www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:15:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154489 alkalommal)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #68715 Dátum: 2013 Október 15, 12:25:08 »


Jó kis videó, kár hogy ott van egy vágás ahol a kiszedéssel makettkodik csávó
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68714 Dátum: 2013 Október 15, 12:10:43 »

Hali!

Hogyan kell kiszedni egy hátsó féltengelyt a helyéről (nedves). köszi!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=yKHv8RKrX6k#t=228

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #68713 Dátum: 2013 Október 15, 12:05:15 »

Hali!

Hogyan kell kiszedni egy hátsó féltengelyt a helyéről (nedves). köszi!
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #68712 Dátum: 2013 Október 15, 07:50:12 »

viszi a homokosoknak Evil
Szódás lesz a homokos_kíváncsi is vagyok hogyan müxik

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68711 Dátum: 2013 Október 14, 22:25:49 »

beQrtad a dobozba, aztán cső?
reméltem, hogy csiszi, festés, összerakás.
most itt hagytál felizgatva... :-)
viszi a homokosoknak Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68710 Dátum: 2013 Október 14, 22:10:38 »

Hétvégi SZMB:

A rozsdamarta fékredszer bontogatása:

beQrtad a dobozba, aztán cső?
reméltem, hogy csiszi, festés, összerakás.
most itt hagytál felizgatva... :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68709 Dátum: 2013 Október 14, 20:43:38 »

Ahelyett, hogy vespáztál volna egy jót.  Wink

Sorry, de az oldalborda másképp intézte. ezen a hétvégén bepótolom. Wink

VW 1300  1968.06.
1303LS
« Hozzászólás #68708 Dátum: 2013 Október 14, 20:40:17 »

Hétvégi SZMB:

A rozsdamarta fékredszer bontogatása:

Ahelyett, hogy vespáztál volna egy jót.  Wink
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68707 Dátum: 2013 Október 14, 20:14:35 »

Hétvégi SZMB:

A rozsdamarta fékredszer bontogatása:


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68706 Dátum: 2013 Október 14, 11:41:15 »

Mivel bírod a nyelvet, itt egy link:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=524428

Koszi!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68705 Dátum: 2013 Október 14, 11:39:36 »

Mivel bírod a nyelvet, itt egy link:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=524428

Olajtukros levegoszurobe mennyi olajat kell tolteni ? En nem latok benne jelzest...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68704 Dátum: 2013 Október 14, 11:35:13 »

Olajtukros levegoszurobe mennyi olajat kell tolteni ? En nem latok benne jelzest...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68703 Dátum: 2013 Október 08, 21:56:38 »

Esetleg valami ajanlas anyagbol? Pl en nezegettem az Stp termekeit, de horror ar foleg ha 7 nm+4nm a padlora...

Dynamat Dynapad le, Dynaliner 0,32 van nekem fenn.Nem volt olcsó de 6 éve fenn van, nem esett le napsütében fagyban sem.Meg valamikor van akcio belöle....

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #68702 Dátum: 2013 Október 08, 21:46:09 »

Emlékeimben 7 nm vettem fel és a padlora még 4-et.

Esetleg valami ajanlas anyagbol? Pl en nezegettem az Stp termekeit, de horror ar foleg ha 7 nm+4nm a padlora...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68701 Dátum: 2013 Október 08, 21:40:05 »

Hallo!

Szigetelni szeretnem belulrol a bogarat hang es ho szempontjabol, de nem tudom hany negyzetmeter anyag kellhet hozza?! Ha otthon lennek megmernem, de valaki nem tudja sacc/kb mekkora lehet a femfelulete a bogar utasternek? Padlo, ajtok, oldalfal, kerekiv, teto minden egyben?
Emlékeimben 7 nm vettem fel és a padlora még 4-et.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #68700 Dátum: 2013 Október 08, 21:36:48 »

Hallo!

