www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:38:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174136 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73515 Dátum: 2014 December 16, 14:01:23 »

Jól néz ki. Az elektro-cink egy kicsit porózus lehet, dörzsöld át valami olajos/stb. cuccal. A felületet is ő készíti elő, vagy csak mártogat?

Találtam egy elég olcsó horganyozót, remélem, azért jó lesz... 200Ft/kg (+ÁFA)  Cool
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73514 Dátum: 2014 December 16, 13:47:04 »

Találtam egy elég olcsó horganyozót, remélem, azért jó lesz... 200Ft/kg (+ÁFA)  Cool

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73513 Dátum: 2014 December 16, 11:21:17 »

Hudák Misinél is.

Unixnál van.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73512 Dátum: 2014 December 16, 10:38:57 »

Más..
Unixnál van.
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #73511 Dátum: 2014 December 16, 08:39:00 »

Más..
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73510 Dátum: 2014 December 16, 08:00:44 »

1302-03 tárcsafékhez van. Úgy tudom a többihez is jó.

Köszönöm,eszerint választok akkor.
Valakinek védőlemez?
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #73509 Dátum: 2014 December 15, 17:52:15 »

Köszönöm,eszerint választok akkor.
Valakinek védőlemez?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73508 Dátum: 2014 December 14, 14:21:24 »

A Ferodo vállalható minőség, az LPR-t nem igazán dícsérik, a Brembo török, hullámosodik hamar, a többi prémium kategóriás, jók, de a bogárba nem biztos, hogy szükség van csúcsminőségre.
textar ate

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73507 Dátum: 2014 December 12, 21:54:07 »

Tárcsásításon rágom magam.
Kérdésem: az adott tárcsák között milyen különbségek vannak minőség,élettartam,használati tapasztalatok...stb.
Árban elég nagy a szórás..
http://www.fekmester.hu/fektarcsa__fekdob/fektarcsa/volkswagen/kaefer/benzin/1.60/1973/
A Ferodo vállalható minőség, az LPR-t nem igazán dícsérik, a Brembo török, hullámosodik hamar, a többi prémium kategóriás, jók, de a bogárba nem biztos, hogy szükség van csúcsminőségre.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #73506 Dátum: 2014 December 12, 18:36:47 »

Tárcsásításon rágom magam.
Kérdésem: az adott tárcsák között milyen különbségek vannak minőség,élettartam,használati tapasztalatok...stb.
Árban elég nagy a szórás..
http://www.fekmester.hu/fektarcsa__fekdob/fektarcsa/volkswagen/kaefer/benzin/1.60/1973/
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73505 Dátum: 2014 December 10, 20:29:16 »

Megvan a problem, bár nem tudom, mitől lett. A csapágy szélei között más volt a távolság alul és felül. Rádőlt valami, vagy leesett nem tudom, de minimális különbség volt és ezért szorult annyira.


Ezzel mit lehet csinálni?



Berakható-e ez az olajbeöntő a régi horpadt helyett? Rövidebb a csöve. Nem lesz minden trutyis, ha berakom?


« Utoljára szerkesztve: 2014 December 10, 20:31:35 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73504 Dátum: 2014 December 09, 21:21:27 »

Ez nem az én motorom, csak mutatom, hogy ha nem lenne a stiften a csapágy, akkor nem lenne ilyen párhuzamos a csapágy széle a blokkon lévő kis vállal.
Az enyém szemre így illeszkedik, csak ha ráteszem a csapágyat a következőre akkor derül ki, hogy lötyögés (nem nagy, de) van. Holnap kiszedem a főtengelyt, aztán méricskélek.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73503 Dátum: 2014 December 09, 20:13:11 »

Itt lehet a baj. Ezen a videón egy ujjal nyomja bele a csapágyat a helyére, nekem ez két kézzel sem megy be.

http://www.youtube.com/watch?v=v9Csfoxlgr8#t=153
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 09, 20:21:40 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73502 Dátum: 2014 December 09, 19:09:09 »

Vannak rutin dolgok. Én bele szoktam próbálni a csapágyakat a blokkba főtengely nélkül, ráillesztem a pozícionáló stiftekre. Ekkor karctűvel megkarcolom a blokk osztósíkjánál a csapágy külsejét és amikor tengellyel teszem be egy pillantás alatt látom, hogy rendesen ül-e a csapágy fészekben, illetve azt is, hogy a pozícionáló stiften pozícióban van-e.
Ez mind megtörtént. Az első csapágy elég passzos, azt Merki illesztette a blokkhoz. Nehezen megy be és kifelé is tépni kell.
A többi simán bemegy.

