www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 19:21:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14848416 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73211 Dátum: 2014 November 10, 17:18:42 »

jaja. pesti rakpart, lánchíd meg a vár! mit nyertem?  Wink
jól van na, lehagytam a kérdőjelet :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73210 Dátum: 2014 November 10, 16:54:04 »

Önindító perselyét mivel lehet kihúzni a blokkból? Már volt egyszer szó róla jó régen, de valami célszerszám rémlik.
Van hozza celszerszam, de nekem ugy sikerult regen, hogy egy zegerfogot kinyitottam benne, azzal a blokk sikjabol kicsit kihuztam, majd a mar kilogo persely szelet egy hegyes fogoval meg tudtam fogni es kivettem. Gyanitom, hogy ez normalisan nem lenne ilyen egyszeru, az enyem eleg lazan volt benne, ugy erzem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73209 Dátum: 2014 November 10, 14:44:02 »

Önindító perselyét mivel lehet kihúzni a blokkból? Már volt egyszer szó róla jó régen, de valami célszerszám rémlik.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #73208 Dátum: 2014 November 10, 11:35:59 »

ismerjük

jaja. pesti rakpart, lánchíd meg a vár! mit nyertem?  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73207 Dátum: 2014 November 10, 10:07:50 »

ismerjük

[a csatolmányt egy admin törölte]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73206 Dátum: 2014 November 10, 09:27:58 »

Maresz kínált ilyesmit. De talán nekem is akad a padláson, ha éppen erre jársz....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73205 Dátum: 2014 November 10, 09:02:39 »

Maresz kínált ilyesmit. De talán nekem is akad a padláson, ha éppen erre jársz....

Az a gond, hogy gázpedál tengelye már szarrá van kopva és a visszahúzó rugónak a helye is hiányzik. Meggyó anno 2 évvel ezelőtt már jelezte nem érdemes felújítani cserélni kell egy felújítottra vagy jobb állapotúra.
(Nem volt nála éppen). Sad
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73204 Dátum: 2014 November 10, 08:53:24 »

de kurvajó, hogy már elektronyos motorvezérlésű autóval mászkálok.
csak légtömegmérőt meg ilyen szarokat kell cserélnem :-P
Idefér, mert Szenyor autójában akad ilyen.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #73203 Dátum: 2014 November 10, 07:10:23 »

de kurvajó, hogy már elektronyos motorvezérlésű autóval mászkálok.
csak légtömegmérőt meg ilyen szarokat kell cserélnem :-P
na, ne gusztustalankodj itt a bogarasoknak  Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73202 Dátum: 2014 November 10, 00:53:35 »

Első fékben minden új, ennek ellenére szorult a fékem. Nem nagyon, de lehetett érezni. Néha visszaoldott, ha hosszabb ideig nem mentem vele akkor rosszabb volt.
Tegnap éjjel rájöttem a hiba okára. Fékpedál nem jött vissza. Tehát úgy működött, mintha a lábam finoman rajta tartottam volna.

Hazaérkezés után gyorsan befújtam WD40-nel és kézzel átmozgattam. Ma már tökéletesen működött, rugónál és a tengelynél folyik kifelé a rozsdás lé.  Undecided

Be kell szereznem majd egy jó pedálsort.
Nekem is volt mar, hogy a megemelkedett alapjarat problemajat a helyere (hatrebb) huzott gumiszonyeg megoldotta ... ;-)
de kurvajó, hogy már elektronyos motorvezérlésű autóval mászkálok.
csak légtömegmérőt meg ilyen szarokat kell cserélnem :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73201 Dátum: 2014 November 09, 22:19:51 »

kiszerel
stift kiüt
 szétszed
 takarít
 zsíroz
 összerak
beszerel
maradék pénzből mozi☺
Az a gond, hogy gázpedál tengelye már szarrá van kopva és a visszahúzó rugónak a helye is hiányzik. Meggyó anno 2 évvel ezelőtt már jelezte nem érdemes felújítani cserélni kell egy felújítottra vagy jobb állapotúra.
(Nem volt nála éppen). Sad
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73200 Dátum: 2014 November 09, 22:18:46 »

Fékpedál nem jött vissza.
Nekem is volt mar, hogy a megemelkedett alapjarat problemajat a helyere (hatrebb) huzott gumiszonyeg megoldotta ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73199 Dátum: 2014 November 09, 22:16:49 »

Első fékben minden új, ennek ellenére szorult a fékem. Nem nagyon, de lehetett érezni. Néha visszaoldott, ha hosszabb ideig nem mentem vele akkor rosszabb volt.
Tegnap éjjel rájöttem a hiba okára. Fékpedál nem jött vissza. Tehát úgy működött, mintha a lábam finoman rajta tartottam volna.

