www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:52:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175472 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68955 Dátum: 2013 November 04, 21:03:13 »

Ez egy 73-as 1303. A fogasléc nem lesz jó hozzá.

Meg a lemezlengőkar sem. Nem véletlenül más a bekötési pontja. Más a kerékdőlés és más helyen fordul el a gólyaláb a tengelycsonkkal, teljesen mások a kormányzási tulajdonságai is. A fogasléc csak 75-től volt, annak a bódé tűzfala is más, mint az azelőttieknek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68954 Dátum: 2013 November 04, 21:02:06 »

Ez egy 73-as 1303. A fogasléc nem lesz jó hozzá.


Ez jó hír Undecided

És a lemezlengőkart próbáljuk meg betenni, és a peremet kicsit fölhajtani vagy az is felejtős, mert szarul fog állni a futómű?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68953 Dátum: 2013 November 04, 20:56:52 »

Ez egy 73-as 1303. A fogasléc nem lesz jó hozzá.

Nekem meg ilyen:


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68952 Dátum: 2013 November 04, 20:55:50 »

A fogasléces kormányműhöz megint más alvázfej jár.....

Lemezlengőkarost akarok. Ahhoz van gólyalában, lengéscsillapítóm, fogasléces kormányművem.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68951 Dátum: 2013 November 04, 20:53:21 »

Tudvalevő, hogy elvből nem értek egyet Vilivel, de most igazat mondott, 2 nap alatt már másodszor, így csak egy képpel szeretném kiegészíteni, ez a 74-es 03-as alváza.

Nekem meg ilyen:



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68950 Dátum: 2013 November 04, 20:48:08 »

Volt egy 1303-as bódém alvázzal, amit homokszórattam.
Azon pl. 2 lukas fej van, de vaslengőkaros futómű volt alatta.
Biztos nem gyarilag...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68949 Dátum: 2013 November 04, 20:45:30 »

Kétlukas 303, 1 lukas 302.
Tudvalevő, hogy elvből nem értek egyet Vilivel, de most igazat mondott, 2 nap alatt már másodszor, így csak egy képpel szeretném kiegészíteni, ez a 74-es 03-as alváza.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68948 Dátum: 2013 November 04, 20:36:11 »

73-as modell alváza megegyezik a 02-esével, vegyél hozzá vas-lengőkaros gólyalábat.
Lemezlengőkarost akarok. Ahhoz van gólyalában, lengéscsillapítóm, fogasléces kormányművem.
1303LS
« Hozzászólás #68947 Dátum: 2013 November 04, 20:35:59 »

Volt egy 1303-as bódém alvázzal, amit homokszórattam.
Azon pl. 2 lukas fej van, de vaslengőkaros futómű volt alatta.
Kétlukas 303, 1 lukas 302.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68946 Dátum: 2013 November 04, 20:34:29 »

Igy van, ahogy irod, a ket lukas lemez lemgokaros, az egy vas. A korai 03-ak meg haromcsavaros tengelycsonkkal jottek

Volt egy 1303-as bódém alvázzal, amit homokszórattam.
Azon pl. 2 lukas fej van, de vaslengőkaros futómű volt alatta.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68945 Dátum: 2013 November 04, 20:29:38 »

Ma egy érdekes problémával szembesültünk.
Vagy kétféle alvázfejjel szerelték az 1303-at, vagy pedig a felújított alvázam a valóságban 1302-é.
Két képet csatolok.
Az egyiken látszik, hogy az alvázfejen a lengőkar tartó konzolok 2 lyukasak. A lemezlengőkar a fejtől távolabbi lyukba van beakasztva.
A másikon viszont csak egy lyuk van, és ebbe az egylyukúba ebben az állapotában ugyan bele lehet dugni a lemezlengőkart, de a kiképzése miatt az mozgáskor beleütközik az alvázfej alsó részébe.
A 3 csavaros felfüggesztésű lengőkarnak kerek a feje, így az gond nélkül elfér.
Ilyennel találkozott már valaki?

Amit kitaláltunk:
Kicsit meg lesz hajlítva az alvázfej alsó takarója, azaz erősebben be lesz peremezve, így el tud majd fordulni a lemezlengőkar is.
Így semmi sem gyöngül meg, és beférnek a lemezlengőkarok is.
Remélem futóműt is lehet azért rajta majd állítani.
Egyébként a 2 lyukas alvázfejnek az alsó takaró eleme is szűkebb.