De ugye a két félcsapágynak össze kell érnie? Már ilyenkor, mikor a helyén van a főtengely az egyik blokkfélben.
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 09, 20:05:20 írta Zoli »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73501 Dátum: 2014 December 09, 18:49:19 »

én is..könnyebb is össze rakni

Meg érzed, hogy mennyire pontos a gépmunka, hogy szorul benne a csapágy, miylen érzés, amikor kiveszed, ahogy "kiugrik" a csapágyfészekből.

Amikor benne van a sok kilós főtengely, már nem érzed.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73500 Dátum: 2014 December 09, 18:42:28 »

Vannak rutin dolgok. Én bele szoktam próbálni a csapágyakat a blokkba főtengely nélkül, ráillesztem a pozícionáló stiftekre. Ekkor karctűvel megkarcolom a blokk osztósíkjánál a csapágy külsejét és amikor tengellyel teszem be egy pillantás alatt látom, hogy rendesen ül-e a csapágy fészekben, illetve azt is, hogy a pozícionáló stiften pozícióban van-e.
én is..könnyebb is össze rakni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73499 Dátum: 2014 December 09, 18:26:05 »

Az van, hogy beraktam a főtengelyt a blokkba, de mintha nem menne be teljesen, mert a félcsapágyat ha ráteszem, kicsit lötyög, nem ér össze mindkét vége.
Az első csapágy elég nehezen megy a helyére, de elvileg ott van, mert szépen fut körben a perem a blokkal. A stifteket is megnéztem, mindegyik 7,9 mm körül van 1-2 századdal.   Huh

<beszúrt kép törölve>

Vannak rutin dolgok. Én bele szoktam próbálni a csapágyakat a blokkba főtengely nélkül, ráillesztem a pozícionáló stiftekre. Ekkor karctűvel megkarcolom a blokk osztósíkjánál a csapágy külsejét és amikor tengellyel teszem be egy pillantás alatt látom, hogy rendesen ül-e a csapágy fészekben, illetve azt is, hogy a pozícionáló stiften pozícióban van-e.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73498 Dátum: 2014 December 09, 17:53:10 »

Az van, hogy beraktam a főtengelyt a blokkba, de mintha nem menne be teljesen, mert a félcsapágyat ha ráteszem, kicsit lötyög, nem ér össze mindkét vége.
Az első csapágy elég nehezen megy a helyére, de elvileg ott van, mert szépen fut körben a perem a blokkal. A stifteket is megnéztem, mindegyik 7,9 mm körül van 1-2 századdal.   Huh


Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #73497 Dátum: 2014 December 08, 22:56:07 »

Sziasztok,

Hülye lavina indult, remélem nem miattam. A komplett kocsik között fenn van konkrét spar bogár.

Üdv. A


Az a vékonyan számolt 1.5 milla,az kb az anyagár,de inkább még ahhoz is kevés.

« Utoljára szerkesztve: 2014 December 09, 11:05:30 írta Protheus »

Adrian
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73496 Dátum: 2014 December 07, 20:36:20 »


Köszi. Videókon tettek rögzítőt, én meg csináltam utánuk, mint a birka.  Cool

Ja,  a kitekeredett tőcsavarok végére azért tegyek ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 07, 21:03:22 írta Zoli »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73495 Dátum: 2014 December 07, 16:52:16 »

Hazajöttek a cuccok a gyöngyözőtől, így elkezdeném összerakni a motort.
Nem tudom, a szakirodalom mennyire tér ki a tömítők és menetrögzítők használatára, de nem nagyon láttam erre való utalást.
A kérdésem az, hogy tőmítőt és a menetrögzítőt hova mindenképpen és hova semmiképpen ne tegyek.
A főtengely már össze van rakva, a hajtókar-anyákhoz tettem loctite-ot.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Hivatalosan azt hiszem sehová sem kell menetrögzítő, azonban ha valahová teljesen felesleges, akkor az a hajtórúd csavarjainak a rögzítőzése. Elsősorban azért, mert azok a csavarok nyúláshatárra vannak húzva (gyengített csavarok), másodsorban azért, mert ott simán van olyan hőfok, ahol a menetrögzítő (243-as vagy 2701-es) más szinte semmit nem ér.

A régi anyák mechanikusan biztosítva voltak a gallér pontozásával (galléros anya), az újabbak egyáltalán nem, csak adott nyomatékkal nyúláshatárra húzva.

