www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:41:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818076 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69091 Dátum: 2013 November 19, 07:40:50 »

Igen, nem patron van benne, hanem beépítve a lengéscsillapító. Kiszed, kimos, új patronos be - ami belevaló. Mert van többféle is. Vagy a régit felújíttatod.

1303-as gólyalábból hogyan jön ki a lengéscsillapító?
Elvittem  ma egy műhelybe, mert nem volt 7-es imbusz otthon, és a toronycsapágy - rugó levétele után fogóval lecsavarták azt a nagy zárókupakot, ahol aztán az olaj elkezdett folyni és a lengéscsillapító belső szárár tudtam ki - be nyomkodni.
Nekem úgy tűnt, mintha a lengéscsillapítót szedte volna szét.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69090 Dátum: 2013 November 18, 23:49:04 »

1303-as gólyalábból hogyan jön ki a lengéscsillapító?
Elvittem  ma egy műhelybe, mert nem volt 7-es imbusz otthon, és a toronycsapágy - rugó levétele után fogóval lecsavarták azt a nagy zárókupakot, ahol aztán az olaj elkezdett folyni és a lengéscsillapító belső szárár tudtam ki - be nyomkodni.
Nekem úgy tűnt, mintha a lengéscsillapítót szedte volna szét.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69089 Dátum: 2013 November 18, 19:25:26 »

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!


Én is ilyesmit használok évek óta a Bogárban. Kitűnő.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #69088 Dátum: 2013 November 18, 18:37:41 »

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!

És eladjátok,mint az öregember,aki soha nem ment ki a géppel esőben.Nem kell az a relé,mert később hiteltelenné tesz.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #69087 Dátum: 2013 November 18, 15:21:50 »

A bal oldali küszöb kész:

Még festés és alvázvédő megy rá. Jöhet a jobb oldal  Undecided Undecided



Széééép!

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69086 Dátum: 2013 November 17, 21:53:34 »

ÉS összeszerelés elött az első futóműtest is.



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69085 Dátum: 2013 November 17, 21:52:34 »

A bal oldali küszöb kész:

Még festés és alvázvédő megy rá. Jöhet a jobb oldal  Undecided Undecided



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69084 Dátum: 2013 November 14, 15:21:22 »


Generáciok vidala Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69083 Dátum: 2013 November 13, 18:48:47 »

Ennél csak egy jobb van, ha az ilyen történelmet nem mi írjuk, hanem nosztalgiával megéljük. :-)))

Éppen azt szeretem benne, hogy van "történelme".
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #69082 Dátum: 2013 November 13, 18:36:56 »

nem tudom mennyit tud a wareszé. az enyém tudna szakaszost, lassút, gyorsat. de felőlem mindenki olyan alkatrészt épít a kocsijába, amilyet akar, max hányás lesz az eredmény. hungarian look powa...
Az én autómnak a forgalmi szerint volt vagy tíz gazdája. Mindegyik egy kicsit hozzátett, (vagy elvett) valamit, a saját ízlése szerint. Elektromos ablakmosó, sportkormány, házilagos üléshuzat, kisipari váltógomb (amiben az a kisautó van), valamilyen ventillátor (aminek nagyobb a hangja, mint a teljesítménye).
Amikor felújítottam, ezeket mind kihajigálhattam volna belőle, és csinálhattam volna egy gyáriasabb autót, de az nekem túl steril lett volna. Éppen azt szeretem benne, hogy van "történelme".
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #69081 Dátum: 2013 November 13, 16:52:39 »

