www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 13:59:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1838 1839 1840 1841 1842 [1843] 1844 1845 1846 1847 1848 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13230344 alkalommal)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6915 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:32:46 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
1303LS
« Hozzászólás #6914 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:21:46 »

javul a volmetrikus hatásfok, többet tud szívni, mert hidegebb levegőből több elfér ugyanazon a helyen Cheesy
Ja, interkúler.  Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6913 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:20:32 »

Gyá haver!
Miket ki nem találnak. Plusz elektronyos előmelegítő!
Csak azt nem tom mi értelme van.
A karbi alatti központi szívótorok, a nagy szívó hatás miatt szinte hideg!!
Ez előtt egy kis membránnal nem sok mindent lehet neki baszni, úgyis lehül, majd a kipuff előmelegítő ad neki.
Bár lehet egy leheletnyivel jobb lesz!

Nemrég valaki nagyonbizonygatta, hogy ha leveszi az előmelegítpt, akkor mittomén hány Le-vel nagyobb lesz a teljesítmény!
Mikor meg a merkinél voltam, ő azt mondta, hogy naggyon fontos dolog az előmelegítés, és szinte ez a kis cső kevés is! Most szerzett egy dupla előmelegítős szívócsövet, azt fogja beépíteni bogarába.
Csak tudnám mért nőne a teljesítmény, ha még előmelegítője sincs...

javul a volmetrikus hatásfok, többet tud szívni, mert hidegebb levegőből több elfér ugyanazon a helyen Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6912 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:10:39 »

Jössz Tbányára? A CD-t vigyem, ha megyek?

Az a véleményem, hogy ezt a karbi jegesedés miatt használják, hideg körülmények között, ahol nincs nagy hideg, vagy nincs távol a hengertől a karbi, ott hülyeség, sőőt, termo hidat (vastag hőszigetelő alátét) szoktak használni a karbi alá.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6911 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:07:10 »

Pitykom!
Ha van egy perced lefordítanád naggyából a szöveget?
(én németes vok)
köcce  Wink

"Heizelement von General Motors - benutzt für Weber progressive Anwendungen (Vega, Chevette, Sunbird). Diese Vorrichtung Sitze zwischen der 32/36 DFEV vorbildlichen Unterseite und dem Verteilerrohr und von was ich verstehe, wurden verwendet, um die fuel/air Mischung zu heizen und zu helfen Gefrieren zu verhindern. Neu und im Kasten. Ich kaufte ihn für meinen Bus '73 mit einem Weber Progressisten, aber verwendete ihn nie. Kosten Sie mir $65 1999."

"Elemento riscaldante da General Motors - utilizzato per le applicazioni progressive di Weber (Vega, Chevette, Sunbird). Misure di questo dispositivo fra la base di modello di 32/36 DFEV ed il collettore e da che cosa capisco sono state usate per riscaldare la miscela di fuel/air e per contribuire ad evitare il congelamento. Nuovo e nella scatola. La ho comprata per il mio bus '73 con un progressive di Weber, ma mai non la ho usata. Costimi $65 di 1999."

"Élément de chauffe de General Motors - utilisé pour des applications progressives de Weber (Vega, Chevette, Sunbird). Des ajustements de ce dispositif entre la base modèle de 32/36 DFEV et la tubulure et de ce que je comprends ont été employés pour chauffer le mélange de fuel/air et pour aider à empêcher glacer. Nouveau et dans la boîte. Je l'ai achetée pour mon autobus '73 avec un progressif de Weber, mais ne l'ai jamais employée. Coûtez-moi $65 de 1999."

"Нагревающий элемент от General Motors - используемого для применений Weber прогрессивных (Vega, Chevette, Sunbird). Пригонки этого приспособления между основанием 32/36 DFEV модельным и коллектором и от я понимаю были использованы для того чтобы нагреть смесь fuel/air и помочь предотвратить заморозить. Ново и в коробке. Я закупил его для моей шины '73 с progressive Weber, но никогда не использовал его. Стоьте мне $65 в 1999."

úúúúú
mennyi nyelven tudok!
http://babelfish.altavista.com

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6910 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:01:04 »

Kinek mi a véleménye???
Annyira nem is drága...

