www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 01:02:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14700115 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78091 Dátum: 2017 Október 22, 09:16:42 »

Én ezt látom:

Talán valami ilyesmi lehet:

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78090 Dátum: 2017 Október 22, 09:13:40 »

ok, kössz. van multimeter.  majd megpróbálom megreparálni, így van valami kiindulás, hogyan ellenőrizzem majd.
most valòszínűleg összeér a két vezeték a törésnél, mert abból vettem észre hogy valami nem stimmel vele, hogy 5 perc autózás után max fokot mutatott.
bár ha rövidzárra maxot mutat, akkor lehet hogy nálam a hő emelésére inkább csökkenő ellenállás lesz, nem? persze az is lehet, hogy nem (csak) összeérnek, hanem le is testel(nek)..

Ha összeér, akkor az óra bemenetét testre teszi (mivel a pálca egyik kivezetése testre csatlakozik)
Én ezt látom:

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78089 Dátum: 2017 Október 22, 08:40:48 »

ok, kössz. van multimeter.  majd megpróbálom megreparálni, így van valami kiindulás, hogyan ellenőrizzem majd.
most valòszínűleg összeér a két vezeték a törésnél, mert abból vettem észre hogy valami nem stimmel vele, hogy 5 perc autózás után max fokot mutatott.
bár ha rövidzárra maxot mutat, akkor lehet hogy nálam a hő emelésére inkább csökkenő ellenállás lesz, nem? persze az is lehet, hogy nem (csak) összeérnek, hanem le is testel(nek)..
Sajnos ezt a továbbiakban neked kell megoldani (szerintem menni fog). Műszer az ember barátja. Azt nem tudom megmondani ,hogy a hőfokkijelződ miként reagál a szakadásra / rövidzárra  esetleg a testelésre Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78088 Dátum: 2017 Október 22, 08:32:15 »

Belsejében két vezeték és maga a szenzor ami sokféle lehet(nem részletezném), Típus függő (Szerintem ezeknél Pt100 lehet. Amennyiben igen ,akkor így tudod csekkolni: ha van multimétered akkor tedd 2Kohm állásba csatlakoztasd a kivezetésekre ,tökmindegy hogyan. Szobahőn kb105-110ohm  kezd el melegíteni a szenzor végét és ha minden ok akkor az ellenállás értéke nőni fog) ,bár a nívópálcásokat nem ismerem.
Ja és mindenképp 2vezetékes.(a 4 kivezetésesre nem térnék ki) Az hogy miként van kivezetve az mán más tészta.
ok, kössz. van multimeter.  majd megpróbálom megreparálni, így van valami kiindulás, hogyan ellenőrizzem majd.
most valòszínűleg összeér a két vezeték a törésnél, mert abból vettem észre hogy valami nem stimmel vele, hogy 5 perc autózás után max fokot mutatott.
bár ha rövidzárra maxot mutat, akkor lehet hogy nálam a hő emelésére inkább csökkenő ellenállás lesz, nem? persze az is lehet, hogy nem (csak) összeérnek, hanem le is testel(nek)..
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78087 Dátum: 2017 Október 22, 07:23:04 »

ma észrevettem, hogy eltörött a nívópálcás hőmérőm Undecided. már csak a belső vezeték vagy valami rugalmas dolog tartja.
Még nem volt időm megvizsgálni.. Mi van ezekben belül, 2 vezeték? vagy csak egy és a másik maga a fém külső cső?
Belsejében két vezeték és maga a szenzor ami sokféle lehet(nem részletezném), Típus függő (Szerintem ezeknél Pt100 lehet. Amennyiben igen ,akkor így tudod csekkolni: ha van multimétered akkor tedd 2Kohm állásba csatlakoztasd a kivezetésekre ,tökmindegy hogyan. Szobahőn kb105-110ohm  kezd el melegíteni a szenzor végét és ha minden ok akkor az ellenállás értéke nőni fog) ,bár a nívópálcásokat nem ismerem.
Ja és mindenképp 2vezetékes.(a 4 kivezetésesre nem térnék ki) Az hogy miként van kivezetve az mán más tészta.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78086 Dátum: 2017 Október 21, 23:01:23 »

ma észrevettem, hogy eltörött a nívópálcás hőmérőm Undecided. már csak a belső vezeték vagy valami rugalmas dolog tartja.
Még nem volt időm megvizsgálni.. Mi van ezekben belül, 2 vezeték? vagy csak egy és a másik maga a fém külső cső?
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #78085 Dátum: 2017 Október 21, 19:37:24 »

