www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 23:34:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781520 alkalommal)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #76371 Dátum: 2016 Február 18, 19:50:12 »

Köszi! ,igen a párommal már agyalunk valami egyszerű gyorsan fel-le dobható megoldásban. Nem szeretnénk elrejteni ismét az eredeti üléshuzatot!
Igen, ez nálam is mindig dilemma, hogy nem akarom elrejteni a gyönyörű gyári huzatot, de meg is szeretném védeni. Ezt úgy oldom meg, hogy takarót szoktam teríteni a vezetőülésre, illetve, ha utas is van, akkor arra az ülésre is. De ez csak akkor megoldás, ha alig van használva az autó, egyébként üléshuzat kell.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76370 Dátum: 2016 Február 18, 19:26:14 »

Gyönyörű eredeti üléskárpit, az ilyen már ritkaság, szerencsés vagy. Viszont, ha kitakarítottad és visszatetted, akkor javasolnám, hogy tegyél rá üléshuzatot, mert ha csak úgy natúrban hagyod és úgy használod, nagyon hamar el fog rongyolódni az öreg üléskárpit.
Köszi! ,igen a párommal már agyalunk valami egyszerű gyorsan fel-le dobható megoldásban. Nem szeretnénk elrejteni ismét az eredeti üléshuzatot!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76369 Dátum: 2016 Február 18, 19:18:12 »

Nagyon jól néznek ki, vigyázz rá takarításkor!

Köszönöm ,vigyázunk!
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 18, 19:47:53 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #76368 Dátum: 2016 Február 18, 19:01:57 »

Gyönyörű eredeti üléskárpit, az ilyen már ritkaság, szerencsés vagy. Viszont, ha kitakarítottad és visszatetted, akkor javasolnám, hogy tegyél rá üléshuzatot, mert ha csak úgy natúrban hagyod és úgy használod, nagyon hamar el fog rongyolódni az öreg üléskárpit.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76367 Dátum: 2016 Február 18, 18:55:22 »

Nagyon jól néznek ki, vigyázz rá takarításkor!

Na fiúkák ide figyusz! Ezt most szermányoltam a párommal Grin Grin Grin
Ez persze beleillik a jó napom van volt megosztom veletek topicba is de mégis ide raktam Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76366 Dátum: 2016 Február 18, 15:54:47 »

Na fiúkák ide figyusz! Ezt most szermányoltam a párommal Grin Grin Grin
Ez persze beleillik a jó napom van volt megosztom veletek topicba is de mégis ide raktam Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76365 Dátum: 2016 Február 18, 15:28:00 »

azt hiszem a Váci bogarasok oldalán volt egy cikk, hogy generátorosítás esetén mik a teendők, de az a bejegyzés nem elérhető most.
http://vbklub.net/
1303LS
« Hozzászólás #76364 Dátum: 2016 Február 18, 15:26:07 »

Én meg már tegnap megfogalmaztam a test és a negatív megkülönböztetésekor, de végül nem küldtem el.  Cheesy
pecek
« Hozzászólás #76363 Dátum: 2016 Február 18, 15:10:36 »


Pont egyszerre irtunk csak te gyorsabb voltál a küldésben. Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76362 Dátum: 2016 Február 18, 15:07:38 »

miért nem viszed egy autóvillamossági szerelőhöz ,a saját és az utasaid biztonsága érdekében,ha nem értesz hozzá?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76361 Dátum: 2016 Február 18, 15:05:52 »

bocsi a test kabelt akkartam irni ,meg hogy az akkumlatort nem kell megforditani  igy ezaltal felcserelodik a pozitiv meg a negativ kabelek.

miért nem viszed egy autóvillamossági szerelőhöz ,a saját és az utasaid biztonsága érdekében,ha nem értesz hozzá?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76360 Dátum: 2016 Február 18, 15:04:03 »

bocsi a test kabelt akkartam irni ,meg hogy az akkumlatort nem kell megforditani  igy ezaltal felcserelodik a pozitiv meg a negativ kabelek.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76359 Dátum: 2016 Február 18, 14:54:34 »

Milyen negatív kábelt? Akkumulátor pólusait???? Huh
bocsi a test kabelt akkartam irni ,meg hogy az akkumlatort nem kell megforditani  igy ezaltal felcserelodik a pozitiv meg a negativ kabelek.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #76358 Dátum: 2016 Február 18, 10:29:13 »

Az állványt cserélned kell, ha jól emlékszem - és ezt nem kérdezted Smiley

Szia akkor a negativ kabelt kössem a kasznihoz  es az akkumlator polusait nem kell megforditani?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76357 Dátum: 2016 Február 18, 10:21:03 »

Szia akkor a negativ kabelt kössem a kasznihoz  es az akkumlator polusait nem kell megforditani?
Milyen negatív kábelt? Akkumulátor pólusait???? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 18, 10:23:45 írta Zoli »

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76356 Dátum: 2016 Február 18, 10:18:06 »

negativ nincs. Vagyis a kaszni az. Az ülés alatt össze kel kötni normálisan.
Gépről illusztrálnék is de most telefonozok. Keress rajzokat!

