www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 08:57:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1831 1832 1833 1834 1835 [1836] 1837 1838 1839 1840 1841 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13226165 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #7195 Dátum: 2006 Szeptember 17, 09:42:51 »

sziasztok!

valaki tud oly helyet,ahol vágnak kabrióvá bogarat?s kábé mennyiért?


üdv:fgab
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7194 Dátum: 2006 Szeptember 16, 21:22:49 »

Felső, 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 361F
Ruville német : 915400   unix nr : 704364   2748,-/db
SWAG német : 30 78 0001   unix nr : 885636   3228,-/db
Lemförder (gyári minőség) : 1016704   unix nr : 941565   3878,-/db
Redaelli olasz : 6-71   unix nr : 26136   4135,-/db

Felső, 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 361G
Lemförder : 1660701   unix nr : 941723   12716,-/db
Ocap olasz : 0404009   unix nr : 795198   4850,-/db

Alsó 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 371G
Ruville : 915406   unix nr : 704369  2769,-/db
SWAG : 30 78 0002   unix nr : 884921   3471,-/db
Lemförder : 1015803   unix nr : 941559   3904,-/db
Redaelli : 6-70   unix nr : 26135   3970,-/db
Optimal : G3-083   unix nr : 26135/1   3300,-/db

Alsó 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 371J
ilyet sajnos nem találtam. Ha ezek alapján sem tud adni, akkor zárjon be !  Wink

Köszönöm az értékes infót
matchbox
« Hozzászólás #7193 Dátum: 2006 Szeptember 16, 16:09:44 »

Sziasztok!

Kernek egy rovid felhomalyositast: a vakuumos es ropsulyos gyujtaselosztomban eredetileg hol volt a helye az olajozofilcnek. Filcem mar van, de nem akarnek barkacsolni.

 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7192 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:04:41 »

asszem létezik hozzá valami spéci kanyarkulcs.

mondjuk azzal se mentem volna semmire, annyira össze volt hegedve

amúgy a gyárban vszeg egyszerűbb a móka, ott még akkor teszik fel az auspuffot, amikor a motor még kint van

most meg csak a két fűtésdobbal együtt jött ki...
Úgy működik a dolog, hogy el kell kezdeni ledarabolni a dobot, úgyis rom már... A végén csak a csavaros rész marad Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7191 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:44:55 »

valahogy csak odarakta hanzi a gyárban.
csuklós krova, kuranyázás, etc...

asszem létezik hozzá valami spéci kanyarkulcs.

mondjuk azzal se mentem volna semmire, annyira össze volt hegedve

amúgy a gyárban vszeg egyszerűbb a móka, ott még akkor teszik fel az auspuffot, amikor a motor még kint van

most meg csak a két fűtésdobbal együtt jött ki...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7190 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:37:56 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...

valahogy csak odarakta hanzi a gyárban.
csuklós krova, kuranyázás, etc...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7189 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:25:37 »

Gondolom anyás az is mint minden kipufi, akkor meg szépen hidegvágóval elvágod a mamát oszt csókolom.

ahammm, hogy ez nem jutott eszembe... pedig van is olyan hidegvágóm, amiben van egy 60 fokos, egy 45 fokos meg még egy 60 fokos kanyar ;-)))

mert kb. ilyesmi kéne csak ahhoz, hogy a hidegvágó feje elérjen az anyáig
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7188 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:23:09 »

rozsda?  Grin

dehogy rozsda. anya a csavaron mintha odahegsztve... előbb téptem el a 8-as csavart, minthogy megindult volna
1303LS
« Hozzászólás #7187 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:18:37 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
Gondolom anyás az is mint minden kipufi, akkor meg szépen hidegvágóval elvágod a mamát oszt csókolom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7186 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:15:12 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
rozsda?  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7185 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:09:26 »

Lángvágo,vagy flex?

lángvágó nem vanik itthon
flex csak amikor már kint van, elvégre a fűtésdoboktól valahogy el kellett választani (és ha kint van, akkor már hozzá lehet férni a felső csavarokhoz is)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7184 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:05:58 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
Lángvágo,vagy flex?