Az a véleményem, hogy ezt a karbi jegesedés miatt használják, hideg körülmények között, ahol nincs nagy hideg, vagy nincs távol a hengertől a karbi, ott hülyeség, sőőt, termo hidat (vastag hőszigetelő alátét) szoktak használni a karbi alá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #6909 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:51:29 »

ott van leírva.
előmelegítő.
Pitykom!
Ha van egy perced lefordítanád naggyából a szöveget?
(én németes vok)
köcce  Wink
Leon 1303
« Hozzászólás #6908 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:50:15 »

Kinek mi a véleménye???
Annyira nem is drága...
Leon 1303
« Hozzászólás #6907 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:47:02 »

ott van leírva.
előmelegítő.
Gyá haver!
Miket ki nem találnak. Plusz elektronyos előmelegítő!
Csak azt nem tom mi értelme van.
A karbi alatti központi szívótorok, a nagy szívó hatás miatt szinte hideg!!
Ez előtt egy kis membránnal nem sok mindent lehet neki baszni, úgyis lehül, majd a kipuff előmelegítő ad neki.
Bár lehet egy leheletnyivel jobb lesz!

Nemrég valaki nagyonbizonygatta, hogy ha leveszi az előmelegítpt, akkor mittomén hány Le-vel nagyobb lesz a teljesítmény!
Mikor meg a merkinél voltam, ő azt mondta, hogy naggyon fontos dolog az előmelegítés, és szinte ez a kis cső kevés is! Most szerzett egy dupla előmelegítős szívócsövet, azt fogja beépíteni bogarába.
Csak tudnám mért nőne a teljesítmény, ha még előmelegítője sincs...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6906 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:43:10 »

Lehet egyedül is, de kell hozzá olyan "szerszám". Van több féle is.
Az a kedvencem, ami sűrített levegővel működik! Smiley

egyedül elég nehéz féket légteleníteni, már csak azért is, mert nyomva kell tartani a fékpedált, amíg visszacsavarod a csavart
ez elég hosszú és flexibilis lábat igényel

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6905 Dátum: 2006 Szeptember 08, 01:45:42 »


ott van leírva.
előmelegítő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6904 Dátum: 2006 Szeptember 08, 00:00:38 »

Ez mire jó?


Hááátöööö....
Izzzéjjj....
Ezzzegggy speciálisss téjma, úgyhogy... kíjéremszíjépen...
NEMTOM...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #6903 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:56:46 »

Ez mire jó?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=353485
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6902 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:54:01 »

Szerintem bízd inkább olyan emberre aki csinált már ilyent!
Másrész ha idáig jó volt, és most levegős akkor gáz van.
Egyébkét a tárcsaféket is kell légteleníteni.

sosem fogott igazán jól, de eddig nemis próbáltam pumpálni, csak úgy beugrott. akkor szakértőre bízom. illetve kettőre Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6901 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:24:42 »

de izé. elvileg pumplásra keményedik valemnynit normálisan is nem? ha visszaengeded, nem jön ki annyi idő alatt a fékfolyadék a munkahengerből teljesen, de ha újra benyomod, plusz naft amegy be. vagy még pár fékelem rossz a kocsiban ? Cheesy

szerintem nem
akár mennyire gyorsan is nyomkodod nem keményedhet be

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6900 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:21:58 »

egyedül elég nehéz féket légteleníteni, már csak azért is, mert nyomva kell tartani a fékpedált, amíg visszacsavarod a csavart
ez elég hosszú és flexibilis lábat igényel

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6899 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:21:07 »

de izé. elvileg pumplásra keményedik valemnynit normálisan is nem? ha visszaengeded, nem jön ki annyi idő alatt a fékfolyadék a munkahengerből teljesen, de ha újra benyomod, plusz naft amegy be. vagy még pár fékelem rossz a kocsiban ? Cheesy

persze gyors pumplásra gondolok.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6898 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:20:47 »

de izé. elvileg pumplásra keményedik valemnynit normálisan is nem? ha visszaengeded, nem jön ki annyi idő alatt a fékfolyadék a munkahengerből teljesen, de ha újra benyomod, plusz naft amegy be. vagy még pár fékelem rossz a kocsiban ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6897 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:18:22 »

Szerintem bízd inkább olyan emberre aki csinált már ilyent!
Másrész ha idáig jó volt, és most levegős akkor gáz van.
Egyébkét a tárcsaféket is kell légteleníteni.


