www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 11:25:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14006482 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75962 Dátum: 2015 December 29, 16:00:28 »

A szomorú, hogy nem egyszer fogtam már vele kezet...

most azt meséld el amikor belgiumban csillag segmosó vödréből mostad az speedsterem  Grin  na az már valami  Roll Eyes

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75961 Dátum: 2015 December 29, 15:20:57 »

A szomorú, hogy nem egyszer fogtam már vele kezet...

Volt-e a másikban hegesztőpálca? Ha igen, akkor lesz csak baj. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75960 Dátum: 2015 December 29, 14:53:58 »

A szomorú, hogy nem egyszer fogtam már vele kezet...

Grin és ez nem vicc  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75959 Dátum: 2015 December 29, 13:37:48 »

Ennyi Smiley
Grin és ez nem vicc  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75958 Dátum: 2015 December 29, 13:29:05 »

Ezt most csak azért merem leírni, mert próbáltam és megnyugtató eredménnyel sikerült szétszedett (törött) blokkon.


Be lehet fúrni és vágni a menetet a blokkba szétszedés nélkül, hátulról a blokk jobb oldalába, az "olajteknőbe". Olajat le kell engedni, fedelet levenni.

Kis fordulatú fúró kell, lehetőleg akkus vagy szabályozható fordulatú hálózati. A jeladók menete általában M10x1-es finommenet. A blokk magnézium, nem túl kemény, 9,5-ös fúróval simán fúrható, lassú fordulattal. Ha a fúrószárat valami kemény zsírral bekened és kis fordulaton fúrsz, majdnem egyben jön ki a forgács és ami kicsi, azt a fúró zsíros hornyába akad.

Ha kész a furat, zsírozott menetmetszővel ugyanígy nagyon szépen meg lehet vágni úgy, hogy semmi nem esik be a blokkba. Utána (olajfedél lent) és a furaton féktisztítóval belocsolva meggyőződhetsz, hogy semmi (fém forgács) nem jön ki.

Sokszor csináltam már.


Olajat ott kell mérni, ahol nagy tömegben van jelen, vagy ahol folyamatos az áramlás és cserélődés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75957 Dátum: 2015 December 29, 12:37:38 »

Tati sem az, csak azért ír ilyen stílusban, mert miközben mobilozik, fél kézzel hegeszt, a másik meg tudjuk hol van...  Cool
Ennyi Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75956 Dátum: 2015 December 29, 11:45:49 »

Végre egy még nem "elhasználódott" ember! Smiley  Egyebekben én is azt javaslom, amit 1303LS: Tégy egy menetet az olajleeresztőbe. Csak aztán ne üsd oda az alját....

Tati sem az, csak azért ír ilyen stílusban, mert miközben mobilozik, fél kézzel hegeszt, a másik meg tudjuk hol van...  Cool

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75955 Dátum: 2015 December 29, 09:12:45 »

Én az egyik motoromnál valóban használtam elosztót, de az nem képezett egy ekkora mellékágat. Annak a teljes mérete akkora volt mint a te elosztódnak csak 1 ága. Ott az elágazás rögtön a blokk tövében kezdődött, nem volt egy kb. 15mm hosszú szára. Az abba tekert hosszú jeladó amit abból az irányból tekertem bele ahonnan te a gyári olajnyomásgombát, szinte belelógott az olajjáratba. (Tisztában voltam vele, hogy az is csal, de pl. ha egyenletesen terhelve mértem vele a hőfokot és utána kicseréltem a Weberekben a fúvókákat, hogy szegény legyen a keverék, kb. 10 perc ugyanolyan terhelés után 10 fokot emelkedett az olajhő. Nekem az akkori motoromnál stabil 80 fokos volt az olaj, egyszer picit meglazult a szívócsöve az egyik karbinak és onnan vettem észre, hogy 100 fokot mutatott a hőmérő. Meghúzás után ismét 80-ra állt be a hőfok). Szóval lehet használható egy elosztós módszer. Nem,nem hajszál pontos mérésre, de problémák érzékelésére. Ehhez viszont amennyire lehet, közel kell tenni az érzékelőt a járathoz. Illetve az sem elhanyagolható, hogy én csak nyáron használtam az autót. Alacsony környezeti hőmérsékletnél és ennyire távoli érzékelővel nagyot csal a mérés.
Hekkeld bele a leeresztődbe a jeladót és kész.

