www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:11:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177080 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73435 Dátum: 2014 December 04, 08:17:54 »

Üdv Mindekinek!

Az 5 milla egy kicsit durva egy 66-os bogár felújításához. Akkor ott lehúzás van.
Az én 65-ös bogim nem került 5milkába, Cheesy  bár Mo-n minden elképzelhető!
Egyébként bele lehet szaladni simán Grin
Ha csak az első-hátsó lámpát,irány.j-t,díszlécet,külső tükröt,lökösöket,dísztárcsákat nézed (gyári minőség 67előtti)
az 500ezret túl lépted és akkor ne is beszéljünk a többi dologról!
-Vásárlás előtt több gépet is néztem de hiányzott valami.Nem tudom mi.Aztán jött az igazi számomra! ,amint megláttam azonnal megtetszett és gondolkodás nélkül meg is vettem azonnal.Persze szerencse is kell hozzá! Jó nagy Cheesy-

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73434 Dátum: 2014 December 04, 07:59:51 »

Üdv Mindekinek!

Az 5 milla egy kicsit durva egy 66-os bogár felújításához. Akkor ott lehúzás van.
Ha gyári cuccokkal újítod fel, akkor nem. Pl. csak egy orig VW fél taposó több, mint 100 ezer HUF.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
pecek
« Hozzászólás #73433 Dátum: 2014 December 04, 07:41:03 »

Üdv Mindekinek!

Az 5 milla egy kicsit durva egy 66-os bogár felújításához. Akkor ott lehúzás van.
BlueBear
« Hozzászólás #73432 Dátum: 2014 December 04, 07:22:00 »

Azt az autót kell felújítanod, ami megfog.

Van olyan bogár, amit ha meglátok, semmilyen érzést nem vált ki bennem. És van olyan aminek a kiállása megfog.
Ha téged megfogott egy bogár,formára, kinézetre, akkor nem mindegy, hogy standard, deluxe vagy spar?
Neked tetsszen, ez a lényeg! Szerintem.

Így van! Smiley Smiley Wink
BlueBear
« Hozzászólás #73431 Dátum: 2014 December 04, 07:21:12 »

(...)

A bogárra visszatérve. Sajnos az a veszte, hogy a feújítás felét sem érné. Márpedig annyira nem ritka. Ezt sokaktól megkaptam.


Ez hülyeség!
Aki így gondolkodik annak tényleg nem való Bogár. Az inkább vegyen egy öreg mercit és pózoljon abban...mint az a sok divat-veterános.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73430 Dátum: 2014 December 04, 06:19:47 »

Nézz át a komplett autók topikba.

Ezt a választ mindenképp köszönöm,

Kezdtek lebeszélni. Nekem valami fétis, hogy 67 nél törés volt a bogarak életében. A régiekért odavagyok, az újak nem kellenek. Volt egy 71 es, nem volt meg a biológia.

1M - t véleláron kívül reméltem saját munkával. Én szerintem így kiszállok. Ha a kocsi esetleg érdekel valakit privátban adok infót.

A




Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73429 Dátum: 2014 December 03, 22:59:28 »

Azt az autót kell felújítanod, ami megfog.

Van olyan bogár, amit ha meglátok, semmilyen érzést nem vált ki bennem. És van olyan aminek a kiállása megfog.
Ha téged megfogott egy bogár,formára, kinézetre, akkor nem mindegy, hogy standard, deluxe vagy spar?
Neked tetsszen, ez a lényeg! Szerintem.

Hasonló a véleményem.
Annyit tennék hozzá, hogy Bogarat nem lehet azzal a céllal felújítani, hogy későbbi eladás esetén a ráköltött összeget vagy esetleg még azon felül valamit visszakapjál, ill. keressél rajta.
A bogarazás, bogárfelújítás szerintem hobbi kategória, és a hobbijára általában költ az ember és nem keres rajta.
Néhányat meg kell nézni ahhoz, hogy el tudd dönteni, érdemes-e belevágni, vagy keresni kell tovább.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #73428 Dátum: 2014 December 03, 22:42:42 »

A bogárra visszatérve. Sajnos az a veszte, hogy a feújítás felét sem érné. Márpedig annyira nem ritka. Ezt sokaktól megkaptam.
Azt az autót kell felújítanod, ami megfog.

