www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:52:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801711 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68691 Dátum: 2013 Október 08, 12:01:37 »

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Volt egy gyújtáskapcsoló elektromos rész csere. Utána ahogy visszaraktam a kormányt a fényszóróm nem igazán akar működni.
Rákapcsolom világít, viszont amikor elengedem visszaugrik. (Index működik)
Több szét és újra összerakás után is ez a helyzet...

Valakinek esetleg ötlet?

Köszi előre is!

tehát a tompított fény működik csak a reflektor nem marad felkapcsolva csak amíg húzod a kart?
akkor lehet hogy a refi reléjéről lejött az egyik vezeték és nem érzi hogy a tompított már ég
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68690 Dátum: 2013 Október 08, 11:56:42 »

Minden egyéb működik?
Nézd meg, hogy a fényváltó relé kap-e tápot (kapcsolási rajzot találsz a neten, figyelj az évjáratra), illetve mozgasd meg kicsit.
Nekem úgy tűnik, hogy az a "jel" nem jön létre, hogy ég a tompított világítás (ilyenkor csak villantani lehet a reflektorral), viszont azt nem látom, ennek mi köze lehet a gyújtáskapcsolóhoz.

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Volt egy gyújtáskapcsoló elektromos rész csere. Utána ahogy visszaraktam a kormányt a fényszóróm nem igazán akar működni.
Rákapcsolom világít, viszont amikor elengedem visszaugrik. (Index működik)
Több szét és újra összerakás után is ez a helyzet...

Valakinek esetleg ötlet?

Köszi előre is!

Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #68689 Dátum: 2013 Október 08, 11:45:51 »

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Volt egy gyújtáskapcsoló elektromos rész csere. Utána ahogy visszaraktam a kormányt a fényszóróm nem igazán akar működni.
Rákapcsolom világít, viszont amikor elengedem visszaugrik. (Index működik)
Több szét és újra összerakás után is ez a helyzet...

Valakinek esetleg ötlet?

Köszi előre is!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #68688 Dátum: 2013 Október 07, 23:35:24 »

venni nem lehet valahol ilyesmit? vagy mennyiért csinálnál esetleg többet? biztos lenne rá vevő, én biztos. Wink

Laposvas (erosebb) ket furattal(olyan tavolsagban, ahol aket nyilas van az ekszijtarcsan)

Ket hosszabb 8-as koruli csavar.

Ket anya (csavarra passzolo)

Ket szelesebb alatet.

Egy krovafej a kozepso kitamasztashoz.  

Hasznalata gondolom evidens...

Anyagkoltsege cirka egy szazas. 


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68687 Dátum: 2013 Október 07, 21:34:49 »

3973 Ft
hát ezzel nehéz ékszijtárcsát leszedni Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68686 Dátum: 2013 Október 07, 21:13:12 »

venni nem lehet valahol ilyesmit? vagy mennyiért csinálnál esetleg többet? biztos lenne rá vevő, én biztos. Wink
3973 Ft

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
1303LS
« Hozzászólás #68685 Dátum: 2013 Október 07, 19:54:13 »

Ez meg egy szar. Leglábbis a berohadt, beletört kipuf csavarhoz. Menetjavító betét lesz a megoldás...
Legutóbb a poloból szedtem ki 2db-ot ilyennel.
Pont azután, hogy a nagy tapasztalattal rendelkező szerelő barátom kiröhögött, hogy ez .......... Pontok helyére a Te szöveged illesztendő.
Kb mire hazaért tőlem hívtam, hogy kint az első, kb "0" verejtékkel a homlokomon. Még 10 perc és a második is kint volt.
Persze szerencse is mozgatja  a világot előre.  Cheesy
1. A kipu tőcsavarok berohadása általában kisebb, mint a tömítés alatt levegővel érintkező rész oxidációja. Öreg sokéves összeszerelt dolgokról beszélünk.
Ott szépen elrohad a csavar és simán elvékonyodik. Ha most történt a baleset akkor jó eséllyel a betört darab könnyedén kijön. Ha belegondolsz az "üzemszerűen" nincs is meghúzva, hiszen tőcsavar, nem funkcionális elvárás a furatba behúzás nyomatékkal. Tehát ha leszakdat a felső része elvileg "lötyög" a furatában.
2. nem a brutál vastagot kell használni, hanem a finom vékonyat, hogy maradjon húsa a csavarnak, ne feszítsd bele a lukba mikor betekered a kúpot.


