www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 20:06:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13099377 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68112 Dátum: 2013 Augusztus 04, 14:22:39 »

Kitaláltam, hogy a szép nyári estén amikor már lehül a levegő elviszem a bogárral a nejemet, és elhúzzuk a tetőt, és nézzük a csillagokat. Nagyon utálja a bogarat, és az összes bogártalálkozót, de igent mondot. Nagyon boldog voltam az igennek. Meg is cseréltem az autókat a garázsban, hogy csak be keljen ülni, mert a bogár az máshol parkol. Eljött az este, és kietlen erdei útakon járkáltunk, töbször megálltunk, mert meleg volt a kiocsiba annak ellenére, hogy minden, még a tető is nyitva volt.  Hazaérkeztünk, és beálltam a garázsba. Reggel mennénk a LIDL-be, és tenném hátramenetbe, és semmi. Egyből tudtam mi a baj. Nejem tajtékzik, hogy mi lett volna, ha lemész Gyomára ezzel a szarral. Magamban meg mondom, hogy akkor mi lett volna ha tegnap az erdőben robbanunk le. Elindult gyalog a LIDL-be. Zsigulival utánna megyek, majd bevásárlás után a műhelyemeben előkeresek egy alkatrészt ami használt, de nincs elszakadva. Még csavart is találok egy darabot. Rézdrótot sodorok össze a biztosításhoz, és szerszámot veszek magamhoz.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68111 Dátum: 2013 Augusztus 04, 14:06:09 »

Sziasztok ! Önindító leszerelésével kapcsolatos lenne a kérdésem. Odáig eljutottam, hogy a jobb hátsó kerék levétele után elérhetővé válik akna nélkül is az önindító. Egyetlen csavart ( alul egy 13-as csavar ) látok a váltón ami tartja az önindítót. Ezt le is oldtam, de a többi csavart egyszerűen nem látom. Hol kellene még lennie rögzítőcsavarnak a váltón s ehhez hogyan lehet hozzáférni, hogy le tudjam venni az önindítót ? A bogár szerelési könvy szerint a motortér felől. Ok., de a motortér felől semmit sem látok, hozzáférni meg végképp nem lehet a ventillátortól. Nem értem.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68110 Dátum: 2013 Augusztus 03, 22:21:35 »

1302 tankszellozo rendszererol van valakinek kepe? Elvileg minden csovem megvan, de nem teljesen tiszta melyiknek hol kene mennie. Robbantott abrat talaltam en is, de egy-ket valos fenykeppel elorebb lennek.
Koszi

Ha 1303-é jó, akkor élőben megnézheted nálam, ha jössz a tengelycsonkért.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68109 Dátum: 2013 Augusztus 03, 22:06:59 »

1302 tankszellozo rendszererol van valakinek kepe? Elvileg minden csovem megvan, de nem teljesen tiszta melyiknek hol kene mennie. Robbantott abrat talaltam en is, de egy-ket valos fenykeppel elorebb lennek.
Koszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68108 Dátum: 2013 Augusztus 03, 11:10:19 »

...
Szerencsére készültem pótalkatrésszel, és a 2. ilyen kényszerpihenő után kicseréltem a trafót, azután már hibátlanul ment. Jó kis gépek ezek! 
Én a trafót megfordítva tettem be, ha megmelegszik, a trutymó ne folyjon ki belőle.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #68107 Dátum: 2013 Augusztus 02, 07:42:02 »

Nálam is hasonló volt pár napja, finoman néhányat, nevelő jelleggel ráütöttem a behúzómágnesre azóta indít. Lehet hogy egy kicsit meg szorult.
Nem, nem szorul.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #68106 Dátum: 2013 Augusztus 01, 20:35:04 »

Úgy néz ki, végképp nem akar indítani, csak leveszi az energiát.  Embarrassed Az a bajom, hogy mindjárt itt van Gyoma és nem sok kedvem van időnként tologatni a buszt, főleg lakókocsival. Nincs mese, indítómotort kell szereznem.

