www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 22:01:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833170 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #69611 Dátum: 2013 December 31, 10:08:06 »

ha egy olaj hordozza a trutyót, akkor az pont azt jelenti, hogy nem ülepedik le a "minden helyen" sem

Így van.
Ez van a mérleg egyik serpenyőjében.
A másikban pedig az, hogy a keringő "trutyi" rontja a kenés minőségét.
Aztán, hogy a mérleg merre billen az dönti el a kérdést.
Feltételezem, hogy a rendszeres és sűrű olajcserékkor a Stunt álláspontja felé, tehát öröm van.
De ismerjük az userek krémjét akik egyrészt leszarják másrészt nemértésre alapozva szintén leszarják az olajcseréket és elszaladgálnak 7-8ezret is egy olajjal, hiszen "úgyisrátöltöttemmásféllitertazmegegyfélolajcsere,királyvagyok". Igen a bogarasok is ilyenek, nem csak a szuzukisok.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69610 Dátum: 2013 December 31, 09:44:29 »

Stunt ezzel a mondattal lőtte el a kérdést:
"Szerintem akár van szűrő, akár nincs, nem jó, ha az olaj nem hordozza a koszt (egyéb melléktermékeket) mert az nem csak a karter alján üllepedne le, hanem minden helyen, ahol olaj van, így csökkentve a keresztmetszeteket és a hűtés hatékonyságát. Véleményem szerint mindenképpen DD (detergens-diszpergens) adalékolású olajokat kell használni."
ha egy olaj hordozza a trutyót, akkor az pont azt jelenti, hogy nem ülepedik le a "minden helyen" sem
tehát te is buzi vagy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69609 Dátum: 2013 December 31, 09:43:30 »

a bogárba 2,5 liter kell tehát ha veszel egy ötliteres kupát akkor 2adag van.
2 utálom a sört.
3 az én motoromba 4,5liter castrol edge 10w60olaj van  Kiss
1. érdekes, ez a matek nekem soha nem jött ki
2. buzi!
3. buzi!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #69608 Dátum: 2013 December 31, 09:16:25 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



Stunt ezzel a mondattal lőtte el a kérdést:
"Szerintem akár van szűrő, akár nincs, nem jó, ha az olaj nem hordozza a koszt (egyéb melléktermékeket) mert az nem csak a karter alján üllepedne le, hanem minden helyen, ahol olaj van, így csökkentve a keresztmetszeteket és a hűtés hatékonyságát. Véleményem szerint mindenképpen DD (detergens-diszpergens) adalékolású olajokat kell használni."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69607 Dátum: 2013 December 31, 09:09:00 »

micsi?
ennyiért rettentő mennyiségű söröt veszek.
a bogárba kell kábé 3,5 liter olaj, ez mintegy 3.500 forint. (ha drága helyen veszed)
mondjuk ezerér' még veszel a szűrőhöz papírt meg alátéteket, aztán csókolom.

egyébként igen, az olajnak az a dolga, hogy ne engedje lerakódni a taknyot, hanem lebegtesse, amíg a szűrőbe szaladgál.
aztán a szűrő jó esetben lerántja róla (a gyári tésztaszűrő kevésbé, az utólagos papíros jobban).
de egy ilyen kihegyezett motorba biztos kell a racing super visco olaj Jezusom ...
a bogárba 2,5 liter kell tehát ha veszel egy ötliteres kupát akkor 2adag van.
2 utálom a sört.
3 az én motoromba 4,5liter castrol edge 10w60olaj van  Kiss

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #69606 Dátum: 2013 December 30, 23:06:26 »

Napsugarast!
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Motorolaj
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69605 Dátum: 2013 December 30, 22:13:42 »

a hír igaz csak nem kell vele foglalkozni ... egyébként az ötliter olaj nyolcezerért nem is annyira borzasztó. illetve 8700ft
micsi?
ennyiért rettentő mennyiségű söröt veszek.
a bogárba kell kábé 3,5 liter olaj, ez mintegy 3.500 forint. (ha drága helyen veszed)
mondjuk ezerér' még veszel a szűrőhöz papírt meg alátéteket, aztán csókolom.

