www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 21:56:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13124058 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67193 Dátum: 2013 Május 05, 10:16:42 »

A torziós lapnak mennyi szerepe van a rugózásban? Mi történne, ha azt kicserélnénk, mondjuk egy rúdra/csőre/zártszelvényre?
Elhajlana. Nagyon kemény és szívós anyag a gyári.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67192 Dátum: 2013 Május 05, 10:04:01 »

Szerintem volt. Én itt vettem anno, de a mai napig nincs felszerelve az autómra.  Undecided

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/aufbau-aussen/chromanbauteile/6487/unterlage-hupenziergitter?c=111085

dudarács mögé rakták, egyik mögött volt a duda, a másik mögött pedig ez

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67191 Dátum: 2013 Május 05, 07:54:33 »

A torziós lapnak mennyi szerepe van a rugózásban? Mi történne, ha azt kicserélnénk, mondjuk egy rúdra/csőre/zártszelvényre?
ha szárazféltengelyes akkor semmi, ha olajos akkor meg hülyeséget kérdeztél nézz alá mert egy hatodikos ezt már tudja  Undecided

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67190 Dátum: 2013 Május 05, 01:27:08 »

A torziós lapnak mennyi szerepe van a rugózásban? Mi történne, ha azt kicserélnénk, mondjuk egy rúdra/csőre/zártszelvényre?

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #67189 Dátum: 2013 Május 04, 20:35:15 »

fejlemények??? A fő kábelek rendben vannak?

Akkor lehet hogy hozzá kéne polarizálni a dinamót vagy mi az isten, ez olyankor szokott lenni. Öreg rókák értenek hozzá.

Úgy tűnik, hogy valóban csak a kosz meg a korrodált részek füstöltek. A hátsó ülést azért még nem mertem vissza rakni, meg felkészültem a tűzoltásra is... Nézem minden leállásnál a hőmérsékletét, de egyre inkább úgy tűnik, hogy nem lesz vele gond, már nem forró, csak enyhén meleg.  Wink

Holnap még kipucolom egyszer, aztán meglátjuk, hogy mi lesz a sorsa. A töltés egyébként teljesen rendben van.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67188 Dátum: 2013 Május 04, 20:32:17 »

Állítólag ovál VW benzinmérő. Ki látott már eredetit, és hol volt a gyári helye? Mi tartotta?  Én sem tudhatok mindent.
Gyarilag nem tudom hol volt a helye, de belogatos volt, azert van a vegen a kis lyuk, ott fuzheted keresztul a madzagot.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67187 Dátum: 2013 Május 04, 19:56:48 »

Igen, bocs, azt elfelejtettem írni.
Akkor lehet hogy hozzá kéne polarizálni a dinamót vagy mi az isten, ez olyankor szokott lenni. Öreg rókák értenek hozzá.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67186 Dátum: 2013 Május 04, 18:30:45 »

dudarács mögé rakták, egyik mögött volt a duda, a másik mögött pedig ez

<beszúrt kép törölve>
Volt e az oválon, vagy csak 1962-től volt ez.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67185 Dátum: 2013 Május 04, 17:15:42 »

Régóta bogarazom,de nem láttam még ilyet. A jó megfejtők régi bogár prospektusokat nézegethetnek velem.

dudarács mögé rakták, egyik mögött volt a duda, a másik mögött pedig ez

« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 04, 17:19:06 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67184 Dátum: 2013 Május 04, 17:13:21 »

Állítólag ovál VW benzinmérő. Ki látott már eredetit, és hol volt a gyári helye? Mi tartotta?  Én sem tudhatok mindent.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67183 Dátum: 2013 Május 04, 17:08:07 »

Régóta bogarazom,de nem láttam még ilyet. A jó megfejtők régi bogár prospektusokat nézegethetnek velem.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #67182 Dátum: 2013 Május 04, 15:52:43 »

köszi, pont ilyen válaszokra számítottam Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67181 Dátum: 2013 Május 04, 15:44:07 »

