www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 22:58:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13153233 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60355 Dátum: 2012 Február 03, 17:05:09 »

Ha berakja, kiregelek! Grin
kemény vagy csoki Smiley  ............

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60354 Dátum: 2012 Február 03, 16:56:21 »

erről nincs egy videód véletlenül ?
Ha berakja, kiregelek! Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60353 Dátum: 2012 Február 03, 16:17:42 »

erről nincs egy videód véletlenül ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #60352 Dátum: 2012 Február 03, 13:06:59 »

Termosztát nélkül megfagy szerencsétlen motor ilyen időben az autóban, de nagyjából heti 1-szer muszáj használnom. Nincs valami mérsékelten kókány Cheesy megoldás a hűtés hatásfokának csökkentésére ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #60351 Dátum: 2012 Február 03, 13:01:33 »

Termosztát nélkül megfagy szerencsétlen motor ilyen időben az autóban, de nagyjából heti 1-szer muszáj használnom. Nincs valami mérsékelten kókány Cheesy megoldás a hűtés hatásfokának csökkentésére ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60350 Dátum: 2012 Február 02, 20:31:53 »

Minden passzol. Karbira valami biznic?

Csinálj fotót a karburátorodról. Összehasonlítjuk.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60349 Dátum: 2012 Február 02, 20:19:15 »

Zsír, lehallgató van benne?  Grin


Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60348 Dátum: 2012 Február 02, 19:50:09 »

Másik irányba pufog ki. Ez nem probléma. A szívócső rámegy?
Minden passzol. Karbira valami biznic?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60347 Dátum: 2012 Február 02, 19:45:38 »

Itt az őszödi dob! Ma készült, 1.3as dobból. Kivágtunk 16mm-t, összehegeszt, input oldal megtold, output oldal pimpel, felpróbál, örül.
Másik irányba pufog ki. Ez nem probléma. A szívócső rámegy?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #60346 Dátum: 2012 Február 02, 19:43:40 »

Itt az őszödi dob! Ma készült, 1.3as dobból. Kivágtunk 16mm-t, összehegeszt, input oldal megtold, output oldal pimpel, felpróbál, örül.
Zsír, lehallgató van benne?  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60345 Dátum: 2012 Február 02, 19:41:12 »

Itt az őszödi dob! Ma készült, 1.3as dobból. Kivágtunk 16mm-t, összehegeszt, input oldal megtold, output oldal pimpel, felpróbál, örül.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60344 Dátum: 2012 Február 01, 19:17:26 »

Milyen motor? (Mekkora és mennyire lesz pörgős?)

Ha arról van szó amelyikről a múltkor beszéltél, akkor az olajbetöltőn lévő csonk belső átmérője legyen 12mm felett és onnan a csövet kösd be az egyik karbiba. Ha a későbbiekben rendellenességet tapasztalsz, akkor lehet variálni...

Miből látszik, hogy szükség van rá? Adott helyen kinyomja az olajat?


Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #60343 Dátum: 2012 Február 01, 19:00:06 »

Én az adonyi dobokat szívesen teszem bogarakra, főleg napi használatúakra... Tartósságban és pontosságban van olyan mint sok utángyártott, a taiwani EMPI dobokat meg lazán veri a fent említett két szempontból...

épp múlt héten derült ki h az adonyidobosnak a fia kolegám.  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60342 Dátum: 2012 Február 01, 18:50:57 »

Miből látszik, hogy szükség van rá? Adott helyen kinyomja az olajat?

Nem feltétlenül kell annyi cső... Pl. adott esetben elég lehet 1 légszűrőbe bekötni, illetve az én motoromnál ha nincs a szelepfedélbe kötve az sem gond... Erősen motorfüggő a dolog.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60341 Dátum: 2012 Február 01, 18:05:31 »

Nem feltétlenül kell annyi cső... Pl. adott esetben elég lehet 1 légszűrőbe bekötni, illetve az én motoromnál ha nincs a szelepfedélbe kötve az sem gond... Erősen motorfüggő a dolog.