egyébként igen, az olajnak az a dolga, hogy ne engedje lerakódni a taknyot, hanem lebegtesse, amíg a szűrőbe szaladgál.
aztán a szűrő jó esetben lerántja róla (a gyári tésztaszűrő kevésbé, az utólagos papíros jobban).
de egy ilyen kihegyezett motorba biztos kell a racing super visco olaj Jezusom ...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69604 Dátum: 2013 December 30, 22:00:58 »

Hudáknál 11eft a varga én már egy csomót beépítettem még egyikkel sem volt baj az enyémbe 9éve benne van ... kétkörös legyen és úgy mint callooké vagy van kicsi egykörösnek látszó de kétkörös tartály 6vagy 8ezer forintér annak akinek semmiseszámít ...


Varga, jól hangzik Smiley ezt gondolom mezei autósboltban is kapni!?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69603 Dátum: 2013 December 30, 21:52:34 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



a hír igaz csak nem kell vele foglalkozni ... egyébként az ötliter olaj nyolcezerért nem is annyira borzasztó. illetve 8700ft

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69602 Dátum: 2013 December 30, 21:50:27 »

Én mondjuk egy új ATE-től nem félnék, de várd meg ki mit mond, aztán szerintem is vegyél egy újat.

Hudáknál 11eft a varga én már egy csomót beépítettem még egyikkel sem volt baj az enyémbe 9éve benne van ... kétkörös legyen és úgy mint callooké vagy van kicsi egykörösnek látszó de kétkörös tartály 6vagy 8ezer forintér annak akinek semmiseszámít ...

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69601 Dátum: 2013 December 30, 21:30:03 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



Üdv!

Trau
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69600 Dátum: 2013 December 30, 19:10:35 »

Én mondjuk egy új ATE-től nem félnék, de várd meg ki mit mond, aztán szerintem is vegyél egy újat.

Ezt feljegyzem, kösz.

Találtam ilyen főfékhengert, de a felújításban nincs bizodalmam (az egykörös is "összehugyozta" magát), talán csak rossz helyen készült, nem tudom, de inkább újat veszek.

Nos példány is van pár eladó nem olyan vészes áron, de megvárnám néhány tapasztalt kollégát az ötleteikkel.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69599 Dátum: 2013 December 30, 19:07:55 »

Igen, ez a standard megoldás, hogy kialakítod úgy a tartályt és a csövezést mint a fiatalabb bogaraknál. Csak az én szememnek idegen volt a régi autóban a konzolon elhelyezett szögletes tartály, miközben ezeknek még olyan szépen kialakították a besüllyesztést a pótkerék mögött az apró kis tartálynak.

Én úgy terveztem, hogy a kétkörös tartályt az eredeti helyére rakom fel. Van bontva tartó konzolom és csöveim. Csak fel kell tenni 2 pötty hegesztéssel a konzolt.
Az üzemanyag tartály mellett meg szépen lemennek a csövek.
De Zoli megoldása is tetszik.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69598 Dátum: 2013 December 30, 19:04:37 »

Nekem ilyen T2 tartály van a bogár főfékhengeren (simán kipattintható a 2 csonk a főfékhengerből ahova a 2 cső csatlakozna és oda ez egy az egyben bepattintható. Aztán csak a tartály 1 csonkja van összecsövezve a gyári tartály 1 csonkjával, így a csomitartóban marad a gyári apró tartály a helyén.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/10899/bremsfluessigkeitsbehaelter-bus-t2-68-72?c=110861

És ilyen főfékhengerem van csak gyári VW:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/365/hauptbremszylinder-8.66-kuebel-80?c=111340

Az 1302, 1303 főfékhenger is felcsavarozható, csak annak a 2 felfogató csavarja 45 fokkal el van fordítva a torziós bogár főfékhengeréhez képest, így ahhoz kell 2 új lyukat fúrni a napóleonra.


