www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 17:49:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921281 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13970167 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #71442 Dátum: 2014 április 23, 11:55:30 »

Első körben megpucolnám a motort és megnézném, hogy honnét jön az olaj.
Utána ráérsz ájuldozni.
Ha lehet megszünteted az olajfolyást, rápakolod az új cuccokat és örülsz, mint majom a farkának.

Enyém is eszi az olajat, de nincs kedvem belevágni a motorfelújításba. Megyek amíg megy a motor utána, majd meglátom.

Köszönöm.
Ezt fogom tenni.Wink
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71441 Dátum: 2014 április 23, 11:54:11 »

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.
Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71440 Dátum: 2014 április 23, 11:52:51 »

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.

Köszönöm.
Hengerfejek 100/db? Újra gondolsz? Mert én arra gondoltam, hogy csak rendbeszedni a mostaniakat. Vagy az összes duplaszívós hengerfejet utolérő repedés miatt érdemes inkább újat venni? Én valami 25e/db -ra emlékszem, hogy ekörül újítják fel. De lehet, hogy tévesek az emlékek.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #71439 Dátum: 2014 április 23, 11:52:47 »

help!
Első körben megpucolnám a motort és megnézném, hogy honnét jön az olaj.
Utána ráérsz ájuldozni.
Ha lehet megszünteted az olajfolyást, rápakolod az új cuccokat és örülsz, mint majom a farkának.

Enyém is eszi az olajat, de nincs kedvem belevágni a motorfelújításba. Megyek amíg megy a motor utána, majd meglátom.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #71438 Dátum: 2014 április 23, 11:44:43 »

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Lazlow
« Hozzászólás #71437 Dátum: 2014 április 23, 11:40:58 »

én épp nem vagyok motorguru de ezt a kérdést a sok  utángyártott marhaság megvétele előtt kellett volna feltenni Undecided 

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71436 Dátum: 2014 április 23, 11:21:35 »



Motor guruk pls help!

Nagy szopások árán sikerült leszedni a bal alsó lemezt. Körbe vastagon van az olajsár. Elöl, hátul, hengertalpak alatt, harmonika csöveknél, fent az olajhűtő aljánál.

A tapasztalatok szerint ilyenkor jobb egy nagy lélegzet vétel után belefogni egy TELJES generálba? Mert a blokkon kívül mindenből rendeltem újat (új elosztó, új gyújtókábelek, vadi új szívócső, új komplett kipuffrendszer, új tömítések, új szelepfedelek, új ékszíjtárcsák, új kuplung szett...stb)...de akkor még valahogy kiszenvednék pénzt az új csapágyakra, hengerfej felújításra, új HD szettre, gépmunkára(?hakell?) és még arra amit cserélni kell, illetve egy komplett tömítés szettre. Szerintetek ez 200-ból kijön ez a művelet (eddig legalább 150 pénz ment el a cuccokra meg olajokra, szóval ezeken kívül még 200)?

Most ilyen:
<beszúrt kép törölve>

 

én épp nem vagyok motorguru de ezt a kérdést a sok  utángyártott marhaság megvétele előtt kellett volna feltenni Undecided 

Lazlow
« Hozzászólás #71435 Dátum: 2014 április 23, 10:59:37 »

 

Motor guruk pls help!

Nagy szopások árán sikerült leszedni a bal alsó lemezt. Körbe vastagon van az olajsár. Elöl, hátul, hengertalpak alatt, harmonika csöveknél, fent az olajhűtő aljánál.

A tapasztalatok szerint ilyenkor jobb egy nagy lélegzet vétel után belefogni egy TELJES generálba? Mert a blokkon kívül mindenből rendeltem újat (új elosztó, új gyújtókábelek, vadi új szívócső, új komplett kipuffrendszer, új tömítések, új szelepfedelek, új ékszíjtárcsák, új kuplung szett...stb)...de akkor még valahogy kiszenvednék pénzt az új csapágyakra, hengerfej felújításra, új HD szettre, gépmunkára(?hakell?) és még arra amit cserélni kell, illetve egy komplett tömítés szettre. Szerintetek ez 200-ból kijön ez a művelet (eddig legalább 150 pénz ment el a cuccokra meg olajokra, szóval ezeken kívül még 200)?

