www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:10:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13163417 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78355 Dátum: 2018 Május 07, 05:28:44 »

Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.
Jó tudni , köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78354 Dátum: 2018 Május 06, 22:55:49 »

Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.
Megnézem az én dobjaimat is majd.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #78353 Dátum: 2018 Május 06, 22:19:43 »

30305 méret jónak tűnik. Ami most van benne(amit kérdeztem) az 17305 SKF GERMANY. (Külső-belső átmérő megegyezik ,a teljes magasságban van minimális különbség) Mikor ,hol ,hogy ,miként került bele lövésem sincs. Mondjuk a bogim egy Norvég export modell. Az nem lehet ,hogy mégis csak a gyárban került bele? Csak úgy kérdem Huh Gányolásnak nyoma nincs!
Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78352 Dátum: 2018 Május 05, 17:18:20 »

Május 19. nekem jó.
Szuper! Majd egyeztetünk az évadnyitón.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78351 Dátum: 2018 Május 05, 10:00:10 »

Sziasztok!
Május 19. nekem jó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78350 Dátum: 2018 Május 05, 09:21:24 »

Sziasztok!
Mint már említettem: Szeretnék segíteni Luftsick Tomi feleségének a bogár újra utakra helyezésében.
Van még 1-2 papír dolog (kötelező bizti kötése, klubba belépés) amit el kell intézni, de ezt Orsi intézi.
Május 9.-én jár le a fél éves kivonatás. Május 19, vagy 26,-án szombaton lenne jó nekem.
Fékeket átnézni,alapjáratot esetleg beállítani. Azt hiszem Funk ajánlotta fel a szinkrontesztert. Azért elugrok majd hozzá.
Ha valakinek jó lenne az időpont, és ráér, és szívesen el is jönne, kérem jelezze. Vekerlén van a bubiszélvédős.
Én a tárcsafékhez nem értek, de remélem avval nem lesz gond. Ezután menne vizsgázni a bogár.
Előre is köszi!

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78349 Dátum: 2018 Május 04, 13:53:48 »

Gurul vagy nem gurul már a bogár. :-P
, hogy a büdös picsába ne gurulna!(legalábbis tegnap este még gurult ,ma még nem próbáltam) , holnap veterán majális Nógrádkövesden Cheesy Ott a helyünk Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78348 Dátum: 2018 Május 04, 09:51:06 »

Gurul vagy nem gurul már a bogár. :-P
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78347 Dátum: 2018 Május 04, 05:21:25 »

nem azt mondtam hogy nincs csak hogy én még ilyet nem láttam ! de 67előttit azért keveset csináltam ....

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78346 Dátum: 2018 Május 04, 00:13:06 »

nem azt mondtam hogy nincs csak hogy én még ilyet nem láttam ! de 67előttit azért keveset csináltam ....
de Vili is mondta, és amit ő nem, az nincs. Tudhatnád már  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78345 Dátum: 2018 Május 03, 22:40:48 »

nem azt mondtam hogy nincs csak hogy én még ilyet nem láttam ! de 67előttit azért keveset csináltam ....

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78344 Dátum: 2018 Május 03, 21:44:37 »

Barkács lesz az a régmúltból.
Nagyon megnézném a tengelyt, valszeg megforgott és tettek rá VALAMIT ami megállt. Új csapágy is forogni fog rajta. Indulhat a megoldáskeresés.
Nálam is van ilyen első dob, amiben golyós csapágy van.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78343 Dátum: 2018 Május 02, 20:41:58 »

Barkács lesz az a régmúltból.
Nagyon megnézném a tengelyt, valszeg megforgott és tettek rá VALAMIT ami megállt. Új csapágy is forogni fog rajta. Indulhat a megoldáskeresés.
HÁÁÁT NEM vagyok benne biztos

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78342 Dátum: 2018 Május 02, 20:37:33 »

30305 méret jónak tűnik. Ami most van benne(amit kérdeztem) az 17305 SKF GERMANY. (Külső-belső átmérő megegyezik ,a teljes magasságban van minimális különbség) Mikor ,hol ,hogy ,miként került bele lövésem sincs. Mondjuk a bogim egy Norvég export modell. Az nem lehet ,hogy mégis csak a gyárban került bele? Csak úgy kérdem Huh Gányolásnak nyoma nincs!
Valahogy kurvára izgat ez a csapágy dolog és kutakodtam! Ezt találtam:
https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjkxe2G1efaAhXB-KQKHfh8B1cQjhx6BAgBEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FFAG-17305-VW-Bug-Karman-Ghia-Front-Wheel-Bearing-%2F182753253796&psig=AOvVaw2QXEbKRK0-T0WEpRfqGHAd&ust=1525372096540722

