www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:12:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871897 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72331 Dátum: 2014 Június 25, 20:08:53 »

flex vagy dremmel.
ön nyert bár én előtte kalapáccsal körbe verném és ha nem indul meg akkor flex

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #72330 Dátum: 2014 Június 25, 20:05:48 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool
<beszúrt kép törölve>
én vésővel szétverném az egészet s utána vennék egy felujított csitti fittit Tatittó!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72329 Dátum: 2014 Június 25, 20:05:20 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool
<beszúrt kép törölve>
flex vagy dremmel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72328 Dátum: 2014 Június 25, 19:34:33 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72327 Dátum: 2014 Június 23, 15:57:47 »

Hasznos!

"A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. [nyissz]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 23, 16:14:44 írta Protheus »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72326 Dátum: 2014 Június 23, 14:54:30 »

persze, elég, de ha a magasabb kat. GL5 megye bele, annak sincs jelentősége, nem?
"A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. A hajtóműolajok keverhetőek egymással, ha mind GL osztály, mind viszkozitás tekintetében egyformák, de ahhoz hogy a keverék betölthető legyen egy hajtóműbe az is kell, hogy mindkét olaj megfeleljen az adott hajtóműhöz kapcsolódó gyári előírásnak, ami nem mindig merül ki a GL osztályban és a viszkozitásban."

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/12/22/keverhetok-e_a_valtoolajak/
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #72325 Dátum: 2014 Június 23, 14:50:32 »

Valaki le tudná nekem mérni a hátsó torzió tok külső átmérőjét? (amiben a torziós rúd fut) nem találom a tolómérőmet... Huh Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72324 Dátum: 2014 Június 23, 14:47:26 »

GL-4 elég.
persze, elég, de ha a magasabb kat. GL5 megye bele, annak sincs jelentősége, nem?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72323 Dátum: 2014 Június 23, 14:46:43 »

váltóba milyen olaj? az ok, hogy 80W-90, de hogy GL-4, vagy GL-5, annak van jelentősége egy ilyen korú autónál?
GL-4 elég.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72322 Dátum: 2014 Június 23, 14:26:04 »

váltóba milyen olaj? az ok, hogy 80W-90, de hogy GL-4, vagy GL-5, annak van jelentősége egy ilyen korú autónál?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 23, 14:27:46 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72321 Dátum: 2014 Június 23, 10:53:50 »

mert tuti valahol szökik a szikrám...
aztán majd ne csodálkozz, ha nem, de ez részletkérdés :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72320 Dátum: 2014 Június 23, 08:10:28 »

bármilyet, ami a legolcsóbb a sarki autósboltban.
nem akkora a gyújtófeszkó, hogy bármilyen kábelen kifogjon.
volt nekem szilikonos, rezes, mindegyik jó volt.
köszi mindenkinek a segítséget.Megyek kábelt venni,mert tuti valahol szökik a szikrám...
Off

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72319 Dátum: 2014 Június 22, 20:40:44 »

értem!Hát sokminden lehetséges,de kábelokat akkor is veszek hozzá,csak kérdés honnan rendeljem.
bármilyet, ami a legolcsóbb a sarki autósboltban.
nem akkora a gyújtófeszkó, hogy bármilyen kábelen kifogjon.
volt nekem szilikonos, rezes, mindegyik jó volt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72318 Dátum: 2014 Június 22, 19:05:49 »

Nekem Merki Pista hagyományos rézkábelest tett bele, soha nem volt bajom. Kérdezd meg, milyen fajtát használ. Nekem eddig bevált minden, amit javasolt. Csak nem osztja itt az észt Smiley

értem!Hát sokminden lehetséges,de kábelokat akkor is veszek hozzá,csak kérdés honnan rendeljem.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72317 Dátum: 2014 Június 22, 19:03:36 »

