www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 05:56:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1826 1827 1828 1829 1830 [1831] 1832 1833 1834 1835 1836 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13203073 alkalommal)
szeda_1970
« Hozzászólás #7395 Dátum: 2006 Szeptember 26, 20:06:58 »

Basszus az a slusszkulcs elfordítás már nem fért volna bele?
Én nem bírom sose megállni hogy be nem röffentsem mikor idáig eljutok.


Elforditotta stone a kulcsot mert ki kellett próbálni az öninditót
szeda_1970
« Hozzászólás #7394 Dátum: 2006 Szeptember 26, 20:05:34 »

Ma rákészültünk a Tibi motor berakására.
Új benzincsövek mindenhol, új szűrő, tank átmosva.
Kábelezés ellenőrizve, önindítő forog, motortartó csavarok a helyükön.
Ékszíj a helyén.
Csütörtök este becupp, beröff. :-)

És megint szeda a mártir feküdt Tibi alatt és szopott a két számmal kisebb benzincsővel és a vakon futó nagyfeszültségű kábelekkel.
Aztán ezzel a lendülettel kezelésbe vettük Pirit akin végül minden, hangsúlyozom MINDEN működik
Már csak az én ablaktörlőm nem működik....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7393 Dátum: 2006 Szeptember 26, 19:56:09 »

A motor még a sufniban. csak a motort építő jelenlétében indítjuk be, ő pedig csütörtökön ér rá. Addig pihi.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7392 Dátum: 2006 Szeptember 26, 19:53:52 »

Ma rákészültünk a Tibi motor berakására.
Új benzincsövek mindenhol, új szűrő, tank átmosva.
Kábelezés ellenőrizve, önindítő forog, motortartó csavarok a helyükön.
Ékszíj a helyén.
Csütörtök este becupp, beröff. :-)
hurrá Smiley
 hiányoznak még apróságok? vagy ezzel tulakdonképpen készen lesz?

Basszus az a slusszkulcs elfordítás már nem fért volna bele?
Én nem bírom sose megállni hogy be nem röffentsem mikor idáig eljutok.

de a motor még kint van Tongue
1303LS
« Hozzászólás #7391 Dátum: 2006 Szeptember 26, 19:50:44 »

Ma rákészültünk a Tibi motor berakására.
Új benzincsövek mindenhol, új szűrő, tank átmosva.
Kábelezés ellenőrizve, önindítő forog, motortartó csavarok a helyükön.
Ékszíj a helyén.
Csütörtök este becupp, beröff. :-)

Basszus az a slusszkulcs elfordítás már nem fért volna bele?
Én nem bírom sose megállni hogy be nem röffentsem mikor idáig eljutok.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7390 Dátum: 2006 Szeptember 26, 19:46:26 »

Ma rákészültünk a Tibi motor berakására.
Új benzincsövek mindenhol, új szűrő, tank átmosva.
Kábelezés ellenőrizve, önindítő forog, motortartó csavarok a helyükön.
Ékszíj a helyén.
Csütörtök este becupp, beröff. :-)
1303LS
« Hozzászólás #7389 Dátum: 2006 Szeptember 26, 19:40:05 »

Tanulsagkeppen irom-e sorokat, hatha masok kegalabb okulnak a vaksagombol.

Az elmult hetekben okozott nekem fejfajast az, hogy folyton-folyvast "elment" a megszakitohezag (nincs alapjarat, gazadasra rangat, csak 3000 koruli fordszamon ment turhetoen). Megszakito cserelve, mert az ugye krateresre - inkabb Mariana-arkosra - egett.

Naszoval, nem tunt fel, hogy a - vakuuumos-ropsulyos elogyujtas-szabalyzos - elosztoban van egy csapagy-golyot tartalmazo leszorito, ami a biztositja, hogy a megszakito nyitasakor/zarasakor az azt tarto elfordulo lap ne billegjen (jobban nem tudom leirni) - tehat ez a golyos leszorito eltunt!