Ma ahogy mostam a kocsit, gondoltam ránézek a motortérre is, és az a kép fogadott, hogy egy helyen tiszta korom az egész.. jobban megvizsgálva van egy lyuk a szívócsövön.. fogalmam sincs mikor keletkezhetett vagy mitől, nem vettem észre semmit a motoron menet közben. Viszont ahogy néztem van egy szép nagy repedés a heggesztés vonalában, de az lehet a festék, nem tudom :/ Képeket csatoltam. Ötlet? Használhatom igy a motort? Vagy hogyan orvosoljam a dolgot? :/

szard le, töki!
menjünk bowlingozni :-)
nyugodtan használd így, mert csak az előmelegítő kakukkolt el, ennyi meg pont kell neki :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67180 Dátum: 2013 Május 04, 15:25:54 »


ne aggódj az a repedés valószínűleg a vastag festék rétegen van vagy tényleg egy burkolaton, esetleg az előmelegítőn. ahol meg a korom kijön, ott szinte biztos hogy az előmelegítő lyukas, hisz az a kipufogó egyik oldalát köti össze a másikkal. ettől még nyugodtan használhatod, de idővel érdemes lenne leszedni a szívócsövet, az előmelegítőt kitisztítani és a lyukat befoltozni. így lehet hogy most kicsit többet fogyaszt, télen biztos
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67179 Dátum: 2013 Május 04, 15:17:28 »

Ma ahogy mostam a kocsit, gondoltam ránézek a motortérre is, és az a kép fogadott, hogy egy helyen tiszta korom az egész.. jobban megvizsgálva van egy lyuk a szívócsövön.. fogalmam sincs mikor keletkezhetett vagy mitől, nem vettem észre semmit a motoron menet közben. Viszont ahogy néztem van egy szép nagy repedés a heggesztés vonalában, de az lehet a festék, nem tudom :/ Képeket csatoltam. Ötlet? Használhatom igy a motort? Vagy hogyan orvosoljam a dolgot? :/

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
az csak egy alu "fika" ami összetartja a két csövet(előmelegítőt meg a szívót), tehát belül a két acélcső sértetlen(használhatod gond nélkül). De majd kijavítanak ha nem így van:D

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #67178 Dátum: 2013 Május 04, 15:15:43 »

Ma ahogy mostam a kocsit, gondoltam ránézek a motortérre is, és az a kép fogadott, hogy egy helyen tiszta korom az egész.. jobban megvizsgálva van egy lyuk a szívócsövön.. fogalmam sincs mikor keletkezhetett vagy mitől, nem vettem észre semmit a motoron menet közben. Viszont ahogy néztem van egy szép nagy repedés a heggesztés vonalában, de az lehet a festék, nem tudom :/ Képeket csatoltam. Ötlet? Használhatom igy a motort? Vagy hogyan orvosoljam a dolgot? :/





Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #67177 Dátum: 2013 Május 04, 14:33:07 »

A felni tök aZONOS, 5,5" széles. Szemmel és cm is látható az eltérés.
CSak elég béna így.



30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67176 Dátum: 2013 Május 04, 13:34:13 »

A felni tök aZONOS, 5,5" széles. Szemmel és cm is látható az eltérés.
CSak elég béna így.


gyártónként simán van 2centi eltérés Undecided

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #67175 Dátum: 2013 Május 04, 10:58:41 »

A felni tök aZONOS, 5,5" széles. Szemmel és cm is látható az eltérés.
CSak elég béna így.


mérd meg a felnit is, lehet csak az van kijebb.
alig venni észre ha nem egyforma az ET a két oldalon.
egyébként egy törés után simán lehet hogy nem egyformára javították,
de az utángyárotottból pl az első sárvédő hátsó-külső része egész máshogy áll. szerintem simán lehet a szélességben is kis eltérés

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67174 Dátum: 2013 Május 04, 10:55:00 »

Buta kérdés?

Sima 1300 boginál létezik, hogy a hátsó sárvédő egyik oldalon "szélesebb" ?
UA a kerék itt kilóg, a másik oldalon meg nem, és méréseim szerint a sárvédő szélesebb.
Miként lehet ua szélest találnom, mire kell figyeljek??
mérd meg a felnit is, lehet csak az van kijebb.
alig venni észre ha nem egyforma az ET a két oldalon.
egyébként egy törés után simán lehet hogy nem egyformára javították,
de az utángyárotottból pl az első sárvédő hátsó-külső része egész máshogy áll. szerintem simán lehet a szélességben is kis eltérés
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #67173 Dátum: 2013 Május 04, 10:51:57 »

Buta kérdés?