Nem beleszólásként, de volt valami ellenőrzése a beépített cuccnak? Más kérdés, hogy ha környezetvédelmi vizsgára összevissza tekergetik a karbit, meg a gyújtást, lehet, hogy jó értéke lesz a CO-nak, meg a CH se lesz magas, csak éppen a motor nem fog rendesen működni, az állatorvosi ló esete fennforogtán,. Szóval először mindent gyári értékre,  a kábeleket ki lehet mérni egy 300 forintos műszerrel is, aztán találgatni, mi nem jó. Amikor nekem hasonló tüneteim voltak, először kiderült, a gázpedál szívatott, mert nem mindig ment vissza alaphelyzetbe, aztán az ennek következtében összevissza tekert gyújtás bosszulta meg magát, miközben a motor melegedett, mint állat, de menni csak hetvennel volt ildomos.
értem!Hát sokminden lehetséges,de kábelokat akkor is veszek hozzá,csak kérdés honnan rendeljem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72316 Dátum: 2014 Június 22, 18:57:03 »

Mondjuk afasznak, hogy ne duguljon el a karbid.
Mikor cserélted a tankban lévő és mikor a tank alattit?
én kb kétévente cserélem annak ellenére,hogy évi 1500-at autózok vele

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72315 Dátum: 2014 Június 22, 16:26:47 »

sajnos magyarba...ma álítottam megszakitóhézagot 0.45-re,egy karika levegőt,sokkal jobb,viszont ha egyesbe sétálok érintőgázon kb 10km/ órával,olyanokat ránt mint állat..kapkod,rángat.assszem kábelokat rendelek hozzá.
Ezügyben kérdeznélek benneteket ,milyet hol kitől rendeljek ami bevált és nem szopat?
Nem beleszólásként, de volt valami ellenőrzése a beépített cuccnak? Más kérdés, hogy ha környezetvédelmi vizsgára összevissza tekergetik a karbit, meg a gyújtást, lehet, hogy jó értéke lesz a CO-nak, meg a CH se lesz magas, csak éppen a motor nem fog rendesen működni, az állatorvosi ló esete fennforogtán,. Szóval először mindent gyári értékre,  a kábeleket ki lehet mérni egy 300 forintos műszerrel is, aztán találgatni, mi nem jó. Amikor nekem hasonló tüneteim voltak, először kiderült, a gázpedál szívatott, mert nem mindig ment vissza alaphelyzetbe, aztán az ennek következtében összevissza tekert gyújtás bosszulta meg magát, miközben a motor melegedett, mint állat, de menni csak hetvennel volt ildomos.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #72314 Dátum: 2014 Június 22, 13:43:54 »

sajnos magyarba...ma álítottam megszakitóhézagot 0.45-re,egy karika levegőt,sokkal jobb,viszont ha egyesbe sétálok érintőgázon kb 10km/ órával,olyanokat ránt mint állat..kapkod,rángat.assszem kábelokat rendelek hozzá.
Ezügyben kérdeznélek benneteket ,milyet hol kitől rendeljek ami bevált és nem szopat?
korábban ez a szűrő dolog napokig ki volt vesézve. Veszélyes a forro motor környékén,a sok szürő kevesebb benzint eredménnyezhet... volt szó mindenről. Én meg paraszt ésszel szürő van a tankba,van alatta a tank alatt is,többet mifasznak tenni bele....
Mondjuk afasznak, hogy ne duguljon el a karbid.
Mikor cserélted a tankban lévő és mikor a tank alattit?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72313 Dátum: 2014 Június 22, 12:01:34 »

melyik országban élsz? :-))
sajnos magyarba...ma álítottam megszakitóhézagot 0.45-re,egy karika levegőt,sokkal jobb,viszont ha egyesbe sétálok érintőgázon kb 10km/ órával,olyanokat ránt mint állat..kapkod,rángat.assszem kábelokat rendelek hozzá.
Ezügyben kérdeznélek benneteket ,milyet hol kitől rendeljek ami bevált és nem szopat?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72312 Dátum: 2014 Június 22, 09:01:43 »

az is.előfordul,de azt környezetvédelmin észre kelett volna venni nem? Most volt műszakin
melyik országban élsz? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72311 Dátum: 2014 Június 22, 01:47:02 »

Nem lehet, hogy belefullad a benzinbe?
az is.előfordul,de azt környezetvédelmin észre kelett volna venni nem? Most volt műszakin
az nem lehet hogy nem elosztó baja van?
de! lehetséges még a kábel is. Más mitököm lehetne?