Flex es furo elo, ca. 5 mm x 15 mm-es lapka leszab, kilyukaszt, felapplikal => letekertem ma 220 km-t minden baj es gond nelkul. Fontos, hogy az az alap-lap el tudjon fordulni a vakuumos rasegito fele (megszivogatja a polgar es ha elfordul, akkor OK), de azert rogzitse is a lapot, tehat ne billegjen, amikor a butykok nyitjak a megszakitot.

Na mindegy azért holnap dobozba kerül a osztófejed.  Cheesy
Még átnézem délelőtt aztán feladom.
matchbox
« Hozzászólás #7388 Dátum: 2006 Szeptember 26, 19:34:33 »

A gyertyán nem elmegy a hézag, hanem megnő, az egyébként okozhat egyenetlen alapjáratot, de attól nem ugrál a fordulatszámmérő. Mivel a mérő a megszakítóról kapja a jelet én azt gondolnám, hogy valami ott nincs rendben, jó a hézag, nem túl kicsi?  Ha a kondenzátor rossz, akkor is szokott ilyeneket csinálni.
Gyújtást leelenőrizted? Azt minden csere után kell.
Lehet, hogy más a megszakítóhézag és ezért az alapelőgyújtásod nem jó.

Tanulsagkeppen irom-e sorokat, hatha masok kegalabb okulnak a vaksagombol.

Az elmult hetekben okozott nekem fejfajast az, hogy folyton-folyvast "elment" a megszakitohezag (nincs alapjarat, gazadasra rangat, csak 3000 koruli fordszamon ment turhetoen). Megszakito cserelve, mert az ugye krateresre - inkabb Mariana-arkosra - egett.

Naszoval, nem tunt fel, hogy a - vakuuumos-ropsulyos elogyujtas-szabalyzos - elosztoban van egy csapagy-golyot tartalmazo leszorito, ami a biztositja, hogy a megszakito nyitasakor/zarasakor az azt tarto elfordulo lap ne billegjen (jobban nem tudom leirni) - tehat ez a golyos leszorito eltunt!

Flex es furo elo, ca. 5 mm x 15 mm-es lapka leszab, kilyukaszt, L-alakra meghajlit, felapplikal => letekertem ma 220 km-t minden baj es gond nelkul. Fontos, hogy az az alap-lap el tudjon fordulni a vakuumos rasegito fele (megszivogatja a polgar es ha elfordul, akkor OK), de azert rogzitse is a lapot, tehat ne billegjen, amikor a butykok nyitjak a megszakitot.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 27, 06:22:58 írta matchbox »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7387 Dátum: 2006 Szeptember 26, 13:04:43 »

SZVSZ valami nagymellű nő lehet a dologban  Cheesy

de hova nyomtad be? mert tort ki? Evil
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7386 Dátum: 2006 Szeptember 26, 12:54:23 »

egyszer (ne most, mert most ki van törve a hüvelykujjam) egy sötétebb délután beállítom neked itt az Infoparkban, ha kocsival jössz


 Kiss
koszi. szolj ha meggyogyult az ujjad!


de hova nyomtad be? mert tort ki? Evil

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7385 Dátum: 2006 Szeptember 26, 11:57:32 »

jajaj...
hat koszi...

amugy ha elviszem valahova kb. mennyi penzt kernek el erte? csak mert nem biztos hogy nekem menne a dolog.... Undecided

egyszer (ne most, mert most ki van törve a hüvelykujjam) egy sötétebb délután beállítom neked itt az Infoparkban, ha kocsival jössz

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7384 Dátum: 2006 Szeptember 26, 11:14:35 »

Magyar Gáborék csinálnak ilyesmit Érden. Telefon a hasznos címek/linkek között.