Van olyan szakaszos törlésű bogár kapcsoló, amelyik tud annyit, mint a Wareszé? Mert anno én is gondolkodtam rajta, a tekerőre rá lehet pattintani a bogár kapcsológombját, és lenne egy 5 lehetőséggel bíró szakaszos, a mostani lassú, meg egy kicsit gyors helyett. Ebben semmi gányolást nem éreztem volna, ha befért volna... Ellentétben a különféle szellőzős kitalálásokkal, belső tér farigcsálásával, stb.
nem tudom mennyit tud a wareszé. az enyém tudna szakaszost, lassút, gyorsat. de felőlem mindenki olyan alkatrészt épít a kocsijába, amilyet akar, max hányás lesz az eredmény. hungarian look powa...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69080 Dátum: 2013 November 13, 15:37:18 »

sosem hal ki a ganyolas, hiaba van vw alkatresz az adott celra, sokaknak jo a polski, uaz, meg ki tudja meg mi...
Van olyan szakaszos törlésű bogár kapcsoló, amelyik tud annyit, mint a Wareszé? Mert anno én is gondolkodtam rajta, a tekerőre rá lehet pattintani a bogár kapcsológombját, és lenne egy 5 lehetőséggel bíró szakaszos, a mostani lassú, meg egy kicsit gyors helyett. Ebben semmi gányolást nem éreztem volna, ha befért volna... Ellentétben a különféle szellőzős kitalálásokkal, belső tér farigcsálásával, stb.

Bácsi Győző
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69079 Dátum: 2013 November 13, 07:25:38 »

Hétvégi SZMB nálam a küszöb aljának cserélése volt. Na nem egyszerű azt kivarázsolni az összerohadt szivacstömítés és
berohadt csavarok miatt. Szóval egy kép a "régi maradványról", illetve az új lemezről.
Ha minden jól megy, a hétvégére kész mindkét oldal.  Grin Grin
Végre lesz értelme a karosszériafelfogató csavaroknak is.   Grin Grin


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #69078 Dátum: 2013 November 13, 07:19:52 »

Csak az nem fér el a bogár műszerfalában.
sosem hal ki a ganyolas, hiaba van vw alkatresz az adott celra, sokaknak jo a polski, uaz, meg ki tudja meg mi...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69077 Dátum: 2013 November 13, 04:58:29 »

a kapcsolóban volt az elektronika .
Csak az nem fér el a bogár műszerfalában.

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69076 Dátum: 2013 November 12, 21:49:53 »

a kapcsolóban volt az elektronika .
Mint a Skodáknál is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69075 Dátum: 2013 November 12, 21:49:16 »

Utólagos szakaszos ablaktörlés megoldást keresek Bogárba. Jelenleg egy lassú és egy gyors fokozatom van, jobban örülnék egy szakaszos és egy lassú fokozatnak. Hátha valaki már csinált ilyesmit.
Köszi!
72-től bajuszkapcsolós, kitörhető a kis műanyag ütköző, oda lehet bekötni 3. fokozatot, azaz relézve a szakaszos funkciót. Enyémben így van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69074 Dátum: 2013 November 12, 20:48:23 »

Nekem meg egy lassú és egy még lassabb fokozat Tongue
Ha már szóba került, megkérdezném, hogy a gyári kapcsolót húzni kell, vagy tekerni? (Nekem valami nem gyárinak tűnő van benne, de az is lehet, hogy csak a gombja van kicserélve.)
Következő kérdés: Trabant - Wartburg esetén maga a kapcsoló tudta a négy fokozatot, vagy ott is volt külön valami relé?
a kapcsolóban volt az elektronika .

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69073 Dátum: 2013 November 12, 19:26:46 »

Az jó lesz, dremmel segítségével könnyen be is tudom applikálni a műszerfalba. :-))))

Ajánlanám a P-126-os,nagy műszerfalasba épített,potméteres ablaktörlő kapcsolót...
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #69072 Dátum: 2013 November 12, 18:55:41 »

Utólagos szakaszos ablaktörlés megoldást keresek Bogárba. Jelenleg egy lassú és egy gyors fokozatom van, jobban örülnék egy szakaszos és egy lassú fokozatnak. Hátha valaki már csinált ilyesmit.
Köszi!
Ajánlanám a P-126-os,nagy műszerfalasba épített,potméteres ablaktörlő kapcsolót...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69071 Dátum: 2013 November 12, 18:33:53 »

