www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 04:21:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13222901 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #76715 Dátum: 2016 április 14, 07:17:18 »

Ha már hangszórózunk. Csinálok új ajtókárpitot a bogarunkba amiben lesz hangszóró is. A kábel átvezetéssel van némi fenntartásom, mert az A oszlop és a csukott ajtó között nagyon kicsi a hézag. A mai autókban használatos gumi átvezető oda befér-e egyáltalán? Akinek van már hangszóró az ajtóban, ott hol megy a vezeték, hogyan oldotta meg, milyen átvezetőt használt?

Nekem, anno az első Bogaramnál egy két részből álló szettel oldották meg: az ajtóba került egy átvezető kis gumicső, a másik felén meg csak egy gumis perem. Ezen belül csúszkált a cső és vezette át a kábelt, de oda kellett figyelni rá, mert volt, hogy összegyűrte a csövet...
Ilyen:


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76714 Dátum: 2016 április 14, 06:18:15 »

Ha már hangszórózunk. Csinálok új ajtókárpitot a bogarunkba amiben lesz hangszóró is. A kábel átvezetéssel van némi fenntartásom, mert az A oszlop és a csukott ajtó között nagyon kicsi a hézag. A mai autókban használatos gumi átvezető oda befér-e egyáltalán? Akinek van már hangszóró az ajtóban, ott hol megy a vezeték, hogyan oldotta meg, milyen átvezetőt használt?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #76713 Dátum: 2016 április 14, 05:52:51 »

Elvileg azt írta,hogy a gyári helyre szeretné tenni,az pedig a műszerfalban van,a km óra mellett.

Az ajtókárpit szétvágás az mióta gyári dolog?
Igen, a gyári helyére szeretném tenni. Csak az a baj, hogy messze van a kocsi és úgy emlékeztem, hogy ovál kell bele. A kárpitot nem akarom vagdalni, mert gyáriak és szerintem szépek.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76712 Dátum: 2016 április 13, 20:12:42 »

Elvileg azt írta,hogy a gyári helyre szeretné tenni,az pedig a műszerfalban van,a km óra mellett.

Az ajtókárpit szétvágás az mióta gyári dolog?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #76711 Dátum: 2016 április 13, 19:58:40 »

Köszönöm a segítséget! Ezek szerint rosszul gondoltam, hogy ovál hangszóró kell bele. A rögzítést nem tudom még hogy oldom meg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #76710 Dátum: 2016 április 13, 09:56:18 »

Zoli csak arra utalt, hogy ha van kedved tegyél fel pár fotót a kocsiról és a történetéről, ha tudsz mondjuk az előéletéről, ide a regiszter topikba:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=94.0

hangszóró ügyben meg én nem ismertem ezt a rögzítést amit Zoli ír, van ott a hangszórónak négy furat, én azokat megmértem, és olyat vettem, aminek jó volt az a 4 lyuk. úgy emlékszem 13 centi nagyságú befér (de ellenőrizd a tiéden), ha a peremben vannak a rögzítés helyei, nem kis konzolokon.
pl:
<beszúrt kép törölve>
Köszönöm a segítséget! Ezek szerint rosszul gondoltam, hogy ovál hangszóró kell bele. A rögzítést nem tudom még hogy oldom meg.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76709 Dátum: 2016 április 13, 08:59:14 »

Ezt a regiszteres dolgot nem értem, nem vagyok nagy fórumozó, bocsánat.
A becsületes nevem Szakszon András. Debrecenben lakom, de gyakran megfordulok Kisvárda és Tokaj környékén. A bogaram egy 1969-es 1300-as. Sajnos jelenleg a lakatos birtokolja szegényt.

Zoli csak arra utalt, hogy ha van kedved tegyél fel pár fotót a kocsiról és a történetéről, ha tudsz mondjuk az előéletéről, ide a regiszter topikba:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=94.0

hangszóró ügyben meg én nem ismertem ezt a rögzítést amit Zoli ír, van ott a hangszórónak négy furat, én azokat megmértem, és olyat vettem, aminek jó volt az a 4 lyuk. úgy emlékszem 13 centi nagyságú befér (de ellenőrizd a tiéden), ha a peremben vannak a rögzítés helyei, nem kis konzolokon.
pl:
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #76708 Dátum: 2016 április 13, 08:48:56 »

Szia! A regiszterbe írhatsz egy kis bemutatkozást.

