www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:47:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13162829 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68995 Dátum: 2013 November 07, 05:02:51 »

Nem teljesen a témához kapcsolódik,de ha már vákumról van szó beírom.

A hétvégén vásárolt automata váltós 1303-asomban,több utólagosan beszerelt műszer van,és az egyik egy vákummérő,ami rendesen be is van kötve,és működik is.A félautomata váltók működéséhez vákum szükséges,gondolom ezért tartotta fontosnak az előző tulajdonos,hogy mindig tájékozott legyen,az automatikában dolgozó vákum erősségével.
Azt,hogy most mekkora értéket mutatott azt nem tudom,nem foglalkoztam vele komolyabban,de majd a legközelebbi használatkor megnézem,azt viszont tudom,hogy a mutató közben kilengett,talán váltáskor esett le,meg ment fel újra,de ebben sem vagyok biztos.
Ha jól emlékszem, a karbi alatt van egy regulátor, amiben egy csappantyú szintén vákum ellenében elég nagy fordulat esetén elzárja a szívócsövet.
Gondolom én, mint laikus, hogy ennek a váltásban volt szerepe, talán, hogy ne a maxon pörgő motor mellett kelljen betenni a sebességet, lévén ez nem a Forma 1... Ha másképp volna, akkor tévedtem... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68994 Dátum: 2013 November 06, 21:09:18 »

Nem teljesen a témához kapcsolódik,de ha már vákumról van szó beírom.

A hétvégén vásárolt automata váltós 1303-asomban,több utólagosan beszerelt műszer van,és az egyik egy vákummérő,ami rendesen be is van kötve,és működik is.A félautomata váltók működéséhez vákum szükséges,gondolom ezért tartotta fontosnak az előző tulajdonos,hogy mindig tájékozott legyen,az automatikában dolgozó vákum erősségével.
Azt,hogy most mekkora értéket mutatott azt nem tudom,nem foglalkoztam vele komolyabban,de majd a legközelebbi használatkor megnézem,azt viszont tudom,hogy a mutató közben kilengett,talán váltáskor esett le,meg ment fel újra,de ebben sem vagyok biztos.
Nyilván fordulatfüggő.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68993 Dátum: 2013 November 06, 21:06:27 »

A motorosban látott U-csöves nyomásmérőről jutott eszembé, hogy van ilyen adat valahol, hogy pl. egy jól tömített vákuumos gyújtás-előszabályozó hány Pascal-t szív? Vagy mmvo-ban. Szóval, hogy méréssel ki lehet-e deríteni, hogy falsch szívás van?
Nem teljesen a témához kapcsolódik,de ha már vákumról van szó beírom.

A hétvégén vásárolt automata váltós 1303-asomban,több utólagosan beszerelt műszer van,és az egyik egy vákummérő,ami rendesen be is van kötve,és működik is.A félautomata váltók működéséhez vákum szükséges,gondolom ezért tartotta fontosnak az előző tulajdonos,hogy mindig tájékozott legyen,az automatikában dolgozó vákum erősségével.
Azt,hogy most mekkora értéket mutatott azt nem tudom,nem foglalkoztam vele komolyabban,de majd a legközelebbi használatkor megnézem,azt viszont tudom,hogy a mutató közben kilengett,talán váltáskor esett le,meg ment fel újra,de ebben sem vagyok biztos.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68992 Dátum: 2013 November 06, 20:21:08 »

A motorosban látott U-csöves nyomásmérőről jutott eszembé, hogy van ilyen adat valahol, hogy pl. egy jól tömített vákuumos gyújtás-előszabályozó hány Pascal-t szív? Vagy mmvo-ban. Szóval, hogy méréssel ki lehet-e deríteni, hogy falsch szívás van?

Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #68991 Dátum: 2013 November 06, 15:19:13 »

jah, vagy csak a saru a kapcsolón, mert nincs rajta a védőgumi és oxidálódott

neked van igazad Smiley holnap megcsinalom Smiley köszönöm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68990 Dátum: 2013 November 06, 15:16:31 »

Nem ég a féklámpám.. biztosíték oké, izzó oké, minden más világit.. index, tolatólámpa.. csak az a b*zi fék nem. Nem tudom mióta Cheesy ötlet?Smiley
berohadt a gomba a sok használattól Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68989 Dátum: 2013 November 06, 14:49:40 »

Kapcsoló vagy vezeték.
jah, vagy csak a saru a kapcsolón, mert nincs rajta a védőgumi és oxidálódott
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68988 Dátum: 2013 November 06, 14:46:37 »

Nem ég a féklámpám.. biztosíték oké, izzó oké, minden más világit.. index, tolatólámpa.. csak az a b*zi fék nem. Nem tudom mióta Cheesy ötlet?Smiley
Kapcsoló vagy vezeték.
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #68987 Dátum: 2013 November 06, 14:45:04 »

Nem ég a féklámpám.. biztosíték oké, izzó oké, minden más világit.. index, tolatólámpa.. csak az a b*zi fék nem. Nem tudom mióta Cheesy ötlet?Smiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #68986 Dátum: 2013 November 06, 09:52:37 »

én eddig 5-6db-ot vettem mindhez adtak  Undecided
nekem is adtak, csak kérni kellett.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68985 Dátum: 2013 November 05, 22:47:08 »

Bogar vagy busz? Bogarhoz en sehol nem talaltam, csak gyurut..de hatha mas ugyesebb. Buszhoz volt mindenhol.
bogár Undecided

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68984 Dátum: 2013 November 05, 22:35:33 »

én eddig 5-6db-ot vettem mindhez adtak  Undecided
Nekem sem.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68983 Dátum: 2013 November 05, 22:34:52 »

én eddig 5-6db-ot vettem mindhez adtak  Undecided
Bogar vagy busz? Bogarhoz en sehol nem talaltam, csak gyurut..de hatha mas ugyesebb. Buszhoz volt mindenhol.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68982 Dátum: 2013 November 05, 22:33:10 »

Hat nem
én eddig 5-6db-ot vettem mindhez adtak  Undecided

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68981 Dátum: 2013 November 05, 22:21:48 »

mert a szorító karikát adják a szilikon persellyel  Evil
Hat nem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68980 Dátum: 2013 November 05, 22:17:13 »

Figyelj a reginel, hogy a szorito karikat ugyesen vedd le, mert itthon nem lehet kulon kapni, legalabbis sehol nem talaltam.

http://m.youtube.com/watch?v=Re-JiUdwYMI
mert a szorító karikát adják a szilikon persellyel  Evil

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #68979 Dátum: 2013 November 05, 21:35:32 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68978 Dátum: 2013 November 05, 21:21:14 »

En callook tanacsara nekialltam a rezcsonek mar lefenyezett alvaznal....soha tobbet (Melakkal orakat birkoztunk vele). Aztan kiderult, hogy o 8-ast mondott en meg 10-re emlekeztem, uh ez sem segitett a dolgon (de ehen halni sem fog) Evil elol gyari helyen ment be, de hatul uj helyen jott ki, hozzafogatva semmihez nincs, a rudazat alatt fut, de csinald ahogy vetart irja, lakatolasnal vagy kivul.

A valtorud perselyet igy kell cserelni, annyira nem veszes, mint vartam. Bodeval is meg lehet csinalni, mert a buflakban pont elore todod annyira tolni az alvazfejben, hogy kijojjon belole. Figyelj a reginel, hogy a szorito karikat ugyesen vedd le, mert itthon nem lehet kulon kapni, legalabbis sehol nem talaltam.

http://m.youtube.com/watch?v=Re-JiUdwYMI


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68977 Dátum: 2013 November 05, 21:17:06 »

Elég melós, az alján a ponthegesztéseket le kell furkálni és utána az alsó lemezt le lehet tépni. akkor tudsz bele új csövet berakni. Szétszedés nélkül tehát nem tudod a gyári helyére tenni, legfeljebb az alagút mellett tudod végigvezetni, de az nem igazán elegáns, bár funkcionálisan jó.
En callook utan szabadon nekialltam a rezcsonek mar lefenyezett alvaznal....soha tobbet (Melakkal orakat birkoztunk vele). Aztan kiderult, hogy o 8-ast mondott en meg 10-re emlekeztem, uh ez sem segitett a dolgon (legalabb nem fog ehen halni a gep) Evil elol gyari helyen ment be, de hatul uj helyen jott ki, hozzafogatva semmihez nincs, a rudazat alatt fut, de csinald ahogy vetart irja, lakatolasnal vagy kivul.