Sziasztok Keresek 1303-as bogárhoz 4 müanyag sárvédőt.és 2 külső küszöböt....
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #7383 Dátum: 2006 Szeptember 26, 11:04:31 »

Sziasztok Keresek 1303-as bogárhoz 4 müanyag sárvédőt.és 2 külső küszöböt....
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7382 Dátum: 2006 Szeptember 25, 17:29:08 »

Üdv  mindenkinek !Tudok egy elado 1.6 os 98 as bogarat  inyektoros katalizátoros 2008 márc ig kp zár  inmobilaser és kitűnő mocival ha valakit érdekel irjon


Ezt talán nem ide kellett volna... Sad

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #7381 Dátum: 2006 Szeptember 25, 17:19:29 »

Üdv  mindenkinek !Tudok egy elado 1.6 os 98 as bogarat  inyektoros katalizátoros 2008 márc ig kp zár  inmobilaser és kitűnő mocival ha valakit érdekel irjon

Vwbogaraspepe69
1303LS
« Hozzászólás #7380 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:28:19 »




hat 5000-m az most nincs erre, szal megprobalom, aztan lesz ami lesz...  Tongue Sad


SZVSZ aki 5000-et elkér egy ilyenér tazzal szóba sem kell állni.
SZerintem pár perc alatt egy lelkiismeretes szerelő megcsinálja neked egy ígéretért hogy a következő olajcserét nála csináltatod.
Kb
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7379 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:27:47 »

jó a szemed  Cool
otthon megvan dupla ekkorában is Smiley de itt a kereten csak egy rögzítő csavar van, semmi állító

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7378 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:25:48 »


jó a szemed  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7377 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:24:57 »

Lehet, hogy a króm kereten van az állítócsavar. Vagy te tudod milyen lámpája van?
ilyen Smiley :

http://blackpriest.hu/pictures/vw/fap2006/images/085_jpg.jpg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7376 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:24:39 »

a régi hőcserélős (30lovas) motorra csak a hozzá passzoló dob megy fel...

a frisslevegős hőcserélőre másfajta dob megy...  hiába ugyan oylan a blokk.

30lovasra csak az ovál dobja jó...  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7375 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:23:25 »

Pasid nincs?  Wink Grin Evil Evil


 Tongue de van.  
de meg o sem muvelt ilyesmit. amugy azota vakitom a nepet, miota kiegett az ego es kicsereltuk.

szal "3 csavaros" a lampam.

hat 5000-m az most nincs erre, szal megprobalom, aztan lesz ami lesz...  Tongue Sad


1303LS
« Hozzászólás #7374 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:21:48 »

Pasid nincs?  Wink Grin Evil Evil

EZt nem az SZMB ben kéne....  Evil Evil Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7373 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:17:02 »

jajaj...
hat koszi...

amugy ha elviszem valahova kb. mennyi penzt kernek el erte? csak mert nem biztos hogy nekem menne a dolog.... Undecided

Pasid nincs?  Wink Grin Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7372 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:16:34 »

ha a króm keretet levetted, egyből látszik a két állító csavar. ha nem azt kezded csavarni, hanem a rögzítőt, max az öledbe esik, ha már mindhármat kicsavartad Tongue
ha nincs 10 métered meg ilyesmi, akkoris látod, hogy sikerült beállítani úgy, hogy ne vakítson. persze ettől nem lesz szépen beállított, de nem is vakít. szerintem ez a művelet nem ér meg 5 rugót...

Lehet, hogy a króm kereten van az állítócsavar. Vagy te tudod milyen lámpája van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7371 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:14:46 »

jajaj...
hat koszi...

amugy ha elviszem valahova kb. mennyi penzt kernek el erte? csak mert nem biztos hogy nekem menne a dolog.... Undecided
ha a króm keretet levetted, egyből látszik a két állító csavar. ha nem azt kezded csavarni, hanem a rögzítőt, max az öledbe esik, ha már mindhármat kicsavartad Tongue
ha nincs 10 métered meg ilyesmi, akkoris látod, hogy sikerült beállítani úgy, hogy ne vakítson. persze ettől nem lesz szépen beállított, de nem is vakít. szerintem ez a művelet nem ér meg 5 rugót...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7370 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:11:08 »

jajaj...
hat koszi...

amugy ha elviszem valahova kb. mennyi penzt kernek el erte? csak mert nem biztos hogy nekem menne a dolog.... Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7369 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:07:58 »

sziasztok.

estenkent mar nagyon sok szembejovot vakitanak meg a lampaim, mivel "nincsenek beallitva". (vagy mi  Tongue)

nem mondjatok el, hogy hogyan kellene beallitani? allitolag valami muszer kell hozza, kinek van?