Ezt feljegyzem, kösz.

Találtam ilyen főfékhengert, de a felújításban nincs bizodalmam (az egykörös is "összehugyozta" magát), talán csak rossz helyen készült, nem tudom, de inkább újat veszek.

Nos példány is van pár eladó nem olyan vészes áron, de megvárnám néhány tapasztalt kollégát az ötleteikkel.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #69597 Dátum: 2013 December 30, 18:48:16 »

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos
Én úgy terveztem, hogy a kétkörös tartályt az eredeti helyére rakom fel. Van bontva tartó konzolom és csöveim. Csak fel kell tenni 2 pötty hegesztéssel a konzolt.
Az üzemanyag tartály mellett meg szépen lemennek a csövek.
De Zoli megoldása is tetszik.
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 30, 18:53:31 írta sparkafer »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69596 Dátum: 2013 December 30, 18:42:54 »

Nekem ilyen T2 tartály van a bogár főfékhengeren (simán kipattintható a 2 csonk a főfékhengerből ahova a 2 cső csatlakozna és oda ez egy az egyben bepattintható. Aztán csak a tartály 1 csonkja van összecsövezve a gyári tartály 1 csonkjával, így a csomitartóban marad a gyári apró tartály a helyén.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/10899/bremsfluessigkeitsbehaelter-bus-t2-68-72?c=110861

És ilyen főfékhengerem van csak gyári VW:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/365/hauptbremszylinder-8.66-kuebel-80?c=111340

Az 1302, 1303 főfékhenger is felcsavarozható, csak annak a 2 felfogató csavarja 45 fokkal el van fordítva a torziós bogár főfékhengeréhez képest, így ahhoz kell 2 új lyukat fúrni a napóleonra.

Kösz, ez már sok segítség.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69595 Dátum: 2013 December 30, 18:29:57 »

Ha nem az 1302, 1303 főfékhengerét teszed fel, hanem a torziós bogárét, akkor az általad említetteken nem kell módosítanod, simán felcsavarozod ugyanoda mint az egyköröset. Csak ugye ehhez dupla tartály kell ami picit bután néz ki bebarkácsolva a régi bogár csomagterébe. Ezt az én autómon úgy oldottuk meg, hogy a transporternek van olyan dupla féktartálya ami a főfékhengerre van szerelve. Nekem is ilyen tartály van és ebbe a tartályba folyik le a fékolaj a gyári pici, 1körös tartályból, ami a gyári helyen van.
A különböző gyártók minőségi eltéréseiről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik a többiek.


Kösz, ez már sok segítség.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69594 Dátum: 2013 December 30, 18:23:37 »

Ha nem az 1302, 1303 főfékhengerét teszed fel, hanem a torziós bogárét, akkor az általad említetteken nem kell módosítanod, simán felcsavarozod ugyanoda mint az egyköröset. Csak ugye ehhez dupla tartály kell ami picit bután néz ki bebarkácsolva a régi bogár csomagterébe. Ezt az én autómon úgy oldottuk meg, hogy a transporternek van olyan dupla féktartálya ami a főfékhengerre van szerelve. Nekem is ilyen tartály van és ebbe a tartályba folyik le a fékolaj a gyári pici, 1körös tartályból, ami a gyári helyen van.
A különböző gyártók minőségi eltéréseiről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik a többiek.

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69593 Dátum: 2013 December 30, 18:13:02 »

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69592 Dátum: 2013 December 30, 15:50:43 »

ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided
Igen,igazad van,ha az ember tényleg egy komoly és igényes gépet épít,kifér belőle egy 911-es Porsche.Boxsterből meg még kettő is. Undecided
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69591 Dátum: 2013 December 30, 15:47:39 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916

Ennyit sokszor csak a négy boxster tárcsafékért el szoktak kérni. Undecided
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69590 Dátum: 2013 December 30, 10:58:31 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916


akkor ez a TI autótok, ovál is, Boxster is....

