www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 16:24:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14865253 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72011 Dátum: 2014 Május 22, 23:31:35 »

Ezért is nehéz így távolról okosnak lenni. Sok információ elveszik. Valakinek a zörgés kopogás, egy elszegényedésből adódó elgyengülés torpanás, stb...


Ja, igazad van, ha azt mondja, de én úgy értelmeztem, hogy 2000 fölé nem pörög addig is csak óvatosan.



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72010 Dátum: 2014 Május 22, 23:27:20 »



Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72009 Dátum: 2014 Május 22, 23:17:52 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72008 Dátum: 2014 Május 22, 23:14:19 »

Igazándiból nem szívás, ha ismered a működésüket, az összefüggéseket és tudod hova kell nyúlni, mit kell nézni, mérni, állítani.


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72007 Dátum: 2014 Május 22, 23:02:35 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72006 Dátum: 2014 Május 22, 22:30:33 »

Én meg pont nem a teljesítmény rendszerre gondolnék, mert azt írja, hogy ha finoman pörgeti fel a motort, akkor nincs gond, de hirtelen gyorsításnál van. Ha a teljesítményrendszerrel lenne a gond, akkor finom gyorsításra sem forogna ki.
Ez inkább olyan mintha a gyorsítóval lenne gond, vagy az alapjárati rendszerrel. Pl. ha kitekered nagyon az anyát a gyorsító rudazaton (csökkented a befecskendezett benzint, akkor is az történik, hogy nagyon lassú gázadásra fel tud pörögni a motor, viszont hirtelen torok nyitásra lefullad. Illetve a túl szegény alapjárati rendszerrel dolgozó motorok is tipikusan nem bírnak kigyorsulni. És 1500-2000-nél ahol a probléma van, még elég domináns az alapjárati rendszer. És az én autómmal 2500-ig el tudok autózni kiszerelt főfúvóka sorral.



Ja, igazad van, ha azt mondja, de én úgy értelmeztem, hogy 2000 fölé nem pörög addig is csak óvatosan.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72005 Dátum: 2014 Május 22, 22:21:47 »

Én meg pont nem a teljesítmény rendszerre gondolnék, mert azt írja, hogy ha finoman pörgeti fel a motort, akkor nincs gond, de hirtelen gyorsításnál van. Ha a teljesítményrendszerrel lenne a gond, akkor finom gyorsításra sem forogna ki.
Ez inkább olyan mintha a gyorsítóval lenne gond, vagy az alapjárati rendszerrel. Pl. ha kitekered nagyon az anyát a gyorsító rudazaton (csökkented a befecskendezett benzint, akkor is az történik, hogy nagyon lassú gázadásra fel tud pörögni a motor, viszont hirtelen torok nyitásra lefullad. Illetve a túl szegény alapjárati rendszerrel dolgozó motorok is tipikusan nem bírnak kigyorsulni. És 1500-2000-nél ahol a probléma van, még elég domináns az alapjárati rendszer. És az én autómmal 2500-ig el tudok autózni kiszerelt főfúvóka sorral.


Olyan, mintha a teljesítmény rendszer nem menne. Levegő fúvókában (a keverőcső tetején) nincs valami nagyobb kosz, szűrő foszlány vagy darab piszok?
Vedd ki a keverőcsöveket és mosd át, szedd szét, nézd meg.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72004 Dátum: 2014 Május 22, 22:15:27 »

Ha az előbbi tesztnél felpörgött, majd befulladt a motor, akkor van szikra az adott hengernél, tehát dugulás lesz. Fúvóka pucolás jöhet.

