www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:54:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1808 1809 1810 1811 1812 [1813] 1814 1815 1816 1817 1818 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176641 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #8115 Dátum: 2006 Október 08, 12:59:39 »

és valki ezt nevezi felujitott motornak!

Mindenki a maga tehetsége szerint ítélkezik.
Neki ez a felújított, majd egy kicsit járódik azt jó lesz az.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8114 Dátum: 2006 Október 08, 12:56:24 »

egy kis érdekesség!!
ma nálam volt/van egy motor ami nem indult még be soha bár felujitott(ez már érdekes)
azon kivol h a szelep be vannk rohadva +meglepi h a fötengely csapágy nem jo méret és zsabályosan tojás alakuan van bent ezáltal az olaj is döl +szorul a motor!!


+szelpeken a rugok össze vissza vannak+lógnak a vezetöben és valki ezt nevezi felujitott motornak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #8113 Dátum: 2006 Október 08, 11:43:42 »

Egyébként is, a különböző helyeken elhelyezett mérőpontokat nem jó összehasonlítani, mert mindegyik más értéket ad, ezek inkább arra jók, hogy ha tudod, hogy 100-zal haladva 75 fokos az olajad, és egyszer valami miatt (araszolás, verseny, emelkedő) 110 fokos, akkor óvatosságra int, hogy ne nyomd tovább.
Nekem is kifejezetten ilyen megfontolasbol lett beapplikalva: legyen egy viszonyitasi pont, amihez kepest sokkal melegebb lett az olaj.
Köszönöm az értékes infokat!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8112 Dátum: 2006 Október 08, 09:45:21 »

A nívópálca végébe elhelyezett mérőponttal az a gond, hogy komolyabb haladásnál a mérőpálca alja nem biztos, hogy olajban van (vagy ez egy hosszított pálca egésza karter aljáig?), mert a nagyobb szívás hatására a kenési helyekről nem jut vissza olyan gyorsan olaj, hogy a szintet tartsa. Ha meg oljapára és kartergáz hőmérsékletet mér akkor hamar beleszaladunk a 150-be...

ez olyan módon van megoldva, hogy állíthatod, meddig lógjon bele az olajba.
van egy csavaros-távtartós megoldás rajta.

ha akarod az aljáig benyomod, ha nem akarod, akkor az olajpára hőmésékletét méri.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8111 Dátum: 2006 Október 08, 08:46:34 »

Az olajhűtő felé semmilyen termoszelep nincs, mindössze egy nyomáskorlátozó szelep, ami kb. 6 barnal kinyit, hogy ne menjen nagyobb nyomás a hűtőre. Nyilván az olaj viszkozitás-változása a hőmérséklet emelkedésével úgy befolyásolja a nyomást, hogy meleg oljanál majdem miinden mennyiség a hűtő felé megy.

Ami pedig az olaj hőfokot illeti, a 75-80 fok 100-as tempónál pontosan tökéletes, a 100-110 fok lehet valami nyári hajszánál és semmiképpen ne menjen az olajhőfok itt, a teknőben mérve 130-140 fok fölé.

Az olajhőfok eloszlása a kenési helyeken olyan, hogy egyes helyeken pillanatnyilag a 160 fokot is elérheti (csapágyak, szelepszárak), de ahol nagy menniységben van jelen, pl. karter ott 80-100 fok között kell lenni egy utazótempónál.

A jeldót több helyre el lehet tenni, nekem a kiegészítő karter hátsó felében van, szerintem a te helyed a legjobb, ott gyakorlatilag azt méri, amit az olajszivattyú szív.

A Maresz féle megoldás is hibádzik, mert ott meg nincs nagy olajáram, mert egy "zsákutcában" mér. Ráadásul az inkább egy közvetett adat, hogy milyen olaj megy a hűtőhöz a felső olajjáratban. Nem azt mondom, hogy nem mondd semmit, viszonyítási alapnak jó.

A nívópálca végébe elhelyezett mérőponttal az a gond, hogy komolyabb haladásnál a mérőpálca alja nem biztos, hogy olajban van (vagy ez egy hosszított pálca egésza karter aljáig?), mert a nagyobb szívás hatására a kenési helyekről nem jut vissza olyan gyorsan olaj, hogy a szintet tartsa. Ha meg oljapára és kartergáz hőmérsékletet mér akkor hamar beleszaladunk a 150-be...