Nekem is ismerős a hirdetés, azt hittem, már régen elvitte valaki.
Ja,jó régóta hirdeti,àr,szöveg nem változik...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78084 Dátum: 2017 Október 21, 17:58:04 »


...ja! ...csak azt nem értem miért árulják majd egy éve....
Nekem is ismerős a hirdetés, azt hittem, már régen elvitte valaki.

Bácsi Győző
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #78083 Dátum: 2017 Október 21, 09:54:44 »

Majd ha lemosom.  Grin
Ezt viszont érdemes lenne megnézni ha akartok 303-ast, mert ennyibe csak a lakatolás/fényezés belekerül.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1303/volkswagen_1303-11727971


...ja! ...csak azt nem értem miért árulják majd egy éve....
1303LS
« Hozzászólás #78082 Dátum: 2017 Október 21, 09:31:16 »

Na, mindjárt más. :-)
A nagytakarítás megvolt, abban jó vagyok, de a mutató terheletlenül az óra tetején lévő fokolásra mutatott, és az szerintem túlzott előfeszítést jelent. Valamennyi viszont kell neki, mert különben össze-vissza leng, én viszont szeretem a precíz dolgokat. Az az eladó bogár mikor is lenne? Már ha gondos, szerető gazdát szeretnél neki...
Majd ha lemosom.  Grin
Ezt viszont érdemes lenne megnézni ha akartok 303-ast, mert ennyibe csak a lakatolás/fényezés belekerül.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1303/volkswagen_1303-11727971
« Utoljára szerkesztve: 2017 Október 21, 09:41:32 írta 1303LS »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78081 Dátum: 2017 Október 21, 09:18:58 »

Nincs szükség szmájlira, nem vicc volt.
"0"ra állítsd.
Viszont ha szétszedted akkpr szilikonzsírral kenegesd meg ahol csak tudod a fogaskerekeket, meg a csapjait. Előtte kimoshatod WD40-el. WD40 nem jó kenésre.
Valahogy a fő meghajtótengelyt is ki tudod venni, azt nagyon érdemes, mert az szokta adni a visító hangot, ha berezonálva elkezdi.
Na, mindjárt más. :-)
A nagytakarítás megvolt, abban jó vagyok, de a mutató terheletlenül az óra tetején lévő fokolásra mutatott, és az szerintem túlzott előfeszítést jelent. Valamennyi viszont kell neki, mert különben össze-vissza leng, én viszont szeretem a precíz dolgokat. Az az eladó bogár mikor is lenne? Már ha gondos, szerető gazdát szeretnél neki...

Bácsi Győző
RNIE
« Hozzászólás #78080 Dátum: 2017 Október 18, 08:53:29 »

Csavarral.... (Bogáron). Smiley

(Bogáron csak odaszorítják az elemek közé).
Nem bogáron,küblin.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78079 Dátum: 2017 Október 18, 08:21:42 »

Kédereket mivel szokták kasztnielemek közé ragasztani?
Csavarral.... (Bogáron). Smiley

(Bogáron csak odaszorítják az elemek közé).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78078 Dátum: 2017 Október 18, 07:21:31 »

Kédereket mivel szokták kasztnielemek közé ragasztani?
ragasztani szoktak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #78077 Dátum: 2017 Október 17, 23:15:58 »

Kédereket mivel szokták kasztnielemek közé ragasztani?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #78076 Dátum: 2017 Október 17, 20:35:51 »

nyomokban Bogarat tartalmaz  Wink Cheesy

http://hvg.hu/cegauto/20171017_iranyjelzo_index_kattogas_mitol_van
1303LS
« Hozzászólás #78075 Dátum: 2017 Október 16, 17:00:34 »

Buflák?


Rászánom magam, akkor kap egy mosást és megy a hahura, csak fizetem rá a biztosítást meg mindent.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78074 Dátum: 2017 Október 16, 15:51:42 »

Minden bizonnyal. :-)

Lemaradtam valamiről?
1303LS
« Hozzászólás #78073 Dátum: 2017 Október 16, 15:02:08 »

Buflák?