Van olyan bogár, amit ha meglátok, semmilyen érzést nem vált ki bennem. És van olyan aminek a kiállása megfog.
Ha téged megfogott egy bogár,formára, kinézetre, akkor nem mindegy, hogy standard, deluxe vagy spar?
Neked tetsszen, ez a lényeg! Szerintem.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73427 Dátum: 2014 December 03, 22:25:20 »

Az a vékonyan számolt 1.5 milla,az kb az anyagár,de inkább még ahhoz is kevés.
Én fél mihálynál tartok és így néz ki: (4 év alatt , NAV & go Tongue)



Na jó, a motorral is törődtem, meg vannak szép piros ülések, be nem épített, és olcsón vásárolt javító elemek.
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 03, 22:47:58 írta Protheus »

Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73426 Dátum: 2014 December 03, 21:53:22 »

"Csak olyan autót szabad megvenni, amire már az előző tulaj, ingét gatyáját is ráköltötte. "
(azt hiszem ezt Funk barátom mondta)
Mondom én aki felújítok.  Grin (szinte minimálbérből) Csak mondhatom azt, hogy vannak barátaim!
Ez sokat számít!!

Szia valóban, a kockabuszom ilyen volt. Ratroé volt vmikor, de kettőnk közt volt egy tulaja. Bántani nem akarom, nekem meg tanulópénz volt. De a futómú, a fék és a kormánymű is egyenként tartalmazott életveszélyes hibát. A motor el volt hagyagolva, fel kellett újítani. A vételár beleszaladt, mire rendes autó lett belőle. Most spanyolországban van, tuning 2.1 es motorral, és valóban sokat használják. (Westi). Jó nézni a sok kirándulós képet. Az a helyzet, hogy az utóbbi 5 évben úgy elszaladt a benzines buszok ára is hogy elérhetetlen, és egyébként is kihalófélbe kerültek.

A bogárra visszatérve. Sajnos az a veszte, hogy a feújítás felét sem érné. Márpedig annyira nem ritka. Ezt sokaktól megkaptam.

Adrian
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73425 Dátum: 2014 December 03, 19:42:32 »


Ha logikusan belegondolunk,azért hogy mondjuk elutazzál 800-1.000 km-t pl Romániába,hogy egy autót megvegyél,annak valami olyant kell nyújtani,amit a helyben lévők nem tudnak,tehát vagy helyben egyáltalán nem is kapható,beszerezhető valaminek kell lennie,vagy árban olcsóbban,hogy bevállald az egész rizikót,és megérje a hosszú utazás,szállítás.
Ha Te annyiért akarod eladni,mint amennyiért külföldön helyben kap,akkor ő nem fog napokat utazni a "sötét balkánra".Ez szerintem logikus.Én adtam már el külfödre több autót is,az 1953-as oválomat (Köln),és a Ford Taunus Transitomat (Nürnberg),nem nagy dolog,csak nem annyiért,mint amennyi a kinti áruk volt nekik.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73424 Dátum: 2014 December 03, 19:28:57 »

Vetart írta az igazat, de összerakok egy költségvetést én is, ha mákod van és olcsón megúszod (látatlanban persze nem könnyű):
- kaszni elemek (bontott és új vegyesen): 2-300eFt
- kaszni munka (jó helyen, nekem is sajnos 2x kellett lakatoltatni): 4-500eFt
- jó minőségű, nem garázs fényezés: 3-400eFt
- kárpitozás jó minőségű anyaggal: 150eFt anyag + 70-100e munka
Ezt nem úszod meg hobbiból sem.
Aztán hatalmas mákfaktorral olcsón hozzá tudsz jutni egyéb hiányzó alkatrészekhez, de egyre kisebb az esély erre is. A motor feltámasztása - ha Te csinálod és elsőre sikerül hiba nélkül - legalább 150-200eFt, a papírozás egy további 100eFt.
Ez így alaphangon 1,5 milla, mindent vékonyan kalkulálva.
Vegyél egy kész felújítottat, az is ennyi, vagy ritkább autóba told bele ezt a pénzt.
Szerintem.