Huh, ennyi csövet nem szeretnék...
Lehet, hogy mégis elkerülhetetlen lesz, akkor beszerzek egyet. Bár ahogy nézegettem, a szelepfedelet sem könnyű beszerezni, a csonkot nekünk kell megoldani valahogy...
Ez nagyon tetszik, de az ára horror... :-(
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=81457614060&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2CBreather%20Boxes&artnr=22197e&pn=0&sort=0&all=


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60340 Dátum: 2012 Február 01, 17:39:00 »

Szeretném lecserélni az olajbeöntőt az új motoron (amibe egyszerűbb beönteni a cuccot, tehát a szája függőlegesen felfelé áll). Olyanokat találok, amelyen van 1-2 csonk csöveknek.
Jól gondolom, hogy ezt a karbiba vezessen? Esetleg kell/érdemes rá tenni valami "dobozt"? Mi ennek az előnye?
Köszönöm a HASZNOS, a témához kapcsolódó hozzászólásokat!
Én motoromat láttad milyen kartergáza volt! Felszereltem a dobozt egyik végén be másik végére meg a légszűrő van kötve.
A dobozból már nem jön ki a gáz! Azt nem tudom mennyire csapódik le a dobozban, vagy hogy mennyi időnként kell tisztítani.
De majd kapunk rá választ.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60339 Dátum: 2012 Február 01, 17:36:10 »

Huh, ennyi csövet nem szeretnék...
Lehet, hogy mégis elkerülhetetlen lesz, akkor beszerzek egyet. Bár ahogy nézegettem, a szelepfedelet sem könnyű beszerezni, a csonkot nekünk kell megoldani valahogy...
Ez nagyon tetszik, de az ára horror... :-(
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=81457614060&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2CBreather%20Boxes&artnr=22197e&pn=0&sort=0&all=

« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 01, 17:41:58 írta stonemen »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60338 Dátum: 2012 Február 01, 17:23:38 »

Kétféle létezik ezekből a betöltőkből:

Az egyik a sima betöltő, amin van egy csonk a karterszellőzéshez. Ennél ezt kell bekötni légszűrőbe, vagy kartergázszellőztető dobozba.

A másik fajta az azon kívül, hogy betöltő, még szellőztetődoboz is egyben. Ebben az esetben több csonk van és rákötheted a szelepfedeleketm illetve ezt is bele kell kötni a légszűrőbe.

Ha nem széria motorról beszélünk, hanem nagyobb és/vagy forgósabb motorról, akkor érdemes kiépíteni egy rendes karterszellőztető rendszert. Ilyenkor az alap az, hogy a blokkból legyen rendes keresztmetszetű kiszellőzési lehetőség. Ehhez pl. az én motoromnál kevés volt az elsőként említett olajbetöltő csonkja, mert olyan vastagfalú réz a csonk, hogy még felfúrás után is kevésnek bizonyult (A hengertalpak alól kinyomta az olajat a blokkban lévő nyomás, amit az AC rögzítési helyére felszerelt plusz szellőző csonk megoldott.
A rendszerhez kell még egy "doboz" amibe  a blokkból jövő csövön kívül beköthetjük a 2 szelepfedélről jövő csonkot, így az ott fellépő nyomással is elbánunk... (Stunt motorjánál nőtt meg ott nagyon a nyomás fordulaton) A box maradék csonkjait a légszűrübe szokták bekötni, ahova
 tulajdonképpen kiszellőzik a rendszer...

Itt egy jó ábra: http://docs.csp-products.com/katalog/?preview=196

Szeretném lecserélni az olajbeöntőt az új motoron (amibe egyszerűbb beönteni a cuccot, tehát a szája függőlegesen felfelé áll). Olyanokat találok, amelyen van 1-2 csonk csöveknek.
Jól gondolom, hogy ezt a karbiba vezessen? Esetleg kell/érdemes rá tenni valami "dobozt"? Mi ennek az előnye?
Köszönöm a HASZNOS, a témához kapcsolódó hozzászólásokat!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60337 Dátum: 2012 Február 01, 17:06:03 »

Szeretném lecserélni az olajbeöntőt az új motoron (amibe egyszerűbb beönteni a cuccot, tehát a szája függőlegesen felfelé áll). Olyanokat találok, amelyen van 1-2 csonk csöveknek.
Jól gondolom, hogy ezt a karbiba vezessen? Esetleg kell/érdemes rá tenni valami "dobozt"? Mi ennek az előnye?
Köszönöm a HASZNOS, a témához kapcsolódó hozzászólásokat!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60336 Dátum: 2012 Február 01, 08:39:49 »

És gondolom az ár is igen kedvező... Vajon mennyiért csinálna meg egy dobot saválló anyagból??? Roll Eyes Huh
ezt már kiveséztük eccer Undecided

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60335 Dátum: 2012 Február 01, 08:21:09 »

jaja élettartamra is magasan veri a  gyári jellegű dobokat
És gondolom az ár is igen kedvező... Vajon mennyiért csinálna meg egy dobot saválló anyagból??? Roll Eyes Huh

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60334 Dátum: 2012 Január 31, 20:38:40 »