Mi más?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78072 Dátum: 2017 Október 16, 13:32:55 »

Lesz egy jó eladó bogaram, mit szenvedtek ezekkel a romokkal?
Buflák?

1303LS
« Hozzászólás #78071 Dátum: 2017 Október 16, 12:46:12 »

Na ez vár rám is. Novemberben.
Lesz egy jó eladó bogaram, mit szenvedtek ezekkel a romokkal?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78070 Dátum: 2017 Október 16, 11:51:15 »

Tegnap levittem az Ovált Siófokra, ma pedig lebontottam a blokk tetejéről az alkatrészeket. Legközelebb csak ki kell venni a blokkot.
A hangja sem szép, és az illesztőfelületnél ereszti az olajat; leállítás után olyan tenyérnyit. Szétszedjük, felmérjük az állapotokat, amit kell, cserélünk, új tömítésgarnitúra és 20 év nyugalom.
Ez a terv. :-)

Na ez vár rám is. Novemberben.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78069 Dátum: 2017 Október 16, 11:18:06 »

Tegnap levittem az Ovált Siófokra, ma pedig lebontottam a blokk tetejéről az alkatrészeket. Legközelebb csak ki kell venni a blokkot.
A hangja sem szép, és az illesztőfelületnél ereszti az olajat; leállítás után olyan tenyérnyit. Szétszedjük, felmérjük az állapotokat, amit kell, cserélünk, új tömítésgarnitúra és 20 év nyugalom.
Ez a terv. :-)

Lemaradtam valamiről?

1303LS
« Hozzászólás #78068 Dátum: 2017 Október 16, 09:23:25 »

De Vili! Te kivétel vagy! Mindig! Cheesy
Nem én tehetek róla.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78067 Dátum: 2017 Október 16, 08:27:18 »

Én "0"ra állítottam és pontos volt.
De Vili! Te kivétel vagy! Mindig! Cheesy

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #78066 Dátum: 2017 Október 16, 07:28:09 »

Nem 0-ra kell állítani. Emlékeim szerint az index balra nyíl végéhez mutat, de mérget nem vennék rá.
Én "0"ra állítottam és pontos volt.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78065 Dátum: 2017 Október 15, 20:39:19 »

Nincs szükség szmájlira, nem vicc volt.
"0"ra állítsd.
Viszont ha szétszedted akkpr szilikonzsírral kenegesd meg ahol csak tudod a fogaskerekeket, meg a csapjait. Előtte kimoshatod WD40-el. WD40 nem jó kenésre.
Valahogy a fő meghajtótengelyt is ki tudod venni, azt nagyon érdemes, mert az szokta adni a visító hangot, ha berezonálva elkezdi.
Nem 0-ra kell állítani. Emlékeim szerint az index balra nyíl végéhez mutat, de mérget nem vennék rá.


Meg kellett volna nézni, mielőtt levetted...
Ha provizorikusan nem nyomod vissza a peremet, akkor egy menetpróba után viszonylag könnyen állítasz utána.
« Utoljára szerkesztve: 2017 Október 15, 20:41:04 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78064 Dátum: 2017 Október 15, 17:17:31 »

Tegnap levittem az Ovált Siófokra, ma pedig lebontottam a blokk tetejéről az alkatrészeket. Legközelebb csak ki kell venni a blokkot.
A hangja sem szép, és az illesztőfelületnél ereszti az olajat; leállítás után olyan tenyérnyit. Szétszedjük, felmérjük az állapotokat, amit kell, cserélünk, új tömítésgarnitúra és 20 év nyugalom.
Ez a terv. :-)

Nincs szükség szmájlira, nem vicc volt.
"0"ra állítsd.
Viszont ha szétszedted akkpr szilikonzsírral kenegesd meg ahol csak tudod a fogaskerekeket, meg a csapjait. Előtte kimoshatod WD40-el. WD40 nem jó kenésre.
Valahogy a fő meghajtótengelyt is ki tudod venni, azt nagyon érdemes, mert az szokta adni a visító hangot, ha berezonálva elkezdi.
1303LS
« Hozzászólás #78063 Dátum: 2017 Október 15, 11:19:59 »

