www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 14:37:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14693225 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78371 Dátum: 2018 Május 15, 22:49:26 »

Amit meg tudtam nézni: A kasztni csavarokhoz 13as, a napoleon végén a 2-2 csavarhoz 17es dugókulcs kell. Ebből elvileg lehet tudni, hogy azok mekkora metrikus csavarok normál esetben, ha nem speciálisak.
ok, köszi, 10-esek lesznek azok akkor

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78370 Dátum: 2018 Május 15, 20:47:53 »

Amit meg tudtam nézni: A kasztni csavarokhoz 13as, a napoleon végén a 2-2 csavarhoz 17es dugókulcs kell. Ebből elvileg lehet tudni, hogy azok mekkora metrikus csavarok normál esetben, ha nem speciálisak.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78369 Dátum: 2018 Május 15, 09:46:30 »

Nem, az 4db hosszú és nagyobb átmérőjű csavar.
Elöl vannak ilyenek, az alvázfej és a taposólemezek találkozásánál, a első "Napóleon" végeinél.
ha estig nem mondja meg senki, -és nem felejtem el- alánézek. akkor legalább a csavar fejéből lehet majd tudni az átmérőt
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78368 Dátum: 2018 Május 15, 09:39:09 »

a napoleon végén?
sajnos nem tudom, de azok nem ugyanolyanok mint a többi kasztnicsavar?
Nem, az 4db hosszú és nagyobb átmérőjű csavar.
Elöl vannak ilyenek, az alvázfej és a taposólemezek találkozásánál, a első "Napóleon" végeinél.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78367 Dátum: 2018 Május 15, 08:58:53 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy elöl az alvázat a tűzfal sarkához rögzítő 2-2 csavar mekkora? Előre is köszi!
a napoleon végén?
sajnos nem tudom, de azok nem ugyanolyanok mint a többi kasztnicsavar?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78366 Dátum: 2018 Május 14, 19:59:54 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy elöl az alvázat a tűzfal sarkához rögzítő 2-2 csavar mekkora? Előre is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78365 Dátum: 2018 Május 10, 21:40:45 »

Olvastam régebben. Ne kérdezd, hol, milyen autentikus forrás ól. De megmaradt bennem ez az információ.

Azért furcsa, mert jellemzően nem kötötték magukat egy beszállítóhoz (lsd. Bosch-Hella lámpában vagy VDO-SWF kilométerórában).
(Nálam is SKF volt benne, persze cserélhették.)

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #78364 Dátum: 2018 Május 10, 08:35:35 »

Mert van benne 5e km és szép tiszta is volt.
Jaaaa?
De 5ekm után miért kell félni a csavartól?
Ennyi alatt még egy mekszikói utánzatba sem rohad bele.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78363 Dátum: 2018 Május 10, 08:22:32 »

Miért nem cserélted ki mindjárt?
Mert van benne 5e km és szép tiszta is volt.
1303LS
« Hozzászólás #78362 Dátum: 2018 Május 10, 07:01:25 »

Váltóban olajszint ellenőrizve.
Nagyobb küzdésre számítottam a csavarral, de könnyen adta magát. Smiley
Miért nem cserélted ki mindjárt?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #78361 Dátum: 2018 Május 09, 22:42:26 »

Ebben biztos vagy?
Olvastam régebben. Ne kérdezd, hol, milyen autentikus forrás ól. De megmaradt bennem ez az információ.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78360 Dátum: 2018 Május 09, 19:29:57 »

Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78359 Dátum: 2018 Május 09, 19:19:11 »

Váltóban olajszint ellenőrizve.
Nagyobb küzdésre számítottam a csavarral, de könnyen adta magát. Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78358 Dátum: 2018 Május 09, 17:07:36 »

Váltóban olajszint ellenőrizve.
Nagyobb küzdésre számítottam a csavarral, de könnyen adta magát. Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78357 Dátum: 2018 Május 09, 13:03:15 »

Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.
Ebben biztos vagy?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #78356 Dátum: 2018 Május 08, 17:44:08 »

Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.
A gyártó teljesen mindegy, a DIN-szerinti csapágyszám a lényeg.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78355 Dátum: 2018 Május 07, 05:28:44 »

Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.
Jó tudni , köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78354 Dátum: 2018 Május 06, 22:55:49 »

Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.
Megnézem az én dobjaimat is majd.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #78353 Dátum: 2018 Május 06, 22:19:43 »