Ha már szóba került, megkérdezném, hogy a gyári kapcsolót húzni kell, vagy tekerni? (Nekem valami nem gyárinak tűnő van benne, de az is lehet, hogy csak a gombja van kicserélve.)
Tekerni kell, harom allasa van. A kozepen levo gombot nyomva pedig spriccol(t) :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #69070 Dátum: 2013 November 12, 18:32:56 »

......
 Jelenleg egy lassú és egy gyors fokozatom van, .......
Nekem meg egy lassú és egy még lassabb fokozat Tongue
Ha már szóba került, megkérdezném, hogy a gyári kapcsolót húzni kell, vagy tekerni? (Nekem valami nem gyárinak tűnő van benne, de az is lehet, hogy csak a gombja van kicserélve.)
Következő kérdés: Trabant - Wartburg esetén maga a kapcsoló tudta a négy fokozatot, vagy ott is volt külön valami relé?
1303LS
« Hozzászólás #69069 Dátum: 2013 November 12, 15:01:43 »

passz, mindket allas egyforma gyors szemre...megnezem, hatha kettot vettem
Azt azért szokta csinálni, mert a gyors fokozathoz a régi kábelek, csatlakozók miatt nem jut elég áram. Meg, mert kicsit szorul itt-ott és nagyon sok áramot kíván.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #69068 Dátum: 2013 November 12, 14:05:57 »

passz, mindket allas egyforma gyors szemre...
én pont nyáron cseréltem a motort a szerkezettel együtt, mert az előző, mióta nálam volt, sem tudta a magától alapállásban megállást és tavasszal azt hiszem az egyik sebesség is elszállt.
szóval vettem egy másik használtat, szerintem a tiédbe is ilyen való, van rajta kb 5 kivezetés. egy test, egy alacsonyabb és egy magasabb fokozat és mindkettőhöz a megállító (hogy alap állapotban álljon le). ha a megfelelő helyen kap 12V-ot, lassabban vagy gyorsabban töröl, még kapcsoló sem kell hozzá, mikor elhoztam Bélától, ott a járdán kipróbáltuk egy akksiról.
szóval ha a tiéd nem így csinál, akkor ott vagy a motornál döglött be valami amit nem lenne könnyű megtalálni, mert nem is megbontható, vagy egyszerűen az ablaktörlő kacsolód mindkét fokozatára az alacsonyabb sebesség van rákötve, amit meg a vezetékek követésével ellenőrizni tudsz
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #69067 Dátum: 2013 November 12, 13:55:43 »

hogyhogy nincs két sebesség nálad? azt relé nélkül tudja maga a motor szerintem. legalábbis nálam.
passz, mindket allas egyforma gyors szemre...
Kitűnő alkalom, hogy nekem ajándékozd a relét. Így nem fájna a fejed amiatt, hogy be kellene építeni. :-)

megnezem, hatha kettot vettem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69066 Dátum: 2013 November 12, 11:18:28 »

Ha jó a rönyőé, kérem szépen. A számokat ott találod a cikkben. Nem kell kapkodnod, legelőbb a múzeumnál tudom átvenni. :-)
A sáránban szerintem ennél jóval összetettebb cucc van, ami idő és eső intenzitás alapon is tud szabályozni, nem szívesen bolygatnám. :-))))

