www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:17:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871974 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72411 Dátum: 2014 Július 01, 19:02:38 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
A tengelykapcsoló holtjátékot be kell állítani, aztán gyakorolni az elindulást...  Cool  Grin

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72410 Dátum: 2014 Július 01, 19:00:20 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72409 Dátum: 2014 Július 01, 17:23:21 »

Kétféle hengerfej volt a motoron. Valaki tudja, hogy milyenek?
Látszólag egyformák. Szelep átmérők is.
 


« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 01, 17:29:54 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72408 Dátum: 2014 Július 01, 08:28:25 »

viszont tényleg úgy van ahogy Tati írja, csak távtartóval lehet jól feltenni,

távtartót miből csináltátok/csináltattátok? esztergályos vagy reszelés flexelés a hokedli sarkán?  Wink

laposvasat esztergával "kifurtuk" aztán körbeflexeztem olyan csepp alakúra...

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #72407 Dátum: 2014 Június 30, 22:17:21 »

Szerintem 19mm-es a gyári a Tieden. Samko jó, azért a pénzért.
a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így  azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet  egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz..... Undecided
sajnos az enyémen 17,45mm-es van hátul, mert dobfékes volt elöl is, csak átalakítottam tárcsásra. úgy hallottam én is, hogy a tárcsafékhez hátul 19mm-es dugattyús munkahenger való gyárilag. viszont tényleg úgy van ahogy Tati írja, csak távtartóval lehet jól feltenni, mert a dugattyúkban a fékpofa hornyok a 19mm-esnél kb. 5mm-rel közelebb vannak a fékalaplaphoz... mostmár tudom, mert kézben van mindkét féle fékmunkahenger  Undecided illetve azt tudom elképzelni még, hogy a gyárilag elöl tárcsás bogaraknak a hátsó fékalaplapjuk más kialakítású...nem láttam még ilyet

hátul milyen széles pofák voltak? az enyém 40mm, ez vajon a keskenyebb vagy a szélesebb? mintha az öreg vasakon (pre 67) 35mm szélesek lennének a pofák - nememléxem
typ3-asé 45mm?

távtartót miből csináltátok/csináltattátok? esztergályos vagy reszelés flexelés a hokedli sarkán?  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72406 Dátum: 2014 Június 30, 21:57:57 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
talán olvasd el, amit előzőleg írtam, akkor nem fog nyikorogni.
mármint nem az olvasástól, hanem ha megcsinálod, buzi! :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72405 Dátum: 2014 Június 30, 20:49:37 »

nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Nekem a bogárban is és a Karmannban is Girling féknyergek vannak, mindegyik csikorgott. Amióta beletettem a zajcsillapító lemezkéket, azóta csend van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #72404 Dátum: 2014 Június 30, 20:31:55 »

Tudja valaki, hogy milyen hosszúak az első gumi fékcsövek a bogárnál? Csapos első futómű testnél.
És a bal első merev fékcső mérete kellene még, mert nincs benn főfékhenger amihez mérni tudnék.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 30, 20:33:37 írta sparkafer »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72403 Dátum: 2014 Június 30, 20:21:47 »

nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Nálam csak pocsolya után nyikorog,ha vizet kap.
Ha kiszárad,semmi gond.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72402 Dátum: 2014 Június 30, 20:14:26 »

Milyen gyártmány a betét? Lehet egy csere megoldja a gondot.
nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72401 Dátum: 2014 Június 30, 20:08:16 »

Milyen gyártmány a betét? Lehet egy csere megoldja a gondot.
na az izgi. de legalább még van hova kopnia

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #72400 Dátum: 2014 Június 30, 19:25:17 »

elméletben ez lenne az átmeneti rendszer melynek fúvókája a karbin menetirány szerinti jobb oldalon van és kívülről szerelhető az alapjárati fúvóka mellett

Volt olyan Pict 3-as karbi amin ez gyárilag le volt dugózva? Nekünk egy réz dugó van ott. (nem menetes)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72399 Dátum: 2014 Június 30, 18:13:47 »

Ez nem Girling fék. Az Ate-nak viszont nem ilyenek a szerelékei (a stiftek és a lemezkék).
na az izgi. de legalább még van hova kopnia

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72398 Dátum: 2014 Június 30, 18:11:59 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
Ez nem Girling fék. Az Ate-nak viszont nem ilyenek a szerelékei (a stiftek és a lemezkék).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72397 Dátum: 2014 Június 30, 18:05:55 »

Turbó lyuk.

Grin

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #72396 Dátum: 2014 Június 30, 18:00:35 »


Turbó lyuk.

