www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 17:10:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13150198 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59995 Dátum: 2012 Január 23, 21:55:58 »

Dehogynem.  Cheesy
Grin Akkor most már csak azt szeretném tudni, mire jut majd Stone.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #59994 Dátum: 2012 Január 23, 21:55:04 »

Tehát akkor nem használhatom a szilikont a lökhárítóra, még akkor sem ha nem akarom fényezni az autót, mert majd egyszer biztos valaki szopni fog miatta?  Roll Eyes Tongue  Grin
Dehogynem.  Cheesy
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59993 Dátum: 2012 Január 23, 21:53:51 »

Nekem eddig minden fényező csak okádott ha a szilikonszpré szó meghallotta. Nem véletlen van külön eltávolítója. Rohadt egy anyag.

Tehát akkor nem használhatom a szilikont a lökhárítóra, még akkor sem ha nem akarom fényezni az autót, mert majd egyszer biztos valaki szopni fog miatta?  Roll Eyes Tongue  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #59992 Dátum: 2012 Január 23, 21:53:45 »

Nekem is kívül van, és úgy is marad. Rézcső ugyanúgy, mint a fékcső elvezetése, csak a másik oldalán az alagútnak.

Belül? nekem vmi okos szaki kívül a bal fellépő, fűtéscsatornához kötegelte hozzá...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59991 Dátum: 2012 Január 23, 21:52:36 »

Üdvw

Mekkora munka benzincsövet cserélni az alagútban???? Most kívül van elvezetve, de nem egy életbiztosítás. Huh
Nekem is kívül van, és úgy is marad. Rézcső ugyanúgy, mint a fékcső elvezetése, csak a másik oldalán az alagútnak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #59990 Dátum: 2012 Január 23, 21:51:41 »

Én nagyon szilikonoztam a kocsimat. Több flakont rányomtam,
Grin Grin Grin
Mellém sem parkolhatsz.  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #59989 Dátum: 2012 Január 23, 21:51:10 »

Stop. Fényezésben ezek szerint egyetértés van.  Cheesy De a kérdésem ara irányult, hogy javasoltam a szilkonnal történő lökhárító kezelést, erre te írtad, hogy egy telekre nem engednéd az autóval. Szóval miért is????  Roll Eyes
Nekem eddig minden fényező csak okádott ha a szilikonszpré szó meghallotta. Nem véletlen van külön eltávolítója. Rohadt egy anyag.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #59988 Dátum: 2012 Január 23, 21:50:37 »

Üdvw

Mekkora munka benzincsövet cserélni az alagútban???? Most kívül van elvezetve, de nem egy életbiztosítás. Huh

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59987 Dátum: 2012 Január 23, 21:48:36 »

Stop. Fényezésben ezek szerint egyetértés van.  Cheesy De a kérdésem ara irányult, hogy javasoltam a szilkonnal történő lökhárító kezelést, erre te írtad, hogy egy telekre nem engednéd az autóval. Szóval miért is????  Roll Eyes
Én nagyon szilikonoztam a kocsimat. Több flakont rányomtam, viszont létezik antiszilikon ampulla,és ezt kellett a régi festékekbe beleönteni. Ez vízbázisú festék és két komponensű lakk amivel festve lett a kocsim. A fényező tett még rá valamit az én kétkomponenses szórógittemre. Vagy vastag volt a szórógitt, nem tudom, nem vagyok festő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59986 Dátum: 2012 Január 23, 21:42:48 »

El tudom képzelni, hogy a szilikon a gitt alatt marad azt nem tudja a fényező letörölni és a kötési idő alatt (6hét) szépen kibújik.
A hólyagosodás az egyértelmű emberi mulasztás, talán nem rendesen keverte ember az edzőt.
Nem bírják egymást a gittek, festékek. Gázosodnak, talán ez lehet. Mindenesetre nem szúrom meg tűvel.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59985 Dátum: 2012 Január 23, 21:39:11 »