Most ilyen:


 
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 11:06:48 írta Lazlow »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71434 Dátum: 2014 április 23, 10:35:36 »

khhhm nem mindenki tudja itt h Te fújol autót....
mert nem is... Tongue vagy csak nekem nem tette.  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71433 Dátum: 2014 április 23, 08:35:17 »

Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
khhhm nem mindenki tudja itt h Te fújol autót....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Lazlow
« Hozzászólás #71432 Dátum: 2014 április 23, 08:13:29 »

Ne izéljétek már!

Herbie nem az a típusú srác aki megvesz egy autót és "áá nem baj ha hólyagokban jön le róla a fényezés...szétcsapatni a földúton jó lesz!"

Inkább segítsetek Neki, ne üldözzétek el innen!

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71431 Dátum: 2014 április 23, 07:46:08 »

Gondolom sakkozni szeretne vele. Smiley

Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71430 Dátum: 2014 április 23, 00:16:24 »

Nem nagyon házi szerelős téma, de keresek olyan fényezőt... aki fényezni is tud, és nem az új korszak szokásait követve, ki tud javítani egy fényezést nem teljes elemek fújásával, elérhető áron! Aki tud ilyet kérem ne tartsa vissza  Tongue
Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71429 Dátum: 2014 április 23, 00:05:43 »

Nem nagyon házi szerelős téma, de keresek olyan fényezőt... aki fényezni is tud, és nem az új korszak szokásait követve, ki tud javítani egy fényezést nem teljes elemek fújásával, elérhető áron! Aki tud ilyet kérem ne tartsa vissza  Tongue
Lazlow
« Hozzászólás #71428 Dátum: 2014 április 22, 21:55:56 »

Solex 31Pict3
Főfúvóka 130
Alapjárati 52,5
Féklevegő 110Z

Köszönöm!
De hogy jön ide a 31pict3-om? Vagy annak a fúvókázása megegyezik a  H30/31 pict -ével?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71427 Dátum: 2014 április 22, 21:14:23 »

Sziasztok!

Kérdés:
A Solex 31 PICT-4 -es 130-as fő fúvókával (main jet) van szerelve (Jim Tyler könyve szerint), a Solex (Brosol) H30/31 PICT-ről nem tudtam kideríteni, de 112,5 -eseket írnak, hogy gyárilag ekkora volt (esetleg tudja valaki?). Az 1.6-os szimpla szívósra írják, hogy mire kell átfúvókázni (55-125-125), de 1.3-as dupla szívósra semmit nem találtam.

Tudna valaki ebben segíteni?Smiley

Előre is köszönöm! Smiley

Üdvw.
Solex 31Pict3
Főfúvóka 130
Alapjárati 52,5
Féklevegő 110Z

Bácsi Győző
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71426 Dátum: 2014 április 22, 18:39:37 »




A párom remélem, de az ő hobbyjába nem szólhatok Grin Egyenlőre olcsóbb, mint amikor a 600-as pókját szedte szét.... így csöndben maradok Cheesy Most modellt épít, és csak a kismotort szereli szét, és jó sikerrel össze  Evil Bár most neki is tetszik a bogár dolog, el is gondolkoztunk erősen ha párban jönne Cheesy
Lazlow
« Hozzászólás #71425 Dátum: 2014 április 22, 18:20:27 »

Sziasztok!

Kérdés:
A Solex 31 PICT-4 -es 130-as fő fúvókával (main jet) van szerelve (Jim Tyler könyve szerint), a Solex (Brosol) H30/31 PICT-ről nem tudtam kideríteni, de 112,5 -eseket írnak, hogy gyárilag ekkora volt (esetleg tudja valaki?). Az 1.6-os szimpla szívósra írják, hogy mire kell átfúvókázni (55-125-125), de 1.3-as dupla szívósra semmit nem találtam.