Természetesen az előbbi dolgok kipróbálása előtt ellenőrizném, hogy 100% nem csöpög-e be a karbi?! A karbi becsöpögés és a dús keverék tud hasonló tüneteket produkálni a "nem kap benzint" állapothoz. Ennek ellenére ha üzemanyag ellátó rendszernél keletkezik probléma, akkor mindenki úgy jön hozzám, hogy "szarul megy, érzem, hogy nem kap benzint". Na ez az amit szerintem nem lehet érezni. Pont ugyanolyan szar a sokat kap állapot. (ráadásul ha sok benzint kap, ha nem tudja azt eldolgozni mert már úszik a gyertya is, akkor berobbanhat a cucc a kipufogóban és durroghat (panaszkodott Stone erre is). A becsöpögést minden toroknál kell ellenőrizni, és olykor alig látni. A pillangót érdemes figyelni zseblámpával, hogy nem látni-e rajta rögtön elpárolgó cseppeket. Sokszor tényleg alig látni, hiszen a levegő süvít be a torkokon át, a benzin pedig illékony. Van, hogy csak kis elszineződéseket látni a réz pillangón, és ezek a pöttyök változnak. Emellett érdemes sokáig figyelni, mert néha olyat csinál, hogy hol becsöpög, hol nem. A becsöpögés lehet 1 hengernél csak, ez a legritkább, ilyenkor azon a részen kell keresni a hibát, amelyik rész csak 1 hengerhez tartozik (pl. a gyorsító golyós visszacsapója annál a hengernél nem tud elzárni, és a gyorsító karjának remegésből adódó pulzálásának nem tud ellenállni. Van, hogy 2 egyoldali torok csöpög be (ez a leggyakoribb) Ilyenkor érdemes a 2 oldal úszószintjét úgy összehasonlítani, hogy mindkét karbi úszóházába bedugsz egy-egy papírcsíkot rövid időre a 2 főfúvóka közti hosszúkás nyíláson. Valószínűleg a becsöpögős oldalon magasabb lesz az úszószint, ami úszó gondot, nem záró tűszelepet jelent. Ha azonos az úszószint, akkor a gyorsító rendszer vibrációja okozza a becsöpögést. Ebben az esetben a becsöpögés leáll ha kézzel fixálod a gyorsító karját. Ekkor ellenőrizni kell, hogy leakasztott gázrudazattal is csinálja-e a dolgot. Ha nem, akkor a gázrudazat rezgése kerül át a gyorsítóra. Ha így is csinálja, akkor maga a gyorsító vibrál be. Ilyenkor segít a gyorsító rudazatán lévő rugófeszítése alátétek felhasználásával. (Persze ha nem a menetes száras rúddal szerelt a karbi, hanem alakos tárcsás kivitel, akkor ezzel nem oldható meg a gond.) Ha mind a 4 torok becsöpög, akkor ugyanazok az okok lehetnek, mint az előbb, plusz itt jön be pulzáló AC, magas benzinnyomás probléma.

Én egyébként valami egyszerűre tippelek, és így keresném a hibát:

1. Ha nem megy egy henger, akkor annak az okát deríteném ki először. Egy henger hiánya is tud leállást, nehézkes gyorsulást, stb. okozni. Annál az egy hengernél ha nem feltételezünk komoly mechanikai problémát, akkor 3 dolog okozhatja a problémát, ezeket végig kell nézni. Nem csak sejteni, feltételezni, hanem ténylegesen ellenőrizni: 1. szelephézag és himba, himbaállító csavarok. 2. Gyújtás, ami csak 1 hengernél okoz problémát az vagy gyertyakábel vagy gyertya. Ebből a kábelt lazán le tudod tesztelni ha felcseréled másik kábellel, közben ellenőrzöd, hogy a pipa jó, hogy nincs korrózió. A gyertyát nyilván nem akarod kiszenvedni, ezért így tudod az adott hengernél tesztelni azt, hogy gyújtás vagy karbi probléma van-e: Beindítod a motort és hagyod járni. Ha nincs alapjárat, akkor feltekered. Utána járó motornál egy csavarhúzóval enyhén elkezded kitekerni az alapjárati fúvókát. Ha az alapjárati fúvókát (nem a CO csavart) kitekered menet közben, akkor ugye eldúsul a keverék. Ha a gyújtás jó, akkor a motor reakciója az lesz, hogy 1 másodperc erejéig felpörög a motor, majd befullad (én a befulladás előtt gyorsan vissza szoktam tekerni a fúvókát, amit alig 1/4 fordulatig kell csak kitekerni). Ha a motor b@szik az eldúsításra és semmit sem reagál, akkor valószínűleg nincs szikra, jöhet a gyertya cseréje. Ha már megy mind a 4 henger, akkor lehet tovább keresni a hibát.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72003 Dátum: 2014 Május 22, 22:08:42 »

