www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 November 04, 20:07:29
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
201
202
203
204
205
[
206
]
207
208
209
210
211
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14868202 alkalommal)
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72411 Dátum:
2014 Július 01, 19:02:38 »
Idézetet írta: Chabeetle - 2014 Július 01, 19:00:20
Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
A tengelykapcsoló holtjátékot be kell állítani, aztán gyakorolni az elindulást...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72410 Dátum:
2014 Július 01, 19:00:20 »
Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72409 Dátum:
2014 Július 01, 17:23:21 »
Kétféle hengerfej volt a motoron. Valaki tudja, hogy milyenek?
Látszólag egyformák. Szelep átmérők is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Július 01, 17:29:54 írta Zoli
»
http://hapsi96.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72408 Dátum:
2014 Július 01, 08:28:25 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Június 30, 22:17:21
viszont tényleg úgy van ahogy Tati írja, csak távtartóval lehet jól feltenni,
távtartót miből csináltátok/csináltattátok? esztergályos vagy reszelés flexelés a hokedli sarkán?
laposvasat esztergával "kifurtuk" aztán körbeflexeztem olyan csepp alakúra...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72407 Dátum:
2014 Június 30, 22:17:21 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Június 29, 09:31:33
Szerintem 19mm-es a gyári a Tieden. Samko jó, azért a pénzért.
Idézetet írta: tati - 2014 Június 29, 13:28:07
a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz.....
sajnos az enyémen 17,45mm-es van hátul, mert dobfékes volt elöl is, csak átalakítottam tárcsásra. úgy hallottam én is, hogy a tárcsafékhez hátul 19mm-es dugattyús munkahenger való gyárilag. viszont tényleg úgy van ahogy Tati írja, csak távtartóval lehet jól feltenni, mert a dugattyúkban a fékpofa hornyok a 19mm-esnél kb. 5mm-rel közelebb vannak a fékalaplaphoz... mostmár tudom, mert kézben van mindkét féle fékmunkahenger
illetve azt tudom elképzelni még, hogy a gyárilag elöl tárcsás bogaraknak a hátsó fékalaplapjuk más kialakítású...nem láttam még ilyet
hátul milyen széles pofák voltak? az enyém 40mm, ez vajon a keskenyebb vagy a szélesebb? mintha az öreg vasakon (pre 67) 35mm szélesek lennének a pofák - nememléxem
typ3-asé 45mm?
távtartót miből csináltátok/csináltattátok? esztergályos vagy reszelés flexelés a hokedli sarkán?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72406 Dátum:
2014 Június 30, 21:57:57 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 17:20:20
fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
talán olvasd el, amit előzőleg írtam, akkor nem fog nyikorogni.
mármint nem az olvasástól, hanem ha megcsinálod, buzi! :-P
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72405 Dátum:
2014 Június 30, 20:49:37 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 20:14:26
nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Nekem a bogárban is és a Karmannban is Girling féknyergek vannak, mindegyik csikorgott. Amióta beletettem a zajcsillapító lemezkéket, azóta csend van.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
sparkafer
Hozzászólások: 14010
30-347-1939
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72404 Dátum:
2014 Június 30, 20:31:55 »
Tudja valaki, hogy milyen hosszúak az első gumi fékcsövek a bogárnál? Csapos első futómű testnél.
És a bal első merev fékcső mérete kellene még, mert nincs benn főfékhenger amihez mérni tudnék.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 30, 20:33:37 írta sparkafer
»
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72403 Dátum:
2014 Június 30, 20:21:47 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 20:14:26
nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Nálam csak pocsolya után nyikorog,ha vizet kap.
Ha kiszárad,semmi gond.
Tóth Zoltán
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72402 Dátum:
2014 Június 30, 20:14:26 »
Idézetet írta: Balage - 2014 Június 30, 20:08:16
Milyen gyártmány a betét? Lehet egy csere megoldja a gondot.
nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72401 Dátum:
2014 Június 30, 20:08:16 »
Milyen gyártmány a betét? Lehet egy csere megoldja a gondot.