Szia akkor a negativ kabelt kössem a kasznihoz  es az akkumlator polusait nem kell megforditani?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76355 Dátum: 2016 Február 18, 09:35:26 »

Sziasztok! Be szeretnèk szerelni dinamó helyett generátort az lenne a kèrdèsem hogy a generátorból van e belsö feszültsègszabályzos ès a bekötèse  ugye van pozitiv negativ de a testett hova kösem  ès a dinamó feszültsègszabályzott kiszedni ès a kábelekett össze kell kötni szin szerint?
Gyakorlatilag minden kérdésedre igen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76354 Dátum: 2016 Február 17, 18:12:41 »

Sziasztok! Be szeretnèk szerelni dinamó helyett generátort az lenne a kèrdèsem hogy a generátorból van e belsö feszültsègszabályzos ès a bekötèse  ugye van pozitiv negativ de a testett hova kösem  ès a dinamó feszültsègszabályzott kiszedni ès a kábelekett össze kell kötni szin szerint?
negativ nincs. Vagyis a kaszni az. Az ülés alatt össze kel kötni normálisan.
Gépről illusztrálnék is de most telefonozok. Keress rajzokat!
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 18:16:11 írta Zoli »

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76353 Dátum: 2016 Február 17, 18:09:32 »

Sziasztok! Be szeretnèk szerelni dinamó helyett generátort az lenne a kèrdèsem hogy a generátorból van e belsö feszültsègszabályzos ès a bekötèse  ugye van pozitiv negativ de a testett hova kösem  ès a dinamó feszültsègszabályzott kiszedni ès a kábelekett össze kell kötni szin szerint?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76352 Dátum: 2016 Február 17, 12:35:19 »

És mégis beinditotta.
Nem tudott róla,hogy nem szabad! Cheesy
Beindítja, a szabályozónak nem lesz jó. De mechanikus fesszabos dinamónak mindegy. Generátorossal nagyobb a rizikó...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76351 Dátum: 2016 Február 17, 12:31:28 »

lekötött akksival nem is szabad beinditani.bocs Wink
És mégis beinditotta.
Nem tudott róla,hogy nem szabad! Cheesy

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #76350 Dátum: 2016 Február 17, 08:31:25 »

Én csak annyit tudok a líthium-polimer akksiról, hogy apám ezeket rakja a repülőmodelljeibe, mert ugyan azt a kapacitást töredék tömeggel tudja. Ez már nem a szurkos-savas moszkvics akkumulátor korszak.
A kapacitás nem egyenlő az indítóárammal.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76349 Dátum: 2016 Február 17, 02:42:13 »

Én csak annyit tudok a líthium-polimer akksiról, hogy apám ezeket rakja a repülőmodelljeibe, mert ugyan azt a kapacitást töredék tömeggel tudja. Ez már nem a szurkos-savas moszkvics akkumulátor korszak.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76348 Dátum: 2016 Február 17, 02:39:54 »

lekötött akksival nem is szabad beinditani.bocs Wink
De az rajta volt. Az is akksi.

pecek
« Hozzászólás #76347 Dátum: 2016 Február 16, 23:08:56 »

Nem vettem,kölcsön kaptam a havertól.
Kipróbáltam a bogáron,lekötött akksival,csak a sarukra csiptettem a kütyüt.
Nem hittem benne,de beinditotta a hideg motort!
Engem meggyözött!

lekötött akksival nem is szabad beinditani.bocs Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76346 Dátum: 2016 Február 16, 18:36:06 »

Csikós = Sipos

És ez nem kamu, ezek a kis akkuk amikor bemelegszenek meglepően nagy áramot tudnak produkálni rövid időre. Annak ellenére, hogy ez konkrétan csak 6000mAh, aza 6 Ah-s.

Először azért viszi nehezen, mert meg (be) kell melegíteni.
Bocs,igen Sipos.

