www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:56:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1827 1828 1829 1830 1831 [1832] 1833 1834 1835 1836 1837 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764545 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7371 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:14:46 »

jajaj...
hat koszi...

amugy ha elviszem valahova kb. mennyi penzt kernek el erte? csak mert nem biztos hogy nekem menne a dolog.... Undecided
ha a króm keretet levetted, egyből látszik a két állító csavar. ha nem azt kezded csavarni, hanem a rögzítőt, max az öledbe esik, ha már mindhármat kicsavartad Tongue
ha nincs 10 métered meg ilyesmi, akkoris látod, hogy sikerült beállítani úgy, hogy ne vakítson. persze ettől nem lesz szépen beállított, de nem is vakít. szerintem ez a művelet nem ér meg 5 rugót...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7370 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:11:08 »

jajaj...
hat koszi...

amugy ha elviszem valahova kb. mennyi penzt kernek el erte? csak mert nem biztos hogy nekem menne a dolog.... Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7369 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:07:58 »

sziasztok.

estenkent mar nagyon sok szembejovot vakitanak meg a lampaim, mivel "nincsenek beallitva". (vagy mi  Tongue)

nem mondjatok el, hogy hogyan kellene beallitani? allitolag valami muszer kell hozza, kinek van?

A tompított fénynek (vetített kép) van egy vízszintes része és jobb oldalon egy 15 fokban emelkedő része. Ahol a vizszintes az emelkedő résszel találkozik, annak a pontnak 10m-re az autótól kb 10 cm-rel kell lejjebb lenni, mint a fényszóró középpontja.

A lámpa állítása a két csavarral történik, egyik az oldalirány, másik a függőleges, nagyon egyszerű akkor, ha
- nincs berodadva
- stabilan áll a lámpa
- állítócsavarokhoz rendesen rögzül
- stb.

Műszerrel persze precizebb, de így is be lehet állítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7368 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:06:20 »

Ilyen műszer nem szokot otthon lenni az embereknek.
Keres fel olyan szervízt ahol van ilyen. pl. autóklub

sziasztok.

estenkent mar nagyon sok szembejovot vakitanak meg a lampaim, mivel "nincsenek beallitva". (vagy mi  Tongue)

nem mondjatok el, hogy hogyan kellene beallitani? allitolag valami muszer kell hozza, kinek van?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7367 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:03:39 »

sziasztok.

estenkent mar nagyon sok szembejovot vakitanak meg a lampaim, mivel "nincsenek beallitva". (vagy mi  Tongue)

nem mondjatok el, hogy hogyan kellene beallitani? allitolag valami muszer kell hozza, kinek van?

matchbox
« Hozzászólás #7366 Dátum: 2006 Szeptember 24, 12:58:45 »

A gyertyán nem elmegy a hézag, hanem megnő, az egyébként okozhat egyenetlen alapjáratot, de attól nem ugrál a fordulatszámmérő. Mivel a mérő a megszakítóról kapja a jelet én azt gondolnám, hogy valami ott nincs rendben, jó a hézag, nem túl kicsi?  Ha a kondenzátor rossz, akkor is szokott ilyeneket csinálni.
Gyújtást leelenőrizted? Azt minden csere után kell.
Lehet, hogy más a megszakítóhézag és ezért az alapelőgyújtásod nem jó.

Koszi - rendes csavo vagy (mar ahogy mifelenk szoktak azt mondani)...

Sajnos az a csavar, amellyel lefogatom a megszakitot, nem rogzitett rendesen, ezert elment a hezag => ma majdnem padlogazzal tettem meg 20 km-t hazaig => a kapuban mar be sem indult.

Cserebe a sok okossagert, nincs vmi eladod - necsak mindig en jarjak jol...
 Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7365 Dátum: 2006 Szeptember 24, 11:51:34 »

Kedves stunt!
Megszakito kicserelve, jol huz, szepen ketyeg allando sebessegnel, de elmegy az alapjarat, a fordszammero 2000 rpm alatt ugral, 1000-3000 kozott.
Okozhatja-e ezt a hibat a dogledezo gyujtogyertya / elment a hezag?
Koszi elore is szives hozzamszolasodat!
 