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 18:13:47
na az izgi. de legalább még van hova kopnia
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72400 Dátum:
2014 Június 30, 19:25:17 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 30, 17:09:34
elméletben ez lenne az átmeneti rendszer melynek fúvókája a karbin menetirány szerinti jobb oldalon van és kívülről szerelhető az alapjárati fúvóka mellett
Volt olyan Pict 3-as karbi amin ez gyárilag le volt dugózva? Nekünk egy réz dugó van ott. (nem menetes)
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72399 Dátum:
2014 Június 30, 18:13:47 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Június 30, 18:11:59
Ez nem Girling fék. Az Ate-nak viszont nem ilyenek a szerelékei (a stiftek és a lemezkék).
na az izgi. de legalább még van hova kopnia
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72398 Dátum:
2014 Június 30, 18:11:59 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 17:20:20
fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
Ez nem Girling fék. Az Ate-nak viszont nem ilyenek a szerelékei (a stiftek és a lemezkék).
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72397 Dátum:
2014 Június 30, 18:05:55 »
Idézetet írta: Funk - 2014 Június 30, 18:00:35
Turbó lyuk.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72396 Dátum:
2014 Június 30, 18:00:35 »
Turbó lyuk.
Idézetet írta: Robpanzer - 2014 Június 30, 16:49:51
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond. Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.
Köszi a segítséget.
ÜdVW
Robi
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72395 Dátum:
2014 Június 30, 17:31:50 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 17:20:20
fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
Vedd ki a betétet és reszeld le az élét körbe szerintem segít.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72394 Dátum:
2014 Június 30, 17:29:48 »
Reszelőzsír kell neki!
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 30, 17:20:20
fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72393 Dátum:
2014 Június 30, 17:20:20 »
fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72392 Dátum:
2014 Június 30, 17:18:50 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 30, 17:11:44
lassan kezdenek majd bekrepáli a gyújtásaim mert bekapcsol bennük az önmegsemmísítő , úgyhogy akinek ilyen van az kezdjen spórolni a következőre
Nyugalom ez mind karbi probléma. Fosatod a vevőidet...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72391 Dátum:
2014 Június 30, 17:11:44 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Június 30, 17:08:51
Bazzzz ebbe is Tati gyújtás van 😈
lassan kezdenek majd bekrepáli a gyújtásaim mert bekapcsol bennük az önmegsemmísítő , úgyhogy akinek ilyen van az kezdjen spórolni a következőre
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72390 Dátum:
2014 Június 30, 17:09:34 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2014 Június 30, 16:49:51
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond. Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.
Köszi a segítséget.
ÜdVW
Robi
elméletben ez lenne az átmeneti rendszer melynek fúvókája a karbin menetirány szerinti jobb oldalon van és kívülről szerelhető az alapjárati fúvóka mellett
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72389 Dátum:
2014 Június 30, 17:08:51 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2014 Június 30, 16:49:51
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond. Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.
Köszi a segítséget.
ÜdVW
Robi
Bazzzz ebbe is Tati gyújtás van 😈
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Robpanzer
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72388 Dátum:
2014 Június 30, 16:49:51 »
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond. Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.
Köszi a segítséget.
ÜdVW
Robi
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72387 Dátum:
2014 Június 30, 15:43:30 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2014 Június 30, 15:13:41
Persze, ha egyébként a karbi valahonnan egyéb levegőt biztosít az alapjárathoz. Mondjuk nem működik az alapjárati rendszer, és már eleve a fő fúvóka rendszer adja a szükséges benzint, elállított pillangószelep mellett.
például.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72386 Dátum:
2014 Június 30, 15:13:41 »
Idézetet írta: Chabeetle - 2014 Június 30, 14:09:22
ok de ütközésig be kell tekerni?