3. Acélcsavart az aluból szépen kifúrni, hogy kevés sérüljön a fej anyagából nehéz lesz. Mindenképpen megpróbálnám mielőtt nagy szívásba kergetném magam.

De természetesen mindenki maga dönti el merre indul.  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 07, 19:55:53 írta 1303LS »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68684 Dátum: 2013 Október 07, 19:36:10 »

<beszúrt kép törölve>

Ez meg egy szar. Leglábbis a berohadt, beletört kipuf csavarhoz. Menetjavító betét lesz a megoldás...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68683 Dátum: 2013 Október 07, 13:19:28 »

a főtengely ékszíjtárcsa csavarja nem szokott nagyon megtépve lenni . én légkulcsolok de előfordul hogy elkezded visszafele forgatni és lejön, ha nem akkor fogaskoszorú, vagy kuplungfelfogó csavarnál ,de szerintem átdugsz egy csavarhúzót az ékszíjtárcsán és megindul .Viszont az ékszíjtárcsát normálisan kell lehúzni mert azt könnyű szétbaszni.
én ilyet csináltam :
venni nem lehet valahol ilyesmit? vagy mennyiért csinálnál esetleg többet? biztos lenne rá vevő, én biztos. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68682 Dátum: 2013 Október 07, 10:46:16 »

Jhajj nem bocs váltottam. Cheesy Főtengely ékszíjtárcsa a kérdés. Ami alatt az utolsó leszedhető motorburkoló lemez van.
a főtengely ékszíjtárcsa csavarja nem szokott nagyon megtépve lenni . én légkulcsolok de előfordul hogy elkezded visszafele forgatni és lejön, ha nem akkor fogaskoszorú, vagy kuplungfelfogó csavarnál ,de szerintem átdugsz egy csavarhúzót az ékszíjtárcsán és megindul .Viszont az ékszíjtárcsát normálisan kell lehúzni mert azt könnyű szétbaszni.
én ilyet csináltam :

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68681 Dátum: 2013 Október 07, 10:28:56 »

nem nem, az ékszijtárcsa fele lejön a másik felét befogod a satuba ekkor felül a turbinát le tudod csavarozni. 36-os crowa  az alap.

Jhajj nem bocs váltottam. Cheesy Főtengely ékszíjtárcsa a kérdés. Ami alatt az utolsó leszedhető motorburkoló lemez van.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68680 Dátum: 2013 Október 07, 09:48:10 »

Értem.  Wink
És ékszíjtárcsa leszedéshez, hol érdemes ellentartani? (Kiszedett motornál.)
nem nem, az ékszijtárcsa fele lejön a másik felét befogod a satuba ekkor felül a turbinát le tudod csavarozni. 36-os crowa  az alap.

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68679 Dátum: 2013 Október 07, 09:29:13 »

ha lejött a nagy anya akkor lejön a turbina és akkor már látszik a burkolatot tartó 2db 6-os anya .

Értem.  Wink
És ékszíjtárcsa leszedéshez, hol érdemes ellentartani? (Kiszedett motornál.)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68678 Dátum: 2013 Október 07, 07:42:35 »


Dinamó egy nagy anyával van rögzítve ha jól emlékszem.

Hengerek alatti lemezt a hengerfej leszedése és a harmonikacsövek leszedése után lehet kivenni.
ha lejött a nagy anya akkor lejön a turbina és akkor már látszik a burkolatot tartó 2db 6-os anya .