73-as modell alváza megegyezik a 02-esével, vegyél hozzá vas-lengőkaros gólyalábat.
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 04, 20:31:53 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68944 Dátum: 2013 November 04, 20:27:41 »

Ma egy érdekes problémával szembesültünk.
Vagy kétféle alvázfejjel szerelték az 1303-at, vagy pedig a felújított alvázam a valóságban 1302-é.
Két képet csatolok.
Az egyiken látszik, hogy az alvázfejen a lengőkar tartó konzolok 2 lyukasak. A lemezlengőkar a fejtől távolabbi lyukba van beakasztva.
A másikon viszont csak egy lyuk van, és ebbe az egylyukúba ebben az állapotában ugyan bele lehet dugni a lemezlengőkart, de a kiképzése miatt az mozgáskor beleütközik az alvázfej alsó részébe.
A 3 csavaros felfüggesztésű lengőkarnak kerek a feje, így az gond nélkül elfér.
Ilyennel találkozott már valaki?

Amit kitaláltunk:
Kicsit meg lesz hajlítva az alvázfej alsó takarója, azaz erősebben be lesz peremezve, így el tud majd fordulni a lemezlengőkar is.
Így semmi sem gyöngül meg, és beférnek a lemezlengőkarok is.
Remélem futóműt is lehet azért rajta majd állítani.
Egyébként a 2 lyukas alvázfejnek az alsó takaró eleme is szűkebb.

Igy van, ahogy irod, a ket lukas lemez lemgokaros, az egy vas. A korai 03-ak meg haromcsavaros tengelycsonkkal jottek

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68943 Dátum: 2013 November 04, 20:22:13 »

Ma egy érdekes problémával szembesültünk.
Vagy kétféle alvázfejjel szerelték az 1303-at, vagy pedig a felújított alvázam a valóságban 1302-é.
Két képet csatolok.
Az egyiken látszik, hogy az alvázfejen a lengőkar tartó konzolok 2 lyukasak. A lemezlengőkar a fejtől távolabbi lyukba van beakasztva.
A másikon viszont csak egy lyuk van, és ebbe az egylyukúba ebben az állapotában ugyan bele lehet dugni a lemezlengőkart, de a kiképzése miatt az mozgáskor beleütközik az alvázfej alsó részébe.
A 3 csavaros felfüggesztésű lengőkarnak kerek a feje, így az gond nélkül elfér.
Ilyennel találkozott már valaki?

Amit kitaláltunk:
Kicsit meg lesz hajlítva az alvázfej alsó takarója, azaz erősebben be lesz peremezve, így el tud majd fordulni a lemezlengőkar is.
Így semmi sem gyöngül meg, és beférnek a lemezlengőkarok is.
Remélem futóműt is lehet azért rajta majd állítani.
Egyébként a 2 lyukas alvázfejnek az alsó takaró eleme is szűkebb.


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68942 Dátum: 2013 November 03, 20:31:39 »

Igazából úgy lyukad ki egy tank, hogy víz van benne, és ez alul a legmélyebb ponton megáll. Minten tankban van víz, és ez a leeresztőcsavar, vagy a benzincsap környékén okoz kárt.
Így van!Ha lyukad a tank, ott fog lyukadni, szerintem felesleges gyakorlat ez a tank belső festése. Hosszabb időre leállítani teletankolva kell, használat közben meg egyszerűen a lötyögő benzin nem hagyja, hogy korrodáljon.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68941 Dátum: 2013 November 03, 19:49:40 »

Amíg benzint nem lát, nagy baja nem lesz. Azt a kis vakrozsdát, ha lesz, majdan kevés benzinnel el is tüntetheted.
Igazából úgy lyukad ki egy tank, hogy víz van benne, és ez alul a legmélyebb ponton megáll. Minten tankban van víz, és ez a leeresztőcsavar, vagy a benzincsap környékén okoz kárt.
Lazlow
« Hozzászólás #68940 Dátum: 2013 November 03, 07:52:08 »

Amíg benzint nem lát, nagy baja nem lesz. Azt a kis vakrozsdát, ha lesz, majdan kevés benzinnel el is tüntetheted.

Köszönöm!  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68939 Dátum: 2013 November 02, 21:02:44 »

Előkezelő.  Wink Ez után még kell az a műgyantás trutyi...
Kiszálltam.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68938 Dátum: 2013 November 02, 20:13:32 »

Sziasztok!
Vettem egy vadi új tankot de még pár év mire bekerül az  autóba. Mondták, hogy kéne bele tenni valami löttyöt és alaposan átforgatni a tankot, hogy az egész belsejét befedje a cucc, hogy még véletlenül se képződjön felületi rozsda a belsejében. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, akkor milyen löttyöt rakott bele?
(Most néztem és szerencsére még semmilyen felületi rozsda nem képződött...de félek hogy 2-3 év alatt lesz benne).