Az a vékonyan számolt 1.5 milla,az kb az anyagár,de inkább még ahhoz is kevés.

-A kasznielemek szerintem nem jönnek ki 200-300e Forintból.Felsorolom azokat a kasznielemeket,amik általában egy leemelt,felújításra érett bogárnál cserélendő.Négy db sárvédő,két küszöb,két taposó,homlokfal vagy pótkerékzseb,első tűzfal,napóleonkalap,oldalrész javítók,hátsó ülés alatti javítók ahol a fűtés bejön (jobb-bal),sárvédő felfogató ívek (2 vagy 4 db),hátsó váznyulványok,hátfal vagy köténylemez.Írd össze ezeket egy bogáralkatrészes webáruházban,és megtudod mennyibe kerül.

-Jó minőségű fényezés 300-400e Forintért,az már a múlt,az kb olyan 2009-2010-ben volt,manapság olyan 600-700e Forint körül van.

-Motorfeltámasztás nem jön ki 150-200e Forintból,hiszen maga a gépmunka csapágyakkal 100e Ft körül van.Akkor még hol van a H-D garnitúra,a fejek,a rengeteg apróság,ez is inkább olyan 350e Ft.

-Az alváz összerakásához tartozó cuccokat,mint pl komplett fék-futóműrendszer,váltó...kimaradt a hozzászólásodból,ez is belejön szerintem 250e Forintba minimum (fém fékcsövek,gumi fékcsövek,főfékhenger,fékmunkahengerek,fékbetétek,dobok szabályzása,lengéscsillapítók,gömbefejek,kormánylengéscsillapító,kerékcsapágyak,stabilizátor bilincs,hardy-tárcsa,váltótartó gumibakok...).

-És van még rengeteg tétel,anyag,amit be sem lehet sorolni sehová.Lámpák,díszlécek,krómdíszek,fellépők,kismillió helyre gumitömítés,kéderek,feszítők,kábelátvezetők,bolhák,klipszek,tüllenek,filcek...Aztán még munkadíjnál homokszóró,szinterező,krómozó,horganyzó,villamossági szerelő.Ha otthon csinálod is,még elfogy sokezer Forint,féktisztítóra,kromofágra,higítóra,drótkefére,drótkorongra,csavarlazítóra,Brigéciolra,különböző festékre,alvázvédőre vagy rücsire...
És vannak még olyan anyagköltségek,amiket nem is lehet besorolni,de vannak,gondolok pl ilyenre,hogy kátránylapok a taposókra,kátrány hőszigetelés a motortérben a hátfalra,csomagtér karton meg hasonlók,ilyenekkel pl senki sem kalkulál,pedig összeadódnak és sokezer Forint.És "millió" ilyen dolog van egy felújításnál.Pl a hosszú állásban,meg a hosszú idő alatt míg az autó készült,kihalt az akksi,mindjárt vehetünk egy új akkumulátort.Aztán a szépen megcsinált,homokszórt vagy fényezett felnikre már nem tesszük vissza az elöregedett gumit,veszünk egy új garnitúrát.Vagy pl a felni felújítása előtt,ledobatjuk a gumikat,mondjuk 4.000-Forintért.A felniket homokszóratjuk és szintereztetjük 15.000-Forintért,majd felszereltetjük rá az új gumikat és centíroztatunk 5.000-Forintért,majd veszünk rá négy új utángyártott dísztárcsát 20.000-Forintért.Aztán mindjárt ott van a gyári lemezfelni dísztárcsákkal 50.000-Ft-ban.Közben az autót szállítgatni is kell,egyszer lakatoshoz,egyszer fényezőhöz egyszer haza,ha nincs trailerünk,ezért is kemény pénzeket kell fizetni,mint mindenért.
Csak ezek olyan költségek,amikkel senki sem számol.Mindenki csak ilyen dolgokkal kalkulál,fényező 600,lakatos 300-400 stb,aztán ezek mellett még van egy csomó más,amikről mindenki megfeledkezik,vagy csak olyan emberkék tudják,akik már csináltak vagy csináltattak teljeskörű felújítást.
Tehát még simán oda lehet írni,hogy egyéb költségek 500e Ft.