Ennél az elosztódnál meg arra figyelj, hogy gyárilag kúpos a jeladó menete, azzal tömít. A te elosztódon sima menet lehet, ezért tettél réz alátétet. Viszont a blokk azon részén nincs síkra mart tömítőfelület, illetve a réz sem annyira puha. Ezek miatt nehogy túlhúzd az elosztód a sok próbálkozás során, mert ha kiszeded onnan a menetet, akkor szívás van.

Hát...nem gondoltam, hogy ekkora a különbség, de meg voltam indulva hogy ezt megcsináljam es így sikerült. Áthelyezem a jeladót ahogy írtad. Thx
Egyenlőre nem folyik onnan semmi...de majd ellenőrzöm még a
csatlakozási pontokat.

Üdv
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75954 Dátum: 2015 December 29, 09:06:31 »

Végre egy még nem "elhasználódott" ember! Smiley  Egyebekben én is azt javaslom, amit 1303LS: Tégy egy menetet az olajleeresztőbe. Csak aztán ne üsd oda az alját....

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75953 Dátum: 2015 December 29, 09:04:56 »

Itt majd nyáron fog esteleg felmenni 70-re.
Tedd olyan helyre ahol áramlik az olaj. Elmenő oldalon kicist kevesebbet, visszatérő oldalon kicsit többet fog mérni.Aztán majd eldöntöd magadban, hogy mi mennyire meleg.
Olajhőfokot mérni meg egyébként is csak szórakoztató/idegesítő dolog.  Wink
Fúrd be a leeresztőkupakban és csókolom.
Így fogok tenni...köszi
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75952 Dátum: 2015 December 29, 09:04:21 »

Egyébként miért akarod mérni az olaj hőmérsékletét?

Semmi extra...szimplán csak autóbuzéria. :-)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75951 Dátum: 2015 December 29, 08:56:03 »

Az a jeladó olyan pici, hogy ha merőlegesen beteszi a fedélbe, akkor a jeladó hatlapfeje túl se lóg a fedél peremén, a legjobban kiálló része (az elektromos csatlakozás menete) pedig nem lóg túl a blokk alsó összefogató csavarjainak "fülein"

Csak aztán ne üsd oda az alját....


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75950 Dátum: 2015 December 29, 08:51:16 »

Én az egyik motoromnál valóban használtam elosztót, de az nem képezett egy ekkora mellékágat. Annak a teljes mérete akkora volt mint a te elosztódnak csak 1 ága. Ott az elágazás rögtön a blokk tövében kezdődött, nem volt egy kb. 15mm hosszú szára. Az abba tekert hosszú jeladó amit abból az irányból tekertem bele ahonnan te a gyári olajnyomásgombát, szinte belelógott az olajjáratba. (Tisztában voltam vele, hogy az is csal, de pl. ha egyenletesen terhelve mértem vele a hőfokot és utána kicseréltem a Weberekben a fúvókákat, hogy szegény legyen a keverék, kb. 10 perc ugyanolyan terhelés után 10 fokot emelkedett az olajhő. Nekem az akkori motoromnál stabil 80 fokos volt az olaj, egyszer picit meglazult a szívócsöve az egyik karbinak és onnan vettem észre, hogy 100 fokot mutatott a hőmérő. Meghúzás után ismét 80-ra állt be a hőfok). Szóval lehet használható egy elosztós módszer. Nem,nem hajszál pontos mérésre, de problémák érzékelésére. Ehhez viszont amennyire lehet, közel kell tenni az érzékelőt a járathoz. Illetve az sem elhanyagolható, hogy én csak nyáron használtam az autót. Alacsony környezeti hőmérsékletnél és ennyire távoli érzékelővel nagyot csal a mérés.
Hekkeld bele a leeresztődbe a jeladót és kész.

