www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:35:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13215826 alkalommal)
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #71755 Dátum: 2014 Május 11, 14:54:50 »

Sziasztok. Szellozo nelkuli gephaztetom van(a Pityubacsi fele narancssarga), es melegszik a cucc. Ez most abban nyilvanul meg, hogy melegen sokat kell inditozni, mert forro a karbi es minden istennyila a motorterben.

Szerintem ket ut van.

1. Racsos motorteto
2.a also kitamaszto
2.b felso kitamaszto.

Melyik legyen? A samban elolvastam par topicot, ott eredetiseg es lakhely fuggvenyeben valtoztak a konkluziok, es elokerult a gene berg fele homeros olajnivopalca is. Adjatok tanacsot.

T

Szerintem meg a hűtőlammláid vannak elzáródva. A termosztát nem nyit. nyormálisan, vagy egyáltalán nem, attól lehet forró. Vagypedig a kipufogó burkoló lemez hiányzik. Ilyen időben nem szabad melegednie.
Én most jöttem Tiszaörsről t2-vel 80-90nnel és az olaj 80 fokos volt (110km).
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71754 Dátum: 2014 Május 11, 14:54:43 »

Padlógázzal indíts (nem pumpa, padló tart indítózás közben, beindul, leszállsz róla).

Igy kb 15 mp mire beindul. Hidegen0,2 mp. Szelephezag oke.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71753 Dátum: 2014 Május 11, 14:50:59 »

Hali, első körben szelephézag ellenőrzés, illetve kell a gáz indítózáskor- lehet akár padlón is egy pillanatra míg elkapja szvsz
Igy kb 15 mp mire beindul. Hidegen0,2 mp. Szelephezag oke.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71752 Dátum: 2014 Május 11, 14:49:38 »

nekem felso kitamaszto volt, sokat szamit. Viszont most nincs bent es igy is csak 80 fokig megy fel az olaj, pedig nem epp gyari a motor. Majd nyarra kell megoldas.
Hol van az olajhomero erzekeloje? A felso kitamasztoval mi van esoben? Es nyitva marad a gepteto, vagy a csvarhuzos megoldas jon?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71751 Dátum: 2014 Május 11, 14:47:20 »

Sziasztok. Szellozo nelkuli gephaztetom van(a Pityubacsi fele narancssarga), es melegszik a cucc. Ez most abban nyilvanul meg, hogy melegen sokat kell inditozni, mert forro a karbi es minden istennyila a motorterben.

Szerintem ket ut van.

1. Racsos motorteto
2.a also kitamaszto
2.b felso kitamaszto.

Melyik legyen? A samban elolvastam par topicot, ott eredetiseg es lakhely fuggvenyeben valtoztak a konkluziok, es elokerult a gene berg fele homeros olajnivopalca is. Adjatok tanacsot.

T
nekem felso kitamaszto volt, sokat szamit. Viszont most nincs bent es igy is csak 80 fokig megy fel az olaj, pedig nem epp gyari a motor. Majd nyarra kell megoldas.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71750 Dátum: 2014 Május 11, 14:46:58 »

Sziasztok. Szellozo nelkuli gephaztetom van(a Pityubacsi fele narancssarga), es melegszik a cucc. Ez most abban nyilvanul meg, hogy melegen sokat kell inditozni, mert forro a karbi es minden istennyila a motorterben.

Szerintem ket ut van.

1. Racsos motorteto
2.a also kitamaszto
2.b felso kitamaszto.

Melyik legyen? A samban elolvastam par topicot, ott eredetiseg es lakhely fuggvenyeben valtoztak a konkluziok, es elokerult a gene berg fele homeros olajnivopalca is. Adjatok tanacsot.

T

Hali, első körben szelephézag ellenőrzés, illetve kell a gáz indítózáskor- lehet akár padlón is egy pillanatra míg elkapja szvsz

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71749 Dátum: 2014 Május 11, 14:43:59 »

Sziasztok. Szellozo nelkuli gephaztetom van(a Pityubacsi fele narancssarga), es melegszik a cucc. Ez most abban nyilvanul meg, hogy melegen sokat kell inditozni, mert forro a karbi es minden istennyila a motorterben.