Szigetelni szeretnem belulrol a bogarat hang es ho szempontjabol, de nem tudom hany negyzetmeter anyag kellhet hozza?! Ha otthon lennek megmernem, de valaki nem tudja sacc/kb mekkora lehet a femfelulete a bogar utasternek? Padlo, ajtok, oldalfal, kerekiv, teto minden egyben?
Lazlow
« Hozzászólás #68699 Dátum: 2013 Október 08, 16:34:08 »

Köszönöm!
Az utóbbi olcsóbb verzió a nyerő. Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68698 Dátum: 2013 Október 08, 16:29:16 »

Köszönöm, erre én is gondoltam. De mint írtad, ez nem a legszebb megoldás. Sad Ezért javítanám inkább persellyel.


Vagy átmenő csavar vagy helicoil.

http://www.metker.hu/category/helicoil/?gclid=COOphbK5h7oCFQ0Q3godWTsABg

Olcsóbb: http://nagycsavar.unas.hu/spl/786804/Menetjavito-betetek-furok
Lazlow
« Hozzászólás #68697 Dátum: 2013 Október 08, 16:24:44 »

Ilyet piciben hol találok (olyat ami nem szettben van)? Webshopokat néztem de semmi...

És akkor a termék.
Csak megtaláltam a képet.  Cheesy

Lazlow
« Hozzászólás #68696 Dátum: 2013 Október 08, 16:23:37 »

Köszönöm, erre én is gondoltam. De mint írtad, ez nem a legszebb megoldás. Sad Ezért javítanám inkább persellyel.

nem a legszebb, de vághatsz rá nagyobb menetet és akkor az nagyobb átmérőjű csavar lesz..


1303LS
« Hozzászólás #68695 Dátum: 2013 Október 08, 16:17:28 »

És akkor a termék.
Csak megtaláltam a képet.  Cheesy


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68694 Dátum: 2013 Október 08, 16:09:12 »

Sziasztok!

nem a legszebb, de vághatsz rá nagyobb menetet és akkor az nagyobb átmérőjű csavar lesz..
Lazlow
« Hozzászólás #68693 Dátum: 2013 Október 08, 16:06:01 »

Sziasztok!
Karbi házhoz menetjavító perselyt hol találok? Neten kerestem de ilyen kicsit nem találtam, meg ami volt az javítókészlet része volt. Most pucoltam volna le a régi tömítés maradványait, hogy újjal rakjam össze és akkor láttam, hogy az egyik menet meg van szakadva.  Undecided  Valószínűleg akkor szakad ki amikor kitekertem a csavart, pedig nagyon óvatos voltam. Íme a probléma:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszi!

Üdvw: Laci
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #68692 Dátum: 2013 Október 08, 13:08:48 »

Minden egyéb működik?
Nézd meg, hogy a fényváltó relé kap-e tápot (kapcsolási rajzot találsz a neten, figyelj az évjáratra), illetve mozgasd meg kicsit.
Nekem úgy tűnik, hogy az a "jel" nem jön létre, hogy ég a tompított világítás (ilyenkor csak villantani lehet a reflektorral), viszont azt nem látom, ennek mi köze lehet a gyújtáskapcsolóhoz.



A gyújtáskapcsoló cserét csak azért írtam, mivel azzal volt gond eredetileg és a kormány újra összerakás után jelentkezett ez a probléma.
Egyébként minden más működik rendesen.

Köszi a segítséget, meg fogom nézni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68691 Dátum: 2013 Október 08, 12:01:37 »

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Volt egy gyújtáskapcsoló elektromos rész csere. Utána ahogy visszaraktam a kormányt a fényszóróm nem igazán akar működni.
Rákapcsolom világít, viszont amikor elengedem visszaugrik. (Index működik)
Több szét és újra összerakás után is ez a helyzet...

Valakinek esetleg ötlet?