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Amíg benzint nem lát, nagy baja nem lesz. Azt a kis vakrozsdát, ha lesz, majdan kevés benzinnel el is tüntetheted.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #68937 Dátum: 2013 November 02, 20:11:26 »

Sajna még mindig nem vagyok előrébb...
Mert miért nem?
Kaptál méregdrága és olcsó variációra is ötletet.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68936 Dátum: 2013 November 02, 19:29:43 »

Hát nemtudom...ez a tank jóval többe volt mint egy szett tankjavító. Így remélem érthető, hogy miért szeretném még a rozsda esélyét is kizárni. Sajna még mindig nem vagyok előrébb...
  önts bele fél liter olajat forgasd meg és kész ,ez nem  űrtechnika hanem egy szaros benzintank Undecided

Lazlow
« Hozzászólás #68935 Dátum: 2013 November 02, 19:02:13 »

Most tényleg a tank értékével egyenértékű anyagokat ajánlgatunk?  Cool

Hát nemtudom...ez a tank jóval többe volt mint egy szett tankjavító. Így remélem érthető, hogy miért szeretném még a rozsda esélyét is kizárni. Sajna még mindig nem vagyok előrébb...
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 02, 19:11:17 írta Lazlow »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68934 Dátum: 2013 November 02, 18:36:02 »

látod, a váltót nem akartad külön, de a motort igen?  Kiss
Ket motorja volt, az egyik ment el a haztol, a bogar teljesen komplett. (meg Grin )


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68933 Dátum: 2013 November 02, 18:32:59 »

egyelőre csak a motort.
látod, a váltót nem akartad külön, de a motort igen?  Kiss

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68932 Dátum: 2013 November 02, 18:30:42 »

eladtad a bogarat?
egyelőre csak a motort.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #68931 Dátum: 2013 November 02, 18:26:20 »

Most tényleg a tank értékével egyenértékű anyagokat ajánlgatunk?  Cool
Önts bele egy liter olajat és forgasd át, hogy a lelked megnyugodjon.
Vagy önts bele RO55-öt az olcsóbb, mint az olaj.
Egyébként pár év alatt a száraz padláson nem lesz semmi baja, ha nem csinálsz vele semmit akkor sem.
Lazlow
« Hozzászólás #68930 Dátum: 2013 November 02, 18:23:07 »


Előkezelő.  Wink Ez után még kell az a műgyantás trutyi...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68929 Dátum: 2013 November 02, 18:12:47 »

Ismerős elektronyos gyuszis vizes boxer T3 transporternél hibajelenség:
alsó ford tartományban rángat. Gázos-benzines. Ötlet?
Én a vákumos szabályzót, vagy a szívás tömítetlenségét saccoltam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68928 Dátum: 2013 November 02, 18:02:07 »

Köszönöm! Smiley
Ezt én is nézegettem...
Az, hogy drága az még hagyján, de ez egy komplett készlet. Az enyém meg benzin még sosem látott. Valami olyan kéne amit beleöntök, alaposan átforgatom, megtapad a tank belső felületén. Ilyen műgyanta alapú tömítőt nem öntenék bele, hisz nincs mit tömíteni. Szóval fölöslegesnek érzem a komplett szettet. Valami ilyen kellene, de csak ez: "Metal-Ready rozsdakezelő 946ml – rozsda-átalakító, felület előkezelő. Cink-foszfátos tartalma tökéletes alapot biztosít a tanktömítő bevonat számára." De ne keljen még más trutyit is beleönteni, mert nem kell felújítani a tankot.Smiley 1 lötty kellene ami rozsdagátló cucc és le is zárja a felületet. Smiley Csak nemtudom, hogy van-e ilyen. 
http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkatalogus.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=26&category_id=21
Lazlow
« Hozzászólás #68927 Dátum: 2013 November 02, 17:43:14 »

Én ezt használom már jópár éve:

http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkatalogus.html?page=shop.product_details&category_id=21&flypage=flypage.tpl&product_id=21

Az öszes régi autómnál és motoromnál használtam. szép ezüst felületet ad, és a benzin nem kapja le.
Azt elmondom, elég macerás amunka ám. Zsírtalanítani, savasítani passziválni és a végső bevonat. De megéri.
A yamaha XTz tankja kint volt az lőző tulajnál esőben, tanksapka nélkül. Csupa rozsda. no még ezt is sikerült
csodaszép bevonattal ellátni, és azóta is príma.
Ja, és kur@a rdága.   Lips Sealed Lips Sealed  De JÓ!