én egyedül is megcisnáltam. mondjuk előtte megkérzedtem a szomszédot, aki egész életében autószerelő volt (most 59 éves), utolsó 20 évet a wallisnál húzta le, csak bmw ket szerelt, de mesélte, még csináltak anno bowdenes/hidraulikus fék cserét bogáron Cheesy

legyen színültig a tartály, tömlő rá a gételenítő csavarra, kicsavar, 3 szor lassan rálépsz a fékpedálra padlóig, elivileg nme maradhat bent levegő.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6896 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:05:31 »

Szerintem bízd inkább olyan emberre aki csinált már ilyent!
Másrész ha idáig jó volt, és most levegős akkor gáz van.
Egyébkét a tárcsaféket is kell légteleníteni.

elöl tárcsa van, de akkor nekimegyek a hátsónak Smiley

más: ma autós boltba bementem, hogy adjanak olyan csövet, amit tegnap kerestem. eredmény, dácsia vízcső, elvileg bírja a hőt, majd kiderül Smiley mondjuk alakra hajtogatva volt, 900 Ft, levágtam a nekem kellő 15cm-t és most remélem nem fogja ott kinyomni az olajat...szépen letöröltem mindent, majd kiderül Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #6895 Dátum: 2006 Szeptember 07, 21:33:31 »

Kell valahol lenni egy kis csavarkának a dudán amivel elvileg a hangmagasságát tudod állítgatni.
Ezzel a dudában lévő megszakító megszakítási idejét változtatod mechanikusan.
Azt tessék ki-be csavargatni egy kicsit oszt majd megszólal.

Ezt én is alátámasztom,tényleg így van!!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #6894 Dátum: 2006 Szeptember 07, 21:31:27 »

balról : 1. ökörkürt,2. gyári bogár duda, 3. kiszerelt OFF duda

az alsó képen egy nagyon fasza NOS kürt van... Bosch VW emblémával... nagy és nehéz.

használva még nem volt, belül is full érintetlen, de valamiért nem szól, pedig biztos valami betyáros sziréna
Hali! A második féle tipust találtam,de szerintem valami más lehet,mert Spanyol gyártmány!
Béla

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6893 Dátum: 2006 Szeptember 07, 19:26:37 »

Fékállítás a dobos kerekeken!
elöl tárcsa van, de akkor nekimegyek a hátsónak Smiley

más: ma autós boltba bementem, hogy adjanak olyan csövet, amit tegnap kerestem. eredmény, dácsia vízcső, elvileg bírja a hőt, majd kiderül Smiley mondjuk alakra hajtogatva volt, 900 Ft, levágtam a nekem kellő 15cm-t és most remélem nem fogja ott kinyomni az olajat...szépen letöröltem mindent, majd kiderül Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6892 Dátum: 2006 Szeptember 07, 18:10:46 »

minden bogaras könyveben le van írva...

2 ember kell hozzá.
 a többit tudja a másik  Grin

Jaja a "másik" biztos tudja.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #6891 Dátum: 2006 Szeptember 07, 18:10:13 »

hogy kell féket légteleníteni? illetve ezt kell tenni, ha pumpálásra keményedik?

Fékállítás a dobos kerekeken!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6890 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:59:21 »

hogy kell féket légteleníteni? illetve ezt kell tenni, ha pumpálásra keményedik?

minden bogaras könyveben le van írva...

2 ember kell hozzá.
 a többit tudja a másik  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6889 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:57:17 »

hogy kell féket légteleníteni? illetve ezt kell tenni, ha pumpálásra keményedik?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6888 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:53:54 »

Verd dobra inkább a 63'ast és locsold a pénzt a buszra.


egy kanna benzint inkább  Evil (vicc vót ám  Grin)

a 63 ast nem adom el soha...  Wink remélem  Roll Eyes

a buszt majd még meglássuk. egyenlőre jó móka... van mit szerelgetni.

a megyó megszakértette, és azt mondta, hogy műszakilag teljesen rendben van. jó gép.

a jobb oldala 34 éve nem volt lakatolva, most itt az ideje. a bal oldala 5 éves

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6887 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:44:08 »

na ja.