Köszi előre is!

tehát a tompított fény működik csak a reflektor nem marad felkapcsolva csak amíg húzod a kart?
akkor lehet hogy a refi reléjéről lejött az egyik vezeték és nem érzi hogy a tompított már ég
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68690 Dátum: 2013 Október 08, 11:56:42 »

Minden egyéb működik?
Nézd meg, hogy a fényváltó relé kap-e tápot (kapcsolási rajzot találsz a neten, figyelj az évjáratra), illetve mozgasd meg kicsit.
Nekem úgy tűnik, hogy az a "jel" nem jön létre, hogy ég a tompított világítás (ilyenkor csak villantani lehet a reflektorral), viszont azt nem látom, ennek mi köze lehet a gyújtáskapcsolóhoz.

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Volt egy gyújtáskapcsoló elektromos rész csere. Utána ahogy visszaraktam a kormányt a fényszóróm nem igazán akar működni.
Rákapcsolom világít, viszont amikor elengedem visszaugrik. (Index működik)
Több szét és újra összerakás után is ez a helyzet...

Valakinek esetleg ötlet?

Köszi előre is!

Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #68689 Dátum: 2013 Október 08, 11:45:51 »

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Volt egy gyújtáskapcsoló elektromos rész csere. Utána ahogy visszaraktam a kormányt a fényszóróm nem igazán akar működni.
Rákapcsolom világít, viszont amikor elengedem visszaugrik. (Index működik)
Több szét és újra összerakás után is ez a helyzet...

Valakinek esetleg ötlet?

Köszi előre is!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #68688 Dátum: 2013 Október 07, 23:35:24 »

venni nem lehet valahol ilyesmit? vagy mennyiért csinálnál esetleg többet? biztos lenne rá vevő, én biztos. Wink

Laposvas (erosebb) ket furattal(olyan tavolsagban, ahol aket nyilas van az ekszijtarcsan)

Ket hosszabb 8-as koruli csavar.

Ket anya (csavarra passzolo)

Ket szelesebb alatet.

Egy krovafej a kozepso kitamasztashoz.  

Hasznalata gondolom evidens...

Anyagkoltsege cirka egy szazas. 


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68687 Dátum: 2013 Október 07, 21:34:49 »

3973 Ft
hát ezzel nehéz ékszijtárcsát leszedni Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68686 Dátum: 2013 Október 07, 21:13:12 »

venni nem lehet valahol ilyesmit? vagy mennyiért csinálnál esetleg többet? biztos lenne rá vevő, én biztos. Wink
3973 Ft

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

1303LS
« Hozzászólás #68685 Dátum: 2013 Október 07, 19:54:13 »

Ez meg egy szar. Leglábbis a berohadt, beletört kipuf csavarhoz. Menetjavító betét lesz a megoldás...
Legutóbb a poloból szedtem ki 2db-ot ilyennel.
Pont azután, hogy a nagy tapasztalattal rendelkező szerelő barátom kiröhögött, hogy ez .......... Pontok helyére a Te szöveged illesztendő.
Kb mire hazaért tőlem hívtam, hogy kint az első, kb "0" verejtékkel a homlokomon. Még 10 perc és a második is kint volt.
Persze szerencse is mozgatja  a világot előre.  Cheesy
1. A kipu tőcsavarok berohadása általában kisebb, mint a tömítés alatt levegővel érintkező rész oxidációja. Öreg sokéves összeszerelt dolgokról beszélünk.
Ott szépen elrohad a csavar és simán elvékonyodik. Ha most történt a baleset akkor jó eséllyel a betört darab könnyedén kijön. Ha belegondolsz az "üzemszerűen" nincs is meghúzva, hiszen tőcsavar, nem funkcionális elvárás a furatba behúzás nyomatékkal. Tehát ha leszakdat a felső része elvileg "lötyög" a furatában.
2. nem a brutál vastagot kell használni, hanem a finom vékonyat, hogy maradjon húsa a csavarnak, ne feszítsd bele a lukba mikor betekered a kúpot.


3. Acélcsavart az aluból szépen kifúrni, hogy kevés sérüljön a fej anyagából nehéz lesz. Mindenképpen megpróbálnám mielőtt nagy szívásba kergetném magam.