A tompított fénynek (vetített kép) van egy vízszintes része és jobb oldalon egy 15 fokban emelkedő része. Ahol a vizszintes az emelkedő résszel találkozik, annak a pontnak 10m-re az autótól kb 10 cm-rel kell lejjebb lenni, mint a fényszóró középpontja.

A lámpa állítása a két csavarral történik, egyik az oldalirány, másik a függőleges, nagyon egyszerű akkor, ha
- nincs berodadva
- stabilan áll a lámpa
- állítócsavarokhoz rendesen rögzül
- stb.

Műszerrel persze precizebb, de így is be lehet állítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7368 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:06:20 »

Ilyen műszer nem szokot otthon lenni az embereknek.
Keres fel olyan szervízt ahol van ilyen. pl. autóklub

sziasztok.

estenkent mar nagyon sok szembejovot vakitanak meg a lampaim, mivel "nincsenek beallitva". (vagy mi  Tongue)

nem mondjatok el, hogy hogyan kellene beallitani? allitolag valami muszer kell hozza, kinek van?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7367 Dátum: 2006 Szeptember 25, 09:03:39 »

sziasztok.

estenkent mar nagyon sok szembejovot vakitanak meg a lampaim, mivel "nincsenek beallitva". (vagy mi  Tongue)

nem mondjatok el, hogy hogyan kellene beallitani? allitolag valami muszer kell hozza, kinek van?

matchbox
« Hozzászólás #7366 Dátum: 2006 Szeptember 24, 12:58:45 »

A gyertyán nem elmegy a hézag, hanem megnő, az egyébként okozhat egyenetlen alapjáratot, de attól nem ugrál a fordulatszámmérő. Mivel a mérő a megszakítóról kapja a jelet én azt gondolnám, hogy valami ott nincs rendben, jó a hézag, nem túl kicsi?  Ha a kondenzátor rossz, akkor is szokott ilyeneket csinálni.
Gyújtást leelenőrizted? Azt minden csere után kell.
Lehet, hogy más a megszakítóhézag és ezért az alapelőgyújtásod nem jó.

Koszi - rendes csavo vagy (mar ahogy mifelenk szoktak azt mondani)...

Sajnos az a csavar, amellyel lefogatom a megszakitot, nem rogzitett rendesen, ezert elment a hezag => ma majdnem padlogazzal tettem meg 20 km-t hazaig => a kapuban mar be sem indult.

Cserebe a sok okossagert, nincs vmi eladod - necsak mindig en jarjak jol...
 Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7365 Dátum: 2006 Szeptember 24, 11:51:34 »

Kedves stunt!
Megszakito kicserelve, jol huz, szepen ketyeg allando sebessegnel, de elmegy az alapjarat, a fordszammero 2000 rpm alatt ugral, 1000-3000 kozott.
Okozhatja-e ezt a hibat a dogledezo gyujtogyertya / elment a hezag?
Koszi elore is szives hozzamszolasodat!
 

A gyertyán nem elmegy a hézag, hanem megnő, az egyébként okozhat egyenetlen alapjáratot, de attól nem ugrál a fordulatszámmérő. Mivel a mérő a megszakítóról kapja a jelet én azt gondolnám, hogy valami ott nincs rendben, jó a hézag, nem túl kicsi?  Ha a kondenzátor rossz, akkor is szokott ilyeneket csinálni.
Gyújtást leelenőrizted? Azt minden csere után kell.
Lehet, hogy más a megszakítóhézag és ezért az alapelőgyújtásod nem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7364 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:58:16 »

Fordszam nem ugral - csak a muszer.