Nos, megvolt az első átnézés, egyelőre nincs kézzelfogható eredmény.
A fúvókák tiszták voltak. Az úszóház alján voltak apró koszok, azt kitakarítottam. Az egyik szűrőben a karbinál volt több fekete trutyi (a másik tiszta volt), szerintem ott elkezdte oldani a benzincsövet, vagy mittudomén.
Most minden tiszta és a helyzet ugyanaz: nehezen indul melegen, padlógázra 1500-2000 fordulatról fullad (leállásig). Ha finoman adom a gázt, akkor felpörög és lehet vele menni is. A gyorsító fúvókák szemre ugyanannyit spriccelnek ugyanoda.
Alapjáraton úgy látom, hogy a 3-as henger nem dolgozik (illetve a másik oldalon is gyengébb az egyik, talán a kettes). Holnap megnézem a szelepeket, most melegen nem volt kedvem szétszedni.


Olyan, mintha a teljesítmény rendszer nem menne. Levegő fúvókában (a keverőcső tetején) nincs valami nagyobb kosz, szűrő foszlány vagy darab piszok?
Vedd ki a keverőcsöveket és mosd át, szedd szét, nézd meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72002 Dátum: 2014 Május 22, 22:04:33 »

én nem vagyok egy kétségbeesős ,de ezt az egész kócerájt kibasztam volna már rég a véresgecibe!  Undecided


Másokkal ez tíz évente történik (Narancs 30), mert addig mennek ennyit az autóval.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72001 Dátum: 2014 Május 22, 21:49:27 »

Én egyébként valami egyszerűre tippelek, és így keresném a hibát:

1. Ha nem megy egy henger, akkor annak az okát deríteném ki először. Egy henger hiánya is tud leállást, nehézkes gyorsulást, stb. okozni. Annál az egy hengernél ha nem feltételezünk komoly mechanikai problémát, akkor 3 dolog okozhatja a problémát, ezeket végig kell nézni. Nem csak sejteni, feltételezni, hanem ténylegesen ellenőrizni: 1. szelephézag és himba, himbaállító csavarok. 2. Gyújtás, ami csak 1 hengernél okoz problémát az vagy gyertyakábel vagy gyertya. Ebből a kábelt lazán le tudod tesztelni ha felcseréled másik kábellel, közben ellenőrzöd, hogy a pipa jó, hogy nincs korrózió. A gyertyát nyilván nem akarod kiszenvedni, ezért így tudod az adott hengernél tesztelni azt, hogy gyújtás vagy karbi probléma van-e: Beindítod a motort és hagyod járni. Ha nincs alapjárat, akkor feltekered. Utána járó motornál egy csavarhúzóval enyhén elkezded kitekerni az alapjárati fúvókát. Ha az alapjárati fúvókát (nem a CO csavart) kitekered menet közben, akkor ugye eldúsul a keverék. Ha a gyújtás jó, akkor a motor reakciója az lesz, hogy 1 másodperc erejéig felpörög a motor, majd befullad (én a befulladás előtt gyorsan vissza szoktam tekerni a fúvókát, amit alig 1/4 fordulatig kell csak kitekerni). Ha a motor b@szik az eldúsításra és semmit sem reagál, akkor valószínűleg nincs szikra, jöhet a gyertya cseréje. Ha már megy mind a 4 henger, akkor lehet tovább keresni a hibát.

Nos, megvolt az első átnézés, egyelőre nincs kézzelfogható eredmény.
A fúvókák tiszták voltak. Az úszóház alján voltak apró koszok, azt kitakarítottam. Az egyik szűrőben a karbinál volt több fekete trutyi (a másik tiszta volt), szerintem ott elkezdte oldani a benzincsövet, vagy mittudomén.
Most minden tiszta és a helyzet ugyanaz: nehezen indul melegen, padlógázra 1500-2000 fordulatról fullad (leállásig). Ha finoman adom a gázt, akkor felpörög és lehet vele menni is. A gyorsító fúvókák szemre ugyanannyit spriccelnek ugyanoda.
Alapjáraton úgy látom, hogy a 3-as henger nem dolgozik (illetve a másik oldalon is gyengébb az egyik, talán a kettes). Holnap megnézem a szelepeket, most melegen nem volt kedvem szétszedni.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72000 Dátum: 2014 Május 22, 21:39:07 »

A vastag díszléchez 8-as fúróval kell a lyukakat kifúrni?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71999 Dátum: 2014 Május 22, 21:23:50 »