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #72310 Dátum: 2014 Június 21, 16:55:25 »

Viszont egy kérdés ha már itt járok.Vettem egy gyujtáselosztót (valaki magára ismer itt :-) ) Süle beletette Kanizsán,de műszaki után visszahozva és azóta is csinálja.. szinte olyan,mint ha a régi lenne bent. Azthittem ha komplett elosztó cserém lesz megbizhatóan müködik. Tünetek motorféknél durrog,kisfordulaton rángat,kevés az erő,nem éri el még a százat sem. Hát ha így átment a környezetvédelmi vizsgán gratula érte!!
Nem lehet, hogy belefullad a benzinbe?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72309 Dátum: 2014 Június 21, 15:30:24 »

Viszont egy kérdés ha már itt járok.Vettem egy gyujtáselosztót (valaki magára ismer itt :-) ) Süle beletette Kanizsán,de műszaki után visszahozva és azóta is csinálja.. szinte olyan,mint ha a régi lenne bent. Azthittem ha komplett elosztó cserém lesz megbizhatóan müködik. Tünetek motorféknél durrog,kisfordulaton rángat,kevés az erő,nem éri el még a százat sem. Hát ha így átment a környezetvédelmi vizsgán gratula érte!!
az nem lehet hogy nem elosztó baja van?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72308 Dátum: 2014 Június 21, 14:40:03 »

Viszont egy kérdés ha már itt járok.Vettem egy gyujtáselosztót (valaki magára ismer itt :-) ) Süle beletette Kanizsán,de műszaki után visszahozva és azóta is csinálja.. szinte olyan,mint ha a régi lenne bent. Azthittem ha komplett elosztó cserém lesz megbizhatóan müködik. Tünetek motorféknél durrog,kisfordulaton rángat,kevés az erő,nem éri el még a százat sem. Hát ha így átment a környezetvédelmi vizsgán gratula érte!!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72307 Dátum: 2014 Június 21, 14:32:43 »

Nekem az a véleményem, hogy a motortérben lévőt a júzerek xhányada még csak csak kicseréli néha, míg a tanknál vagy a váltó mellett lévőt soha. Nem látja nem is emlékszik rá, hogy ott van. Idős kocsijainknál pedig talán egyre fontosabb a cseréje, hiszen egyre több mocsok kezd keringeni a máladozó tankban.
Én nem láttam még olyat, hogy amotortérben elolvadt volna, vagy eldurrant volna benzinszűrő.
Benzincső annál innkább veszélyforrás, sőt még ennél is jobban a karbifedélben a csöcs. AZtán ezekkel sem foglalkozunk olyan sokat.  Cheesy
korábban ez a szűrő dolog napokig ki volt vesézve. Veszélyes a forro motor környékén,a sok szürő kevesebb benzint eredménnyezhet... volt szó mindenről. Én meg paraszt ésszel szürő van a tankba,van alatta a tank alatt is,többet mifasznak tenni bele....