A gyertyán nem elmegy a hézag, hanem megnő, az egyébként okozhat egyenetlen alapjáratot, de attól nem ugrál a fordulatszámmérő. Mivel a mérő a megszakítóról kapja a jelet én azt gondolnám, hogy valami ott nincs rendben, jó a hézag, nem túl kicsi?  Ha a kondenzátor rossz, akkor is szokott ilyeneket csinálni.
Gyújtást leelenőrizted? Azt minden csere után kell.
Lehet, hogy más a megszakítóhézag és ezért az alapelőgyújtásod nem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7364 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:58:16 »

Fordszam nem ugral - csak a muszer.

Egyszer mar csinalt ilyet, amikor a gyujtokabelen kivul is ment a nagyfeszultseg - most vegigtapogattam a jaro motort, de sehol sem csipett.

Ezert gondoltam az elektromos hibara - de koszi!


jahh, értem.
bocs a belevau-ért :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #7363 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:53:57 »

nem-e szív-e falsot?

Fordszam nem ugral - csak a muszer.

Egyszer mar csinalt ilyet, amikor a gyujtokabelen kivul is ment a nagyfeszultseg - most vegigtapogattam a jaro motort, de sehol sem csipett.

Ezert gondoltam az elektromos hibara - de koszi!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7362 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:43:59 »

Kedves stunt!
Megszakito kicserelve, jol huz, szepen ketyeg allando sebessegnel, de elmegy az alapjarat, a fordszammero 2000 rpm alatt ugral, 1000-3000 kozott.
Okozhatja-e ezt a hibat a dogledezo gyujtogyertya / elment a hezag?
Koszi elore is szives hozzamszolasodat!
 

nem-e szív-e falsot?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #7361 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:42:36 »

Hamar kráteresedik, de az még nem jelent semmit. Méghamarabb, ha rossz a kondenzátor (de ez cserélve volt), picit kisebb a megszakízóhézag, nem pontos a megszakító, a kalapács és az üllő nem pontosan fekszik fel, vezérlőbütyök kopott (lassabb felfutású).

Amig jól gyújt, hidegen is jól indul, zárásszög sem ugrál összevissza, addig kráteresedhet, nem kell nézegetni.  Cool

Kedves stunt!
Megszakito kicserelve, jol huz, szepen ketyeg allando sebessegnel, de elmegy az alapjarat, a fordszammero 2000 rpm alatt ugral, 1000-3000 kozott.
Okozhatja-e ezt a hibat a dogledezo gyujtogyertya / elment a hezag?
Koszi elore is szives hozzamszolasodat!
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7360 Dátum: 2006 Szeptember 24, 08:27:19 »

Mennyinek kell lennie az olaj homersegletnek? Nekem tegnap 100-as temponal vegig 95fok volt! Az mar magas?

130 fok körül már kezd magas lenni.
95 fok az teljesen kóser.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7359 Dátum: 2006 Szeptember 24, 08:26:52 »

Na jó!Egy tizes ide vagy oda!!De jogos!
A célszerszám:akkor 36-os dogókulcs,a négyszögletes  részébe egy levágott csákány feje ,és a csákány nyelének a hejére a cső!
Eddig még minden csavart kicsavartam vele.(csákánybérleti díj 1 sör)

wooow, ez a csákányos módszer jónak hangzik :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #7358 Dátum: 2006 Szeptember 23, 19:56:06 »

az "csak" 36-os anyuci.
cserébe az infoért, mondd el lécci, hogy mi a módszer? :-))
nekem a csillagkulcs + 2m-es vascső vált be leginkább :-))
Na jó!Egy tizes ide vagy oda!!De jogos!
A célszerszám:akkor 36-os dogókulcs,a négyszögletes  részébe egy levágott csákány feje ,és a csákány nyelének a hejére a cső!
Eddig még minden csavart kicsavartam vele.(csákánybérleti díj 1 sör)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 23, 20:05:22 írta sparkafer »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7357 Dátum: 2006 Szeptember 23, 19:44:53 »

WWW.THESAMBA.COM itt mindent megtalász !

sok )

a t2esen vagányul mutat az A8as felnije!  Grin



Nyomjad, ez tetszik, még meg sincs, de már a felnit tervezed.. Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #7356 Dátum: 2006 Szeptember 23, 18:42:12 »

Mennyinek kell lennie az olaj homersegletnek? Nekem tegnap 100-as temponal vegig 95fok volt! Az mar magas?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7355 Dátum: 2006 Szeptember 23, 16:10:42 »

Ezrt kérdem ? 80 rugó megvan papír minden jó állapotú  de azért van rajta hiányosság de jónak néz ki.hol lehet ehez cuccokat szerezni?
meg leirásokat .mert teljesen gyárira szeretném megcsinálni.

