www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 15:36:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1983 1984 1985 1986 1987 [1988] 1989 1990 1991 1992 1993 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564232 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #1047 Dátum: 2006 Február 24, 16:56:11 »

Itt a gyújtásom. Valaki monda meg hogy mi lehet rajta rossz!!
(nem új az biztos...)


Na figyu.
Szedd ki az egész osztófejet.Előbb karcolj rá jelet hogy hogy állt.Kábeleket amint látom már úgyis lehúztad azt gondolom megjegyezted hogy honnan.
A vákuumdobon szívd meg a kis csövet, mozognia kell az alaplapnak.
Aztán szedd szét annyira hogy a rörsúlyokat is ki tudd szedni.
Na mindent pucolj meg, zsírozgass meg vékonyan(már ami mozog egymáson).
Aztán mindent pontosan ugyanúgy visszafelé összeraksz.
Nem ártana egy új megszakító meg egy kondi.
Megszakító hézagot beállítod.
Fog az menni.
Ha mégsem menne majd úgyis szólsz. Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1046 Dátum: 2006 Február 24, 15:39:59 »

akksi? benzin? gyujtáskulcs?  Evil

Igen és kérdezzük meg, hogya  saját kocsijáról van-é szó! vagy a szomszédét prószálta meg...  Smiley Cheesy Grin Cool Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1045 Dátum: 2006 Február 24, 15:38:17 »



akksi? benzin? gyujtáskulcs?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1044 Dátum: 2006 Február 24, 15:27:43 »

Itt a gyújtásom. Valaki monda meg hogy mi lehet rajta rossz!!
(nem új az biztos...)


Tulajdonképpen Stunt Mesternek igaza van: ebbeől nehéz lenne bárkinek is megállapítania.
Mi miatt rossz egyáltalán?
- Nincs beégve a megszakító?
- Megcsiszoltad az érintkezőket a gyújtáselosztófedélben, rotoron?
- Nincs szálszakadás, kontakthiba az elosztóban? Madzagok a helyükön?
- Kondenzátor jó?
- Gyújtókábelek, azok érintkezői jók?
Mi is lehet még?
Remélhetőleg a gyújtás a helyén van = be van állítva!
- Kábelek nincsnek felcserélve? (bár ez lehet, hogy hülyeség...)
Huhhh!
Hirtelen több ötletem nincs...
 Roll Eyes Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1043 Dátum: 2006 Február 24, 15:12:58 »


szerintem azért nincs gyújtásod, mert levetted a fedelet meg a kábeleket Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1042 Dátum: 2006 Február 24, 15:11:39 »

Itt a gyújtásom. Valaki monda meg hogy mi lehet rajta rossz!!
(

Na, erre kíváncsi leszek! Következőleg belinkelem a jobb bokámat és valaki mondja meg miért fáj....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #1041 Dátum: 2006 Február 24, 12:50:40 »

Itt a gyújtásom. Valaki monda meg hogy mi lehet rajta rossz!!
(nem új az biztos...)
Többi kép róla:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141635_0_002.jpg
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141636_0_004.jpg
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141637_0_005.jpg
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141638_0_006.jpg
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/141639_0_007.jpg

Leon 1303
« Hozzászólás #1040 Dátum: 2006 Február 24, 10:43:14 »

Az biztos!
Saját 2 szép szememmel olvastam le alátuszkolva magam, hogy AT!
Majdnem alászorultam, pedig nem egy alacsony gép az öreg!  Grin

Meg pl, mikor kiccsabi először beleült, egyből az volt az első, hogy "bazzz ez tényleg hosszú váltó".
Vezettem már a petester gépét is, és abban sokkal másabbak voltak a fokozatok, olyan volt mintha rövidebbek lettek volna a fokozatok, pedig ha jóltom csak az 1-es meg a 4-es más a hosszúváltóban!

