www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:26:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849657 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71211 Dátum: 2014 április 07, 11:01:57 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?
Szerintem merevebb és ezáltal halkabb is a drágább. Legalábbis remélem.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71210 Dátum: 2014 április 07, 10:42:55 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71209 Dátum: 2014 április 07, 07:24:31 »

Napsugarast!
Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem, előtte-utána is van benne néhány.

http://nyulnegykereken.blog.hu/2014/04/07/nagyakaritas


 
Látod, tudsz Te, ha akarsz... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Lazlow
« Hozzászólás #71208 Dátum: 2014 április 07, 06:30:16 »

Napsugarast!


Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem, előtte-utána is van benne néhány.

http://nyulnegykereken.blog.hu/2014/04/07/nagyakaritas




Nem gondoltam volna, hogy ilyen szépen lehozza a szutykot. Gratula! Smiley  Kezfogas
Én is kipróbálom a tetőkárpiton. 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71207 Dátum: 2014 április 07, 01:03:49 »

Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem
Szep munka, ugyes vagy! Smiley


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #71206 Dátum: 2014 április 07, 00:46:48 »

Napsugarast!


Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem, előtte-utána is van benne néhány.

http://nyulnegykereken.blog.hu/2014/04/07/nagyakaritas



Üdv!

Trau
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71205 Dátum: 2014 április 06, 15:35:51 »

Egy kérdés.
Hidegen miért két, három hengerezik az autó de kb 3 perc után észhez tér,és megy mind a négy.
Új gyertya,kábelek,elosztófedél,megszkító,rotor,kondi.
Vagy az üzemanyag ellátás a baj?
Erre én is kiváncsi vagyok. Ez a jelenség fogadott tegnap. Cseréltem gyertyát abban a hengerben ami nem ment. Érdekes jelenség, hogy távolról ugrasztva ment csak a henger. Ha ráraktam semmi, meg ha levettem nyilván akkor sem, viszont jó távolról tartva a gyertyapipát reagált. Miután jól megb@szott az áram már nem próbálgattam.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71204 Dátum: 2014 április 06, 15:14:35 »

Egy kérdés.
Hidegen miért két, három hengerezik az autó de kb 3 perc után észhez tér,és megy mind a négy.
Új gyertya,kábelek,elosztófedél,megszkító,rotor,kondi.
Vagy az üzemanyag ellátás a baj?
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #71203 Dátum: 2014 április 06, 14:13:54 »

Napsugarast!

Ha összemegy, akkor legalább kifeszül a végén. Csináld és ne félj, hogy negatívba húzza a tetőt. Smiley

Attól nem félek, hanem attól, hogy tényleg megnyúlik a nedvességtől, maszálástól és így hullámos marad. Most olyan szép, semmi szakadás, gyönyörű ívek... De lehe, tényleg csak rémeket látok. Köszönöm!

Üdv!

Trau
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71202 Dátum: 2014 április 06, 14:05:33 »

Napsugarast!

 Egyrészt lehetséges-e ez vagy én látok rémeket?


Ha összemegy, akkor legalább kifeszül a végén. Csináld és ne félj, hogy negatívba húzza a tetőt. Smiley
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #71201 Dátum: 2014 április 06, 13:56:41 »

Napsugarast!

H4lp! Nekiálltam a tetőkárpit lepucolásának is. Puha kefével, óvatosan, törülközővel letörölgetve a koszos habot. Viszont úgy tűnik, hogy a tesztfelületen (jobb ajtó felett) mintha behullámosodna, megnyúlna a kárpit a nedves kefével tisztított felületen. Egyrészt lehetséges-e ez vagy én látok rémeket? Másrészt ha így történik, száradás után visszazsugorodik-e az eredeti méretre vagy így marad? Egyelőre leálltam a két árnyékoló és a tükörszár pucolása után - itt igen látványos a tisztítottsági fok változása. Wink


Előre is köszönöm!

Üdv!

Trau
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71200 Dátum: 2014 április 06, 12:53:06 »

Mindegy mert pont ezt akartam kérdezni,hogy hallgattam ennek a motornak a járását, és itt is hallani azt a jellegzetes fémes hangot.
Nekem egy üres csődob van rajta,és szerintem jobban fel erősíti,és ki emeli a motorzajt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71199 Dátum: 2014 április 05, 22:51:48 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71198 Dátum: 2014 április 05, 22:10:17 »

Sziasztok!
Ide lehet videót feltenni?
A véleményetekre lennék kíváncsi mert szerintem valami csattog a motorban.
Egy üres csődob fel erősítheti a motorzajt?

Töltsd fel valahova és linkeld be!
Így:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BQhfcdQf1QA#t=19

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71197 Dátum: 2014 április 05, 20:24:33 »

Sziasztok!
Ide lehet videót feltenni?
A véleményetekre lennék kíváncsi mert szerintem valami csattog a motorban.
Egy üres csődob fel erősítheti a motorzajt?