WWW.THESAMBA.COM itt mindent megtalász !

sok magyar nyelvű irodalom nincs sajna buszokhoz... van 1-2 prospektusom beszkennelve, azokat nézd meg.

vagy a találkozókon skubizod a többiek buszát (talán ez a leghasznosabb)

a t2esen vagányul mutat az A8as felnije!  Grin


80ért jó állapotu? kicsit hihetetlenül hangzik. azért nézzél be a gitt alá, hogy mit talász...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #7354 Dátum: 2006 Szeptember 23, 15:18:02 »

Ezrt kérdem ? 80 rugó megvan papír minden jó állapotú  de azért van rajta hiányosság de jónak néz ki.hol lehet ehez cuccokat szerezni?
meg leirásokat .mert teljesen gyárira szeretném megcsinálni.

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7353 Dátum: 2006 Szeptember 23, 15:08:39 »

2000cc moci van benne?


ezt most kérdezed ???

én honnan tudjam ?  Cheesy volt olyan amelyikben volt

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7352 Dátum: 2006 Szeptember 23, 15:07:50 »

üdv mindenkinek szerintetek 1 t2 es busz megér 80 ezret 2 éve lett felujjítva 2000cc moci van benne?


80 at simán  Wink

csak erősen kérdéses az állapota...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #7351 Dátum: 2006 Szeptember 23, 15:01:18 »

üdv mindenkinek szerintetek 1 t2 es busz megér 80 ezret 2 éve lett felujjítva 2000cc moci van benne?

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7350 Dátum: 2006 Szeptember 23, 08:35:38 »

Ha a hátsókkal(koronás anya,azt hiszem 46-os) nem bírtok,kialakult módszerem van,szóljatok!

az "csak" 36-os anyuci.
cserébe az infoért, mondd el lécci, hogy mi a módszer? :-))
nekem a csillagkulcs + 2m-es vascső vált be leginkább :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7349 Dátum: 2006 Szeptember 23, 08:18:19 »

ma megszereltük (legalábbis próbálkoztunk) a 65 ös fékeit...

anem tom, hogy de még ügyeskedtünk a többivel is valamit és a végeredmény az lett, hogy mind a 4 kerék forog és minda a 4 kerék fékeződik...  valamit nagyon jól csináltunk, csak azt nem tom ,hogy mit  Grin Grin Grin Grin Grin
A vak tyúk is talál szemet tipikus esete... Grin Grin Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #7348 Dátum: 2006 Szeptember 22, 22:29:50 »

ma megszereltük (legalábbis próbálkoztunk) a 65 ös fékeit...

a jobb első kerékben, volt két kis fekvőfogaskerék egymás fölött kb 7 cm-re.

de a többi 3 dobban nem találtunk ilyesmit... azokban is volt valami, de az alkalmatlan volt bármiféle tekergetésre, vagy nyomokodásra...
Hali!Én is jártam így,ezért levettem a dobokat,és szétszedtem azokat a kerekeket.Kivettem őket a helyükről (ütlegelni is kellett)és megcsiszoltam ,majd zsírral raktam vissza.Így váltak állíthatóvá a fékpofák.Ha a hátsókkal(koronás anya,azt hiszem 46-os) nem bírtok,kialakult módszerem van,szóljatok!Ha valami eltört(itt az állító csavarra gondolok)  vagy hiányzik szólj ,mert van 1-2 bontott fékcuccom .Akár fékpofák is vagy csak új ferrodo is van tekercsben.
matchbox
« Hozzászólás #7347 Dátum: 2006 Szeptember 22, 19:05:44 »

Hamar kráteresedik, de az még nem jelent semmit. Méghamarabb, ha rossz a kondenzátor (de ez cserélve volt), picit kisebb a megszakízóhézag, nem pontos a megszakító, a kalapács és az üllő nem pontosan fekszik fel, vezérlőbütyök kopott (lassabb felfutású).