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68677 Dátum: 2013 Október 07, 06:56:49 »

<beszúrt kép törölve>

Ezt találtam én is.  Wink


Dinamó egy nagy anyával van rögzítve ha jól emlékszem.

Hengerek alatti lemezt a hengerfej leszedése és a harmonikacsövek leszedése után lehet kivenni.

Akkor a hengerek alattiak maradnak. A dinamót viszont megnézem.  Wink

Köszönöm!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #68676 Dátum: 2013 Október 06, 23:47:43 »

Dinamó lemezét, ill. az utolsó képen látható hengerek alatti lemezt hogyan kell leszedni?


Dinamó egy nagy anyával van rögzítve ha jól emlékszem.

Hengerek alatti lemezt a hengerfej leszedése és a harmonikacsövek leszedése után lehet kivenni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #68675 Dátum: 2013 Október 06, 09:51:21 »


Sajnos a 8 kidörgő tőcsvarból 1 beletört, mivel javasoljátok a kiszedését?
<beszúrt kép törölve>


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #68674 Dátum: 2013 Október 06, 09:04:07 »

kanyarban megtorpan a gépem. az uszohazban lévő benzinszint csinalhatja ? Lehet azon állítani? Nincs előttem a kép
solex 30 Pict 2

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68673 Dátum: 2013 Október 06, 08:43:09 »

No elindult valami, de lenne pár kérdésem, válaszokat előre is köszönöm  Wink:
<beszúrt kép törölve><beszúrt kép törölve>

Sajnos a 8 kidörgő tőcsvarból 1 beletört, mivel javasoljátok a kiszedését?
<beszúrt kép törölve>

Valószínű hogy a régi MÁV-os koccanás hagyatéka hogy a burkolólemez két csavarjának beletörése, mivel ezt nem én okoztam:
<beszúrt kép törölve>

Az ékszíjtárcsa mögötti/alatti lemezt csak az tárcsa leszedése után lehet eltávolítani?
<beszúrt kép törölve>

Dinamó lemezét, ill. az utolsó képen látható hengerek alatti lemezt hogyan kell leszedni?
<beszúrt kép törölve><beszúrt kép törölve>
ékszíjtárcsát le kell szedni  a csavarok meg törnek azon nincs mit csodálkozni .

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #68672 Dátum: 2013 Október 06, 07:20:05 »

kanyarban megtorpan a gépem. az uszohazban lévő benzinszint csinalhatja ? Lehet azon állítani? Nincs előttem a kép

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68671 Dátum: 2013 Október 05, 21:23:48 »

No elindult valami, de lenne pár kérdésem, válaszokat előre is köszönöm  Wink:


Sajnos a 8 kidörgő tőcsvarból 1 beletört, mivel javasoljátok a kiszedését?


Valószínű hogy a régi MÁV-os koccanás hagyatéka hogy a burkolólemez két csavarjának beletörése, mivel ezt nem én okoztam:


Az ékszíjtárcsa mögötti/alatti lemezt csak az tárcsa leszedése után lehet eltávolítani?


Dinamó lemezét, ill. az utolsó képen látható hengerek alatti lemezt hogyan kell leszedni?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 05, 21:38:02 írta tazoli49 »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68670 Dátum: 2013 Október 05, 08:24:17 »

olyan rossz, hogy mindig igazam van.  Kiss
abban nem hogy 2relé van benne Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68669 Dátum: 2013 Október 05, 07:11:20 »

Vili, te vagy az?
úgy látszik fertőző :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68668 Dátum: 2013 Október 04, 21:53:20 »

olyan rossz, hogy mindig igazam van.  Kiss
Vili, te vagy az?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68667 Dátum: 2013 Október 04, 21:07:42 »

Na úgy néz ki a relé szarakodik.
Kivettem visszaraktam műxik.