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78341 Dátum: 2018 Május 02, 18:08:57 »

F@SZA! Akkor bontás!  Csekkolom a méreteket aztán majd csak lesz valami...
30305 méret jónak tűnik. Ami most van benne(amit kérdeztem) az 17305 SKF GERMANY. (Külső-belső átmérő megegyezik ,a teljes magasságban van minimális különbség) Mikor ,hol ,hogy ,miként került bele lövésem sincs. Mondjuk a bogim egy Norvég export modell. Az nem lehet ,hogy mégis csak a gyárban került bele? Csak úgy kérdem Huh Gányolásnak nyoma nincs!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78340 Dátum: 2018 Május 02, 10:51:59 »

Barkács lesz az a régmúltból.
Ja ,valszeg igen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78339 Dátum: 2018 Május 02, 08:34:56 »

Szerintem ez kell:
SKF: BR30305

F@SZA! Akkor bontás!  Csekkolom a méreteket aztán majd csak lesz valami...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #78338 Dátum: 2018 Május 02, 07:48:24 »

ezt értem de akkor is ez van benne Huh
itt van a golyóscsapágy belső része a tengelyen íme:
Barkács lesz az a régmúltból.
Nagyon megnézném a tengelyt, valszeg megforgott és tettek rá VALAMIT ami megállt. Új csapágy is forogni fog rajta. Indulhat a megoldáskeresés.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78337 Dátum: 2018 Május 02, 07:42:05 »

Szerintem ez kell:
SKF: BR30305

ezt értem de akkor is ez van benne Huh
itt van a golyóscsapágy belső része a tengelyen íme:
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78336 Dátum: 2018 Május 02, 05:24:39 »

én még nem is láttam golyóscsapágyat  első fékdobban
ezt értem de akkor is ez van benne Huh
itt van a golyóscsapágy belső része a tengelyen íme:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78335 Dátum: 2018 Május 01, 23:01:11 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem. A bogin lekaptam az első fékdobokat(5 lyukú 65.02havi) ,hogy átzsírozzam a csapágyakat. Közben úgy döntöttem ,hogy cserélem őket újra. A külső kúpgörgős csapágyról le lehet olvasni a típusát(30304 A) ,viszont a belső golyós csapágy számát(típusát) nem tudom. Ha esetleg ezt meg tudná mondani nekem valaki ,azt nagggyon köszönöm!
én még nem is láttam golyóscsapágyat  első fékdobban

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #78334 Dátum: 2018 Május 01, 21:54:52 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem. A bogin lekaptam az első fékdobokat(5 lyukú 65.02havi) ,hogy átzsírozzam a csapágyakat. Közben úgy döntöttem ,hogy cserélem őket újra. A külső kúpgörgős csapágyról le lehet olvasni a típusát(30304 A) ,viszont a belső golyós csapágy számát(típusát) nem tudom. Ha esetleg ezt meg tudná mondani nekem valaki ,azt nagggyon köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #78333 Dátum: 2018 április 09, 07:45:24 »

igen, a hosszú indítózás igazán motorkímélő, két fújás hidegindítóval ezt megspórolod. nem is emlékszem ki javasolja folyton, hogy be kell drótozni a benzincsövet és a többi. majd jól kigyullad a falevél, nem kell bajlódni az eladással
Az enyémben már indítózáskor van olajnyomás, semmi baja nem lesz. Persze, be kell drótozni, az a biztos. Ahhoz azért kicsit több falevél kellene mint fél marék. Smiley
Eladással nem bajlódok. Eddig is elfért, most sincs útba, kivinni nincs értelme, majd itt megkívánja valaki és jól jár.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78332 Dátum: 2018 április 08, 21:26:59 »