Egy 1966-os bogár rendbetétele manapság,anyagköltséggel,munkadíjjal együtt 5.000.000-Ft.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #73423 Dátum: 2014 December 03, 17:48:32 »

Akkor neked az 56-oválom már nem is kellene?  Grin

Én elcserélném a 60-asomat rá!  Grin
Mivel láttam a múltkor, és a szívem szakadt ki majdnem. A hozzám közel álló évjárat.
A Golfot is mellé adnám.  Grin
Majd összerakod, ha a mostani projectet befejezted.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #73422 Dátum: 2014 December 03, 17:44:49 »

Jobb hamar elengedni mint belerokkani.
"Csak olyan autót szabad megvenni, amire már az előző tulaj, ingét gatyáját is ráköltötte. "
(azt hiszem ezt Funk barátom mondta)
Mondom én aki felújítok.  Grin (szinte minimálbérből) Csak mondhatom azt, hogy vannak barátaim!
Ez sokat számít!!

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73421 Dátum: 2014 December 03, 11:53:48 »

Akkor neked az 56-oválom már nem is kellene?  Grin

Az 57 es más nagyságrend igaz, de az a nagy Ő.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73420 Dátum: 2014 December 03, 11:02:34 »

Plusz annyit hozzátennék, hogy az első felújítás mindig nagyságrendekkel többe kerül, mint a második - harmadik autó.
Nulláról indulsz, nincs tudásod - megmaradt alkatrészed - kapcsolataid.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73419 Dátum: 2014 December 03, 10:57:19 »

Érdekel a véleményetek.
"Nem ezeket a Droidokat keresed..."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #73418 Dátum: 2014 December 03, 10:27:32 »

Sziasztok,

Eredeti állapot visszaállítása a cél, de a kasztni siralmas ... a taposók, motortartó, első futómű beköteési pontja, fűtéscsatorna, bal oldali c oszlop, bal b oszlop alja, és az ajtók előtti rész talptól, szinte szélvédőig, két ajtó kuka és még ami nem látszik.

Mit gondoltok szabad ennyit legózni?

Nem.

En egy ilyen szopatogodorben vagyok 2008 ota, en nem eroltetnem az ilyen veteleket.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73417 Dátum: 2014 December 03, 10:24:26 »



Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #73416 Dátum: 2014 December 03, 10:23:13 »

És az utángyártott szar sem olcsó.
És sokan a kettőt ugyanannak gondolják.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73415 Dátum: 2014 December 03, 10:21:53 »



A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73414 Dátum: 2014 December 03, 10:20:03 »


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73413 Dátum: 2014 December 03, 10:19:03 »

Ha szét van szedve, akkor biztosan nem igaz (többszörös tapasztalat), ha egyben van, akkor a cuccok fele akkor törik / málik szét, amikor szétszeded. Minden bontás rontás. :-)
Nekem 10 éve csak a gumi alkatrészek kerültek külföldről behozva kb 2/3 áron 300eFt-ba. Persze nem kötöttem kompromisszumot, de vettem már olyan gumialkatrészt is itthon, ami minden mosás után fekete vizet csorgatott magából a citromsárga kasznira és málott. Soha többet gagyit.

minden komplett
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73412 Dátum: 2014 December 03, 10:15:50 »



A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73411 Dátum: 2014 December 03, 10:14:38 »

Köszi, ez reális,

Motor gépmunkáit nem én csinálom, egy ablakelemlő kar törött, minden komplett :-), még a gyári emelő is.

