www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 07:09:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13184807 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73195 Dátum: 2014 November 04, 18:07:07 »

Kitakarítottam a garázst, bent a kályha, úgyhogy:


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73194 Dátum: 2014 November 03, 22:40:15 »

létezik 9mm-es szelepvezető ami kívül 12-es?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #73193 Dátum: 2014 November 03, 07:19:38 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73192 Dátum: 2014 November 03, 00:32:54 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73191 Dátum: 2014 November 02, 20:51:49 »

neked lukacsos a műanyag alkatrész mert ha nem akkor pláne felesleges a filc egyéb iránt hangcsillapító úgyan úgy mint a hátsóülés alatti Y -on is nem hőszigetelés  hanem hangtompító.
pont ilyen, mint a képen.
a tél úgyis a hangtompításé lesz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73190 Dátum: 2014 November 02, 18:22:30 »

De ha jól látom, ez egy kb 30 centi hosszú, 15 centi széles darált szőnyegdarab, két patenttal, aminek a közepe keskenyebb. néztem, usában 20 dollár a pár, ami 5 rugó. Ennél olcsóbban le tudnánk gyártatni, ha lenne rá érdeklődés. Vagy marhaság?
neked lukacsos a műanyag alkatrész mert ha nem akkor pláne felesleges a filc egyéb iránt hangcsillapító úgyan úgy mint a hátsóülés alatti Y -on is nem hőszigetelés  hanem hangtompító.

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73189 Dátum: 2014 November 02, 18:19:09 »

Ez a gyári megoldás. Lehet kapni, nem olcsó.
De ha jól látom, ez egy kb 30 centi hosszú, 15 centi széles darált szőnyegdarab, két patenttal, aminek a közepe keskenyebb. néztem, usában 20 dollár a pár, ami 5 rugó. Ennél olcsóbban le tudnánk gyártatni, ha lenne rá érdeklődés. Vagy marhaság?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73188 Dátum: 2014 November 02, 15:53:17 »

Sziasztok! Ezt a hőátvezető problémát hogyan oldjátok meg? http://www.artsurveyor.com/samba/1972_sb/fresh_air_vent/fresh_air_vent_dash_003_medium.jpg
lehet kapni ilyen vackot, vagy csinálni, csináltatni egyszerűbb?
Ez a gyári megoldás. Lehet kapni, nem olcsó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #73187 Dátum: 2014 November 02, 12:13:50 »

Sziasztok! Ezt a hőátvezető problémát hogyan oldjátok meg? http://www.artsurveyor.com/samba/1972_sb/fresh_air_vent/fresh_air_vent_dash_003_medium.jpg
lehet kapni ilyen vackot, vagy csinálni, csináltatni egyszerűbb?
Szerintem oda egy harmonikacső megy, és azt hiszem van is olyanom.

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73186 Dátum: 2014 November 02, 12:04:04 »

Sziasztok! Ezt a hőátvezető problémát hogyan oldjátok meg? http://www.artsurveyor.com/samba/1972_sb/fresh_air_vent/fresh_air_vent_dash_003_medium.jpg
lehet kapni ilyen vackot, vagy csinálni, csináltatni egyszerűbb?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73185 Dátum: 2014 November 01, 23:12:56 »

már ki is cseréltem.
Ugyes vagy :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73184 Dátum: 2014 November 01, 23:08:49 »

100%
<beszúrt kép törölve>
Idegesített,nem bírtam megállni,kimentem a garázsba,és már ki is cseréltem.

Köszi! Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73183 Dátum: 2014 November 01, 22:35:32 »

100%
<beszúrt kép törölve>
Fasza!Köszönöm!
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73182 Dátum: 2014 November 01, 22:01:32 »

Ez biztos?

Mert élőben ott szinte csak valami tűszúrásnyi kis lyuk rémlik nekem,azon nem ütsz ki semminémű csapot szerintem.
100%
1303LS
« Hozzászólás #73181 Dátum: 2014 November 01, 22:01:18 »

Ez biztos?