Az átmérője látszik, hogy mekkora kell, de a mélysége e lényeg, mert a hátuljára meg egy keret, meg egy befogató fül. Nem csavarozni kell. Sajnos a méretét nem tudom, de van ilyen fülem, majd megmérem este a mélységet. Nemrég volt a vaterán egy komplett, de már eladták úgy látom.

Valami ilyesmi: (már ha nem pereced van pl)
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Ezt a regiszteres dolgot nem értem, nem vagyok nagy fórumozó, bocsánat.
A becsületes nevem Szakszon András. Debrecenben lakom, de gyakran megfordulok Kisvárda és Tokaj környékén. A bogaram egy 1969-es 1300-as. Sajnos jelenleg a lakatos birtokolja szegényt.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76707 Dátum: 2016 április 13, 08:29:49 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy bogarat és szeretnék bele tenni az eredeti helyére egy hangszórót. Megtudnátok mondani, hogy milyen fajta és méretű kell bele?
Előre is köszönöm!
Üdv: Andris
Szia! A regiszterbe írhatsz egy kis bemutatkozást.

Az átmérője látszik, hogy mekkora kell, de a mélysége e lényeg, mert a hátuljára meg egy keret, meg egy befogató fül. Nem csavarozni kell. Sajnos a méretét nem tudom, de van ilyen fülem, majd megmérem este a mélységet. Nemrég volt a vaterán egy komplett, de már eladták úgy látom.

Valami ilyesmi: (már ha nem pereced van pl)

« Utoljára szerkesztve: 2016 április 13, 08:34:32 írta Zoli »

Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #76706 Dátum: 2016 április 13, 06:19:58 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy bogarat és szeretnék bele tenni az eredeti helyére egy hangszórót. Megtudnátok mondani, hogy milyen fajta és méretű kell bele?
Előre is köszönöm!
Üdv: Andris
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76705 Dátum: 2016 április 12, 21:12:46 »

Gondoltam ha a TPmotor kiszerelhető a TPből, akkor főtengely is. Bár vidéken sokminden megoldható másként.  Grin
hátha ki kerül az a főtengely a motorból akkor azt én már nem tenném vissza ,de nem is az a lényeg hogy én mit csinálnék hanem hogy ha egy közepesen szar motort szétszednek az már nem szokott összerakódni mert szétszedve olyan szarnak tűnik benne minden  ......

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #76704 Dátum: 2016 április 12, 16:13:04 »

A fotengely es a lendkerek kapcsolodasanal a stiftek lukai ovalisak lettek.javithato vagy valaki tud valakit aki javitana ilyet?

van uj fötengelyem, ha kell gombokert

söt chrom motor hatso- fal lemez is

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76703 Dátum: 2016 április 12, 15:20:09 »

A motor mar kint van.mostmar csak talalni kellene valakit aki megcsinalja
1303LS
« Hozzászólás #76702 Dátum: 2016 április 12, 11:04:23 »

viszonylag nehéz egy trasporter motort befogni az esztergaába  Undecided
Gondoltam ha a TPmotor kiszerelhető a TPből, akkor főtengely is. Bár vidéken sokminden megoldható másként.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76701 Dátum: 2016 április 12, 10:03:38 »

Lendkereket mindenképpen esztergályossal megcsináltatni nagyobb furatra. A főtengelybe bele tudod majd fúrni a lyukakat, mert az puha, de azt is érdemes padon leszúratni, hogy sima és merőleges legyen a felfekvőfelület, mert megint le fog lazulni.
viszonylag nehéz egy trasporter motort befogni az esztergaába  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #76700 Dátum: 2016 április 12, 09:38:36 »

A fotengely es a lendkerek kapcsolodasanal a stiftek lukai ovalisak lettek.javithato vagy valaki tud valakit aki javitana ilyet?
Lendkereket mindenképpen esztergályossal megcsináltatni nagyobb furatra. A főtengelybe bele tudod majd fúrni a lyukakat, mert az puha, de azt is érdemes padon leszúratni, hogy sima és merőleges legyen a felfekvőfelület, mert megint le fog lazulni.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76699 Dátum: 2016 április 12, 08:37:06 »

A fotengely es a lendkerek kapcsolodasanal a stiftek lukai ovalisak lettek.javithato vagy valaki tud valakit aki javitana ilyet?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76698 Dátum: 2016 április 07, 08:19:11 »

Nem vagyok forrasztó zseni. Nekem elég gyengének tűnt. Könnyűnek látszik, de a szilárdsággal voltak bajaim. (lemezeken) Szerintem esőcsatornára nem jó.