Szerintem ket ut van.

1. Racsos motorteto
2.a also kitamaszto
2.b felso kitamaszto.

Melyik legyen? A samban elolvastam par topicot, ott eredetiseg es lakhely fuggvenyeben valtoztak a konkluziok, es elokerult a gene berg fele homeros olajnivopalca is. Adjatok tanacsot.

T
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71748 Dátum: 2014 Május 11, 14:28:32 »

Nyugi Tatibácsi, csak egy olajcsere lesz, meg lehet méricskélni az új kipuffrendszert.... Jezusom ...


Éjjel 2.re meg is voltunk a mellékes szopatókkal is irány Tiszaörs

u.i. már nem csak néma vagyok , hanem süket is buzi egy végdob 90 fellett halál, én meg mi a fasznak megyek 110-120-szal Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #71747 Dátum: 2014 Május 11, 11:31:29 »

Ez az amelyik...

Ez.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71746 Dátum: 2014 Május 11, 09:10:28 »

Szerintem ez nem jön le...
<beszúrt kép törölve>
Ez az amelyik ket kis hocserelorol kinyulo lemezkevel van osszecsavarozva, ugye ?
Szerintem ennek a tuloldali parja sem nagyon jon le (bar az kisebb, mert a termosztat alatt masik lemez van), vagy csak meg nem sikerult megoldanom a logikai feladvanyt ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #71745 Dátum: 2014 Május 11, 09:03:12 »

Jol sejtem, hogy van ket olyan nagy lemez egy 1200-es motoron, amit nem lehet eltavolitani/visszarakni, ha nincs leszedve a ket hocserelo ?
Szerintem ez nem jön le...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71744 Dátum: 2014 Május 11, 08:51:36 »

Jol sejtem, hogy van ket olyan nagy lemez egy 1200-es motoron, amit nem lehet eltavolitani/visszarakni, ha nincs leszedve a ket hocserelo ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #71743 Dátum: 2014 Május 10, 09:58:36 »

Alváz-kasztni tömítés cserét mennyire szopás csak egy épphogy megemelt kasztnival elvégezni?
meglehetcsinálni legalább látjátok h mi hol hogyan fog feküdni .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Lazlow
« Hozzászólás #71742 Dátum: 2014 Május 10, 07:17:12 »

én inkább a zöldségesnél keresném :-))

Benézek oda is. Cool Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71741 Dátum: 2014 Május 10, 07:12:23 »

Remélem lesz O-gyűrű meg alátét a húspultban.  Grin
én inkább a zöldségesnél keresném :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71740 Dátum: 2014 Május 10, 07:07:36 »

Ja, hogy nem ugyanaz a menet? Akkor ez talán nem ebbe való, vagy túlméretes verzió arra az esetre, hogyha valaki kitépi a menetet és fel fúrja a házat?
Sose láttam még felújítókészletet.

Ami a felújító készletben vannak tűk azoknak egyik befoglaló mérete sem egyezik. Ráadásul két ugyan ilyen felújító készletem van mert anno vettem a '67-esemhez brazil felújító készletet. De ott csak a tömítés kellett.
Most német felújító készletet vettem. Zongorázni lehet a különbséget.  Grin De még így sem passzol minden. Nem baj, semmi nem lehet tökéletes. Filléres dolgokról van szó szerencsére...igaz, ezért beletehették volna a szettbe (hogy szőrösödjenek ki a németek, de napjában kétszer!    Grin ).
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71739 Dátum: 2014 Május 10, 07:03:20 »

Nem. Az eredeti kérdés az volt, hogy a felújító készletben rövidebb csavar van, és ki tudna neki adni a hosszabb fajtából, ami eredetileg volt a karbiban, ami a képen bekeretezve van. Erre írta Pityubácsi, hogy simán vegyen rá egy pár forintos o-gyűrűt (hiszen nincs más baja, csak az elszakadt o-gyűrű).