Mert élőben ott szinte csak valami tűszúrásnyi kis lyuk rémlik nekem,azon nem ütsz ki semminémű csapot szerintem.
Igen biztos.
Az a kis luk az a csapnak a közepe.
Annál a luknál picit vastagabb, valamivel üsd ki.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73180 Dátum: 2014 November 01, 21:26:03 »

A kép bal oldalán, a kar alján látható egy furat, amiben egy csapszeg van... azt kell kiütni a kar cseréjéhez. Egyébként amit a képen látsz, az szegecselve van a kerethez, én nem bántanám...
<beszúrt kép törölve>
Ez biztos?

Mert élőben ott szinte csak valami tűszúrásnyi kis lyuk rémlik nekem,azon nem ütsz ki semminémű csapot szerintem.
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73179 Dátum: 2014 November 01, 20:53:46 »

Valaki meg tudná mondani,hogy after bogaraknál,a pillangóablaknak a záróját,amin az a kis rugós fekete műanyag van,hogyan lehet cserélni?
Csak kompletten pillangóablakkal együtt?

Mert nekem van vagy 3-4 db,működőképes,szép krómos kis reteszem,és látom,hogy alul van rajtuk két kis lyuk.De nem mentes,hanem csak sima furat.Néztem az autón lévőn,ott is sem csavar van,hanem két kis csap.Nem értem.
A kép bal oldalán, a kar alján látható egy furat, amiben egy csapszeg van... azt kell kiütni a kar cseréjéhez. Egyébként amit a képen látsz, az szegecselve van a kerethez, én nem bántanám...
« Utoljára szerkesztve: 2014 November 01, 20:57:03 írta Louy »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73178 Dátum: 2014 November 01, 20:17:48 »

Valaki meg tudná mondani,hogy after bogaraknál,a pillangóablaknak a záróját,amin az a kis rugós fekete műanyag van,hogyan lehet cserélni?
Csak kompletten pillangóablakkal együtt?

Mert nekem van vagy 3-4 db,működőképes,szép krómos kis reteszem,és látom,hogy alul van rajtuk két kis lyuk.De nem mentes,hanem csak sima furat.Néztem az autón lévőn,ott is sem csavar van,hanem két kis csap.Nem értem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73177 Dátum: 2014 Október 30, 00:04:25 »

http://www.trabiring.hu/index.php/en/tippek-es-truekkoek/motor-karbi-legszuro/10-gyujtogyertya-szine

Volt már?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73176 Dátum: 2014 Október 28, 15:08:16 »


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73175 Dátum: 2014 Október 28, 12:22:47 »

...masszázás...


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73174 Dátum: 2014 Október 28, 07:30:32 »

Jó néha gyújtásról nosztalgiázni Grin
Téma:Fékolajhoz gumicső
Haverom Mercédesz sprinterén elment a kuplung,mert közös a fékolajjal a tartállya,onnan van gumicsővel a kuplung munkahengerre vezetve a Dot4-esolaj. A gumicső belselye teljesen szétmálott úgy,hogy kívülről senki észre sem vette. Csak ő lett figyelmes rá,hogy fekete az olaj két hét után,mikor is elötte lecserélte a fékfolyadékot..(fuvarozik vele külföldre és mérik a forráspontját )

Namost nálunk is adott a gumicső bogaraknál a tartály és a főfékhenger közt. Van oda márkatapasztalata valakinek? Nekem is felujítás óta van fent az enyém,kicsit átszivárog,de belseje nem tom hogy nézhet ki. Ha szétmálik nem kéne,hogy a fékhengerbe jusson.
Kék színű cső a Bakáts-térről,az a legjobb megoldás.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73173 Dátum: 2014 Október 28, 06:55:14 »

Jó néha gyújtásról nosztalgiázni Grin
Téma:Fékolajhoz gumicső
Haverom Mercédesz sprinterén elment a kuplung,mert közös a fékolajjal a tartállya,onnan van gumicsővel a kuplung munkahengerre vezetve a Dot4-esolaj. A gumicső belselye teljesen szétmálott úgy,hogy kívülről senki észre sem vette. Csak ő lett figyelmes rá,hogy fekete az olaj két hét után,mikor is elötte lecserélte a fékfolyadékot..(fuvarozik vele külföldre és mérik a forráspontját )