A valtorud perselyet igy kell cserelni, annyira nem veszes, mint vartam. Bodeval is meg lehet csinalni, mert a buflakban pont elore todod annyira tolni az alvazfejben, hogy kijojjon belole. Figyelj a reginel, hogy a szorito karikat ugyesen vedd le, mert itthon nem lehet kulon kapni, legalabbis sehol nem talaltam.

http://m.youtube.com/watch?v=Re-JiUdwYMI
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 05, 21:43:37 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68976 Dátum: 2013 November 05, 20:48:19 »

Köszi, de nem teljesen értem azt a részt, hogy üzemanyagcsövet flex nélkül nem tudom beletenni.
Flex van.
De az alváz hátulján csak egy 2 cm-es csonk lóg ki, mert szétrohadt, elöl meg semmi.
Ezt látva nem is toldozgatnám az üzemanyagcsövet, inkább újat húznék be, de nem látom, hol lehetne rajta flexelni.
Azt hallottam, hogy réz csövet húznak be.
De azt hogyan rögzítem az alagútban?

csináld úgy, mint a labanc kutya, hogy a púp mellett vezeted el a lábtérben.
az alagútba betenni tényleg orbitális szopó.

kábé a benzincső köré építették az autót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68975 Dátum: 2013 November 05, 20:20:31 »

Köszi, de nem teljesen értem azt a részt, hogy üzemanyagcsövet flex nélkül nem tudom beletenni.
Flex van.
De az alváz hátulján csak egy 2 cm-es csonk lóg ki, mert szétrohadt, elöl meg semmi.
Ezt látva nem is toldozgatnám az üzemanyagcsövet, inkább újat húznék be, de nem látom, hol lehetne rajta flexelni.
Azt hallottam, hogy réz csövet húznak be.
De azt hogyan rögzítem az alagútban?
Elég melós, az alján a ponthegesztéseket le kell furkálni és utána az alsó lemezt le lehet tépni. akkor tudsz bele új csövet berakni. Szétszedés nélkül tehát nem tudod a gyári helyére tenni, legfeljebb az alagút mellett tudod végigvezetni, de az nem igazán elegáns, bár funkcionálisan jó.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68974 Dátum: 2013 November 05, 20:10:36 »

Rudazatot nem kell cserélni, csak a perselyt a váltókar alatt-mögött, ha nincs a bódé az alvázon, akkor könnyű előre kitolni. Üzemanyagcsövet flex nélkül nem tudod belerakni, a bowdenek viszont fém hüvelyekben futnak, könnyű őket cserélni. Ha kitépted a régit, akkor fogd be fúróba és járasd át a vas házakat előlről-hátulról, hogy ne maradjon benne rozsda, úgy könnyebb az újat (qrvára bezsírozva) benyomni.

Köszi, de nem teljesen értem azt a részt, hogy üzemanyagcsövet flex nélkül nem tudom beletenni.
Flex van.
De az alváz hátulján csak egy 2 cm-es csonk lóg ki, mert szétrohadt, elöl meg semmi.
Ezt látva nem is toldozgatnám az üzemanyagcsövet, inkább újat húznék be, de nem látom, hol lehetne rajta flexelni.
Azt hallottam, hogy réz csövet húznak be.
De azt hogyan rögzítem az alagútban?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68973 Dátum: 2013 November 05, 20:03:01 »

A váltóalagútban  - központi csőben -  a váltórudazatot lehet cserélni?
Vagy azt beleteszik, és utána hegesztik le az alját?

Kellene behúznom új üzemanyagcsövet is.....
Meg bovdeneket is......
Van ehhez valami praktika?
Rudazatot nem kell cserélni, csak a perselyt a váltókar alatt-mögött, ha nincs a bódé az alvázon, akkor könnyű előre kitolni. Üzemanyagcsövet flex nélkül nem tudod belerakni, a bowdenek viszont fém hüvelyekben futnak, könnyű őket cserélni. Ha kitépted a régit, akkor fogd be fúróba és járasd át a vas házakat előlről-hátulról, hogy ne maradjon benne rozsda, úgy könnyebb az újat (qrvára bezsírozva) benyomni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68972 Dátum: 2013 November 05, 19:57:23 »

Megnéztem a számokat.
Az egylukas alváz 151-gyel kezdődik.
Akkor ez nem 03-as és nem is 02-es?
A kettőlukas 135-tel.
Erről egyértelmű, hogy 03-as.

