www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:01:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13207764 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72475 Dátum: 2014 Július 11, 16:41:53 »

Csak én nem találok címet és telefont? Vagy nem is kellene?

gondolom meglepetes szeruen latogato nav osok miat.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #72474 Dátum: 2014 Július 11, 16:22:33 »

En ugyan meg eletemben nem hallottam rola, de tessek, gugli elso talalat:

Everling Rudolf, Fém lökhárítók egyengetése, Bp. X. Barabás u. 35. 1/252-9001 20/539-5872
Köszi szépen. Működött is, csak a házszám lett 11.
Én csak a cégjegyzéket találtam meg és ott nem volt elérhetőség.
A te Guglid okosabb. Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72473 Dátum: 2014 Július 11, 15:29:34 »

Sziasztok!

Tudja valaki Everling Rudolf elérhetőségét? Telefon, cím?

Köszi & Üdv: Szoki
En ugyan meg eletemben nem hallottam rola, de tessek, gugli elso talalat:

Everling Rudolf, Fém lökhárítók egyengetése, Bp. X. Barabás u. 35. 1/252-9001 20/539-5872


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #72472 Dátum: 2014 Július 11, 15:27:45 »

Sziasztok!

Tudja valaki Everling Rudolf elérhetőségét? Telefon, cím?

Köszi & Üdv: Szoki

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72471 Dátum: 2014 Július 10, 16:13:12 »

Kösz, átsiklottam felette.

telefon az elérhetőség alatt. Műhely Őrbottyánban, ő meg nem messze lakik tőled egyébként
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72470 Dátum: 2014 Július 10, 15:42:52 »

pont ezért van ott az a gumiharang, hogy ezeket a nedveket bent tartsa.
olyan, mint a kerepes, mert az is tarcsa :-))


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72469 Dátum: 2014 Július 10, 15:37:45 »

Csak én nem találok címet és telefont? Vagy nem is kellene?

telefon az elérhetőség alatt. Műhely Őrbottyánban, ő meg nem messze lakik tőled egyébként
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72468 Dátum: 2014 Július 10, 15:37:40 »

Sziasztok!

A féltengely gumiharang alatti olajfolyás mennyire természetes? Vagy ennek javításához váltó szétszedés szükséges? (Próbáltam a lehetőségekhez képest jól látható képet készíteni...)

Előre is köszönök minden választ!

Üdv


A legkézenfekvőbb megoldás: ki kell cserélni a gumiharangot.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72467 Dátum: 2014 Július 10, 15:27:27 »

Csak én nem találok címet és telefont? Vagy nem is kellene?

Tézsé elérhetőségét és jópár munkáját itt megtalálod: http://bogidoki.hu/

Csak ajánlani tudom.SmileySmiley

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72466 Dátum: 2014 Július 10, 14:28:16 »

pont ezért van ott az a gumiharang, hogy ezeket a nedveket bent tartsa.
olyan, mint a kerepes, mert az is tarcsa :-))
Egyszerüen hátast dobok az okosságaidtól! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72465 Dátum: 2014 Július 10, 14:22:52 »

Sziasztok!

A féltengely gumiharang alatti olajfolyás mennyire természetes? Vagy ennek javításához váltó szétszedés szükséges? (Próbáltam a lehetőségekhez képest jól látható képet készíteni...)

Előre is köszönök minden választ!

Üdv
pont ezért van ott az a gumiharang, hogy ezeket a nedveket bent tartsa.
olyan, mint a kerepes, mert az is tarcsa :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72464 Dátum: 2014 Július 10, 13:53:49 »

Sziasztok!

A féltengely gumiharang alatti olajfolyás mennyire természetes? Vagy ennek javításához váltó szétszedés szükséges? (Próbáltam a lehetőségekhez képest jól látható képet készíteni...)

Előre is köszönök minden választ!

Üdv


írtam de kitöröltem. Evil

Nem elérhető csibimotor
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #72463 Dátum: 2014 Július 10, 11:43:30 »

Sziasztok!

A féltengely gumiharang alatti olajfolyás mennyire természetes? Vagy ennek javításához váltó szétszedés szükséges? (Próbáltam a lehetőségekhez képest jól látható képet készíteni...)