Hazaérkezés után gyorsan befújtam WD40-nel és kézzel átmozgattam. Ma már tökéletesen működött, rugónál és a tengelynél folyik kifelé a rozsdás lé.  Undecided

Be kell szereznem majd egy jó pedálsort.
kiszerel
stift kiüt
 szétszed
 takarít
 zsíroz
 összerak
beszerel
maradék pénzből mozi☺
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73198 Dátum: 2014 November 09, 22:14:07 »

Első fékben minden új, ennek ellenére szorult a fékem. Nem nagyon, de lehetett érezni. Néha visszaoldott, ha hosszabb ideig nem mentem vele akkor rosszabb volt.
Tegnap éjjel rájöttem a hiba okára. Fékpedál nem jött vissza. Tehát úgy működött, mintha a lábam finoman rajta tartottam volna.

Hazaérkezés után gyorsan befújtam WD40-nel és kézzel átmozgattam. Ma már tökéletesen működött, rugónál és a tengelynél folyik kifelé a rozsdás lé.  Undecided

Be kell szereznem majd egy jó pedálsort.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #73197 Dátum: 2014 November 09, 19:25:36 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy a T2 buszomon a kormány tolórúd gömbfejem eléggé kopog,a kormányoszlop felöli,az ki tud szakadni?
Megrendeltem az újat de egy hete nem ért ide és használnám a buszt.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73196 Dátum: 2014 November 04, 18:42:35 »

Én csak 8/12-vel és 9/13-mal találkoztam.

létezik 9mm-es szelepvezető ami kívül 12-es?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73195 Dátum: 2014 November 04, 18:07:07 »

Kitakarítottam a garázst, bent a kályha, úgyhogy:


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73194 Dátum: 2014 November 03, 22:40:15 »

létezik 9mm-es szelepvezető ami kívül 12-es?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #73193 Dátum: 2014 November 03, 07:19:38 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73192 Dátum: 2014 November 03, 00:32:54 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73191 Dátum: 2014 November 02, 20:51:49 »

neked lukacsos a műanyag alkatrész mert ha nem akkor pláne felesleges a filc egyéb iránt hangcsillapító úgyan úgy mint a hátsóülés alatti Y -on is nem hőszigetelés  hanem hangtompító.
pont ilyen, mint a képen.
a tél úgyis a hangtompításé lesz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73190 Dátum: 2014 November 02, 18:22:30 »

De ha jól látom, ez egy kb 30 centi hosszú, 15 centi széles darált szőnyegdarab, két patenttal, aminek a közepe keskenyebb. néztem, usában 20 dollár a pár, ami 5 rugó. Ennél olcsóbban le tudnánk gyártatni, ha lenne rá érdeklődés. Vagy marhaság?
neked lukacsos a műanyag alkatrész mert ha nem akkor pláne felesleges a filc egyéb iránt hangcsillapító úgyan úgy mint a hátsóülés alatti Y -on is nem hőszigetelés  hanem hangtompító.

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73189 Dátum: 2014 November 02, 18:19:09 »

Ez a gyári megoldás. Lehet kapni, nem olcsó.
De ha jól látom, ez egy kb 30 centi hosszú, 15 centi széles darált szőnyegdarab, két patenttal, aminek a közepe keskenyebb. néztem, usában 20 dollár a pár, ami 5 rugó. Ennél olcsóbban le tudnánk gyártatni, ha lenne rá érdeklődés. Vagy marhaság?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73188 Dátum: 2014 November 02, 15:53:17 »

Sziasztok! Ezt a hőátvezető problémát hogyan oldjátok meg? http://www.artsurveyor.com/samba/1972_sb/fresh_air_vent/fresh_air_vent_dash_003_medium.jpg
lehet kapni ilyen vackot, vagy csinálni, csináltatni egyszerűbb?
Ez a gyári megoldás. Lehet kapni, nem olcsó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #73187 Dátum: 2014 November 02, 12:13:50 »

Sziasztok! Ezt a hőátvezető problémát hogyan oldjátok meg? http://www.artsurveyor.com/samba/1972_sb/fresh_air_vent/fresh_air_vent_dash_003_medium.jpg
lehet kapni ilyen vackot, vagy csinálni, csináltatni egyszerűbb?
Szerintem oda egy harmonikacső megy, és azt hiszem van is olyanom.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73186 Dátum: 2014 November 02, 12:04:04 »

Sziasztok! Ezt a hőátvezető problémát hogyan oldjátok meg? http://www.artsurveyor.com/samba/1972_sb/fresh_air_vent/fresh_air_vent_dash_003_medium.jpg
lehet kapni ilyen vackot, vagy csinálni, csináltatni egyszerűbb?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73185 Dátum: 2014 November 01, 23:12:56 »

már ki is cseréltem.
Ugyes vagy :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73184 Dátum: 2014 November 01, 23:08:49 »

100%
<beszúrt kép törölve>
Idegesített,nem bírtam megállni,kimentem a garázsba,és már ki is cseréltem.

Köszi! Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73183 Dátum: 2014 November 01, 22:35:32 »

100%
<beszúrt kép törölve>
Fasza!Köszönöm!
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73182 Dátum: 2014 November 01, 22:01:32 »

Ez biztos?