A linkjét biztos lehet.
Aztán mindenki megnyitja,ahogy tudja! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71196 Dátum: 2014 április 05, 20:22:54 »

Sziasztok!
Ide lehet videót feltenni?
A véleményetekre lennék kíváncsi mert szerintem valami csattog a motorban.
Egy üres csődob fel erősítheti a motorzajt?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #71195 Dátum: 2014 április 04, 21:58:01 »

Kedves Isttván bátyám csak az a bibi,hogy derékszögbe van a furat amibe a drót nem hajlik meg inkább elgörbül,de ezt már el játszottam. A féktisztítót nem próbáltam a Kb1,5 mm-es lukba befújni,mert kicsit remeg a kezem és sok mellé menne!Más ötlet?
Ha nincs normális kompresszorod,akkor elbattyogsz egy benzinkútig.Oszt kifúvatod.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71194 Dátum: 2014 április 04, 21:53:03 »

Kedves Isttván bátyám csak az a bibi,hogy derékszögbe van a furat amibe a drót nem hajlik meg inkább elgörbül,de ezt már el játszottam. A féktisztítót nem próbáltam a Kb1,5 mm-es lukba befújni,mert kicsit remeg a kezem és sok mellé menne!Más ötlet?
itt lehet van valami golyó benne ,a szívó oldalon is van ha kihúzod a réz dugót az úszóházból 4mm csavarral,  lehet a nyomóágban is van valami  de nem akarok nagy marhaságot állítani holnap meg is nézem....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71193 Dátum: 2014 április 04, 21:50:46 »

Azt hittem Te kókányoltad és tudod a tutit. Wink
nem én gányoltam én szégyelnék ilyet csinálni Undecided

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71192 Dátum: 2014 április 04, 20:30:01 »

a szürő háza sem gyári az is valami kisipari kókány szükségmegoldás.
Azt hittem Te kókányoltad és tudod a tutit. Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71191 Dátum: 2014 április 04, 19:54:11 »

Kedves Isttván bátyám csak az a bibi,hogy derékszögbe van a furat amibe a drót nem hajlik meg inkább elgörbül,de ezt már el játszottam. A féktisztítót nem próbáltam a Kb1,5 mm-es lukba befújni,mert kicsit remeg a kezem és sok mellé menne!Más ötlet?
igyál söröt, akkor nem fog rezegni a kezed. :-PP
a vezetékből kihúzol először 1 szálat, aztán kettőt és oda-vissza megjáratod.
közben persze csavargatni kell.
befordul az, ha akar. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #71190 Dátum: 2014 április 04, 19:48:57 »

Kedves Isttván bátyám csak az a bibi,hogy derékszögbe van a furat amibe a drót nem hajlik meg inkább elgörbül,de ezt már el játszottam. A féktisztítót nem próbáltam a Kb1,5 mm-es lukba befújni,mert kicsit remeg a kezem és sok mellé menne!Más ötlet?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71189 Dátum: 2014 április 04, 19:28:14 »

Tanács kellene a karbi tisztításához,konkrétan a gyorsító membrán és a fúvóka közötti furatot szeretném kitisztítani/nem megy benzin a fúvókához/Sajna nem rendelkezek URH-tisztítóval!Valaki a hideg zsíroldót ajánlja,Ti mit SOS lenne
fogsz rézvezetéket, azt a sodrott fajtát, oszt áttuszakolod rajta.
mivel a réz puha, nem bassza szét az öntvényt.
a maradékot meg féktisztítóval, benzinnel, ráolvasással.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71188 Dátum: 2014 április 04, 19:18:41 »

a szürő háza sem gyári az is valami kisipari kókány szükségmegoldás.
konkrétan. EMPI

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #71187 Dátum: 2014 április 04, 18:57:01 »

Tanács kellene a karbi tisztításához,konkrétan a gyorsító membrán és a fúvóka közötti furatot szeretném kitisztítani/nem megy benzin a fúvókához/Sajna nem rendelkezek URH-tisztítóval!Valaki a hideg zsíroldót ajánlja,Ti mit SOS lenne
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71186 Dátum: 2014 április 04, 18:37:32 »

Köszönöm.
a szürő háza sem gyári az is valami kisipari kókány szükségmegoldás.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71185 Dátum: 2014 április 04, 17:46:02 »

A szűrő háza gyári, festőkamra szűrője van bele faragva.
Köszönöm.