Namost nálunk is adott a gumicső bogaraknál a tartály és a főfékhenger közt. Van oda márkatapasztalata valakinek? Nekem is felujítás óta van fent az enyém,kicsit átszivárog,de belseje nem tom hogy nézhet ki. Ha szétmálik nem kéne,hogy a fékhengerbe jusson.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73172 Dátum: 2014 Október 27, 21:11:40 »

És ami megelőzte:
(kicsit megviselte a korábbi masszát, festést, alvázvédő réteget az ónozással járó hőkezelés)



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73171 Dátum: 2014 Október 27, 21:06:01 »

Mai szmb: masszázás, festékhiány pótlás.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73170 Dátum: 2014 Október 26, 17:01:14 »

A cikkhez annyit, hogy léteznek jó rézvezetős szilikonos kábelek is, nem csak szénszálas. A szilikon csak a külső szigetelő ugyanis. Előnye, hogy nem öregszik, mint a sz@r brazil PVC kábel.
Ez az ember készít kábeleket, én innen vennék (anno tőle vettem, fekete szilikonos, rézvezetőst):
http://www.gyujtokabel.hu/
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_403365/VW-21-PR-gyujtokabel-keszlet

3500 Ft.

http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_339424/VW-21-SR-gyujtokabel-keszlet

4500 Ft.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73169 Dátum: 2014 Október 26, 14:18:32 »

Tán Merki Pista honlapján van egy jó eszmefuttatás erről a témáról. Merki.hu\érdekességek\Mi az, ami egy kábelen tönkre mehet.
Nem link, csak útvonal.
A cikkhez annyit, hogy léteznek jó rézvezetős szilikonos kábelek is, nem csak szénszálas. A szilikon csak a külső szigetelő ugyanis. Előnye, hogy nem öregszik, mint a sz@r brazil PVC kábel.
Ez az ember készít kábeleket, én innen vennék (anno tőle vettem, fekete szilikonos, rézvezetőst):
http://www.gyujtokabel.hu/

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73168 Dátum: 2014 Október 25, 23:31:13 »

Tán Merki Pista honlapján van egy jó eszmefuttatás erről a témáról. Merki.hu\érdekességek\Mi az, ami egy kábelen tönkre mehet.
Nem link, csak útvonal.

http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73167 Dátum: 2014 Október 25, 19:25:27 »

Tán Merki Pista honlapján van egy jó eszmefuttatás erről a témáról. Merki.hu\érdekességek\Mi az, ami egy kábelen tönkre mehet.
Nem link, csak útvonal.

Ha már a gyertyáknál tartunk, fontos a gyújtókábel is. De milyet? ,zavarszűrös vagy nem zavarszűrős? ,esetleg típus? Mit ajánlotok?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73166 Dátum: 2014 Október 25, 13:32:33 »

Ha már a gyertyáknál tartunk, fontos a gyújtókábel is. De milyet? ,zavarszűrös vagy nem zavarszűrős? ,esetleg típus? Mit ajánlotok?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73165 Dátum: 2014 Október 25, 13:21:35 »

WR 8AP

<beszúrt kép törölve>

Rossz képet szúrtam be.
szerintem ez a legjobb gyertya bogárba bár csak jó megszakító, kondi és zárásszög esetén vagy méginkább elektronikus gyújtással Lips Sealed

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73164 Dátum: 2014 Október 25, 12:36:10 »

DE! én ennek a típusnak a rövidmenetes változatát ajánlom, a többi 3-4polusút meg kifejezetten nem Undecided
WR 8AP



Rossz képet szúrtam be.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73163 Dátum: 2014 Október 25, 12:10:56 »

Golf1.
Gyertya mindegy, ha kopott a motor és rövidtávokat mész akkor valami platinát érdemes.