Szabadidő véges két kisgyerek miatt, most is épp felújítok fél éve. Egy pedálos moszkvicsot. Igaz BIG foot lett,  Qvad alváz van alatta és két sebességes elektromos hajtás, ha kész lesz rakok fel képet.

Az 57 es más nagyságrend igaz, de az a nagy Ő. A garázs bővítés tervei készek, ha nem lesznek dakota szomszédaink (esélyes) meg is csinálom.

A  kiszállok, dolgoznom kell, később visszanézek.  Köszi mindent.

Vetart írta az igazat, de összerakok egy költségvetést én is, ha mákod van és olcsón megúszod (látatlanban persze nem könnyű):
- kaszni elemek (bontott és új vegyesen): 2-300eFt
- kaszni munka (jó helyen, nekem is sajnos 2x kellett lakatoltatni): 4-500eFt
- jó minőségű, nem garázs fényezés: 3-400eFt
- kárpitozás jó minőségű anyaggal: 150eFt anyag + 70-100e munka
Ezt nem úszod meg hobbiból sem.
Aztán hatalmas mákfaktorral olcsón hozzá tudsz jutni egyéb hiányzó alkatrészekhez, de egyre kisebb az esély erre is. A motor feltámasztása - ha Te csinálod és elsőre sikerül hiba nélkül - legalább 150-200eFt, a papírozás egy további 100eFt.
Ez így alaphangon 1,5 milla, mindent vékonyan kalkulálva.
Vegyél egy kész felújítottat, az is ennyi, vagy ritkább autóba told bele ezt a pénzt.
Szerintem.


Adrian
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73410 Dátum: 2014 December 03, 10:13:40 »


Ston ép árul egy ovált kb 6ért.És kész.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73409 Dátum: 2014 December 03, 10:11:46 »

Ston ép árul egy ovált kb 6ért.És kész.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BlueBear
« Hozzászólás #73408 Dátum: 2014 December 03, 10:09:15 »

Első egy WBX busz, arra várok régóta,  - de nem találtam normálisat, nem túlárazottat.

A Bogárba nem tudok többet beleölni. Akkor inkább a "karrier"  :-) és bízom, hogy lesz egyszer egy 57 es.

Nincs fölös helyem 2 évre a garázsban, ez a realitás, és szabadidő sem annyi, ami kellhez. HA a kasztnit meg tudom csináltatni, akkor ok, festéselőkészítéssel, motorral belsővel szívesen eljátszom.

A

Egy '57-es ovál tudod mennyibe kerül?
Egy jobb állapotú, de felújításra szoruló '57-es 1,5M Ft-nál indul (külföldön kb. 8000$-tól!)! Gyári motorral, papírokkal. Az alkatrészárakról ne is beszéljünk de nagyságrendekkel több mint egy '66-oshoz.

Ha kicsi a garázs akkor építeni kell nagyobbat, vagy kibővíteni. Ha nincs szabadidőd akkor csinálni kell, hogy legyen rá időd! Smiley
Minden más csak kifogás...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73407 Dátum: 2014 December 03, 10:08:50 »

Vetart írta az igazat, de összerakok egy költségvetést én is, ha mákod van és olcsón megúszod (látatlanban persze nem könnyű):
- kaszni elemek (bontott és új vegyesen): 2-300eFt
- kaszni munka (jó helyen, nekem is sajnos 2x kellett lakatoltatni): 4-500eFt
- jó minőségű, nem garázs fényezés: 3-400eFt
- kárpitozás jó minőségű anyaggal: 150eFt anyag + 70-100e munka
Ezt nem úszod meg hobbiból sem.
Aztán hatalmas mákfaktorral olcsón hozzá tudsz jutni egyéb hiányzó alkatrészekhez, de egyre kisebb az esély erre is. A motor feltámasztása - ha Te csinálod és elsőre sikerül hiba nélkül - legalább 150-200eFt, a papírozás egy további 100eFt.
Ez így alaphangon 1,5 milla, mindent vékonyan kalkulálva.
Vegyél egy kész felújítottat, az is ennyi, vagy ritkább autóba told bele ezt a pénzt.
Szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 03, 10:10:56 írta stonemen »
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73406 Dátum: 2014 December 03, 10:04:47 »

Minden attól függ, hogy milyen minőségű felújítást akarsz csinálni. Az eredeti dolgok nagyon drágák.