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71184 Dátum: 2014 április 04, 17:36:52 »

Soha nem fogom megtudni,hol szerezzek olyan festökamrás szüröt!
A szűrő háza gyári, festőkamra szűrője van bele faragva.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71183 Dátum: 2014 április 04, 17:17:39 »

én is agyújtást raknám odébb  , jobb a gyári szűrő.
Soha nem fogom megtudni,hol szerezzek olyan festökamrás szüröt!

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71182 Dátum: 2014 április 04, 17:04:46 »

Az elsö része igaz,a második a Józsi! Grin
Azt a szüröt azért kérdezem,mert nem fér el nekem a "gyári"
(valami hütöbordás elektromos gyujtás van,amit a kutyaházra szerelt még a multban valaki)
Na,ezért keresek megoldást.
Szóval,hol lehet kapni és hogyé?! Huh
én is agyújtást raknám odébb  , jobb a gyári szűrő.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #71181 Dátum: 2014 április 04, 16:45:34 »

Az elsö része igaz,a második a Józsi! Grin
Azt a szüröt azért kérdezem,mert nem fér el nekem a "gyári"
(valami hütöbordás elektromos gyujtás van,amit a kutyaházra szerelt még a multban valaki)
Na,ezért keresek megoldást.
Szóval,hol lehet kapni és hogyé?! Huh
A gyújtás biz-baszt nem lehet kicsit odébb tenni a jövőben, ill. a kerek olajost is próbáltad?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71180 Dátum: 2014 április 04, 16:42:00 »

te egy vén f.sz vagy úgysem érted csak az uazkilincset meg vartburg kuplungot... Vagy az a józsi Grin
Az elsö része igaz,a második a Józsi! Grin
Azt a szüröt azért kérdezem,mert nem fér el nekem a "gyári"
(valami hütöbordás elektromos gyujtás van,amit a kutyaházra szerelt még a multban valaki)
Na,ezért keresek megoldást.
Szóval,hol lehet kapni és hogyé?! Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71179 Dátum: 2014 április 04, 15:09:54 »

Gyári,fényezökamra?
Nem vágom.
amit a fényezőkamrában használnak inpregnált permanvatta az van a stum szűrőében, de ez tuningtéma te egy vén f.sz vagy úgysem érted csak az uazkilincset meg vartburg kuplungot... Vagy az a józsi Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 04, 15:13:13 írta tati »

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71178 Dátum: 2014 április 04, 13:42:00 »

én meg arra válaszoltam  Wink
Gyári,fényezökamra?
Nem vágom.

Tóth Zoltán
Lazlow
« Hozzászólás #71177 Dátum: 2014 április 04, 11:23:14 »

Sziasztok!
After Bogár lökös lefújásához (kívül-belül) kb. mennyi festék kell? Nem sima festékkel akarom fújni hanem PlastiDip-el, mert nem akarom homokszóratni ezt az 1db lököst. A Plasti viszont tapad a krómra (nem kell alá alapozó). A mennyiség azért lenne fontos mert 1flakon (400ml) 5 rongy és legalább 4-5 rétegben kell lefújni.

Köszönöm!

Üdvw: Laci 
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71176 Dátum: 2014 április 03, 21:18:06 »

Pontositanék.
Légszüröre kérdeztem.
én meg arra válaszoltam  Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71175 Dátum: 2014 április 03, 19:42:01 »

Köszönöm, mesterem  a Tati nevében is A szűrője a gyári változat- asszem vmi fényezőkamra szűrő került bele tűszűlló, nem esik szét stb..
Pontositanék.
Légszüröre kérdeztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #71174 Dátum: 2014 április 03, 12:09:06 »

 

Könyv címe: Benzinbefecskendező rendszerek 1/a - 1/b

Kiadás dátuma: 1994

Formátum: pdf (SCAN)

Autodata - Benzinbefecskendező rendszerek 1a-1b kötet.

Az 1975-93 között kiadott modellekhez.

Magyar nyelven pdf formátumban.

 
Nyelv: Magyar

 
Sokáig úgy tűnt, hogy a karburátor, Bánki Donát és Csonka János világra szóló találmánya, a benzinmotorok keverékképzésének örökérvényű szerkezete marad
 
http://bitshare.com/files/xhsfiaqx/autodata.rar.html

jelszó: VIRÁG
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71173 Dátum: 2014 április 03, 08:45:17 »

Sziasztok! Nagy gond-e hogy ha az alsó terelő lemez nincs fen és úgy használom az  autót? Befolyásol-e valamit,vagy csak a lökő rudakat védi? ÉS a hűtés változik?
annál nagyobb baj ha a motormögötti nagytálca sincs benn

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #71172 Dátum: 2014 április 03, 08:35:38 »

Sziasztok! Nagy gond-e hogy ha az alsó terelő lemez nincs fen és úgy használom az  autót? Befolyásol-e valamit,vagy csak a lökő rudakat védi? ÉS a hűtés változik?
kell az oda!
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.