Sima 1300 boginál létezik, hogy a hátsó sárvédő egyik oldalon "szélesebb" ?
UA a kerék itt kilóg, a másik oldalon meg nem, és méréseim szerint a sárvédő szélesebb.
Miként lehet ua szélest találnom, mire kell figyeljek??

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67172 Dátum: 2013 Május 04, 05:49:33 »

Igen ezt tudom, forog a rotor  Wink
cseréld le a trafót,meg benzint bele aztán hajsd meg. Ennyi!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67171 Dátum: 2013 Május 04, 05:43:34 »

Igen, bocs, azt elfelejtettem írni.
fejlemények??? A fő kábelek rendben vannak?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67170 Dátum: 2013 Május 03, 18:33:36 »

ennyire nem kovetem az esemenyeket.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67169 Dátum: 2013 Május 03, 18:28:02 »

miután írta, hogy még nem töltött bele benzint...
ennyire nem kovetem az esemenyeket.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67168 Dátum: 2013 Május 03, 17:14:34 »

Vagy már úgy megszívta magát, hogy azért nem indul.  Grin
miután írta, hogy még nem töltött bele benzint...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67167 Dátum: 2013 Május 03, 12:31:36 »

Akkor most mar csak benzin kell bele. Lehet, hogy napok ota jarna mar ... :-PPP
Vagy már úgy megszívta magát, hogy azért nem indul.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67166 Dátum: 2013 Május 03, 12:12:52 »

Pityubácsi: benzint nem raktam bele, feleslegesnek tartottam úgy hogy nincs szikra.
Akkor most mar csak benzin kell bele. Lehet, hogy napok ota jarna mar ... :-PPP


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67165 Dátum: 2013 Május 03, 09:25:15 »

Rendben, azt megnézem.
Igen azzal tisztában vagyok, forog a rotor. Én arra a tengelyre gondoltam amit a főtengely hajt és az hajtja az elosztó tengelyét. Azt viszont be lehet rakni szarul ha jól tudom. Huh
Köszi!

Akkor csak rossz irányban áll az előgyújtás vákumdob, vagy nem is fér el. De beindul, ha jól van a gyújtás időzítve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #67164 Dátum: 2013 Május 02, 21:30:09 »

Dinamós?

Igen, bocs, azt elfelejtettem írni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67163 Dátum: 2013 Május 02, 21:28:11 »

Ma délután egy nagyobb úthiba után (szép nagyot ütött) kivillant a töltés visszajelző. Hazajöttem, rámértem, és valóban elment a töltés. Nem sok időm volt, gyorsan megnéztem, hogy mi lehet a gond, és a feszültség szabályzó külső tekercse megszakadt. Még valamikor januárban vettem is egyet tartalékba, gyári Bosch, talán egy ezrest fizettem érte. Gyorsan előkerestem, aztán ki is cseréltem pár perc alatt. Beindítottam, és közben néztem a műszert, hogy van e töltés. Szépen helyre is állt, aztán nagyobb gázadásnál elkezdett füstölni a fesz.szabályzó. Levettem a burkolatot, és belül eléggé koszos volt, úgyhogy kipucoltam. Újra beindítottam, aztán nézegettem, és füst már nem nagyon jött, de nagyobb gázadásoknál égett szaga volt. Mentem vele vagy 10km-t, de közben folyamatosan figyelgettem, amikor hátra tudtam nézni, nehogy kigyulladjon. Égett szagot éreztem továbbra is, aztán mikor leállítottam az autót megnéztem, megfogdostam, hogy mennyire meleg. A kezemet még éppen rá tudtam tenni, de kb. olyan lehetett a hőmérséklete, mint egy erősen felfűtött radiátornak télen.