Nem kell FIVA, sem OT, de szép legyen és jó. Tuning sem érdekel, de ha egyszer kész lesz az autó, és nem lát telet, vizet, akkor maradjon is meg.

A

Adrian
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73405 Dátum: 2014 December 03, 10:03:41 »

Első egy WBX busz, arra várok régóta,  - de nem találtam normálisat, nem túlárazottat.

A Bogárba nem tudok többet beleölni. Akkor inkább a "karrier"  :-) és bízom, hogy lesz egyszer egy 57 es.

Nincs fölös helyem 2 évre a garázsban, ez a realitás, és szabadidő sem annyi, ami kellhez. HA a kasztnit meg tudom csináltatni, akkor ok, festéselőkészítéssel, motorral belsővel szívesen eljátszom.

A

Adrian
BlueBear
« Hozzászólás #73404 Dátum: 2014 December 03, 10:03:15 »

Ebben igazad van, de a HAHU n a felújítottnak hírdetett autók nagy része (amit eddig láttam) kisipari taknyolás. Félek egy szépen fényezettet megvenni, ami használat közben nyeklik, reped, és átrohad.

Bogidokival lehet, hogy beszélek..

A

Ez könnyen megeshet mert aki pl. 600-ért árul egy "teljesen felújított" bogarat az kicsit gyanús...

Beszélj Bogidokival. Nem szabad feladni az álmot mert ha most nem lesz bogarad akkor "soha". Legalábbis ha ilyen irányba mennek el az árak...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73403 Dátum: 2014 December 03, 10:03:10 »

Minden attól függ, hogy milyen minőségű felújítást akarsz csinálni. Az eredeti dolgok nagyon drágák.
És az utángyártott szar sem olcsó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73402 Dátum: 2014 December 03, 10:02:18 »

Ezt a választ mindenképp köszönöm,

Kezdtek lebeszélni. Nekem valami fétis, hogy 67 nél törés volt a bogarak életében. A régiekért odavagyok, az újak nem kellenek. Volt egy 71 es, nem volt meg a biológia.

1M - t véleláron kívül reméltem saját munkával. Én szerintem így kiszállok. Ha a kocsi esetleg érdekel valakit privátban adok infót.

A




Minden attól függ, hogy milyen minőségű felújítást akarsz csinálni. Az eredeti dolgok nagyon drágák.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73401 Dátum: 2014 December 03, 10:00:14 »



Ebben igazad van, de a HAHU n a felújítottnak hírdetett autók nagy része (amit eddig láttam) kisipari taknyolás. Félek egy szépen fényezettet megvenni, ami használat közben nyeklik, reped, és átrohad.

Bogidokival lehet, hogy beszélek..

A

Adrian
BlueBear
« Hozzászólás #73400 Dátum: 2014 December 03, 09:58:39 »

Ezt a választ mindenképp köszönöm,

Kezdtek lebeszélni. Nekem valami fétis, hogy 67 nél törés volt a bogarak életében. A régiekért odavagyok, az újak nem kellenek. Volt egy 71 es, nem volt meg a biológia.

1M - t véleláron kívül reméltem saját munkával. Én szerintem így kiszállok. Ha a kocsi esetleg érdekel valakit privátban adok infót.

A

Ilyen gyorsan feladod?

Nem muszáj egybe megcsinálni. Ha ki van lakatolva és le van fényezve akkor a "nehezén" túl vagy.

