www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 08:30:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13185841 alkalommal)
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73275 Dátum: 2014 November 20, 20:04:13 »

Senki?  Cool

Facsipeszt már láttam alkalmazi...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73274 Dátum: 2014 November 20, 17:01:46 »

A két blokkfél összerakásánál milyen megoldás van a szelepemelők rögzítésére?
Ez beleakad a belsejébe?
<beszúrt kép törölve>
Senki?  Cool

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73273 Dátum: 2014 November 20, 07:20:27 »

Igen, egyelőre csak ilyen asztali verzió
https://www.youtube.com/watch?v=I6fgCxwa-04
Ez tetszik! 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73272 Dátum: 2014 November 19, 19:43:41 »

A két blokkfél összerakásánál milyen megoldás van a szelepemelők rögzítésére?
Ez beleakad a belsejébe?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73271 Dátum: 2014 November 19, 19:29:51 »

Motorszerelo allvany, amin korbe tudod forgatni a rarogzitett blokkot.
Igen, egyelőre csak ilyen asztali verzió
https://www.youtube.com/watch?v=I6fgCxwa-04

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73270 Dátum: 2014 November 19, 17:54:17 »

mi az a motorpörgető?
Motorszerelo allvany, amin korbe tudod forgatni a rarogzitett blokkot.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #73269 Dátum: 2014 November 19, 17:27:10 »

mi az a motorpörgető?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73268 Dátum: 2014 November 19, 17:23:11 »

mi az a motorpörgető?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73267 Dátum: 2014 November 19, 17:11:22 »

Elkezdtem csinálni egy motorpörgetőt. Remélem nehéz elrontani...  Grin
Vagy má' nem jó?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73266 Dátum: 2014 November 17, 23:17:36 »

Külsös dinamó helyett külsös generátor esetén kell-e fesszabot cserélni?
igen

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73265 Dátum: 2014 November 17, 23:00:32 »

Külsös dinamó helyett külsös generátor esetén kell-e fesszabot cserélni?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73264 Dátum: 2014 November 17, 22:38:57 »

Külső fesz-szabályozós generátor, kb. 1974-ből.

Ez dinamó vagy generátor?

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73263 Dátum: 2014 November 17, 22:10:10 »

Igen, ez degenerator.
A dimango az ilyen:

<beszúrt kép törölve>

Thanks.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73262 Dátum: 2014 November 17, 22:07:37 »

Ez dinamó vagy generátor?
Igen, ez degenerator.
A dimango az ilyen:



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #73261 Dátum: 2014 November 17, 20:35:52 »

Ez dinamó vagy generátor?


Szerintem utóbbi... Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73260 Dátum: 2014 November 17, 20:34:07 »

Ez dinamó vagy generátor?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #73259 Dátum: 2014 November 17, 20:25:32 »

az univerzális 30cm-el hosszabb a kelleténél☺
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #73258 Dátum: 2014 November 17, 20:24:58 »

.Nekem sikerült először fordítva befűzni, így nem ért eléggé hátra (azt hiszem) bal oldalon. fordítva meg épp jó
az univerzális 30cm-el hosszabb a kelleténél☺
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73257 Dátum: 2014 November 17, 19:08:57 »

A felső a bal oldali.
kössz Smiley

Nekem az a ket kar tok jol szorul. Neked lotyogott, azert kellett lesulyozni ?
nálam nem a kar szorul, hanem a fűtésdob a bowden másik végén. de amíg nincs rajta, könnyen elmozgott.

Felemeled a Bogár seggét, kerekek le.
Én nem emeltem, hanem felparkoltam a kocsibeállón pár deszkára, hogy aláférjek. így nem kellett a kereket levenni, meg kocsit emelni, meg alábakolni.
az univerzális egyformán nagyonhosszú
Nekem sikerült először fordítva befűzni, így nem ért eléggé hátra (azt hiszem) bal oldalon. fordítva meg épp jó
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #73256 Dátum: 2014 November 17, 18:40:45 »

megoldható egyedül, csak arra figyelj, hogy a két vég nem egyforma hosszú.
az univerzális egyformán nagyonhosszú☺
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73255 Dátum: 2014 November 17, 18:05:18 »

A toldás egy villanyszerelésből ismert "csokival" tűrhetően kókányolható.