Tömítőpaszta 1971-től hivatalosan csak a hengertalpak alá kell (Volkswagen szervizinfo) ekkor hagyták el a papírtömítést. Máshová nem, azonban én szoktam használni.

A blokkfelek közé természetesen kell, hivatalosan NEM szilikon bázisú, de az új szilikon pasztákkal nincs baj, sokan használják.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73494 Dátum: 2014 December 06, 21:21:35 »

Hazajöttek a cuccok a gyöngyözőtől, így elkezdeném összerakni a motort.
Nem tudom, a szakirodalom mennyire tér ki a tömítők és menetrögzítők használatára, de nem nagyon láttam erre való utalást.
A kérdésem az, hogy tőmítőt és a menetrögzítőt hova mindenképpen és hova semmiképpen ne tegyek.
A főtengely már össze van rakva, a hajtókar-anyákhoz tettem loctite-ot.


« Utoljára szerkesztve: 2014 December 06, 21:25:30 írta Zoli »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73493 Dátum: 2014 December 06, 15:31:52 »

Kis info: két fényszóró foncsort vittem a garancia lámpaboltba foncsoroztatni, 3500 volt darabja. Kellemesen meglepődtem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73492 Dátum: 2014 December 06, 15:30:50 »

Én általában nem számolom a konkrét összegeket, amiket felújításra, erre vagy arra költök, csak egy esetben tettem, forintra kiszámolva, mégpedig a zöld autóm ajtóinak esetében.

Egy db ajtónak a teljes felújítása azután, hogy az ablakemelő szerkezet és üvegek, kárpit, plusz festés megvolt, pár forint híján 50.000 Ft volt.
Vízlehúzó, ablakfilc, filcet tartó farkasfogak, patentágyak, patentok stb. és apróságok.

Mindenből csak és kizárólag a jó minőségűt vettem, főleg a Hoffman Speedstertől és a Hudáktól.

Két ajtó majdnem százezer forint! Hihetetlen.

Úgyhogy inkább nem számolom.  Grin Grin
Én minden autómét tudom fillérre. Nem is szólok bele a diskurzusba, mert vagy mindenkinek igaza van, vagy mindenki hülye. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73491 Dátum: 2014 December 05, 23:48:12 »

összejött Roll Eyes
Kreat-ív hegesztő vagy?!  Grin
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73490 Dátum: 2014 December 05, 21:58:34 »

összejött Roll Eyes

ez melyik buszalkatész amaz????

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73489 Dátum: 2014 December 05, 21:55:45 »

Lassan össze jön egy kiállításra való.  Wink
összejött Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73488 Dátum: 2014 December 05, 21:51:32 »

Lassan össze jön egy kiállításra való.  Wink
mai cucc  Roll Eyes :

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73487 Dátum: 2014 December 05, 19:47:55 »

A hobby már csak ilyen.D

visco 149e
Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73486 Dátum: 2014 December 05, 19:16:17 »

én mentöt nem számolom

nem bogár drága mazda e 2200:D
A hobby már csak ilyen.D

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73485 Dátum: 2014 December 05, 19:05:19 »

Én általában nem számolom a konkrét összegeket, amiket felújításra, erre vagy arra költök, csak egy esetben tettem, forintra kiszámolva, mégpedig a zöld autóm ajtóinak esetében.

Egy db ajtónak a teljes felújítása azután, hogy az ablakemelő szerkezet és üvegek, kárpit, plusz festés megvolt, pár forint híján 50.000 Ft volt.
Vízlehúzó, ablakfilc, filcet tartó farkasfogak, patentágyak, patentok stb. és apróságok.

Mindenből csak és kizárólag a jó minőségűt vettem, főleg a Hoffman Speedstertől és a Hudáktól.

Két ajtó majdnem százezer forint! Hihetetlen.

Úgyhogy inkább nem számolom.  Grin Grin
én mentöt nem számolom

nem bogár drága mazda e 2200:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73484 Dátum: 2014 December 05, 17:14:04 »

És ez is csak egy "apróság",a rengeteg apróság közül,amit említettem.Pedig ez sem olcsó dolog.Belakalukálta valaki ezeket egy felújításba?Mert a taposót azt pl a többség számolja,hogy 23.000-Ft.Pedig ez a két öv a négy adapterrel,plusz németországi postával,szintén hasonló nagyságrend.

Én általában nem számolom a konkrét összegeket, amiket felújításra, erre vagy arra költök, csak egy esetben tettem, forintra kiszámolva, mégpedig a zöld autóm ajtóinak esetében.