Nem fog 10 milliókba kerülni. Egy 2-3-4-5 milliót el lehet simán költeni egy felújításnál, de ha sok mindent magad csinálsz akkor 2M Ft-ból már össze lehet rakni. Aztán szépen apránként csinálgatni...

Hát a fétis az sokba kerül, főleg ha  minél régebbi bogarakért vagy oda...

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73399 Dátum: 2014 December 03, 09:58:35 »

Remelem viccelsz azzal, hogy par hozzaszolas utan elmegy a kedved valamitol - amit regota tervezel - anelkul, hogy beszelnek a megfelelo szakemberekkel akiket a munkaval meg fogsz bizni, mert komolynak durva lenne.

En mondok egy "500 ezerbol megvan, viheted OTztatni, de alkudd bele a vetelarat is" valaszt, most akkor folytatod, megsem adod fel ?
Jobb hamar elengedni mint belerokkani.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73398 Dátum: 2014 December 03, 09:57:20 »

Ezt a választ mindenképp köszönöm,

Kezdtek lebeszélni. Nekem valami fétis, hogy 67 nél törés volt a bogarak életében. A régiekért odavagyok, az újak nem kellenek. Volt egy 71 es, nem volt meg a biológia.

1M - t véleláron kívül reméltem saját munkával. Én szerintem így kiszállok. Ha a kocsi esetleg érdekel valakit privátban adok infót.

A
Sajnos amit irtál hogy ezaz elvan rohadva az elöre vetit egy komplett horrort.És valamiért oly szinten elrugaszkodotak az alkatrész árak hogy sokkal érdemesebb egy olyat venni amit pár éve ujitotak fel mint belecsapni a lecsoba.




A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73397 Dátum: 2014 December 03, 09:56:28 »

Kezdtek lebeszélni. [nyissz] Én szerintem így kiszállok.
Remelem viccelsz azzal, hogy par hozzaszolas utan elmegy a kedved valamitol - amit regota tervezel - anelkul, hogy beszelnek a megfelelo szakemberekkel akiket a munkaval meg fogsz bizni, mert komolynak durva lenne.

En mondok egy "500 ezerbol megvan, viheted OTztatni, de alkudd bele a vetelarat is" valaszt, most akkor folytatod, megsem adod fel ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73396 Dátum: 2014 December 03, 09:52:56 »


Ezt a választ mindenképp köszönöm,

Kezdtek lebeszélni. Nekem valami fétis, hogy 67 nél törés volt a bogarak életében. A régiekért odavagyok, az újak nem kellenek. Volt egy 71 es, nem volt meg a biológia.

1M - t véleláron kívül reméltem saját munkával. Én szerintem így kiszállok. Ha a kocsi esetleg érdekel valakit privátban adok infót.

A




Húhú a Spar az nagy kedvenc.Smiley Azt tuti megmenteném a helyedben.Smiley

Szerintem a lakatolást jobb ha tapasztalt emberkére bízod mert ha "félrelakatolod" az nem szerencsés. Én TéZsé -t ajánlanám itt a fórumon, Ő nagyon szépen ki tudja Neked lakatolni. De itt is megnézheted: www.bogidoki.hu
Pest mellett van a műhelye.
Hát egy szép belsőt csinálni olyan 350e Ft (felújítani/újrakárpitoztatni mindent, szőnyeget beszabatni...stb.). Persze ha tudsz kárpitozni akkor nem szóltam.
1 Mft még vételár nélkül is kevés.
Csak az alkatrészeket számold össze amit biztos cserélni fogsz és a javítóelemeket ami tutti szét van rohadva.
Nem kell FIVA-ra megcsinálni de simán összejöhet egy több 100 tételből álló lista ami veri az 1M Ft-ot. És arra még számolj rá bőven mert lesz még mit cserélni.

Én úgy indulnék neki, hogy a vételáron kívül még 2M Ft legyen a tarisznyában...

Üdv.

Adrian
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.184 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.