Nekem az elozo bogaron ugy volt megoldva, hogy egy darab drottal volt megtoldva a bowden, az a masodik darab kis drot ment a kallantyura. Jol mukodott, ha maceras talalni toldot, vagy venni ujat, akkor megstupekolhatod igy is.

Ha esetleg kicsereled, akkor kerlek fotozd le rendesen minden lepeset es irj rola par mondatot, hogy tudjak irni belole egy cikket a Tudasbazisba! Koszonjuk elore is! :-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73254 Dátum: 2014 November 17, 17:42:26 »

Fűtésbowden csere mennyire szopókás? Érdemes nekiállni egyedül?
Mert arra jutottam, hogy nem keresgélek bowden vég toldót, hanem inkább kicserélem hosszabbra a mazzagokat, mint ami most van bent, mert így nem éri el a fűtésdobok nyitókáját és ha bekötöm, akkor ontja a meleget folyamatosan, ami meg nem mindig kívánatos.
Felemeled a Bogár seggét, kerekek le.
kihúzod a csőből a régit vagy az utastér felé vagy a karnál levágod a közösítőt és hátrafelé.

Ha félsz, hogy sérült a vezetőcsöved akkor a régit használhatod behúzószálnak....

Ehhh:

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Fűtésbowden_cseréje

 Grin

Tudasbazisba! Koszonjuk elore is! :-)
Utólag már nem?  Kiss
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73253 Dátum: 2014 November 17, 17:30:27 »

zárt állapotban (előre tolva) rögzíted valahogy ideiglenesen
Nekem az a ket kar tok jol szorul. Neked lotyogott, azert kellett lesulyozni ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73252 Dátum: 2014 November 17, 17:29:46 »

megoldható egyedül, csak arra figyelj, hogy a két vég nem egyforma hosszú. mielőtt kihúzod, valahogy jelöld meg az egyik oldalit, kihúzáskor figyeld, hogy alulról, vagy felülről jön-e ki a megjelölt a kézifék mellett. valamint esetleg vedd ki legalább az anyósülést, készíts be rongyokat, hogy a kocsi belsejét ne zsírozd össze. legalábbis nálam jól be volt zsírozva a régi.
 
úgy talán könnyebb a helyzeted a kocsi alatt mikor elzárt fűtésű állapotban összerakod, ha miután befűzted az újat, az állító kart is visszatetted, akkor zárt állapotban (előre tolva) rögzíted valahogy ideiglenesen. valahogy lesúlyozod vagy valakit megkérsz hogy tartsa lent. és ekkor mászol alá rögzíteni a kis csavarokkal
A felső a bal oldali.


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73251 Dátum: 2014 November 17, 17:21:04 »

Fűtésbowden csere mennyire szopókás? Érdemes nekiállni egyedül?
Mert arra jutottam, hogy nem keresgélek bowden vég toldót, hanem inkább kicserélem hosszabbra a mazzagokat, mint ami most van bent, mert így nem éri el a fűtésdobok nyitókáját és ha bekötöm, akkor ontja a meleget folyamatosan, ami meg nem mindig kívánatos.
megoldható egyedül, csak arra figyelj, hogy a két vég nem egyforma hosszú. mielőtt kihúzod, valahogy jelöld meg az egyik oldalit, kihúzáskor figyeld, hogy alulról, vagy felülről jön-e ki a megjelölt a kézifék mellett. valamint esetleg vedd ki legalább az anyósülést, készíts be rongyokat, hogy a kocsi belsejét ne zsírozd össze. legalábbis nálam jól be volt zsírozva a régi.
 