ALU-FORR pálcával dolgozott már valaki? Mit bír? Kimondottan diletációs és rezgéznek kitett munkadarabokhoz írja, hogy jó. Meg Alu-SI ötvözetekhez.
Láttam videót ahol tőcsavarfuratot javít betekert csavarral.
Nem nagyon tudom elképzelni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76697 Dátum: 2016 április 06, 22:36:06 »

ALU-FORR pálcával dolgozott már valaki? Mit bír? Kimondottan diletációs és rezgéznek kitett munkadarabokhoz írja, hogy jó. Meg Alu-SI ötvözetekhez.
Láttam videót ahol tőcsavarfuratot javít betekert csavarral.
Nem nagyon tudom elképzelni.
klímát forrasztottam vele 2éve azóta is úgyvan...

1303LS
« Hozzászólás #76696 Dátum: 2016 április 06, 21:33:48 »

ALU-FORR pálcával dolgozott már valaki? Mit bír? Kimondottan diletációs és rezgéznek kitett munkadarabokhoz írja, hogy jó. Meg Alu-SI ötvözetekhez.
Láttam videót ahol tőcsavarfuratot javít betekert csavarral.
Nem nagyon tudom elképzelni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76695 Dátum: 2016 április 06, 09:02:04 »

ez nem buszhoz való?
fotó alapján arra hasonlít
neked miért nem lett jó?
Én is ilyet vettem. Mondjuk akkor még bogár alkatrészek között is hozta a bugparts webáruház, mostmár valóban t2-höz adja fel. Azt írják, német minőség és 9200 Ft. Én még 4000-ért vettem pár hónapja.
« Utoljára szerkesztve: 2016 április 06, 09:07:04 írta Zoli »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76694 Dátum: 2016 április 06, 08:40:32 »

neked miért nem lett jó?
szopatott a kürt!  (fémszövet betétes a hardy nem pedig vásznas) Annak idején írtam itt az Szmb-ben.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76693 Dátum: 2016 április 06, 06:47:14 »

Nekem van egy eladó nyú ha érdekel csak meg kéne tanákolni!
ez nem buszhoz való?
fotó alapján arra hasonlít
neked miért nem lett jó?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76692 Dátum: 2016 április 05, 20:29:55 »

ok, a műanyagot nem veszem.
akkor mondjuk ilyet?
<beszúrt kép törölve>

ez a rögzítő lemez hová való?
"Rögzítő lemez harditárcsa perem és harditárcsa között T1 -77"
<beszúrt kép törölve>

és ez a másik? ezek is kellenek?
"Rögzítő lemez kormánymű és a harditárcsa konzol közöttT1 -77"
<beszúrt kép törölve>
Szerintem ez a lemez a rögzítőcsavaroknak a biztosítója lehet. Én készítettem újat horganyzott lemezből amikor hardyt cseréltem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76691 Dátum: 2016 április 05, 19:47:57 »

ok, a műanyagot nem veszem.
akkor mondjuk ilyet?
<beszúrt kép törölve>

ez a rögzítő lemez hová való?
"Rögzítő lemez harditárcsa perem és harditárcsa között T1 -77"
<beszúrt kép törölve>

és ez a másik? ezek is kellenek?
"Rögzítő lemez kormánymű és a harditárcsa konzol közöttT1 -77"
<beszúrt kép törölve>
Nekem van egy eladó nyú ha érdekel csak meg kéne tanákolni!

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76690 Dátum: 2016 április 05, 12:52:16 »

Már csak a lelki béke miatt is!! Meg amúgy is ráfér. Valami max 4000 Ft a jó minőségű.
Piros műanyagot ne vegyél.
ok, a műanyagot nem veszem.
akkor mondjuk ilyet?


ez a rögzítő lemez hová való?
"Rögzítő lemez harditárcsa perem és harditárcsa között T1 -77"


és ez a másik? ezek is kellenek?
"Rögzítő lemez kormánymű és a harditárcsa konzol közöttT1 -77"
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76689 Dátum: 2016 április 05, 12:10:00 »

Úgy látom ideje kicserélni.