Én az adonyi dobokat szívesen teszem bogarakra, főleg napi használatúakra... Tartósságban és pontosságban van olyan mint sok utángyártott, a taiwani EMPI dobokat meg lazán veri a fent említett két szempontból...

jaja élettartamra is magasan veri a  gyári jellegű dobokat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60333 Dátum: 2012 Január 31, 19:46:59 »

Szerintem aki tud bánni a fémmel az helyben is megcsinálja. Egyébként volt adonyi dobom, meg hőcserélőm, szerintem olcsó de olyan is.
nekem dupla weber-es motoromon is adonyivan 

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60332 Dátum: 2012 Január 31, 19:41:18 »

Puha vagy. Ide pedig elverethetnél vele (jobban passzol, mint a Bogár kabrió :-)).
http://autopult.hu/kulonlegessegek/legendak-foldjen-reszt-vettunk-a-porsche-tiz-torony-turan.html

A kinézet szinte mindegy, nem hiszem, hogy sok talira elvinném.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60331 Dátum: 2012 Január 31, 18:43:20 »

Belekukkantottam ebbe a kib@szott kipuba. Ugye kb. 70cm hosszú. Ebben összesen 2 db lemez van, ami 3 "kamrára" osztja a dobot. Ezeken a lemezeken darabonként 15-20 5ös lyuk van. Teszünk egy kísérletet a volt sógival a helyreállításra.  A kinézet szinte mindegy, nem hiszem, hogy sok talira elvinném.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60330 Dátum: 2012 Január 31, 16:26:50 »

Én az adonyi dobokat szívesen teszem bogarakra, főleg napi használatúakra... Tartósságban és pontosságban van olyan mint sok utángyártott, a taiwani EMPI dobokat meg lazán veri a fent említett két szempontból...

A dob fent van az enyémen 9 éve. Egyben van. 3 vagy 4 telet is átélt.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #60329 Dátum: 2012 Január 31, 15:13:42 »

Szerintem aki tud bánni a fémmel az helyben is megcsinálja. Egyébként volt adonyi dobom, meg hőcserélőm, szerintem olcsó de olyan is.

A dob fent van az enyémen 9 éve. Egyben van. 3 vagy 4 telet is átélt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60328 Dátum: 2012 Január 31, 11:15:43 »

szerintem olcsó de olyan is.
Azert ismerjuk a normaidat, igy lehet, hogy egy halandonak tokeletes lenne ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60327 Dátum: 2012 Január 31, 11:12:51 »

az az ember profi, (több százat csinált már) olcsónemdrága Wink persze nem tudom mekkora feladat odajuttatni Roll Eyes
 
Szerintem aki tud bánni a fémmel az helyben is megcsinálja. Egyébként volt adonyi dobom, meg hőcserélőm, szerintem olcsó de olyan is.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60326 Dátum: 2012 Január 31, 10:42:56 »

8400 + 2x postáért megcsinálja a tag. Az nem sok.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #60325 Dátum: 2012 Január 31, 10:30:52 »

Miért pont Adonyba....máshol nem tudnak hegeszteni?
az az ember profi, (több százat csinált már) olcsónemdrága Wink persze nem tudom mekkora feladat odajuttatni Roll Eyes
 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60324 Dátum: 2012 Január 31, 10:23:14 »

lejuttatod adonyba, és szépen felújítja az ember... és akkor pont minden stimmel(ha ez a gyárija,akkor nem baj) Wink
Miért pont Adonyba....máshol nem tudnak hegeszteni?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60323 Dátum: 2012 Január 31, 10:22:20 »

Ezt akarom lecserélni.
két cső közt a távolság mennyi?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #60322 Dátum: 2012 Január 31, 10:21:54 »

Ezt akarom lecserélni.
lejuttatod adonyba, és szépen felújítja az ember... és akkor pont minden stimmel(ha ez a gyárija,akkor nem baj) Wink
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60321 Dátum: 2012 Január 31, 10:19:28 »

T2 dobja is egy csöves, az való erre is.....én fordítva csináltam most. ABF kollégától jó pár éve elhoztunk egy gyári VW jeles dobot még haverom számára aztán hozzám került. Busz dobnak vettük de rajta volta a felfogatás stabil motorhoz, homokszórás után olyan mintha új lenne. Az új meg durván 40 ezer Sad
Ezt akarom lecserélni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60320 Dátum: 2012 Január 30, 23:54:26 »