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #72306 Dátum: 2014 Június 21, 10:49:24 »

Porsche 914 injektoros typ4 motort kéne beüzemelni. Cimbora hazament vele, de azóta valahogy nem tudja beindítani. Igen, benzin van benne. Valaki konyít itt hozzá?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72305 Dátum: 2014 Június 20, 10:17:41 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #72304 Dátum: 2014 Június 19, 14:12:29 »

Ez benne van a tudásbázisunkban? Ha nincs, mehetne oda az AZS kiegészítésével együtt: plusz a váltó oldalán van egy kanyarcső, két csavar tartja, azt is meg kell bontani, mert különben nem nagyon akar rajta átmenni majd az új bowden merev vége.
Épp most szakadt el a kuplungbovden és kettesben kellett hazajönnöm 5km-t. :-)



"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72303 Dátum: 2014 Június 19, 13:50:12 »

Ez benne van a tudásbázisunkban? Ha nincs, mehetne oda az AZS kiegészítésével együtt: plusz a váltó oldalán van egy kanyarcső, két csavar tartja, azt is meg kell bontani, mert különben nem nagyon akar rajta átmenni majd az új bowden merev vége.
Épp most szakadt el a kuplungbovden és kettesben kellett hazajönnöm 5km-t. :-)

1. Vezető oldali ülés ki.
2. Kocsit megemeled, felbakolod (ha lehet, akkor úgy, hogy ne billegjen a bakon, mert a kocsiban is kell turkálni, miközben fel van emelve), minél magasabbra tudod bakolni, annál jobb.
3. Szárnyasanyát hátul leszeded. Vigyázz, ez a szárnyasanya asszem 7-es, ilyet másutt nem nagyon kapsz, csak bogaras boltokban direkt kuplungbowdenhez.
4. A pedálsor 2 rögzítő csavarját ki kell hajtani. Mielőtt nekiesel, nézd meg, hogy a fékpedált (vagy kuplungot, nem emlékszem...)visszahúzó rugó hogyan áll (ez a padlólemeznek támaszkodik), mert ezt majd vissza kell húznod összerakásnál a helyére, hogy előfeszített állapotban legyen. (erre érdemes erősebb acéldrótból egy kampót hajtanod kábé 15 cm-es szárral - a visszarakáshoz - enélkül is megy, csak nem olyan könnyű)
5. Előtte a gázbowdent is érdemes lekötni, hogy el ne hajlítgasd a végét. Ehhez a karbinál kell a bowdent kiengedned. (Ez + 5 perc, de megéri óvatosságból)
6. A fékpedál főfékhengert nyomó rudazatát is ki kell húzni a helyéről.
7. Lehúzod a pedálsort az alvázalagútról
8. kiakasztod a kuplungbowdent, és kihúzod.
9. Új bowden be (na, arra nem emlékszem, hogy mibe kell bepasszintani az alagútban, de az asszem adja magát...)
10 . Jó, ha 1 emberke segít a kocsi alatt, mert amikor beakasztod a kuplingbowdent a helyére, és passzintod vissza a pedálsort (a fékpedál rudazata, az a bizonyos rugó...), marha könnyen leakad, de ha ez az ember finoman húzza a násik véget, akkor nem akad le.
A többi megy magától.
12. Holtjáték beállítása: Olyan 2-3 cm-t kell menjen a pedál könnyen, onnantól kell érezned, hogy dolgozik a szerkezet.

Röviden ennyi.
Sok türelem kell hozzá,azért szánj rá 1-2 órát, azalatt tuti megvan idegeskedés nélkül.
1303LS
« Hozzászólás #72302 Dátum: 2014 Június 19, 11:51:44 »

már akinek nem gyulladt ki motor ....
Nekem még nem gyulladt, de oda van drótozva a bilincs kicsúszás ellen.  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72301 Dátum: 2014 Június 19, 11:45:36 »

Nekem az a véleményem, hogy a motortérben lévőt a júzerek xhányada még csak csak kicseréli néha, míg a tanknál vagy a váltó mellett lévőt soha. Nem látja nem is emlékszik rá, hogy ott van. Idős kocsijainknál pedig talán egyre fontosabb a cseréje, hiszen egyre több mocsok kezd keringeni a máladozó tankban.
Én nem láttam még olyat, hogy amotortérben elolvadt volna, vagy eldurrant volna benzinszűrő.
Benzincső annál innkább veszélyforrás, sőt még ennél is jobban a karbifedélben a csöcs. AZtán ezekkel sem foglalkozunk olyan sokat.  Cheesy
már akinek nem gyulladt ki motor ....

