www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:57:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175572 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69555 Dátum: 2013 December 29, 20:22:56 »

Az ováloknak is túllóg ;-)

és karmannba is van szárazféltengelyes,  de hogy hosszabb váltó is járt hozzá ?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69554 Dátum: 2013 December 29, 20:21:55 »

Az ováloknak is túllóg ;-)

20 centit?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69553 Dátum: 2013 December 29, 20:21:41 »

meg kimaradt egy normális kipuff rendszer is


700 EUR   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69552 Dátum: 2013 December 29, 20:20:29 »

Az ováloknak is túllóg ;-)

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69551 Dátum: 2013 December 29, 20:19:13 »

Itt a 71-es Super Beetle brossúrában azt írja, hogy az új hátsó futómű, amit eddig csak az automata bogarakban használtak.  Huh Én úgy tudom, hogy az 1500-as bogarakat meg a kabriókat valóban hosszú váltóval szerelték, de olajossal.

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bug/6.jpg

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69550 Dátum: 2013 December 29, 20:12:12 »

De!

Az lesz az szerintem!

Akkor szerintem hülyeséget írtam.Bocs! Wink

Az nem lehet,hogy ezt a váltót beszerelték a typ3-asokba,és azt hozzák ki a váltókódos honlapok mint 1500-as típus?

Mert régebben nem igen typ3-asozták ezeket,hanem 1500-as és 1600-as Volkswageneknek hívták őket.És akkor nem 1500-as bogárról van szó,hanem VW1500-ról,az az typ3-asról.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69549 Dátum: 2013 December 29, 20:08:30 »

Én 68-70 között csak a félautomatáknál találkoztam száraz váltóval. Amit én láttam 1500-ast, meg 1500 kabriót, az mind olajos volt.  Huh De ez nem jelenti azt, hogy nem így van?!

Akkor szerintem hülyeséget írtam.Bocs! Wink

Az nem lehet,hogy ezt a váltót beszerelték a typ3-asokba,és azt hozzák ki a váltókódos honlapok mint 1500-as típus?

Mert régebben nem igen typ3-asozták ezeket,hanem 1500-as és 1600-as Volkswageneknek hívták őket.És akkor nem 1500-as bogárról van szó,hanem VW1500-ról,az az typ3-asról.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69548 Dátum: 2013 December 29, 20:05:40 »

Itt a 71-es Super Beetle brossúrában azt írja, hogy az új hátsó futómű, amit eddig csak az automata bogarakban használtak.  Huh Én úgy tudom, hogy az 1500-as bogarakat meg a kabriókat valóban hosszú váltóval szerelték, de olajossal.

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bug/6.jpg

1968-1970 között,voltak félautomata 1500-asok,ezeknek sima torziós volt az első futóművük,hátul pedig olyan mint a szárazféltengelyeseknek (ha jól tudom,akkor ilyen volt a Ti bordótok is,ami Győrbe került a Homs fórumtárshoz).
És ilyen alvázakkal készítettek szárazféltengelyes,AH-s váltós 1500-asokat is,főleg amerikai piacra.

Sőt megkockáztatom,hogy az 1968-1970-es,1500-as gyári kabrióknak (mint pl a Tiéteknek is),ilyen alváza és váltója volt gyárilag.
Az amcsi piacra gyártott kabrióknak biztosan.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69547 Dátum: 2013 December 29, 19:50:21 »

Én 68-70 között csak a félautomatáknál találkoztam száraz váltóval. Amit én láttam 1500-ast, meg 1500 kabriót, az mind olajos volt.  Huh De ez nem jelenti azt, hogy nem így van?!

1968-1970 között,voltak félautomata 1500-asok,ezeknek sima torziós volt az első futóművük,hátul pedig olyan mint a szárazféltengelyeseknek (ha jól tudom,akkor ilyen volt a Ti bordótok is,ami Győrbe került a Homs fórumtárshoz).
És ilyen alvázakkal készítettek szárazféltengelyes,AH-s váltós 1500-asokat is,főleg amerikai piacra.

Sőt megkockáztatom,hogy az 1968-1970-es,1500-as gyári kabrióknak (mint pl a Tiéteknek is),ilyen alváza és váltója volt gyárilag.
Az amcsi piacra gyártott kabrióknak biztosan.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69546 Dátum: 2013 December 29, 19:39:22 »

Ez így nem teljesen igaz, mert ez a 2 váltó szárazféltengelyes, az 1500-asban meg olajos váltó van. Szóval csak az áttétele ugyanaz, a váltó az más.