Viszont az eredeti kérdés az is volt, hogy a hosszával akkor mi van? Ennyivel rövidebbet még be lehet tekerni, hogy zárjon is akár a kúp a fenéken?

1303LS
« Hozzászólás #71738 Dátum: 2014 Május 10, 06:59:58 »

Igen, méghozzá nem is kicsi a különbség. Undecided
Ja, hogy nem ugyanaz a menet? Akkor ez talán nem ebbe való, vagy túlméretes verzió arra az esetre, hogyha valaki kitépi a menetet és fel fúrja a házat?
Sose láttam még felújítókészletet.
1303LS
« Hozzászólás #71737 Dátum: 2014 Május 10, 06:57:21 »

Gyárilag is kör keresztmetszet van. Az o-gyűrű nem mozog ide-oda, mert a gyűrű külső átmérője nagyobb mint a csavarfejé (ahogy látod a képen a másik 2 csavaron is. Illetve annyira passzos a karbi furatában, hogy betekeréskor ellaposodik az (ovális lesz a profilja) és kitölti a helyet a csavar nútjában. Nem egy űrtechnika...

Viszont az eredeti kérdés az is volt, hogy a hosszával akkor mi van? Ennyivel rövidebbet még be lehet tekerni, hogy zárjon is akár a kúp a fenéken?
Lazlow
« Hozzászólás #71736 Dátum: 2014 Május 10, 06:56:53 »

értem én, mégis más a nút
napláne, a képet nézve a régi tű meg a két új között átmérőkülönbség is van?

Igen, méghozzá nem is kicsi a különbség. Undecided
Ráadásul a készletből hiányoznak bizonyos alátétek amiket pl. cserélnék.  Grin Nem baj az O-gyűrű miatt úgy is kell menni bótba.  Grin Remélem lesz O-gyűrű meg alátét a húspultban.  Grin
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #71735 Dátum: 2014 Május 09, 22:18:40 »

Gyárilag is kör keresztmetszet van. Az o-gyűrű nem mozog ide-oda, mert a gyűrű külső átmérője nagyobb mint a csavarfejé (ahogy látod a képen a másik 2 csavaron is. Illetve annyira passzos a karbi furatában, hogy betekeréskor ellaposodik az (ovális lesz a profilja) és kitölti a helyet a csavar nútjában. Nem egy űrtechnika...

értem én, mégis más a nút
napláne, a képet nézve a régi tű meg a két új között átmérőkülönbség is van?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71734 Dátum: 2014 Május 09, 21:57:18 »

Gyárilag is kör keresztmetszet van. Az o-gyűrű nem mozog ide-oda, mert a gyűrű külső átmérője nagyobb mint a csavarfejé (ahogy látod a képen a másik 2 csavaron is. Illetve annyira passzos a karbi furatában, hogy betekeréskor ellaposodik az (ovális lesz a profilja) és kitölti a helyet a csavar nútjában. Nem egy űrtechnika...

csak furcsa hogy a régi tűn szélesebb a leszúrás, régen érezhettek valami késztetést hogy így csinálták.
 Biztos lehet pótolni egy valszeg ide oda mozgós körkeresztmetszetű o gyűrűvel, csak a FIVA  minősítésen ki ne szúrják☺

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #71733 Dátum: 2014 Május 09, 21:41:25 »

Itt ha bemegyek bármelyik csapágyboltba (pedig nálunk aztán semmi sincs), akkor ilyen kis átmérőből 0,5mm lépcsőkben, anyagátmérőből pedig 0,25-0,5mm lépcsőkben kapok o-gyűrűt. Én általában veszek több vastagságot, több átmérőt és próbálok. Egy ilyen célra, mint amilyet itt betölt azon a csavaron az O-gyűrű (letömít, hogy ne kapjon levegőt ott a karbi) nem kell speciális profil, sőt különösebb pontosság sem. (A felújító készletekben is van, hogy ugyanahhoz a részhez +/- 0,5 mm vastagságot szór az o-gyűrűk átmérője gyártónként. Pedig azokat nem próbálgatja a kutya se, csak beteszed és örülsz, hogy betettél egy felújító készletet a karbidba.)