Most hétvégén visszateszem bele a vezetőülést, és bemérem az opellel, mert tényleg zavar, hogy állítjátok, hogy többel kellene mennie. Amúgy meg magvagyok azzal a 80-90-100 utazóval. De azé jólenne 150-el náha elcirkálni valami fostalicska rizskazán mellett  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #1039 Dátum: 2006 Február 24, 10:37:46 »

ÍBiztos hogy hosszú az a TE váltód?

Az biztos!
Saját 2 szép szememmel olvastam le alátuszkolva magam, hogy AT!
Majdnem alászorultam, pedig nem egy alacsony gép az öreg!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #1038 Dátum: 2006 Február 24, 09:59:25 »

A mexikóinál ezek tuti stimmelnek.

Ha a mexikói "D"-sre gondolsz akkor, úgy legyen.

Akkor van két faxa blokkom.  Grin
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1037 Dátum: 2006 Február 24, 09:57:27 »

....
AS41 öntvénybe öntve a megfelelő helyen
Olajszívócső (a szűrőnél) :külső18mm belső 16mm
Olajcsatornák a pumpánál(helyesen szivattyú)16/12mm
....
A mexikóit most ha nem haragszotok nem borítom szét a méricskélés miatt.
Pedig kíváncsi vagyok.

A mexikóinál ezek tuti stimmelnek.

'81 Hecho en México
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1036 Dátum: 2006 Február 24, 08:43:42 »

Hol vetted, Marótinál kaspható?

nem vettem, nem árulom, csak vaterán láttam, és belinkeltem, hátha valakinak kell. AZS egyből rá is harapott.
1303LS
« Hozzászólás #1035 Dátum: 2006 Február 24, 08:36:37 »

Ilyen tekinteteben az a blokk is olyan, mint bármi más bogárblokk. A 77-es löketű még bemegy, ha speciális, kisebbb csavaros hajtórudad van, egyébként kicsit ki kel munkálni belőle.  78 felett már mindenhogyan ki kell belőle munkálni.

És a lökethossz módosítás nagyon költséges, gondolj bele, hengerek, dugók, másik kipufogó, más tőcsavarok, esetleg motorburkolatok...

Kössz, erre voltam kíváncsi.
Kimunkálás megoldható, ha lehetséges.De azt mondod igen.
Hengerdugóset nem olcsó de van.
Kipuff megoldható, tőcsavar nem gond, burkolat nem gond.
Csapágy fészkek meg nem lehet nagy gáz ha AS41 az alap.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1034 Dátum: 2006 Február 24, 08:32:54 »

Stunt:
Egy 69-nél nagyobb főtengelyt be lehet tenni a typ3 blokkjába és érdemes ha igen?
Tudod nem kell fordulat, még sporttengely se kerülne bele.
Gondolkodom csak.Mert ez már Ócsítaná a dolgot.

Ilyen tekinteteben az a blokk is olyan, mint bármi más bogárblokk. A 77-es löketű még bemegy, ha speciális, kisebbb csavaros hajtórudad van, egyébként kicsit ki kel munkálni belőle.  78 felett már mindenhogyan ki kell belőle munkálni.

És a lökethossz módosítás nagyon költséges, gondolj bele, hengerek, dugók, másik kipufogó, más tőcsavarok, esetleg motorburkolatok...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1033 Dátum: 2006 Február 24, 08:27:59 »

Pedig sajnos azt kell mondjam, hogy egy normális motor nem igazán van 1500-2000 euro alatt. Persze llehet ügyeskedni, okoskodni, összeszedett használt cuccokkal operálni, de jó motorblokk, hengerfejek, egy kiegyensúlyozott főtengely, jó szelepemelőkkel és normális himbatengely és himbák, valamint jó hajtórudak...és egy príma vezérműtengely...estleg olajhűtő....sok-sok pénz.
És az egyéb dolgokat, mint karburátor, nem is említettem.