Egyébként is, a különböző helyeken elhelyezett mérőpontokat nem jó összehasonlítani, mert mindegyik más értéket ad, ezek inkább arra jók, hogy ha tudod, hogy 100-zal haladva 75 fokos az olajad, és egyszer valami miatt (araszolás, verseny, emelkedő) 110 fokos, akkor óvatosságra int, hogy ne nyomd tovább.
ez sem az én technikám vdo!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #8110 Dátum: 2006 Október 08, 08:40:46 »

Nekem a jelado a blokk hatso felen van, ott ahol a typ3-asnak van az olajbetolto fedele. Aranylag lent, es nem log ki lefele (se nem kapja dirketbe a menetszel).
Az olajnyomas gombanal nekem az elosztoba a muszer es az idiota lampa nyomasjeladoja van berakva. (azt irtak sokan a thesamban, hogy a ketkivezetos - muszer es idiota - nyomasjeladok idiota kivezetese nem a legjobb, ezert anno inkabb egykivezeteses jeladokat vettem elosztoval a gyari idiota melle)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8109 Dátum: 2006 Október 08, 07:52:02 »

Mas...
Merki Pista batyam gyonyoru szepen beapplikalta az olajhofk-jeladot: az olajleereszto csavar helyere, egy rez-kozbetettel megoldva.
Normalis az, ha 90-100 km/h-as temponal az olajhofok 75-80°C kozott mozog? Mintha Stunt 100-110°C-rol tett volna emlitest.
Vagy nem zar a termoszelep/gomba az olajhuto fele es egyszeruen tulhuti az olajat?
Azert a biztonsag kedveert holnap a melohelyen ramerek egy digit-homerovel, amelyen van tapinto-erzekelo.

Az olajhűtő felé semmilyen termoszelep nincs, mindössze egy nyomáskorlátozó szelep, ami kb. 6 barnal kinyit, hogy ne menjen nagyobb nyomás a hűtőre. Nyilván az olaj viszkozitás-változása a hőmérséklet emelkedésével úgy befolyásolja a nyomást, hogy meleg oljanál majdem miinden mennyiség a hűtő felé megy.

Ami pedig az olaj hőfokot illeti, a 75-80 fok 100-as tempónál pontosan tökéletes, a 100-110 fok lehet valami nyári hajszánál és semmiképpen ne menjen az olajhőfok itt, a teknőben mérve 130-140 fok fölé.

Az olajhőfok eloszlása a kenési helyeken olyan, hogy egyes helyeken pillanatnyilag a 160 fokot is elérheti (csapágyak, szelepszárak), de ahol nagy menniységben van jelen, pl. karter ott 80-100 fok között kell lenni egy utazótempónál.

A jeldót több helyre el lehet tenni, nekem a kiegészítő karter hátsó felében van, szerintem a te helyed a legjobb, ott gyakorlatilag azt méri, amit az olajszivattyú szív.

A Maresz féle megoldás is hibádzik, mert ott meg nincs nagy olajáram, mert egy "zsákutcában" mér. Ráadásul az inkább egy közvetett adat, hogy milyen olaj megy a hűtőhöz a felső olajjáratban. Nem azt mondom, hogy nem mondd semmit, viszonyítási alapnak jó.

A nívópálca végébe elhelyezett mérőponttal az a gond, hogy komolyabb haladásnál a mérőpálca alja nem biztos, hogy olajban van (vagy ez egy hosszított pálca egésza karter aljáig?), mert a nagyobb szívás hatására a kenési helyekről nem jut vissza olyan gyorsan olaj, hogy a szintet tartsa. Ha meg oljapára és kartergáz hőmérsékletet mér akkor hamar beleszaladunk a 150-be...


Egyébként is, a különböző helyeken elhelyezett mérőpontokat nem jó összehasonlítani, mert mindegyik más értéket ad, ezek inkább arra jók, hogy ha tudod, hogy 100-zal haladva 75 fokos az olajad, és egyszer valami miatt (araszolás, verseny, emelkedő) 110 fokos, akkor óvatosságra int, hogy ne nyomd tovább.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8108 Dátum: 2006 Október 07, 22:51:45 »

dobnal nekem egy kepet rola?
 

miért nem a nívópálcás megoldást választod ? az a tutti ! van VDO pálca is jeladóval.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8107 Dátum: 2006 Október 07, 22:44:07 »

dobnal nekem egy kepet rola?
 

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #8106 Dátum: 2006 Október 07, 20:25:47 »

szerintem az olaj keringési járatába kel rekni ergo nekm van egy közbetétem ami az olajnyomás gombát ossza meg!
dobnal nekem egy kepet rola?
 