köszönöm a kimerítő választ az eredeti kérdező nevében is
csak furcsa hogy a régi tűn szélesebb a leszúrás, régen érezhettek valami késztetést hogy így csinálták.
 Biztos lehet pótolni egy valszeg ide oda mozgós körkeresztmetszetű o gyűrűvel, csak a FIVA  minősítésen ki ne szúrják☺
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71732 Dátum: 2014 Május 09, 21:28:29 »

Itt ha bemegyek bármelyik csapágyboltba (pedig nálunk aztán semmi sincs), akkor ilyen kis átmérőből 0,5mm lépcsőkben, anyagátmérőből pedig 0,25-0,5mm lépcsőkben kapok o-gyűrűt. Én általában veszek több vastagságot, több átmérőt és próbálok. Egy ilyen célra, mint amilyet itt betölt azon a csavaron az O-gyűrű (letömít, hogy ne kapjon levegőt ott a karbi) nem kell speciális profil, sőt különösebb pontosság sem. (A felújító készletekben is van, hogy ugyanahhoz a részhez +/- 0,5 mm vastagságot szór az o-gyűrűk átmérője gyártónként. Pedig azokat nem próbálgatja a kutya se, csak beteszed és örülsz, hogy betettél egy felújító készletet a karbidba.)

a második
esetleg speciális a keresztmetszet(?)

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #71731 Dátum: 2014 Május 09, 21:16:25 »

Mi a kérdés?

Hogy ilyen átmérő-anyagátmérő kombóban ennyibe kerül?

vagy

Hogy ilyen átmérő-anyagátmérő kombóban lehet-e kapni a kis városomban?

a második
esetleg speciális a keresztmetszet(?)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71730 Dátum: 2014 Május 09, 21:04:26 »

Mi a kérdés?

Hogy ilyen átmérő-anyagátmérő kombóban ennyibe kerül?

vagy

Hogy ilyen átmérő-anyagátmérő kombóban lehet-e kapni a kis városomban?

ilyen átmérő-anyagátmérő kombóban?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71729 Dátum: 2014 Május 09, 21:03:18 »

Értelmét nem látom. Ha már minden csavart kicsavartál, mindent kikötöttél, mindent leválasztottál, akkor időben nem több 2 méterrel odébb rakni a kasztnit, mint csak megemelni (1-2 ember kell csak hozzá). Viszont az biztos, hogy több idő csak épphogy megemelt kasztninál csinálni. Illetve ha emiatt nem tudod valahova jól beigazítani és beázik majd az autód, akkor szopás megint leemelni.
Tegyétek félre a kasztnit, pucoljátok le szépen a felületeket, ha valahol láttok rozsgát és már úgyis leemeltétek, akkor drótkorongozzátok és kezeljétek le, majd rakjátok fel az új tömítést. (Én egy kevés karosszéria tömítőt is javaslok hozzá)

Alváz-kasztni tömítés cserét mennyire szopás csak egy épphogy megemelt kasztnival elvégezni?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #71728 Dátum: 2014 Május 09, 20:51:49 »

Ennyi, talán még túl is áraztad. Még itt nálunk is akármelyik csapágyboltban van.

ilyen átmérő-anyagátmérő kombóban?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #71727 Dátum: 2014 Május 09, 20:49:45 »

Alváz-kasztni tömítés cserét mennyire szopás csak egy épphogy megemelt kasztnival elvégezni?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71726 Dátum: 2014 Május 09, 20:38:58 »

Ennyi, talán még túl is áraztad. Még itt nálunk is akármelyik csapágyboltban van.

veszel hozzá egy "O" gyűrűt (kábé 30 forint), aztán örülsz.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71725 Dátum: 2014 Május 09, 17:29:34 »

Sziasztok!