 Evil

olyan rossz, hogy mindig igazam van.  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #68666 Dátum: 2013 Október 04, 20:08:19 »

Na úgy néz ki a relé szarakodik.
Kivettem visszaraktam műxik.


 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68665 Dátum: 2013 Október 03, 20:08:51 »

pitybá,te honnan hallod ezeket a marhaságokat?
teccett volna továbbtanulni, akkor tudnád :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68664 Dátum: 2013 Október 03, 18:54:30 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68663 Dátum: 2013 Október 03, 17:07:03 »

ha jól tudom az a relé igazándiból kettő relé, úgyhogy simán lehet, hogy megy a vészpillogó, de a sima index nem.
pitybá,te honnan hallod ezeket a marhaságokat?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68662 Dátum: 2013 Október 03, 16:07:24 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68661 Dátum: 2013 Október 03, 12:57:45 »

én meg Wink úgy tudom hogy csak 1 relé van, és ez típushiba,nem bírja a kiképzést, többször behal
amúgy, van esélye hogy csak érintkezési hiba, pici mozgatással "neagyisten" csiszpapir-rézdrótkefe-kontaktspray bevetésével komoly, akár 100%-os javulás érhető el Grin
Vagy aki nem szeret szopni annak 2e ft egy golf 1 relé.  Lips Sealed Bárdinál 1450 Ft.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 03, 13:03:29 írta abes »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68660 Dátum: 2013 Október 03, 12:33:45 »

ha jól tudom az a relé igazándiból kettő relé, úgyhogy simán lehet, hogy megy a vészpillogó, de a sima index nem.
én meg Wink úgy tudom hogy csak 1 relé van, és ez típushiba,nem bírja a kiképzést, többször behal
amúgy, van esélye hogy csak érintkezési hiba, pici mozgatással "neagyisten" csiszpapir-rézdrótkefe-kontaktspray bevetésével komoly, akár 100%-os javulás érhető el Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68659 Dátum: 2013 Október 03, 12:22:41 »

Ha a vészvillogó megy, de az indexek külön-külön oldalanként nem, a kapcsolóhoz menő szál környékén illetve a kapcsoló környékén néznék végig.
ha jól tudom az a relé igazándiból kettő relé, úgyhogy simán lehet, hogy megy a vészpillogó, de a sima index nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68658 Dátum: 2013 Október 03, 10:24:51 »

Az műxik tökéletesen.

 Evil
Ha a vészvillogó megy, de az indexek külön-külön oldalanként nem, a kapcsolóhoz menő szál környékén illetve a kapcsoló környékén néznék végig.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #68657 Dátum: 2013 Október 03, 09:51:18 »

ha van vészvillogó kapcsoló akkor azt rángasd meg ki-be

Az műxik tökéletesen.

 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68656 Dátum: 2013 Október 03, 08:14:10 »

Ha nem műxik az irányjelzőm akkor mi van? Huh
Minden elektromos dolog működik.


 Evil
ha van vészvillogó kapcsoló akkor azt rángasd meg ki-be

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68655 Dátum: 2013 Október 03, 02:42:16 »

Az irányjelzőé?
Nem olyan régi, pár éves.


 Evil
Én ott néznék körül. Vagy relé bocs villogó relé..

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #68654 Dátum: 2013 Október 02, 23:08:50 »

csak egyenesen mehetsz. :-P
relét megnézném okosba'

Hát mentem másfelé is. Grin
Tegnap működött ma nem.
Júniusban csinálta ezt azt másnapra vagy harmadra megjavult.
Relére holnap ránézek.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #68653 Dátum: 2013 Október 02, 23:06:59 »

Kapcsoló.

Az irányjelzőé?
Nem olyan régi, pár éves.


 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 02, 23:09:05 írta wob974 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68652 Dátum: 2013 Október 02, 23:06:16 »

Ha nem műxik az irányjelzőm akkor mi van? Huh
Minden elektromos dolog működik.


 Evil

csak egyenesen mehetsz. :-P
relét megnézném okosba'



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.