Elővettem én is a gépet vagy egy hete.
Hosszabb állás után (talán ősszel ment) semmi hidegindító, semmi kecmec jó hosszú indítózás után ahogy odaért a benzin ahova kell azonnal stabilan járt.
Előrehoztam, hogymajd itt lemosom és eladom.
Nem folyik sehol semmi, egyszer kell rendesen megcsinálni aztán nincs meglepetés.  Evil
Motortér tiszta pókháló, meg szélbehordta falevél, azt már az új gazdija fogja kitakarítani.  Grin
igen, a hosszú indítózás igazán motorkímélő, két fújás hidegindítóval ezt megspórolod. nem is emlékszem ki javasolja folyton, hogy be kell drótozni a benzincsövet és a többi. majd jól kigyullad a falevél, nem kell bajlódni az eladással

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #78331 Dátum: 2018 április 08, 20:21:17 »

Elővettem én is a gépet vagy egy hete.
Hosszabb állás után (talán ősszel ment) semmi hidegindító, semmi kecmec jó hosszú indítózás után ahogy odaért a benzin ahova kell azonnal stabilan járt.
Előrehoztam, hogymajd itt lemosom és eladom.
Nem folyik sehol semmi, egyszer kell rendesen megcsinálni aztán nincs meglepetés.  Evil
Motortér tiszta pókháló, meg szélbehordta falevél, azt már az új gazdija fogja kitakarítani.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78330 Dátum: 2018 április 08, 20:00:18 »

a mai délután szereléssel telt, összeraktam a motorkerékpárt vizsga előtt, utána gondoltam beindítom a bogarat is. némi hidegindító, feltöltött akksi és már ment is. vissza futamot nézni, járjon csak. kimentem ránézni, mondom affene, engedi az olajat a szelepfedélnél, de mindegy, majd kicserélem a tömítést. később megint ránéztem, akkor látom, hogy ez nem olaj, hanem benzin, a bal oldali karbiból folyik a csőnél. nem kis mázli, hogy nem történt baj. légszűrő le, hogy hozzáférjek a bilincshez, jól tartott, levettem, cső is ok, nem repedt, visszaraktam, de indítani már nem volt idő. oda kell figyelni hosszabb állás után mindenre...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78329 Dátum: 2018 április 05, 10:21:06 »

köszi
  leírod pontosan hogy használod? kb Kitalálom, de ha van kipróbált módszer, szívesen alkalmaznám☺
szerk.ja és utána mivel kell kezelni hogy szép tartós legyen?
neten van rengeteg féle dolog, személyes tapasztalatokat olvasnék, nem reklámokat☺
Semmi extra. Kb 5 liter meleg vízbe egy kupakkal és szivaccsal bedörzsölöm. Amikor már látszik, hogy fellazult a kosz, akkor letöröl. Lehet egy kis ecetet is hozzá adni. Utána meg valami bőrápoló.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78328 Dátum: 2018 április 05, 08:14:54 »

bőr- (műbőr) autóülés tisztítására van tapasztalat? mivel hogyan ilyesmi..
2 evőkanál Kék álom fél liter forró vízben feloldani. Spricnibe tölteni, ha kihűlt.
4-5 db mikroszálas törlőkendő. Fújsz, vársz, törölsz.

Ápolószer: https://www.bor-cipokellek.hu/cikk/962/Cheq-Brill-borzsir-50-ml/
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #78327 Dátum: 2018 április 05, 08:01:40 »

Nekem az  vált be. Kifolyik a kosz a redőkből is. Persze az arányokra oda kell figyelni
köszi
  leírod pontosan hogy használod? kb Kitalálom, de ha van kipróbált módszer, szívesen alkalmaznám☺
szerk.ja és utána mivel kell kezelni hogy szép tartós legyen?
neten van rengeteg féle dolog, személyes tapasztalatokat olvasnék, nem reklámokat☺
« Utoljára szerkesztve: 2018 április 05, 08:04:49 írta kormányzoo »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78326 Dátum: 2018 április 05, 02:43:28 »

bőr- (műbőr) autóülés tisztítására van tapasztalat? mivel hogyan ilyesmi..
Nekem az  vált be. Kifolyik a kosz a redőkből is. Persze az arányokra oda kell figyelni

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #78325 Dátum: 2018 április 04, 23:29:49 »

bőr- (műbőr) autóülés tisztítására van tapasztalat? mivel hogyan ilyesmi..
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78324 Dátum: 2018 Március 30, 19:08:27 »

sajnálom a srácot ,de sajnos ide üt vissza amikor az internetre minden baromságot feltöltenek.És a youtube-ról javítanak,meg a google a barátuk meg a fórumok

