www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 18:29:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14847601 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60371 Dátum: 2012 Február 04, 20:03:58 »

Grin Grin Grin
akkor ezt választom!
Azer' vard meg Varazslo vagy Callook valaszat is ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #60370 Dátum: 2012 Február 04, 20:02:39 »

igen lehet negativum! Lesz rendes olajnyomasod es tovobb birja a motorod.

 Grin Grin Grin
akkor ezt választom!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60369 Dátum: 2012 Február 04, 20:02:14 »

Urak!

Ha Mexikói AS41 D1200 motoromba, az eredeti ~20...21mm széles olajszivattyú helyett nagyobbat teszek, az jó-e, érdemes-e, illetve származhat-e belőle esetleg valami féle negatívum???

Köszi!
igen lehet negativum! Lesz rendes olajnyomasod es tovobb birja a motorod.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #60368 Dátum: 2012 Február 04, 20:00:57 »

nem származhat , de előny se nagyon ill.legfeljebb nyáron alapjáraton nem fog pislákolni az olajnyomás jelző lámpácska

Ilyen jellegű hiba szerencsére nem volt eddig sem, csak most gondoltam, ha már szét van szedve, azonos áron 26mm ...  Roll Eyes

Köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60367 Dátum: 2012 Február 04, 19:58:17 »

Urak!

Ha Mexikói AS41 D1200 motoromba, az eredeti ~20...21mm széles olajszivattyú helyett nagyobbat teszek, az jó-e, érdemes-e, illetve származhat-e belőle esetleg valami féle negatívum???

Köszi!
nem származhat , de előny se nagyon ill.legfeljebb nyáron alapjáraton nem fog pislákolni az olajnyomás jelző lámpácska

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #60366 Dátum: 2012 Február 04, 19:54:30 »

Urak!

Ha Mexikói AS41 D1200 motoromba, az eredeti ~20...21mm széles olajszivattyú helyett nagyobbat teszek, az jó-e, érdemes-e, illetve származhat-e belőle esetleg valami féle negatívum???

Köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60365 Dátum: 2012 Február 04, 15:44:43 »

Sziasztok.
A MÉH telep "kapujából" sikerült megmenteni ezt a 66-os bogit amit Martin segítségével ma fedett helyre szállítottunk.
Jövő héten szombaton megkezdődik a "felújítás-restaurálás" ami azért lesz különleges mert ez az első Bogi amibe belekezdünk........... Roll Eyes
Majd rakok fel képeket a munkálatokról!!
Üdv Toma:)
Gratulálok!
Szép kis bogi lesz. Ilyen volt az első 65-ös bogim.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #60364 Dátum: 2012 Február 04, 15:23:03 »

Sziasztok.
A MÉH telep "kapujából" sikerült megmenteni ezt a 66-os bogit amit Martin segítségével ma fedett helyre szállítottunk.
Jövő héten szombaton megkezdődik a "felújítás-restaurálás" ami azért lesz különleges mert ez az első Bogi amibe belekezdünk........... Roll Eyes
Majd rakok fel képeket a munkálatokról!!
Üdv Toma:)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60363 Dátum: 2012 Február 04, 13:41:13 »

Akkor megcsinálja a termosztátot jóra.  Wink
A dolog nem termosztát függő. elárulom.
Én azok közé tartozom, akik nagy hidegben is használják  a bogarat. Na jó, most nem, mert szétszedtem Cheesy
Ettől függetlenül sokkal jobb lett a melegedés, a fogyasztás. Már a modern autón is gondolkodom valami retrós hűtőtakarón.

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #60362 Dátum: 2012 Február 04, 13:31:33 »

Akkor megcsinálja a termosztátot jóra.  Wink

Majd, ha legközelebb kikerül a motor, teszek egy próbát. A typ3 lemezelés miatt asszem felszállok a szopórollerre  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60361 Dátum: 2012 Február 04, 12:09:59 »

ha kicsit tökölősebb az ember...
Akkor megcsinálja a termosztátot jóra.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60360 Dátum: 2012 Február 04, 09:05:46 »

Kösz  Grin

Jah, én is arra gondoltam, szerzek egy "tésztaszűrőt", aztán egy részét lefedem, de előbb kipróbálom ABF megoldását, , köszönet neki is Smiley
Kemény karton, vagy műanyag lap, nagyjából méretre szabva, a rácshoz fogatva kábelkötegelő segítségével, kívülről még esztétikus is.
És tényleg használ, ha kicsit tökölősebb az ember, az ablak alatti rácsot is le lehet zárni.