Ennél az elosztódnál meg arra figyelj, hogy gyárilag kúpos a jeladó menete, azzal tömít. A te elosztódon sima menet lehet, ezért tettél réz alátétet. Viszont a blokk azon részén nincs síkra mart tömítőfelület, illetve a réz sem annyira puha. Ezek miatt nehogy túlhúzd az elosztód a sok próbálkozás során, mert ha kiszeded onnan a menetet, akkor szívás van.

Emlékszem amit válaszoltál előzőleg, de ott minimális különbséget említettél a fent felsoroltak miatt...a többi általad felsorolt megoldás meg számomra ki volt lőve hiszen a jeladók már megvoltak.Iszonyatosan sokat szívtam ma vele egyébként mire összeállt, de háromból(fesz.merő is lett bekötve), kettőt legalább jól megoldottam :-). Kipróbálom még, hogy az olajleeresztő mellé beteszem a jeladót akkor milyen lesz. Ezt az elosztót meg legfeljebb kukázom (ledugózom) vagy gyártatok egy másikat. Ilyen ez...ettől szép ez az egész. Köszi az észrevételeket.

Üdv

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75949 Dátum: 2015 December 29, 08:44:39 »

Végre egy még nem "elhasználódott" ember! Smiley  Egyebekben én is azt javaslom, amit 1303LS: Tégy egy menetet az olajleeresztőbe. Csak aztán ne üsd oda az alját....

Szia,
Gondolom Te 10.300 hozzászólással ezelőtt mindent tudtál és megfogadtál...
Az "új okosok" ilyenek...kérdeznek tévednek tapasztalnak.
Ennek ellenére látod, hogy vannak itt olyan kedves emberek akik akár másodszor is leírják az észrevételüket.

Üdv
1303LS
« Hozzászólás #75948 Dátum: 2015 December 29, 08:14:32 »

Az elosztót így oldottam meg:
Itt majd nyáron fog esteleg felmenni 70-re.
Tedd olyan helyre ahol áramlik az olaj. Elmenő oldalon kicist kevesebbet, visszatérő oldalon kicsit többet fog mérni.Aztán majd eldöntöd magadban, hogy mi mennyire meleg.
Olajhőfokot mérni meg egyébként is csak szórakoztató/idegesítő dolog.  Wink
Fúrd be a leeresztőkupakban és csókolom.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75947 Dátum: 2015 December 29, 00:26:44 »

de tényleg csak pár fokos eltérést írtak...no mindegy...kipróbálom az olajleeresztőnél hogy ott hogyan reagál.
Egyébként miért akarod mérni az olaj hőmérsékletét?
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75946 Dátum: 2015 December 28, 23:26:28 »

Nem feltétlen kell gyártatni másikat Wink Lehet venni is. Lényeg: a hőfokmérőt rakd át máshova (adtam tippet én is) a másik kettő meg maradjon. Így vagy-úgy. Ízlés dolga Wink
Igen-igen..néztem ahogyan Te oldottad meg, de most ez volt a legegyszerűbb/gyorsabb megoldás. Sok helyen olvastam utána az általam legyártatott elosztónak, de tényleg csak pár fokos eltérést írtak...no mindegy...kipróbálom az olajleeresztőnél hogy ott hogyan reagál.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75945 Dátum: 2015 December 28, 23:01:39 »

Ezt az elosztót meg legfeljebb kukázom (ledugózom) vagy gyártatok egy másikat. Ilyen ez...ettől szép ez az egész. Köszi az észrevételeket.
Nem feltétlen kell gyártatni másikat Wink Lehet venni is. Lényeg: a hőfokmérőt rakd át máshova (adtam tippet én is) a másik kettő meg maradjon. Így vagy-úgy. Ízlés dolga Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75944 Dátum: 2015 December 28, 22:47:58 »

ez így van megmondták hova kell tenni,és miért nem jó máshova. Aztán álltalában az új okosok nem fogadják meg. Ezek után meg nyilván akik tényleg tudják már nem fognak lelkesen segíteni mert minek ,tök feleslegesen rabolják az idejüket....
Szia,
Gondolom Te 10.300 hozzászólással ezelőtt mindent tudtál és megfogadtál...
Az "új okosok" ilyenek...kérdeznek tévednek tapasztalnak.
Ennek ellenére látod, hogy vannak itt olyan kedves emberek akik akár másodszor is leírják az észrevételüket.

