www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 15:47:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13149451 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59915 Dátum: 2012 Január 23, 17:50:25 »


Pontosan.
Én hogy védjük a környezetet a leengedett olaj teljesen jó a levegőszűrőbe!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59914 Dátum: 2012 Január 23, 17:48:18 »

Guminyomás:
155-ös virslikre mennyi a gyári nyomásadat?
Elol 2.0, hatul 2.2

Idézet
A gyertyákat is kidobnám, milyet szeret az F-es motor? Bosch?
Valami jól bevált típusra szeretnék tanácsot kérni.
Ez gyakran hitvitakhoz vezet, bosch, ngk, beru gyertyakat szoktunk hasznalni, talan ebben a sorrendben. Jellemzoen nem szokott gond lenni veluk, de vannak renitensek, akik nem igy gondoljak Roll Eyes

Idézet
15W-40 ásványi jó lesz bele? Mennyi olaj megy ebbe a motorba?
Igen, jo bele, 2.5 liter kell.

Idézet
A motor alján látom a leeresztőcsavart, a körülötte lévő 6db
csavarral lesz dolgom? Azokat bontva jutok az olajszűrőhöz?
Igen, ott az olajszuro (egy femhalo), a csavarokra vigyazz, hogy ne huzd majd tul, papirtomitest szerezz az olajcsere elott!

Idézet
Olajos van benne, ezzel mi a teendő? Olaj kiborít, kimos, újraolajoz?
Pontosan.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59913 Dátum: 2012 Január 23, 17:47:32 »

Sziasztok!
Mivel friss hús vagyok Bogár-témában, néhány alapkérdésem lenne:

Guminyomás:
155-ös virslikre mennyi a gyári nyomásadat?

Gyújtás:
Megszakító-rotor-elosztófedél cserére szorul, ez eddig nem gáz.
A gyertyákat is kidobnám, milyet szeret az F-es motor? Bosch?
Valami jól bevált típusra szeretnék tanácsot kérni.

Olaj:
15W-40 ásványi jó lesz bele? Mennyi olaj megy ebbe a motorba?
A motor alján látom a leeresztőcsavart, a körülötte lévő 6db
csavarral lesz dolgom? Azokat bontva jutok az olajszűrőhöz?

Levegőszűrő:
Olajos van benne, ezzel mi a teendő? Olaj kiborít, kimos, újraolajoz?
Köszönöm!

Kesztyűtartó lenyit táblát megnéz ott vannak a gumi nyomásértékek.
Bosch paltinát használok. Lényeg ha bosch akkor ne indiai meg szerb legyen.
Jó. úgy 2,5L ha jól emlékszem. Kevesebbet pálcán megnéz rátölt.
Pontosan jól látod oda kell tömítés is.
Pontosan ha tudod miért kérdezed.
Grin

 Evil

Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #59912 Dátum: 2012 Január 23, 17:43:30 »

Sziasztok!
Mivel friss hús vagyok Bogár-témában, néhány alapkérdésem lenne:

Guminyomás:
155-ös virslikre mennyi a gyári nyomásadat?

Gyújtás:
Megszakító-rotor-elosztófedél cserére szorul, ez eddig nem gáz.
A gyertyákat is kidobnám, milyet szeret az F-es motor? Bosch?
Valami jól bevált típusra szeretnék tanácsot kérni.

Olaj:
15W-40 ásványi jó lesz bele? Mennyi olaj megy ebbe a motorba?
A motor alján látom a leeresztőcsavart, a körülötte lévő 6db
csavarral lesz dolgom? Azokat bontva jutok az olajszűrőhöz?

Levegőszűrő:
Olajos van benne, ezzel mi a teendő? Olaj kiborít, kimos, újraolajoz?


Köszönöm!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #59911 Dátum: 2012 Január 23, 17:41:43 »

Pedig ez a leglényegesebb dolog a felújításnál,ezen áll vagy bukik az egész!És szerintem ezt tükrözi vissza a fényezés költsége.
Lehet akármilyen nagy lóvéból csinált autó,lehet A-Z-ig minden új benne/rajta,ha nem úgy jön össze a fényezés.Az egész autó kisugárzása,összképe negatív lesz.
Azért én kiváncsi lennék a milláért fényező mester adóbevallására. Meg a vevőkörére.
Különben meg aki akarja, fizesse ki, gondolom, a faszit Michelangelonak hívják...

Bácsi Győző
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59910 Dátum: 2012 Január 23, 17:34:15 »

Pedig ez a leglényegesebb dolog a felújításnál,ezen áll vagy bukik az egész!És szerintem ezt tükrözi vissza a fényezés költsége.
Lehet akármilyen nagy lóvéból csinált autó,lehet A-Z-ig minden új benne/rajta,ha nem úgy jön össze a fényezés.Az egész autó kisugárzása,összképe negatív lesz.