De természetesen mindenki maga dönti el merre indul.  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 07, 19:55:53 írta 1303LS »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68684 Dátum: 2013 Október 07, 19:36:10 »

<beszúrt kép törölve>

Ez meg egy szar. Leglábbis a berohadt, beletört kipuf csavarhoz. Menetjavító betét lesz a megoldás...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68683 Dátum: 2013 Október 07, 13:19:28 »

a főtengely ékszíjtárcsa csavarja nem szokott nagyon megtépve lenni . én légkulcsolok de előfordul hogy elkezded visszafele forgatni és lejön, ha nem akkor fogaskoszorú, vagy kuplungfelfogó csavarnál ,de szerintem átdugsz egy csavarhúzót az ékszíjtárcsán és megindul .Viszont az ékszíjtárcsát normálisan kell lehúzni mert azt könnyű szétbaszni.
én ilyet csináltam :
venni nem lehet valahol ilyesmit? vagy mennyiért csinálnál esetleg többet? biztos lenne rá vevő, én biztos. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68682 Dátum: 2013 Október 07, 10:46:16 »

Jhajj nem bocs váltottam. Cheesy Főtengely ékszíjtárcsa a kérdés. Ami alatt az utolsó leszedhető motorburkoló lemez van.
a főtengely ékszíjtárcsa csavarja nem szokott nagyon megtépve lenni . én légkulcsolok de előfordul hogy elkezded visszafele forgatni és lejön, ha nem akkor fogaskoszorú, vagy kuplungfelfogó csavarnál ,de szerintem átdugsz egy csavarhúzót az ékszíjtárcsán és megindul .Viszont az ékszíjtárcsát normálisan kell lehúzni mert azt könnyű szétbaszni.
én ilyet csináltam :

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68681 Dátum: 2013 Október 07, 10:28:56 »

nem nem, az ékszijtárcsa fele lejön a másik felét befogod a satuba ekkor felül a turbinát le tudod csavarozni. 36-os crowa  az alap.

Jhajj nem bocs váltottam. Cheesy Főtengely ékszíjtárcsa a kérdés. Ami alatt az utolsó leszedhető motorburkoló lemez van.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68680 Dátum: 2013 Október 07, 09:48:10 »

Értem.  Wink
És ékszíjtárcsa leszedéshez, hol érdemes ellentartani? (Kiszedett motornál.)
nem nem, az ékszijtárcsa fele lejön a másik felét befogod a satuba ekkor felül a turbinát le tudod csavarozni. 36-os crowa  az alap.

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68679 Dátum: 2013 Október 07, 09:29:13 »

ha lejött a nagy anya akkor lejön a turbina és akkor már látszik a burkolatot tartó 2db 6-os anya .

Értem.  Wink
És ékszíjtárcsa leszedéshez, hol érdemes ellentartani? (Kiszedett motornál.)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68678 Dátum: 2013 Október 07, 07:42:35 »


Dinamó egy nagy anyával van rögzítve ha jól emlékszem.

Hengerek alatti lemezt a hengerfej leszedése és a harmonikacsövek leszedése után lehet kivenni.
ha lejött a nagy anya akkor lejön a turbina és akkor már látszik a burkolatot tartó 2db 6-os anya .

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68677 Dátum: 2013 Október 07, 06:56:49 »

<beszúrt kép törölve>

Ezt találtam én is.  Wink


Dinamó egy nagy anyával van rögzítve ha jól emlékszem.

Hengerek alatti lemezt a hengerfej leszedése és a harmonikacsövek leszedése után lehet kivenni.

Akkor a hengerek alattiak maradnak. A dinamót viszont megnézem.  Wink

Köszönöm!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #68676 Dátum: 2013 Október 06, 23:47:43 »

Dinamó lemezét, ill. az utolsó képen látható hengerek alatti lemezt hogyan kell leszedni?


Dinamó egy nagy anyával van rögzítve ha jól emlékszem.

Hengerek alatti lemezt a hengerfej leszedése és a harmonikacsövek leszedése után lehet kivenni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.