Nem találom azt a lymigtyfiy keresőt, amit a Proti szokott ilyenkor betenni ezért itt van ez.
Viszont ha kideríted, hogy a renault meganeban ven-e ilyen és berakható-e, akkor lehet, hogy van ilyenem, mert bontok egy megane-t, de most nem mennék ki, azt sem tudom, hol a relédoboza.  Cheesy Ja, ezt megkaphatod ajiba, ha van és jó.
Egyébként ezt csak beteszed és kész, nem kell kötözgetni bazsakodni? Nem kell a harmadik állás a bajuszkapcsolón?
Ja, a linket elnézve ki is sétálhatsz a sharanodhoz és ki is szedheted belőle. Már csak próbából is.  Cheesy

http://nyugatiautobonto.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Elektromos/Relek/Volkswagen_Sharan_99es_rele_4_949140_525363.html
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69065 Dátum: 2013 November 12, 11:16:53 »

Nem találom azt a lymigtyfiy keresőt, amit a Proti szokott ilyenkor betenni ezért itt van ez.
Viszont ha kideríted, hogy a renault meganeban ven-e ilyen és berakható-e, akkor lehet, hogy van ilyenem, mert bontok egy megane-t, de most nem mennék ki, azt sem tudom, hol a relédoboza.  Cheesy Ja, ezt megkaphatod ajiba, ha van és jó.
Egyébként ezt csak beteszed és kész, nem kell kötözgetni bazsakodni? Nem kell a harmadik állás a bajuszkapcsolón?
Ja, a linket elnézve ki is sétálhatsz a sharanodhoz és ki is szedheted belőle. Már csak próbából is.  Cheesy

http://nyugatiautobonto.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Elektromos/Relek/Volkswagen_Sharan_99es_rele_4_949140_525363.html

Smiley)
http://lmgtfy.com

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #69064 Dátum: 2013 November 12, 11:09:05 »

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!

Nem találom azt a lymigtyfiy keresőt, amit a Proti szokott ilyenkor betenni ezért itt van ez.
Viszont ha kideríted, hogy a renault meganeban ven-e ilyen és berakható-e, akkor lehet, hogy van ilyenem, mert bontok egy megane-t, de most nem mennék ki, azt sem tudom, hol a relédoboza.  Cheesy Ja, ezt megkaphatod ajiba, ha van és jó.
Egyébként ezt csak beteszed és kész, nem kell kötözgetni bazsakodni? Nem kell a harmadik állás a bajuszkapcsolón?
Ja, a linket elnézve ki is sétálhatsz a sharanodhoz és ki is szedheted belőle. Már csak próbából is.  Cheesy

http://nyugatiautobonto.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Elektromos/Relek/Volkswagen_Sharan_99es_rele_4_949140_525363.html
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69063 Dátum: 2013 November 12, 11:05:33 »

Kitűnő alkalom, hogy nekem ajándékozd a relét. Így nem fájna a fejed amiatt, hogy be kellene építeni. :-)

en mar annak is orulnek, ha lenne ket sebesseg Cheesy valamikor en is berskom a relet, evek ota megvan, csak lusta vagyok
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #69062 Dátum: 2013 November 12, 11:01:50 »

en mar annak is orulnek, ha lenne ket sebesseg Cheesy valamikor en is berskom a relet, evek ota megvan, csak lusta vagyok
hogyhogy nincs két sebesség nálad? azt relé nélkül tudja maga a motor szerintem. legalábbis nálam.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #69061 Dátum: 2013 November 12, 10:48:13 »

Utólagos szakaszos ablaktörlés megoldást keresek Bogárba. Jelenleg egy lassú és egy gyors fokozatom van, jobban örülnék egy szakaszos és egy lassú fokozatnak. Hátha valaki már csinált ilyesmit.
Köszi!
en mar annak is orulnek, ha lenne ket sebesseg Cheesy valamikor en is berskom a relet, evek ota megvan, csak lusta vagyok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69060 Dátum: 2013 November 12, 10:15:22 »

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!