Amig jól gyújt, hidegen is jól indul, zárásszög sem ugrál összevissza, addig kráteresedhet, nem kell nézegetni.  Cool

ott a pont: a kopott butyok => krater => mar ugy rangat beallitott 0.4-es hezagnal, mint egy traktor terep 1-esben
 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7346 Dátum: 2006 Szeptember 22, 18:42:52 »

ma megszereltük (legalábbis próbálkoztunk) a 65 ös fékeit...

a 4 ből 2 fogott, a többi pörgött tovább  Tongue

csak arra ne mjöttönk rá, hogy hogy kell állítani a pofákon!

a jobb első kerékben, volt két kis fekvőfogaskerék egymás fölött kb 7 cm-re.

de a többi 3 dobban nem találtunk ilyesmit... azokban is volt valami, de az alkalmatlan volt bármiféle tekergetésre, vagy nyomokodásra...

aztán az egyik ilyen bizgentyűt elkezdtük pumpálni... be is szorult a dob, de istenesen  Wink oldani úgy sikerült, hogy kicsit kieresztettük belőle az olajat...



nem tom, hogy de még ügyeskedtünk a többivel is valamit és a végeredmény az lett, hogy mind a 4 kerék forog és minda a 4 kerék fékeződik...  valamit nagyon jól csináltunk, csak azt nem tom ,hogy mit  Grin Grin Grin Grin Grin
ez a tehetség Tongue  Grin
szerintem a jobb első dob belső élete ki lett cserélve újabbra
a többi 3at nem jöttünk rá hogy lehet állítani.
a hátsókon ráadásul 2 lyuk is van  a dobon. egy a perem közelében (mint elöl) egy meg közép felé, de a középső "mögött" semmi értelmeset nem fedeztünk fel. nem értem minek van.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7345 Dátum: 2006 Szeptember 22, 18:37:38 »

ma megszereltük (legalábbis próbálkoztunk) a 65 ös fékeit...

a 4 ből 2 fogott, a többi pörgött tovább  Tongue

csak arra ne mjöttönk rá, hogy hogy kell állítani a pofákon!

a jobb első kerékben, volt két kis fekvőfogaskerék egymás fölött kb 7 cm-re.

de a többi 3 dobban nem találtunk ilyesmit... azokban is volt valami, de az alkalmatlan volt bármiféle tekergetésre, vagy nyomokodásra...

aztán az egyik ilyen bizgentyűt elkezdtük pumpálni... be is szorult a dob, de istenesen  Wink oldani úgy sikerült, hogy kicsit kieresztettük belőle az olajat...



nem tom, hogy de még ügyeskedtünk a többivel is valamit és a végeredmény az lett, hogy mind a 4 kerék forog és minda a 4 kerék fékeződik...  valamit nagyon jól csináltunk, csak azt nem tom ,hogy mit  Grin Grin Grin Grin Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7344 Dátum: 2006 Szeptember 22, 16:01:58 »

Help, please!

A megszakitom mar krateresre van egetve, pedig alig mentem vele 7000 km-t. Egyutt volt vele cserelve a kondenzator is.

Mi lehet az oka?

Természetes jelenség, az ívben nem csak elektronok vándorolnak, hanem töltött atomok is. A túloldalon pedig csúcsok szoktak keletkezni. Ez ilyen. 5000 -ként leveszed egyenesre (a csúcsokat) - a kráter nem zavar vizet, mert úgyis a legkisebb résen ugrik át (az meg nem a kráter). 15-20e után érdemes lehet cserélni (bár nálam 20e után sem volt észlelhető a motor viselkedésén a megszakító cseréje - pedig ránézésre már ronda volt nagyon).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7343 Dátum: 2006 Szeptember 22, 15:13:24 »

Help, please!

A megszakitom mar krateresre van egetve, pedig alig mentem vele 7000 km-t. Egyutt volt vele cserelve a kondenzator is.

Mi lehet az oka?

Hamar kráteresedik, de az még nem jelent semmit. Méghamarabb, ha rossz a kondenzátor (de ez cserélve volt), picit kisebb a megszakízóhézag, nem pontos a megszakító, a kalapács és az üllő nem pontosan fekszik fel, vezérlőbütyök kopott (lassabb felfutású).