El tudom képzelni, hogy a szilikon a gitt alatt marad azt nem tudja a fényező letörölni és a kötési idő alatt (6hét) szépen kibújik.
A hólyagosodás az egyértelmű emberi mulasztás, talán nem rendesen keverte ember az edzőt.
Stop. Fényezésben ezek szerint egyetértés van.  Cheesy De a kérdésem ara irányult, hogy javasoltam a szilkonnal történő lökhárító kezelést, erre te írtad, hogy egy telekre nem engednéd az autóval. Szóval miért is????  Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #59984 Dátum: 2012 Január 23, 21:35:05 »

Miért is?????  Huh

Minden valamire való fényező, a fényezés előtt letörli az autót szilikoneltávolítóval (is).  Egyébként a szilikon nem marad meg a fényezés alatt, hanem a festék nem tud megtapadni rajta és pici kráterecskék keletkeznek tőle.
Ha érdekel egyszer majd mutatok neked ilyet  Wink
Ha hólyagosodik, akkor annak más okai lehetnek. Pl nem szereti a festék és a gitt vagy az alapozó egymást. Nem várták ki a technológiai időket. Szennyeződés került a festékbe. Mivel nem vagyok fényező nem szeretnék okoskodni ezügyben, csak azt írom le amit én hallottam.
El tudom képzelni, hogy a szilikon a gitt alatt marad azt nem tudja a fényező letörölni és a kötési idő alatt (6hét) szépen kibújik.
A hólyagosodás az egyértelmű emberi mulasztás, talán nem rendesen keverte ember az edzőt.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59983 Dátum: 2012 Január 23, 21:32:23 »

Szilikonsprét az autóval egy telekre nem engednék vinni.
Lehet, hogy Józsi oválja is ettől hólyagosodik. Mondjuk egy 20évvel ezelőtti szilikonos csinosítástól.  Roll Eyes
Miért is?????  Huh

Minden valamire való fényező, a fényezés előtt letörli az autót szilikoneltávolítóval (is).  Egyébként a szilikon nem marad meg a fényezés alatt, hanem a festék nem tud megtapadni rajta és pici kráterecskék keletkeznek tőle.
Ha érdekel egyszer majd mutatok neked ilyet  Wink
Ha hólyagosodik, akkor annak más okai lehetnek. Pl nem szereti a festék és a gitt vagy az alapozó egymást. Nem várták ki a technológiai időket. Szennyeződés került a festékbe. Mivel nem vagyok fényező nem szeretnék okoskodni ezügyben, csak azt írom le amit én hallottam.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59982 Dátum: 2012 Január 23, 21:27:16 »

a krómpucolókban is van szilikon (pl. prevent)

Felhívnám a figyelmed a gondolatjelek közötti mondatrészre!  Cool Tongue Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #59981 Dátum: 2012 Január 23, 21:24:33 »

Nem is lenne jó a gyári köteg, mert a legyártott kötegemben az index vezetékeit is elvittem a lökhárító gumikig. A gyári köteget, meg toldani kéne és 150 000 forintért, hagy ne keljen szívnom. A villanydrót, vagy aminek mondjuk, nagyon jó. Régen kezdő koromban kitépette velem a haverom a vezetékköteget, mert ő autóvillamossági szerelő és majd beköti nekem. NEM JÖTT SEGÍTENI!! Nekiláttam és egy vadi új RÁBA vezetékkötegét elhoztam a gyárból. Fülkétől az alvázon lévőt a hátuljáig. Azzal a szép szines köteggel meg is csináltam. Senki nem mondta, hogy a 6 voltosnak vastagabb drótból kell csinálni a vezetékelését. Alig világítottak a lámpák, STB. Ezt megtanultam, és nem a szin a legfontosabb, főleg ha én csinálom akkor tudom, mi hol van. A seregben a sötétben szereltem össze a fegyveremet, nehogy a sötét vezetékek között ne igazodjak ki nappal. Grin
Most vezetékelem harmadszorra a bogaramat 30 év elteltével.[/font]