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7183 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:02:33 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
Süni
« Hozzászólás #7182 Dátum: 2006 Szeptember 15, 16:32:13 »

Köszi.
Ha valami cikkszámot és gyártót, vagy valami azonosítót tudsz mondani akkor már az is jó, mert ugy katalógusból ki lehet keresni majd. De ha úgy postázod le akkor az szerintem aranyárban lesz.
Felső, 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 361F
Ruville német : 915400   unix nr : 704364   2748,-/db
SWAG német : 30 78 0001   unix nr : 885636   3228,-/db
Lemförder (gyári minőség) : 1016704   unix nr : 941565   3878,-/db
Redaelli olasz : 6-71   unix nr : 26136   4135,-/db

Felső, 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 361G
Lemförder : 1660701   unix nr : 941723   12716,-/db
Ocap olasz : 0404009   unix nr : 795198   4850,-/db

Alsó 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 371G
Ruville : 915406   unix nr : 704369  2769,-/db
SWAG : 30 78 0002   unix nr : 884921   3471,-/db
Lemförder : 1015803   unix nr : 941559   3904,-/db
Redaelli : 6-70   unix nr : 26135   3970,-/db
Optimal : G3-083   unix nr : 26135/1   3300,-/db

Alsó 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 371J
ilyet sajnos nem találtam. Ha ezek alapján sem tud adni, akkor zárjon be !  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7181 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:55:53 »

A Lenfölder gömbfej felénk max. 4eFt/db.
Ez nagyon jó minőségű!

Nekem a kerekekhez kellene, ami a lengőkarok végén van. mondjuk igazából csak az egyik van oda, de az ár függvényében lehet, hogy mind a négyet kicserélem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7180 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:52:32 »

Akkor jó béna alkatrészesek!
Nagyon sok mindent lehet venni sima alkatrészesnél bogárhoz!

Fiatal kis suttyó volt bent. Lehet hogy tanuló. A tulaj egy időseb férfi, majd megpróbálok vele beszélni, de ő meg ritkán van ott.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7179 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:48:32 »

annyi hogy a szemesgömbfej cserénél ami kormányműnél van és ebbe csatlakozik a kormánylengéscsillapító nem lehet kapni már olyat mint a gyári, mer 66oson gyárilag ugy van hogy a gömbfej+rud egyben van és végén van egy másik oldallal egyező hosszu rud, mostmeg rudnélküli gömbfej van így rudat hosszabbra kell cserélni
Nekem a kerekekhez kellene, ami a lengőkarok végén van. mondjuk igazából csak az egyik van oda, de az ár függvényében lehet, hogy mind a négyet kicserélem.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7178 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:46:43 »

Akkor jó béna alkatrészesek!
Nagyon sok mindent lehet venni sima alkatrészesnél bogárhoz!

Eddig ha megmondtam mihez kell az alkatrész, mindig kiült az emberek arcára a vigyor.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7177 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:45:47 »

Szerezzek ?  Cool

Köszi.
Ha valami cikkszámot és gyártót, vagy valami azonosítót tudsz mondani akkor már az is jó, mert ugy katalógusból ki lehet keresni majd. De ha úgy postázod le akkor az szerintem aranyárban lesz.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7176 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:42:28 »

Bementél és körberöhögtek???

Sztem meg simán tudnak beszerezni ha mást nem utángyártottt jó olcsón Smiley

Eddig ha megmondtam mihez kell az alkatrész, mindig kiült az emberek arcára a vigyor.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7175 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:39:52 »

közben ráaludtam egyet és úgy döntöttem, hogy az éxíjtárcsán lévő jelölés van elQrva.
csak az a kérdés, hogy miképpen lehet az éxíjtárcsát elforgatni a főtengelyhez képest??? :-)))
karcold a jel mellé, hogy +25° Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #7174 Dátum: 2006 Szeptember 14, 23:00:52 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.
Szerezzek ?  Cool
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7173 Dátum: 2006 Szeptember 14, 22:52:00 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.

annyi hogy a szemesgömbfej cserénél ami kormányműnél van és ebbe csatlakozik a kormánylengéscsillapító nem lehet kapni már olyat mint a gyári, mer 66oson gyárilag ugy van hogy a gömbfej+rud egyben van és végén van egy másik oldallal egyező hosszu rud, mostmeg rudnélküli gömbfej van így rudat hosszabbra kell cserélni
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7172 Dátum: 2006 Szeptember 14, 22:25:15 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.

Bementél és körberöhögtek???