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11514

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69589 Dátum: 2013 December 30, 10:56:27 »

ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided
ja, de olyat minden hülye szerencsés csillagzat alatt született vehet..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69588 Dátum: 2013 December 30, 09:37:35 »

Nagyon kutya szerzetek ezek...  De a második meg egyenesen beteg :-D 
ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69587 Dátum: 2013 December 30, 09:29:21 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69586 Dátum: 2013 December 29, 23:59:12 »


Nagyon kutya szerzetek ezek...  De a második meg egyenesen beteg :-D 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69585 Dátum: 2013 December 29, 22:56:06 »

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.

Oval, 1303 alvaz, 2.7t4, 996 fekek...

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11255

Ez is erdekes lesz
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11020

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69584 Dátum: 2013 December 29, 22:08:24 »



szvsz ez most a legjobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69583 Dátum: 2013 December 29, 21:51:32 »

uh

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69582 Dátum: 2013 December 29, 21:47:23 »

Erre sokan esküsznek, nagy motorépítők is.


Na meg ezek sem rossz minoseguek szerintem
http://www.vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69581 Dátum: 2013 December 29, 21:40:26 »

En az A1 mufflerre eskuszom! Csak jo tapasztalatom volt vele...
http://www.piersideparts.net/A1EXHAUST.html

Erre sokan esküsznek, nagy motorépítők is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69580 Dátum: 2013 December 29, 21:37:23 »

En az A1 mufflerre eskuszom! Csak jo tapasztalatom volt vele...
http://www.piersideparts.net/A1EXHAUST.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69579 Dátum: 2013 December 29, 21:36:59 »

Igen, mondjuk ezek mind ezerszer jobb minőségűek az EMPI és társainál. Nekem kezemben fogva a CSP minőségibbnek, szebbnek, meg talán erősebbnek tűnik. De hibázni még a nem rozsdamentessel sem tud az ember: Idővel max a dob tud elrohadni, az meg (az ahnendorp gyártmánynál) Opel Ascona vagy valami hasonló dob (cikkszáma megvan) és 7.000 Ft/db áron van újban ha cserélni kell.



A CSP nagyon minőségi, halál pontosan passzol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69578 Dátum: 2013 December 29, 21:31:58 »

Igen, mondjuk ezek mind ezerszer jobb minőségűek az EMPI és társainál. Nekem kezemben fogva a CSP minőségibbnek, szebbnek, meg talán erősebbnek tűnik. De hibázni még a nem rozsdamentessel sem tud az ember: Idővel max a dob tud elrohadni, az meg (az ahnendorp gyártmánynál) Opel Ascona vagy valami hasonló dob (cikkszáma megvan) és 7.000 Ft/db áron van újban ha cserélni kell.


Ez szinte teljesen CSP, csak az jobb. (De ez volt az eredeti, erről koppintott a CSP.)

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69577 Dátum: 2013 December 29, 21:25:50 »

remélem ennél igényesebbet sikerül Stum elvtársnak rittyentenem a szimplaszopatóra Undecided
mármint hogy hasonló rendszerben gondolkodva de a gyári helyen füstöljön ki
Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69576 Dátum: 2013 December 29, 21:22:44 »



Ez szinte teljesen CSP, csak az jobb. (De ez volt az eredeti, erről koppintott a CSP.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69575 Dátum: 2013 December 29, 21:20:02 »

na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?

Vitte a picsáját rendesen az egyszer igaz Smiley de sajna arra az Isten pénze se elég (nem marad a buszra!)

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69574 Dátum: 2013 December 29, 21:11:53 »

Mondjuk abban viszont biztos vagyok, hogy 67, illetve azelőtti bogár nem volt száraz váltóval szerelve. Mert ugye korlátos lökös 67-ben volt utoljára.

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69573 Dátum: 2013 December 29, 21:05:59 »

Azt azért nem  Tongue

illetve az eddig eltelt életedbe minden témára Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69572 Dátum: 2013 December 29, 20:54:35 »

Összességében a teljes váltó témára írtam.  Wink

illetve az eddig eltelt életedbe minden témára Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.