Így nem biz1Isten kibírja az ominózus 20 évet...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59980 Dátum: 2012 Január 23, 21:19:55 »

Köszönöm!!
jaja gyári

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #59979 Dátum: 2012 Január 23, 21:16:24 »

Imrüs! ez a karton oda való csak a másik oldalra, a  2-3cm-es behajtott rész megy a tűzfalborítás mögé -és van egy háromszög felhajtható rész az megy vízszintesen alulra .... Wink

Köszönöm!!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59978 Dátum: 2012 Január 23, 21:16:14 »

Kérdezed vagy mondod?
Inkább mondom... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59977 Dátum: 2012 Január 23, 21:14:43 »

én megnyúztam egy vastag fekete villanyvezetéket  kb félcenti vastagot azt végighasítottam hosszába ,és azt raktam az egykamrás lámpára ...
Elő is szedtem, az összes gumialkatrészemet, mert így akartam megcsinálni én is. Aztán a kidobásra itélt cuccok között megpillantottam ezt a lápagumit, és pont az a méret. 1983-ban találtam, és azóta őrizgettem, kicsit kékre volt festve, de majd holnap letakarítom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59976 Dátum: 2012 Január 23, 21:11:30 »

Opcióként rendelhető volt a szellőzőventillátor, meg a fékrendszert ellenőrző lámpa. Azoknak a helye van ledugózva nem???
Kérdezed vagy mondod?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59975 Dátum: 2012 Január 23, 21:10:20 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #59974 Dátum: 2012 Január 23, 21:08:33 »

Azt olyan 2007.környékén csinálta a Bencze András,azóta szerintem már ő is emelt.
Nekem 2009-ben,bár abban volt két Pestről-Siklósra leautózás benzinköltsége is,75e Ft-ba jött az újravezetékelés,de abból konkrétan 45e Ft volt a kábelköteg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59973 Dátum: 2012 Január 23, 21:08:03 »

Ez lehet,hogy évjáratfüggő.
A Narancsomon gyárilag ott figyel a két kerek lyuk(1973-as),és nincsen beépítve semmi,de van rajta két gyári kis záródugó,zárókupak.
Szerintem azt a célt szolgálják,hogy ha valaki szeretne még utólag kapcsolókat beépíteni,ne kelljen a műszerfalat szétfúrkálnia,hanem gyárilag előkészítették a neki a lyukakat.
Opcióként rendelhető volt a szellőzőventillátor, meg a fékrendszert ellenőrző lámpa. Azoknak a helye van ledugózva nem???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59972 Dátum: 2012 Január 23, 21:07:59 »

Nem is lenne jó a gyári köteg, mert a legyártott kötegemben az index vezetékeit is elvittem a lökhárító gumikig. A gyári köteget, meg toldani kéne és 150 000 forintért, hagy ne keljen szívnom. A villanydrót, vagy aminek mondjuk, nagyon jó. Régen kezdő koromban kitépette velem a haverom a vezetékköteget, mert ő autóvillamossági szerelő és majd beköti nekem. NEM JÖTT SEGÍTENI!! Nekiláttam és egy vadi új RÁBA vezetékkötegét elhoztam a gyárból. Fülkétől az alvázon lévőt a hátuljáig. Azzal a szép szines köteggel meg is csináltam. Senki nem mondta, hogy a 6 voltosnak vastagabb drótból kell csinálni a vezetékelését. Alig világítottak a lámpák, STB. Ezt megtanultam, és nem a szin a legfontosabb, főleg ha én csinálom akkor tudom, mi hol van. A seregben a sötétben szereltem össze a fegyveremet, nehogy a sötét vezetékek között ne igazodjak ki nappal. Grin
Most vezetékelem harmadszorra a bogaramat 30 év elteltével.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59971 Dátum: 2012 Január 23, 21:07:13 »

Mi amikor a perecablakos bogarat csináltuk, akkor 35ezer Ft volt a 95%-ban színhelyes kábelköteg postaköltséggel, új fényszórófoglalatokkal, védőcsőben. Ja, meg az ember kérte, hogy a buszjegyét fizessük ki, hogy lebuszozott Sopronba felmérni a munkát...
Azért a 150ezres katogória, meg a lent látható megoldás között még vannak lehetőségek...
Arról ne is beszéljünk, hogy Józsinak is már 10ezerben van az anyag a munkáról meg ne is beszéljünk...

