www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:42:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13164475 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69115 Dátum: 2013 November 20, 11:46:44 »

Mikor volt ilyen fűtéscső és mikortól műanyag gége? (Hőcserélőtől ez vezeti be a levegőt.)
1303LS
« Hozzászólás #69114 Dátum: 2013 November 20, 07:18:35 »


Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?
Úszót tűszelept ellenőrizted összerakás után, hogy zár/nyit szépen?
Úszótengely műanyagpöcök stb.
Befolyócsöcsöt szájbavéve forgatni az egész karbit. Konkrétan tapasztalod, hogy mozog az úszó és nyit/zár.
Ha nem indul két akksi után már tocsog a benzinszagtól az egész műhely.
Ekkor van az, hogy nincs szikra, vagy rosszkor rossz helyen. Kábeleket felcserélted, vagy valami vezetéket lekíratéztál a nagy harc közben.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69113 Dátum: 2013 November 19, 23:05:56 »

....vagy leesett a trafóról a megszakító kábele, a +1-es jelölésű, esetleg a +15-ös.

stb.
felcserelt gyujtaskabelek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69112 Dátum: 2013 November 19, 22:39:13 »

Amikor ezt csináltad, akkor az elosztóból kicsúszott a középső kábel...

....vagy leesett a trafóról a megszakító kábele, a +1-es jelölésű, esetleg a +15-ös.

stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69111 Dátum: 2013 November 19, 22:35:50 »

ha nem hagyna nyugodni még most kimennél a műhelybe  Wink de papírkutya vagy Grin
Most tök komolyan,párszor azt mondtam,hogy most megyek és megnézem,megcsinálom.De már lefürödtem,nem akarom megint összebaszni,összeolajozni magamat,a benzinszag kurva büdős tud lenni,kibasz a feleségem az ágyból. Wink Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69110 Dátum: 2013 November 19, 22:22:34 »

Köszönöm a tippet,nem hagy nyugodni a dolog,holnap reggel mindent át fogok nézni.
ha nem hagyna nyugodni még most kimennél a műhelybe  Wink de papírkutya vagy Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69109 Dátum: 2013 November 19, 21:40:44 »

Amikor ezt csináltad, akkor az elosztóból kicsúszott a középső kábel...
Köszönöm a tippet,nem hagy nyugodni a dolog,holnap reggel mindent át fogok nézni.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69108 Dátum: 2013 November 19, 21:37:45 »

...Viszont még az jutott eszembe,hogy a karbit rögzítő két csavarhoz jobban hozzáférjek,levettem a gyújtáselosztó fedelét...

Amikor ezt csináltad, akkor az elosztóból kicsúszott a középső kábel...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69107 Dátum: 2013 November 19, 21:32:48 »

Drótot visszaraktad az alapjárati elzárómágnesszelepre? (Nekem egyszer az maradt le, de végülis nagy gázzal attól még be kéne indulnia.)
Vezetékeket mindent visszaraktam.

Holnap nekiugrok a dolognak mégegyszer.Nem-e csúszott le a trafóról valami vezték,gyújtáselosztóról vezeték...

Viszont még az jutott eszembe,hogy a karbit rögzítő két csavarhoz jobban hozzáférjek,levettem a gyújtáselosztó fedelét.Mikor az AC és a karbi közötti benzincsövet kivettem,a rövid kis benzincső benzintartalmának egy része,belefolyt a fedél nélküli elosztóba.Ez még a szétszerelésnél volt,gondoltam,hogy órák múlva mire összerakom,arra már a benzin rég kipárolog.Lehet,hogy mégis az a pár csepp benzin zavar bele a dologba?
De egy-két óra múlva pattintottam újra vissza az elosztó fedelét.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69106 Dátum: 2013 November 19, 21:26:34 »


Szerintem simán széthúztad a gyújtás valamelyik kábelét véletlenül szerelgetés közben és azóta már a gyertyákat is sikerült beköpni...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #69105 Dátum: 2013 November 19, 21:22:25 »

A karbitisztítás után a művelet úgy fejeződött be,hogy karbi úszóházát teljesen feltöltöttem fecskedővel,úgy hogy az üres volt a rendszer meg az úszóház az nem játszik.
Utána még párszor telenyomtam az úszóházat,tehát az eldugult benzincső sem jön be,mert ilyenkor meg a karburátorban lévő üzemagyaggal el szokott pöfögni a motor pár percig,és csak utána áll le.
Drótot visszaraktad az alapjárati elzárómágnesszelepre? (Nekem egyszer az maradt le, de végülis nagy gázzal attól még be kéne indulnia.)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69104 Dátum: 2013 November 19, 21:15:18 »