1303LS
« Hozzászólás #8105 Dátum: 2006 Október 07, 19:59:36 »

Nekem hogy lehetne egy ilyenem?
 Wink
SZVSZ egy esztergályozó művész pár perc alatt összedob egy ilyet, ha viszel neki egy olajgombát abból mindent fog kb tudni.
matchbox
« Hozzászólás #8104 Dátum: 2006 Október 07, 19:30:54 »

szerintem az olaj keringési járatába kel rekni ergo nekm van egy közbetétem ami az olajnyomás gombát ossza meg!
Nekem hogy lehetne egy ilyenem?
 Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8103 Dátum: 2006 Október 07, 17:00:40 »

szerintem az olaj keringési járatába kel rekni ergo nekm van egy közbetétem ami az olajnyomás gombát ossza meg!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8102 Dátum: 2006 Október 07, 16:29:37 »

Mas...
Merki Pista batyam gyonyoru szepen beapplikalta az olajhofk-jeladot: az olajleereszto csavar helyere, egy rez-kozbetettel megoldva.
Normalis az, ha 90-100 km/h-as temponal az olajhofok 75-80°C kozott mozog? Mintha Stunt 100-110°C-rol tett volna emlitest.
Vagy nem zar a termoszelep/gomba az olajhuto fele es egyszeruen tulhuti az olajat?
Azert a biztonsag kedveert holnap a melohelyen ramerek egy digit-homerovel, amelyen van tapinto-erzekelo.

a gömbölyű busznál volt nekem hasonló jelenség
a jeladót a benzinpumpa helyére raktuk be (2 lityis mociról van szó) és azt produkálta, hogy álló helyzetben szépen mutatta a hőfokot, de menet közben pillanatok alatt lehült 70 fok alá
végül azt az elméletet alakítottam ki, hogy menet közben a blokk azon része telibe kapja a menetszelet és egyszerűen ennyire lehül

ezután raktuk át a jeladót a hengerfejbe és ott állandóan jó értékeket láttam

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #8101 Dátum: 2006 Október 07, 15:48:26 »


 az olajleereszto csavar helyere, egy rez-kozbetettel megoldva.

Nem lóg az nagyon ki?
Közbetét+gomba.Kép nincs róla?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8100 Dátum: 2006 Október 07, 15:44:42 »

Mas...
Merki Pista batyam gyonyoru szepen beapplikalta az olajhofk-jeladot: az olajleereszto csavar helyere, egy rez-kozbetettel megoldva.
Normalis az, ha 90-100 km/h-as temponal az olajhofok 75-80°C kozott mozog? Mintha Stunt 100-110°C-rol tett volna emlitest.
Vagy nem zar a termoszelep/gomba az olajhuto fele es egyszeruen tulhuti az olajat?
Azert a biztonsag kedveert holnap a melohelyen ramerek egy digit-homerovel, amelyen van tapinto-erzekelo.

az övé nem a gyári helyre ment be ? mert a karter alján szerintem azért hűvösebb az olaj, mint a járatokban.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
matchbox
« Hozzászólás #8099 Dátum: 2006 Október 07, 14:57:13 »

Mas...
Merki Pista batyam gyonyoru szepen beapplikalta az olajhofk-jeladot: az olajleereszto csavar helyere, egy rez-kozbetettel megoldva.
Normalis az, ha 90-100 km/h-as temponal az olajhofok 75-80°C kozott mozog? Mintha Stunt 100-110°C-rol tett volna emlitest.
Vagy nem zar a termoszelep/gomba az olajhuto fele es egyszeruen tulhuti az olajat?
Azert a biztonsag kedveert holnap a melohelyen ramerek egy digit-homerovel, amelyen van tapinto-erzekelo.
1303LS
« Hozzászólás #8098 Dátum: 2006 Október 07, 14:56:05 »

2 eve meg az oreg benzincsobol ugy folyt a le, hogy 50 km alatt kb. 10 liter folyt el => a Vedo-angyalom izzadhatott rendesen!
Hát igen a benzincsövek időnkénti cseréje sok kellemetlenségtől meg tud óvni.
Nem is olyan rég lett ugye eladva ingyen egy kiégett bogi.  Cry
Benzincsőből meg nincs 1000Ft a nagyon jó minőségű sem, szóval kár spórolni rajta.
Ahol meg benzinszag van ott van benzin is és ahhoz már csak szikra kel....  Undecided
matchbox
« Hozzászólás #8097 Dátum: 2006 Október 07, 14:52:40 »