Azt olyan 2007.környékén csinálta a Bencze András,azóta szerintem már ő is emelt.
Nekem 2009-ben,bár abban volt két Pestről-Siklósra leautózás benzinköltsége is,75e Ft-ba jött az újravezetékelés,de abból konkrétan 45e Ft volt a kábelköteg.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59970 Dátum: 2012 Január 23, 21:04:31 »

Mi amikor a perecablakos bogarat csináltuk, akkor 35ezer Ft volt a 95%-ban színhelyes kábelköteg postaköltséggel, új fényszórófoglalatokkal, védőcsőben. Ja, meg az ember kérte, hogy a buszjegyét fizessük ki, hogy lebuszozott Sopronba felmérni a munkát...
Azért a 150ezres katogória, meg a lent látható megoldás között még vannak lehetőségek...
Arról ne is beszéljünk, hogy Józsinak is már 10ezerben van az anyag a munkáról meg ne is beszéljünk...

idén már 70e......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59969 Dátum: 2012 Január 23, 21:01:58 »

Mi amikor a perecablakos bogarat csináltuk, akkor 35ezer Ft volt a 95%-ban színhelyes kábelköteg postaköltséggel, új fényszórófoglalatokkal, védőcsőben. Ja, meg az ember kérte, hogy a buszjegyét fizessük ki, hogy lebuszozott Sopronba felmérni a munkát...
Azért a 150ezres katogória, meg a lent látható megoldás között még vannak lehetőségek...
Arról ne is beszéljünk, hogy Józsinak is már 10ezerben van az anyag a munkáról meg ne is beszéljünk...

Egy szóval nem mondtam hogy igy csinálnám.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #59968 Dátum: 2012 Január 23, 21:00:55 »

Igen, én akartam venni és majdnem ötezer darabja!! A rendszámvilágítás gumi meg valahol 2 ezer alatt van. Megérte szétvágni.  Cry

Azt hiszem 6 dollár egy ilyen rendszámtábla világítás gumi (postával együtt 10 dolcsi), a lámpához való gumi pedig még az utángyártott sz*r is húszon dollárokba kerül...tehát ha azt vesszük egy nagyobb értékű lámpa gumi lett szétnyírbálva az olcsóbb rendszámtábla gumi kedvéért, akkor nem is tudom....
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 23, 21:04:03 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59967 Dátum: 2012 Január 23, 21:00:32 »

Mi amikor a perecablakos bogarat csináltuk, akkor 35ezer Ft volt a 95%-ban színhelyes kábelköteg postaköltséggel, új fényszórófoglalatokkal, védőcsőben. Ja, meg az ember kérte, hogy a buszjegyét fizessük ki, hogy lebuszozott Sopronba felmérni a munkát...
Azért a 150ezres katogória, meg a lent látható megoldás között még vannak lehetőségek...
Arról ne is beszéljünk, hogy Józsinak is már 10ezerben van az anyag a munkáról meg ne is beszéljünk...