Előre is köszönök minden választ!

Üdv



[a csatolmányt egy admin törölte]
Lazlow
« Hozzászólás #72462 Dátum: 2014 Július 10, 07:12:49 »

egy kicsit javítani kellene
"Szeretnénk egy kis ízelitőt adni az eddigi munkáinkból és szolgáltatá-sainkból. Eddigi munkáinkat az autók szerete, különösképpen a VW Bogarak iránti rajongás inspirálta, és szeretnénk, hogy ez a jövőben se legyen másképp.

Köszi! Smiley Ez elkerülte a figyelmünket.  Embarrassed
Javítom.Wink
Lazlow
« Hozzászólás #72461 Dátum: 2014 Július 10, 07:11:52 »

ilyesmi weblapot én is szeretnék

Ha gondolod, keress meg privátban.Smiley
Lazlow
« Hozzászólás #72460 Dátum: 2014 Július 10, 07:10:54 »

Jó lett a weboldal  Wink

Köszi Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72459 Dátum: 2014 Július 10, 05:56:13 »

NGA, kiderült valami a motorról?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72458 Dátum: 2014 Július 09, 20:38:22 »

ilyesmi weblapot én is szeretnék
már mondtam, hogy szedd össze mi legyen rajta és megcsináljuk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #72457 Dátum: 2014 Július 09, 19:29:57 »

: http://bogidoki.hu/

Csak ajánlani tudom.SmileySmiley

egy kicsit javítani kellene
"Szeretnénk egy kis ízelitőt adni az eddigi munkáinkból és szolgáltatá-sainkból. Eddigi munkáinkat az autók szerete, különösképpen a VW Bogarak iránti rajongás inspirálta, és szeretnénk, hogy ez a jövőben se legyen másképp.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72456 Dátum: 2014 Július 09, 18:58:45 »

ilyesmi weblapot én is szeretnék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #72455 Dátum: 2014 Július 09, 18:44:19 »

Tézsé elérhetőségét és jópár munkáját itt megtalálod: http://bogidoki.hu/

Csak ajánlani tudom.SmileySmiley

Jó lett a weboldal  Wink

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #72454 Dátum: 2014 Július 09, 18:38:44 »

Sajnos nincs. Enyémben sincsenek övek.  Undecided


62-es modellben már van előkészítés.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Lazlow
« Hozzászólás #72453 Dátum: 2014 Július 09, 16:40:28 »

Tudnál esetleg kontaktot küldeni hozzájuk? :-)

Tézsé elérhetőségét és jópár munkáját itt megtalálod: http://bogidoki.hu/

Csak ajánlani tudom.SmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 09, 16:59:08 írta Lazlow »
Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #72452 Dátum: 2014 Július 09, 16:16:12 »

kérdezz rá Wink
nem tartom kizártnak hogy van abban is valami előkészítés, csak ott már nem vagyok benne biztos.. ők tudni fogják.

meg ha már lakatolás akkor akár Tézsé itt pest környékén vagy Érden Magyar Gabiék ha valamelyikük ráér. meg vannak még páran, de velük van tapasztalatom így ajánlom őket


Tudnál esetleg kontaktot küldeni hozzájuk? :-)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72451 Dátum: 2014 Július 09, 16:09:38 »

Sajnos nincs. Enyémben sincsenek övek.  Undecided

kérdezz rá Wink
nem tartom kizártnak hogy van abban is valami előkészítés.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72450 Dátum: 2014 Július 09, 15:42:22 »

Megyó és Szabó Miki viszont nem tudom, hogy vállalnak-e ilyen kasznismunkát  Huh
kérdezz rá Wink
nem tartom kizártnak hogy van abban is valami előkészítés, csak ott már nem vagyok benne biztos.. ők tudni fogják.