Elől nincs szag csak a motornál Huh
2 eve meg az oreg benzincsobol ugy folyt a le, hogy 50 km alatt kb. 10 liter folyt el => a Vedo-angyalom izzadhatott rendesen!
matchbox
« Hozzászólás #8096 Dátum: 2006 Október 07, 14:50:39 »



Elől nincs szag csak a motornál Huh

Engem mar szivattyuzott meg az AC pumpa: a bementi rez cso nem volt elegge kellemesen benyomva, ezert ott csopogott a le - majdnem kigyulladtam.
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #8095 Dátum: 2006 Október 07, 14:02:44 »



semmit nem találok(látok)
keresem tovább



Elől nincs szag csak a motornál Huh
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #8094 Dátum: 2006 Október 07, 14:00:53 »

nem csoda, pillanatok alatt elpárolog, mikor lyukas volt a tankom, 10 liter elfolyt nyom nélkül...



semmit nem találok(látok)
keresem tovább
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8093 Dátum: 2006 Október 06, 15:52:27 »

Egy szellőzőcső a csomagtérfedél pereme alatt, a szélvédő előtt is kell menjen, asszem a cső vége valahol le kell menjen a tank alatti térbe, hogy ne a csomagtérbe szuszogjon. Asszem...
Szóval mintha núgy láttam volna valami képen, vagy zsír bogáron.
Van ilyen cső, de sokan nem veszik a fáradtságoz bekötni... Szuszogó cső egyébként a tank /szembenállva a bogárral/ jobb oldalán van, a bal oldali a beöntőcsonkról indul.

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8092 Dátum: 2006 Október 06, 14:58:13 »

NGA!

Vedd meg!  Evil Evil Evil
Fiúk!

Billnél valami flexes buli készül!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Holló
« Hozzászólás #8091 Dátum: 2006 Október 06, 13:42:50 »

megint köszi a segítséget
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8090 Dátum: 2006 Október 06, 11:08:43 »

NGA!

Vedd meg!  Evil Evil Evil  Vedd meg!  Evil Evil Evil  Vedd meg!  Evil Evil Evil  Vedd meg!  Evil Evil Evil  Vedd meg!  Evil Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 06, 18:34:55 írta Bill »
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8089 Dátum: 2006 Október 06, 11:05:07 »

NGA:
Mint a 100.000Km-es plaketted beszállítója, ellenzem az eladási szándékodat.
Ha ez kevés, akkor mondd meg mennyi hitelt vegyek fel, hogy visszavásárolhassam a plakettet, egy autóba csomagolva? Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8088 Dátum: 2006 Október 06, 09:55:07 »

én meg azt érzem, ha tele vagy elég ha félig van a tank, és balra kanyarodok, baromi erős benzinszag lesz.
ennek egyik oka, hogy a tankbeöntő sapi (új, parafa alátétes) kb 10 le és rácsavarást bírt ki, míg a tömítés el nem szakadt. de ezt már megoldottam.
viszont még mindig érezni kicsit. a beöntőnél belül van vagy 4 bilincs a toldásoknál. azokat már nem tudom jobban meghúzni, de szerintem ott szivárog kifele kicsit Sad

Nálam is ez játszik, a beöntő csöveket nézem meg vmikor...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8087 Dátum: 2006 Október 06, 09:48:47 »

tank és a betöltő közti összekötő cső is ok? nemtudom, Bogin is van egy "lélegző" cső valahol? sosem néztem, de onnan is jöhet elvileg, bár nem túl erősen. folyást mindenhol nézted? benzincső csere? folyásnyomok nem feltétlen látszódnak

nekem a tankjeladó alatti tömítés volt elfáradva, ugyhoyg főleg teli tnaknál ( na iylen ritkán volt:D) szivárgot tki rjata a benzin fölül.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8086 Dátum: 2006 Október 06, 09:47:40 »

Nos, ez a szuszogó cső kimegy a kerékjárati dobba, de ennek ellenére érzem, ha tankolok....
én meg azt érzem, ha tele vagy elég ha félig van a tank, és balra kanyarodok, baromi erős benzinszag lesz.
ennek egyik oka, hogy a tankbeöntő sapi (új, parafa alátétes) kb 10 le és rácsavarást bírt ki, míg a tömítés el nem szakadt. de ezt már megoldottam.
viszont még mindig érezni kicsit. a beöntőnél belül van vagy 4 bilincs a toldásoknál. azokat már nem tudom jobban meghúzni, de szerintem ott szivárog kifele kicsit Sad
Holló
« Hozzászólás #8085 Dátum: 2006 Október 06, 08:40:48 »

kérdés
tegnep autókáztunk egy csomót és egy lassításnál halk, zavaró hang jött az első fékek valamelyikétől.
csak egyszer lehetet hallani, aztán nem volt hang. visszont felkeményedett a fék és 5 kilóméter után már fogot is
fordultam egy éleset fékezve és vissza állt minden a régire és azóta is jó, de a szervódobon lett egy olajfolyás.
mi lehet ez?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8084 Dátum: 2006 Október 06, 08:37:21 »