Nálam is hasonló volt pár napja, finoman néhányat, nevelő jelleggel ráütöttem a behúzómágnesre azóta indít. Lehet hogy egy kicsit meg szorult.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68105 Dátum: 2013 Augusztus 01, 15:56:59 »

Beletekertem a bogaramba az elmúlt 4 napban 640 km-t, megmutattam neki a Balatont  Cheesy Egyhuzamba még nem mentem vele ennyit, de meg vagyok elégedve, jól ment a pályán is. Egyedül a gyújtótrafó adta meg magát a 40 fokos hőségben és a folyamatos menésben. Ez úgy mutatkozott hogy kb 100 km-enként ha valahol meg kellett állni akkor gázelvételkor magától leállt és csak fél óra után akart újból beindulni, miután lehült. Ki is folyt belőle a trutyi és tűzforró volt. Szerencsére készültem pótalkatrésszel, és a 2. ilyen kényszerpihenő után kicseréltem a trafót, azután már hibátlanul ment. Jó kis gépek ezek! 

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68104 Dátum: 2013 Augusztus 01, 08:51:22 »

A mechanikus benzinszintjelző kis rudacskája körüli gumit lehet cserélni, lehet kapni? Hogyan javítható ha kiszakadt?
ahogy írod, cserével.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #68103 Dátum: 2013 Augusztus 01, 08:07:18 »

A mechanikus benzinszintjelző kis rudacskája körüli gumit lehet cserélni, lehet kapni? Hogyan javítható ha kiszakadt?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68102 Dátum: 2013 Július 31, 23:26:15 »

2 féle kupak a fuchs felnikhez.
A felfogatásban van különbség a különbség.
Méricskélek és küldöm az adatokat.
Szuper,  koszi!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68101 Dátum: 2013 Július 31, 20:30:48 »

Igen, korai 24,5 lóerős motorokban meg Porsche 356 motorokban volt olyan lökőrúd, amiben volt fa.

Van otthon olyan szelepemelő rúdam amiben még fa van. Főleg az osztott ablakos kocsikban volt, de ott is a korai darabokban. A kübelekben és a schwimmwagenekben voltak ezek. Vöröses fa ami valami trópusi fa fajta. Nem szívja be az olajat, és nem dagad meg. Előbb megy fel az olaj a himbákhoz, és kevesebb olaj kell. Ez a lényege.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68100 Dátum: 2013 Július 31, 18:48:44 »

2 féle kupak a fuchs felnikhez.
A felfogatásban van különbség a különbség.
Méricskélek és küldöm az adatokat.
Porsche kupakban otthon van valaki?
Tudna valaki mérni nekem egy Fuchs-ba való kupakot? Minden irányú mérete érdekel
Illetve, hogy gyárilag hány féle kupak létezett és melyik jó ugyanazokhoz a kerekekhez..köszi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68099 Dátum: 2013 Július 31, 17:36:40 »

Az egybebakos motorok (1959) után az összesnek ilyen a nyomórúdja. Amire te gondolsz (Olyan van még a te motorodban), azoknál a szelepemelő tőke és a nyomórúd egyben volt.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t1/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/7599/stoesselstange-inkl.-stoessel-24.5-30ps?c=110017

A fiatalabb motorokban ez már 2 külön alkatrész, így a rudat bárhogy beépítheted:

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/40/stoesselstangen-alu?c=110017

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/44/ventilstoessel-standard?c=110017

Van otthon olyan szelepemelő rúdam amiben még fa van. Főleg az osztott ablakos kocsikban volt, de ott is a korai darabokban. A kübelekben és a schwimmwagenekben voltak ezek. Vöröses fa ami valami trópusi fa fajta. Nem szívja be az olajat, és nem dagad meg. Előbb megy fel az olaj a himbákhoz, és kevesebb olaj kell. Ez a lényege.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #68098 Dátum: 2013 Július 31, 16:31:47 »

Teljesen mindegy, hogy hogyan rakod be őket.