meg ha már lakatolás akkor akár Tézsé itt pest környékén vagy Érden Magyar Gabiék ha valamelyikük ráér. meg vannak még páran, de velük van tapasztalatom így ajánlom őket
Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #72449 Dátum: 2014 Július 09, 15:27:54 »

biztonsági övet a gyári pontokon kell rögzíteni, biztonsági övhöz való csavarral. a helyek meg ott vannak a kasztniban, ha jól tudom 64 óta. lehet hogy el van kárpitozva.
ha nem akarod te megvenni az öveket és berakni, szerintem vidd egy bogaras szerelőhöz, biztos megoldja

ez a kocsi volt Megyó autója? vidd hozzá. vagy Szabó Mikihez ha már elégedett voltál vele. vagy vannak még páran

Igen, ez volt Megyó kocsija, viszont az évjárat az '62. Sajna sehol egy darab luk az övekhez, viszont a babaülést ugye csak övvel lehet rögzíteni. Az övek már megvannak, csak a helye kell. Megyó és Szabó Miki viszont nem tudom, hogy vállalnak-e ilyen kasznismunkát  Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72448 Dátum: 2014 Július 09, 15:22:28 »

Sziasztok! Ismét írnék ide, mégpedig a következő témában: tudnátok valakit ajánlani, aki Debrecenben/Budapesten vagy a környékén Bogárba biztonsági övhöz konzolt be tudna szerelni? Nekem perpill. se elöl, se hátul nincs egy darab hely se, és kéne ide is, oda is :-) Kicsit meg vagyok lőve, mert eddig senkit nem találtam...
biztonsági övet a gyári pontokon kell rögzíteni, biztonsági övhöz való csavarral. a helyek meg ott vannak a kasztniban, ha jól tudom 64 óta. lehet hogy el van kárpitozva.
ha nem akarod te megvenni az öveket és berakni, szerintem vidd egy bogaras szerelőhöz, biztos megoldja

ez a kocsi volt Megyó autója? vidd hozzá. vagy Szabó Mikihez ha már elégedett voltál vele. vagy vannak még páran
Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #72447 Dátum: 2014 Július 09, 15:10:18 »

Sziasztok! Ismét írnék ide, mégpedig a következő témában: tudnátok valakit ajánlani, aki Debrecenben/Budapesten vagy a környékén Bogárba biztonsági övhöz konzolt be tudna szerelni? Nekem perpill. se elöl, se hátul nincs egy darab hely se, és kéne ide is, oda is :-) Kicsit meg vagyok lőve, mert eddig senkit nem találtam...
Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #72446 Dátum: 2014 Július 09, 15:04:59 »

Szia! Sajnos nekem messze vagy. De Pécelen remélem találkozunk majd.
Ha lehetséges, akkor megírhatnád, hogy mi volt a baj, és hogy javítottátok ki.

Hű, sajnos már nem leszek itthon akkor :-( Pedig a péceli találkozó tényleg nagyon tetszett...
Szabó Mikit ajánlották nekem, felhívtam és nem sokkal utána ki is jött a helyszínre, beállította a gyújtást, azóta is szélpen megy. De holnapután kap egy elektromos gyújtást a kicsikocsi :-)

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72445 Dátum: 2014 Július 07, 13:20:08 »

Igen, de ettől főleg nem áll le. Nekem is volt ilyen, ilyenkor az egyik henger szelepei nem nyitnak annyira (vagy egyáltalán). Hacsak nem kompletten leesett a himbatengely és az egyik oldalon egyáltalán nem volt munka, de az meg nem történik egyik pillanatról a másikra.
 

Az is lehet, hogy a himba tartó csavarok egyike tört el. Én pl. így jártam, a tünetek nagyon hasonlók voltak.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72444 Dátum: 2014 Július 07, 13:04:50 »

Az is lehet, hogy a himba tartó csavarok egyike tört el. Én pl. így jártam, a tünetek nagyon hasonlók voltak.

AZ érdekes, hogy leállt a motor. Mondjuk ha szelep gond, akkor az a henger nem dolgozik, viszont a többi három igen. Esetleg annyira megszorult a szelep, hogy megtámasztotta a dugattyút? De akkor miért indul be? A szelep épp eléri a dugattyú tetejét? Akkor miért állt le?
Nekem amikor tört a rugó, egyból indításnál történt. Pedig aznap a kocsival jöttem be, tehát nem állt előtte hosszú ideig vagy ilyesmi.
Vedd le a szelepfedeleket.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72443 Dátum: 2014 Július 07, 11:02:50 »

AZ érdekes, hogy leállt a motor. Mondjuk ha szelep gond, akkor az a henger nem dolgozik, viszont a többi három igen. Esetleg annyira megszorult a szelep, hogy megtámasztotta a dugattyút? De akkor miért indul be? A szelep épp eléri a dugattyú tetejét? Akkor miért állt le?
Nekem amikor tört a rugó, egyból indításnál történt. Pedig aznap a kocsival jöttem be, tehát nem állt előtte hosszú ideig vagy ilyesmi.
Vedd le a szelepfedeleket.