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #72395 Dátum: 2014 Június 30, 17:31:50 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>

Vedd ki a betétet és reszeld le az élét körbe szerintem segít.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72394 Dátum: 2014 Június 30, 17:29:48 »

Reszelőzsír kell neki! Smiley

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72393 Dátum: 2014 Június 30, 17:20:20 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72392 Dátum: 2014 Június 30, 17:18:50 »

lassan kezdenek majd bekrepáli a gyújtásaim mert bekapcsol bennük az önmegsemmísítő , úgyhogy akinek ilyen van az kezdjen spórolni a következőre  Grin
Nyugalom ez mind karbi probléma.  Fosatod a vevőidet...  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72391 Dátum: 2014 Június 30, 17:11:44 »

Bazzzz ebbe is Tati gyújtás van 😈
lassan kezdenek majd bekrepáli a gyújtásaim mert bekapcsol bennük az önmegsemmísítő , úgyhogy akinek ilyen van az kezdjen spórolni a következőre  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72390 Dátum: 2014 Június 30, 17:09:34 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi

elméletben ez lenne az átmeneti rendszer  melynek fúvókája a karbin menetirány szerinti jobb oldalon van és kívülről szerelhető az alapjárati fúvóka mellett

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72389 Dátum: 2014 Június 30, 17:08:51 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi


Bazzzz ebbe is Tati gyújtás van 😈

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Robpanzer
« Hozzászólás #72388 Dátum: 2014 Június 30, 16:49:51 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72387 Dátum: 2014 Június 30, 15:43:30 »

Persze, ha egyébként a karbi valahonnan egyéb levegőt biztosít az alapjárathoz. Mondjuk nem működik az alapjárati rendszer, és már eleve a fő fúvóka rendszer adja a szükséges benzint, elállított pillangószelep mellett.
például.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72386 Dátum: 2014 Június 30, 15:13:41 »

ok de ütközésig be kell tekerni?
Persze, ha egyébként a karbi valahonnan egyéb levegőt biztosít az alapjárathoz. Mondjuk nem működik az alapjárati rendszer, és már eleve a fő fúvóka rendszer adja a szükséges benzint, elállított pillangószelep mellett.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72385 Dátum: 2014 Június 30, 14:09:22 »

ügyes vagy, mi is örülünk neki! ez a lényege az alapjárati csavaroknak  Roll Eyes

ok de ütközésig be kell tekerni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72384 Dátum: 2014 Június 30, 14:02:17 »


A másik ha az alapjárati levegő csavart betekerem akkor van normális alapjárati fordulat.
ügyes vagy, mi is örülünk neki! ez a lényege az alapjárati csavaroknak  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72383 Dátum: 2014 Június 30, 13:59:36 »

arra gondoltam hogy csak padlón van elég vákuum illetve hogy ha jó a membrán akkor van egy végállás amikor megszűnik a levegő áramlása?

vákum nélkül sem rángat csak gyenge és tök lassan forog fel....  nincs olyan végállás ahol elenged, illetve neked lett  Undecided

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72382 Dátum: 2014 Június 30, 13:16:23 »

lehet egy kezdődő membrán szakadás de lehet hogy csak a rádugott cső nem elég passzos ,a rángatózás meg bármi lehet karbi is meg gyújtás is bár szerintem egy kis szutyok a karbiban ....

arra gondoltam hogy csak padlón van elég vákuum illetve hogy ha jó a membrán akkor van egy végállás amikor megszűnik a levegő áramlása?
A másik ha az alapjárati levegő csavart betekerem akkor van normális alapjárati fordulat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72381 Dátum: 2014 Június 30, 12:58:01 »

Sziasztok!

A következő problémára keresem a megoldást 90 km/h tól főlfelé el kezd rángatni a motor, de ha nyomok egy padló gázt akkor megszünik és folyamatosan gyorsul az autó. A mit még tapasztaltam hogy ha a  vákuumdob-ot ekezdem szívni akkor az alaplap elmozdúl de ha defogom a csövet akkor azoannal vissza megy a helyére. Remélem érthetően fogalmaztam Smiley 
lehet egy kezdődő membrán szakadás de lehet hogy csak a rádugott cső nem elég passzos ,a rángatózás meg bármi lehet karbi is meg gyújtás is bár szerintem egy kis szutyok a karbiban ....

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72380 Dátum: 2014 Június 30, 12:37:19 »

Sziasztok!