Reszelhetsz rá szerintem bármilyen csilivili fényt ha lakatos rozsdás lemezt hagyott ott.

 Evil

Sompi
« Hozzászólás #59909 Dátum: 2012 Január 23, 16:34:36 »

Kipufogó cserénél mi is nagyon nehezen bírtunk vele. Kéznél volt több db 13-as kulcs és mikor melyikkel  Grin Nem egyszerű, de azért szerintem nem kell kivenni a motort.
ki lehet piszkálni csak nagyon kicsi a hely.
...régebben sokat szoptam az enyémmel, egy idő után belejön az ember! Smiley
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #59908 Dátum: 2012 Január 23, 16:23:31 »

A kipufogót egyetlen egy anya tarja, ezzel szopok már 3 órája... Mivel a hőcserélőt a turbinaházzal összekötő alu faszomságtól nem férek hozzá, meg be is volt rohadva... Ezt más hogy szokta leszedni és mivel??? (Kipufcsonk jobb alsó 13-as anyája.)

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Kipufogó cserénél mi is nagyon nehezen bírtunk vele. Kéznél volt több db 13-as kulcs és mikor melyikkel  Grin Nem egyszerű, de azért szerintem nem kell kivenni a motort.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #59907 Dátum: 2012 Január 23, 16:20:05 »

Köszönöm. Levágó nincs, ki nem veszem ezért, holnap szopok még egy kicsit.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59906 Dátum: 2012 Január 23, 16:07:55 »

Kimentem ma vidékre, ránéztem a cuccra, hogy nem vitték-e el ezt is a cigók... Roll Eyes

Közben nézegettem a két műszerfalat, donor az SPAR-ból van ugyebár. Kérdésem az hogy az ablaktörlő és világítás kapcsoló között a két kerek lyuk az mi? Vagy minek kéne ott lennie?





Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #59905 Dátum: 2012 Január 23, 16:00:37 »

Épp ez az, hogy gyanúsan nem. Erős drótszövet alapon valami bitumenes lap. (az viszont igaz, hogy nem ugyanaz a kartonszerű anyag mint a hátfalon) A szélei egyenesek, a képen csak a deformálódás miatt tűnik görbének. Körben ott vannak a kasztnin a fülek amik tartották. Most először lett kiszerelve a motor.  '81-es az autó.

Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Sompi
« Hozzászólás #59904 Dátum: 2012 Január 23, 15:31:54 »

én ebből a célból vásároltam egyszer egy anya levágó készüléket, azzal szoktam levenni !
asszem olyan 2e ft volt a szerszámboltban

nekem az sem fért oda...
melegítés + spray + különböző csillagvillás kulcsok próbálgatása be szokott jönni rengeteg szopással.
vedd ki a motort úgy hozzáférsz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59903 Dátum: 2012 Január 23, 15:30:52 »

Régebben már leírtam, én mit csináltam és nekem bevált. Neked meg ha ilyen szar a lökös akkor ártani nem fog.  Grin
Tehát. Rozsdaeltávolítás, bármilyen krómtisztítóval - amelyben mellesleg van konzerválóanyag - nekem pl a prevent krómtisztító bevált. Utána a makacsabb, hólyagos rozsda letakarítása RÉZ kefével, ezután még egy pucolás és ha ez kész van, akkor az egész lököst fújd be vastagon szilikonspray-vel (ezt nekem anno a motorom alkatrészeinek krómozásánál tanácsolták), mert az a kicsi pórusokat eltömíti, így nem tud bejutni és megtapadni a nedvesség, ami korróziót okozhat.
Próba,szerencse.  Wink
a krómpucolókban is van szilikon (pl. prevent)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #59902 Dátum: 2012 Január 23, 15:30:06 »

enyhén szólva is látszik, hogy kézzel(tapétázókéssel) vágták ki

Épp ez az, hogy gyanúsan nem. Erős drótszövet alapon valami bitumenes lap. (az viszont igaz, hogy nem ugyanaz a kartonszerű anyag mint a hátfalon) A szélei egyenesek, a képen csak a deformálódás miatt tűnik görbének. Körben ott vannak a kasztnin a fülek amik tartották. Most először lett kiszerelve a motor.  '81-es az autó.

Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #59901 Dátum: 2012 Január 23, 15:00:27 »

A kipufogót egyetlen egy anya tarja, ezzel szopok már 3 órája... Mivel a hőcserélőt a turbinaházzal összekötő alu faszomságtól nem férek hozzá, meg be is volt rohadva... Ezt más hogy szokta leszedni és mivel??? (Kipufcsonk jobb alsó 13-as anyája.)