Nagyon jó, csak lemaradt a szmájli.
Szétszerelt állapotról van szó, amit nem szeretnék megismételni. Viszont valaki előttem már cseszegette, a perem állapotából ítélve, és nem szeretném, ha csak valami hozzávetőleges értéket mutatna. Hogy a kocsi mennyivel megy, azt meg éppen az érintet alkatrész mutatná...
Nincs szükség szmájlira, nem vicc volt.
"0"ra állítsd.
Viszont ha szétszedted akkpr szilikonzsírral kenegesd meg ahol csak tudod a fogaskerekeket, meg a csapjait. Előtte kimoshatod WD40-el. WD40 nem jó kenésre.
Valahogy a fő meghajtótengelyt is ki tudod venni, azt nagyon érdemes, mert az szokta adni a visító hangot, ha berezonálva elkezdi.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78062 Dátum: 2017 Október 15, 11:13:06 »

Ha nem támaszkodik a "0"-s pöcökre akkor oda kell mutatnia amennyivel megy a kocsi.
Nagyon jó, csak lemaradt a szmájli.
Szétszerelt állapotról van szó, amit nem szeretnék megismételni. Viszont valaki előttem már cseszegette, a perem állapotából ítélve, és nem szeretném, ha csak valami hozzávetőleges értéket mutatna. Hogy a kocsi mennyivel megy, azt meg éppen az érintet alkatrész mutatná...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #78061 Dátum: 2017 Október 15, 11:04:34 »

Valamikor szó volt róla...
Nem emlékszik valaki, a km-óra mutatójának kalibrálásakor, amikor ugye nem támaszkodik a nullás pöcökre, hova is kell mutatnia?
Ha nem támaszkodik a "0"-s pöcökre akkor oda kell mutatnia amennyivel megy a kocsi.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78060 Dátum: 2017 Október 15, 10:40:30 »

Valamikor szó volt róla...
Nem emlékszik valaki, a km-óra mutatójának kalibrálásakor, amikor ugye nem támaszkodik a nullás pöcökre, hova is kell mutatnia?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78059 Dátum: 2017 Szeptember 30, 21:45:10 »

az egyik kétszer olyan hosszú mint a másik, a dugattyúk és a záródugók egyformák már amennyiben az olajnyomás szabályzásról van szó Undecided
J
Köszi, arról. Csak meglepődtem kicsit, amikor az első kipottyant, és fele akkora volt.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78058 Dátum: 2017 Szeptember 26, 21:14:13 »

köszönöm!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78057 Dátum: 2017 Szeptember 26, 21:12:00 »

a leg tutibb vizsgálati módszer hogy át öntöd egy petpalackba vagy befőttes üvegbe és ha nem zaccos nem fonalas akkor tuti jó még ha az átöntésnél zavaros is  leszkicsit
Flakon alján se maradjon lerakódás.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78056 Dátum: 2017 Szeptember 26, 20:58:43 »

lezart flakon, robogo a cel motor
a leg tutibb vizsgálati módszer hogy át öntöd egy petpalackba vagy befőttes üvegbe és ha nem zaccos nem fonalas akkor tuti jó még ha az átöntésnél zavaros is  leszkicsit

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78055 Dátum: 2017 Szeptember 26, 20:55:37 »

A két szabályzós motorblokkban a mennyiség szabályozó és a nyomásszabályozó szelepeknek egyforma a rugója?
az egyik kétszer olyan hosszú mint a másik, a dugattyúk és a záródugók egyformák már amennyiben az olajnyomás szabályzásról van szó Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78054 Dátum: 2017 Szeptember 26, 20:35:09 »

Ha nyitva volt akkor az 5 év nem él. Versenymotorba nem tölteném be, de Pannóniába simán.  Wink
lezart flakon, robogo a cel motor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78053 Dátum: 2017 Szeptember 26, 20:18:57 »

Ha nyitva volt akkor az 5 év nem él. Versenymotorba nem tölteném be, de Pannóniába simán.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78052 Dátum: 2017 Szeptember 26, 17:36:27 »

A két szabályzós motorblokkban a mennyiség szabályozó és a nyomásszabályozó szelepeknek egyforma a rugója?

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.