Köszi!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68097 Dátum: 2013 Július 31, 15:51:29 »

Az egybebakos motorok (1959) után az összesnek ilyen a nyomórúdja. Amire te gondolsz (Olyan van még a te motorodban), azoknál a szelepemelő tőke és a nyomórúd egyben volt.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t1/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/7599/stoesselstange-inkl.-stoessel-24.5-30ps?c=110017

A fiatalabb motorokban ez már 2 külön alkatrész, így a rudat bárhogy beépítheted:

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/40/stoesselstangen-alu?c=110017

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/44/ventilstoessel-standard?c=110017

Miféle rece? Ricni nem? Hiányosak ezek az alkatrészek, bár létezhet ilyen is. Nekem hasonló van. Ezek végeit nyomkodja a szelephimba. Amit látunk a fotón az van a hengerfejhez közelebb. Ha a másik vége is ilyen akkor mindegy. Fújjál bele, és ha szelel akkor jó mind.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68096 Dátum: 2013 Július 31, 15:44:12 »

Teljesen mindegy, hogy hogyan rakod be őket.

Igen a ricnire gondoltam, az csak az egyik felén van.

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #68095 Dátum: 2013 Július 31, 15:17:42 »

Miféle rece? Ricni nem? Hiányosak ezek az alkatrészek, bár létezhet ilyen is. Nekem hasonló van. Ezek végeit nyomkodja a szelephimba. Amit látunk a fotón az van a hengerfejhez közelebb. Ha a másik vége is ilyen akkor mindegy. Fújjál bele, és ha szelel akkor jó mind.
Igen a ricnire gondoltam, az csak az egyik felén van.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #68094 Dátum: 2013 Július 31, 14:18:52 »

szelelnie kell??  Shocked Ez új... miért fontos ez?
mert azon keresztül jut el az olaj a himbákhoz
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68093 Dátum: 2013 Július 31, 14:08:32 »

Miféle rece? Ricni nem? Hiányosak ezek az alkatrészek, bár létezhet ilyen is. Nekem hasonló van. Ezek végeit nyomkodja a szelephimba. Amit látunk a fotón az van a hengerfejhez közelebb. Ha a másik vége is ilyen akkor mindegy. Fújjál bele, és ha szelel akkor jó mind.
szelelnie kell??  Shocked Ez új... miért fontos ez?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68092 Dátum: 2013 Július 31, 13:05:04 »

Porsche kupakban otthon van valaki?
Tudna valaki mérni nekem egy Fuchs-ba való kupakot? Minden irányú mérete érdekel
Illetve, hogy gyárilag hány féle kupak létezett és melyik jó ugyanazokhoz a kerekekhez..köszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68091 Dátum: 2013 Július 31, 12:59:08 »

A végeredmény.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68090 Dátum: 2013 Július 31, 12:49:12 »

Tudom, hogy kell Smiley A kérdés az, hogy a recéknek mi a szerepük, és hogy merre fele kell állniuk?
Miféle rece? Ricni nem? Hiányosak ezek az alkatrészek, bár létezhet ilyen is. Nekem hasonló van. Ezek végeit nyomkodja a szelephimba. Amit látunk a fotón az van a hengerfejhez közelebb. Ha a másik vége is ilyen akkor mindegy. Fújjál bele, és ha szelel akkor jó mind.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 31, 12:53:49 írta kdf 001 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68089 Dátum: 2013 Július 31, 12:45:53 »

Egy bónusz kép. Itt a modell autómra rakom a tetőt, és ugyan az az anyag. Ahogy készült a kocsim, úgy raktam fel a modellre is egy alkatrészt.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #68088 Dátum: 2013 Július 31, 12:43:15 »

Használtam ezeket evőpálcikának régen. Grin Ne dobd el fog kellni a kocsidba!
Tudom, hogy kell Smiley A kérdés az, hogy a recéknek mi a szerepük, és hogy merre fele kell állniuk?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68087 Dátum: 2013 Július 31, 12:42:16 »

Hátul is ívesre csináltam meg. Egyenes volt és sarkos. Egy laposvas szorította le. Nem tudtam, hogy gyári! Kib@sztam a picsába, mert elöl szép íves hátul meg szögletes? Csináltam lemezből szép íves leszorítót. Persze lehet fokozni, hogy a sok beépített menetet leköszörülni és a csavarokat felhegeszteni a lemezre. Egyszerűbb felszerelni, és megspanolni a műbőrt, vagy vásznat. Majd ha megsérül a tető, akkor így fogok eljárni.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68086 Dátum: 2013 Július 31, 12:35:22 »