30305 méret jónak tűnik. Ami most van benne(amit kérdeztem) az 17305 SKF GERMANY. (Külső-belső átmérő megegyezik ,a teljes magasságban van minimális különbség) Mikor ,hol ,hogy ,miként került bele lövésem sincs. Mondjuk a bogim egy Norvég export modell. Az nem lehet ,hogy mégis csak a gyárban került bele? Csak úgy kérdem Huh Gányolásnak nyoma nincs!
Nem valószínű, hogy gyári, mert a VW mindig FAG-ot használt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78352 Dátum: 2018 Május 05, 17:18:20 »

Május 19. nekem jó.
Szuper! Majd egyeztetünk az évadnyitón.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78351 Dátum: 2018 Május 05, 10:00:10 »

Sziasztok!
Május 19. nekem jó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78350 Dátum: 2018 Május 05, 09:21:24 »

Sziasztok!
Mint már említettem: Szeretnék segíteni Luftsick Tomi feleségének a bogár újra utakra helyezésében.
Van még 1-2 papír dolog (kötelező bizti kötése, klubba belépés) amit el kell intézni, de ezt Orsi intézi.
Május 9.-én jár le a fél éves kivonatás. Május 19, vagy 26,-án szombaton lenne jó nekem.
Fékeket átnézni,alapjáratot esetleg beállítani. Azt hiszem Funk ajánlotta fel a szinkrontesztert. Azért elugrok majd hozzá.
Ha valakinek jó lenne az időpont, és ráér, és szívesen el is jönne, kérem jelezze. Vekerlén van a bubiszélvédős.
Én a tárcsafékhez nem értek, de remélem avval nem lesz gond. Ezután menne vizsgázni a bogár.
Előre is köszi!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78349 Dátum: 2018 Május 04, 13:53:48 »

Gurul vagy nem gurul már a bogár. :-P
, hogy a büdös picsába ne gurulna!(legalábbis tegnap este még gurult ,ma még nem próbáltam) , holnap veterán majális Nógrádkövesden Cheesy Ott a helyünk Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78348 Dátum: 2018 Május 04, 09:51:06 »

Gurul vagy nem gurul már a bogár. :-P
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78347 Dátum: 2018 Május 04, 05:21:25 »

nem azt mondtam hogy nincs csak hogy én még ilyet nem láttam ! de 67előttit azért keveset csináltam ....

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78346 Dátum: 2018 Május 04, 00:13:06 »

nem azt mondtam hogy nincs csak hogy én még ilyet nem láttam ! de 67előttit azért keveset csináltam ....
de Vili is mondta, és amit ő nem, az nincs. Tudhatnád már  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78345 Dátum: 2018 Május 03, 22:40:48 »

nem azt mondtam hogy nincs csak hogy én még ilyet nem láttam ! de 67előttit azért keveset csináltam ....

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78344 Dátum: 2018 Május 03, 21:44:37 »

Barkács lesz az a régmúltból.
Nagyon megnézném a tengelyt, valszeg megforgott és tettek rá VALAMIT ami megállt. Új csapágy is forogni fog rajta. Indulhat a megoldáskeresés.
Nálam is van ilyen első dob, amiben golyós csapágy van.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78343 Dátum: 2018 Május 02, 20:41:58 »

Barkács lesz az a régmúltból.
Nagyon megnézném a tengelyt, valszeg megforgott és tettek rá VALAMIT ami megállt. Új csapágy is forogni fog rajta. Indulhat a megoldáskeresés.
HÁÁÁT NEM vagyok benne biztos

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78342 Dátum: 2018 Május 02, 20:37:33 »

30305 méret jónak tűnik. Ami most van benne(amit kérdeztem) az 17305 SKF GERMANY. (Külső-belső átmérő megegyezik ,a teljes magasságban van minimális különbség) Mikor ,hol ,hogy ,miként került bele lövésem sincs. Mondjuk a bogim egy Norvég export modell. Az nem lehet ,hogy mégis csak a gyárban került bele? Csak úgy kérdem Huh Gányolásnak nyoma nincs!
Valahogy kurvára izgat ez a csapágy dolog és kutakodtam! Ezt találtam:
https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjkxe2G1efaAhXB-KQKHfh8B1cQjhx6BAgBEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FFAG-17305-VW-Bug-Karman-Ghia-Front-Wheel-Bearing-%2F182753253796&psig=AOvVaw2QXEbKRK0-T0WEpRfqGHAd&ust=1525372096540722

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78341 Dátum: 2018 Május 02, 18:08:57 »