ütközetben eltünt. majd egy jó lakatos betömi büdöszoknival és gittel  Evil Grin
Verd dobra inkább a 63'ast és locsold a pénzt a buszra.
Bár én most a Bencéjébe szerettem bele. Roll Eyes
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6886 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:28:08 »

Huhh küszöb. Shocked
 


na ja.

ütközetben eltünt. majd egy jó lakatos betömi büdöszoknival és gittel  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6885 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:17:56 »

a polaritás mind1

megforrasztottam, újra működik  Grin

az 5 lukas púpos dísztárcsa simán ráment a busz kerekére Cool bár egy kicsit faramuci

Huhh küszöb. Shocked

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6884 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:10:25 »





ááááááá.

jókor mondod... !  Evil ne tudd meg mit szívtam a dudával...  Undecided

majd holnap újult erővel nekiesek újra  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6883 Dátum: 2006 Szeptember 07, 17:09:09 »



a polaritás mind1

megforrasztottam, újra működik  Grin

az 5 lukas púpos dísztárcsa simán ráment a busz kerekére Cool bár egy kicsit faramuci


[melléklet törölve a rendszer által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6882 Dátum: 2006 Szeptember 07, 16:17:27 »

nincs valakinek olyan OFF dudája ?
Kell valahol lenni egy kis csavarkának a dudán amivel elvileg a hangmagasságát tudod állítgatni.
Ezzel a dudában lévő megszakító megszakítási idejét változtatod mechanikusan.
Azt tessék ki-be csavargatni egy kicsit oszt majd megszólal.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6881 Dátum: 2006 Szeptember 07, 16:07:18 »

megnézem nálam mik vannak, ilyen ökörkürt van vagy kettő, de egyéb is akad szerintem. asszem kürtnél nincs polaritás, de egy próbát megér Smiley
mondjuk én most ilyen gagyi légkürtre vadászok, illetve meg is van hol lehet kapni, ha megint arra járom, lehet, hogy rámegyek, csak fáj a szívem kiadni 5 rugót, mikor a rendes kürt is szól...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6880 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:37:26 »



nincs valakinek olyan OFF dudája ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6879 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:34:56 »

balról : 1. ökörkürt,2. gyári bogár duda, 3. kiszerelt OFF duda

az alsó képen egy nagyon fasza NOS kürt van... Bosch VW emblémával... nagy és nehéz.

használva még nem volt, belül is full érintetlen, de valamiért nem szól, pedig biztos valami betyáros sziréna

[melléklet törölve a rendszer által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #6878 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:27:47 »

áramatot kap a biztosíték tábláról, testet meg a kormány duda gombjáról...

az áram állandó, a gomb megnyomásával a test zárja a záramkört...

No, akkor Te már többet tudsz, mint én... Tlán jön majd valami elektromso szakember és elárulja, hova kellene beépíteni...
Nekem elég, ha az Öcsisajt nünü dudája müxik...
Én is kaptam egyszer egy erőteljesebb kürtöt... (asszem Audi TT-ből valót... Grin), de a relé hiánya miatt enm lett beépítve, de még lehet, hogy be lsz, mert néha nem ártana valami harsány figyelemfelhívó hangkeltő készülék....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6877 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:26:38 »

nekem is volt ilyen, több kürt meg sem szólalt, aztán az egyik igen, az maradt. pedig a Bogin jó volt, a buszon nem. mondjuk a buszon jó parasztosan direktben van a kapcsoló, semmi relé, de a gyári kürt kapcsolóm mint olyan, nincs, szal ez kellett...

gyárilag sincs semmi relé és egyéb... (bár 30 év alatt mit gányoltak bele, azt nehéz lenne kideríteni)

kukk ide : http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/Type_2_-1700_from_August_1971-1.jpg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6876 Dátum: 2006 Szeptember 07, 15:22:02 »

nekem is volt ilyen, több kürt meg sem szólalt, aztán az egyik igen, az maradt. pedig a Bogin jó volt, a buszon nem. mondjuk a buszon jó parasztosan direktben van a kapcsoló, semmi relé, de a gyári kürt kapcsolóm mint olyan, nincs, szal ez kellett...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1838 1839 1840 1841 1842 [1843] 1844 1845 1846 1847 1848 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.