Bal oldal: légsürítő. Nincs gertya, más a hengerfej, csak egy cső áll ki belőle, a kipunyílás megvan, csak le van dugózva. Jobb oldal: szív-sürít stb. A kipu input-oldala ilyen, mint a képen.A bal oldala le van dugózva. Az output-oldalon csak a balos cső van meg, ami kb. fél méter hosszú.
T2 dobja is egy csöves, az való erre is.....én fordítva csináltam most. ABF kollégától jó pár éve elhoztunk egy gyári VW jeles dobot még haverom számára aztán hozzám került. Busz dobnak vettük de rajta volta a felfogatás stabil motorhoz, homokszórás után olyan mintha új lenne. Az új meg durván 40 ezer Sad
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60319 Dátum: 2012 Január 30, 23:45:55 »

Szerintem egy EMPI GTV kormány méretű 3mm-es rozsdamentes lemez vágással 10-15ezer Ft.

Erre voltam kiváncsi, köszi. Így tényleg nem érdemes nekikezdeni

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60318 Dátum: 2012 Január 30, 22:56:32 »

Szerintem egy EMPI GTV kormány méretű 3mm-es rozsdamentes lemez vágással 10-15ezer Ft. De ez akkor annyi ha előtte valaki kiszerkeszti pontosan a csillagot, hogy az hajlítás után passzoljon a külön kivágott karikához. Szerkesztés után meg CAD-ben meg kell még rajzolni.

Szívesen segítek, szívesen kivágatom neked, de továbbra is azt mondom, hogy a kétes végeredmény nem lesz olcsó... De a legnagyobb baj, hogy az EMPI GTV kormány a részletei miatt gyönyörű... Például, hogy az agya nagyon karcsú, a dudagomb az alu foglalatával gyönyörű... Az is látszik ám, hogy házilag hajtottad a küllőket... Meg iszonyú sokat hozzátesz a fa fajtája, annak pácolása és lakkozása... (Az én Personal kormányom a bogaramban pl. Mahagóniból van)
Ha ezek az apró részletek amik a GTV kormányt megkülönböztetik a többi fakormánytól, nem stimmelnek, akkor csak egy sima akármilyen fa kormány érzetét fogja kelteni, amit 15ezerért megvehettél volna, de végül belekerült 30-40ezerbe. Lehet, hogy szép lesz, de aki ránéz, az tudja, hogy valami nem stimmel...

Nekem sem lesz olcsó ez a készített kormányom, de jóval olcsóbb lesz mintha egy GTV-t másolnék: Magam elkészítettem a rajzot, kisebb, egy darabból kivágható, tehát kevesebb lemez kell, szinte mindegy milyen fából készül, A kormányagy röhejes egy Formel Vauban, nincs dudagomb, előző munkahelyemen megcsinálták ingyen a fa alapot, a kis átmérőjű és merev kormányt be tudom fogni esztergába és tudok alakítani a fa részén, stb...

Nem a kedvedet akarom elvenni, ha kell, szívesen segítek!

Agy van, ahhoz lehetne igazítani, kérdés az, hogy a karika és kivágása mennyire horror. A fát is meg tudom oldani.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60317 Dátum: 2012 Január 30, 22:28:30 »

Nem az én ötletem, a Butik tesók mangó zöld bogarába is maguk csináltak kormányt és profi lett.
Meg lehet csinálni mélyre húzottban is, csak akkor külön kell a karikát kivágni, meg külön a csillagot. A csillag méretét meg ki kell számolni úgy, hogy hajlítás után passzoljon a karikához... Aztán hegesztés... De olyat, amilyet lehet venni, nem érdemes csinálni... Azért a lézervágott rozsdamentes anyag sem olcsó, a tisztességes polír sem, no meg a fa kimunkálása, bütykök belefaragása, pácolás, hibák kitöltése, lakkozás... És akkor még a dudagomb meg kormányagy sehol sincs... Én magamnak matatok vele, de ha ki kéne fizetni a belerakott munkámat, akkor drága lenne...  Roll Eyes

Agy van, ahhoz lehetne igazítani, kérdés az, hogy a karika és kivágása mennyire horror. A fát is meg tudom oldani.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #60316 Dátum: 2012 Január 30, 22:24:16 »

Mit jelent a "mostanában" Esetleg a jövő hét végén. Le kéne vigyek egy 200 kilós kályhát Kötcsére, ha összejön a hórukk meg a fuvar rögtön megyek.

Nem jössz Szárszóra/Kötcsére mostanában? Eddig azt hittem hogy ráér, de lenne tartály és kabin a homokfúváshoz jó áron, de előbb beüzemelném a kompresszort. 
Oldalak: 1 ... 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.