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #60359 Dátum: 2012 Február 04, 02:06:32 »

be dobsz egy rongyot a turbinába  Grin tuti beválik  nekem csak a tűzfalkárpitot szívta közelebb  na melege is lett rendesen Roll Eyes

Kösz  Grin

Jah, én is arra gondoltam, szerzek egy "tésztaszűrőt", aztán egy részét lefedem, de előbb kipróbálom ABF megoldását, , köszönet neki is Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60358 Dátum: 2012 Február 03, 18:22:18 »

Termosztát nélkül megfagy szerencsétlen motor ilyen időben az autóban, de nagyjából heti 1-szer muszáj használnom. Nincs valami mérsékelten kókány Cheesy megoldás a hűtés hatásfokának csökkentésére ?
be dobsz egy rongyot a turbinába  Grin tuti beválik  nekem csak a tűzfalkárpitot szívta közelebb  na melege is lett rendesen Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60357 Dátum: 2012 Február 03, 18:15:53 »

kemény vagy csoki Smiley  ............

Kutyám van, gyerekeimmel élek, biciglivel járok, nelegyek kemény?  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60356 Dátum: 2012 Február 03, 18:13:06 »

Termosztát nélkül megfagy szerencsétlen motor ilyen időben az autóban, de nagyjából heti 1-szer muszáj használnom. Nincs valami mérsékelten kókány Cheesy megoldás a hűtés hatásfokának csökkentésére ?
Kérlek:
 én a motorháztető rácsait fedtem le, még csak nem is nagyon kókány módon, belülről, sokkal jobb lett a melegedés, a fűtés.

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60355 Dátum: 2012 Február 03, 17:05:09 »

Ha berakja, kiregelek! Grin
kemény vagy csoki Smiley  ............

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60354 Dátum: 2012 Február 03, 16:56:21 »

erről nincs egy videód véletlenül ?
Ha berakja, kiregelek! Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60353 Dátum: 2012 Február 03, 16:17:42 »

erről nincs egy videód véletlenül ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #60352 Dátum: 2012 Február 03, 13:06:59 »

Termosztát nélkül megfagy szerencsétlen motor ilyen időben az autóban, de nagyjából heti 1-szer muszáj használnom. Nincs valami mérsékelten kókány Cheesy megoldás a hűtés hatásfokának csökkentésére ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #60351 Dátum: 2012 Február 03, 13:01:33 »

Termosztát nélkül megfagy szerencsétlen motor ilyen időben az autóban, de nagyjából heti 1-szer muszáj használnom. Nincs valami mérsékelten kókány Cheesy megoldás a hűtés hatásfokának csökkentésére ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60350 Dátum: 2012 Február 02, 20:31:53 »

Minden passzol. Karbira valami biznic?

Csinálj fotót a karburátorodról. Összehasonlítjuk.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60349 Dátum: 2012 Február 02, 20:19:15 »

Zsír, lehallgató van benne?  Grin

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60348 Dátum: 2012 Február 02, 19:50:09 »

Másik irányba pufog ki. Ez nem probléma. A szívócső rámegy?
Minden passzol. Karbira valami biznic?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60347 Dátum: 2012 Február 02, 19:45:38 »

Itt az őszödi dob! Ma készült, 1.3as dobból. Kivágtunk 16mm-t, összehegeszt, input oldal megtold, output oldal pimpel, felpróbál, örül.
Másik irányba pufog ki. Ez nem probléma. A szívócső rámegy?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60346 Dátum: 2012 Február 02, 19:43:40 »

Itt az őszödi dob! Ma készült, 1.3as dobból. Kivágtunk 16mm-t, összehegeszt, input oldal megtold, output oldal pimpel, felpróbál, örül.
Zsír, lehallgató van benne?  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60345 Dátum: 2012 Február 02, 19:41:12 »

Itt az őszödi dob! Ma készült, 1.3as dobból. Kivágtunk 16mm-t, összehegeszt, input oldal megtold, output oldal pimpel, felpróbál, örül.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60344 Dátum: 2012 Február 01, 19:17:26 »

Milyen motor? (Mekkora és mennyire lesz pörgős?)