1968-1970 között,voltak félautomata 1500-asok,ezeknek sima torziós volt az első futóművük,hátul pedig olyan mint a szárazféltengelyeseknek (ha jól tudom,akkor ilyen volt a Ti bordótok is,ami Győrbe került a Homs fórumtárshoz).
És ilyen alvázakkal készítettek szárazféltengelyes,AH-s váltós 1500-asokat is,főleg amerikai piacra.

Sőt megkockáztatom,hogy az 1968-1970-es,1500-as gyári kabrióknak (mint pl a Tiéteknek is),ilyen alváza és váltója volt gyárilag.
Az amcsi piacra gyártott kabrióknak biztosan.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69545 Dátum: 2013 December 29, 19:38:49 »

és azt nem írta le hogy egy-kétszer szét kell borítani kinek kevésbé kinek jobban  hogy a végleges formáját elnyerje és ez a szétborítás nem október és március közé esik hanem május és szeptember és elnyeli a nyaralásra félretett lóvét is  Jezusom ...
meg kimaradt egy normális kipuff rendszer is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69544 Dátum: 2013 December 29, 19:37:20 »

és azt nem írta le hogy egy-kétszer szét kell borítani kinek kevésbé kinek jobban  hogy a végleges formáját elnyerje és ez a szétborítás nem október és március közé esik hanem május és szeptember és elnyeli a nyaralásra félretett lóvét is  Jezusom ...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69543 Dátum: 2013 December 29, 19:31:01 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69542 Dátum: 2013 December 29, 19:29:21 »

jó lenne.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69541 Dátum: 2013 December 29, 19:29:11 »

Ezt így azért lehet nehezen megmondani, mert a hengerűrtartalom csak 1 adat, attól még elég széles skálán el lehet helyezni egy 1,8-1,9 motort. Szóval ha ugyanolyanra csinálnád mint a széria 1,6 motor, csak 1,9 HD garnitúrával, akkor a különbség csak a 2-féle HD-garnitúra árának különbözete (30.000 Ft) plusz a hengerfejek felmarásának az ára (20.000 Ft), plusz a blokk felmarásának ára (20.000 Ft).
De ilyet ritkán csinálnak, mert ha már nagyobb a HD, akkor raknak bele ezt-azt és az egyik dolog hozza magával a másikat: Sportvezérműtengely kerékkel, csavarokkal 35-40.000 Ft. Ha már új a tengely, akkor rakunk bele új tőkéket, ahova vagy veszünk gyáriakat mert nem lesz forgós a motor (12.000 Ft) vagy veszünk valami spécit mert forgós motort akarunk (20-60.000 Ft). Ha netán hegyesebb tengelyt vettünk és még a fej is engedi, hogy forogjon a motor, akkor jöhet a dupla rugó (12.000 Ft) és annak a befaragása a fejbe (10.000 Ft) és a CroMo nyomórudak (20.000 Ft). Ha a tengelyünk mondjuk csak egy Engle W100-W110, akkor ezek maradhatnak gyáriak. De tengelytől függetlenül dönthetünk úgy, hogy akarunk nagy áttételű himbasort (40-100.000 Ft). Aztán jön a hengerfej kérdés, ami elvárásoktól függően nagyon el tudja vinni a költségeket a legolcsóbb nagyszelepes fejtől kezdve (120.000 Ft) valami igazán komoly utcai fejig (300.000 Ft). Aztán itt már jöhetnek olyan aggályok is, hogy mi lesz ha a gári 50 éves hajtórúd megadja magát az erősebb és jobban forgó motor alatt és ekkor jöhetnek a CroMo hajtórudak 100.000 Ft áron. Ha olyan jók vagyunk, hogy tud a motorunk 90-100 Le-t, akkor nem baj ha van egy jó olajrendszerünk szűrővel, termosztáttal és egy külső hűtővel, ami fittingekkel, csövekkel lazán van 100.000 Ft
A duplakarbi szett kb. 120.000 Ft frankón bejátszva, amihez lehet venni egy jó gyújtást Tatitól még 30 körül. Kb., de tényleg száles a skála az 1,6-tól csak 70ezerben eltérő 1,9 moci és a 2millióval többe kerülő között.