Utólagos szakaszos ablaktörlés megoldást keresek Bogárba. Jelenleg egy lassú és egy gyors fokozatom van, jobban örülnék egy szakaszos és egy lassú fokozatnak. Hátha valaki már csinált ilyesmit.
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 12, 10:19:31 írta stonemen »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69059 Dátum: 2013 November 12, 09:55:50 »

Utólagos szakaszos ablaktörlés megoldást keresek Bogárba. Jelenleg egy lassú és egy gyors fokozatom van, jobban örülnék egy szakaszos és egy lassú fokozatnak. Hátha valaki már csinált ilyesmit.
Köszi!
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #69058 Dátum: 2013 November 12, 09:52:35 »

Én alul-fölül tettem. Szerintem a sár rohasztja meg, nem a gumi. De hol tudsz ilyet szerezni? Ha csak egy van, az fölülre kell, zajcsillapításnak.

Jól beszélsz, csak arra gondoltam hogy az alulra tett gumi miatt jobban megáll a sár, gumi nélkül meg jobban lejön a festék/szinter. kopasz vk. a témában  Wink
Hudák Misinél 1450HUF/db a gumialátét
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69057 Dátum: 2013 November 12, 08:30:32 »

Én alul-fölül tettem. Szerintem a sár rohasztja meg, nem a gumi. De hol tudsz ilyet szerezni? Ha csak egy van, az fölülre kell, zajcsillapításnak.

Golyalabnal a spiralrugo mindket vegere kell gumialatet ahol a tanyerokra tamaszkodik? A szervizkonyv csak folulre rajzolja... Tennek en alulra is, csak nem akarom megrohasztani az uj golyalabaimat  Wink mik a tapasztalatok?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69056 Dátum: 2013 November 11, 22:50:43 »

Golyalabnal a spiralrugo mindket vegere kell gumialatet ahol a tanyerokra tamaszkodik? A szervizkonyv csak folulre rajzolja... Tennek en alulra is, csak nem akarom megrohasztani az uj golyalabaimat  Wink mik a tapasztalatok?
Én még csak alul láttam

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #69055 Dátum: 2013 November 11, 21:03:53 »

Golyalabnal a spiralrugo mindket vegere kell gumialatet ahol a tanyerokra tamaszkodik? A szervizkonyv csak folulre rajzolja... Tennek en alulra is, csak nem akarom megrohasztani az uj golyalabaimat  Wink mik a tapasztalatok?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69054 Dátum: 2013 November 11, 20:56:10 »

ez rendben van, de a fa belsejébe bele tud kúszni a ragacs.
itt meg két kurvára más anyag ragasztásáról volt szó. (fém+kárpit)
Tudom, csak mondtam a minőségi mércét.
A narancssárga dobozos az szőnyegragasztó.
Tükörfényes csempére is ragasztottam már vele PVC-t és padlószőnyeghez is jó.
Előnye, hogy nem oldószeres. a vékonyabb műanyag bázisú szőnyegeket nem oldja fel.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69053 Dátum: 2013 November 11, 20:52:36 »

A faragasztó is olyan erős, hogy két parkettát összeragasztottunk. Az egyiket befogtuk a satuba, és kalapáccsal nem lehetett széttörni, vagyis igen, a parkettát.
ez rendben van, de a fa belsejébe bele tud kúszni a ragacs.
itt meg két kurvára más anyag ragasztásáról volt szó. (fém+kárpit)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69052 Dátum: 2013 November 11, 20:38:55 »

Elég oda egy jó ragasztó is... amit egyelőre nem találok. Palma tex köröket hagyjuk, lehet működik annál, akinek garázsban áll az autó, de a nyári nagy meleg megeszi. Akármi is legyen a dobozra írva, EZ TAPASZTALAT.
Én ezt árultam és használtam is. Nagyon jó kis cucc. Fehér, nem büdös és jól tapad.

http://www.baudocu.hu/11/company/22/64/52/product560700_11.html



A faragasztó is olyan erős, hogy két parkettát összeragasztottunk. Az egyiket befogtuk a satuba, és kalapáccsal nem lehetett széttörni, vagyis igen, a parkettát.


Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.