pl:
<beszúrt kép törölve>
  lámpát én is a golf 1 komplett halogénes utángyártott lámpáját ajánlanám  párban kb lehet vagy 6-7eft és összehasonlíthatatlanul jobban világít ezekhez az ócska szarokhoz képest.......
 ez a képen  pont egy hosszúmenetes  gyertya ,DE! én ennek a típusnak a rövidmenetes változatát ajánlom, a többi 3-4polusút meg kifejezetten nem Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 25, 12:13:52 írta tati »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73162 Dátum: 2014 Október 25, 11:39:39 »

Sziasztok!

Ez a fajta Bogár lámpa kompatibilis valamivel? A belsőre lenne szükségem, elsősorban a foncsorra.
Sajnos még nem túl rég óta vagyok Bogár tulajdonos, elég tapasztalatlan vagyok alkatrészbeszerzés ügyben...

Előre is köszönök minden választ!

Üdv

u.i.: milyen gyertyát érdemes használni 1300-as, kb. 1971-es motorhoz (AB)?
Golf1.
Gyertya mindegy, ha kopott a motor és rövidtávokat mész akkor valami platinát érdemes.

« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 25, 12:36:37 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73161 Dátum: 2014 Október 25, 10:54:26 »

Sziasztok!

Ez a fajta Bogár lámpa kompatibilis valamivel? A belsőre lenne szükségem, elsősorban a foncsorra.
Sajnos még nem túl rég óta vagyok Bogár tulajdonos, elég tapasztalatlan vagyok alkatrészbeszerzés ügyben...

Előre is köszönök minden választ!

Üdv

u.i.: milyen gyertyát érdemes használni 1300-as, kb. 1971-es motorhoz (AB)?
A foncsor eléggé univerzális, kis közelítéssel a Mercitől a bogárig mindenki ezt használta, a felfogatások néha eltérnek. Magyarul érdemes lehet csak a foncsort cserélni, ha tudsz külön szerezni.
Gyertya kb. mindegy, Bosch W145T1 a gyári, aminek mai megfelelője pl. a Bosch W8AC, vagy a Denso W16FS-U. Ha jó a motor, mindegy, ha rosszak a gyűrűk vagy a karbi, akkor is. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető csibimotor
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #73160 Dátum: 2014 Október 25, 10:37:09 »

Sziasztok!

Ez a fajta Bogár lámpa kompatibilis valamivel? A belsőre lenne szükségem, elsősorban a foncsorra.
Sajnos még nem túl rég óta vagyok Bogár tulajdonos, elég tapasztalatlan vagyok alkatrészbeszerzés ügyben...

Előre is köszönök minden választ!

Üdv

u.i.: milyen gyertyát érdemes használni 1300-as, kb. 1971-es motorhoz (AB)?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73159 Dátum: 2014 Október 24, 22:40:12 »

Nagy esély van rá,hogy kb 2025-ben én is ilyen színűre fényeztetem a Porschemat. Grin Wink
Grin Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73158 Dátum: 2014 Október 24, 18:05:34 »

Ezt privátban írtam VW T2b-nek,de ma egy kicsit sokat ittam,úgy hogy beteszem ide is!

"Azt vettem észre (de inkább tény),hogy a keményvonalas Porschesok lenézik,levolkswagenozzák,nem igen ismerik el.Inkább a veterán léghűtéses Volkswagen rajongók kacsingatnak át erre a 914-es típusra.
Ő Porsches,Volkswagenes,vagy inkább ilyen független hobbista?