A következő problémára keresem a megoldást 90 km/h tól főlfelé el kezd rángatni a motor, de ha nyomok egy padló gázt akkor megszünik és folyamatosan gyorsul az autó. A mit még tapasztaltam hogy ha a  vákuumdob-ot ekezdem szívni akkor az alaplap elmozdúl de ha defogom a csövet akkor azoannal vissza megy a helyére. Remélem érthetően fogalmaztam Smiley 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72379 Dátum: 2014 Június 30, 10:18:48 »

Ez akár mehetne a tudásbázisba is.


Találgatások helyett: Végy egy ilyet: http://elektroexpressz.hu/LP-MIE0002-Multimeter-DT830B

Mérd meg a kábeleket, pipákat. Jó esetben 5KOhm-ot kell mérned.
Szedd le a karburátort és takarítsd ki, utána eszközölj egy xoyox féle beállítást.

Ha ezek után is rossz akkor végy egy buszbérletet.

Merki István tollából: http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72378 Dátum: 2014 Június 30, 08:52:36 »

Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Találgatások helyett: Végy egy ilyet: http://elektroexpressz.hu/LP-MIE0002-Multimeter-DT830B

Mérd meg a kábeleket, pipákat. Jó esetben 5KOhm-ot kell mérned.
Szedd le a karburátort és takarítsd ki, utána eszközölj egy xoyox féle beállítást.

Ha ezek után is rossz akkor végy egy buszbérletet.

Merki István tollából: http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 30, 09:02:03 írta abes »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72377 Dátum: 2014 Június 30, 08:33:09 »

Nem tatitiféle hanem gyári   Undecided és még mindig lehet karburátor hiba is  ha üres sebességi fokozatban felpörög a motor rendesen akkor én nem a gyújtásra gondolnék.... ha nem akkor előbb kiszűrném hogy egy  henger gecizik vagy központi probléma . a legutóbbi beírásod óta miket néztél meg rajta ? vagy csak bementél az autósboltba és onnan a sikertelen akció után a kocsmába?  Grin
oksa gyári,de átnézted arra gondoltam... kábel lett volna réz pvc boritással,3.3-as pipa is,csak az elosztó felöli végét nem gyártják..meg is kérdeztem akkor a többit minek tartják a boltban Grin Hát miután elhoztam Sülétől,már akkor is Kanizsától észrevettem nem akar menni,még kilencvenet sem. Aztán durrog motorféken.Hazaértem,a 0.3-asmegszakitó hézagot átálítottam 0.4-re,jobb lett,de kívánta a 0.45-öt. Ítt már jól gzorsult,de a durrogás bent maradt.korábban szelephézagot beálítottam,de most nem néztem rá.gyertyákat kivettem,szép világosbarna égés,bár egyiken egyhe kormozódás volt látható.Sötétben néztem,nem láttam kobor szikrákat,de a pipák rögzítése sem tetszik. Ott már mehet el az érintkezés miatt derely...gyújtást ellenőriztem,sztem jó helyre tette Süle,de ha álítottam is rajt csak roszabb lett.így maradt az ő belítása

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72376 Dátum: 2014 Június 30, 08:21:54 »

Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Nem tatitiféle hanem gyári   Undecided és még mindig lehet karburátor hiba is  ha üres sebességi fokozatban felpörög a motor rendesen akkor én nem a gyújtásra gondolnék.... ha nem akkor előbb kiszűrném hogy egy  henger gecizik vagy központi probléma . a legutóbbi beírásod óta miket néztél meg rajta ? vagy csak bementél az autósboltba és onnan a sikertelen akció után a kocsmába?  Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72375 Dátum: 2014 Június 30, 08:13:19 »

Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72374 Dátum: 2014 Június 29, 23:13:54 »

Kétféle Ate, egyféle  Girling. Az esetek zömében az utóbbi. A hordó alakú betét kell bele.
igen, pont ezt akartam kerdezni, hogy mi a kulonbseg, koszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72373 Dátum: 2014 Június 29, 22:22:28 »

ha kopott, azt lehet látni.
az asztbesztmentes betétek hajlamosak nyikorogni.
a betét hátulját be kell kenni vékonyan rézpasztával (ahol a dugattyú nyomja).
illetve a betét ráfutó élét (ahogy forog a kerék, a tárcsa először érintkezik a betéttel) reszelővel le kell csapni kb 45 fokra.
mást nem tudsz tenni.

betétből meg volt vagy 3 féle, ahogy tanult kollégám is írta.
Kétféle Ate, egyféle  Girling. Az esetek zömében az utóbbi. A hordó alakú betét kell bele.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #72372 Dátum: 2014 Június 29, 20:25:32 »

a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így  azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet  egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz..... Undecided
Uhhh, igazad van most ugrott be, hogy a sajátomat is hézagolni kellett mikor cseréltek a munkahengert.
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.