Stunt:
Egy 69-nél nagyobb főtengelyt be lehet tenni a typ3 blokkjába és érdemes ha igen?
Tudod nem kell fordulat, még sporttengely se kerülne bele.
Gondolkodom csak.Mert ez már Ócsítaná a dolgot.
1303LS
« Hozzászólás #1032 Dátum: 2006 Február 24, 08:24:47 »

akkor nemtom miért mondják itt egyesek, hogy gixer van a gépemmel, mert 120 a vége.
ha 1303 S -nek 129, akkor szerintem minden rendben van a gépemmel!

1303LS


Az enyém már régóta nincs meg.
Az egy 1303LS volt még szét nem szedett motorral került hozzám.
Nem vagyok egy hajtós tipus, de emlékeim szerint 120-130 kényelmes volt neki.
A vége biztos hogy 150 felett volt.
Egyszer próbáltam akkor dupla solex volt rajta meg a kipuff is kicsit fojtás nélkülire sikeredett.Akkor 160 -at mentem vele óra szerint és nem volt még vége, igaz szerintem már csak pici volt benne.
Ha csalt is az óra akkor sem csalhatott sokat mert 150 felett már elég kevés kapcsolatot tartott az úttal autó, szóval gyorsan ment.
ÍBiztos hogy hosszú az a TE váltód?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1031 Dátum: 2006 Február 24, 08:22:22 »

De jó neked hogy ennyi a lélektani határod.ez az az összeg ahol inkább komplett autót veszek.Motorra ennyit soha nem akarok költeni.tunning ide vagy oda

Pedig sajnos azt kell mondjam, hogy egy normális motor nem igazán van 1500-2000 euro alatt. Persze llehet ügyeskedni, okoskodni, összeszedett használt cuccokkal operálni, de jó motorblokk, hengerfejek, egy kiegyensúlyozott főtengely, jó szelepemelőkkel és normális himbatengely és himbák, valamint jó hajtórudak...és egy príma vezérműtengely...estleg olajhűtő....sok-sok pénz.
És az egyéb dolgokat, mint karburátor, nem is említettem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1030 Dátum: 2006 Február 24, 08:14:46 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?
<beszúrt kép törölve>

Hol vetted, Marótinál kaspható?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1029 Dátum: 2006 Február 24, 08:14:07 »

Akkor ez biztos ismerös. Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Cool
A mienk már lépcsős hátú 223-as volt. Faterom 7000 Ft-ért adta el 1977-ben. Utána bogár, ami a mai napig megvan. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #1028 Dátum: 2006 Február 24, 08:13:47 »

De jó neked hogy ennyi a lélektani határod.ez az az összeg ahol inkább komplett autót veszek.Motorra ennyit soha nem akarok költeni.tunning ide vagy oda
Nálam is max akkor kerül ez a dolog szem elé, ha már minden kész lesz a kocsin.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1027 Dátum: 2006 Február 24, 08:12:40 »

Mi összerakásnál először csak önindítóval forgattuk jó 2 percig hogy eljusson mindenhová az olaj.Az nem jó?
Nem sok magyarnál láttam eddig hogy kenegetnének ilyet

Akkor nézd meg az én képeimet.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1026 Dátum: 2006 Február 24, 07:19:54 »

Ááá, szerintem nem fogja olvasni, csak a képeket nézegeti majd  Grin

ott a pont ;-)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1025 Dátum: 2006 Február 24, 07:14:30 »

Ha kiolvastad nem adod el? Smiley
Ááá, szerintem nem fogja olvasni, csak a képeket nézegeti majd  Grin
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1024 Dátum: 2006 Február 23, 22:25:08 »

na de azért bocccs, mert már nem eladó

Ha kiolvastad nem adod el? Smiley

'81 Hecho en México
Sompi
« Hozzászólás #1023 Dátum: 2006 Február 23, 21:27:25 »

na de azért bocccs, mert már nem eladó
Hát eggen!  Grin azé mondom hogy nem tragédia....  Grin