Sztem meg simán tudnak beszerezni ha mást nem utángyártottt jó olcsón Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7171 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:54:06 »

igen!
vén fsz!! :-PPP
közben ráaludtam egyet és úgy döntöttem, hogy az éxíjtárcsán lévő jelölés van elQrva.
csak az a kérdés, hogy miképpen lehet az éxíjtárcsát elforgatni a főtengelyhez képest??? :-)))

kb. sehogy. vagy csak igen sok, kitartó munkával...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7170 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:48:54 »

igen!
vén fsz!! :-PPP

Ne tegezz, ne tegezz!! Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7169 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:45:46 »

Öregpapperes stílusom van???
Anyaaaaaaaaaaaaaaaa!! Cry
igen!
vén fsz!! :-PPP

Valamit elnéztetek. A 009-essel is 7-9 fok alapelőgyújtás kell...de a lényeg, hogy semmiképpen nem kell neki 25-30 fok alapelőgyújtás... Cheesy
közben ráaludtam egyet és úgy döntöttem, hogy az éxíjtárcsán lévő jelölés van elQrva.
csak az a kérdés, hogy miképpen lehet az éxíjtárcsát elforgatni a főtengelyhez képest??? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7168 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:20:32 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7167 Dátum: 2006 Szeptember 14, 20:33:34 »

Öregpapperes stílusom van???
Anyaaaaaaaaaaaaaaaa!! Cry

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #7166 Dátum: 2006 Szeptember 14, 10:11:36 »


Ez tök normális azoknál az autóknál, amik egy kicsit fogyasztják az olajat vagy nagyon öregpapásan hajtják, koromlerkódás képződik és egyszer stílust váltva, jól meghajtva, az izzó koromszemcsék mennek kifelé a kipufogón.

Néha meg kell küldeni az autót, nem észnélkül, de 5-10 km padlógáz nem árt, sőt használ. Ha valakinek a széria motor 5-10 km padlótól kifekszik, akkor azért úgysem volt kár.  Evil
Wartburgos korszakomban egy pár hét városi totyorgás után (soha nem pörgetve, igazi nagypapás stílusban) egy kis hétvégi kiránduláskor 4-esen lefelé 110-120al mikor begyullad a kipufogó több kilóméterre beborítottam a környéket kékes füsttel.  Grin
Ezután szépen megjött az a finom pattogós wartburg hang. Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7165 Dátum: 2006 Szeptember 14, 09:02:58 »


Ez tök normális azoknál az autóknál, amik egy kicsit fogyasztják az olajat vagy nagyon öregpapásan hajtják, koromlerkódás képződik és egyszer stílust váltva, jól meghajtva, az izzó koromszemcsék mennek kifelé a kipufogón.

Néha meg kell küldeni az autót, nem észnélkül, de 5-10 km padlógáz nem árt, sőt használ. Ha valakinek a széria motor 5-10 km padlótól kifekszik, akkor azért úgysem volt kár.  Evil
Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7164 Dátum: 2006 Szeptember 14, 09:01:08 »

A lángcsóva megszokott... Grin
De ez egy gázfröccs után olyan látványt produkált, mintha cigarettaparazsat pöckölt volna ki a kipuffon...
Ha hazamegyek, jól felképelem, hogy stikában bagózik...  Grin


Ez tök normális azoknál az autóknál, amik egy kicsit fogyasztják az olajat vagy nagyon öregpapásan hajtják, koromlerkódás képződik és egyszer stílust váltva, jól meghajtva, az izzó koromszemcsék mennek kifelé a kipufogón.

Néha meg kell küldeni az autót, nem észnélkül, de 5-10 km padlógáz nem árt, sőt használ. Ha valakinek a széria motor 5-10 km padlótól kifekszik, akkor azért úgysem volt kár.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7163 Dátum: 2006 Szeptember 14, 08:58:09 »

ma a haver gépére rábarkácsoltunk egy 009-es osztófejet.
hát fuck... kábé 25-30 fokkal kellett előrébb tekerni az exíjtárcsa jelöléséhez képest, hogy normális gyújtás legyen.
ez mi a faszért van????