Na ez az amit így nem tudsz megmondani. Az úszó nem úgy szivacsosodik el, hogy puha lesz. Nem is látod a különbséget a jó és a rossz között, a folyadék pedig nem lötyög benne.
Ezt csak két módszerrel tudod tesztelni:
1. Összehasonlítással, hogy mennyire merül folyadékba. (Én konkrétan 6db úszót tettem bele ugyanabba a benzinnel töltött edénybe. Mind lebegett a benzinen, de a rossz úszókból 5-10mm-rel kevesebb látszott ki a benzinből)
2. Néhány karbi úszóján írják grammban a tömegét. Ha a jót veszed ki frissen a benzinből és megméred, akkor annak pontosan annyi lesz a tömege mint amennyi rá van írva. Nálunk a hibásnak kb. másfélszeres volt a tömege.

Ha a 2 módszer egyikével sem vizsgáltad a dolgot, akkor nem jelentheted ki, hogy az úszók jók. Szemre, fogásra semmit sem látni.

Szerintem nálad nem ez a baj, ezt csak azért írtam, hogy ezer apró hülyeség lehet amire nem is gondol az ember.

Az úszók jók, kemények, nincs bennük folyadék.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71998 Dátum: 2014 Május 22, 20:58:30 »

Az úszók jók, kemények, nincs bennük folyadék.
Ja, cseréltem viccből gyújtáselektronikát is, hogy végre gyári legyen benne (nem DDR :-)).
a ddr-nél a gyári gyengébb de nem melegíti a trafót legalább  egyébként egyiksem egy elromlós illetve ha megkotlik akkor egyáltalán nincs delej Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71997 Dátum: 2014 Május 22, 20:23:37 »

Ja, cseréltem viccből gyújtáselektronikát is, hogy végre gyári legyen benne (nem DDR :-)).
nekem ez lett volna a tippem.
egy szar zárásszög csúnyán meg tud vezetni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71996 Dátum: 2014 Május 22, 16:42:31 »

Az úszók jók, kemények, nincs bennük folyadék.
Ja, cseréltem viccből gyújtáselektronikát is, hogy végre gyári legyen benne (nem DDR :-)).
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71995 Dátum: 2014 Május 22, 16:41:19 »

Ez sem hülyeség.

De mondok még valamit. A Dellortokat Webereket műanyag úszókkal szerelik. Ezek már nem mai karbik és bizony az úszók is öregszenek. Találkoztam olyan esettel, hogy az évek óta jól üzemelő duplakarbis motor tavaly elkezdett fosul menni. Írtó sokat szívtunk vele, míg kiderült, hogy elszivacsosodott az úszó, ami megszívta magát benzinnel, így ömlött a benzin a motorba... De egy ilyen úszó is elkezdhet lepotyogtatni darabokat...

Akkor én megmondom mi a baj.
A normálisan adalékolt benzin szépen oldja fel a mocskokat a rendszerben. Először is az 5 éves szűrőt szórd ki aztán szépen pucolgassál. Szerintem nem ez lesz az utolsó.  Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71994 Dátum: 2014 Május 22, 16:40:41 »

Nos, megvolt az első átnézés, egyelőre nincs kézzelfogható eredmény.
A fúvókák tiszták voltak. Az úszóház alján voltak apró koszok, azt kitakarítottam. Az egyik szűrőben a karbinál volt több fekete trutyi (a másik tiszta volt), szerintem ott elkezdte oldani a benzincsövet, vagy mittudomén.
Most minden tiszta és a helyzet ugyanaz: nehezen indul melegen, padlógázra 1500-2000 fordulatról fullad (leállásig). Ha finoman adom a gázt, akkor felpörög és lehet vele menni is. A gyorsító fúvókák szemre ugyanannyit spriccelnek ugyanoda.
Alapjáraton úgy látom, hogy a 3-as henger nem dolgozik (illetve a másik oldalon is gyengébb az egyik, talán a kettes). Holnap megnézem a szelepeket, most melegen nem volt kedvem szétszedni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71993 Dátum: 2014 Május 22, 16:35:50 »

A gyorsító spricniken van a legkisebb furat az egész karbiban (0,33). Lazán lehet ott dugulás, sőt csak részleges dugulás. Megnézném, hogy egyáltalán bespriccel-e gázadásra, ha igen, akkor mind ugyanoda lő-e, vagy esetleg valamelyik félrehord (ha valamelyik félre lő, vagy kevésbé intenzíven spriccel, akkor részlegesen dugult a cucc).
Szinkron: Ahhoz, hogy ilyen mértékű problémát okozzon a szinkron hiba, ahhoz annyira el kell mennie, hogy annak látható jelei vannak: lelazult rudazat anya, lelazult szívócsonk, stb.