A karbitisztítás után a művelet úgy fejeződött be,hogy karbi úszóházát teljesen feltöltöttem fecskedővel,úgy hogy az üres volt a rendszer meg az úszóház az nem játszik.
Utána még párszor telenyomtam az úszóházat,tehát az eldugult benzincső sem jön be,mert ilyenkor meg a karburátorban lévő üzemagyaggal el szokott pöfögni a motor pár percig,és csak utána áll le.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69103 Dátum: 2013 November 19, 20:54:30 »

Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?

lesz ott egy kis dugulás a benzincsőben.
fújd meg a tank felé.
ha dagad a fejed, de nem megy, akkor megvan a bibi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69102 Dátum: 2013 November 19, 20:24:10 »

Azt is meg lehet próbálni, ha nincs benzinszag, akkor benyomni egy kis benzint közvetlenül a karbiba. Ha ilyenkor pöffen párat, akkor a karbiból nem megy benzin a motorba. Ha benzinszag van, akkor várni kell, hogy kiszellőzzön, a csavarokat nagyjából beállítani, aztán indítani megint. Ha a gyújtáshoz nem nyúltál, nagy baj nem lehet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69101 Dátum: 2013 November 19, 20:20:41 »

Amúgy a beállítás mellett a legfőbb baj, hogy a frissen visszarakott karbi üres benzinileg. Megy az indítózás, amotor meg nem ugrik be, mert nincs mitől, aztán amikor bejön a benzin, akkor már a gazda ott tart, hogy eszeveszetten rugdalja a pedált, mert hátha . Ettől a motor csutkára szívja magát, a gyertyák eláznak, és az istennek nem akar elindulni, közben az áram fogy, az önindító egészségtelenül melegszik, a szikrának már ereje sincs...
Szóval elölről kezdeni az egészet, motort kiszellőztetni,  a gyertyákat megtisztítani, a karbit alapállásra belőni, hagyni az egészet lehűlni, aztán újra próbálni. Eddig bejött.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69100 Dátum: 2013 November 19, 20:16:26 »

Hát, ha pl csak bekapatod a keverék csavart, vagy fullra betekered, nem biztos, hogy elindul. A 2,5 fordulatnyi kitekerés, koppanásig (finoman) betekerés után jó lehet egy indításhoz legalább.
De attól még elindul...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69099 Dátum: 2013 November 19, 20:13:02 »

Ha azt a két fúvókát amik az állítócsavarokkal ellentétes oldalon vannak összecseréljük,még be kell indulnia,vagy az is okozhat ilyen tüneteket?

A szívótorokban lévő kis kampós csőnek a helyzete mennyire számít?Befolyásolhat valamit?
Az a két fúvóka a karbi lelke, alapjárati, meg főfúvóka. De attól még elindul... A kampós cső a gyorsító beömlője, nem baj, ha a torokba néz.

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69098 Dátum: 2013 November 19, 20:06:27 »

És a "Tudástárban" a Xoyox féle módszer?

Volume és bypass lehet izgalmas. Be kellene tekerned tövig, aztán 2,5 fordulatot kicsavarni.
Itt a beállítási folyamat angolul (bing translator lefordítja), illetve kép, hogy melyik csavar melyik.
http://greenbug.damiankolbay.com/Tech/Solex34Pict3.html

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69097 Dátum: 2013 November 19, 20:04:24 »

Volume és bypass lehet izgalmas. Be kellene tekerned tövig, aztán 2,5 fordulatot kicsavarni.
Itt a beállítási folyamat angolul (bing translator lefordítja), illetve kép, hogy melyik csavar melyik.
http://greenbug.damiankolbay.com/Tech/Solex34Pict3.html

Azok melyikek?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69096 Dátum: 2013 November 19, 19:45:57 »

Keverék csavarot ugyanúgy tekerted vissza, ahogy voltak?

Azok melyikek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69095 Dátum: 2013 November 19, 19:36:23 »

Keverék csavarot ugyanúgy tekerted vissza, ahogy voltak?

Ha azt a két fúvókát amik az állítócsavarokkal ellentétes oldalon vannak összecseréljük,még be kell indulnia,vagy az is okozhat ilyen tüneteket?

A szívótorokban lévő kis kampós csőnek a helyzete mennyire számít?Befolyásolhat valamit?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69094 Dátum: 2013 November 19, 17:41:02 »

szerintem
lehet hogy már csak azért nem indul, mert ázik a benzinben a henger. vedd ki az összes gyertyát (és nézd meg melyik milyen) indítózz egy kicsit, hogy kiszellőzzön, aztán mehetnek vissza a gyertyák
Ha azt a két fúvókát amik az állítócsavarokkal ellentétes oldalon vannak összecseréljük,még be kell indulnia,vagy az is okozhat ilyen tüneteket?