Itt látszanak a zsebek ahova bebújnak a pálcák.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68085 Dátum: 2013 Július 31, 12:33:24 »

Ha több darabból áll a tetőszerkezeted, akkor nem jók ezek számodra, mert vannak zsebek amikbe a pálcák mennek. Pesze lehet vágni máshova is. Hasonlítsd össze a tieddel.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68084 Dátum: 2013 Július 31, 12:27:57 »

Egy topiktársnak teszem fel ide.

Ez a vásznas, felette a fekete műbör, és balra a szürke ami a kocsira került. A kutya ne zavarjon meg. Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68083 Dátum: 2013 Július 31, 12:20:13 »

Ezeknek a recéknek hogy kell állniuk? A blokk, vagy a hengerfej felé nézzenek? Vagy tök mindegy?
Van ezeknek valami szerepük egyáltalán?  Huh
Köszi!
<beszúrt kép törölve>
Használtam ezeket evőpálcikának régen. Grin Ne dobd el fog kellni a kocsidba!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #68082 Dátum: 2013 Július 31, 12:00:16 »

Ezeknek a recéknek hogy kell állniuk? A blokk, vagy a hengerfej felé nézzenek? Vagy tök mindegy?
Van ezeknek valami szerepük egyáltalán?  Huh
Köszi!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68081 Dátum: 2013 Július 31, 11:13:30 »

Ha nagyon rá van állítva, akkor négyesben menetközben megcsúszik. A többi fokozatban nem. Feltükrösödik a tárcsa, és hármasba is megcsúszik, ezért halgass rám. Próbamenetet feltétlen csináljál! Ne hazafelé derüljön ki, hogy szar.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68080 Dátum: 2013 Július 31, 11:08:19 »

Nem akarnék még egyszer a nyaralás alatt aláfeküdni. Hazáig csak nem lesz baja nem? Ha csak kicsit nyomnám be a kuplungot használat közben?
Odanyulsz a karhoz, és picit lötyögnie kell, ezt érzed amikor húzod meg a csavart. Lazítsd le és fogod érezni, adja magát. Amikor nem lötyög egy menetet visszatekersz. Ezt csináld meg.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #68079 Dátum: 2013 Július 31, 10:53:33 »

Na de mennyit?
aláfekve a karon a szárnyasanyánál mérve kb. 2mm a holtjáték, ami a pedálon kb. 2cm-t jelent
alaphelyzetben nem szabad, hogy feszüljön a bowden
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68078 Dátum: 2013 Július 31, 10:40:58 »

Na de mennyit?
hogy emberesen lötyögjön a pedál. A bogárban amúgy is 7.3 fényév hosszú úton jár, elég ha középtájon fog, olyankor tud lötyögni akár centiket is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #68077 Dátum: 2013 Július 31, 08:48:16 »

Na de mennyit?
Érezni fogod. Legyen egy kis holtjáték a karon, tudd kézzel mozgatni kicsit.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68076 Dátum: 2013 Július 31, 08:42:53 »

Na de mennyit?
Hogy középen fogjon.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68075 Dátum: 2013 Július 31, 08:41:32 »

Na de mennyit?
1303LS
« Hozzászólás #68074 Dátum: 2013 Július 31, 08:40:55 »

Nem akarnék még egyszer a nyaralás alatt aláfeküdni. Hazáig csak nem lesz baja nem? Ha csak kicsit nyomnám be a kuplungot használat közben?
Ja még annyi, hogy a kinyomócsapágynak sem tesz jót, hogyha állandóan nyomva van akár csak egy picit is, mert így állandóan forognia kell, nem csak kuplungoláskor.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68073 Dátum: 2013 Július 31, 08:33:16 »

Nem akarnék még egyszer a nyaralás alatt aláfeküdni. Hazáig csak nem lesz baja nem? Ha csak kicsit nyomnám be a kuplungot használat közben?
Szárnyas anyával tudsz engedni rajta. 5perc.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.