1303LS
« Hozzászólás #72300 Dátum: 2014 Június 19, 11:29:14 »

Nekem az a véleményem, hogy a motortérben lévőt a júzerek xhányada még csak csak kicseréli néha, míg a tanknál vagy a váltó mellett lévőt soha. Nem látja nem is emlékszik rá, hogy ott van. Idős kocsijainknál pedig talán egyre fontosabb a cseréje, hiszen egyre több mocsok kezd keringeni a máladozó tankban.
Én nem láttam még olyat, hogy amotortérben elolvadt volna, vagy eldurrant volna benzinszűrő.
Benzincső annál innkább veszélyforrás, sőt még ennél is jobban a karbifedélben a csöcs. AZtán ezekkel sem foglalkozunk olyan sokat.  Cheesy
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #72299 Dátum: 2014 Június 19, 11:13:46 »

Gyárilag a mexikói karburátorosokban a tank alatt volt a tűzfalhoz fogatva egy kis méretű műanyag szűrő.
Egyébként pedig ahol kilép az alvázból a cső a váltó mellett, szerintem ott jó helye van. Én nem szeretem a motortérben, de általában mindenkinek ott van.
köszi
és gondolom elegendő egy darab?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72298 Dátum: 2014 Június 19, 10:03:13 »

bogárban 1968
üzemanyag szűrőt a motortérből hová érdemes áthelyezni?
(tudom bárhová csak el onnan)
valahol hallottam, hogy a váltó környékére rakták?
vagy rosszul emlékszem?
vagy mondjuk a tankkifolyáshoz?
1 szűrő elég? , mert sztem most nekem 2 van a kocsiban...
mintha rémlene hogy a tank környékén is van egy.

köszi



Gyárilag a mexikói karburátorosokban a tank alatt volt a tűzfalhoz fogatva egy kis méretű műanyag szűrő.

Egyébként pedig ahol kilép az alvázból a cső a váltó mellett, szerintem ott jó helye van. Én nem szeretem a motortérben, de általában mindenkinek ott van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72297 Dátum: 2014 Június 19, 03:39:33 »

Sziasztok!
Még egy kérdésem lenne,hogy a jobb és bal féltengely felcserélhető t2-n?
Esetleg a golféval megeggyezik?
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72296 Dátum: 2014 Június 19, 00:05:28 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne T2 ben, cserélt már valaki váltó tartó gumibakot?
A jobb felső elszakadt!  Huh
Lehet úgy cserélni, hogy nem veszem ki a motort és a váltót?
Köszönöm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72295 Dátum: 2014 Június 18, 23:17:18 »

Pedig az egyik kezem a hátam mögött volt, ahogy tanítottad Cheesy
 Tudom,tudom veszem elő a csekkfüzetemet...
persze egy régi gumit edzett üveggel fél kézzel vissza lehet rakni sőt ha nagyot fékezel ki is esik ,de ez nem az .... Undecided

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72294 Dátum: 2014 Június 18, 23:14:13 »

azé a szélvédőt kicserélni új fémfeszítős gumival sem volt ötperc... Evil
Pedig az egyik kezem a hátam mögött volt, ahogy tanítottad Cheesy
 Tudom,tudom veszem elő a csekkfüzetemet...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72293 Dátum: 2014 Június 18, 22:55:26 »

Jé ez a kedvenc karbid Grin

115 fúvokák alakulgatnak?, a zárócsavarokkal van szopóág?
azé a szélvédőt kicserélni új fémfeszítős gumival sem volt ötperc... Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72292 Dátum: 2014 Június 18, 15:14:36 »

Jé ez a kedvenc karbid Grin

115 fúvokák alakulgatnak?, a zárócsavarokkal van szopóág?
  a záró csavarok a turbinaház felől vannak ezért kell levenni  karbit.... Undecided

Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.