Üdv
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75943 Dátum: 2015 December 28, 22:39:51 »

Az van amit gsattila ír. Ezzel a nagy elosztóval csináltál egy jó kis zsákot ahol nem áramlik, nem cserélődik az olaj. Gyakorlatilag épp annyira hat az olaj hőmérséklete arra az érzékelőre mint a környező levegőé.
A VDO elosztóval is az a baj, hogy azzal sincs az érzékelő közvetlenül az áramló olajban, de ott szinte érinti az olajcsatornát, közvetlenebb a hőátadás.

Emlékszem amit válaszoltál előzőleg, de ott minimális különbséget említettél a fent felsoroltak miatt...a többi általad felsorolt megoldás meg számomra ki volt lőve hiszen a jeladók már megvoltak.Iszonyatosan sokat szívtam ma vele egyébként mire összeállt, de háromból(fesz.merő is lett bekötve), kettőt legalább jól megoldottam :-). Kipróbálom még, hogy az olajleeresztő mellé beteszem a jeladót akkor milyen lesz. Ezt az elosztót meg legfeljebb kukázom (ledugózom) vagy gyártatok egy másikat. Ilyen ez...ettől szép ez az egész. Köszi az észrevételeket.

Üdv
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75942 Dátum: 2015 December 28, 22:32:17 »

Milyen anyagból gyártották le?
Valami saválló anyagból...mondtam is a szakinak, hogy kár volt felpolírozni, erre ő, de hiszen mindjárt karácsony van :-)
Egyébként van szépen anyagvastagság...ezért se gondolom, hogy letörik, de ha mégis akkor visszatekerem a gyári gombát ;-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75941 Dátum: 2015 December 28, 22:20:17 »

Nem hinném... ;-)
Milyen anyagból gyártották le?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75940 Dátum: 2015 December 28, 22:08:59 »

Nem fog tőben eltörni? Csak kérdezem.
Nem hinném... ;-)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #75939 Dátum: 2015 December 28, 21:08:41 »

Jo, hogy most ujra tema ez. nyaron en is ra voltam feszulve, hogy mennyi az annyi es mi szamit melegnek, mert neha 110 fok korulre is mutatja a muszerem. A napokban olyan autoval jarkaltam, ami irja az olajhofokot es teljesen normalis hasznalat mellett 90-95 fok 1.4tsi. Ezek utan nem erzem melegnek nyaron a 110-et a bogarban.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75938 Dátum: 2015 December 28, 19:12:26 »

Előzőleg leírtad mit miért és milyen más egyéb megoldások vannak még az olaj hőfok mérésére. Talán érdemes lett volna rád hallgatni. Nem baj, van infó most már ezen fajta kivitelről is. 
ez így van megmondták hova kell tenni,és miért nem jó máshova. Aztán álltalában az új okosok nem fogadják meg. Ezek után meg nyilván akik tényleg tudják már nem fognak lelkesen segíteni mert minek ,tök feleslegesen rabolják az idejüket....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75937 Dátum: 2015 December 28, 18:39:52 »

Az van amit gsattila ír. Ezzel a nagy elosztóval csináltál egy jó kis zsákot ahol nem áramlik, nem cserélődik az olaj. Gyakorlatilag épp annyira hat az olaj hőmérséklete arra az érzékelőre mint a környező levegőé.
A VDO elosztóval is az a baj, hogy azzal sincs az érzékelő közvetlenül az áramló olajban, de ott szinte érinti az olajcsatornát, közvetlenebb a hőátadás.

Előzőleg leírtad mit miért és milyen más egyéb megoldások vannak még az olaj hőfok mérésére. Talán érdemes lett volna rád hallgatni. Nem baj, van infó most már ezen fajta kivitelről is. 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75936 Dátum: 2015 December 28, 18:18:41 »

Az van amit gsattila ír. Ezzel a nagy elosztóval csináltál egy jó kis zsákot ahol nem áramlik, nem cserélődik az olaj. Gyakorlatilag épp annyira hat az olaj hőmérséklete arra az érzékelőre mint a környező levegőé.
A VDO elosztóval is az a baj, hogy azzal sincs az érzékelő közvetlenül az áramló olajban, de ott szinte érinti az olajcsatornát, közvetlenebb a hőátadás.