Azon is gondolkodtam, hogy a karbiban is van egy szűrő. Azt is kiveszem, megnézem, hogy milyen.
A bejövő oldalon lévő benzinszűrő 4-5 éves, megérett a cserére, úgyhogy az biztosan megy a kukába. Az biztos, hogy kb 2 éve tisztán raktam fel a karbikat, azóta viszont belement a kocsiba legalább 12-15ekm, simán lehet, hogy valami foszlásnak indult. Este okosabb leszek.


1303LS
« Hozzászólás #71992 Dátum: 2014 Május 22, 16:31:17 »

Azon is gondolkodtam, hogy a karbiban is van egy szűrő. Azt is kiveszem, megnézem, hogy milyen.
A bejövő oldalon lévő benzinszűrő 4-5 éves, megérett a cserére, úgyhogy az biztosan megy a kukába. Az biztos, hogy kb 2 éve tisztán raktam fel a karbikat, azóta viszont belement a kocsiba legalább 12-15ekm, simán lehet, hogy valami foszlásnak indult. Este okosabb leszek.

Akkor én megmondom mi a baj.
A normálisan adalékolt benzin szépen oldja fel a mocskokat a rendszerben. Először is az 5 éves szűrőt szórd ki aztán szépen pucolgassál. Szerintem nem ez lesz az utolsó.  Undecided
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71991 Dátum: 2014 Május 22, 16:30:06 »

Rá kéne nézni arra a szűrőre. Ha a szűrő tiszta, akkor rohadt furcsa a helyzet és vagy a szűrő sérült, szétesett, elszakadt, vagy a szűrő után valami esik szét: benzincső, karbi valamelyik tömítése, karbiban lévő szűrő, stb.
Összességében furcsa a helyzet, mert anno én felszereléskor kipucoltam a karbikat, majd egy jó 100km után ismét. (Összeszerelés után tud még egy-két apró szennyeződés bejutni a karbiba, ami a szerelés során alakult ki, vagy került bele a rendszerbe. De az nem természetes, hogy rendszeresen kerül bele szutyok, hiszen van szűrő még a karbik csatlakozó csonkjánál is.

de hogy jut át a szűrőn? nekem is ez a gondom. ki tudja szakjtani valami nagyobb kosz?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71990 Dátum: 2014 Május 22, 14:23:44 »

Azért én megnézném az AC-t és a benzincsövet a tank és a pumpa között. Dupla karbinál miért dugul el mindkettő? Sőt, lehet, hogy a tankkal kéne kezdeni, lehet, hogy az retkes...
de hogy jut át a szűrőn? nekem is ez a gondom. ki tudja szakjtani valami nagyobb kosz?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71989 Dátum: 2014 Május 22, 14:05:33 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(

Azért én megnézném az AC-t és a benzincsövet a tank és a pumpa között. Dupla karbinál miért dugul el mindkettő? Sőt, lehet, hogy a tankkal kéne kezdeni, lehet, hogy az retkes...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71988 Dátum: 2014 Május 22, 13:26:15 »

Azon is gondolkodtam, hogy a karbiban is van egy szűrő. Azt is kiveszem, megnézem, hogy milyen.
A bejövő oldalon lévő benzinszűrő 4-5 éves, megérett a cserére, úgyhogy az biztosan megy a kukába. Az biztos, hogy kb 2 éve tisztán raktam fel a karbikat, azóta viszont belement a kocsiba legalább 12-15ekm, simán lehet, hogy valami foszlásnak indult. Este okosabb leszek.

nincs , gondolkodom hogy mit kellene még kipucolnod hogy elmúljanak ezek a nyűgök .. úszóházfedélben a csatlakozócsavar szűrője , vagy málik szét a fedéltömítés vagy a benzincső  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71987 Dátum: 2014 Május 22, 13:24:05 »


nincs , gondolkodom hogy mit kellene még kipucolnod hogy elmúljanak ezek a nyűgök .. úszóházfedélben a csatlakozócsavar szűrője , vagy málik szét a fedéltömítés vagy a benzincső  Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71986 Dátum: 2014 Május 22, 13:13:43 »