150ezerért lehet én is neki állnék forrasztani.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59966 Dátum: 2012 Január 23, 20:59:45 »

már régóta vannak savmentes elektronikában használatos folyósító szerek nem csak amit a bádogosok használnak  , és ha rendes fogóval saruzol akkor a másik végén kell forrasztani buzikám nem a szigetelésre rányomott nyelvecskés végén ! Tongue
Csak én használok már sósav + cink keverékét? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #59965 Dátum: 2012 Január 23, 20:58:55 »

Neked 2 rendszámvilágításod lesz? Vagy elölre is teszel ilyet a csomagtérfedélre?  Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59964 Dátum: 2012 Január 23, 20:58:44 »

Pár dolcsiért kapni rendszámtábla világításhoz valót, ami rendesen passzol...Ezért kár volt szétvágni a lámpa gumiját...de ha van neked egy hegy ilyen gumid, akkor kettőt tegyél félre nekem...köszi! Grin
Igen, én akartam venni és majdnem ötezer darabja!! A rendszámvilágítás gumi meg valahol 2 ezer alatt van. Megérte szétvágni.  Cry

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59963 Dátum: 2012 Január 23, 20:57:32 »

Már ketté vágtam, és kettő rendszámvilágítás gumit ad ki. Cheesy
Neked 2 rendszámvilágításod lesz? Vagy elölre is teszel ilyet a csomagtérfedélre?  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #59962 Dátum: 2012 Január 23, 20:54:55 »

Már ketté vágtam, és kettő rendszámvilágítás gumit ad ki. Cheesy

Pár dolcsiért kapni rendszámtábla világításhoz valót, ami rendesen passzol...Ezért kár volt szétvágni a lámpa gumiját...de ha van neked egy hegy ilyen gumid, akkor kettőt tegyél félre nekem...köszi! Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59961 Dátum: 2012 Január 23, 20:53:31 »

Tati ezt nézd mekkora kontár vagyok!
én megnyúztam egy vastag fekete villanyvezetéket  kb félcenti vastagot azt végighasítottam hosszába ,és azt raktam az egykamrás lámpára ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59960 Dátum: 2012 Január 23, 20:47:25 »

itt mit kell nézni?
Már ketté vágtam, és kettő rendszámvilágítás gumit ad ki. Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59959 Dátum: 2012 Január 23, 20:46:39 »

Kimentem ma vidékre, ránéztem a cuccra, hogy nem vitték-e el ezt is a cigók... Roll Eyes

Közben nézegettem a két műszerfalat, donor az SPAR-ból van ugyebár. Kérdésem az hogy az ablaktörlő és világítás kapcsoló között a két kerek lyuk az mi? Vagy minek kéne ott lennie?
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Ez lehet,hogy évjáratfüggő.
A Narancsomon gyárilag ott figyel a két kerek lyuk(1973-as),és nincsen beépítve semmi,de van rajta két gyári kis záródugó,zárókupak.
Szerintem azt a célt szolgálják,hogy ha valaki szeretne még utólag kapcsolókat beépíteni,ne kelljen a műszerfalat szétfúrkálnia,hanem gyárilag előkészítették a neki a lyukakat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59958 Dátum: 2012 Január 23, 20:44:49 »

Tati ezt nézd mekkora kontár vagyok!
itt mit kell nézni?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59957 Dátum: 2012 Január 23, 20:43:52 »

En biztos nem tennem be ezeket a sarga-zold, vastag, 230V-os foldelovezetekeket Jezusom ...
Legalabb egy kicsit torekedhettel volna a helyes szinkiosztasra, ha mar a tobbi dologgal ennyire aprolekos voltal!
De nekem mindegy igazabol, a te autod, csak csodalkozom...
A fekete csőben nem látszik a szin. A biztosítéknál lehet jelölni szines szigetelő szalagal, vagy szines vipolán csővel a sarunál.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 23, 20:45:40 írta kdf 001 »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #59956 Dátum: 2012 Január 23, 20:43:33 »

Holnap ott vagyok, add be ha arra jársz. Előre is köszönöm.
Józsikám, én dolgozom.(most még) Reggelente rákospalotára megyek, és gyalogos vagyok. Nem 10 perc az út.
Ha kell, akkor sajnos el kell jönnöd érte. Este 6 után érek haza.

Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.