Mert élőben ott szinte csak valami tűszúrásnyi kis lyuk rémlik nekem,azon nem ütsz ki semminémű csapot szerintem.
100%
1303LS
« Hozzászólás #73181 Dátum: 2014 November 01, 22:01:18 »

Ez biztos?

Mert élőben ott szinte csak valami tűszúrásnyi kis lyuk rémlik nekem,azon nem ütsz ki semminémű csapot szerintem.
Igen biztos.
Az a kis luk az a csapnak a közepe.
Annál a luknál picit vastagabb, valamivel üsd ki.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73180 Dátum: 2014 November 01, 21:26:03 »

A kép bal oldalán, a kar alján látható egy furat, amiben egy csapszeg van... azt kell kiütni a kar cseréjéhez. Egyébként amit a képen látsz, az szegecselve van a kerethez, én nem bántanám...
<beszúrt kép törölve>
Ez biztos?

Mert élőben ott szinte csak valami tűszúrásnyi kis lyuk rémlik nekem,azon nem ütsz ki semminémű csapot szerintem.
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73179 Dátum: 2014 November 01, 20:53:46 »

Valaki meg tudná mondani,hogy after bogaraknál,a pillangóablaknak a záróját,amin az a kis rugós fekete műanyag van,hogyan lehet cserélni?
Csak kompletten pillangóablakkal együtt?

Mert nekem van vagy 3-4 db,működőképes,szép krómos kis reteszem,és látom,hogy alul van rajtuk két kis lyuk.De nem mentes,hanem csak sima furat.Néztem az autón lévőn,ott is sem csavar van,hanem két kis csap.Nem értem.
A kép bal oldalán, a kar alján látható egy furat, amiben egy csapszeg van... azt kell kiütni a kar cseréjéhez. Egyébként amit a képen látsz, az szegecselve van a kerethez, én nem bántanám...
« Utoljára szerkesztve: 2014 November 01, 20:57:03 írta Louy »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73178 Dátum: 2014 November 01, 20:17:48 »

Valaki meg tudná mondani,hogy after bogaraknál,a pillangóablaknak a záróját,amin az a kis rugós fekete műanyag van,hogyan lehet cserélni?
Csak kompletten pillangóablakkal együtt?

Mert nekem van vagy 3-4 db,működőképes,szép krómos kis reteszem,és látom,hogy alul van rajtuk két kis lyuk.De nem mentes,hanem csak sima furat.Néztem az autón lévőn,ott is sem csavar van,hanem két kis csap.Nem értem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73177 Dátum: 2014 Október 30, 00:04:25 »

http://www.trabiring.hu/index.php/en/tippek-es-truekkoek/motor-karbi-legszuro/10-gyujtogyertya-szine

Volt már?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73176 Dátum: 2014 Október 28, 15:08:16 »


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73175 Dátum: 2014 Október 28, 12:22:47 »

...masszázás...


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73174 Dátum: 2014 Október 28, 07:30:32 »

Jó néha gyújtásról nosztalgiázni Grin
Téma:Fékolajhoz gumicső
Haverom Mercédesz sprinterén elment a kuplung,mert közös a fékolajjal a tartállya,onnan van gumicsővel a kuplung munkahengerre vezetve a Dot4-esolaj. A gumicső belselye teljesen szétmálott úgy,hogy kívülről senki észre sem vette. Csak ő lett figyelmes rá,hogy fekete az olaj két hét után,mikor is elötte lecserélte a fékfolyadékot..(fuvarozik vele külföldre és mérik a forráspontját )

Namost nálunk is adott a gumicső bogaraknál a tartály és a főfékhenger közt. Van oda márkatapasztalata valakinek? Nekem is felujítás óta van fent az enyém,kicsit átszivárog,de belseje nem tom hogy nézhet ki. Ha szétmálik nem kéne,hogy a fékhengerbe jusson.
Kék színű cső a Bakáts-térről,az a legjobb megoldás.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73173 Dátum: 2014 Október 28, 06:55:14 »

Jó néha gyújtásról nosztalgiázni Grin
Téma:Fékolajhoz gumicső
Haverom Mercédesz sprinterén elment a kuplung,mert közös a fékolajjal a tartállya,onnan van gumicsővel a kuplung munkahengerre vezetve a Dot4-esolaj. A gumicső belselye teljesen szétmálott úgy,hogy kívülről senki észre sem vette. Csak ő lett figyelmes rá,hogy fekete az olaj két hét után,mikor is elötte lecserélte a fékfolyadékot..(fuvarozik vele külföldre és mérik a forráspontját )

Namost nálunk is adott a gumicső bogaraknál a tartály és a főfékhenger közt. Van oda márkatapasztalata valakinek? Nekem is felujítás óta van fent az enyém,kicsit átszivárog,de belseje nem tom hogy nézhet ki. Ha szétmálik nem kéne,hogy a fékhengerbe jusson.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73172 Dátum: 2014 Október 27, 21:11:40 »

És ami megelőzte:
(kicsit megviselte a korábbi masszát, festést, alvázvédő réteget az ónozással járó hőkezelés)



[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.