Rakom össze a Solex 30/31-es karbimat és az alapjárati keverék csavarral (képen pirossal bekarikázva) meggyűlt a bajom:
<beszúrt kép törölve>

Lemállott róla a gumi tömítő gyűrű (szopacs volt kivenni). A felújító készletben nincs ilyen tű. Mindegyik rövidebb. Esetleg van valakinek ilyen tűje elfekvőben, jó gumitömítéssel? Vagy külön lehet ilyet venni? Pirossal jelöltem ami a karbiban van tű.

<beszúrt kép törölve>

Szerencsére minden más okés, minden fúvóka szép tiszta, a tengelyek alig kopottak, nem lógnak. Szinte új lesz a karbi az összerakás után.  Grin

Üdv.


veszel hozzá egy "O" gyűrűt (kábé 30 forint), aztán örülsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71724 Dátum: 2014 Május 09, 16:50:04 »

Sziasztok!

Rakom össze a Solex 30/31-es karbimat és az alapjárati keverék csavarral (képen pirossal bekarikázva) meggyűlt a bajom:


Lemállott róla a gumi tömítő gyűrű (szopacs volt kivenni). A felújító készletben nincs ilyen tű. Mindegyik rövidebb. Esetleg van valakinek ilyen tűje elfekvőben, jó gumitömítéssel? Vagy külön lehet ilyet venni? Pirossal jelöltem ami a karbiban van tű.



Szerencsére minden más okés, minden fúvóka szép tiszta, a tengelyek alig kopottak, nem lógnak. Szinte új lesz a karbi az összerakás után.  Grin

Üdv.
Lazlow
« Hozzászólás #71723 Dátum: 2014 Május 08, 18:48:56 »

pl innen. Csak cégesen tudsz rendelni, viszont kis tételben is.

http://www.essentracomponents.hu/cso-es-zartszelveny-dugok-betetek

Köszönöm!:)Wink

De közben találtam egy boltot ami itt van nem messze. Smiley Remélem náluk lesz.Smiley
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #71722 Dátum: 2014 Május 08, 18:12:59 »

Nem.Smiley Hátul a motortérben.Wink Ami a hátsó torziós cső fölött jön ki. Amire rácsatlakozik a fűtéscső. Smiley
Zoknit, duct tape-t, ráolvasást hanyagolnám.  Grin

Valami hasonlóra gondolok:
<beszúrt kép törölve>

Csak nem "beledugós", hanem "ráhúzós". Kennék közé tömítőszilikont, hogy víz ne kerülhessen a csőbe.

pl innen. Csak cégesen tudsz rendelni, viszont kis tételben is.

http://www.essentracomponents.hu/cso-es-zartszelveny-dugok-betetek
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71721 Dátum: 2014 Május 08, 15:15:20 »

Pedig örültem, hogy kettőt piacra dobhatok, vagy befaragom hátra. :-)

hivatkozz a leírásra, hogy 4et hirdettek ennyiért Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71720 Dátum: 2014 Május 08, 15:13:10 »

Pedig örültem, hogy kettőt piacra dobhatok, vagy befaragom hátra. :-)

Mert katalógus fotó, nem a konkrét típus, a leírás ban meg csak rosszul van, vélhetően az is standard.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #71719 Dátum: 2014 Május 08, 15:00:48 »

Mert katalógus fotó, nem a konkrét típus.

De a leírásban is 4 darabot ír...  Huh

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71718 Dátum: 2014 Május 08, 14:59:49 »


Mert katalógus fotó, nem a konkrét típus, a leírás ban meg csak rosszul van, vélhetően az is standard.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 08, 15:03:40 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71717 Dátum: 2014 Május 08, 14:54:03 »

Lehet, hogy láma kérdés: ez miért 4db rugó?
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/_akcio_vw_bogar_50_50mm_es_ta_technix_ultetorugo
Lazlow
« Hozzászólás #71716 Dátum: 2014 Május 08, 12:10:56 »

flakkonkupak☺

55mm-es?  Grin

Közben megtaláltam a megoldást: csődugó.Smiley Van olyan méretben ami nekem kell.Smiley Zseni vagyok.
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.