A szívótorokban lévő kis kampós csőnek a helyzete mennyire számít?Befolyásolhat valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 19, 17:42:36 írta Narancs »
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69093 Dátum: 2013 November 19, 17:28:09 »

A héten szabin vagyok,ráérek,gondoltam,hogy szétszedem és kipucolom az egyébként könnyen induló és jól menő,kék 1303-asom karbiját.Annyi volt a gondom vele,hogy nem volt alapjárat,és ha le akart állni,akkor oda kellett neki pumpálni.Ha indítás közben párszor odanyomtam a gázpedálnak,akkor könnyebben és gyorsabban be is indult.

Ezt akartam megszüntetni,gondoltam ráteszem a Narancs eredeti,gyári karbiját,amit még a Merki Pista újított fel,és a polcon pihen tarcsiba.A kék karbija leugrott,de akkor szembesültem vele,hogy a Narancs tartalék karbija bár azonos,egy vákuumcsővel kevesebb van rajta.Valami előkészítés ott van rajta gyárilag,de ki kéne fúrni vagy micsoda,így nem akartam vele bűvészkedni,nem bántottam.A biztos jót,nem akartam szétbarmolni,elcseszni.
Így nem maradt más választás,mint a leszerelt karbit visszatenni tisztítás után.Koszt,dugulást nem nagyon láttam rajta,amit fúvókát,csövet láttam rajta azt kompresszorral átfújattam,majd összeszereltem.

Ebből most az sült ki,hogy be sem indul az autó,két erős,jól feltöltött akksit lemerítettem.Ha keményen pumpálok neki indítózásnál,közben valamelyik hengerben lehet égés,mert kurva büdös lesz,meg a kipungón is jön ki füst,de indulni az Istennek sem akar.

Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?
szerintem
lehet hogy már csak azért nem indul, mert ázik a benzinben a henger. vedd ki az összes gyertyát (és nézd meg melyik milyen) indítózz egy kicsit, hogy kiszellőzzön, aztán mehetnek vissza a gyertyák
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69092 Dátum: 2013 November 19, 17:14:07 »

A héten szabin vagyok,ráérek,gondoltam,hogy szétszedem és kipucolom az egyébként könnyen induló és jól menő,kék 1303-asom karbiját.Annyi volt a gondom vele,hogy nem volt alapjárat,és ha le akart állni,akkor oda kellett neki pumpálni.Ha indítás közben párszor odanyomtam a gázpedálnak,akkor könnyebben és gyorsabban be is indult.

Ezt akartam megszüntetni,gondoltam ráteszem a Narancs eredeti,gyári karbiját,amit még a Merki Pista újított fel,és a polcon pihen tarcsiba.A kék karbija leugrott,de akkor szembesültem vele,hogy a Narancs tartalék karbija bár azonos,egy vákuumcsővel kevesebb van rajta.Valami előkészítés ott van rajta gyárilag,de ki kéne fúrni vagy micsoda,így nem akartam vele bűvészkedni,nem bántottam.A biztos jót,nem akartam szétbarmolni,elcseszni.
Így nem maradt más választás,mint a leszerelt karbit visszatenni tisztítás után.Koszt,dugulást nem nagyon láttam rajta,amit fúvókát,csövet láttam rajta azt kompresszorral átfújattam,majd összeszereltem.

Ebből most az sült ki,hogy be sem indul az autó,két erős,jól feltöltött akksit lemerítettem.Ha keményen pumpálok neki indítózásnál,közben valamelyik hengerben lehet égés,mert kurva büdös lesz,meg a kipungón is jön ki füst,de indulni az Istennek sem akar.

Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69091 Dátum: 2013 November 19, 07:40:50 »

Igen, nem patron van benne, hanem beépítve a lengéscsillapító. Kiszed, kimos, új patronos be - ami belevaló. Mert van többféle is. Vagy a régit felújíttatod.

1303-as gólyalábból hogyan jön ki a lengéscsillapító?
Elvittem  ma egy műhelybe, mert nem volt 7-es imbusz otthon, és a toronycsapágy - rugó levétele után fogóval lecsavarták azt a nagy zárókupakot, ahol aztán az olaj elkezdett folyni és a lengéscsillapító belső szárár tudtam ki - be nyomkodni.
Nekem úgy tűnt, mintha a lengéscsillapítót szedte volna szét.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69090 Dátum: 2013 November 18, 23:49:04 »

1303-as gólyalábból hogyan jön ki a lengéscsillapító?
Elvittem  ma egy műhelybe, mert nem volt 7-es imbusz otthon, és a toronycsapágy - rugó levétele után fogóval lecsavarták azt a nagy zárókupakot, ahol aztán az olaj elkezdett folyni és a lengéscsillapító belső szárár tudtam ki - be nyomkodni.
Nekem úgy tűnt, mintha a lengéscsillapítót szedte volna szét.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69089 Dátum: 2013 November 18, 19:25:26 »

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!