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
én ebből a célból vásároltam egyszer egy anya levágó készüléket, azzal szoktam levenni !
asszem olyan 2e ft volt a szerszámboltban

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #59900 Dátum: 2012 Január 23, 14:34:39 »

A kipufogót egyetlen egy anya tarja, ezzel szopok már 3 órája... Mivel a hőcserélőt a turbinaházzal összekötő alu faszomságtól nem férek hozzá, meg be is volt rohadva... Ezt más hogy szokta leszedni és mivel??? (Kipufcsonk jobb alsó 13-as anyája.)


« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 23, 14:37:36 írta tazoli49 »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59899 Dátum: 2012 Január 23, 14:29:34 »

Ezek az oldalsó burkolatok lehetnek eredetiek  Huh ?
Volt ilyen  Undecided ?
(kell-ez oda?  Tongue )
eredetileg van ott olyan karton, ami mint itt is, egyben van a tűzfalat takaró kartonnal azt hiszem. szerintem lehet eredeti, csak a sok rázkódástól kirojtosodott a széle, nem? de élőben jobban látszik
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #59898 Dátum: 2012 Január 23, 14:18:20 »

Ezek az oldalsó burkolatok lehetnek eredetiek  Huh ?
Volt ilyen  Undecided ?
(kell-ez oda?  Tongue )
enyhén szólva is látszik, hogy kézzel(tapétázókéssel) vágták ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #59897 Dátum: 2012 Január 23, 14:09:17 »

Ezek az oldalsó burkolatok lehetnek eredetiek  Huh ?
Volt ilyen  Undecided ?
(kell-ez oda?  Tongue )

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59896 Dátum: 2012 Január 23, 13:56:02 »

A lökhárító ismét merő rozsdafolt, pedig javarészt féltető alatt állt (tehát esőt, sólét, stb nem kapott). Éljen a duplakróm, sokpénzért.
Régebben már leírtam, én mit csináltam és nekem bevált. Neked meg ha ilyen szar a lökös akkor ártani nem fog.  Grin
Tehát. Rozsdaeltávolítás, bármilyen krómtisztítóval - amelyben mellesleg van konzerválóanyag - nekem pl a prevent krómtisztító bevált. Utána a makacsabb, hólyagos rozsda letakarítása RÉZ kefével, ezután még egy pucolás és ha ez kész van, akkor az egész lököst fújd be vastagon szilikonspray-vel (ezt nekem anno a motorom alkatrészeinek krómozásánál tanácsolták), mert az a kicsi pórusokat eltömíti, így nem tud bejutni és megtapadni a nedvesség, ami korróziót okozhat.
Próba,szerencse.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59895 Dátum: 2012 Január 23, 13:39:37 »

A lökhárító ismét merő rozsdafolt, pedig javarészt féltető alatt állt (tehát esőt, sólét, stb nem kapott). Éljen a duplakróm, sokpénzért.
ha eladod megveszem, ha nincs rajta horpadás.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #59894 Dátum: 2012 Január 23, 13:36:51 »

A lökhárító ismét merő rozsdafolt, pedig javarészt féltető alatt állt (tehát esőt, sólét, stb nem kapott). Éljen a duplakróm, sokpénzért.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59893 Dátum: 2012 Január 23, 11:28:24 »

topik:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9033761



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59892 Dátum: 2012 Január 23, 11:23:53 »

Varázsigét, ráolvasást nem mellékeltek hozzá?
kígyóvérrel és denevérnyállal kell felragasztani :_))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59891 Dátum: 2012 Január 23, 11:22:34 »

Asszem veszek egy bojler anódot felerősítem a bogár aljára és kész...
Asszem nem veszek semmit és kész. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59890 Dátum: 2012 Január 23, 11:21:27 »

Varázsigét, ráolvasást nem mellékeltek hozzá?

Asszem veszek egy bojler anódot felerősítem a bogár aljára és kész...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #59889 Dátum: 2012 Január 23, 11:10:02 »

Varázsigét, ráolvasást nem mellékeltek hozzá?

ennek a cuccnak a papírja kifejezetten azt mondja, hogy a küszöbre ragaszd az anódot.
ráadásul nem is kell fémes kapcsolat.
úgyhogy nem értem a működését.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59888 Dátum: 2012 Január 23, 10:21:17 »

1 fotót és a nevét... Ha szétkapjuk akár le is másolhatjuk (ha nem lehet kapni).
elektronikus korróziógátló a neve, sülysápon csinálta valami téesz melléküzemág.
este lefotózom, ha nem felejtem el.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59887 Dátum: 2012 Január 23, 10:20:20 »

faternál találtam egyet 2 éve, el is kommunizáltam tőle, de még nem mertem autóra felrakni.
1 fotót és a nevét... Ha szétkapjuk akár le is másolhatjuk (ha nem lehet kapni).
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59886 Dátum: 2012 Január 23, 10:19:58 »