A 151-es az 1302 kabrió lehetett, a másik 75-ös (fogasléces!) 1303-asé.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68971 Dátum: 2013 November 05, 19:54:48 »

A váltóalagútban  - központi csőben -  a váltórudazatot lehet cserélni?
Vagy azt beleteszik, és utána hegesztik le az alját?

Kellene behúznom új üzemanyagcsövet is.....
Meg bovdeneket is......
Van ehhez valami praktika?
Előrefelé lehet kihúzni azért is van (sok autón csak volt) ott szerelőablak.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68970 Dátum: 2013 November 05, 19:41:33 »

A vas-lengőkart alulra kell kötni, nem? A te alvázadon más a lukakat képező lemez formája is. Mi az alvázszámod (ha valós) 2. és 3. számjegye? A 2. 3-as, ha 03-asról van szó, 1-es, ha 02-es, a 03-asnál a 3. számjegy a modellév (3-4-5).

Megnéztem a számokat.
Az egylukas alváz 151-gyel kezdődik.
Akkor ez nem 03-as és nem is 02-es?
A kettőlukas 135-tel.
Erről egyértelmű, hogy 03-as.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68969 Dátum: 2013 November 05, 19:37:55 »

A váltóalagútban  - központi csőben -  a váltórudazatot lehet cserélni?
Vagy azt beleteszik, és utána hegesztik le az alját?

Kellene behúznom új üzemanyagcsövet is.....
Meg bovdeneket is......
Van ehhez valami praktika?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68968 Dátum: 2013 November 05, 11:35:51 »

Szerintem a vas az alsóba megy, a lemez a felsőbe. Ezért kisebb gond, ha nincs felső, és lemezt tesznek be.

Huh
Pont az a kisebb gond, ha a ket lukasba akar vki vasat rakni, nem? Az en automon is csereltek anno a fejet 03-ra, nekem az alsoba van kotve es vigan elfer. A futomugeometria szerintem nagyon tul van dramazva, kizart, hogy 0, 5-1 cm a bekotesnel bajt okozzon..ultetes, excenteres csavar, uj toronycsapagy, szilent, stabilizator legalabb ennyit valtoztat, nem beszelve az elmult 40 ev javitgatasairol..komolyabban epitett autoknal is cserelgetik oda-vissza izles szerint a lengokarokat. Szerintem 10-bol 6 bogar 4 nyomot huz a hoban, de a mai autokban is elofordulnak centis elteresek (nem ropira tortrol beszelek).
Ezzel egyutt ha lehet, en is gyarira csinalnam.
Kivancsi vagyok Dadan mit mer, mekkora a differencia gyarilag.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68967 Dátum: 2013 November 05, 09:48:16 »

Szerintem a vas az alsóba megy, a lemez a felsőbe. Ezért kisebb gond, ha nincs felső, és lemezt tesznek be.

Eltűnt Sleepair hozzászólása Shocked
Akkor mérünk egy kicsit, mert van egy olyan sejtésem, hogy a 2lyukas alvázfej felső lyukának helyzete egyezik az 1lyukaséval.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68966 Dátum: 2013 November 05, 09:34:15 »

Eltűnt Sleepair hozzászólása Shocked
Akkor mérünk egy kicsit, mert van egy olyan sejtésem, hogy a 2lyukas alvázfej felső lyukának helyzete egyezik az 1lyukaséval.
A vas-lengőkart alulra kell kötni, nem? A te alvázadon más a lukakat képező lemez formája is. Mi az alvázszámod (ha valós) 2. és 3. számjegye? A 2. 3-as, ha 03-asról van szó, 1-es, ha 02-es, a 03-asnál a 3. számjegy a modellév (3-4-5).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68965 Dátum: 2013 November 05, 09:30:29 »

Eltűnt Sleepair hozzászólása Shocked
Akkor mérünk egy kicsit, mert van egy olyan sejtésem, hogy a 2lyukas alvázfej felső lyukának helyzete egyezik az 1lyukaséval.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68964 Dátum: 2013 November 05, 08:55:34 »

A tiéden a fölső lyukba van bekötve a lengőkar.
Az enyémen úgy rémlik, az alsóba volt.