Én is ilyesmit használok évek óta a Bogárban. Kitűnő.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #69088 Dátum: 2013 November 18, 18:37:41 »

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!

És eladjátok,mint az öregember,aki soha nem ment ki a géppel esőben.Nem kell az a relé,mert később hiteltelenné tesz.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #69087 Dátum: 2013 November 18, 15:21:50 »

A bal oldali küszöb kész:

Még festés és alvázvédő megy rá. Jöhet a jobb oldal  Undecided Undecided



Széééép!

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69086 Dátum: 2013 November 17, 21:53:34 »

ÉS összeszerelés elött az első futóműtest is.



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69085 Dátum: 2013 November 17, 21:52:34 »

A bal oldali küszöb kész:

Még festés és alvázvédő megy rá. Jöhet a jobb oldal  Undecided Undecided



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69084 Dátum: 2013 November 14, 15:21:22 »


Generáciok vidala Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69083 Dátum: 2013 November 13, 18:48:47 »

Ennél csak egy jobb van, ha az ilyen történelmet nem mi írjuk, hanem nosztalgiával megéljük. :-)))

Éppen azt szeretem benne, hogy van "történelme".
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #69082 Dátum: 2013 November 13, 18:36:56 »

nem tudom mennyit tud a wareszé. az enyém tudna szakaszost, lassút, gyorsat. de felőlem mindenki olyan alkatrészt épít a kocsijába, amilyet akar, max hányás lesz az eredmény. hungarian look powa...
Az én autómnak a forgalmi szerint volt vagy tíz gazdája. Mindegyik egy kicsit hozzátett, (vagy elvett) valamit, a saját ízlése szerint. Elektromos ablakmosó, sportkormány, házilagos üléshuzat, kisipari váltógomb (amiben az a kisautó van), valamilyen ventillátor (aminek nagyobb a hangja, mint a teljesítménye).
Amikor felújítottam, ezeket mind kihajigálhattam volna belőle, és csinálhattam volna egy gyáriasabb autót, de az nekem túl steril lett volna. Éppen azt szeretem benne, hogy van "történelme".
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69081 Dátum: 2013 November 13, 16:52:39 »

Van olyan szakaszos törlésű bogár kapcsoló, amelyik tud annyit, mint a Wareszé? Mert anno én is gondolkodtam rajta, a tekerőre rá lehet pattintani a bogár kapcsológombját, és lenne egy 5 lehetőséggel bíró szakaszos, a mostani lassú, meg egy kicsit gyors helyett. Ebben semmi gányolást nem éreztem volna, ha befért volna... Ellentétben a különféle szellőzős kitalálásokkal, belső tér farigcsálásával, stb.
nem tudom mennyit tud a wareszé. az enyém tudna szakaszost, lassút, gyorsat. de felőlem mindenki olyan alkatrészt épít a kocsijába, amilyet akar, max hányás lesz az eredmény. hungarian look powa...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69080 Dátum: 2013 November 13, 15:37:18 »

sosem hal ki a ganyolas, hiaba van vw alkatresz az adott celra, sokaknak jo a polski, uaz, meg ki tudja meg mi...
Van olyan szakaszos törlésű bogár kapcsoló, amelyik tud annyit, mint a Wareszé? Mert anno én is gondolkodtam rajta, a tekerőre rá lehet pattintani a bogár kapcsológombját, és lenne egy 5 lehetőséggel bíró szakaszos, a mostani lassú, meg egy kicsit gyors helyett. Ebben semmi gányolást nem éreztem volna, ha befért volna... Ellentétben a különféle szellőzős kitalálásokkal, belső tér farigcsálásával, stb.

Bácsi Győző
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69079 Dátum: 2013 November 13, 07:25:38 »

Hétvégi SZMB nálam a küszöb aljának cserélése volt. Na nem egyszerű azt kivarázsolni az összerohadt szivacstömítés és
berohadt csavarok miatt. Szóval egy kép a "régi maradványról", illetve az új lemezről.
Ha minden jól megy, a hétvégére kész mindkét oldal.  Grin Grin
Végre lesz értelme a karosszériafelfogató csavaroknak is.   Grin Grin


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69078 Dátum: 2013 November 13, 07:19:52 »

Csak az nem fér el a bogár műszerfalában.
sosem hal ki a ganyolas, hiaba van vw alkatresz az adott celra, sokaknak jo a polski, uaz, meg ki tudja meg mi...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69077 Dátum: 2013 November 13, 04:58:29 »

a kapcsolóban volt az elektronika .
Csak az nem fér el a bogár műszerfalában.

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69076 Dátum: 2013 November 12, 21:49:53 »

a kapcsolóban volt az elektronika .
Mint a Skodáknál is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.