Egy db ajtónak a teljes felújítása azután, hogy az ablakemelő szerkezet és üvegek, kárpit, plusz festés megvolt, pár forint híján 50.000 Ft volt.
Vízlehúzó, ablakfilc, filcet tartó farkasfogak, patentágyak, patentok stb. és apróságok.

Mindenből csak és kizárólag a jó minőségűt vettem, főleg a Hoffman Speedstertől és a Hudáktól.

Két ajtó majdnem százezer forint! Hihetetlen.

Úgyhogy inkább nem számolom.  Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #73483 Dátum: 2014 December 05, 17:02:37 »

mai cucc  Roll Eyes :

Tudsz Te, ha akarsz, látod? Grin
Klassz! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #73482 Dátum: 2014 December 05, 16:43:10 »

mai cucc  Roll Eyes :

fasza!

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73481 Dátum: 2014 December 05, 16:13:05 »

mai cucc  Roll Eyes :
klassz  Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73480 Dátum: 2014 December 05, 15:41:38 »

mai cucc  Roll Eyes :

[a csatolmányt egy admin törölte]

BlueBear
« Hozzászólás #73479 Dátum: 2014 December 05, 09:21:21 »

Minden relatív,nehéz így hasonlítgatni.Te valami szakember vagy,fényező vagy lakatos,sokat meg tudsz spórolni a munkadíjakon.Én úgy mondtam ezt az árat,hogy mindent szakember készít,de korrekt becsületes mesterek,nem pedig lehúzósok.Ha magunk csavarozunk,az megint más.Bár az alapanyagot meg az alkatrészeket ti sem kapjátok ingyen.

Kalkulálni is lehet,mondok egy példát,a belsőt újrakárpitozod a sarki lakástexiltben kapott anyagokkal,vagy megrendeled Németországból az Ingrid Oppermann-tól a korhű,minőségi kárpitanyagokat.Kb tízszeres szorzó lehet a különbség.Én pl megvásároltam Himmelservices szövetet,a tetőkárpitot,és a Haargarn bouckleszőnyeget,így a 63-asom belsője 500.000-Ft-ba került.Nem lehúztak,ez ennyibe kerül.
Érdekelne,hogy pl Te mekkora költséggel kalkuláltál a belsőre?

WOW!  Gyönyörű!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73478 Dátum: 2014 December 05, 09:15:41 »

Köszönöm! Wink

Új öveket,és hozzájuk új adaptereket is kapott.
Gyönyörű! ,gratulálok a belsőhöz! (régi övekkel még eredetibb lenne, ez csak saját vélemény) Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73477 Dátum: 2014 December 05, 08:13:04 »

Minden relatív,nehéz így hasonlítgatni.Te valami szakember vagy,fényező vagy lakatos,sokat meg tudsz spórolni a munkadíjakon.Én úgy mondtam ezt az árat,hogy mindent szakember készít,de korrekt becsületes mesterek,nem pedig lehúzósok.Ha magunk csavarozunk,az megint más.Bár az alapanyagot meg az alkatrészeket ti sem kapjátok ingyen.

Kalkulálni is lehet,mondok egy példát,a belsőt újrakárpitozod a sarki lakástexiltben kapott anyagokkal,vagy megrendeled Németországból az Ingrid Oppermann-tól a korhű,minőségi kárpitanyagokat.Kb tízszeres szorzó lehet a különbség.Én pl megvásároltam Himmelservices szövetet,a tetőkárpitot,és a Haargarn bouckleszőnyeget,így a 63-asom belsője 500.000-Ft-ba került.Nem lehúztak,ez ennyibe kerül.
Érdekelne,hogy pl Te mekkora költséggel kalkuláltál a belsőre?
Gyönyörű lett, tényleg.

Másrészt egy komplett, szép belső fél siker szerintem, főleg ha tényleg szép, és hozza az illatot is (azt a jellegzeteset, tudjátok).
Ha én felújítási alapot vennék, csak a belső többet számítana, mint a motor vagy a kasztni (most kizárólag Bogárról beszélve). Mert néha ki lehet fogni...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73476 Dátum: 2014 December 04, 22:43:39 »

És ez is csak egy "apróság",a rengeteg apróság közül,amit említettem.Pedig ez sem olcsó dolog.Belakalukálta valaki ezeket egy felújításba?Mert a taposót azt pl a többség számolja,hogy 23.000-Ft.Pedig ez a két öv a négy adapterrel,plusz németországi postával,szintén hasonló nagyságrend.
Én is így szeretném megcsinálni, de nem tehetem meg, úgyhogy megy vissza a besárgult kapaszkodó, bontott tetőkárpit és társai.
Majd talán apránként.

Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.