Ami még esetleg érdekes lehet: A hang hirtelen keletkezett, semmiféle felerősödés nem volt, egy pillanat alatt lett egy koppanás, majd le is állt a motor azonnal.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #72442 Dátum: 2014 Július 07, 10:52:46 »

De fedett helyen lesssz? Igaz? Nem a fa alatt ponyvával letakarva? Undecided

A garázst felújitjuk, és ezért kellett átvinni oda, míg kész nem lesz. Aztán megy vissza.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #72441 Dátum: 2014 Július 07, 10:48:39 »

Szombaton át szerettük volna vinni a bogarat a garázsból barátomék kertjébe
De fedett helyen lesssz? Igaz? Nem a fa alatt ponyvával letakarva? Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #72440 Dátum: 2014 Július 07, 10:45:17 »

hajtókar csapágy/persely.
ne vetkőzz, szopni fogsz.

Ami még esetleg érdekes lehet: A hang hirtelen keletkezett, semmiféle felerősödés nem volt, egy pillanat alatt lett egy koppanás, majd le is állt a motor azonnal.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72439 Dátum: 2014 Július 07, 10:42:29 »

Mindenképp vedd le a két szelepfedelet és nézd meg, hátha eltörött egy szeleprugó vagy megszorult egy szelep.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72438 Dátum: 2014 Július 07, 10:35:20 »

Szombaton át szerettük volna vinni a bogarat a garázsból barátomék kertjébe, és kb 1 km után egy rövid kerregés hallatszott, majd leállt a motor. Be lehet inditani, de minden fordulatra jön egy koppanó hang. Levéve a gyújtáselosztó fedelét a rotor állásából látható, hogy ott a bal elsőnél van a koppanás. Eléggé hangos is. Maga a motor beindul. Olaj van benne, bár elég régi, de menet közben nem jelzett olajnyomás gondot. Ha minden fordulatra jut 1 kopp, akkor azt gondolom 1 henger csinálja. Mi lehet vajon ez? Létezhet, hogy leragadt 1 szelep, vagy hasonló? A motor felújított, volt Rovinjban is, üzebmbiztos volt idág, erő is volt benne, szépen húzott.

Tud valaki távdiagnosztikát?
hajtókar csapágy/persely.
ne vetkőzz, szopni fogsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #72437 Dátum: 2014 Július 07, 10:11:12 »

Szombaton át szerettük volna vinni a bogarat a garázsból barátomék kertjébe, és kb 1 km után egy rövid kerregés hallatszott, majd leállt a motor. Be lehet inditani, de minden fordulatra jön egy koppanó hang. Levéve a gyújtáselosztó fedelét a rotor állásából látható, hogy ott a bal elsőnél van a koppanás. Eléggé hangos is. Maga a motor beindul. Olaj van benne, bár elég régi, de menet közben nem jelzett olajnyomás gondot. Ha minden fordulatra jut 1 kopp, akkor azt gondolom 1 henger csinálja. Mi lehet vajon ez? Létezhet, hogy leragadt 1 szelep, vagy hasonló? A motor felújított, volt Rovinjban is, üzebmbiztos volt idág, erő is volt benne, szépen húzott.

Tud valaki távdiagnosztikát?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72436 Dátum: 2014 Július 07, 07:25:04 »

hézag jó előgyújtás jó benzin szűrőt tisztítottam, karbi gyors tisztítás, hazafelé kiderül. lehet meg egy légszűrő csere elkelne.

úgy tűnik a négyből valamelyik megoldotta a problémát mert hazafelé hosszú idő után ismét élmény volt autózni. Smiley
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.