Persze, ha egyébként a karbi valahonnan egyéb levegőt biztosít az alapjárathoz. Mondjuk nem működik az alapjárati rendszer, és már eleve a fő fúvóka rendszer adja a szükséges benzint, elállított pillangószelep mellett.
Bácsi Győző
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72385 Dátum:
2014 Június 30, 14:09:22 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 30, 14:02:17
ügyes vagy, mi is örülünk neki! ez a lényege az alapjárati csavaroknak
ok de ütközésig be kell tekerni?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72384 Dátum:
2014 Június 30, 14:02:17 »
Idézetet írta: Chabeetle - 2014 Június 30, 13:16:23
A másik ha az alapjárati levegő csavart betekerem akkor van normális alapjárati fordulat.
ügyes vagy, mi is örülünk neki! ez a lényege az alapjárati csavaroknak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72383 Dátum:
2014 Június 30, 13:59:36 »
Idézetet írta: Chabeetle - 2014 Június 30, 13:16:23
arra gondoltam hogy csak padlón van elég vákuum illetve hogy ha jó a membrán akkor van egy végállás amikor megszűnik a levegő áramlása?
vákum nélkül sem rángat csak gyenge és tök lassan forog fel.... nincs olyan végállás ahol elenged, illetve neked lett
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72382 Dátum:
2014 Június 30, 13:16:23 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 30, 12:58:01
lehet egy kezdődő membrán szakadás de lehet hogy csak a rádugott cső nem elég passzos ,a rángatózás meg bármi lehet karbi is meg gyújtás is bár szerintem egy kis szutyok a karbiban ....
arra gondoltam hogy csak padlón van elég vákuum illetve hogy ha jó a membrán akkor van egy végállás amikor megszűnik a levegő áramlása?
A másik ha az alapjárati levegő csavart betekerem akkor van normális alapjárati fordulat.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72381 Dátum:
2014 Június 30, 12:58:01 »
Idézetet írta: Chabeetle - 2014 Június 30, 12:37:19
Sziasztok!
A következő problémára keresem a megoldást 90 km/h tól főlfelé el kezd rángatni a motor, de ha nyomok egy padló gázt akkor megszünik és folyamatosan gyorsul az autó. A mit még tapasztaltam hogy ha a vákuumdob-ot ekezdem szívni akkor az alaplap elmozdúl de ha defogom a csövet akkor azoannal vissza megy a helyére. Remélem érthetően fogalmaztam
lehet egy kezdődő membrán szakadás de lehet hogy csak a rádugott cső nem elég passzos ,a rángatózás meg bármi lehet karbi is meg gyújtás is bár szerintem egy kis szutyok a karbiban ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72380 Dátum:
2014 Június 30, 12:37:19 »
Sziasztok!
A következő problémára keresem a megoldást 90 km/h tól főlfelé el kezd rángatni a motor, de ha nyomok egy padló gázt akkor megszünik és folyamatosan gyorsul az autó. A mit még tapasztaltam hogy ha a vákuumdob-ot ekezdem szívni akkor az alaplap elmozdúl de ha defogom a csövet akkor azoannal vissza megy a helyére. Remélem érthetően fogalmaztam
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72379 Dátum:
2014 Június 30, 10:18:48 »
Ez akár mehetne a tudásbázisba is.
Idézetet írta: abes - 2014 Június 30, 08:52:36
Találgatások helyett: Végy egy ilyet:
http://elektroexpressz.hu/LP-MIE0002-Multimeter-DT830B
Mérd meg a kábeleket, pipákat. Jó esetben 5KOhm-ot kell mérned.
Szedd le a karburátort és takarítsd ki, utána eszközölj egy xoyox féle beállítást.
Ha ezek után is rossz akkor végy egy buszbérletet.
Merki István tollából:
http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
abes
Hozzászólások: 14989
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72378 Dátum:
2014 Június 30, 08:52:36 »
Idézetet írta: bruno - 2014 Június 30, 08:13:19
Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Találgatások helyett: Végy egy ilyet:
http://elektroexpressz.hu/LP-MIE0002-Multimeter-DT830B
Mérd meg a kábeleket, pipákat. Jó esetben 5KOhm-ot kell mérned.