Tudna valaki ebben segíteni?Smiley

Előre is köszönöm! Smiley

Üdvw.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #71424 Dátum: 2014 április 22, 18:18:16 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71423 Dátum: 2014 április 22, 18:04:23 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #71422 Dátum: 2014 április 22, 17:11:03 »

Figyelni kell arra is, hogy sok azonos külső méret mellett váltózó a belső így a fal vastagság is!

Bizony. Smiley
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71421 Dátum: 2014 április 22, 17:07:39 »

Itt arról van szó, hogy szilikoncső és szilikoncső között óriási különbség van!
A modellekhez külön lehet üzemanyag csövet venni, nem véletlenül. Azok bírják a benzint és a metilalkoholt is.

Ha nekünk nem hiszel akkor nézd meg a www.modell.hu -t, az R/C autók résznél. Külön árulnak üzemanyag csövet.

Ezért kell megnézni csőboltban, hogy van-e akkora méretben ami jó a Bogárhoz...

Az előzmények lentebb.

Figyelni kell arra is, hogy sok azonos külső méret mellett váltózó a belső így a fal vastagság is!
Lazlow
« Hozzászólás #71420 Dátum: 2014 április 22, 17:00:24 »

Szilikon cső a benzintől megdagad és felpuhuil. Nem igazán tartós megoldás.

Itt arról van szó, hogy szilikoncső és szilikoncső között óriási különbség van!
A modellekhez külön lehet üzemanyag csövet venni, nem véletlenül. Azok bírják a benzint és a metilalkoholt is.

Ha nekünk nem hiszel akkor nézd meg a www.modell.hu -t, az R/C autók résznél. Külön árulnak üzemanyag csövet.

Ezért kell megnézni csőboltban, hogy van-e akkora méretben ami jó a Bogárhoz...

Az előzmények lentebb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71419 Dátum: 2014 április 22, 16:25:37 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
Szilikon cső a benzintől megdagad és felpuhuil. Nem igazán tartós megoldás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71418 Dátum: 2014 április 22, 16:10:16 »

Hát komám én piaci napon délben a főtéren leszoplak ha te 15 perc alatt kiszeded a tankot szétkötöd a hardyt, kikötöd a gyújtáskapcsolót meg egy csomó kócot hogy hátrahúzd annyira a kapcsoló tokot hogy kijöjjön belőle a rúdtok és ki lehessen venni belőle a rudat!és ezt mind visszarakod is rakod  Undecided
Gyere.   Tongue Kiss Wink Na, jó, nem 15, de akkor sem olyan nagy valami, ha csak ez a lehetőség van. Én kicseréltem gyorsan. (persze a tank kint volt, de a többi nem okozott gondot, a gyújtáskapcsolót se kellett kikötni, elég hosszú volt a mazzag, lehet, hogy előttem már megtoldották, hogy szerelhető legyen.)  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71417 Dátum: 2014 április 22, 15:44:33 »

Ha jól emlékszem, igen. Folyton a Maresztól vettem bontott kapcsolókat, vagy utángyártottat (elég gagyi) Még kétsebességes ablaktörlő is ment, és volt egy állás amit szakaszoshoz lehetett használni. Többet ne kérdezz, mert ilyesmit gyorsan elfelejtek Smiley

A vezetéken kívül passzolt hozzá?

Nekem volt a '84-es mexikóim, abban már a kocka keresztmetszetű volt és nem a lapos.

Lazlow
« Hozzászólás #71416 Dátum: 2014 április 22, 15:26:37 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin

 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71415 Dátum: 2014 április 22, 14:39:13 »

egy kormányoszlop csere buttó 15 perc max.
Hát komám én piaci napon délben a főtéren leszoplak ha te 15 perc alatt kiszeded a tankot szétkötöd a hardyt, kikötöd a gyújtáskapcsolót meg egy csomó kócot hogy hátrahúzd annyira a kapcsoló tokot hogy kijöjjön belőle a rúdtok és ki lehessen venni belőle a rudat!és ezt mind visszarakod is rakod  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 22, 14:42:35 írta tati »

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71414 Dátum: 2014 április 22, 14:31:20 »

Én Golf-1-et tettem az enyémbe. A vezetékekkel kicsit variálni kellett.