Hát igen mindenki sufnituningol.
Régebben meg szóbeszédből, meg haverokkal kipróbálták. Legalább ha ma rendesen utánanézel, találsz értelmeset.
(Mindig eszembe jut anno kollégám, aki autószerelőből lett saleses, miket mesélt... mikor a Zsuk benzintartályt hegesztette a nagytudású szaki... három udvarral arrébb lett meg. Csak kifordítva. De megúszta, mert a hülyék szerencséje mindig működik.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78323 Dátum: 2018 Március 29, 07:52:16 »

sajnálom a srácot ,de sajnos ide üt vissza amikor az internetre minden baromságot feltöltenek.És a youtube-ról javítanak,meg a google a barátuk meg a fórumok

Hát igen mindenki sufnituningol.
Így van! Sokan szerelgetünk, sufnituningolunk otthon, de azért a benzinről illene pár dolgot tudni még ha nem is vagyunk autószerelő mesterek. Jobbulást a srácnak, remélem tanult az esetből.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78322 Dátum: 2018 Március 28, 18:49:00 »

Jajjjjj!  Shocked Inkább iskolába ment volna sufnituningolás helyett! Az észlény. 

sajnálom a srácot ,de sajnos ide üt vissza amikor az internetre minden baromságot feltöltenek.És a youtube-ról javítanak,meg a google a barátuk meg a fórumok

Hát igen mindenki sufnituningol.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 28, 18:51:56 írta pecek »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78321 Dátum: 2018 Március 28, 07:38:20 »

Jajjjjj!  Shocked Inkább iskolába ment volna sufnituningolás helyett! Az észlény. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78320 Dátum: 2018 Március 27, 11:09:34 »

Hàt nem tudom,én anno a narancsomra,a Bakàts téren vàsàroltam,nem is nagy pénzért,H4-es Wesem làmpàkat,azok úgy vilàgítottak,mint a mai autók.És rendesen az útra.Az új Wesem H4-esek,tompítotton nagyobb fènyt adtak,mint a gyàri bogàrlàmpàk reflektoron.
Wesem fényszórók voltam egészen augusztusig. Az NKH-nál: látszik a fotón, hogy régi a lámpa. Ezért kapott 2 db Depo lámpát. Nagy nehezen beállítottam, hogy az útra világítson. De egy katasztrófa a vetítési képe.
Wesemeket foncsoroztatni fogom, de keresek még mindig 1 db Bosch domború üveges H4 lámpát. Az lesz az igazi.

Összefoglalva én azt vallom, ha becsülettel megcsinálunk mindent tökéletes állapotúra egy bogáron, akkor az kielégítően működik. Csak hajlamosak vagyunk egyes hibákat nem a konkrét hiba kezelésével megoldani, hanem megmagyarázni a régi műszaki megoldás nem megfelelőségével. Pl. rossz vezetékelés kezelése generátor beépítésével, öreg lámpa cseréje helyett más izzó használata, melegedő motorra külső olajhűtő szerelése, stb.
Így ahogy mondod, generátortól a fogyasztóig végig kell nézni a rendszert. Ha 0,5V nagyobb a feszültségesés akkor ott valami gond van.
A komplett lámpát is érdemes megnézni.

Nálam pl. érdekesség, hogy lassan 10 éves 72Ah akku van benne. Éppen ami kiesik a napi használós dízelből :-).
1 hét állás után kb. 5 perc múlva kezd teljes fényerővel világítani a fényszóró addig az akku nyeli az ampert. Kicsit már nagy az önkisülése, de még 1 hónap állás után is biztosan indítja a motort.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78319 Dátum: 2018 Március 27, 10:55:46 »

az előmelegítő tisztításnál volt téma, hogy esetleg ki lehetne égetni. noss, ha esetleg rendesen belobban, ne rohanjatok vele be a lakásba  Evil
https://www.vezess.hu/hirek/2018/03/27/kipufogoval-jatszott-a-vasi-fiu-felgyujtotta-a-hazat/
A hülye...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78318 Dátum: 2018 Március 27, 10:43:11 »

az előmelegítő tisztításnál volt téma, hogy esetleg ki lehetne égetni. noss, ha esetleg rendesen belobban, ne rohanjatok vele be a lakásba  Evil
https://www.vezess.hu/hirek/2018/03/27/kipufogoval-jatszott-a-vasi-fiu-felgyujtotta-a-hazat/
1303LS
« Hozzászólás #78317 Dátum: 2018 Március 27, 08:54:30 »