A kérdés a következő... Mennyire melegedhet a fesz.szabályzó? Illetve mi lehet az oka a füstölésnek?
Dinamós?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #67162 Dátum: 2013 Május 02, 21:18:31 »

Ma délután egy nagyobb úthiba után (szép nagyot ütött) kivillant a töltés visszajelző. Hazajöttem, rámértem, és valóban elment a töltés. Nem sok időm volt, gyorsan megnéztem, hogy mi lehet a gond, és a feszültség szabályzó külső tekercse megszakadt. Még valamikor januárban vettem is egyet tartalékba, gyári Bosch, talán egy ezrest fizettem érte. Gyorsan előkerestem, aztán ki is cseréltem pár perc alatt. Beindítottam, és közben néztem a műszert, hogy van e töltés. Szépen helyre is állt, aztán nagyobb gázadásnál elkezdett füstölni a fesz.szabályzó. Levettem a burkolatot, és belül eléggé koszos volt, úgyhogy kipucoltam. Újra beindítottam, aztán nézegettem, és füst már nem nagyon jött, de nagyobb gázadásoknál égett szaga volt. Mentem vele vagy 10km-t, de közben folyamatosan figyelgettem, amikor hátra tudtam nézni, nehogy kigyulladjon. Égett szagot éreztem továbbra is, aztán mikor leállítottam az autót megnéztem, megfogdostam, hogy mennyire meleg. A kezemet még éppen rá tudtam tenni, de kb. olyan lehetett a hőmérséklete, mint egy erősen felfűtött radiátornak télen.

A kérdés a következő... Mennyire melegedhet a fesz.szabályzó? Illetve mi lehet az oka a füstölésnek?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67161 Dátum: 2013 Május 02, 21:14:50 »

nem mert valami baja van  Undecided
a sajátod?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67160 Dátum: 2013 Május 02, 21:04:06 »

Beindult már a motor?
nem mert valami baja van  Undecided

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67159 Dátum: 2013 Május 02, 20:17:46 »

Beindult már a motor?
Ma nem tudtam foglalkozni vele, majd holnap próbálkozom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67158 Dátum: 2013 Május 02, 19:53:55 »

Igen ezt tudom, forog a rotor  Wink
Beindult már a motor?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67157 Dátum: 2013 Május 02, 19:50:24 »

El van tólva a köröm, így nem lehet rosszul összerakni. Lehet, de nem megy le ütközésig ekkor. Ellenőrizd le.
Igen ezt tudom, forog a rotor  Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67156 Dátum: 2013 Május 02, 19:49:29 »


Azt nézd meg, hogy NE arra a hengerre mutasson a rotor, ahol a szelepek pont váltásban vannak, hanem a szemben lévőre.

Az elosztó tengelyét nem lehet rosszul berakni, mert van egy kis eltolás a meghajtó horonyban. Remélem abba beakadt, és forog az elosztó...  Undecided
Rendben, azt megnézem.
Igen azzal tisztában vagyok, forog a rotor. Én arra a tengelyre gondoltam amit a főtengely hajt és az hajtja az elosztó tengelyét. Azt viszont be lehet rakni szarul ha jól tudom. Huh
Köszi!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67155 Dátum: 2013 Május 02, 13:04:42 »

A kábeleket normális sorrenben raktam fel. Meg az elosztó is normálisan áll.
Azt viszont nem tudom, hogy az elosztó tengelye jól van-e berakva  Huh

De szikrának így is kellene lennie nem, csak esetleg rossz helyen?


Azt nézd meg, hogy NE arra a hengerre mutasson a rotor, ahol a szelepek pont váltásban vannak, hanem a szemben lévőre.

Az elosztó tengelyét nem lehet rosszul berakni, mert van egy kis eltolás a meghajtó horonyban. Remélem abba beakadt, és forog az elosztó...  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67154 Dátum: 2013 Május 02, 12:26:50 »

A kábeleket normális sorrenben raktam fel. Meg az elosztó is normálisan áll.
Azt viszont nem tudom, hogy az elosztó tengelye jól van-e berakva  Huh

De szikrának így is kellene lennie nem, csak esetleg rossz helyen?
El van tólva a köröm, így nem lehet rosszul összerakni. Lehet, de nem megy le ütközésig ekkor. Ellenőrizd le.
Oldalak: 1 ... 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.