A vezetéken kívül passzolt hozzá?

Nekem volt a '84-es mexikóim, abban már a kocka keresztmetszetű volt és nem a lapos.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #71413 Dátum: 2014 április 22, 14:27:24 »

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.

'81-s mexikóiban még a "lapos" van.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71412 Dátum: 2014 április 22, 14:20:06 »

Én Golf-1-et tettem az enyémbe. A vezetékekkel kicsit variálni kellett.

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71411 Dátum: 2014 április 22, 14:14:11 »

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71410 Dátum: 2014 április 22, 13:32:19 »

Hát igen, de kormányoszlopot nem cserélnék egy kormányért.... mindgí úgy vagyok vele a kiskocsi a sajátját szereti a legjobban, vagy annak az utódját... a többivel csak kompromisszumot köt... és egyszer csak egyszer hisztizik Cheesy
egy kormányoszlop csere buttó 15 perc max.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71409 Dátum: 2014 április 22, 13:18:07 »

Nem biztos, meg kell nézni.
Bogárban mindent lehet cserélni...

Hát igen, de kormányoszlopot nem cserélnék egy kormányért.... mindgí úgy vagyok vele a kiskocsi a sajátját szereti a legjobban, vagy annak az utódját... a többivel csak kompromisszumot köt... és egyszer csak egyszer hisztizik Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #71408 Dátum: 2014 április 22, 12:12:27 »


Akkor ez nem rakható fel a nagy hátsólámpás bogira ezek szerint  Cry
Nem biztos, meg kell nézni.
Bogárban mindent lehet cserélni...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #71407 Dátum: 2014 április 22, 11:58:27 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
talán tényleg nem mindegy, hogy milyen szilikon.
én is a bogár benzintankhoz kerestem csövet, egy kamionos bolt akadt az utamba (Bánkút utca), gondoltam hátha ott tartósabb cuccokat árulnak. a fickó mondta hogy van rengeteg fajta szilikon csöve, de ez csak gázolajhoz jó, volt aki benzinnel próbálta és felpúposodott, zselés lett tőle hamar.
adott fekete benzincsövet. márkára nem emlékszem, egyelőre nem repedezett, de még csak kevesebb mint egy éve vettem.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #71406 Dátum: 2014 április 22, 11:45:24 »


Akkor ez nem rakható fel a nagy hátsólámpás bogira ezek szerint  Cry

Komplett kormányoszlop cserével felrakható szerintem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71405 Dátum: 2014 április 22, 11:44:57 »

Rendben.Wink
Azért is írtam a 3 évet.
Ezekkel a dolgokkal tisztában vagyok, és elnézve a sok sok utángyártott alkatrészt, ezen nem is csodálkozom. Sad
Most csak annyi a célom, hogy 3 évig ne kelljen piszkálni. Utána úgy is csavarokra szedem az egész autót, de addig bírja ki. Smiley
(Persze benne van a pakliban, hogy valami elfossa magát...de próbálom ezt kikerülni amennyire csak lehet...)


Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71404 Dátum: 2014 április 22, 11:43:13 »

szerintem ez nagyricnis. Tehát 73 aug előtti.


Akkor ez nem rakható fel a nagy hátsólámpás bogira ezek szerint  Cry
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71403 Dátum: 2014 április 21, 19:35:37 »


Szerintem ez is egy olyan dolog aminél meg kell találni az egyensúlyt. Vannak dolgok, esetek amikor érdemes megvenni az újat, de van amikor nem jó megbolygatni a dolgokat. A cal lookerem ami egy határ szar volt szétrohadva, karambolosan, üzemképtelenül, igényelte az új alkatrészeket. Olyan lett amilyen... A napi használatú 1302 bogarunknak soha sem jutott eszembe, hogy csak azért szétszedjem valamely részét, hogy minden új legyen benne.


Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.