Eddig ez a 914-es,az olcsó,sőt talán a legolcsóbb Porschenak számított,hiszen erre is tervezték,egy szegényebb,kevésbé tehetős rétegnek készített,olcsó Porsche "Volksporsche/Népporsche" volt anno.De manapság szvsz már nem az,eléggé felszökött az ára.A felújításhoz szükséges alkatrészek ára is már azonos a 356,912,911-es Porscheval.Úgy,hogy már az a verzió sem állja meg a helyét,hogy ő azért kezdett 914-essel,mert az a legalacsonyabb költségvetésű.Sőt most már azt hallottam,hogy vannak olyan alkatrészek,amik mondjuk kompatibilesek a 356-ossal vagy a 911-essel,de ha a cikkszáma már 914-essel kezdődik,akkor már drágább az alkatrész.És állítólag a felújítása annyiba kerül vagy még többe mint egy 356-osnak vagy 911-esnek,az elkészült és felújított autó értéke,pedig töredéke a többi,vérbeli Porschenak.Tehát nem egy jó befektetés.
Meg rengetegen nagyon csúnyának is tartják.Míg nem látják élőben,csak ilyen netes képeken,meg írott sajtóban,veterán újságokban stb.Nagyon sok emert ismerek,aki szereti a 914-est,és azt mondják,hogy akkor változott a véleményük,vagy azóta tetszik nekik a típus,mióta élőben is látták már.
Én már több munkatársamnak is mondtam,hogy otthon a garázsban,van egy 914-es Porschem.Erre kérdezik,hogy az meg micsoda,mert ők még nem hallottak ilyent.Hazamennek,beütik a Google-ba,meg a használtautók.hu-ra stb,aztán jönnek,hogy kíváncsiságból utánanéztek,de baromi ronda.
Sajnos méltatlanul mellőzött,nélkülözött,és lesajnált modell,már a megjelenése óta,sajna a mai napig egy lenézett modell,amit szegény 914-es nem is érdemelt ki!
Egy csomó olyan dolog van rajta,amitől ő egy vérbeli sportautó,és egy csomó olyan dolog van rajta,ami akkor forradalmi újdonság volt,és vagy rajta,vagy az elsők autók között vezettek be,persze mára már megszokottá vagy éppen elavulttá vált.Pl ilyen a rejtett,bukó vagy más néven békalámpa is.A magaddal vihető,és csomagtartóban elhelyezhető targatető is igen komoly.Ha akarod akkor egy zárt autód van,ha úgy akarod akkor pedig kabriód.Kicsi (mivel széles,hivatalosan három személyes) sportautód  van,ehhez képest,mégis baromi sok helyed van pakolni,mivel középmotoros,elől hátul csomagtere van.Kicsi,sportautó,mégis tele lehet pakolni.
És ha már eljutotunk a középmotorig,ez teszi még igazán élvezetessé,és vérbeli sportautóvá a 914-est!Sokan úgy vannak vele,hogy akkor döbbentek,vagy akkortól ismerték el igazán a 914-est vérbeli sportautóvá,mikor élőben is láttak teljesíteni egy piros vagy narancsszínű,felspécizett,feltuningolt,Porsche 914/6 GT-t mondjuk Németországban a Nürnburgringen,és látták,hogy pályán mit tud,hogy teljesít,kicsit csodálkoztak.Mint egy gokart.Motor középen,súlyelosztás kiszámítva,teli tankkal első-hátsó futómű 50:50%,alacsony,lapos,széles,megy a kanyarban mint ha sínen lenne.

Csodálatos kis autó,csak sokan nem tudják!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 24, 18:09:33 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73157 Dátum: 2014 Október 24, 16:49:25 »

Narancs sporttársnak
Pffffúúúúúúúúúúúú!

Gyönyörű autó lesz!Gratulálok!

Nagyon bejön ez a szín 914-esben,ez már nem is annyira narancs,inkább már a "korallpirosba" hajlik.
Ehhez nagyon jól megy a fekete (ugye a hátsó oszlopok és a targa környéke feketével borított),és jól megy hozzá a króm és a polír is.Ehhez a színhez,jól mutatna egy nagyméretű 16-17-es,nagyperemes,Porsche Fuchs,polír-fekete színben.Akkor nagyon ütős lenne.

Nagy esély van rá,hogy kb 2025-ben én is ilyen színűre fényeztetem a Porschemat. Grin Wink
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73156 Dátum: 2014 Október 24, 07:38:31 »

és végül

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.