Az engem is érdekelne, hogy kb. nagyságrendileg mennyivel kerül többe egy pl. 1915-ös motor, vagy 17..-ás építése, mint az 1600-os gyári motor felújítása?
Kiindulási alapként egy felújításra váró, de működőképes 1600-os motort vegyünk, és ha dupla karbit mindenképpen szeretnék rá.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69540 Dátum: 2013 December 29, 19:26:15 »

jó lenne.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69539 Dátum: 2013 December 29, 19:19:56 »

egy jó egyhatosnak  jóval több mint a duplájába kerül egy nem egyhatos motor  Undecided ez van, fényezhetjük ezt 3oldalon keresztül de ez van .


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69538 Dátum: 2013 December 29, 19:18:13 »

Az engem is érdekelne, hogy kb. nagyságrendileg mennyivel kerül többe egy pl. 1915-ös motor, vagy 17..-ás építése, mint az 1600-os gyári motor felújítása?
Kiindulási alapként egy felújításra váró, de működőképes 1600-os motort vegyünk, és ha dupla karbit mindenképpen szeretnék rá.
egy jó egyhatosnak  jóval több mint a duplájába kerül egy nem egyhatos motor  Undecided ez van, fényezhetjük ezt 3oldalon keresztül de ez van .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69537 Dátum: 2013 December 29, 19:14:58 »

Az A-öszlopig bubis, onnan ovál, részleteket még nem dolgoztam ki...
megmondom a frankót!  az ovál kaszni csak 49%ban  a hátsó ablaktól néz ki jól! A hiányzó 51 a dőltlámpás sárvédő a szélvédőre lelógó tető a magas ajtók (kicsi lámpák, üvegek) miatt sokkal kedvesebb érdekesebb szebb.
Egy 1300mas öregítése nem sikerülhet egy buflák meg pláne, egyébkén nincs semmi bajom a buflákokkal kifejezetten tetszenek kivéve az okádék műszerfaluk . Undecided

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69536 Dátum: 2013 December 29, 19:00:29 »

és az indexbúra 5ös csavarja is elég gyenge lesz a gólyalábakhoz Undecided
Az A-öszlopig bubis, onnan ovál, részleteket még nem dolgoztam ki...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69535 Dátum: 2013 December 29, 18:56:44 »

na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?
Az engem is érdekelne, hogy kb. nagyságrendileg mennyivel kerül többe egy pl. 1915-ös motor, vagy 17..-ás építése, mint az 1600-os gyári motor felújítása?
Kiindulási alapként egy felújításra váró, de működőképes 1600-os motort vegyünk, és ha dupla karbit mindenképpen szeretnék rá.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69534 Dátum: 2013 December 29, 18:52:31 »

Az előző egyik igen okos az egyharmas hengerekre egyhatos hengerfejet rakott  Jezusom ...
na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69533 Dátum: 2013 December 29, 12:38:01 »

Nem fér alá a hosszabb alvázfej.

és az indexbúra 5ös csavarja is elég gyenge lesz a gólyalábakhoz Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69532 Dátum: 2013 December 29, 12:33:46 »

Nem fér alá a hosszabb alvázfej.

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69531 Dátum: 2013 December 29, 11:33:22 »

Ez így nem teljesen igaz, mert ez a 2 váltó szárazféltengelyes, az 1500-asban meg olajos váltó van. Szóval csak az áttétele ugyanaz, a váltó az más.

(meg az 1500-asé 1967-70 között)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69530 Dátum: 2013 December 29, 10:13:30 »

Ezekért már érdemes lenne kiugrani,az egyik az 1302S félhosszú váltója (meg az 1500-asé 1967-70 között),a másik pedig az 1303S-eké.100-Euro darabja,két ember összeáll,és akkor már oszlik az üzemanyagköltség is.Futárszolgálat meg hasonlók nem játszik,csak saját elhozatal.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-getriebe-74564095?adId=74564095
az a baj, hogy nem beszélek németül és nincs alkalmas járművem  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69529 Dátum: 2013 December 28, 22:36:10 »

Az előző egyik igen okos az egyharmas hengerekre egyhatos hengerfejet rakott  Jezusom ...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69528 Dátum: 2013 December 28, 22:30:33 »

A motorral meg ezt művelte:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69527 Dátum: 2013 December 28, 22:29:27 »

Ma jártam egy fúrógép szerelőnél de remélem a motorokhoz is ért  Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69526 Dátum: 2013 December 28, 21:55:04 »

