéka az örök elektronmezőkre költözött..  Grin
nagyobb baj nem történt, de nem is javult semmi. reggel újra be a gyárba, ott nem volt időm vele foglalkozni.
ma korán, még világosban haza, kezdek mindent elölről. kapcsoló újra szétszed, semmi gond. pilács kivesz, persze jó. mondtam már, hogy kicsi a valószínűsége, hogy állásban menjen ki két egymástól független izzószál? mondtam. nem is mentek ki a rohadékok...
na és annak mekkora a valószínűsége, hogy a kapcsoló után, amikor kétfelé válik a két fényszóró fuszulya, az állásban egyszerre keletkezzen a két szálon egymástól függetlenül két nyomorult, rosszindulatú kontakthiba: az egyik egy biztosítékon, a másik egy kábelsarun???
érdekes módon a kábelsarus ágba kötött ködlámpák reléje azért működött, de a halogénnek már kevés volt a delej. sose hittem volna, pedig már láttam sokmindent...

a hétvégén, ha ráérek, átforrasztok néhány csatlakozót.

ennek elég fényváltó relé  szaga van Undecided

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58304 Dátum: 2011 November 16, 08:30:50 »

Ha felni miatt szeretnéd, akkor lehet kapni fúratlan dobot, amire esztergályossal bármilyen osztókört gyártathatsz.
simára is fel lehet furni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58303 Dátum: 2011 November 16, 06:07:05 »

ez így elég nagynak tűnik  Evil
Na ja. Egy nullával sikerült elírni. Gondolkodom egy felni váltáson...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58302 Dátum: 2011 November 15, 21:49:18 »

Ha felni miatt szeretnéd, akkor lehet kapni fúratlan dobot, amire esztergályossal bármilyen osztókört gyártathatsz.
1200-as nehezen.
talán egy dömperre :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #58301 Dátum: 2011 November 15, 21:03:21 »

5x1200-as dobféket milyet lehet a bogárra feltenni?
Ha felni miatt szeretnéd, akkor lehet kapni fúratlan dobot, amire esztergályossal bármilyen osztókört gyártathatsz.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #58300 Dátum: 2011 November 15, 20:58:30 »

5x1200-as dobféket milyet lehet a bogárra feltenni?
ez így elég nagynak tűnik  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #58299 Dátum: 2011 November 15, 20:53:47 »

5x1200-as dobféket milyet lehet a bogárra feltenni?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #58298 Dátum: 2011 November 15, 19:24:57 »

izé.
rozálon van ködlámpa?
ja, már mutattam is. vagy nem? akkor fogom a családi topikban.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58297 Dátum: 2011 November 15, 19:21:19 »

érdekes módon a kábelsarus ágba kötött ködlámpák reléje azért működött,

izé.
rozálon van ködlámpa?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #58296 Dátum: 2011 November 15, 19:17:23 »

mondtam már, hogy kicsi a valószínűsége, hogy állásban menjen ki két egymástól független izzószál?
Nem is olyan kicsi...  Wink eddig 3x tapasztaltam ilyet.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #58295 Dátum: 2011 November 15, 19:01:12 »

naszóval a történet:

szombat este melóból jövök hazafelé. rozi minden porcikája ép és egészséges, ahogyan azt megszoktam.
vasárnap kivételesen pihi, rá se néztem (lehet hogy itt bö el, megsértődött őnagysága)
hétfőn pitymallatkor indulnék, de csodálkozva látom, hogy nincs tompított. vissza a kuckóba, megrángatok ezt-azt, semmi hatás. mindenesetre besomfordáltam a gyárba a kertek alatt halovány fényekkel.
napvilágnál kimentem egy kollégámmal, mértünk ezt meg azt, semmi különös. a tompított nem világít, a helyzetjelző jó, a hosszúfény is hasonlóan. a ködlámpáim is működnek, ha felkapcsolom a tompítottat, ahogyan azt kell, csak a hánégyesek egyik izzószála setét. ez viszont kizárja a földelési hibát. mindenesetre letöltöttem az ügyeletes kapcsrajzot és kinyomtattam.
hazaóvakodok a délutáni alkonyban, nekiesek szegény masinának. mérek itt, mérek ott, minden frankónak tűnik. a lámpákat nem akartam kivenni, mondván kicsi a valószínűsége, hogy állásban egyszerre menjen ki két hánégyesnek ugyanaz az izzószála.
szétszedtem a kapcsolót is, amit nem részletezek, mert nagyon kevés ilyen van az országban. ott is minden a legnagyobb rendben, de azért pucováltam egy keveset. összerakás után semmi változás.
elkezdtem kiváltani a kapcsolót mindenféle rövid drótokkal. egyszer sikerált úgy intézni, hogy a helyzetjelzők mindkét biztosítéka az örök elektronmezőkre költözött..  Grin
nagyobb baj nem történt, de nem is javult semmi. reggel újra be a gyárba, ott nem volt időm vele foglalkozni.
ma korán, még világosban haza, kezdek mindent elölről. kapcsoló újra szétszed, semmi gond. pilács kivesz, persze jó. mondtam már, hogy kicsi a valószínűsége, hogy állásban menjen ki két egymástól független izzószál? mondtam. nem is mentek ki a rohadékok...
na és annak mekkora a valószínűsége, hogy a kapcsoló után, amikor kétfelé válik a két fényszóró fuszulya, az állásban egyszerre keletkezzen a két szálon egymástól függetlenül két nyomorult, rosszindulatú kontakthiba: az egyik egy biztosítékon, a másik egy kábelsarun???
érdekes módon a kábelsarus ágba kötött ködlámpák reléje azért működött, de a halogénnek már kevés volt a delej. sose hittem volna, pedig már láttam sokmindent...

a hétvégén, ha ráérek, átforrasztok néhány csatlakozót.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58294 Dátum: 2011 November 14, 23:31:02 »

BlackP-nek köszönöm szépen ma megkaptam a meglepi csomagot .(progressive weber szett)
de ilyen legyen minden szürke hétfőm Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #58293 Dátum: 2011 November 14, 18:52:46 »

Igen (általában) és 0.4 mm.
köszönöm

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58292 Dátum: 2011 November 14, 18:51:11 »

A "0,09"-s gyújtáselosztóhoz jó a sima vákuumos elosztó megszakítója és ennek mekkora hézagot kell állítani??

Igen (általában) és 0.4 mm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.