Azért az ilyen összehasonlításoknál mindig kérdés az is, hogy pontosan mit mivel hasonlítunk össze. Sajnos az ilyen összehasonlítások gyakran úgy történnek, hogy egy 40 éves megmattult foncsorú, fátyolos üvegű, használt izzós, nem jól beállított gyári lámpát a felújítás során kicserélnek egy zsír új Lengyel H4-esre, új izzókkal, természetesen beállítva és megszületik az ítélet, hogy a gyári bogár szar, az új Lengyel meg a tökély.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Wesem szar, szerintem teljesen rendben lévő fényszóró, illetve a H4 izzó is jobb eredményt hoz mint a régi hagyományos, de a gyári bogár világításra sem mondanák annyian, hogy szar, ha az összehasonlításhoz nem az ezer éves fényszórókat használnák, hanem egy pár zsír új Hellát, új izzókkal, beállítva.

Érdekes példa, hogy a bogaramban egy pár zsír új Hella töklámpa van (Nem NOS, aminek poros a belseje, nem szép állapotú használt, nem taiwani utángyártott, hanem egy pár teljesen új Hella), új hagyományos izzókkal. Ezzel szemben a Porschémban egy pár H4-es, átlagos állapotú gyári, de használt fényszóró van. A bogár jobban világít, de ennek nem az az oka, hogy az 50 éves Hella technika jobb mint a fiatalabb, hanem egyszerűen az állapot számít ennyit.

Összefoglalva én azt vallom, ha becsülettel megcsinálunk mindent tökéletes állapotúra egy bogáron, akkor az kielégítően működik. Csak hajlamosak vagyunk egyes hibákat nem a konkrét hiba kezelésével megoldani, hanem megmagyarázni a régi műszaki megoldás nem megfelelőségével. Pl. rossz vezetékelés kezelése generátor beépítésével, öreg lámpa cseréje helyett más izzó használata, melegedő motorra külső olajhűtő szerelése, stb.
 

Pont ilyen a fogyasztás.
10litert eszik a bogár és ez teljesen normális, hiszen 40éves. Mennyit egyen 5-öt?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78316 Dátum: 2018 Március 27, 08:31:56 »

Azért az ilyen összehasonlításoknál mindig kérdés az is, hogy pontosan mit mivel hasonlítunk össze. Sajnos az ilyen összehasonlítások gyakran úgy történnek, hogy egy 40 éves megmattult foncsorú, fátyolos üvegű, használt izzós, nem jól beállított gyári lámpát a felújítás során kicserélnek egy zsír új Lengyel H4-esre, új izzókkal, természetesen beállítva és megszületik az ítélet, hogy a gyári bogár szar, az új Lengyel meg a tökély.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Wesem szar, szerintem teljesen rendben lévő fényszóró, illetve a H4 izzó is jobb eredményt hoz mint a régi hagyományos, de a gyári bogár világításra sem mondanák annyian, hogy szar, ha az összehasonlításhoz nem az ezer éves fényszórókat használnák, hanem egy pár zsír új Hellát, új izzókkal, beállítva.

Érdekes példa, hogy a bogaramban egy pár zsír új Hella töklámpa van (Nem NOS, aminek poros a belseje, nem szép állapotú használt, nem taiwani utángyártott, hanem egy pár teljesen új Hella), új hagyományos izzókkal. Ezzel szemben a Porschémban egy pár H4-es, átlagos állapotú gyári, de használt fényszóró van. A bogár jobban világít, de ennek nem az az oka, hogy az 50 éves Hella technika jobb mint a fiatalabb, hanem egyszerűen az állapot számít ennyit.

Összefoglalva én azt vallom, ha becsülettel megcsinálunk mindent tökéletes állapotúra egy bogáron, akkor az kielégítően működik. Csak hajlamosak vagyunk egyes hibákat nem a konkrét hiba kezelésével megoldani, hanem megmagyarázni a régi műszaki megoldás nem megfelelőségével. Pl. rossz vezetékelés kezelése generátor beépítésével, öreg lámpa cseréje helyett más izzó használata, melegedő motorra külső olajhűtő szerelése, stb.
 

nagyobb fènyt adtak,mint a gyàri bogàrlàmpàk reflektoron.

Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.