www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:54:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13207597 alkalommal)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72435 Dátum: 2014 Július 06, 11:57:43 »

simán lehet gyújtás probléma is.
első körben a megszakítóhézagra vetnék pillantást.

hézag jó előgyújtás jó benzin szűrőt tisztítottam, karbi gyors tisztítás, hazafelé kiderül. lehet meg egy légszűrő csere elkelne.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #72434 Dátum: 2014 Július 06, 09:46:18 »

Igen-igen! Szerencsére tegnap este már pöpec volt a gép  Wink De köszönöm Kezfogas
Szia! Sajnos nekem messze vagy. De Pécelen remélem találkozunk majd.
Ha lehetséges, akkor megírhatnád, hogy mi volt a baj, és hogy javítottátok ki.

Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #72433 Dátum: 2014 Július 05, 23:03:04 »

remélem megoldódott
tegnap már volt fix programom, ha még mindig nem túl jó, valamelyik délután megpróbálhatok segíteni

Igen-igen! Szerencsére tegnap este már pöpec volt a gép  Wink De köszönöm Kezfogas
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72432 Dátum: 2014 Július 05, 18:21:33 »

Sziasztok! Tudtok valakit ajánlani, aki ma, esetleg holnap Pesten a XIV. kerületbe eljönne a Bogaram gyújtását beállítani? Le kéne jussak Debrecenbe, de nem jó Sad(( Köszi előre is!
remélem megoldódott
tegnap már volt fix programom, ha még mindig nem túl jó, valamelyik délután megpróbálhatok segíteni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72431 Dátum: 2014 Július 05, 17:14:10 »

Hali! Sajnos meg mindig rángat a motor. Alapjárat egyenletes, jól húz, de 4.-ben 80-90 táján rángat 3.-ban kb 70 környékén. karburátor vagy benzinpumpa vagy mi? Ha nyomok egy padlót 4. akkor elmúlik egy rövid időre és 110 nél újra jelentkezik.
simán lehet gyújtás probléma is.
első körben a megszakítóhézagra vetnék pillantást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72430 Dátum: 2014 Július 05, 16:42:48 »

Hali! Sajnos meg mindig rángat a motor. Alapjárat egyenletes, jól húz, de 4.-ben 80-90 táján rángat 3.-ban kb 70 környékén. karburátor vagy benzinpumpa vagy mi? Ha nyomok egy padlót 4. akkor elmúlik egy rövid időre és 110 nél újra jelentkezik.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72429 Dátum: 2014 Július 04, 21:42:33 »

Nekem is. Wink
Elvittem, csont nélkül átment. Grin

 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #72428 Dátum: 2014 Július 04, 21:37:27 »

Meg van a vizsga két év nyugalom Smiley kicsit szerelni kellett a hátsó dobokat Smiley  fontos alkatrész a fékpofa támasztó Smiley
Nekem is. Wink
Elvittem, csont nélkül átment. Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72427 Dátum: 2014 Július 04, 14:27:26 »

Az egész topic egy képben Evil



A Flexet kihagytad, mint végső megoldást.... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #72426 Dátum: 2014 Július 04, 14:22:59 »

Sziasztok! Tudtok valakit ajánlani, aki ma, esetleg holnap Pesten a XIV. kerületbe eljönne a Bogaram gyújtását beállítani? Le kéne jussak Debrecenbe, de nem jó Sad(( Köszi előre is!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #72425 Dátum: 2014 Július 04, 11:01:25 »

Az egész topic egy képben Evil



[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72424 Dátum: 2014 Július 02, 17:32:46 »

Meg van a vizsga két év nyugalom Smiley kicsit szerelni kellett a hátsó dobokat Smiley  fontos alkatrész a fékpofa támasztó Smiley
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #72423 Dátum: 2014 Július 02, 10:48:50 »

laposvasat esztergával "kifurtuk" aztán körbeflexeztem olyan csepp alakúra...
köszi a tippeket!
jó ötlet a laposvas, csak ha épp nincs otthon, akkor a vastelepről elhajtanak a pékbe ha kérsz 10cm-eset
vettem végül barkácsboltban bazinagy alátétet szűkebb lyukkal mint a munkahenger, reszelővel félrereszeltem a bővítést a középponttól, kifúrtam pontosan a rögzítőfuratot aztán pörgött a flex, és kész lett  Wink bal oldalon bent van, jó  Cool
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72422 Dátum: 2014 Július 01, 23:43:24 »

És eddig nem csinálta? Odavan a tárcsád.

Főleg akkor csinálta amikor 30 fok meleg volt
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72421 Dátum: 2014 Július 01, 22:36:46 »

Ha a motor ugrál akkor sztem tartóbak.
de az is lehet hogy nincs is semmi baja csak ez egy lowrider Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72420 Dátum: 2014 Július 01, 22:35:20 »

Ha a motor ugrál akkor sztem tartóbak.
Ha szar a tartobak, akkor alapjaraton remeg, vagy gazfroccsoket adogatva erosen billeg a motor. (plusz infokent)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72419 Dátum: 2014 Július 01, 21:53:38 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
Ha a motor ugrál akkor sztem tartóbak.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72418 Dátum: 2014 Július 01, 20:37:50 »

Mondjuk az elmúlt 16 évben sikerült már elindulni egy párszor. Smiley  A holtjáték kb. 1,5 cm.
És eddig nem csinálta? Odavan a tárcsád.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72417 Dátum: 2014 Július 01, 20:31:01 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
2 centi belógásának kell lennie a bowdenháznak. Alátéteket kell tenni, hogy ezt elérd.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72416 Dátum: 2014 Július 01, 19:43:43 »

kicsi. Vagy szar a kuplungszerkezet.
köszi Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72415 Dátum: 2014 Július 01, 19:20:35 »

Az létezik-e, hogy a motorom paszta nélkül volt összerakva, illetve ha rakunk az nem befolyásolja a csapágyfészkek "kerekségét"?
 Vagy összehúzza a csavar?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72414 Dátum: 2014 Július 01, 19:19:58 »

Kétféle hengerfej volt a motoron. Valaki tudja, hogy milyenek?
Látszólag egyformák. Szelep átmérők is.
 