Amig jól gyújt, hidegen is jól indul, zárásszög sem ugrál összevissza, addig kráteresedhet, nem kell nézegetni.  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #7342 Dátum: 2006 Szeptember 22, 15:06:39 »

Help, please!

A megszakitom mar krateresre van egetve, pedig alig mentem vele 7000 km-t. Egyutt volt vele cserelve a kondenzator is.

Mi lehet az oka?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #7341 Dátum: 2006 Szeptember 22, 07:33:02 »

Mindenki nézzen be a Komplett autók Topicba!!
Fontos!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7340 Dátum: 2006 Szeptember 21, 21:01:42 »

Megnyugtató, én is ilyet tervezek venni, csak még húzódozom tőle egy kicsit.
A FAPon láttam pont hogy egy kicsin asszem ilyenről pont akkor húzták le a fóliát a krómról, nem volt annyira csúnya.Olyan kékes fólia volt rajta.30+k-ért nem fogok venni úgyhogy csak ez marad.  Sad
nekem is ilyen 9ezrews cucc van, nem a legszebb, de olcsó...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7339 Dátum: 2006 Szeptember 21, 18:01:35 »

Akkor nem ilyet foliátlanítottak előttem? 

gyanítom, hogy nem. az enyémen nem volt fólia.

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7338 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:56:18 »

ez nem krómozott kivitel. matt aluminium a díszléc.
Akkor nem ilyet foliátlanítottak előttem? 
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7337 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:52:00 »

Megnyugtató, én is ilyet tervezek venni, csak még húzódozom tőle egy kicsit.
A FAPon láttam pont hogy egy kicsin asszem ilyenről pont akkor húzták le a fóliát a krómról, nem volt annyira csúnya.Olyan kékes fólia volt rajta.30+k-ért nem fogok venni úgyhogy csak ez marad.  Sad
ez nem krómozott kivitel. matt aluminium a díszléc.

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7336 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:47:39 »

"Sul Brasileira" nevű cucc. ultraeconomico minőség  Grin
(ultragagyi, de olcsó) 8000 körül a pár
azért tél előtt majd lefestem + lealvázvédem alulról.
Megnyugtató, én is ilyet tervezek venni, csak még húzódozom tőle egy kicsit.
A FAPon láttam pont hogy egy kicsin asszem ilyenről pont akkor húzták le a fóliát a krómról, nem volt annyira csúnya.Olyan kékes fólia volt rajta.30+k-ért nem fogok venni úgyhogy csak ez marad.  Sad
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7335 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:44:49 »

Jól áll neki.
Azok afellépők melyik típus? Árkategória is elég.
"Sul Brasileira" nevű cucc. szögletes profilú a díszléc rajta. ultraeconomico minőség  Grin
(ultragagyi, de olcsó) 8000 körül a pár
azért tél előtt majd lefestem + lealvázvédem alulról.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 21, 17:48:54 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7334 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:36:17 »

végre szereztem 175/60-as gumikat előre. kitűnően passzolnak a hátsó 185/65-ök mellé.
sokkal jobb lett tőle az autó kiállása, a szélesebb kerekek valóban jobban állnak a 1302-1303-asoknak.


Jól áll neki.
Azok afellépők melyik típus? Árkategória is elég.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7333 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:30:47 »

végre szereztem 175/60-as gumikat előre. kitűnően passzolnak a hátsó 185/65-ök mellé.
sokkal jobb lett tőle az autó kiállása, a szélesebb kerekek valóban jobban állnak a 1302-1303-asoknak.
<beszúrt kép törölve>
Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sompi
« Hozzászólás #7332 Dátum: 2006 Szeptember 21, 17:28:22 »

végre szereztem 175/60-as gumikat előre. kitűnően passzolnak a hátsó 185/65-ök mellé.
sokkal jobb lett tőle az autó kiállása, a szélesebb kerekek valóban jobban állnak a 1302-1303-asoknak.
ezt nem értem!  Huh Buflák orrú, és mégis szép!?? Huh Huh  Grin Evil Gratula!! Grin
Oldalak: 1 ... 1827 1828 1829 1830 1831 [1832] 1833 1834 1835 1836 1837 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.