Köszönöm! Smiley
Ezt én is nézegettem...
Az, hogy drága az még hagyján, de ez egy komplett készlet. Az enyém meg benzin még sosem látott. Valami olyan kéne amit beleöntök, alaposan átforgatom, megtapad a tank belső felületén. Ilyen műgyanta alapú tömítőt nem öntenék bele, hisz nincs mit tömíteni. Szóval fölöslegesnek érzem a komplett szettet. Valami ilyen kellene, de csak ez: "Metal-Ready rozsdakezelő 946ml – rozsda-átalakító, felület előkezelő. Cink-foszfátos tartalma tökéletes alapot biztosít a tanktömítő bevonat számára." De ne keljen még más trutyit is beleönteni, mert nem kell felújítani a tankot.Smiley 1 lötty kellene ami rozsdagátló cucc és le is zárja a felületet. Smiley Csak nemtudom, hogy van-e ilyen. 
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68926 Dátum: 2013 November 02, 17:07:26 »

Sziasztok!
Vettem egy vadi új tankot de még pár év mire bekerül az  autóba. Mondták, hogy kéne bele tenni valami löttyöt és alaposan átforgatni a tankot, hogy az egész belsejét befedje a cucc, hogy még véletlenül se képződjön felületi rozsda a belsejében. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, akkor milyen löttyöt rakott bele?
(Most néztem és szerencsére még semmilyen felületi rozsda nem képződött...de félek hogy 2-3 év alatt lesz benne).

Köszönöm!

Üdvw: Laci

Én ezt használom már jópár éve:

http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkatalogus.html?page=shop.product_details&category_id=21&flypage=flypage.tpl&product_id=21

Az öszes régi autómnál és motoromnál használtam. szép ezüst felületet ad, és a benzin nem kapja le.
Azt elmondom, elég macerás amunka ám. Zsírtalanítani, savasítani passziválni és a végső bevonat. De megéri.
A yamaha XTz tankja kint volt az lőző tulajnál esőben, tanksapka nélkül. Csupa rozsda. no még ezt is sikerült
csodaszép bevonattal ellátni, és azóta is príma.
Ja, és kur@a rdága.   Lips Sealed Lips Sealed  De JÓ!

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68925 Dátum: 2013 November 02, 17:01:45 »

már elment a háztól.
eladtad a bogarat?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68924 Dátum: 2013 November 02, 16:38:02 »

.Ha nincs ehhez új fedél,akkor az is gond lehet.
ne haragudj de úgy érzem marhaságot írsz .mi az hogy új fedél? A fedélen van a szűrő, milyen új fedél kéne ehhez!  Evil

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68923 Dátum: 2013 November 02, 15:48:50 »

Ilyennek van értelme tuning nélküli, vagy esetleg kis tuningos  (pl. duplakarbis) motornál?
És ehhez nem kell csövezni semmit, csak fölcsavarozni a gyári olajpumpa helyére?

Ha ilyen az olajpumpád,és a régit ki tudod szedni.Kicsit meg kell lazítani a két blokk felet.Ha nincs ehhez új fedél,akkor az is gond lehet.
Lazlow
« Hozzászólás #68922 Dátum: 2013 November 02, 14:54:30 »

Sziasztok!
Vettem egy vadi új tankot de még pár év mire bekerül az  autóba. Mondták, hogy kéne bele tenni valami löttyöt és alaposan átforgatni a tankot, hogy az egész belsejét befedje a cucc, hogy még véletlenül se képződjön felületi rozsda a belsejében. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, akkor milyen löttyöt rakott bele?
(Most néztem és szerencsére még semmilyen felületi rozsda nem képződött...de félek hogy 2-3 év alatt lesz benne).

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68921 Dátum: 2013 November 02, 12:26:40 »

nekem simán felcuppant az AD-s motorra.
a tőcsavarokkal, semmivel nem volt bajom.
ledobtam a régit, betettem ezt, aztán csókolom.
Állás közben nekem se zörög... Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68920 Dátum: 2013 November 02, 10:49:27 »

Ha meguntad átveszem.
már elment a háztól.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68919 Dátum: 2013 November 01, 20:02:14 »

nekem simán felcuppant az AD-s motorra.
a tőcsavarokkal, semmivel nem volt bajom.
ledobtam a régit, betettem ezt, aztán csókolom.
Ha meguntad átveszem.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68918 Dátum: 2013 November 01, 17:05:24 »

Meg egy kicsit néha reszelni kell belőle, mert vastag, és belelóg az ékszíjtárcsa előtti lemezbe.
nekem simán felcuppant az AD-s motorra.
a tőcsavarokkal, semmivel nem volt bajom.
ledobtam a régit, betettem ezt, aztán csókolom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68917 Dátum: 2013 November 01, 16:18:03 »

Most még ott van.De már tudom hogy hol van. Kiss
Ha felszerelted, kérlek írd meg, mert még nekem is a dobozban van.

VW 1200.1963.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68916 Dátum: 2013 November 01, 11:34:59 »

Nálam is még beépítésre vár. Ha sikerül majd a töcsavarokat kicserélni hoszabbra...
Jó dolog, megéri felszerelni én is hallottam...
Ha felszerelted, kérlek írd meg, mert még nekem is a dobozban van.

Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.