Ha arról van szó amelyikről a múltkor beszéltél, akkor az olajbetöltőn lévő csonk belső átmérője legyen 12mm felett és onnan a csövet kösd be az egyik karbiba. Ha a későbbiekben rendellenességet tapasztalsz, akkor lehet variálni...

Miből látszik, hogy szükség van rá? Adott helyen kinyomja az olajat?


Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #60343 Dátum: 2012 Február 01, 19:00:06 »

Én az adonyi dobokat szívesen teszem bogarakra, főleg napi használatúakra... Tartósságban és pontosságban van olyan mint sok utángyártott, a taiwani EMPI dobokat meg lazán veri a fent említett két szempontból...

épp múlt héten derült ki h az adonyidobosnak a fia kolegám.  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60342 Dátum: 2012 Február 01, 18:50:57 »

Miből látszik, hogy szükség van rá? Adott helyen kinyomja az olajat?

Nem feltétlenül kell annyi cső... Pl. adott esetben elég lehet 1 légszűrőbe bekötni, illetve az én motoromnál ha nincs a szelepfedélbe kötve az sem gond... Erősen motorfüggő a dolog.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60341 Dátum: 2012 Február 01, 18:05:31 »

Nem feltétlenül kell annyi cső... Pl. adott esetben elég lehet 1 légszűrőbe bekötni, illetve az én motoromnál ha nincs a szelepfedélbe kötve az sem gond... Erősen motorfüggő a dolog.

Huh, ennyi csövet nem szeretnék...
Lehet, hogy mégis elkerülhetetlen lesz, akkor beszerzek egyet. Bár ahogy nézegettem, a szelepfedelet sem könnyű beszerezni, a csonkot nekünk kell megoldani valahogy...
Ez nagyon tetszik, de az ára horror... :-(
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=81457614060&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2CBreather%20Boxes&artnr=22197e&pn=0&sort=0&all=


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60340 Dátum: 2012 Február 01, 17:39:00 »

Szeretném lecserélni az olajbeöntőt az új motoron (amibe egyszerűbb beönteni a cuccot, tehát a szája függőlegesen felfelé áll). Olyanokat találok, amelyen van 1-2 csonk csöveknek.
Jól gondolom, hogy ezt a karbiba vezessen? Esetleg kell/érdemes rá tenni valami "dobozt"? Mi ennek az előnye?
Köszönöm a HASZNOS, a témához kapcsolódó hozzászólásokat!
Én motoromat láttad milyen kartergáza volt! Felszereltem a dobozt egyik végén be másik végére meg a légszűrő van kötve.
A dobozból már nem jön ki a gáz! Azt nem tudom mennyire csapódik le a dobozban, vagy hogy mennyi időnként kell tisztítani.
De majd kapunk rá választ.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60339 Dátum: 2012 Február 01, 17:36:10 »

Huh, ennyi csövet nem szeretnék...
Lehet, hogy mégis elkerülhetetlen lesz, akkor beszerzek egyet. Bár ahogy nézegettem, a szelepfedelet sem könnyű beszerezni, a csonkot nekünk kell megoldani valahogy...
Ez nagyon tetszik, de az ára horror... :-(
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=81457614060&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2CBreather%20Boxes&artnr=22197e&pn=0&sort=0&all=

« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 01, 17:41:58 írta stonemen »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60338 Dátum: 2012 Február 01, 17:23:38 »

Kétféle létezik ezekből a betöltőkből:

Az egyik a sima betöltő, amin van egy csonk a karterszellőzéshez. Ennél ezt kell bekötni légszűrőbe, vagy kartergázszellőztető dobozba.