F@SZA! Akkor bontás!  Csekkolom a méreteket aztán majd csak lesz valami...
30305 méret jónak tűnik. Ami most van benne(amit kérdeztem) az 17305 SKF GERMANY. (Külső-belső átmérő megegyezik ,a teljes magasságban van minimális különbség) Mikor ,hol ,hogy ,miként került bele lövésem sincs. Mondjuk a bogim egy Norvég export modell. Az nem lehet ,hogy mégis csak a gyárban került bele? Csak úgy kérdem Huh Gányolásnak nyoma nincs!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78340 Dátum: 2018 Május 02, 10:51:59 »

Barkács lesz az a régmúltból.
Ja ,valszeg igen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78339 Dátum: 2018 Május 02, 08:34:56 »

Szerintem ez kell:
SKF: BR30305

F@SZA! Akkor bontás!  Csekkolom a méreteket aztán majd csak lesz valami...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #78338 Dátum: 2018 Május 02, 07:48:24 »

ezt értem de akkor is ez van benne Huh
itt van a golyóscsapágy belső része a tengelyen íme:
Barkács lesz az a régmúltból.
Nagyon megnézném a tengelyt, valszeg megforgott és tettek rá VALAMIT ami megállt. Új csapágy is forogni fog rajta. Indulhat a megoldáskeresés.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78337 Dátum: 2018 Május 02, 07:42:05 »

Szerintem ez kell:
SKF: BR30305

ezt értem de akkor is ez van benne Huh
itt van a golyóscsapágy belső része a tengelyen íme:
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78336 Dátum: 2018 Május 02, 05:24:39 »

én még nem is láttam golyóscsapágyat  első fékdobban
ezt értem de akkor is ez van benne Huh
itt van a golyóscsapágy belső része a tengelyen íme:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78335 Dátum: 2018 Május 01, 23:01:11 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem. A bogin lekaptam az első fékdobokat(5 lyukú 65.02havi) ,hogy átzsírozzam a csapágyakat. Közben úgy döntöttem ,hogy cserélem őket újra. A külső kúpgörgős csapágyról le lehet olvasni a típusát(30304 A) ,viszont a belső golyós csapágy számát(típusát) nem tudom. Ha esetleg ezt meg tudná mondani nekem valaki ,azt nagggyon köszönöm!
én még nem is láttam golyóscsapágyat  első fékdobban

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78334 Dátum: 2018 Május 01, 21:54:52 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem. A bogin lekaptam az első fékdobokat(5 lyukú 65.02havi) ,hogy átzsírozzam a csapágyakat. Közben úgy döntöttem ,hogy cserélem őket újra. A külső kúpgörgős csapágyról le lehet olvasni a típusát(30304 A) ,viszont a belső golyós csapágy számát(típusát) nem tudom. Ha esetleg ezt meg tudná mondani nekem valaki ,azt nagggyon köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #78333 Dátum: 2018 április 09, 07:45:24 »

igen, a hosszú indítózás igazán motorkímélő, két fújás hidegindítóval ezt megspórolod. nem is emlékszem ki javasolja folyton, hogy be kell drótozni a benzincsövet és a többi. majd jól kigyullad a falevél, nem kell bajlódni az eladással
Az enyémben már indítózáskor van olajnyomás, semmi baja nem lesz. Persze, be kell drótozni, az a biztos. Ahhoz azért kicsit több falevél kellene mint fél marék. Smiley
Eladással nem bajlódok. Eddig is elfért, most sincs útba, kivinni nincs értelme, majd itt megkívánja valaki és jól jár.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78332 Dátum: 2018 április 08, 21:26:59 »

Elővettem én is a gépet vagy egy hete.
Hosszabb állás után (talán ősszel ment) semmi hidegindító, semmi kecmec jó hosszú indítózás után ahogy odaért a benzin ahova kell azonnal stabilan járt.
Előrehoztam, hogymajd itt lemosom és eladom.
Nem folyik sehol semmi, egyszer kell rendesen megcsinálni aztán nincs meglepetés.  Evil
Motortér tiszta pókháló, meg szélbehordta falevél, azt már az új gazdija fogja kitakarítani.  Grin
igen, a hosszú indítózás igazán motorkímélő, két fújás hidegindítóval ezt megspórolod. nem is emlékszem ki javasolja folyton, hogy be kell drótozni a benzincsövet és a többi. majd jól kigyullad a falevél, nem kell bajlódni az eladással

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.