Mint egy Wörther-See,GTI Treffen zirka.
jaja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69525 Dátum: 2013 December 28, 21:51:45 »

klagenfurt nem is vészes
Mint egy Wörther-See,GTI Treffen zirka.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69524 Dátum: 2013 December 28, 21:49:30 »

Sőt az egyiken még rajta az önindító is,ha működik az önindítóért egy ötezresért vevő lennék.
klagenfurt nem is vészes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69523 Dátum: 2013 December 28, 21:39:46 »

Ezekért már érdemes lenne kiugrani,az egyik az 1302S félhosszú váltója (meg az 1500-asé 1967-70 között),a másik pedig az 1303S-eké.100-Euro darabja,két ember összeáll,és akkor már oszlik az üzemanyagköltség is.Futárszolgálat meg hasonlók nem játszik,csak saját elhozatal.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-getriebe-74564095?adId=74564095
Sőt az egyiken még rajta az önindító is,ha működik az önindítóért egy ötezresért vevő lennék.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69522 Dátum: 2013 December 28, 21:37:52 »

szólj, ha eladó a váltó (és tényleg at kódú), úgysem jó az az 1.2-höz Smiley
Ezekért már érdemes lenne kiugrani,az egyik az 1302S félhosszú váltója (meg az 1500-asé 1967-70 között),a másik pedig az 1303S-eké.100-Euro darabja,két ember összeáll,és akkor már oszlik az üzemanyagköltség is.Futárszolgálat meg hasonlók nem játszik,csak saját elhozatal.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-kaefer-1303-getriebe-74564095?adId=74564095
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69521 Dátum: 2013 December 28, 21:21:50 »

Egyrész a hátsóján a felirat 1303S innen gondolom hogy az Smiley (de ezt akárki rárakhatta). Elől a tárcsafék stimmel. A karosszéria stimmel, a váltót még nem néztem.
szólj, ha eladó a váltó (és tényleg at kódú), úgysem jó az az 1.2-höz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Örsvezető
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #69520 Dátum: 2013 December 28, 21:08:27 »

A D148.... az már valami kései mexikói motor.
De nincs azzal semmi baj.
Az, hogy 1303S azt miből tudod?
Az "S" annyit jelent, hogy hosszú váltós, jellemzően AT váltókód, de ez az 1,2-es motorral párosítva elég érdekes menetteljesítményt ad.
Valamint elől tárcsafékes a futómű.
Ha ezek nincsenek benne, akkor nem "S"-es.
Egyrész a hátsóján a felirat 1303S innen gondolom hogy az Smiley (de ezt akárki rárakhatta). Elől a tárcsafék stimmel. A karosszéria stimmel, a váltót még nem néztem.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #69519 Dátum: 2013 December 28, 21:07:48 »

Ahogy vetart írja....  Faszul áll a rugóba a lemez és ahogy nyitom meg csukom le összevissza kacsázik és nembirod kétszer ugyan úgy lecsukni mert mindig máshogy áll lökdösni kell.  Nem akarok villantani vele mert nekem teljesen mind1 mi nyitja csak ez így szar :-D  de oks köszi az infókat beszerzek egyett.
Szerintem akármi emeli, tartja a bogár csomagtértetőjét, a lecsukáskor mindig szépen bele kell vezetni a zárrészbe. Ezt nem lehet úgy elengedni, mint a golf motorháztetőjét pl. Szerintem.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69518 Dátum: 2013 December 28, 20:10:51 »

Ahogy vetart írja....  Faszul áll a rugóba a lemez és ahogy nyitom meg csukom le összevissza kacsázik és nembirod kétszer ugyan úgy lecsukni mert mindig máshogy áll lökdösni kell.  Nem akarok villantani vele mert nekem teljesen mind1 mi nyitja csak ez így szar :-D  de oks köszi az infókat beszerzek egyett.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #69517 Dátum: 2013 December 28, 20:04:12 »

Használt már valaki csomagtérfedélhez teleszkópot a gyári rugós mechanika helyett??? Milyen jobb/rosszabb?? Nehéz berakni kell faragni???
én.jopofa megvoltam elégedve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69516 Dátum: 2013 December 28, 18:10:41 »

És mi volt abban a gyenge pont?
Én eddig 4 db-ot nyitogattam, abból 3 nem a megkímélt, hobbi kategóriába tartozó példány volt, de a rugók - emelőmechanizmus mindegyiken hibátlanul működött.
Elhajlik a spirálrugóban futó lemez, utána mindig odaér a kasztnihoz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.