Valamit elnéztetek. A 009-essel is 7-9 fok alapelőgyújtás kell...de a lényeg, hogy semmiképpen nem kell neki 25-30 fok alapelőgyújtás...  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7162 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:00:34 »

én ugyan nem értek hozzá, de nem erről beszélt Stunt Tbánya kapcsán?
őőő, alapelőgyújtásról van szó.
az álló motornál 7 fok mindenféle osztófejjel.
elvileg csak magas fordulaton van különbség a gyári & a 009 között.
azért köszönöm az idézetet

A lángcsóva megszokott... Grin
De ez egy gázfröccs után olyan látványt produkált, mintha cigarettaparazsat pöckölt volna ki a kipuffon...
Ha hazamegyek, jól felképelem, hogy stikában bagózik... Grin
fákk...
ez is kimaradt az életemből, pedig ilyet szép lehet látni....
bagózni jó, meg a boginak nem árt, úgyhogy ne basztasd!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7161 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:54:42 »

az királlly...
amikor szar volt a gyújtásom, motorféknél lángokat lövöldözött.
kár, hoyg nem láttam hátulról.....

A lángcsóva megszokott... Grin
De ez egy gázfröccs után olyan látványt produkált, mintha cigarettaparazsat pöckölt volna ki a kipuffon...
Ha hazamegyek, jól felképelem, hogy stikában bagózik...  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7160 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:52:40 »

ma a haver gépére rábarkácsoltunk egy 009-es osztófejet.
hát fuck... kábé 25-30 fokkal kellett előrébb tekerni az exíjtárcsa jelöléséhez képest, hogy normális gyújtás legyen.
ez mi a faszért van????
én ugyan nem értek hozzá, de nem erről beszélt Stunt Tbánya kapcsán?

...és még egy gondolat, csak nevek nélkül.
Elkezdték Szekynek állítgatni a gyújtását. Odajött sok ember, mindenki hozzátette a saját okosságát. Szekynek 009-es fej van fent, ezt mindenkinek tudni kéne, hogy 3000-nél maximumra szabályoz és kb. 23 fokot tud. A 7 fokos alapelőgyújtással ez pont 30-ra jön ki. A typ1 es, 69-es löketű motor nem szeret 30-32 fok felett gyújtani, erre emberünk odajön és beállít 13-14 fokot alapelőgyújtásra, ami a maximumot elviszi 35 fölé, ami már beáll 3000-3200 fordulaton egy 313-as tengelyes motornál. Én halkan megjegyeztem, hogy 3000 körül lesz benne egy olyan lyuk, hogy a lehajtott szélvédőt is megfejeljük, de leszarták. Ezután mentem el Szekyvel próbaútra, 3000 fordulat magasságában az 1915 ccm-es motor olyat ment, mint egy kispolszki, utána böfögött és 4000-nél kezdett húzni és onnan lehetett motornak nevezni.
Visszamentünk, Hégráth Peti ekkor fogott egy stroboszkópot és visszatette 10 fok köré, ami maximum 33 körüli előgyújtást eredményez, alapjárat jobb lett, a motor az egész fordulatszám tartományban tudott húzni, egynletesen pörgött fel. Milyen érdekes!  
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7159 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:51:44 »

Tegnap este Nyíregyről hazafelé jövet úgy 5 km-en megpadlóztam öreget, 125-nél elfogyott a jókedvem, meg sajnáltam, ki üresbe, hadd guruljon.
Közben nyomtam pár kövér gázfröccsöt, és a visszapillantóba nézve parazsat szórt a gép.

Akkor most koksztalanítottam? Vagy mi volt ez a tüzijáték?

az királlly...
amikor szar volt a gyújtásom, motorféknél lángokat lövöldözött.
kár, hoyg nem láttam hátulról.....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7158 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:46:58 »

Tegnap este Nyíregyről hazafelé jövet úgy 5 km-en megpadlóztam öreget, 125-nél elfogyott a jókedvem, meg sajnáltam, ki üresbe, hadd guruljon.
Közben nyomtam pár kövér gázfröccsöt, és a visszapillantóba nézve parazsat szórt a gép.

Akkor most koksztalanítottam? Vagy mi volt ez a tüzijáték?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7157 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:36:16 »

ma a haver gépére rábarkácsoltunk egy 009-es osztófejet.
hát fuck... kábé 25-30 fokkal kellett előrébb tekerni az exíjtárcsa jelöléséhez képest, hogy normális gyújtás legyen.
ez mi a faszért van????



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7156 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:34:12 »

1.8 mm, így lett a térfogat 43-44 ccm, és így 8.8-9.0 :1-hez kompresszióviszony.
A felöntéseket a hengerfejen is le kellett csiszolni, mert a henger felső bordája ráült és nem tömített a henger.

én leflexeltem volna a felső bordát.
de én egy paraszt vagyok :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1831 1832 1833 1834 1835 [1836] 1837 1838 1839 1840 1841 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.