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1022 Dátum: 2006 Február 23, 21:25:56 »

ahamm, köcce

mááskor is Cheesy
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1021 Dátum: 2006 Február 23, 21:21:52 »

1enlőre én is csak érdeklődöm, nem túl komoly a szándék!
Ha óccsóér agggyák(ami kizárt) Smiley Jöhet.

na de azért bocccs, mert már nem eladó
Sompi
« Hozzászólás #1020 Dátum: 2006 Február 23, 21:20:45 »

bocccs ;-)
1enlőre én is csak érdeklődöm, nem túl komoly a szándék!
Ha óccsóér agggyák(ami kizárt) Smiley Jöhet.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1019 Dátum: 2006 Február 23, 21:15:48 »

Hogyéééé agggyák??

bocccs ;-)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1018 Dátum: 2006 Február 23, 21:14:53 »


Nekem F-es 1300-asom van. Úgy megy óra szerint 140-et mint a szél.Ha azt számolom hogy 10%-ot csal az akkor is 126km/h.Asszem ennél rövidebb váltó nem volt mint az enyém tehát valami tutira nem okés nálad!!
Jah, ő órája nem csal...:-)

Bácsi Győző
Sompi
« Hozzászólás #1017 Dátum: 2006 Február 23, 21:14:26 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?
Hogyéééé agggyák??
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1016 Dátum: 2006 Február 23, 21:14:09 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?

ahamm, köcce
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1015 Dátum: 2006 Február 23, 21:12:05 »

Ha leültetem a T2-t, törvényszerű, hogy befelé dőlnek a hátsó kerekek? Vagy mit lehet tenni ellene?

nekem egyik sincs ültetve, de az egyiknek bedőlnek a hátsói, a másik kettőnek nem
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1014 Dátum: 2006 Február 23, 21:11:21 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1013 Dátum: 2006 Február 23, 21:02:15 »

Üdvw.

Ha leültetem a T2-t, törvényszerű, hogy befelé dőlnek a hátsó kerekek? Vagy mit lehet tenni ellene?

 Huh

nem kell leültetni. amúgy az a dolguk, hogy bedőljenek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1012 Dátum: 2006 Február 23, 20:40:25 »

Üdvw.

Ha leültetem a T2-t, törvényszerű, hogy befelé dőlnek a hátsó kerekek? Vagy mit lehet tenni ellene?

 Huh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1011 Dátum: 2006 Február 23, 19:59:46 »

sajna melegszik. Mikor Dobogókőre mentünk, mire felértünk túllépte a 100at, pedig jó hideg volt kint. Sad

120-ig jó.
majd ha fölé csúszik, akkor aggódhatsz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1010 Dátum: 2006 Február 23, 19:35:13 »



nem bírta a magas hegyi levegőt... légszomja volt a motornak beztos... Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1009 Dátum: 2006 Február 23, 19:31:08 »


sajna melegszik. Mikor Dobogókőre mentünk, mire felértünk túllépte a 100at, pedig jó hideg volt kint. Sad

De azóta nem volt ilyen magas, még meleg időben sem ment 90fölé a városban. hosszab útra még nem mentünk.

a múszer jól műxik Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1008 Dátum: 2006 Február 23, 19:25:19 »

Én drótkorongal teljesen lecsiszoltam a vasat, aztán RO55 (rozsdamaró, gátló, átalakító, foszfátozó vegyszer) -tel le ecseteltem, Utána 3 réteg alapozó... holnap majd lefújom fekete sprével...

szerintem ezek után nem bátorkodik a rozsda, hogy újra felüsse a fejét...  Evil
attol függ milyen alapozót használtál,nállam a művelet ugyanaz csak én pl az alvázat AUTOBODY-cinkromátos alapozóval fújtam le amin eddig még szine se jelent meg a rozsdának

Oldalak: 1 ... 1983 1984 1985 1986 1987 [1988] 1989 1990 1991 1992 1993 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.