Már tudom,hogy nem kamu,személyes tapasztalatom van,teszteltem,engem meggyözött.
Persze ezért tenni is kellett,nem csak fotelból osztani az észt,nemlátott termékleirásban keresgélni az oda be nem irt szavakat.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #76345 Dátum: 2016 Február 16, 17:34:53 »

Ez szükség esetén tud indítani egy átlagos autót.
Egyébként meg 4-5-ször feltölti a telefonodat, vagy egyszer a laptopot. Ezt nem a professzionális bikagép helyettesítésére találták ki, szerintem.


Én értem, de fenntartom, hogy 2-3-5 autó bikázása után a feltöltési ciklusok lehetősége a 800-1000-ről lecsökken kb 20-ra.  Grin
Erre akartam kilukadni. Sorok között olvasva gondolom ott van a kezelésiben az AKÁR varázsszó pont a megfelelő helyen és számban.
Szóval tud az AKÁR 1000szeres újratöltést és AKÁR autóbebikázást is csak annyi, hogy ne ugyanattól a készüléktől várjam.
Szóval míg laptopot töltögetek akkor OK az 1000 ciklus.
Ha bikázok és megállok 3 próbálkozásnál akkor működik és indít, persze hülye legyen a talpán aki 1000X akar kocsit bikázni az életében.  Cheesy
Ha elmegyek 5 próbálkozásig akkor felfújódik, mint a beteg béka és ennyi. lásd. videó.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 17:58:03 írta 1303LS »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #76344 Dátum: 2016 Február 16, 16:46:46 »

Királyság! Át is ugorhatnál ha meg van a vizsga!
Most is van rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76343 Dátum: 2016 Február 16, 16:08:15 »

Részemről kizártnak tartom, hogy ezek az akkucellák kibírnák a 400/200A (talán csak behazudott) áramleadást néhánynál többször. Még, ha a többi eleme a cuccnak -kábel, csatlakozó, csipesz át is viszi.
A rendes bikagéppel, igazi hidegben, igazán lemerült akkuval is oda kell figyelni, hogy a 100X komolyabb kialakítású saru frankón, sok felületen érintkezzen az akkusaruval, mert ha nem akkor nem fog menni.
Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy 5. indítózásra elpukkant ez is. Ha a leírás szerint csinálod és 3 után hagyod hülni akor nem robban. Csak elveszti élete 1/3-át.  Grin
Egy jó minőségű bikakábel egy tisztességes bikázáskor sem csak kézmelegre melegszik. Bogarat beröffenteni +10fokban nem próba.

Ez szükség esetén tud indítani egy átlagos autót.
Egyébként meg 4-5-ször feltölti a telefonodat, vagy egyszer a laptopot. Ezt nem a professzionális bikagép helyettesítésére találták ki, szerintem.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76342 Dátum: 2016 Február 16, 16:05:43 »

Olvastam hogy mi ez. Cheesy
De mikor a Csikós levette az akkurol a sarut és csak ezzel a kütyüvel beinditotta a gépet,na azon hosszasan elgondolkodtam.

Csikós = Sipos

És ez nem kamu, ezek a kis akkuk amikor bemelegszenek meglepően nagy áramot tudnak produkálni rövid időre. Annak ellenére, hogy ez konkrétan csak 6000mAh, aza 6 Ah-s.

Először azért viszi nehezen, mert meg (be) kell melegíteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76341 Dátum: 2016 Február 16, 06:31:26 »

rendesen megcsinált motorhoz nem kell levehető hátfal  Undecided
Igaz. De van ott más is, ha ritkán kell is. Nekem sincs, a gyerekét már így vettük. A kinyomó csapágy cseréjekor , ami mindkettőben szükségessé vált, bizony jól jött. Nem a vita miatt. de ha belegondolok, hányan faragnak a bármiféle autójukba teljesen felesleges dolgokat a versenysportot utánozva...

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76340 Dátum: 2016 Február 15, 22:12:43 »

És mi lesz a szigetelőgumival ami a motor és a kaszni között van? gondolom nem versenyautót akarsz csinálni.
Nekem kivehető a hátfalam. A visszaszerelés után a gumi szigeteléstartó profiloknak egy vonalban kell lenniük. Igaz nem egyszerűen, sőt macerásan bele kell szépen tolni a helyére a gumit. Kell egy kis zsír hozzá, hogy könnyen csússzon a C profilban.
1303LS
« Hozzászólás #76339 Dátum: 2016 Február 15, 17:48:41 »