Már csak a lelki béke miatt is!! Meg amúgy is ráfér. Valami max 4000 Ft a jó minőségű.
Piros műanyagot ne vegyél.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #76688 Dátum: 2016 április 05, 12:07:41 »

Úgy látom ideje kicserélni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76687 Dátum: 2016 április 05, 11:16:30 »

még két kép

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76686 Dátum: 2016 április 05, 11:15:52 »

noss, mennyi repedés lehet a harditárcsán Huh


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76685 Dátum: 2016 április 04, 10:56:02 »

tavaly állítottam a kormányművön, hogy kisebb legyen a holtjáték a kormányon, jó is lett.
pár hete megint azt érzem, hogy mintha megnőtt volna újra a holtjáték, de most mintha valami rugalmas érzés lenne a kerék kanyarítása.. ahogy ráállt az ívre, akkor elmúlik. 
tegnap, mikor mentem hazafelé az jutott eszembe, lehet hogy a harditárcsa lesz cserés? mit kell azon ellenőrizni? elhajlik? lehetnek rajta repedések?
« Utoljára szerkesztve: 2016 április 04, 10:57:50 írta Typ117 »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76684 Dátum: 2016 április 03, 23:21:24 »

Itthon is Wink ZS+U -nál érdeklődj!
Valami hasonló olasz van az enyémben.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76683 Dátum: 2016 április 03, 23:03:14 »

Én pl. Baditz Lacinál vettem. Pont olyat adott ami befért.

Merre találtál Pierburgot? Van itthoni kereskedoknel is valamerre? Engem a 7.02242.43.0 érdekelne.
Olcsón :-) (huszonikszezerért vannak, külföldi oldalakon)

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76682 Dátum: 2016 április 01, 21:38:55 »

A csavarokat kicsavarva, lehet az osztásnak megfelelően elforgatni.
Egyedül a meghúzás előtti előfeszítésre kell figyelni.
vettem valami utángyártottat és sehogy se bírtam olyan irányba forgatni hogy jó legyen valószínű ct vagy wbx volt

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76681 Dátum: 2016 április 01, 21:37:23 »

Ez biztos? ,nem nézted el? Nem lehet ,hogy a gyújtáselo. és a szívótorok közé néz?
de igazad van elnéztem 180fokkal! így valószínű az elosztó és a turbinaház közé néz.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76680 Dátum: 2016 április 01, 21:37:18 »

Merre találtál Pierburgot? Van itthoni kereskedoknel is valamerre? Engem a 7.02242.43.0 érdekelne.
Olcsón :-) (huszonikszezerért vannak, külföldi oldalakon)

Itthon is Wink ZS+U -nál érdeklődj!
« Utoljára szerkesztve: 2016 április 01, 21:43:31 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76679 Dátum: 2016 április 01, 21:34:22 »

Ez biztos? ,nem nézted el? Nem lehet ,hogy a gyújtáselo. és a szívótorok közé néz?

A csavarokat kicsavarva, lehet az osztásnak megfelelően elforgatni.
Egyedül a meghúzás előtti előfeszítésre kell figyelni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76678 Dátum: 2016 április 01, 21:33:14 »

Én egyszer szeretnék normálisat megbízhatót venni ,hogy ne keljen aggódnom mikor megy tönkre esetleg mikor kezd szivárogni a benya stb. Max a benyacsövet cserélgetem 2évente.

Merre találtál Pierburgot? Van itthoni kereskedoknel is valamerre? Engem a 7.02242.43.0 érdekelne.
Olcsón :-) (huszonikszezerért vannak, külföldi oldalakon)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76677 Dátum: 2016 április 01, 21:32:18 »

én annyit látok hogy a két benzincső a rendszámtábla irányába néz  ,ha elforgatod akkor meg a gyújtáselosztó van útban .....
Ez biztos? ,nem nézted el? Nem lehet ,hogy a gyújtáselo. és a szívótorok közé néz?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76676 Dátum: 2016 április 01, 21:26:06 »

Szerintem a dinamósba be kellene menjen, a generátorosba már necces, abba a jobb alsó való így kép alapján.
Egyébként nekem is most purcant ki a benyapumpám, sajna a nem szétszedhető generátoros fajta.
Érdemes újat venni, vagy van generátoros felújítható (szétszedhető) is?
Én egyszer szeretnék normálisat megbízhatót venni ,hogy ne keljen aggódnom mikor megy tönkre esetleg mikor kezd szivárogni a benya stb. Max a benyacsövet cserélgetem 2évente.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.