úgy talán könnyebb a helyzeted a kocsi alatt mikor elzárt fűtésű állapotban összerakod, ha miután befűzted az újat, az állító kart is visszatetted, akkor zárt állapotban (előre tolva) rögzíted valahogy ideiglenesen. valahogy lesúlyozod vagy valakit megkérsz hogy tartsa lent. és ekkor mászol alá rögzíteni a kis csavarokkal
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73250 Dátum: 2014 November 17, 17:13:53 »

Idézet
hogy nem keresgélek bowden vég toldót

Nekem az elozo bogaron ugy volt megoldva, hogy egy darab drottal volt megtoldva a bowden, az a masodik darab kis drot ment a kallantyura. Jol mukodott, ha maceras talalni toldot, vagy venni ujat, akkor megstupekolhatod igy is.

Fűtésbowden csere mennyire szopókás? Érdemes nekiállni egyedül?

Ha esetleg kicsereled, akkor kerlek fotozd le rendesen minden lepeset es irj rola par mondatot, hogy tudjak irni belole egy cikket a Tudasbazisba! Koszonjuk elore is! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73249 Dátum: 2014 November 17, 17:10:30 »

Fűtésbowden csere mennyire szopókás? Érdemes nekiállni egyedül?
Mert arra jutottam, hogy nem keresgélek bowden vég toldót, hanem inkább kicserélem hosszabbra a mazzagokat, mint ami most van bent, mert így nem éri el a fűtésdobok nyitókáját és ha bekötöm, akkor ontja a meleget folyamatosan, ami meg nem mindig kívánatos.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #73248 Dátum: 2014 November 14, 19:25:07 »

Ilyen volt, ilyen lett.  Grin
Nekem tetszik.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #73247 Dátum: 2014 November 14, 17:16:24 »

Ilyen volt, ilyen lett.  Grin

 

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73246 Dátum: 2014 November 14, 17:15:02 »



Nem elérhető nyakas
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #73245 Dátum: 2014 November 14, 14:13:19 »

[/quote][/offtopic]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73244 Dátum: 2014 November 14, 09:27:11 »

Üdv!

AB-s motor bontódik.
Részletek az adok-veszek topicban.

Üdv


Nem elérhető nyakas
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #73243 Dátum: 2014 November 14, 07:08:07 »

Üdv!

AB-s motor bontódik.
Részletek az adok-veszek topicban.

Üdv
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73242 Dátum: 2014 November 13, 20:01:08 »

Ilyen volt, ilyen lett.  Grin
Elgyengült a hátsó torziód? Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73241 Dátum: 2014 November 13, 16:50:40 »

Ilyen volt, ilyen lett.  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #73240 Dátum: 2014 November 13, 14:54:37 »

Sziasztok!

Keresek olcsó használható 200 mm-es kuplung szerkezetet,nem "asztalkást"
Vagy cserébe adom a képen szereplőt!
Bármilyen megoldás érdekel!


Ja bocsi 180-as csúszólamellás kuplung szerkezetet keresek! Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #73239 Dátum: 2014 November 13, 12:02:46 »

Elmeséled, mi történt?  Wink


kerékprobléma  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73238 Dátum: 2014 November 13, 11:24:38 »

Elmeséled, mi történt?  Wink

itt is megköszönöm gumibogi gyors és hathatós segítségét!  Kezfogas
bogarazni jó!  Wink Cheesy
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #73237 Dátum: 2014 November 13, 11:18:05 »

Sziasztok!

Keresek olcsó használható 200 mm-es kuplung szerkezetet,nem "asztalkást"
Vagy cserébe adom a képen szereplőt!
Bármilyen megoldás érdekel!


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #73236 Dátum: 2014 November 13, 10:49:35 »

itt is megköszönöm gumibogi gyors és hathatós segítségét!  Kezfogas
bogarazni jó!  Wink Cheesy
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.