Ugyanaz a javaslatom, mint San7-nek. Nézd végig a beömlő könyök csatlakozásait: jól vannak-e összedugva, illetve nem feszül-e, a bilincsek meg vannak-e húzva?

OK! Rendben! Köszi!
Bár asszem ezeket már végignézte a Miki....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8083 Dátum: 2006 Október 06, 08:28:47 »

Nos, ez a szuszogó cső kimegy a kerékjárati dobba, de ennek ellenére érzem, ha tankolok....
Ugyanaz a javaslatom, mint San7-nek. Nézd végig a beömlő könyök csatlakozásait: jól vannak-e összedugva, illetve nem feszül-e, a bilincsek meg vannak-e húzva?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8082 Dátum: 2006 Október 06, 08:16:11 »

Egy szellőzőcső a csomagtérfedél pereme alatt, a szélvédő előtt is kell menjen, asszem a cső vége valahol le kell menjen a tank alatti térbe, hogy ne a csomagtérbe szuszogjon. Asszem...
Szóval mintha núgy láttam volna valami képen, vagy zsír bogáron.

Nos, ez a szuszogó cső kimegy a kerékjárati dobba, de ennek ellenére érzem, ha tankolok....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8081 Dátum: 2006 Október 06, 08:06:42 »


öööö... ezt akartam mondani én is...
Ráadásul, ha telepakolom Öcsisajtot, akkor benne is érezni egy kicsit.... néha nagyon.... de még a Szabó Miki sem tudott okosat mondani...
vagy csak a szuszogó csőröl jöhet vissza a szag???
Egy szellőzőcső a csomagtérfedél pereme alatt, a szélvédő előtt is kell menjen, asszem a cső vége valahol le kell menjen a tank alatti térbe, hogy ne a csomagtérbe szuszogjon. Asszem...
Szóval mintha núgy láttam volna valami képen, vagy zsír bogáron.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8080 Dátum: 2006 Október 06, 07:21:34 »

nem csoda, pillanatok alatt elpárolog, mikor lyukas volt a tankom, 10 liter elfolyt nyom nélkül...


öööö... ezt akartam mondani én is...
Ráadásul, ha telepakolom Öcsisajtot, akkor benne is érezni egy kicsit.... néha nagyon.... de még a Szabó Miki sem tudott okosat mondani...
vagy csak a szuszogó csőröl jöhet vissza a szag???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8079 Dátum: 2006 Október 06, 07:19:13 »

lassan 3 hete áll a garázsban és nincsenek nyomok
nem csoda, pillanatok alatt elpárolog, mikor lyukas volt a tankom, 10 liter elfolyt nyom nélkül...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8078 Dátum: 2006 Október 06, 07:11:35 »

Na ma kipróbáltam a 6-os uton a Typ3-at. Még mindig remeg egy kicsit a lábam tőle. 160-nál még gyorsult elég rendesen...
Fogalmam sincs mit tegyek ezekután...

Megmondjam?
Szép nagy levegő be, nagy levegő ki és szépen odamész a Bogaradhoz, egy leheletnyi mozdulattal lesöpröd róla a rászállt port, kinyitod az ajtót, lehelletfinoman becsukod, elfordítod a gyújtásban a kulcsot, élvezed egy kicsit a finom kis alapjáratot és büszkén krúzolsz egy kört a városban....
vagy kettőt.... és bezsebeled az elismerő pillantásokat!
Kábé!
Megfelel?????????
Szerintem: igen!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #8077 Dátum: 2006 Október 05, 23:46:51 »

BlackP mondja jól: nézd végig a beöntő könyöknél az összetéteket, nekem is bűzlött már, de igazítás után mexűnt


köszi majd megnézem az még kimaradt
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8076 Dátum: 2006 Október 05, 23:39:17 »

kipucoltuk
BlackP mondja jól: nézd végig a beöntő könyöknél az összetéteket, nekem is bűzlött már, de igazítás után mexűnt

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1808 1809 1810 1811 1812 [1813] 1814 1815 1816 1817 1818 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.