Az elosztót így oldottam meg:

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75935 Dátum: 2015 December 28, 16:29:42 »

Az elosztót így oldottam meg:
Nem fog tőben eltörni? Csak kérdezem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75934 Dátum: 2015 December 28, 15:59:48 »

Hát, így elég közvetetten méred az olaj hőfokot Smiley Blokkhőmérsékletnek meg jó a 60 fok.

Az elosztót így oldottam meg:
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75933 Dátum: 2015 December 28, 15:39:27 »

Az elosztót így oldottam meg:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75932 Dátum: 2015 December 28, 15:35:17 »

Sziasztok,
Ma végre sikerült bekötnöm az olajnyomás/olajhőfok jeladót.
Végül nem vdo elosztóval oldottam meg hanem egyedit gyártattam.
A nyomás visszajelzés az rendben van...hidegen magasabb, majd ahogy melegszik szépen csökken. Emelt fordulaton 3 bar.
De az olajhőfok az istenért nem akarja a 60 fokot elérni. Elvileg nem kötöttem el semmit. Nektek -akinek van mérője-, hogy szokott az olajhőfok alakulni. Mentem vele egy kis karikát meg szerintem járt alapjáraton vagy 20 percet.

Üdv
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75931 Dátum: 2015 December 27, 11:38:31 »

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: gyárilag hogy rögzítették a motorháztetőn a vw1300 emblémát.( kétoldali ragasztón kívül)
Kaptam egyet ami tökéletesen belepasszol a lyukakba, de nem vágom hogy mitől nem fogom elhagyni.

Üdv
Mi azt csináltuk, hogy bementünk egy autós boltba, és kértünk Zsiguli feliratot, azon van négy olyan csecs, mint ami a vw-n a lyukakba passzol, és rajta van az ellendarab is...

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75930 Dátum: 2015 December 26, 22:56:14 »

Ohhh...csak ennyi?

Köszi a választ.
Igen,ilyen kis fekete valami,van olyan hatlapos verzió mint amit a Dávid is linkelt,ami végülis úgy néz ki mint egy anya,és van sima kör alakú formátumban is.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75929 Dátum: 2015 December 26, 22:37:34 »


Ohhh...csak ennyi?

Köszi a választ.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75928 Dátum: 2015 December 26, 22:28:53 »

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: gyárilag hogy rögzítették a motorháztetőn a vw1300 emblémát.( kétoldali ragasztón kívül)
Kaptam egyet ami tökéletesen belepasszol a lyukakba, de nem vágom hogy mitől nem fogom elhagyni.

Üdv



http://www.jbugs.com/product/113853695-3.html
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 26, 22:30:53 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75927 Dátum: 2015 December 26, 22:12:40 »

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: gyárilag hogy rögzítették a motorháztetőn a vw1300 emblémát.( kétoldali ragasztón kívül)
Kaptam egyet ami tökéletesen belepasszol a lyukakba, de nem vágom hogy mitől nem fogom elhagyni.

Üdv
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75926 Dátum: 2015 December 26, 12:38:25 »

De el lehet küldeni az emailcímeteket nekik,és automatikusan értesítenek,ha újra szállítható lesz.
Ja-Ja engem fél év után értesítettek egy termékkel kapcsolatban ,hogy újra van a polcon.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75925 Dátum: 2015 December 25, 22:53:10 »

És oda is van írva,hogy "jelenleg nem forgalmazzák","vagy jelenleg nem szállítható".

Más alkatrészeseknél kell próbálkozni.
De el lehet küldeni az emailcímeteket nekik,és automatikusan értesítenek,ha újra szállítható lesz.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75924 Dátum: 2015 December 25, 22:51:40 »

És oda is van írva,hogy "jelenleg nem forgalmazzák","vagy jelenleg nem szállítható".

Más alkatrészeseknél kell próbálkozni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75923 Dátum: 2015 December 25, 22:10:25 »

Igen, ez elég jó. De csak a 71 utáni vezérműtengelyhez jó.

az azt jelenti tuning tengelyhez nem.

Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.