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
szerintem az egyik bogár a másik meg többnyire transporter.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72413 Dátum: 2014 Július 01, 19:18:52 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
kicsi. Vagy szar a kuplungszerkezet.

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72412 Dátum: 2014 Július 01, 19:11:15 »

A tengelykapcsoló holtjátékot be kell állítani, aztán gyakorolni az elindulást...  Cool  Grin

Mondjuk az elmúlt 16 évben sikerült már elindulni egy párszor. Smiley  A holtjáték kb. 1,5 cm.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72411 Dátum: 2014 Július 01, 19:02:38 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
A tengelykapcsoló holtjátékot be kell állítani, aztán gyakorolni az elindulást...  Cool  Grin

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72410 Dátum: 2014 Július 01, 19:00:20 »

Ha induláskor egyesben ugrál a motor akkor nagy vagy kicsi a kuplung bowden belogása?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72409 Dátum: 2014 Július 01, 17:23:21 »

Kétféle hengerfej volt a motoron. Valaki tudja, hogy milyenek?
Látszólag egyformák. Szelep átmérők is.
 


« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 01, 17:29:54 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72408 Dátum: 2014 Július 01, 08:28:25 »

viszont tényleg úgy van ahogy Tati írja, csak távtartóval lehet jól feltenni,

távtartót miből csináltátok/csináltattátok? esztergályos vagy reszelés flexelés a hokedli sarkán?  Wink

laposvasat esztergával "kifurtuk" aztán körbeflexeztem olyan csepp alakúra...

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #72407 Dátum: 2014 Június 30, 22:17:21 »

Szerintem 19mm-es a gyári a Tieden. Samko jó, azért a pénzért.
a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így  azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet  egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz..... Undecided
sajnos az enyémen 17,45mm-es van hátul, mert dobfékes volt elöl is, csak átalakítottam tárcsásra. úgy hallottam én is, hogy a tárcsafékhez hátul 19mm-es dugattyús munkahenger való gyárilag. viszont tényleg úgy van ahogy Tati írja, csak távtartóval lehet jól feltenni, mert a dugattyúkban a fékpofa hornyok a 19mm-esnél kb. 5mm-rel közelebb vannak a fékalaplaphoz... mostmár tudom, mert kézben van mindkét féle fékmunkahenger  Undecided illetve azt tudom elképzelni még, hogy a gyárilag elöl tárcsás bogaraknak a hátsó fékalaplapjuk más kialakítású...nem láttam még ilyet

hátul milyen széles pofák voltak? az enyém 40mm, ez vajon a keskenyebb vagy a szélesebb? mintha az öreg vasakon (pre 67) 35mm szélesek lennének a pofák - nememléxem
typ3-asé 45mm?

távtartót miből csináltátok/csináltattátok? esztergályos vagy reszelés flexelés a hokedli sarkán?  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72406 Dátum: 2014 Június 30, 21:57:57 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
talán olvasd el, amit előzőleg írtam, akkor nem fog nyikorogni.
mármint nem az olvasástól, hanem ha megcsinálod, buzi! :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72405 Dátum: 2014 Június 30, 20:49:37 »

nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Nekem a bogárban is és a Karmannban is Girling féknyergek vannak, mindegyik csikorgott. Amióta beletettem a zajcsillapító lemezkéket, azóta csend van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #72404 Dátum: 2014 Június 30, 20:31:55 »

Tudja valaki, hogy milyen hosszúak az első gumi fékcsövek a bogárnál? Csapos első futómű testnél.
És a bal első merev fékcső mérete kellene még, mert nincs benn főfékhenger amihez mérni tudnék.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 30, 20:33:37 írta sparkafer »

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72403 Dátum: 2014 Június 30, 20:21:47 »

nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni
Nálam csak pocsolya után nyikorog,ha vizet kap.
Ha kiszárad,semmi gond.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72402 Dátum: 2014 Június 30, 20:14:26 »

Milyen gyártmány a betét? Lehet egy csere megoldja a gondot.
nem emléksze, jó rég került be. ha csak nyikorog, de fog, akkor ez fog bent maradni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72401 Dátum: 2014 Június 30, 20:08:16 »

Milyen gyártmány a betét? Lehet egy csere megoldja a gondot.
na az izgi. de legalább még van hova kopnia

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #72400 Dátum: 2014 Június 30, 19:25:17 »

elméletben ez lenne az átmeneti rendszer melynek fúvókája a karbin menetirány szerinti jobb oldalon van és kívülről szerelhető az alapjárati fúvóka mellett

Volt olyan Pict 3-as karbi amin ez gyárilag le volt dugózva? Nekünk egy réz dugó van ott. (nem menetes)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72399 Dátum: 2014 Június 30, 18:13:47 »

Ez nem Girling fék. Az Ate-nak viszont nem ilyenek a szerelékei (a stiftek és a lemezkék).
na az izgi. de legalább még van hova kopnia

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72398 Dátum: 2014 Június 30, 18:11:59 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
Ez nem Girling fék. Az Ate-nak viszont nem ilyenek a szerelékei (a stiftek és a lemezkék).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72397 Dátum: 2014 Június 30, 18:05:55 »

Turbó lyuk.

Grin

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #72396 Dátum: 2014 Június 30, 18:00:35 »


Turbó lyuk.

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi

Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.