Egyszer mar csinalt ilyet, amikor a gyujtokabelen kivul is ment a nagyfeszultseg - most vegigtapogattam a jaro motort, de sehol sem csipett.

Ezert gondoltam az elektromos hibara - de koszi!


jahh, értem.
bocs a belevau-ért :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #7363 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:53:57 »

nem-e szív-e falsot?

Fordszam nem ugral - csak a muszer.

Egyszer mar csinalt ilyet, amikor a gyujtokabelen kivul is ment a nagyfeszultseg - most vegigtapogattam a jaro motort, de sehol sem csipett.

Ezert gondoltam az elektromos hibara - de koszi!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7362 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:43:59 »

Kedves stunt!
Megszakito kicserelve, jol huz, szepen ketyeg allando sebessegnel, de elmegy az alapjarat, a fordszammero 2000 rpm alatt ugral, 1000-3000 kozott.
Okozhatja-e ezt a hibat a dogledezo gyujtogyertya / elment a hezag?
Koszi elore is szives hozzamszolasodat!
 

nem-e szív-e falsot?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #7361 Dátum: 2006 Szeptember 24, 10:42:36 »

Hamar kráteresedik, de az még nem jelent semmit. Méghamarabb, ha rossz a kondenzátor (de ez cserélve volt), picit kisebb a megszakízóhézag, nem pontos a megszakító, a kalapács és az üllő nem pontosan fekszik fel, vezérlőbütyök kopott (lassabb felfutású).

Amig jól gyújt, hidegen is jól indul, zárásszög sem ugrál összevissza, addig kráteresedhet, nem kell nézegetni.  Cool

Kedves stunt!
Megszakito kicserelve, jol huz, szepen ketyeg allando sebessegnel, de elmegy az alapjarat, a fordszammero 2000 rpm alatt ugral, 1000-3000 kozott.
Okozhatja-e ezt a hibat a dogledezo gyujtogyertya / elment a hezag?
Koszi elore is szives hozzamszolasodat!
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7360 Dátum: 2006 Szeptember 24, 08:27:19 »

Mennyinek kell lennie az olaj homersegletnek? Nekem tegnap 100-as temponal vegig 95fok volt! Az mar magas?

130 fok körül már kezd magas lenni.
95 fok az teljesen kóser.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7359 Dátum: 2006 Szeptember 24, 08:26:52 »

Na jó!Egy tizes ide vagy oda!!De jogos!
A célszerszám:akkor 36-os dogókulcs,a négyszögletes  részébe egy levágott csákány feje ,és a csákány nyelének a hejére a cső!
Eddig még minden csavart kicsavartam vele.(csákánybérleti díj 1 sör)

wooow, ez a csákányos módszer jónak hangzik :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #7358 Dátum: 2006 Szeptember 23, 19:56:06 »

az "csak" 36-os anyuci.
cserébe az infoért, mondd el lécci, hogy mi a módszer? :-))
nekem a csillagkulcs + 2m-es vascső vált be leginkább :-))
Na jó!Egy tizes ide vagy oda!!De jogos!
A célszerszám:akkor 36-os dogókulcs,a négyszögletes  részébe egy levágott csákány feje ,és a csákány nyelének a hejére a cső!
Eddig még minden csavart kicsavartam vele.(csákánybérleti díj 1 sör)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 23, 20:05:22 írta sparkafer »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7357 Dátum: 2006 Szeptember 23, 19:44:53 »

WWW.THESAMBA.COM itt mindent megtalász !

sok )

a t2esen vagányul mutat az A8as felnije!  Grin



Nyomjad, ez tetszik, még meg sincs, de már a felnit tervezed.. Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #7356 Dátum: 2006 Szeptember 23, 18:42:12 »

Mennyinek kell lennie az olaj homersegletnek? Nekem tegnap 100-as temponal vegig 95fok volt! Az mar magas?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1826 1827 1828 1829 1830 [1831] 1832 1833 1834 1835 1836 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.