Örülj neki! Én továbbra sem vennék ilyen szart. A kesztyűtartómban meg pláne nem tartanám! Láttam mán lángoló autót Wink
Részemről kizártnak tartom, hogy ezek az akkucellák kibírnák a 400/200A (talán csak behazudott) áramleadást néhánynál többször. Még, ha a többi eleme a cuccnak -kábel, csatlakozó, csipesz át is viszi.
A rendes bikagéppel, igazi hidegben, igazán lemerült akkuval is oda kell figyelni, hogy a 100X komolyabb kialakítású saru frankón, sok felületen érintkezzen az akkusaruval, mert ha nem akkor nem fog menni.
Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy 5. indítózásra elpukkant ez is. Ha a leírás szerint csinálod és 3 után hagyod hülni akor nem robban. Csak elveszti élete 1/3-át.  Grin
Egy jó minőségű bikakábel egy tisztességes bikázáskor sem csak kézmelegre melegszik. Bogarat beröffenteni +10fokban nem próba.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76338 Dátum: 2016 Február 15, 17:21:45 »

Nem megbántani szerettelek volna.A kétségeim mertem leirni.
Dehogy bántottál meg.
Én ugy tudtam,hogy a magamfajta(vén f@szok) idösek vannak a technikai vivmányok elismerése ellen,a fiatalok kisérleteznek,megpróbálnak mindent,aztán halad a dolog.
Korom ellenére én még mindig hiszek az ujban,a jóban,a jobban,ezért igyekszem mindent kipróbálni,magam megtapasztalni,hogy mit is tud a micsoda?
Most is ez történt,legfeljebb nem a kesztyütartóba rakom! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76337 Dátum: 2016 Február 15, 15:37:39 »

Volt egy lehetöség, egy javaslat,hogy próbáljam ki,aztán meséljek.
Ez megtörtént,leirtam a tapasztalatomat.
Itt én be is fejeztem,ne legyen ujabb "cserépmécses" vita.
Nem megbántani szerettelek volna.A kétségeim mertem leirni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76336 Dátum: 2016 Február 15, 15:20:35 »

Szerintem jó cucc. Aki powerbank-ot vesz, ennek eggyel több értelme lehet. Mondjuk kesztyűtartóban nem hordoznám.
Pl a Sharan mindig lesz*pta 2 hét alatt az akksit, mikor hazarepültünk. Ezért le kellett venni az akkusarut, ha nem felejtettem el.
Az más kérdés, hogy a svédeknél a parkoló szolgáltatásai közé tartozik a bikázás. :-))))

Volt egy lehetöség, egy javaslat,hogy próbáljam ki,aztán meséljek.
Ez megtörtént,leirtam a tapasztalatomat.
Itt én be is fejeztem,ne legyen ujabb "cserépmécses" vita.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 15, 15:39:41 írta stonemen »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76335 Dátum: 2016 Február 15, 15:07:45 »

Volt egy lehetöség, egy javaslat,hogy próbáljam ki,aztán meséljek.
Ez megtörtént,leirtam a tapasztalatomat.
Itt én be is fejeztem,ne legyen ujabb "cserépmécses" vita.

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76334 Dátum: 2016 Február 15, 15:00:36 »

Nem vettem,kölcsön kaptam a havertól.
Kipróbáltam a bogáron,lekötött akksival,csak a sarukra csiptettem a kütyüt.
Nem hittem benne,de beinditotta a hideg motort!
Engem meggyözött!
Örülj neki! Én továbbra sem vennék ilyen szart. A kesztyűtartómban meg pláne nem tartanám! Láttam mán lángoló autót Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76333 Dátum: 2016 Február 15, 14:43:07 »

Nem vettem,kölcsön kaptam a havertól.
Kipróbáltam a bogáron,lekötött akksival,csak a sarukra csiptettem a kütyüt.
Nem hittem benne,de beinditotta a hideg motort!
Engem meggyözött!
Számomra nem is az volt a kérdés hogy képes-e elinditani egy motort.Hanem az hogy mikor van rá szükség.Mert ha nem felejtesz rajta fogyasztot rendszeresen (de akkor az is kétséges hogy nem fogod elfelejteni feltölteni a kütyüt.)akkor nem nagyon lehet rá szükség karbantartott elektromos rendszernél.Zárlatos akkut meg félek ez sem vált ki.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76332 Dátum: 2016 Február 15, 13:48:15 »

Vegyél egyet ,számolj be róla aztán kiderül.
Én tuti nem vennék még 5ft-t sem Wink
Nem vettem,kölcsön kaptam a havertól.
Kipróbáltam a bogáron,lekötött akksival,csak a sarukra csiptettem a kütyüt.
Nem hittem benne,de beinditotta a hideg motort!
Engem meggyözött!

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.