Szedd le a karburátort és takarítsd ki, utána eszközölj egy xoyox féle beállítást.
Ha ezek után is rossz akkor végy egy buszbérletet.
Merki István tollából:
http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 30, 09:02:03 írta abes
»
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72377 Dátum:
2014 Június 30, 08:33:09 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 30, 08:21:54
Nem tatitiféle hanem gyári
és még mindig lehet karburátor hiba is ha üres sebességi fokozatban felpörög a motor rendesen akkor én nem a gyújtásra gondolnék.... ha nem akkor előbb kiszűrném hogy egy henger gecizik vagy központi probléma . a legutóbbi beírásod óta miket néztél meg rajta ? vagy csak bementél az autósboltba és onnan a sikertelen akció után a kocsmába?
oksa gyári,de átnézted arra gondoltam... kábel lett volna réz pvc boritással,3.3-as pipa is,csak az elosztó felöli végét nem gyártják..meg is kérdeztem akkor a többit minek tartják a boltban
Hát miután elhoztam Sülétől,már akkor is Kanizsától észrevettem nem akar menni,még kilencvenet sem. Aztán durrog motorféken.Hazaértem,a 0.3-asmegszakitó hézagot átálítottam 0.4-re,jobb lett,de kívánta a 0.45-öt. Ítt már jól gzorsult,de a durrogás bent maradt.korábban szelephézagot beálítottam,de most nem néztem rá.gyertyákat kivettem,szép világosbarna égés,bár egyiken egyhe kormozódás volt látható.Sötétben néztem,nem láttam kobor szikrákat,de a pipák rögzítése sem tetszik. Ott már mehet el az érintkezés miatt derely...gyújtást ellenőriztem,sztem jó helyre tette Süle,de ha álítottam is rajt csak roszabb lett.így maradt az ő belítása
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72376 Dátum:
2014 Június 30, 08:21:54 »
Idézetet írta: bruno - 2014 Június 30, 08:13:19
Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Nem tatitiféle hanem gyári
és még mindig lehet karburátor hiba is ha üres sebességi fokozatban felpörög a motor rendesen akkor én nem a gyújtásra gondolnék.... ha nem akkor előbb kiszűrném hogy egy henger gecizik vagy központi probléma . a legutóbbi beírásod óta miket néztél meg rajta ? vagy csak bementél az autósboltba és onnan a sikertelen akció után a kocsmába?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72375 Dátum:
2014 Június 30, 08:13:19 »
Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72374 Dátum:
2014 Június 29, 23:13:54 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Június 29, 22:22:28
Kétféle Ate, egyféle Girling. Az esetek zömében az utóbbi. A hordó alakú betét kell bele.
igen, pont ezt akartam kerdezni, hogy mi a kulonbseg, koszi!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72373 Dátum:
2014 Június 29, 22:22:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Június 29, 19:58:42
ha kopott, azt lehet látni.
az asztbesztmentes betétek hajlamosak nyikorogni.
a betét hátulját be kell kenni vékonyan rézpasztával (ahol a dugattyú nyomja).
illetve a betét ráfutó élét (ahogy forog a kerék, a tárcsa először érintkezik a betéttel) reszelővel le kell csapni kb 45 fokra.
mást nem tudsz tenni.
betétből meg volt vagy 3 féle, ahogy tanult kollégám is írta.
Kétféle Ate, egyféle Girling. Az esetek zömében az utóbbi. A hordó alakú betét kell bele.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #72372 Dátum:
2014 Június 29, 20:25:32 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 29, 13:28:07
a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz.....
Uhhh, igazad van most ugrott be, hogy a sajátomat is hézagolni kellett mikor cseréltek a munkahengert.
Oldalak:
1
...
201
202
203
204
205
[
206
]
207
208
209
210
211
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...