én nem vagyok egy kétségbeesős ,de ezt az egész kócerájt kibasztam volna már rég a véresgecibe!  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71985 Dátum: 2014 Május 22, 13:06:41 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(

én nem vagyok egy kétségbeesős ,de ezt az egész kócerájt kibasztam volna már rég a véresgecibe!  Undecided

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71984 Dátum: 2014 Május 22, 12:57:12 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(


Ugye nem erre a motorra mondat múltkor,h minden bogárba ilyet kellenne...... Evil

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71983 Dátum: 2014 Május 22, 12:51:38 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(

én a múltkor úgy pucoltam ki. felülőrl amíg lehetett, lebontottam, mindent ki, kipucol, összerak, ég és föld. az úszóház is tele volt mocsokkal
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71982 Dátum: 2014 Május 22, 11:49:19 »

Nem tudom. Olyan, mintha az indulás pillanatában megszűnne egy pillanatra a benzinellátás. Ha jobban felpörgetem a motort és kicsit hosszabban csúsztatom a kuplungot, akkor nincs ilyesmi. Emellett mintha kicsit nehezebben is indulna melegen, mint eddig.
Lehet, hogy valami sokadik dugulás. Hétvégén benzinszűrő csere, karbitisztítás, szelepállítás. Nem terveztem levenni a karbi fedelét, de ezek után ezt sem hagyom ki.

én a múltkor úgy pucoltam ki. felülőrl amíg lehetett, lebontottam, mindent ki, kipucol, összerak, ég és föld. az úszóház is tele volt mocsokkal

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71981 Dátum: 2014 Május 22, 11:18:58 »

Nem tudom. Olyan, mintha az indulás pillanatában megszűnne egy pillanatra a benzinellátás. Ha jobban felpörgetem a motort és kicsit hosszabban csúsztatom a kuplungot, akkor nincs ilyesmi. Emellett mintha kicsit nehezebben is indulna melegen, mint eddig.
Lehet, hogy valami sokadik dugulás. Hétvégén benzinszűrő csere, karbitisztítás, szelepállítás. Nem terveztem levenni a karbi fedelét, de ezek után ezt sem hagyom ki.

úszószint mitől változna?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71980 Dátum: 2014 Május 22, 11:15:17 »

Gyorsítót meg tudom nézni, a szinkron nem gondolom, hogy változott (de úgysem tudom megnézni, csak szemre :-( ).

úszószint mitől változna?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71979 Dátum: 2014 Május 22, 10:37:37 »

Rackeve nem annyira jo Cheesy
RacALMAS.v dujvaros.

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71978 Dátum: 2014 Május 22, 10:33:14 »

Rackeve nem annyira jo Cheesy
RacALMAS.v dujvaros.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71977 Dátum: 2014 Május 22, 10:29:42 »



30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71976 Dátum: 2014 Május 22, 10:26:57 »

Legközelebb vigyél magaddal egy kis jómagyarbenzint...... Grin


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71975 Dátum: 2014 Május 22, 09:15:11 »

Gyorsítót meg tudom nézni, a szinkron nem gondolom, hogy változott (de úgysem tudom megnézni, csak szemre :-( ).


Gyorsító pumpa? Szinkron?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71974 Dátum: 2014 Május 22, 09:13:06 »

Most olyat kezdett el a piros, hogy elinduláskor durván betorpan, majd igen nehezen indul újra. Csak elinduláskor ilyen, amúgy szépen gyorsul, alapjárat is rendben.
Úszószint lehet? (Weber karbik). Hétvégén úgyis szelepállítás, karbipucolás, akkor ránézek erre is.


Gyorsító pumpa? Szinkron?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71973 Dátum: 2014 Május 22, 09:02:49 »


Legközelebb vigyél magaddal egy kis jómagyarbenzint...... Grin

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71972 Dátum: 2014 Május 22, 08:45:12 »

Most olyat kezdett el a piros, hogy elinduláskor durván betorpan, majd igen nehezen indul újra. Csak elinduláskor ilyen, amúgy szépen gyorsul, alapjárat is rendben.
Úszószint lehet? (Weber karbik). Hétvégén úgyis szelepállítás, karbipucolás, akkor ránézek erre is.

Legközelebb vigyél magaddal egy kis jómagyarbenzint...... Grin


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.