A másik fajta az azon kívül, hogy betöltő, még szellőztetődoboz is egyben. Ebben az esetben több csonk van és rákötheted a szelepfedeleketm illetve ezt is bele kell kötni a légszűrőbe.

Ha nem széria motorról beszélünk, hanem nagyobb és/vagy forgósabb motorról, akkor érdemes kiépíteni egy rendes karterszellőztető rendszert. Ilyenkor az alap az, hogy a blokkból legyen rendes keresztmetszetű kiszellőzési lehetőség. Ehhez pl. az én motoromnál kevés volt az elsőként említett olajbetöltő csonkja, mert olyan vastagfalú réz a csonk, hogy még felfúrás után is kevésnek bizonyult (A hengertalpak alól kinyomta az olajat a blokkban lévő nyomás, amit az AC rögzítési helyére felszerelt plusz szellőző csonk megoldott.
A rendszerhez kell még egy "doboz" amibe  a blokkból jövő csövön kívül beköthetjük a 2 szelepfedélről jövő csonkot, így az ott fellépő nyomással is elbánunk... (Stunt motorjánál nőtt meg ott nagyon a nyomás fordulaton) A box maradék csonkjait a légszűrübe szokták bekötni, ahova
 tulajdonképpen kiszellőzik a rendszer...

Itt egy jó ábra: http://docs.csp-products.com/katalog/?preview=196

Szeretném lecserélni az olajbeöntőt az új motoron (amibe egyszerűbb beönteni a cuccot, tehát a szája függőlegesen felfelé áll). Olyanokat találok, amelyen van 1-2 csonk csöveknek.
Jól gondolom, hogy ezt a karbiba vezessen? Esetleg kell/érdemes rá tenni valami "dobozt"? Mi ennek az előnye?
Köszönöm a HASZNOS, a témához kapcsolódó hozzászólásokat!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60337 Dátum: 2012 Február 01, 17:06:03 »

Szeretném lecserélni az olajbeöntőt az új motoron (amibe egyszerűbb beönteni a cuccot, tehát a szája függőlegesen felfelé áll). Olyanokat találok, amelyen van 1-2 csonk csöveknek.
Jól gondolom, hogy ezt a karbiba vezessen? Esetleg kell/érdemes rá tenni valami "dobozt"? Mi ennek az előnye?
Köszönöm a HASZNOS, a témához kapcsolódó hozzászólásokat!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60336 Dátum: 2012 Február 01, 08:39:49 »

És gondolom az ár is igen kedvező... Vajon mennyiért csinálna meg egy dobot saválló anyagból??? Roll Eyes Huh
ezt már kiveséztük eccer Undecided

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60335 Dátum: 2012 Február 01, 08:21:09 »

jaja élettartamra is magasan veri a  gyári jellegű dobokat
És gondolom az ár is igen kedvező... Vajon mennyiért csinálna meg egy dobot saválló anyagból??? Roll Eyes Huh

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60334 Dátum: 2012 Január 31, 20:38:40 »

Én az adonyi dobokat szívesen teszem bogarakra, főleg napi használatúakra... Tartósságban és pontosságban van olyan mint sok utángyártott, a taiwani EMPI dobokat meg lazán veri a fent említett két szempontból...

jaja élettartamra is magasan veri a  gyári jellegű dobokat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60333 Dátum: 2012 Január 31, 19:46:59 »

Szerintem aki tud bánni a fémmel az helyben is megcsinálja. Egyébként volt adonyi dobom, meg hőcserélőm, szerintem olcsó de olyan is.
nekem dupla weber-es motoromon is adonyivan 

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60332 Dátum: 2012 Január 31, 19:41:18 »

Puha vagy. Ide pedig elverethetnél vele (jobban passzol, mint a Bogár kabrió :-)).
http://autopult.hu/kulonlegessegek/legendak-foldjen-reszt-vettunk-a-porsche-tiz-torony-turan.html

A kinézet szinte mindegy, nem hiszem, hogy sok talira elvinném.
Oldalak: 1 ... 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.