Miért nehéz?
Egyen potenciálra csak azokat a részeket kell hozni (kötni),amiket meg akarsz védeni a korróziótól.Az meg maga a kaszni,az eleve egy összefüggő test (vezető).
ennek a cuccnak a papírja kifejezetten azt mondja, hogy a küszöbre ragaszd az anódot.
ráadásul nem is kell fémes kapcsolat.
úgyhogy nem értem a működését.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59885 Dátum: 2012 Január 23, 10:19:33 »

faternál találtam egyet 2 éve, el is kommunizáltam tőle, de még nem mertem autóra felrakni.
add nekem
majd én tesztelem
 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59884 Dátum: 2012 Január 23, 10:19:03 »

Létezik valami elektromos kütyü ami rozsdásodás ellen van.
Arról tudsz valamit?
faternál találtam egyet 2 éve, el is kommunizáltam tőle, de még nem mertem autóra felrakni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59883 Dátum: 2012 Január 23, 10:15:56 »

egyen potenciálra hozni

Miért nehéz?
Egyen potenciálra csak azokat a részeket kell hozni (kötni),amiket meg akarsz védeni a korróziótól.Az meg maga a kaszni,az eleve egy összefüggő test (vezető).
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59882 Dátum: 2012 Január 23, 10:11:31 »

Úgy működik, mint a bojlerban a fogyó anód. Elég nehéz egyen potenciálra hozni egy autót.

Akkor rém egyszerű, alu forgácsot össze kell kötni a vassal.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #59881 Dátum: 2012 Január 23, 10:10:16 »

Úgy működik, mint a bojlerban a fogyó anód. Elég nehéz egyen potenciálra hozni egy autót.

Totalcaron Csikós fog vele foglalkozni...

Volt régen erre is egy magyar találmány. Talán 2 éve megpróbáltam meg keresni a neten, semmit nem találtam.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59880 Dátum: 2012 Január 23, 10:07:48 »

Totalcaron Csikós fog vele foglalkozni...

Volt régen erre is egy magyar találmány. Talán 2 éve megpróbáltam meg keresni a neten, semmit nem találtam.
igen ott olvastam.
Csak mire csikós megírja a cikket Grin
Írhatna többet is sokkal, kurva jók az írásai.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59879 Dátum: 2012 Január 23, 10:06:31 »

Létezik valami elektromos kütyü ami rozsdásodás ellen van.
Arról tudsz valamit?
Totalcaron Csikós fog vele foglalkozni...

Volt régen erre is egy magyar találmány. Talán 2 éve megpróbáltam meg keresni a neten, semmit nem találtam.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59878 Dátum: 2012 Január 23, 10:04:33 »

Létezik valami elektromos kütyü ami rozsdásodás ellen van.
Arról tudsz valamit?
Nem ismerem.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59877 Dátum: 2012 Január 23, 09:59:18 »

Egy szarul alapozott,nem kellő szakszerűséggel és anyagokkal elkészített fényezés,ennyi idő alatt,már kimutatja a
Létezik valami elektromos kütyü ami rozsdásodás ellen van.
Arról tudsz valamit?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59876 Dátum: 2012 Január 23, 09:56:51 »

biztos vagyok benne hogy tényleg gyönyörűen dolgoznak és ahogy mondod lehet hogy jó áron is, de a te két autód -már ne haragudj, de- nem igazi mérce fényezés tartósságának szempontjából, hisz talán egy vagy két alkalomtól eltekintve nem hiszem hogy mondjuk plusz öt foknál hidegebbet vagy egyáltalán esőt láttak Smiley
Egy szarul alapozott,nem kellő szakszerűséggel és anyagokkal elkészített fényezés,ennyi idő alatt,már kimutatja a foga fehérjét,időjárástól,használattól függetlenül.Hiszen vannak autók,mint az előző hozzászólásomban írtam is,már az alatt a pár hónap alatt is hólyagosodik,míg fényezés után,a száraz műhelyben összeszerelik,elkészül.Ha rozsdára,gócra ráfényeznek,nem kell neki eső,mínusz stb,pár hónap(év) alatt dobja is magáról a cuccot,hisz a festék alatt dolgozik az anyag,zajlanak a kémiai folyamatok.

Hülyeségnek tartom,hogy a napi használat az igazi tesztelés a fényezés tartósságára,hiszen,sólében csillaggarázsban előbb-utóbb,még az új autó is elrohad,pedig aztán azt galvánfürdőben úsztatták stb(nem pedig egy utángyártott karosszériaelemekkel teleaggatott,egy csomó hegesztési varattal,gittel,rendelkező valami).Ha egy fényezés (tárolástól függetlenül),hat év múlva is kifogástalan,az mutatja,hogy a fényezők nem nagyolták el a dologokat.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 23, 10:03:11 írta Narancs »
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.