Egyébként minek van a lemezlengőkaros alvázfejen 2 lyuk?
Nem tudom, de a felsőn van egy erősítés is. Talán gyártástechnológiai okai voltak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68963 Dátum: 2013 November 04, 21:48:45 »

Hogy be lehessen tenni a az öntött lengőkart is - gondolom.

A tiéden a fölső lyukba van bekötve a lengőkar.
Az enyémen úgy rémlik, az alsóba volt.

Egyébként minek van a lemezlengőkaros alvázfejen 2 lyuk?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68962 Dátum: 2013 November 04, 21:39:31 »

Ilyennek kell lennie. Ha máshova kötöd be, a gyáritól teljesen eltérő futóműgeometriát kapsz. Persze, lehet, hogy alkalmas közlekedésre...

A tiéden a fölső lyukba van bekötve a lengőkar.
Az enyémen úgy rémlik, az alsóba volt.

Egyébként minek van a lemezlengőkaros alvázfejen 2 lyuk?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68961 Dátum: 2013 November 04, 21:29:11 »

A lemezlengőkart be lehet szuszakolni - szerintem. Legalábbis én csináltam ilyet, és jó lett. A többi, amit írtál igaz, de nem a bekötési pontok miatt. Viszont a stabilizátor rudat is cserélni kell.

Ilyennek kell lennie. Ha máshova kötöd be, a gyáritól teljesen eltérő futóműgeometriát kapsz. Persze, lehet, hogy alkalmas közlekedésre...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #68960 Dátum: 2013 November 04, 21:15:05 »

Most tényleg a tank értékével egyenértékű anyagokat ajánlgatunk?  Cool
Önts bele egy liter olajat és forgasd át, hogy a lelked megnyugodjon.
Vagy önts bele RO55-öt az olcsóbb, mint az olaj.
Egyébként pár év alatt a száraz padláson nem lesz semmi baja, ha nem csinálsz vele semmit akkor sem.
olvasgatva,már túlzásnak tartottam ezt a szertartást. Épp írni akartam,hogy egy liter olajat (2 T) kergessen körbe az bőven elég.De megelőztél :-)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68959 Dátum: 2013 November 04, 21:14:07 »

A lemezlengőkart be lehet szuszakolni - szerintem. Legalábbis én csináltam ilyet, és jó lett. A többi, amit írtál igaz, de nem a bekötési pontok miatt. Viszont a stabilizátor rudat is cserélni kell.

Meg a lemezlengőkar sem. Nem véletlenül más a bekötési pontja. Más a kerékdőlés és más helyen fordul el a gólyaláb a tengelycsonkkal, teljesen mások a kormányzási tulajdonságai is. A fogasléc csak 75-től volt, annak a bódé tűzfala is más, mint az azelőttieknek.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68958 Dátum: 2013 November 04, 21:10:31 »

És a többi sallang? 73-asnak a műszerfala is más, mint a későbbieké.
Bódém a műszerfallal együtt volt. Azzal elvileg nem lehet gond.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68957 Dátum: 2013 November 04, 21:08:49 »

Lemezlengőkarost akarok. Ahhoz van gólyalában, lengéscsillapítóm, fogasléces kormányművem.
És a többi sallang? 73-asnak a műszerfala is más, mint a későbbieké. Tudnin kéne, mikori is a kocsi valójában. Alvázszám 3. számjegye 3, 4, vagy 5?
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 04, 21:10:37 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68956 Dátum: 2013 November 04, 21:05:35 »

Meg a lemezlengőkar sem. Nem véletlenül más a bekötési pontja. Más a kerékdőlés és más helyen fordul el a gólyaláb a tengelycsonkkal, teljesen mások a kormányzási tulajdonságai is. A fogasléc csak 75-től volt, annak a bódé tűzfala is más, mint az azelőttieknek.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.